Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Tu si na cosa grande (per me)

Πόσες φορές το έχεις πει;

Πόσες φορές το έχεις νιώσει;

Πολλές; Λίγες; Ήταν όλες αληθινές; Πόσο κρατάει; Κρατάει για πάντα;
Για μένα είναι απλό, το χω νιώσει, αρκετές φορές, το χω δει να το σκέφτονται για μένα, αρκετές φορές, αλλά ποτέ δεν κράτησε για πάντα. Δεν το λέω σαν παράπονο, όχι, ποτέ δεν ήμουν υπέρμαχος της αιώνιας αγάπης, όχι γιατί δεν ήθελα, όχι, θέλω και πολύ μάλιστα, απλά ξέρω. Ξέρω ότι το μόνο που κρατάει για όλη μου τη ζωή είναι η ανάσα μου. Όταν σβήσει αυτή θα σβήσω κι εγώ.

Tu si na cosa grande per me. Μαγικές λέξεις, όμορφες λέξεις, αναμνήσεις και όχι μόνο, αναμνήσεις και πραγματικότητα. Ξέρεις, είμαι είπαμε τυχερός και το (ξανα)ζώ, αλλά ξέροντας ότι το χω ξαναζήσει είμαι βέβαιος ότι κάποια στιγμή, αργά ή γρήγορα θα τελειώσει. Και θα ξαναρχίσει. Βλέπεις εγώ δεν έχω στα πλάνα μου δημιουργία οικογένειας και κοινής περιουσίας για να έχω ένα λόγο παραπάνω να το τραβήξω απ τα μαλλιά. Θα κρατήσει όσο είναι ζωντανό από μόνο του. Όσο θα είναι ζωντανό θα είναι υπέροχο, μετά θα γίνει πίκρα και μετά ανάμνηση γλυκειά. Πάντα γλυκειά. Ό,τι μοιράζεσαι μ έναν άνθρωπο που αγαπάς είναι γλυκό, ακόμα και το τέλος.

Θα με πεις απαισιόδοξο σήμερα, το ξέρω. Πίστεψέ με όμως δεν είμαι, είναι βέβαια η διάθεση πεσμένη τις τελευταίες μέρες αλλά φταίει αυτή η συννεφιά, όχι ο έρωτας, ο έρωτας υπάρχει και είναι ζωντανός. Έχει τις δυσκολίες του και τις τρικλοποδιές του αλλά είναι ολοζώντανος. Το ξέρω. Το νιώθω, το μυρίζω, το αισθάνομαι.

Αλλά

πέρασαν κι άλλοι έρωτες δυνατοί, απίστευτοι, απόλυτοι και μετά έσβησαν, έμειναν οι φωτογραφίες και το πικραμένο χαμόγελο, ναι, αυτά έμειναν και ίσως και μια φιλία

αλλά

το ξεπεράσαμε, κι εγώ κι εκείνοι. Και προχωρήσαμε με τον έναν ή με το άλλον τρόπο. Δεν κλαίω πια για εκείνα τα μάτια. Χαμογελώ. Ήταν τα πιο όμορφα μάτια και είναι ακόμα αλλά όχι για μένα. Δεν με πειράζει πια. Το μόνο που θέλω είναι να τα ξαναδώ ευτυχισμένα. Με άλλον. Εγώ έχω μάτια να κοιτάξω. Πρέπει κι εκείνα τα μάτια να χαμογελάσουν.

Άκουσέ με, χαμογέλα. Μόνο έτσι θα ζήσεις. Χαμογέλα. Μόνο έτσι θα ευτυχήσεις. Χαμογέλα βρε χαζό, μην σε παίρνει από κάτω. Ο χωρισμός έρχεται όταν πρέπει. Το ξέρεις, χαμογέλα για να βρεις εκείνον που θα ναι τα πάντα για σένα. Απλά χαμογέλα. Σ' αγαπώ να το ξέρεις.


26 σχόλια:

  1. πραγματικα πανέμορφο..!!
    και πόσο δίκιο έχεις.. έτσι ειναι οι έρωτες.. τίποτα δε μένει για πάντα και η ζωή προχωράει, είτε μας αρέσει είτε όχι.
    και είναι προτιμότερο να τελειώσει κάτι όταν πια σβήσει, παρά να μένεις εκεί με το ζόρι..
    δύσκολο αλλά πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε όλα με ένα χαμόγελο.. :)

    καλή σου μέρα! και καλώς σε βρήκα^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σ ευχαριστώ που συμφωνείς, είναι σημαντικό να το καταλαβαίνει κανείς αυτό, καλώς σε βρήκα επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλά τα λέτε κε.Τρέμενς. και καλά τα γράφετε επίσης. αν και για να φτάσω στο χαμόγελο, νομίζω θα την χρειαστώ την λοβοτομή......σ'ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μέσα στο Φλεβάρη θα χαμογελάσεις, και αυτό είναι δέσμευση, μ ακούς; Γιατί θα φας όσο ξύλο δεν έχεις φάει μέχρι τώρα (και αυτό είναι δέσμευση επίσης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απαππαπαππαααα!!!!! από τις αγάπες στο ξύλο????? συμφωνείς πάντως με τα αστρολογικά.... έρωτας, λέει, κεραυνοβόλος με άτομο που έρχεται από μακριά, μάλλον από το εξωτερικό....σου θυμίζει κάτι?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξωτερικό; Από που καλέ; Αυτό μας μάρανε τώρα να τρέχουμε απ εδώ κι απ εκεί!!! Παπούτσι απ τον τόπο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αυτό με την ανάσα πολύ μου άρεσε...έχεις απόλυτο δίκιο!!!
    καλημέρες και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ξέρω αν σίναι τυχαίο ή πέρασες απ'τη γειτονιά μου... αλλά είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος...
    Ο ερωτας ποτέ δεν τελειώνει...
    Μόνο κύκλους κάνει...
    Μόνο πρόσωπα αλλάζει...
    Πάντα είναι εκεί με τον ένα ή τον άλλον τρόπο και περιμένει στη γωνία πότε θα βρει ανοιχτή την πίσω πόρτα της καρδιάς μας για να μπει...

    Καλημέρα με κάτι π'αγαπώ:http://www.youtube.com/watch?v=aXG0rsFAXmU&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ λιακάδα
    έτσι είναι ρε συ, κύκλος σαν τη ζωή, όλα κύκλος είναι

    (πολύ όμορφο το άσμα!)

    @Ρειμόντ
    σας ευχαριστώ λατρεμένε, είχα πρωινή έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μμμμμ, τι όμορφα που τα λες! Το πτηνό πάντως δηλώνει ερωτευμένο με τη ζωή. (κι εις πείσμα όλων όσων συμβαίνουν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ξέρω αγαπημένο πτηνό, φαίνεται στα υπέροχα γραπτά σου τα οποία ερωτευόμαστε καθημερινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ καλέ μου tremens φοβάμαι πως μπερδεύεις τον έρωτα με την αγάπη...
    Ο έρωτας δεν κρατάει αιώνια...
    Η αγάπη όμως μπορεί να κρατήσει για πάντα, να κρατήσει δεμένους δυο ανθρώπους...
    Είμαι πολύ ρομαντική μήπως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το για πάντα είναι πολύ tremens, δεν μπορείς να ξέρεις, ούτε να υπολογίσεις μπορείς...
    Κι ο έρωτας κρατάει όσο κρατάει, το σημαντικό είναι να μην προεξοφλείς, να μην σκέφτεσαι πως ίσως τελειώσει, ούτε να μετράς. Το σημαντικό στον έρωτα είναι να τον ζεις σαν να είναι ο ΈΝΑΣ έρωτας, σαν να είναι ο έρωτας που θα κρατήσει για πάντα ;-)

    Την καλησπέρα μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν θα σε πω απαισιόδοξο, αγάπη μου, ρεαλιστή θα σε πω.
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @serenata
    Αχ αγαπημένη, όχι, η αγάπη έχει πολλές μορφές, μεταλλάσσεται αν χρειαστεί, μιλάω για την καθαρά ερωτική αγάπη...

    @Fri
    όχι, δεν μπορείς, απλά ξέρεις πως δεν υπάρχει. Το σημαντικό που θέτεις είναι η αλήθεια, όλη η αλήθεια και τίποτα λιγότερο. Σ' ευχαριστώ!

    @Αθηνά
    Αγάπη μου εσύ, σ ευχαριστώ, φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τι κομμάτι είναι αυτό;;;
    μας τρέλλανες βραδιάτικα!

    υπέροχο...

    τα σχέδιά μας κάνουν το θεό να γελά! αλλά και εμας να μειδιούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν είναι υπέροχο; Η μελωδία και η ερμηνεία, με τόσο πόνο στο τέλος... μ αρέσει που σου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι κομμάτι, τι ερμηνεία, τι φωνή και τι κείμενο. Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. το ξερεις οτι ανεβαινεις στην εκτιμηση μου με ρυθμους ανελεητους
    αγαπημενη ερμηνευτρια
    και σημερα μαυτο το κειμενο μου μιλησες.. πολυ
    ισως φταιει και η βραδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Θράσος, μοναδική ερμηνεία πραγματικά, με συγκινεί αφάνταστα. Σ ευχαριστώ φίλε μου.

    @άσωτος
    με συγκινείς κι εσύ φίλε μου με τα όμορφά σου λόγια, είναι κείμενο καρδιάς και είναι υπέροχο να μπορείς να το μοιράζεσαι με φίλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έλα μου...Το πάντα και το ποτέ δεν υπάρχουν. Ευτυχώς γιατί θα ήταν απελπιστικά βαρετό. Σκύψε τ' αυτί να σου πω κι ένα μυστικό... Φάε, πιες και γλέντα, τα καλύτερα έρχονται!
    Η μουσική επιλογή σου ΥΠΕΡΟΧΗ!
    Καλώς σε βρήκα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλώς ήρθες μισοάγνωστη, καλώς σε βρήκα κι εγώ καινούρια φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Βρε μπας και διαβάζεις τα ημερολόγιά μου; :)

    Τις καλημέρες μου καθώς βαδίζω σε αναζήτηση του επόμενου "μεγάλου σταθμού". Προς το παρόν πάντως, μάλλον στρίβω σ' όλες τις λάθος γωνίες γιατί δεν έτυχε να συναπαντηθούμε, αλλά πού θα πάει.. χεχε

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. θα ρθει, θα ρθει το άτιμο, μη μου στενοχωριέσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή