Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

The winner takes it all

Με αστείρευτη συγκίνηση (και ολίγον εκβιασμό, χε χε χε - ξέρεις φιλενάδα, στη ζωή για να αποκτήσεις αυτό που θέλεις πρέπει να μοχθήσεις) παρέλαβα το πρώτο μου βραβείο από την υπέροχη Αθηνά, μία απ τις καλύτερες φιλενάδες μου στη μπλογκόσφαιρα (ετοιμάσου, πακετάρω, παίρνω τ ακουστικά και τις Μίνες μου κι έρχομαι).



Οφείλω με την αποδοχή του και την παραλαβή του να κάνω δύο τινά
1. Να σας αποκαλύψω 7 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα
2. να βραβεύσω άλλους 15 φίλους, πάμε λοιπόν

α. Όταν ήμουν πιτσιρίκι μου γυάλισε ένα επιτραπέζιο πινγκ πονγκ κι επειδή δεν είχα τρόπο να το πάρω σούφρωσα ένα χιλιάρικο από την τσάντα της μαμάς. Όταν εμφανίστηκα σπίτι με το τεράστιο κουτί δεν ήξερα πως να δικαιολογήσω την αγορά κι έφαγα της χρονιάς μου. Έκτοτε δεν ξανασούφρωσα τίποτα - ούτε τσίχλα από περίπτερο.

β. Δεν έχω μείνει ποτέ μόνος - από τη στιγμή που άρχισα να έχω ερωτική ζωή - εκτός αν το επέλεξα ο ίδιος για κάποιο, συνήθως μικρό χρονικό διάστημα. Πιστεύω ακράδαντα στον έρωτα και τη συντροφικότητα και έχω σταθεί αρκετά τυχερός ώστε να συναντήσω σπουδαίους ανθρώπους που στάθηκαν και στέκονται δίπλα μου.

γ. Η αγένεια, σε όλες τις της εκφάνσεις μπορεί να με βγάλει κυριολεκτικά απ τα ρούχα μου. Είναι μια απ τις λίγες αιτίες που μπορεί να δει κανείς το άλλο μου - όχι και τόσο ελκυστικό - πρόσωπο.

δ. Όταν πέφτω για ύπνο φαντάζομαι πάντα την ίδια εικόνα για να μπορέσω να κοιμηθώ αμέσως. Συνήθως δουλεύει!

ε. Πριν 4 χρόνια περνούσα μια πολύ δύσκολη συναισθηματικά περίοδο και περνούσα άυπνος όλο το βράδυ βλέποντας Τηλεμάρκετινγκ και τρώγοντας Μερέντα με το κουτάλι της σούπας. Ο παυλίδης πλούτισε!

στ. Αυτό είναι το 2ο blog που έχω. Είχα ξεκινήσει με ένα άλλο πριν 1,5 χρόνο το οποίο διατήρησα για κανα μήνα αλλά αναγκάστηκα να το κλείσω και μου έλειψε, εξ ου και το ντελίριούμ μου τώρα.

ζ. Η ομορφιά μπορεί να με παγιδεύσει πολύ εύκολα. Στέκομαι σ αυτή περισσότερο απ όσο πρέπει και αυτό πηγαίνει από μια ωραία φατσούλα μέχρι σε μια ωραία συσκευασία... αχ τα πάθη δεν κόβονται εύκολα

και πάμε τώρα στους 15 φίλους που θα ήθελα να μοιραστώ το βραβείο

Το υπέροχο θεώρημα (ακριβή μου φίλη)


Το υπέροχο πτηνό


Η γλυκειά μου Cou(κ)la


Ο θαυμάσιος μετρ Με Μαγιό


Ο πανυπερλαμπρότατος Μεγαλειότατος Κατακουζηνός


Στην Ωραία μου Κυ ria


Το απολαυστικό Παρτάλι


Η μυρωδάτη βανίλια


Στον Άσωτο Υιό


Στη Χριστίνα μας


Στη Μεγαλειοτάτη


Στον φίλτατο dimiscon


Στη γατίσια Σερενάτα


Στο γλυκό μπλογκοκόριτσο


Στην ηλιόλουστη κόκκινη γραμμή

Άντε αγαπημένοι μου, σε καλή μεριά!

27 σχόλια:

  1. Αχ ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ πολύ:)
    Δεν περίμενα να το μοιραστείς και μαζί μου.....
    Είμαστε όλοι φαντάζομαι, τουλάχιστον εγώ είμαι, πολύ περήφανη που βραβεύτηκες!!
    Μπράβο Μπράβο και ξανά Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπημένε μου!!! :)
    εφτα μικρές απολαυστικές αποκαλύψεις!
    για το (γ) με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη!
    δύο πράγματα δεν αντέχω: το ψέμα και την αγένεια!
    οσο για το (ε) εχω να πω: been there done that! το έχω βιώσει ακριβώς έτσι οπως το περιγράφεις πριν από 3 περιπου χρόνια!
    και σε ευχαριστω για το βραβειάκι!!
    δεν έχω ξαναπάρει ποτέ!
    σε γλυκοφιλώ! και καλό βραδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμμμ, αυτό με την μερέντα το έχω περάσει και εγώ (nutela για την ακρίβεια), αλλά για να έβλεπες και τηλεμαρκετινγκ πρέπει να ήταν πολύ δύσκολη περίοδος...
    Σε ευχαριστώ για το Βραβείο!
    Από το δημοτικό είχα να βραβευθώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @serenata
    Μπορεί να είσαι καινούρια φίλη αλλά το πρόσφατο post σου με συγκίνησε πολύ και το αξίζεις!

    @vanilla
    Να μου σαι καλά! Ελπίζω να μην κρύωσες εκεί στα μάρμαρα ε;

    @Partalia
    Φίλε μου ήταν, ήταν πολύ δύσκολη χυλόπιτα, ε περίοδος!
    Το αξίζεις με όλη μου την καρδιά γιατί με τα post σου συνήθως γελάω πολύ και σίγουρα ξεχνιέμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωωωωω, σας μερσώ αγαπημένε! Με κάνατε ιδιαιτέρως χαρούμενη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. OΚ αυτό είναι πρόκληση!
    Πετάς το γάντι στη Μίνα και φεύγεις?
    Αυριο πέρνα να δεις...
    Τώρα πάω να κάνω μπανάκι...

    Υ.Γ. Ελπίζω να μην μετράς ωραία "πακετάκια" για να κοιμηθείς... :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχαχαχα όχι, αυτό το έκανα μικρότερος, τώρα είναι άλλη η εικόνα αλλά επειδή σκοπεύω να το κάνω ανάρτηση κάποια στιγμή δεν λέω ακόμα ποια είναι

    καληνύχτα και όνειρα γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυτή η παλιομερέντα μας έχει στοιχειώσει...


    σας ευχαριστω δια την βραβευση...(ο πληθυντικος ειναι λογω επισημοτητος)!!!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ωωωωωωωω!
    ευχαριστώ φίλε μου!

    και από τον τίτλο δεν κατάλαβα τι θα επακολουθούσε. θα κάνω αύριο ανάρτηση σχετική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @christina
    μας έχει γλυκάνει όμως ε; Να μου είστε καλά!

    @ria
    κάθε μου ανάρτηση οφείλει να έχει τον τίτλο ενός τραγουδιού, σχετικού με το θέμα συνήθως! Περιμένω να δω τα 7 πράγματα που δεν ξέρω για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τη φάση μερέντα (αν και στη δικη μου περιπτωση ήταν νουτελα) την έχω περάσει & εγώ, λιγο διφορετικά, όμως. Άκουγα Χατζηγιάννη (ναι, ντρέπομαι πολύ!!!) και έβλεπα ξανά και ξανά το twilight (ντρέπομαι πολύ στο τετράγωνο!!!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοίταξε, σε τέτοιες περιπτώσεις και Θώδη ν ακούς δικαιολογημένος είσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Axxxxxxxx
    κι εγω βραβευτηκα;;;;

    Θα κανω αμεσως αναρτηση!!!

    φιλια πολλα

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να κάμεις να κάμεις να σε μάθω καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ανάρτηση πρέπει να κάνουμε;
    Αχ πείτε μου:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. θα πρέπει να μας αποκαλύψεις 7 πτυχές σου άγνωστες σε μας και θα πρέπει να βραβεύσεις 15 φίλους σου για να κάνουν το ίδιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σ' ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    θα επανέλθω σύντομα, σχετικώς, χχιιιχιιχ!

    ΥΓ. καλό το δ σου, αλλά δεν μας είπες, ποια είναι αυτή η εικόνα; πλακα κάνω!!!!

    φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ωωωωω τι τιμη
    να σαι καλα! χμμμ θα επανελθω συντομα με ποστια και αυτο ειναι απειλη αχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έρχεσαι; Πάρα πολύ ωραία! Θα σε περιμένω με ανοιχτές αγκάλες, μόνο πες μου πότε φτάνεις για να προμηθευτώ τις μερέντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστώ, αλλά να σημειώσω ότι είμαι ΚαΝΤακουζηνός (με ΝΤ, όπως ντουντούκα, νταλίκα, ντουλάπα, ντουβρουτζάς και άλλες ελληνικές λέξεις). Ωστόσο σας συγχωρώ, διότι αυτό το θέμα με την ομορφιά το έχω κι εγώ (ευτυχώς εγώ διαθέτω και περιεχόμενο καθότι τέλειος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να μια ωραία ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα τον tremens.
    Αχ αυτή η αγένεια.
    Που να ξέραν οι άνθρωποι ότι με την ευγένεια θα έλυναν πάρα πολλά προβλήματα.


    Υ.γ
    Δεν είμαι εγώ στους 15 αγαπημένους σου;
    Από που να πάω να πέσω η προδομένη για να έχω βέβαιο θάνατο;
    Θα τιμωρηθείς tremens και η τιμωρία θα έρθει από.....ψιλά!
    Χα!Χα!Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @bLoGirL
    χεχεχεχεχε θα το μάθετε το δ και σύντομα!!!

    @Άσωτος
    Μόλις μπήκα από ταξίδι και δεν έχω τσεκάρει αν κάνατε το post, για να δούμε, για να δούμε

    @Αθηνά
    Αγάπη μετά τα σημερινά επεισόδια (μάλλον θα ακολουθήσει εξαιρετικά γκρινιάρικο post) θα σας έρθω ακόμα νωρίτερα!

    @Κ. Καντακουζηνός
    Έχετε απόλυτο δίκιο και ζητώ ταπεινά συγνώμη, καΝΤάρε είναι το τραγουδώ, κατάρε είναι άλλο, μα δεν είναι ωραία η ομορφιά; Τι μπορεί να υπερνικήσει μια πανέμορφη φατσούλα;

    @ xristin
    Αχ η άτιμη και την εβίωσα βάρβαρα πρωί πρωί στο τρένο... αχ και δεν ξεκίνησε καλά η βδομάδα

    @KistisMitsos
    Έτσι, να με μαθαίνετε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εϊ ψιτ! Μανάρι...
    Χρωστάς κάτι ...
    Μην ξεχνιέσαι... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Επειδής το πτηνό δεν φημίζεται για τα γρήγορα αντανακλαστικά του (πιγκουίνος είμαι, όχι τσιτάχ μη-χειρότερα), ήλθα με καθυστέρηση να παραλάβω το αγουόρντ -για να κάμω και αίσθηση. Αχ, με συγκίνησες παλιόπαιδο! (άσε κάτω τη μερέντα ρε!)

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Λιακάδα
    I know darling

    @Πιγκουίνος
    μα θα τη μοιραστούμε βρε πτηνό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή