Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Happiness comes in a tiptoe

well, what do you know, its a quiet thing, a very quiet thing

Έχεις ακούσει νιφάδα να πέφτει; Μάλλον όχι, μάλλον δεν μπορείς να την ακούσεις ή αν μπορέσεις είναι τόσο αδιόρατος ο ήχος, τόσο ψιθυριστός. Κι όμως δεν είναι όμορφη η νιφάδα όταν πέφτει; Δεν είναι σα να πέφτει αστέρι στον σκοτεινό ουρανό; Ούτε αυτό μπορείς να το ακούσεις, δεν έχει ήχο για σένα, μόνο λάμψη και χορευτική ομορφιά.

Έχεις ακούσει πεταλούδα να πετάει; Όχι, γιατί τα φτερά της είναι τόσο απαλά και κολυμπούν στον αέρα τόσο γλυκά που είναι ένας χορός χωρίς μουσική, αλλά δεν χρειάζεσαι μουσική όταν βλέπεις μια πεταλούδα να πετά, μπορείς να τη γεννήσεις με το μυαλό σου, γέμισέ το μουσικές και άστες να παίζουν στο χορό της.

Ακούς τίποτα άλλο εκτός απ τους χτύπους της καρδιάς σου όταν βουτάς βαθιά μέσα στα υπέροχα νερά, όταν γεμίζουν τα μάτια και η ψυχή σου γαλάζιο και μπλε, ομορφιά μαγεμένη, αρχέγονη και υπέροχη, ομορφιά μόνο για σένα; Ακόμα και η μοναξιά σου εκείνη τη στιγμή είναι ήσυχη και όμορφη.

Έχει ήχο ο έρωτας; Ίσως έχει, αλλά είναι ήχος που γεννά το μυαλό σου, είναι αυτό το δυνατό καρδιοχτύπι που νιώθεις και δεν μπορείς να πνίξεις με τίποτα, δεν χρειάζεται εκείνος να έρθει με τυμπανοκρουσίες, μπορεί να έρθει ήσυχα, είναι καλύτερα να έρθει ήσυχα κι εσύ ν ακούς τους χτύπους απ τις δυο καρδιές που συντονίζονται στους ίδιους ρυθμούς, στις ανάσες που διαδέχονται η μια την άλλη σ ένα ξέφρενο ρυθμό, σε μια ανάσα κοινή.

Ξέρεις, έβλεπα προχτές και ήθελα να στο πω, απέναντι, ένα δέντρο. Γυμνό και χειμωνιάτικο, χωρίς φύλλα, μόνο με κάτι ξεραμένους καρπούς πάνω του. Ο κορμός του σκούρος, σχεδόν μάυρος, ψηλός κι ευθυτενής, όμορφος μεσ στη γύμνια του, όμορφος σαν πίνακας ζωγραφικής, όμορφος μέσα στη μοναξιά του, κι εκεί να, στέκεται για να τον απολαύσουν τα δικά μου μάτια, χωρίς ήχο, χωρίς μουσική, γίνεται μουσική για τα μάτια μου.
Να, σαν τις νιφάδες σήμερα που χορεύουν συνέχεια γύρω μου, χορεύουν για μένα κι εγώ μπορώ να τις ντύσω με όποιο τραγούδι μου κάνει κέφι, με όποιο τραγούδι αγαπώ τη δεδομένη στιγμή. Σαν τα σύννεφα που κυλούν, τα πουλιά που πετούν, τον ήλιο που λαμπει, τ αστέρια που πέφτουν, σαν την αγαπημένη εικόνα της μοναδικής ομορφιάς του ταιριού μου, της αγάπης μου. Δεν θέλω ήχο, δεν θέλω φασαρία και παρελάσεις, θέλω αυτό, ομορφιά και ησυχία, ησυχία για να ντύσω εγώ με τη μουσική που θέλω. Είμαι εγωιστής; Ίσως ρε φιλενάδα, αλλά μου αρέσει η ησυχία.

Θυμήσου, η ευτυχία είναι ήσυχη...

27 σχόλια:

  1. καλημέρα και καλό μήνα...την ίδια ησυχία θέλω και εγώ...
    από τις πιο όμορφες αναρτήσεις σου ειλικρινά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα, καλό μήνα και σ ευχαριστώ! Να ναι καλά οι νιφάδες που με ενέπνευσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ τι όμορφη ανάρτηση!
    καλή σου μέρα και όμορφη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σ ευχαριστώ γλυκειά μου, καλημέρα και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κατά βάθος είσαι τόσο ρομαντικός και τρυφερός...

    αχ βρε τρέμενς, πόσο με συγκίνησες σήμερα!

    η μυτόγκα δε με αρέσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφη που είναι η ησυχία! Και όλοι επιμένουν να κάμουν τόσο, μα τόσο θόρυβο...

    http://www.youtube.com/watch?v=9hUy9ePyo6Q
    (αφιερωμένο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Thomas
    έτσι ακριβώς

    @ria
    χαίρομαι αγαπημένη μου, είμαι ώρες ώρες
    το ξέρω ότι δεν σ αρέσει η μυτόγκα αλλά δεν είναι υπέροχο τραγούδι;

    @Πιγκουίνος
    απλά υπέροχο, σ ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας διαβάζω ενώ ταυτόχρονα ακούω ένα απροσδιόριστο νταμπαντουμπουμ από το στερεοφωνικό του εφήβου του κάτω ορόφου. Τυπώνω απευθείας το κείμενο και κατεβαίνω να του το θυροκολλήσω. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κρατήστε κι ένα ρόπαλο καλού κακού, θα πειστεί πιο εύκολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λατρεία!!! Τι κείμενο ήταν αυτό!!! Τα φιλιά και τις ευχές μου!!! Πάντα τέτοια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ, είσαι ποιητής τελικά!!!

    Ησυχία;
    Ποια ησυχία;
    Και γύρω μου να έχει ησυχία υπάρχει ένα μόνιμο βουητό στα υπέροχα ροζ αυτάκια μου (κάτι σαν τζιτζίκια φαντάσου) που κάνει την ησυχία άπιαστο όνειρο για εμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @dimiscon
    καλό μήνα αγαπητέ

    @Ρειμόντ Αρμάντ Με Μαγιό
    τα φιλιά μου λατρεμένε, σας ευχαριστώ

    @Αθηνά
    γιατί κουκλίτσα μου με τόσο όμορφα αυτάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ευτυχία είναι ήσυχη. Αθόρυβη. Διακριτική. Μπορεί να περάσει και να μην το καταλάβεις. Ποτέ δεν θα βροντοφωνάξει την παρουσία ή τον ερχομό της... Και δεν είναι καθόλου κρίμα, "φιλενάδα"!
    Πολύ όμορφο πορτ.
    Καληνυχτίζω tremens...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σ ευχαριστώ πού, καλό σου βράδυ και ακόμα καλύτερο ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ε, κάτι τα ακουστικά, κάτι το σύνδρομο Menier, πολύ θέλει ο άνθρωπος να πάθει τζιτζίκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ ρε φιλενάδα... ελπίζω να μην είναι εξαιρετικά ενοχλητικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μα τι πλάσμα είσαι εσύ, που αφουγκράζεσαι τις νιφάδες, τις πεταλούδες και τον έρωτα που ακροπατά; Τι μαγικό πλάσμα!
    Τι όμορφα που καθρέφτισες τον εαυτό σου σε αυτό το αππίστευτο κείμενο...

    Σε φιλώ και σε αγαπώ πολύ, παιδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι γλυκό που μ έκανες και χαμογέλασα κι έχω τις στριφνές μου σήμερα, σ ευχαριστώ που είσαι φίλη μου και κοντά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σςςς... άκου!
    Τα κατάφερες!
    Εντυσες τη σιωπή με τον καλύτερο ήχο!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σ ευχαριστώ, καλημέρα, πολύ ωραίο σχόλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πόσο όμορφο είναι το κείμενό σου... Πραγματικά με ηρέμισε. Να `σαι καλά που ομόρφινες τη μεσημεριανη μου σιέστα.

    Ο έρωτας είναι αθόρυβος. Γι` αυτό είναι συγκλονιστικός αλλά και επικίνδυνος. Ο κόμπος στον λαιμό, ο ξέφρενος χτύπος της καρδιάς, το έντονο γαργαλιτό στο στομάχι... Αχ, τωρα που το σκέφτομαι όποια έκβαση κι αν έχει, αυτό τα τρια εκείνα χρόνια δεν τ` αλλάζω με τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πόσο σ ευχαριστώ πραγματικά, είναι, ναι, και συγκλονιστικός και επικίνδυνος γι αυτό και είναι αναντικατάστατος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να δεις πάραυτα τον Αρτίστα, αν δεν το έχεις κάνει κιόλας δηλαδή.
    Κάτι μου λέει ότι θα το απολαύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Α, θα τον δω με την πρώτη ευκαιρία! Σ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή