Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

manha de carnaval



Α ρε φιλενάδα, χάθηκα και το ξέρω... πολύ δύσκολες οι τελευταίες μέρες, αναγκάστηκα να δουλεύω πολύ περισσότερες ώρες απ ό,τι πρέπει, τι να κάνεις συμβαίνουν αυτά. Όμως ξέρεις τι έπαθα ε; Έφτασαν οι λατρεμένες μου Απόκριες, το καρναβάλι π αγαπώ κι εγώ δεν έχω πάρει χαμπάρι και ούτε πρόκειται. Επέλεξα φέτος να το περάσω ήσυχα στην αγκαλιά της αγάπης μου κάπου στην εξοχή από να το γλεντήσω είτε εδώ ή στη λατρεμένη Πάτρα!

Γιατί εμένα που με ξέρεις ως ένα σοβαρότατο (χι χι χι ) νέο (Α ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ) έχω υπάρξει τρελός καρναβαλιστής, συμμετέχων επί 10 συναπτά έτη στην αποκριάτικη παρέλαση και τολμώ να πω ότι όλες οι συμμετοχές ήταν απλά υπέροχες. Έχω να θυμηθώ πολλά απ την Πάτρα, τις τρελές παρέες, τις απίστευτες στολές, τα φοβερά πάρτι, τον έντονο ερωτισμό, σε όποια κατάσταση ψυχολογική κι αν βρισκόμουν γινόμουν άλλος άνθρωπος!

Δυστυχώς όμως τα τελευταία 4 χρόνια δεν είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω και μου χει λείψει πολύ. Βέβαια, να μαστε καλά και του χρόνου εκεί θα ναι το καρναβάλι, εκεί θα ναι και οι φίλοι εκεί θα ναι και το γλέντι κι ελπίζω να τα καταφέρω...

Ψιτ, εσύ που θα με κράξεις γιατί μ αρέσει το καρναβάλι κάντο. Σέβομαι την άποψή σου ότι δεν σου αρέσουν οι απόκριες και μπλα μπλα μπλα αλλά εμένα μ αρέσουν. πάντα μου άρεσαν. Από παιδί μέχρι τώρα στα γεροντάματα. Ξέρεις τι λένε ε; πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι!

Άντε ρε φιλενάδα, καλά να περάσεις, να γλεντήσεις, να το κάψεις και να γίνει πανικός. θα τα πούμε άμα τη επιστροφή! Καλό τριήμερο κουκλιά μου!

16 σχόλια:

  1. Πατρινό καρναβάλι για πάντα!

    Να περάσεις σούπερ, αγαπημένε!

    :) και :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά να περάσεις αγαπημένε μου tremens:)!!!!
    Οχι καλά, υπέροχα!!!!!!!
    Φιλιά! σμουτςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμ, κι εγώ πάντα μασκαρεύομαι συνήθως με αμφιέσεις που φτιάχνω με τα υπέροχα χεράκια μου και πηγαίνω σε πάρτι και κάνω και μπαρότσαρκα μεταμφιεσμένη και χορεύω μέχρι τελικής πτώσεως! Και θα το κάνω όσο μπορώ! Θα περιμένω να γυρίσεις!
    Καλό τριήμερο!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε συ ναι, δεν μου αρεσουν οι Αποκριες και δεν εχω παει ποτε στη Πατρα και ναι μπλα μπλα μπλα,

    ΩΣΤΟΣΟ

    ευχομαι να περασεις τελεια γιατι κι εγω κουτσα στραβα θα περασω τελεια.

    φιλουρες μασκαρεμενες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Τρία Υπέροχα Κορίτσια
    Να το γλεντήσετε και για μένα κούκλες, εγώ θα κάμω αγκαλιές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αγαπημένε μου τρέμενς, και εγω αγαπώ τις απόκριες. κάθε χρόνο ντύνομαι και πάω σε παρτάκια.
    και απόψε, αν δεις μια τρελλή πράσινη φιόνα να τρέχει στο δρόμο, εγώ θα είμαι που θα τρέχω καθυστρεημένη.

    φιλιά και καλή διασκέδαση με την αγάπη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να περάσεις υπέροχα Φιονα παιδι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ φέτος δεν θα πάω πουθενά. Έντυσα μόνο το γιο μου "Τσιβιλίκα" στο "Η θεία μου η χίπισσα" εάν θυμάσαι και διασκέδασα εξ αγχιστείας...
    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαμένος ε;...ούτε που το πήρα είδηση!!!!χαμένη και γω βλέπεις!!!! όμορφα να περάσεις...στη Πάτρα ή όπου αλλου πας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εϊ είμαστε καρναβάλια απο μόνοι μας, οπότε δεν χρειάζεται η Πάτρα για να περάσουμε καλά!
    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. είμαι γνωστός καρνάβαλος...μου αρέσουν και μένα οι απόκριες πολύ!
    στην πάτρα έχω περάσει υπέροχα..ανεμελιά απίστευτη!!!

    και πάντα καθαρή δευτέρα δεν μπορώ να κουνηθώ...όπως τώρα καλή ώρα!!!
    πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μικράκι, ελπίζω να το καταδιασκέδασες! ;)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @dimiscon
    πρώτη φορά στη ζωή μου δεν στολίστηκα! Περίεργο ήταν, άλλο ένα σκ. Σούπερ ο υιός! κουδούνι του χες βάλει;

    @ElenaG
    Καλώς ξαναβρεθήκαμε!

    @Ben
    Αυτό είναι αδιαμφισβήτητο!

    @christina
    Μου φαίνεται το ριξες έξω και πολύ καλά έκανες! Έτσι φιλενάδα, να περνάμε καλά!

    @Theorema
    Αγαπημένη, σ έχασα, ελπίζω για καλούς λόγους!!! όμορφα ήταν στο χωριό, όμορφα και ξεκούραστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή