Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Η νύχτα του Αγίου Βαλεντίνου

Έλα δίπλα μου, κάτσε λίγο να σου πω.

Έλα κοντά μου να σου ψιθυρίσω στ' αυτί αυτό που σου ψιθυρίζω κάθε μέρα έστω κι όταν είσαι μακριά.

Κάτσε πλάι μου να νιώσω τη ζεστασιά σου. Γείρε στον ώμο μου το κεφάλι σου να νιώσω την ανάσα σου, να μυρίσω το κορμί σου, να γλυκαθώ με τη ζάχαρή σου. Ξάπλωσε στα γόνατά μου να σου χαϊδέψω τα μαλλιά, να μπλέξω τα όμορφα μαλλιά σου στα δάχτυλά μου. Άσε με να σου γεμίσω το λαιμό με τα φιλιά μου.

Έλα σε μένα να νιώσω την ύπαρξή σου, έλα σε μένα να γεμίσω ομορφιά κι έρωτα, έλα σε μένα να ξεχάσω όλα τα άλλα και να ζω μόνο για σένα, μόνο για το χαμόγελό σου, για τη φωνή σου, για τον έρωτά σου.

Άσε με να σου τραγουδήσω αυτά που αγαπάς, άσε με να σε ψηλαφίζω όσο θα σου τραγουδώ, άσε με να γευτώ τον ιδρώτα του κορμιού σου, τη γλυκειά αλμύρα των χειλιών σου τη γέυση του δέρματός σου.

Έλα κοντά μου αγάπη μου κι ας είμαστε τόσο μακριά. Σε θέλω. Σ αγαπώ. Κάθε μέρα. Μην το ξεχάσεις ποτέ αυτό.

31 σχόλια:

  1. πολύ ρομαντικό σε βρίσκο αγαπημένε μου! :)
    σήμερα, μετά από χρόνια σκέψης και περισυλλογής, ταβανοθεραπείας και ψυχοθεραπείας, αποφάσισα ότι με αγαπώ και μου πήρα δώρο μια φόρμα!
    να περάσεις όμορφα σήμερα!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. *βρίσκω
    μην μας πούνε και ανορθόγραφους!
    τς τς τς τς.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα όπως έλεγε και η δυστυχώς συγχωρεμένη Whitney, learning to love yoursef it is the greatest love of all

    και είχε απόλυτο δίκιο...

    να περάσεις υπέροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. A ναι... Να μαζευτούμε να φάμε πίτσα και σουβλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είναι άσχημη ιδέα αν και σήμερα είναι η μέρα της σοκολάτας αγαπημένε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγώ θέλω ν αλλάξεις το τίτλο να βάλεις αυτόν που σκέφτηκες κι ας σε πρόλαβα, αυτός ο τίτλος ταιριάζει σαυτην την ωραια ανάρτηση και στο υπέροχο τραγούδι ,, είναι διαταγή χάχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχαχαχα ας τον αφήσουμε, είναι η μετάφραση του τραγουδιού από την πάντα υπέροχη κυρία Μίνα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από το πρωί σφυρίζω το "Όσο έχω φωνή θα στο τραγουδάω
    κι ό,τι λόγια να πω θα ναι σ'αγαπαααάω!"

    Το πτηνό σε πολύ αγαπησιάρικο μουντ αντιστέκεται στην κρίση τραγουδώντας και τρώγοντας σοκολατάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ρομαντικός που είσαι καλέ μου tremens:)!
    Πόσο όμορφα υμνείς τον έρωτα....
    Ελειωσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με έκανες να θυμηθώ τα ...πολύ παλιά... τα νιάτα μου...τότε που δεν είχαμε τον Βάλε-Ντίνο αλλά αγαπιόμαστε.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγώ θα γιορτάσω με 13 μέρες διαφορά...
    σνιφ.

    πάντως, έχω γονατίσει τα σοκολατάκια. αχ τι μας κάνετε κύριε πρέσβη!

    πολύ ρομαντική και αγαπησιάρικη διάθεση φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αααααχ!!! Έτσι όπως τα γράφεις ακόμα κι εγώ θα μπορούσα να σε ερωτευτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Πιγκουίνο
    Έτσι πρέπει πτηνό μου καλό, έρωτας και ομορφιά!

    @serenata
    σ ευχαριστώ γλυκιά μου!

    @Γιαγιά Αντιγόνη
    Πάντα θα αγαπιόμαστε καλή μου όσο χτυπά η καρδούλα μας...

    @ria
    γιατί ομορφιά μου; Στις 27; Λες να φάω κι εγώ μια σοκολατίτσα μιας και το μωρό μου θα το δω παρασκευή;

    @Αθηνά
    Μηηηηη, θα μας σκοτώσει ο Μήτσος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρομαντικός όπως ταιριάζει στην ημέρα;-)
    Έρωτα και χαμόγελα σου εύχομαι να κατακλύζουν τη ζωή τους συνεχώς!
    Καλησπέρα αγαπητέ:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σ ευχαριστώ, όπως ταιριάζει στη ζωή, όχι μόνο στη μέρα!

    Σου εύχομαι τα ίδια και καλύτερα, καλό βράδυ γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ποτέ δεν υπήρξα ρομαντική αλλά νομίζω μ΄έπιασε ζήλια. Ή κάτι τέτοιο. Μήπως για να μου τα γράψουν κι εμένα αυτά πρέπει να αυτοεξοριστώ σε κανένα ξερονήσι;
    Τις παντόφλες μου μέσα...

    Tremens, εσύ παντόφλες της έκανες δώρο; Κόκκινες παντόφλες εννοώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν σου πω ότι δεν θεωρώ τον εαυτό μου ρομαντικό θα με πιστέψεις; Και όμως δεν είμαι ιδιαίτερα...

    (Υ.Γ. δεν του παίρνω δώρο τέτοια μέρα, προτιμώ άλλες άσχετες, αν και κάτι έχω στο μυαλό μου που το σκέφτομαι πολύ έντονα να του το ζωγραφίσω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχο, γεμάτο συναισθήματα! καλό βράδυ εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή σου μέρα, σ ευχαριστώ πολύ φίλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι όμορφο...!
    Μπορώ να ζηλέψω?
    Πήρα και γω τα λουλουδικά μου σήμερα ενα τεράστιο μπουκέτο από το αγαπημένο μου λουλούδι...ανεμώνες... γέμισα όλα τα βαζάκια σπίτι... έφαγα και τη σοκολατίτσα μου...
    Μικρή λεπτομέρεια: Αυτά τα πήρα από εκεί που το περίμενα...
    Από κει που θα επιθυμούσα να πάρω δεμ πήρα τίποτα ...... :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ήρθα έστω και καθυστερημένα...πολύ όμορφο αυτό που έγραψες...ειλικρινά.
    καλημέρες και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Λιακάδα
    Ανεμώνες και σοκολάτες; Υπέροχος συνδυασμός! Εμ, από κει που δεν το περιμένεις σου ρχεται, δεν το ξερες;

    @christina
    Σ ευχαριστώ γλυκιά μου, καλή μας μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ, πόσο όμορφο! Έφτιαξε το κέφι μου!

    Παρ` όλα αυτά, χθες μαζευτήκαμε όλα τα μπακούρια στο σπίτι μια φίλης και γιορτάσαμε με κρασάκι, σοκολάτα και μεζεδάκια (απ` τα χεράκια μου) αυτή τη (χειρότερη) μέρα (του χρόνου). Ακόμα, όμως, κι όταν ήμουν δεσμευμένο κορίτσι δε τη συμπαθούσα αυτή τη μέρα. Όταν είσαι ερωτευμένη/ος δεν περιμένεις να γιορτάσεις μια φορά τον χρόνο.

    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σ ευχαριστώ καρδούλα μου!!! Συμφωνώ μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σνιφ σνιφ σνιφ
    *Αναστεναγμός* ΑαααααααΑαΑααααααχχχ...

    :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "... όπως ταιριάζει στη ζωή, όχι μόνο στη μέρα!"
    Μου άρεσε πολύ αυτό!
    Και όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο πολύ σε συμπαθώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ιθάκη
    Γιατί παιδί μου κλαις;

    @Fri
    Σ ευχαριστώ, ισχύει το ίδιο και για μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εχει κατι μέλια εδω που κολλάνε...
    κατσε να φερω μια σφουγγαριστρα και να ριξω ενα σφουγγαρισμα..

    αχ ερωτευμενακι..τι θα σε κανουμε εσενα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θα το ζείτε μαζί μου μέχρι τέλους, χαχαχαχαχαχαχα
    και σύντομα κι εσείς ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή