Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Sex over the phone

Ρε φιλενάδα μη με μαλώνεις που έχω να γράψω μέρες, έτρεχα σαν πισωγλέντης, σαν τον Βέγγο, σαν τον άνεμο, έτρεχα σαν τρελός. είχα και τα νεύρα μου και τα άγχη μου, άστα να πάνε. Έφυγα κιόλας και ήρθα σήμερα, άλλη μια φορά κομμάτια μετά το ολονύχτιο ταξίδι με το τρένο το γρήγορο που ποτέ δεν φτάνει στην ώρα του - αλί καταραμένη φτώχεια που μ έριξες στα τρένα, εγώ που είμαι φτιαγμένος για αερόπλανα και λιμουζίνες, καταραμένη να σαι,να πας στη Μέρκελ και στο συνάφι της και να κατσικωθείς εκεί βρωμιάρα, που πρίγκηπας ήμουν ζητιάνος θα καζαντήσω...

Εκ περιτροπής φιλενάδα τούδε κι εφεξής η εργασία, ξέρεις τι σημαίνει εκ περιτροπής; Όχι; Ούτε εγώ ήξεβρα, κάτσε τώρα να στα προλάβω τα μαντάτα μη σου τύχει. Εκ περιτροπής θα πει το λοιπόν ότι δεν θα δουλεύεις πενθήμερο φιλενάδα, θα δουλεύεις τετραήμερο! Ωραίο δεν ακούγεται; Να τα τριήμερα στις Ρώμες, στις Βενετίες, στις Μπαχάμες και σ εκείνα τα νησια που όλο κατουριούνται, Πι Πι τα λέγανε θαρρώ! Χάρηκες ε; Άκου και το άλλο! Εκ περιτροπής και 20% μείον ο μισθός. Ξέχνα τις Ρώμες, τις Βενετίες, τις Μπαχάμες και τα κατουρονήσια και πήγαινε ξεσκόνισε το πατρικό στη Βούρμπιανη και πολύ σου είναι. με το ΚΤΕΛ θα πας γιατί κουνιέται ο Ιρανός και η βενζίνα εκτοξεύθη. Στα ύψη. Αντιστρόφως ανάλογα του μισθού. Που μου θες χλιδές. Φασολάδα και καλή καρδιά.

Οπότε φιλενάδα ψάχνω λύση, έχω αυτή τη φωνή την αισθησιακιά που λένε, λέω τα βράδια να δουλεύω ροζ γραμμή. θα το ψάξω σου λέω. Χαμένο να πάει το ταλέντο; Να βγάλουμε κανα φράγκο ρε συ φιλενάδα γιατί θα με πάρει πάλι η κυρία απ την τράπεζα να αρχίζει το μίρι μίρι και δεν μπορώ... δεν μπορώ καθόλου σου λέω!!!



ΥΓ Αν νομίζεις ότι τη γλίτωσες ξέχνα το. Θα φωνάξω.
ΓΙΑΤΙ ΒΡΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΑΜΩ ΤΟ ΦΕΛΕΚΙ ΜΟΥ;;;;;;;;;

30 σχόλια:

  1. το ξέρω ότι δεν θα σε παρηγορήσω άμα σου πω ότι έχασες λεφτά αλλά κέρδισες χρόνο...


    ΥΓ. για τη ροζ γραμμή άμα κάνεις τα κονέ, ειδοποίησέ με! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το χρόνο τον ήθελα αλλά με χρήμα να μην κάθομαι να σφουγγαρίζω! Άμα τα βρω σε ενημερώνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ροζ γραμμή...καλό μου ακούγεται... :) :) καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γελάω και χαίρομαι που το αντιμετωπίζεις με χιούμορ. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου θύμισες Μαλβίνα. Χείμαρρος!
    Οι ροζ γραμμούλες δε λένε με τέτοιο τζαμπατζιλίκι Κύριοι. Γουατσάπια.
    Κρίση στο επάγγελμα.

    μου έλειψες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Leviathan
    απ τη Συγγρού στα γεράματα σίγουρα καλύτερο!

    @χαμένο επεισόδιο
    Μόνο έτσι θα επιβιώσουμε φίλε μου, μόνο έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι εχει δηλαδη το κτελ; Μπαινεις, απλωνεις την αριδα σου και ριχνεις κατι υπνους...μα κάτι υπνους...ατελειωτους!

    Στο αεροπλάνο δεν εχεις τον χρονο να απολαυσεις υπνο!

    Αχ τρεμενς μου...ποσο σε νιωθω!

    φιλουμπες πολλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @misoagnosti
    Δεν φαντάζεσαι πόσο με τιμά αυτό που έγραψες, είναι ό,τι ωραιότερο μου έχουν πει στη μπλογκόσφαιρα, σ ευχαριστώ! Όσο για τη γραμμή θα μαζευτούμε να κάνουμε δική μας εταιρεία, θα χτυπήσουμε τις πολυεθνικές!!!

    @Coula
    Βρε μια χαρά είναι το ΚΤΕΛ, απ το γαϊδαρο που θα καταντήσουμε να καβαλάμε πολύ καλύτερο! Φιλιά κουκλάρα μου, σε απόλαυσα σήμερα τρώγοντας πίτσα και Λάκτα κέικ!!!

    ΥΓ φραπέ στα γαλλικά είναι το χτυπημένο, εξ ου και τ όνομα, αυτό σου έλεγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στο τέλος θα γίνουμε σαν τη Ντόροθυ από την ταινία safe sex!!!Θυμάται κανείς?
    Αχ, τι να πω....Υπομονή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και θα φωνάζει η γριά από δίπλα, Παναγιώτα τη σούπα μουυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχαχαχαχα!!!!Ακριβώς!
    Μακάρι τουλάχιστον να μας μείνει το χιούμορ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ροζ γραμμή!
    Και να πάρεις κι εμένα να δουλεύω εκεί. Ή και να συνεταιριστούμε αν θέλεις!
    Και ας είναι και εκ περιτροπής!
    Μόνο να μου γράφεις τι θα λέω γιατί από μόνη μου δεν θα μπορώ. Θα με πιάνουν τα γέλια και θα τους χάνουμε τους πελάτες. Ενώ άμα τα διαβάζω από κάπου είναι αλλιώς!
    Χαίρομαι που νέοι ορίζοντες ανοίγονται μπροστά μας!

    ΥΓ. Μα καλά έχει ο κόσμος χρήματα για να καταναλώνει σε ροζ γραμμές;
    Για ερεύνησέ το πριν, μην στήνουμε τζάμπα την επιχείρηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χα χα χα Καλέ μου Τρέμενς τι σου έτυχε!! Αν σε παρηγορεί, δεν είσαι ο μόνος...μα καθόλου όμως καλέ μου φίλε! Αχ καταραμένη φτώχια που μας κατάντησες επαίτες εμάς που τρώγαμε με χρυσά κουτάλια!!:)Καληνύχυτα και πολλά φιλιά!
    *Εγώ πάντως σε λεωφορείο δε μπαίνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Αθηνά
    θα στα γράφω παιδί μου, μη μου άγχεσαι, θα σου χω και εναλλακτικές, live θα είναι δεν ξέρουμε τι θα ζητήσει ο πελάτης...
    Κοίτα, ειδικά στην κρίση που για να βγάλεις γκόμενα πρέπει να κλέψεις τράπεζα θα χρησιμοποιηθούν οι γραμμές! Θα κάνουμε και μια καλύτερη τιμούλα!!!

    @serenata
    Άστα φιλενάδα, θα μπεις και θα πεις κι ένα τραγούδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μου έλειψες!!!
    αν θες και γυναικείες παρουσίες στην επιχείρηση (να επεκταθούμε βρε παιδί μου!) πες μου! ενδιαφέρομαι! κουράστηκα να μετράω τα ψιλά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kάποιος έχει βραχεί τόσο πολύ τελευταία που με λίγες σταγόνες γκαντεμιάς έχει αρχίσει και μιζεριάζει...

    Από την μια δεν έχεις άδικο, από την άλλη όμως σκέψου ότι κάποια πράγματα (μεταξύ αυτών και ο ελεύθερος χρόνος) δεν έχουν τιμή, έχουνε μόνο αξία...

    Βάλε τώρα κάτω και τα μεταφορικά από και προς τη δουλεια που θα μειωθούν 4 φορές το μήνα... Πρόσθεσε και τα έξοδα εκεί (καφεδάκι, τυροπιτούλα, παναντόλ για τον πονοκέφαλο που σου φοράει ο σπασαρχίδης προϊστάμενος) και θα δεις πόσο καλύτερα είναι όλα! :)
    Aν δε σε έφτιαξα τώρα μ'όλα αυτά, πάρε με τηλέφωνο... Εχω και γω "ροζ" φωνή... ;)

    Y.Γ Σημασία έχει να είσαι καλά με τη γυναίκα της ζωής σου ακόμη κι αν αυτό σημαίνει να την βλέπεις πιο αραια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @vanilla
    κάθε προσφορά δεκτή βρε κουκλί, από φωνή πως πάτε;

    @λιακάδα
    Με βρε μάτια μου σου βγαλε μιζέρια αυτό το κείμενο; Εγώ γελάω όταν το διαβάζω, το αντίθετο ήθελα να κάνω!!! Κι εσύ στη λίστα μελλοντικών ροζ εργαζομένων ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Eμένα προσωπικά μου έβγαλε απίστευτο γέλιο... αλλά το θέμα είναι πως αισθανόσουν ΕΣΥ όταν το έγραφες αυτό...

    Υ.Γ Λίστα μελλοντικών εργαζόμενων ναι... αν θα είναι ροζ ή κόκκινο θα δείξει...(για τη nutella μου γμτ!) :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κοιτα η ιστορια κανει κυκλους ...

    Τα ιδια λεγαν καποιοι οταν αρχες '90 η οικουμενικη κυβερνηση τοτε σε μια νυχτα ανεβασε την τιμη της βενζινης και του αλευριου σχεδον στο διπλο.

    Τοτε δεν ηταν φυσικα τοσο τραγικα οπως σημερα αλλα οι ροζ γραμμες(που τοτε ξεκινησαν) και τα στεκια στον παλιο ιπποδρομο ηταν συνηθες ανεκδοτο στα χειλη μας.

    Γελασα πολυ με τον τροπο που το αντιμετωπιζεις ολο αυτο και θυμηθηκα και αυτα τα παλια.
    Μοναχα που τωρα δεν φαινεται να στρωνει με τιποτα το πραμα.

    Αληθεια η Βούρμπιανη ποσο απεχει με τα ποδια απο την Αθηνα;(γτ προβλεπω και το τρενο να αποτελει απο φθινοπωρο ειδος πολυτελειας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @λιακάδα
    Μια χαρά ακόμα, θα τα καταφέρουμε έστω και με λιγότερα χρήματα, δεν παραβλέπω το γεγονός της μιας μέρας καθισιού, αντιθέτως την καλοβλέπω!

    @Evil chef
    για να δούμε, για να δούμε που θα καταλήξουμε
    η Βούρμπιανη βρίσκεται έξω απ την Κόνιτσα... πέφτει λίγο μακριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πολυ το χαρηκα που σε διαβαζα
    οντως ειχε κατι απο μαλβινα
    να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σ ευχαριστώ πολύ φίλε μου κι εσύ να μου σαι καλά! καλό βράδυ να χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καταπληκτικό το κείμενο..σοβαρά...πανέμορφο..
    γέλασα πολύ,επειδή το κείμενο ήταν πολύ όμορφα γραμμένο,παρόλο που το θέμα ήταν σοβαρό..δυστυχώς ανεργία,εργασία εκ περιτροπής,εφεδρείες κλπ υπέροχα και πολύ βολικά για το χρόνο μας πράγματα...καλησπέρα!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σ ευχαριστώ πολύ, προσπαθώ με χιούμορ να αντιμετωπίζω τις δυσκολίες, ελπίζω να τα καταφέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπομονή Τρέμενς μου Υπομονή, αλλά όπως έλεγε η σχωρεμενη η γιαγιά μου: Υπομονή, υπομονή θα μείνουμε χωρίς μ...νί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ακριβώς έτσι Ben, χαχαχαχα οι γιαγιάδες μας έλεγαν τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. είναι καλή καβάτζα η ροζ γραμμή...εγώ ήδη έχω κλείσει να δουλέψω από την επόμενη εβδομάδα στην "σουζάνα και τα κορίτσια της" είναι ένα πολύ ωραίο μπαρ της περιοχής!!!!
    συνεργασίες είναι δεκτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Α μα να σας επισκεφτούμε καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή