Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Ένα Τσακ!

Έψαχνα που λες ρε φιλενάδα να δω στο διαδίκτυο τι θεραπείες παιζουν για τις μυρμηγκιές που εδώ κι ένα χρόνο βγάζω στο θεληματικό μου πηγούνι (σε λίγο θα μοιάζω με τη μάγισσα Φούρκα και θα κάνω καριέρα στο Hollywood), έχω κάνει αρκετούς καυτηριασμούς και ξαναβγαίνουν οι αδικιορισμένες σε φρέσκα ψωμάκια, είχα ακούσει για ένα φάρμακο κρυοπηξίας κι επειδή δεν θέλω κι άλλο καυτηριασμό (είναι σιχαμένο και πονάει) είπα να το ψάξω...


Και πέφτω ανυποψίαστος σε ένα forum γονέων και ανάμεσα σε αρκετές ερωτοαπαντήσεις βλέπω αυτό:



Είχα δοκιμάσει και γω κάποια 'πρακτικά' πράγματα αλλά δεν έγινε τίποτα. Μέχρι που μια θεία μου είπε να κάνω το εξής: επί 3 μήνες για 3 βραδιές να λέω 3 φορές το εξής

καλώς το νέο φεγγάρι (και να κάνω το σταυρό μου)
τι μας φέρνεις; (να πιάνω κάτι χρυσό)
κάλλη κάλλη κι ομορφιές (με τους δείκτες των χεριών να ξεκινώ από το μέτωπο και να καταλήγω στο πηγούνι)
χάσει χάσει μυρμηγκιές (να τρίβω τα χέρια μου - εκεί τις είχα)

Αυτό το έκανα μετά την πανσέληνο που έχει το νέο φεγγάρι. Έπιασε από τον πρώτο μήνα και δεν ολοκλήρωσα τους 3 μήνες. Εδώ και 20 χρόνια δε τις ξαναείδα.

Και αναρωτήθηκα

Όλο αυτό το τελετουργικό το κάνεις έτσι απλά ή πρέπει να έχεις και κατάλληλο ντύσιμο; Καλοκαιράκι είναι, αύρα βραδυνής δροσιάς φυσά, μήπως θέλει κάτι αέρινο να ταιριάζει με το project? Κάτι σε τούλινο baby doll θεωρείται κατάλληλο; Το χρυσό που πρέπει να πιάνω που να το βρω; Σε επάργυρο παίζει που έχω μια κορνίζα δώρο γενεθλίων παλιά κι έχει μαυρίσει; Τα μαλλιά; πιασμένα ή ελεύθερα να ανεμίζουν; Υπάρχει αναλογη θεραπεία και για σοβαρότερες ασθένειες; 

Εν τω μεταξύ πέραν του ντυσίματος χρειάζεται και κατάλληλη τοποθεσία; Δηλαδή, πρέπει να είναι πανσέληνος, να είμαι κοντά σε ποτάμι, βουνό ή θάλασσα; Πρέπει να λουστώ με το φως του φεγγαριού ημίγυμνος στην άγρια φύση ή μπορώ να το κάνω και στην είσοδο της πολυκατοικίας (ημίγυμνος πάντα) και να μπαινοβγαίνει ο κόσμος να με θαυμάζει την ώρα που λέω το ποιηματάκι; Μήπως να πάω στη γριά από πάνω που έχει καλύτερη θέα να κάνουμε και περούκα party να περάσουμε υπέροχα; Αν ναι πες μου να πάω να πάρω μια σουμάδα, μην της πάω με άδεια χέρια. Ντροπή!

Ελπίζω μόνο να μην πρέπει να πάω σε νεκροταφείο νυχτιάτικα και ν' ανάβω τίποτις κεριά και ματζούνια και να ψέλνω γιατί είμαι ευαίσθητης ιδιοσυγκρασίας και αγριεύομαι... θα με βρείτε παγωμένο το πρωί και δεν θα ξανανησυχήσουμε για τις μυρμηγκιές μου ή για το χαράτσι της ΔΕΗ.

Εν τω μεταξύ είχα κανονίσει να πάω με τη μαμά σε δημόσια υπηρεσία το πρωί να τακτοποιήσουμε κάτι χαρτιά, είχαμε πει να συναντηθούμε 8.30, αλλά η τρελή πήγε απ τις 8 και μ έπαιρνε τηλέφωνα που είμαι και γιατί αργώ και τσακίστηκα να πάω και τελικά η δημόσια υπηρεσία άνοιγε στις 9 για το κοινό. Εκείνη κοκκίνησε κι εγώ απλά την αγριοκοίταξα. Λιγάκι. Την αγαπάω μωρέ τη γλυκιά μου, τι να την κάνω (να τη στείλω να λέει εκείνη το ποίημα τα βράδυα γιατί βαριέμαι; Έχει baby doll θαρρώ)

Κι έρχομαι εδώ κι έχω request απ τον υπέροχο πελάτη να μετακινήσω έναν τίτλο.
Απλό.

Πόσο;

Ένα τσακ.

Δηλαδή;

Αυτό μου είπε, ένα τσακ.

Κι εσύ πόσο το αποτιμάς το τσακ;

Δεν ξέρω.

Κι εγώ γιατί να ξέρω;

Έλα μωρέ απ την εμπειρία σου.

Απ την εμπειρία μου το τσακ μπορεί να είναι από 0,000001 χιλιστό μέχρι άπειρο, το 
συγκεκριμένο πόσο θέλουμε να είναι;

Ώχου μωρέ παράξενος είσαι...

Καλά, δίκο έχεις, θα στον μετακινήσω 10 εκατοστά και ελπίζω να είναι οκ.

10 εκατοστά θα βγει απ τη σελίδα.

Οπότε;

Καλά, θα ρωτήσω τον πελάτη πόσο ακριβώς θέλει.

Α να γεια σου!

Και ξέρεις ε; Ήταν διόρθωση βιαστική, θέλω να δω αν θα μου απαντήσουν μεσ στη βδομάδα πόσο είναι το τσακ!!!!

Τσακ μπαμ!


42 σχόλια:

  1. Ο Τσακ Νόρις ξέρει πόσα εκατοστά είναι το τσακ. Και μια φίλη μου το κάνει αυτό, μην βάλεις πολύ ζάχαρη, ένα τικ. Αν μάθεις από τον πελάτη πόσο είναι το τσακ let me know, να φτιάξω καναν καφέ της προκοπής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ δε μου το λεγες πιο νωρίς να τον επάρω τηλ να τον ρωτήσω

      Ένα τσακ, ένα τσικ
      σε λίγο θα χορεύουμε τσικ του τσικ

      Βάλτης 3 της σούπας μεγάλες και μετά εξήγησέ της ότι επειδή είσαι λαρτζ για σένα τόσο είναι το τικ. Τον γλυκό πες της τον φτιάχνεις με το μισό εργοστάσιο ζάχαρης

      Διαγραφή
  2. Λες να το πετύχουμε κάπου το μελλοντικό ποστάκι του σκιαγμένου blogger, που θα γράφει για το παράξενο παρεάκι της γειτονιάς του που μες τη νύχτα μουρμουρίζει ψυχανεμίσματα στο φεγγάρι, φορώντας αέρινα νυχτικά και περούκες, κρατώντας κορνίζες και τρίβοντας τα πηγούνια τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα
      τώρα που το εξέθεσες έτσι το έφερα εικόνα μπροστά μου και γέλασα, πράγμα που δεν έκανα όταν το έγραφα εγώ!

      Συνηδητοποίησις και γνώθι σ' εαυτόν!

      Διαγραφή
  3. πάμε για νόμπελ ιατρικής τελικά...

    τι κάθεσαι και διαβάζεις; σοβαρέψου. οι μυρμηγκιές ή αλλιώς κονδυλώματα, είναι ιός. κάνει τον κύκλο του και εξαφανίζεται και μετά επανεμφανίζεται.

    το τσακ, είναι αυτό που κάνει το πλήκτρο esc όταν το πατάς να βγει από τη σελίδα με τις μαλακίες. τόσο είναι το τσακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ τι νόμπελ, δεν υπάρχει ακόμα βραβείο να βραβεύσει την Ιαματική Ωδη Στο Φεγγάρι Με Ταυτόχρονο Τρίψιμο Επάργυρης Κορνίζας

      Its beyond science, αλλά που να ξέρουμε εμείς οι κοινοί θνητοί

      ΥΓ Θα πάρω το Cryopharma να τελειώνω με τις μαλακισμένες μυρμηγκιές
      Τσάκα τσάκα

      Διαγραφή
  4. ως σοβαρη επιστήμων (στο παρα-τσακ) προτείνω να πεις το ποιηματάκι, αλλά οχι σε νεκροταφείο.. σε μπαράκι! με κοκτέιλ στο χέρι! να κερασεις και σε μενα ενα και όλα θα φτιαξουν θα δεις! εδω μιλαει η επιστημη...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τσακ, πόσο μετριέται ένα τσακ? νομίζω πως ο επιτυχέστερος ορισμός είναι πως το "τσακ" είναι ο ήχος που κάνει ο διακόπτης, και ενίοτε το διακοπτάκι. συντονιστήκαμε σήμερα.
    Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για άλλη μια φορά ως συνήθως!

      Πάρτο απόφαση, μαζί μου θα γεράσεις, παίξε τώρα γιατί ο καιρός γαρ εγγύς!

      Διαγραφή
  6. χαχαχχαχαχαχααααα! είσαι βλαμμένος!
    http://www.youtube.com/watch?v=UR-nn1kNgbg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοίτα, υπάρχουν πολλές θεραπείες για τις μυρμηγκιές. Μπορείς να κάνεις αυτό με το νεγκλιζάκι π.χ., μπορείς να κάνεις κι ένα άλλο που'χω ακούσει, να πας στη θάλασσα νύχτα (ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ;!;!) και να μετράς τα κύματα. Αν μετρήσεις σαράντα και δεν έχεις πυρετό την επόμενη μέρα, σου περνάνε. Αν έχεις, περνάς από εξωτερικά ιατρεία εσύ, κι ότι σου φέξει..
    Έλεος, τι άλλη μαλακία θα διαβάσω.. Στο χωριό της μάνας μου μια βλάχα έκανε 15 εγκυμοσύνες, 11 γέννες και κατέληξε με 8 παιδιά. Στις 8 εγκυμοσύνες ο γιατρός της είπε "κοίτα να δεις Αγλαΐα, δε σε παίρνει για άλλες εγκυμοσύνες, γιατί η μήτρα σου έχει αποκτήσει τοίχωμα σα γυαλόχαρτο, και κοντεύει να αποκολληθεί".. Αλλά ΟΧΙ! Αυτή είδε στον ύπνο της τον Άγιο Νεκτάριο, της είπε να συνεχίσει να γαμιέται ασύστολα, κατέληξε με 8 παιδιά εκ των οποίων τα 3 για προφανείς λόγους ζουν από επίδομα αναπηρίας (εκ γεννετής), και στο τέλος έκανε και μια ολική αφαίρεση, και ίσιωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χα υπόψη μου τα 40 κύματα αλλά νόμιζα ότι ήταν για επαναφορά αγαπημένου προσώπου, σε συνδυασμό με αίμα παρθένας και ούρα νυχτερίδας αν δε σφάλλω. Είσαι σίγουρη ότι κάνει για τις μυρμηγκιές; Τι ύψος πρέπει να έχουν τα κύματα; η θερμοκρασία νερού μετράει; Να ναι αμμώδες ή πετρώδες το έδαφος; Να φοράω μπανιερό ή να μαι γυμνός να κάνω κι αίσθηση; Να ναι το φεγγάρι ολόγιομο ή να χει έκλειψη;

      Τόσα αναπάντητα ερωτήματα, πάω να δω τον Άγιο Νεκτάριο στον ύπνο μου να βρω απαντήσεις...

      Διαγραφή
  8. Α πα πα! Μυρμηγκιές; Τι σε βρήκε καλό μουουου;;;
    Είναι πολύ σοβαρό και μην το κοροϊδεύεις καθόλου.
    Να πας να τις κάψεις ή να τις παγώσεις. Στην ανάγκη φόρα και το μπέιμπι ντολ! Κι αν χρειαστεί νύχτα σε νεκροταφείο, πες μου να πάμε παρέα! Ναι, ναι μην το γελά;!
    Σου λέει ένας που δεν πήγε να κάψει την μυρμηγκιά του, βρήκε κακό μεγάλο.
    Ένας άλλος που την κορόιδεψε, έχασε το φως του. Όταν έκαψε την μυρμηγκιά του και συνετίστηκε, ξαναείδε.
    Η μυρμηγκιά είναι σαν το chain mail. Σταματήστε την. Τώρα!

    ΥΓ. Διάβασα το κείμενό σου τρώγοντας ένα τσακ παγωτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε με φιλενάδα τι έχω τραβήξει

      Τι τα μεταξωτά φόρεσα και φύσαγε
      Τι την περούκα της από πάνω με τις μπούκλες
      Τι βγήκα στο φως του φεγγαριού και χόρεψα με τα σκυλιά να αλυχτούν κάπου εκεί κοντά
      Τι τρίφτηκα με την κορνίζα σε όλο μου το κορμί
      Τι άλλαζα φωτογραφίες στην κορνίζα
      Τι λούστηκα με αίμα παρθένας
      Τι λούστηκα με Ultrex

      Τίποτα

      ΥΓ Θέλω κι εγώ παγωτό...

      Διαγραφή
    2. Ήρθες αργά στον δρόμο της ζωής μου! Το έφαγα όλο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Ήρθα αργά για να σου φέρω τη χαρά
      Μιαν άλλη πέρασε, τα χάδια της σε κέρασε, κάποια βραδυά, σου πήρε την καρδιά

      (και μετά έφαγες όοοοοολο το παγωτό, αχ τι θα σε κάνω!)

      Διαγραφή
  9. Δεν ξέρω με τι να πρωτογελάσω αγαπημένε. Με σένα ή με την Αθηνά;;; Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αγαπημένε, κανά γιατροσόφι εσείς να μου πείτε;

      Διαγραφή
  10. αντε να τα πατησω τα πληκτρα και για σενα!!!σε διαβαζω,μην μου ανησυχεις,γελάω πολύ,να'σαι καλά,αλλά λείπω όλη μερα στη θάλασσα και δεν εχω κουραγιο να γραφω μετα...αρχιζω σεμινάρια αρχαρίων εκμάθησης κομπιουτερ σε λίγο και ειμαι πολυ χαρούμενη...θα σας ξετινάξω με όσα μάθω χαχαχαχαχαχα καλο σαββατοκυριακο!!ενα φιλί στο μωρό απο μένα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχα

      στην έριξα στο φιλότιμο!
      Χαίρομαι που γελάς και χαίρομαι που κάνεις τα μπάνια σου (ζηλεύω κιόλας λίγο)

      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  11. Τελικά το δοκίμασες το ξόρκι Τρέμενς μου;;
    Πόσο γέλασα με αυτό το ακαθόριστο τσακ...
    Να σαι καλά βρε Τρέμενς μου!!Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο το δοκίμασα; Το συνδύασα και με άλλα και προκοπή δεν είδα!

      Καλό Σαββατοκύριακο καρδιά μου!

      Διαγραφή
  12. χαχαχαχαχα....πόσο γέλασα με το ξόρκι!!!
    Πρόσεξε μόνο μην πας σε καμιά ταράτσα με πανσέληνο, αρχίσεις τα ξόρκια, σε πάρει κάνα μάτι, και μετά βγάλεις την επόμενη ανάρτηση από το Δαφνί!!!! Εγώ μόνο γι'αυτό ανησυχώ.... :)))

    Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα, τα δοκίμασα όλα και τίποτα! Στο τσακ το γλίτωσα το Δαφνί, είπα ότι βγήκα στην ταράτσα για να δροσιστώ!

      Διαγραφή
  13. BTW έτσι όπως το περιγράφεις, για μολυσματική τέρμινθο το κόβω, όχι για μυρμηγκιές. Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για ιό που κάνει κύκλο...και μέχρι να τον κάνει ο μόνος τρόπος είναι να το αντιμετωπίζεις με καυτηριασμό. Υπάρχει ένα φάρμακο για καυτηριασμό...TermiQ...το οποίο κάνει καλή δουλειά.

    Επίσης, μπορείς να μάθεις αν το ξόρκι κάνει καλό και για άλλες παθήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρμηγκιά είναι η άτιμη, μου το είπε δερματολόγος που έκανα 2 καυτηριασμούς, έκανα χτες θεραπεία με Cryopharma και ελπίζω να τελείωνει η ιστορία γιατί είναι εξαιρετικά αντιαισθητικό... και ιδιαίτερα στο πηγούνι!

      Αυτό το ψάχνω τώρα μήπως το ξόρκι είναι για πάσα νόσο και πάσα μαλακία!

      Διαγραφή
  14. Κι αφου πεθανα στα γελιαα και με την αναρτηση και με τα σχολια......ηρθε η ωρα της αποριας της ξανθιας...

    Τι είναι η μυρμηγκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι δερματική πάθηση καρδιά μου, βγάζεια κάποια εξογκώματα στα χέριαή αλλού. Εγώ που είμαι τυχερός άνθρωπος έβγαλα στα μούτρα!

      Διαγραφή
  15. Καλά σε αυτά τα forum ό,τι κουφό εκεί θα το βρεις. Πάντως, αν πρόκειται για μυρμηγκιές η καλύτερη λύση είναι η θεραπεία με laser τελευταίας γενιάς. Κοστίζει λίγο παραπάνω, αλλά είναι σχεδόν ανώδυνο και το αποτέλεσμα μόνιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έβαλα χτες αυτό το οικιακό της κρυοπηξίας, βαριέμαι να τρέχω στους ιατρούς συνέχεια... ας ελπίσουμε ότι θα δουλέψει... έχει καταστραφεί η τελειότητα του προσώπου μου πια!

      Διαγραφή
  16. Ήμανε μικρή. Δεν ήξε(υ)ρα. Μου είπαν ότι όποιος διαβάσει τη Σολομωνική πεθαίνει. Τη διάβασα. Δεν πέθανα, ακόμη. Τέτοια έλεγε εκεί μέσα. Όχι για μπαρδαβίτσες όμως. Γιατί τη μυρμηγκιά στο χωριό μου, μπαρδαβίτσα τη λένε. Αν θέλεις ξόρκια για γκόμενους και για να κάνεις κακό στους άλλους, θυμάμαι καποια. Με μπαρδαβίτσες δεν μπορώ να θυμηθώ τίποτα σχετικό. Είχε η αδερφή μου και την κοροϊδεύαμε με τα άλλα 2 αδέρφια μου ότι είναι μπιχλιάρα και συφιλιάρα. Χαχα. Τι γλυκά παιδιά. Μας είχε βγει ο κούκος αηδόνι να πληρώνουμε για τις μπαρδαβίτσες της μικρής. Τελικά, δε θυμάμαι τι έγινε. Δεν έχει πια άλλες. Σε βοήθησα πολύ ε; Ναι, το φαντάστηκα. Να είμαι καλά.

    Γέλασα πάαααααααααααρα πολύ και με το κείμενο και με τα σχόλια. Διώξε με τώρα.
    Φιλάκιααααααααα και χαιρετίσματα στις μπαρδαβίτσες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τα βλέπεις τι τραβάμε οι αθώες υπάρξεις και μας κοροϊδεύετε, τς τς τς... ντροπής πράματα!

      Διαγραφή
  17. αν είχες το ρημάδι το μέηλ θα σου έλεγα για αυτές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ πάντως θα πρότεινα μια μαυρη τουρμαλίνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή