Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Ερωτήσεις από φίλους

Λοιπόν Λιακάδα μου όμορφη, μιας και αφενός το έχω υποσχεθεί, αφετέρου οι μέρες σου ταιριάζουν ήρθε η στιγμή να απαντήσω στις ερωτήσεις σου, πρώτη πρώτη εσύ


1) Ποιο είναι το πιο extreme - επικίνδυνο - παράτολμο πράγμα που θεωρείς ότι έχεις κάνει στη ζωή σου?
Κάτσε να σκεφτώ, νομίζω στο Allou που ανέβηκα σ' αυτό το πράμα που είναι σα σφυρί και αφού σε ανεβάζει στα 60 μέτρα ταλαντώνεται επικίνδυνα και σε αρρωσταίνει αφάνταστα - πέραν της τρομάρας που πήρα!
2) Υπάρχει κάτι που κάποτε έκανες και ντρέπεσαι γι'αυτό κι αν ναι ποιο είναι?
Ναι υπάρχει κάτι που δεν το ξέρει κανείς και θα προτιμούσα να το πάρω μαζί μου στον τάφο...
3) Aν ήσουν ζώο τι ζώο θα'σουν?
Γατί θα θελα νά μουν, χάδι, τεμπελιό, ομορφιά και ανεξαρτησία, αλλά νομίζω ότι θα μουν άλογο γιατί είμαι πιστός και αντέχω τις δυσκολίες και το "καβάλημα" των άλλων
4) Θα διεκδικούσες κάποιον αν ήταν δεσμευμένος?
Ναι...
5) Κλαις όταν....
Συγκινούμαι ή όταν είμαι πολύ θλιμμένος
6) Eχεις απατήσει ποτέ?
Ναι...
7)Kάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι:
Την αξιοπρέπειά μου, πιάνει; Αν όχι, τα τσιγάρα μου
8)Aν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω σε ποια εποχή θα πήγαινες?
Δεν νομίζω να θελα να είμαι αλλού
9) Το σπίτι σου πιάνει φωτιά. Πάρε κάτι μαζί σου:
Τι να πρωτοπάρω; Τις φωτογραφίες μου
10) Ο μεγαλύτερός σου φόβος:
Η ανυπαρξία
11) Ποιο είναι το πιο ωραίο σημείο επάνω σου?
Τα μάτια μου ή το χαμόγελό μου και αυτό μετά από γκάλοπ που είχε γίνει πριν χρόνια!

Και πάμε τώρα στις ερωτήσεις της υπέροχης φιλενάδας Βανίλιας, για να δούμε!
1. Τι σε έκανε να χαμογελάσεις σήμερα;
Μμμμ ακόμα τίποτα

2. Αν μπορούσες να έχεις μια υπερφυσική δύναμη, ποια θα ήθελες να είναι;
Να πετάω, όνειρό μου απ τη μέρα που θυμάμαι τον εαυτό μου!

3. Ποιο θεωρείς το μεγαλύτερο ελάττωμά σου;
Την επιπολαιότητά μου

4. Ποιο θεωρείς το μεγαλύτερο προτέρημά σου;
Την υπομονή μου

5. Πιστεύεις στις δεύτερες ευκαιρίες;
Σπάνια, αλλά ναι

6. Τι δεν θα συγχωρούσες ποτέ;
Την κακοήθεια

7. Πότε ήταν η τελευταία φορά που είπες "σ' αγαπώ";
Πριν 5 λεπτά

8. Πότε ήταν η τελευταία φορά που έγινες ρεζίλι;
Μμμμμ σκέφτομαι... πρέπει να έχει περάσει καιρός, πραγματικά δεν θυμάμαι κάτι...

9. Ποια είναι αγαπημένη σου γεύση παγωτό;
Μ αρέσουν τα φρούτα πολύ, βατόμουρο ίσως...

10. Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σου έχουνε δώσει;
Μην κλαις πάνω από χυμένο γάλα...

11. Γιατί ξεκίνησες το μπλογκ σου;
Γιατί χρειαζόμουν κάτι να βγάλω από μέσα μου πράγματα, ήθελα να αλλάξω τη ρουτίνα μου

Τέλος, προχωρώ με τις 11 ερωτήσεις του λατρεμένου Ρεϊμόντ, για να δούμε φίλε μου καλέ τι μου επιφυλάσσεις

1. Είχες ποτέ κάποιο παρατσούκλι; Σε φώναζαν κάπως στο σχολείο οι φίλοι σου; Και αν ναι, πως;
Μπα, δεν ασχολούνταν ιδιαίτερα μαζί μου, ήμουν πολύ μοναχικό παιδί

2. Ποια είναι η καλύτερη φάρσα που έχεις κάνει ποτέ;
Στο στρατό κατάφερα κι έπεισα έναν ηλίθιο ΟΠΥ ότι αφενός είχα ιδιαίτερες ικανότητες, διάβαζα τη σκέψη, έβλεπα φαντάσματα κλπ μέχρι που στο τέλος με αυτά που του έλεγα τον έκανα να χεστεί πάνω του. Δεν με ξαναενόχλησε έκτοτε

3. Ποια είναι η καλύτερη φάρσα που σου έχουν κάνει ποτέ;
Με ανάγκασαν να φάω 2 πιατέλες καλαμαράκια τα οποία σιχαίνομαι μόνο και μόνο επειδή ντράπηκα τη μητέρα φίλου που θα με φιλοξενούσε πρώτη φορά στο σπίτι της και την είχαν ενημερώσει ότι τα λατρεύω. Φρίκη

4. Για ποιο σοβαρό λόγο δεν θα έκανες σχέση με κάποια ή κάποιον ακόμα και αν σου άρεσε πολύ;
Αν ανακάλυπτα ότι είναι παθολογικός ψεύτης.

5. Τι πιστεύεις ότι συμβαίνει όταν πεθαίνουμε;
Θα ήθελα να υπήρχε συνέχεια αλλά δεν το νομίζω

6. Έχεις κάνει ποτέ κάτι για το οποίο ορκιζόσουν μέχρι εκείνη τη στιγμή πως δεν θα έκανες ποτέ; Αν ναι, ποιο είναι;
Ναι, απάτησα κύριοι δικαστές, απάτησα (στο πολύ παρελθόν όμως)

7. Είσαι υπέρ ή κατά του one night stand;
Υπέρ, υπέρ, ό,τι νιώθουμε, ό,τι θέλουμε να κάνουμε ας το κάνουμε να μη μένει απωθημένο

8. Ποια είναι τα τρία βασικά πράγματα που θα έλεγες στο παιδί σου ώστε να τα θυμάται πάντα;
Να στηρίζεσαι στα πόδια σου, να διορθώνεις τα λάθη σου, να αγαπάς

9. Τι σκέφτεσαι ακριβώς ΤΩΡΑ????
Με έχει πεθάνει ο λαιμός μου και δεν θέλω να βήχω άλλο (το λέω όχι ακριβώς όπως το σκέφτομαι αλλά πιο εξευγενισμένα

10. Ποιο τραγούδι σου έχει κολλήσει αυτή την περίοδο;
Lana Del Rey Without you

11. Που θα ήθελες να πας διακοπές αυτό το καλοκαίρι;
Μμμμμ Νάξο, έχω να πάω 2 χρόνια και μου λειψε!

Κι επειδή έχει παίξει όλος ο κόσμος δεν θα κάνω προς το παρόν ερωτήσεις σε φίλους. Ίσως αργότερα!!!

Καλημέρα αγάπες μου και σας ευχαριστώ και τους 3

20 σχόλια:

  1. στο νουμερο 2 των 2 πρωτων ταυτιζομαστε...μονο που εγω θα αποκαλυψω το μυστικο λιγο πριν πεθανω...θα ειναι ωραιο να βλεπεις τους αλλους εκπληκτους απο αυτο που εκανες...ετσι και αλλιως θα πεθανεις,αστους κατι να σε θυμουνται!!!!!!!!!!!....περαστικα..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ¨οχι, όχι αυτό θα το πάρω μαζί μου, τις συνταγές μου θα τις αφήσω ωστόσο!

      Διαγραφή
  2. Καλώς επέστρεψες αγαπημένο μου από το σύντομο γουήκ εντ!
    Τελικά έχουμε αρκετά κοινά εμείς οι δύο! Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι σε συμπάθησα με το που σε συνάντησα βλογικώς!!!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε συ, που είσαι και ανησύχησα, ούτε ένα comment στο χτεσινό! χαχαχαχαχαχαχα, κι εγώ σ έχω συμπαθήσει ανυπερθέτως φιλενάδα!!!

      Φιλί γλυκό!

      Διαγραφή
    2. Είχαμε κάποια προβληματάκια, αλλά όλα είναι υπό έλεγχο τώρα. Νομίζω...

      Διαγραφή
    3. Εύχομαι να είναι όλα καλά αγαπημένη...

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχα! Σε πρόλαβααααα!

    Εχω κάνει ολόκληρη καταχώρηση για το ρημάδι το σφυρί!
    http://the-red-thin-line.blogspot.com/2011/11/y-name-is-g-mg.html

    Σε ευχαριστώ που συμμετείχες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, έχεις σφυροεμπειρία βλέπω... τι φρίκη ήταν αυτή, έκανα 2 μέρες να συνέλθω απ την τρομάρα και τη ζαλάδα γέρος άνθρωπος...

      Τιμή μου που με προσκάλεσες

      Διαγραφή
  4. Και γω απάντησα στις ερωτήσεις της αγαπημένης vanillas αλλά με το πρόβλημα που έχω στο blogroll πρέπει να μπείτε στο blog για να το δείτε.
    Πολύ ωραίες απαντήσεις αγαπημένε μου tremens!!
    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι τις είδα, μα γιατί δεν σε βγάζει στο πλάι; Θα τους κάμω μήνυση!!!

      Διαγραφή
  5. απάτησες πουλάκι μου!!!

    ουδείς αναμάρτητος λοιπόν!

    και εγώ. απλά μου αρέσει όταν βρίσκω και άλλους που δεν έχουν τέτοιους ενδοιασμούς...

    να γιατί σε λατρεύω γλυκέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουδείς φιλενάδα, απάτησα, ναι και σε κάποιες περιπτώσεις δεν το μετάνιωσα κιόλας, σε μία, ναι, πολύ, χώρισα αμέσως μετά γιατί αντιλήφθηκα ότι δεν άξιζε τέτοιας μεταχείρησης. Τώρα είμαστε κολλητοί!

      Α ρε φιλενάδα, κι εγώ σ αγαπώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. "Μην κλαις πάνω από χυμένο γάλα..."
    ωραίο!
    σε ευχαριστώ που δέκτηκες την πρόσκληση! :)
    ταιριάζουμε σε πολλά αγαπημένε μου!
    καλή σου μέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιμή μου που με προσκάλεσες αγαπημένη! καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  7. Αγαπούλα....ΤΕΛΕΙΑ η σμμετοχή σου.
    ΕΓΡΑΨΕΣ!!!

    Για σήμερα κα τώραόμως:"Είναι που μπαίνει η ΄Ανοιξη και τα λουλούδια ανθίζουν
    Οι μέρες που μας προ(σ)καλούν και τ' άνθια που μυρίζουν"

    KAΛH ΣOY ANOIΞH!

    Φιλί και Γλρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα ανοιξιάτικα τριαντάφυλλα-νότες, σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου, καλή άνοιξη να χουμε!

      Διαγραφή
  8. Τα εσώψυχα μαζεμένα! Χεχε!
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσκλήσεις έιναι αυτές, δεν μπορώ να πω όχι στους φίλους μου, καλησπέρα φίλε μου!

      Διαγραφή
  9. Τι γίνεται καλέ στου tremens;
    Φιλιά,αγκαλιές,αγαπούλες,αγαπημένος,λατρεία μου.
    Τι έμεινε για μένα;
    Α το βρήκα!
    Ομορφάντρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα το καλύτερο βρήκες, καλημέρα κουκλάρα!

      Διαγραφή