Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Έρωτας είναι!

Φιλενάδα δεν θα σου γράψω κάτι σήμερα, αν και χρωστάω παιχνίδι στη Λιακάδα, θα το κάνω αργότερα, δεν είμαι και πολύ στα καλά μου, είμαι απίστευτα κουρασμένος μετά το ολονύχτιο ταξίδι και πολύ στενοχωρημένος μετά τις εξελίξεις στη δουλειά, αλλά άστο αυτό θα το πούμε άλλη φορά.

Θα ήθελα να σου προτείνω κάτι πολύ όμορφο όμως, έτσι για να γλυκάνεις λίγο τα ματάκια σου τα όμορφα, άσε την Τρέμη και τον GAP  και την τρόικα και το αφεντικό σου και μπες στο link που σου βάζω στο Ray's Stories να πάθεις φιλενάδα. με την υπογραφή του αγαπημένου μου Ρειμόντ Αρμάντ Με Μαγιό, θα δια βάσεις ιστορίες απίστευτα ερωτικές και όμορφες συνάμα. Έτσι, γιατί ο έρωτας οφείλει να είναι το Α και το Ω στη ζωή μας, έτσι για να γουστάρουμε ρε φιλενάδα. Μπες ε; Και γίνε μέλος να το παρακολουθείς, είμαι βέβαιος πως θα το λατρέψεις!

Υ.Γ. Λατρεμένε δεν σας ρώτησα αλλά ελπίζω ότι δεν σας ενοχλεί το παρόν post, αν ναι πείτε μου, με εκτίμηση!

28 σχόλια:

  1. καλημέρα αγαπημένε μου!
    για μια φορά σε πρόλαβα εγώ!!
    χαχαχαχαααααα
    σου στέλνω αγκαλιά και φιλιά και θετική ενέργεια!
    και ένα πλατύ ζεστό χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οκ οκ! Μας έπεισες!
    Κάτι που'χω εμπιστοσύνη στο γούστο σου, κάτι που ρι'ξα ένα βλέφαρο και μ'άρεσε αυτό που είδα γράφτηκα στους αναγνώστες..
    Δεν ηξερα όμως ότι σου αρεσουν τα ερωτικά...
    Πάρε λοιπόν ένα κι από μένα από την κατηγορία μου "ερωτικά"

    http://the-red-thin-line.blogspot.com/2011/11/o.html

    Y.Γ. Ο έρωτας είναι το αντίδοτο στα προβλήματα της δουλειάς... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @vanilla
    Με πρόλαβες φιλενάδα, είχα τρεχάματα πρωί πρωί!! καλή βδομάδα να χουμε!

    @Λιακάδα
    Μ΄αρέσουν αγαπημένη και σπεύδω στο δικό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή βδομάδα:))
    Μη σε στενοχωρεί τίποτα!
    Αλλωστε τα πράγματα δε μπορούν να πάνε παρά μόνο...χειρότερα:)
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλή βδομάδα, θα επιβιώσουμε και θα τους σκίσουμε όσο κι αν προσπαθούν να μας ρίξουν στα γόνατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έγινα ήδη μέλος αλλα θα διαβάσω το βραδυ ΟΚ??
    εξαλλου αγαπώ και τον Ρειμόντ Αρμάντ Με Μαγιό η χωρίς μαγιό
    μια χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είσαι στενοχωρημένος μετά τις εξελίξεις στη δουλειά; Το τρένο κούναγε και ζαλιζόσουν; Είσαι κουρασμένος από το ολονύχτιο ταξίδι;
    Μη στενοχωριέσαι φίλε μου. Έχουμε μια καταπληκτική πλαντσέτα για σένα που θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα! (Πρέπει να κόψω το πολύ Κόντρα Τσάνελ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι είναι η πλαντσέτα καλέ; Θέλω οπωσδήποτε μία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μην μασάς,όλα καλά θα πάνε στην δουλειά...έκανα την βόλτα μου στα μέρη που πρότεινες...ερωτικό το μουντ και μου άρεσε....

    υ.γ:τι λέει το στρίψιμο τσιγάρων???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. tremens άρχισα να το διαβάζω, έγινα μέλος, όταν αρχίσεις δε σταματάς....
    Φιλιάαααα:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @christina
    Απ το κακό στο χειρότερο ρε συ, τέλος πάντων, θα τα καταφέρουμε...

    χαίρομαι που σου άρεσε, μια χαρά το στρίψιμο, έχω γίνει εξπέρ!!

    @serenata
    Δεν είναι απίθανος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πήρα άριστα δέκα!
    ήμουν η δέκατη που έκανα εγγραφή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι η πλακέτα με ρώσικη προφορά, χαχα! Γμτ, ψάχνω να σου βρω βιντεάκι να καταλάβεις για τι πράγμα μιλάω, αλλά δεν βρίσκω τίποτα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χαχαχαχαχαχα τέλειο, μπήκα στο κλίμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λατρεμένε και πολυαγαπημένε και πολλά άλλα ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ. Όποτε παρακαλώ μπορείτε στείλτε ένα μειλάκι στο armandmemayo@gmail.com :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. έριξα και εγώ μια "ματιά" :)

    καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ήμουν η δεύτερη, αμέσως μετά την vanilla!!!
    Φιλιά, φιλιά, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Leviathan
    Άξιζε τον κόπο ε;

    @Αθηνά
    Το ξέρω αγαπημένη, ήμουν το 3 το καλό (αν υπάρχει, χαχαχαχαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα αγαπημένο μου παιδάκι :)
    Σε φιλώ χαμογελαστά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα ομορφιά μου, φιλί γλυκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εριξα μια γρηγορη ματια, πολυ ενδιαφερον!

    Μη στεναχωριεσαι για τπτ. Μπορει να ειμαι μικρη ακομα, αλλά επειδη μου εχουν συμβει πολλα και διαφορα, αναγκαστηκα να "μεγαλωσω" πριν της ωρας μου. Τωρα πλεον ζω την καθε μου στιγμη- ισως και με μερικα χρονια καθυστερηση :P.

    Αχ, ερωτας, ερωτας, ερωτας! Ακόμα και σαν λέξη σε γεμιζει!

    Φιλι και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όλα καλά θα πάνε το ξέρω!!! Αν σε γεμίζει λέει, σαν κρουασάν που περιμένει τη σοκολάτα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @tremens
    Φυσικά και υπάρχει!
    Δεν θυμάσαι σε εκείνο το δημώδες άσμα που λέει:
    Τρία πουλάκια κάθονταν στου Διάκου το ταμπούρι το 'να τηράει τη Λειβαδιά και τ' άλλο το Ζητούνι, το τρίτο το καλύτερο μοιρολογάει και λέει κ.λπ κ.λπ.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέραααααααααααααααααααααα

    με φιλιά πολλάααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή