Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

And the Oscar goes to

tremens


ναι φιλενάδα, καλά άκουσες, το αγαπημένο Partali μετά από ώριμη σκέψη θέλω να πιστεύω, αποφάσισε να με βραβεύσει με το Όσκαρ του πιο άτυχου blogger. Γρουσούζη θα τολμούσα να πω! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα και γέλασα ταυτόχρονα και αποφάσισα να κάμω και την αυτοκριτική μου!

Ανατρέχοντας λοιπόν στις πρώτες μου αναρτήσεις βλέπω αυτό που θα ήθελα να είχα κρατήσει αλλά τελικά κι επειδή το μυαλό τρέχει στις δικές του στροφές κι επειδή και η ζωή στα δικά της μονοπάτια, δεν ήμουν πάντα συνεπής σε αυτό το οποίο ξεκίνησα να κάνω. Και ποιο ήταν αυτό; Μα αν θυμάσαι στην πρώτη μου ανάρτηση ξεκίνησα να γκρινιάζω, πράγμα που συνέχισα να κάνω όλο το Νοέμβρη, να γκρινιάζω για τις μικρογκαντεμιές της καθημερινότητας, τις αναποδιές και τα παράξενά της. Δεν το παράτησα αυτό, μ αρέσει να γκρινιάζω, να γκρινιάζω με στιλ όμως, όχι γκρίνια για τη γκρίνια, αλλά γκρίνια για το γέλιο, πράγμα που ελπίζω ρε φιλενάδα ότι έχω καταφέρει.

Σε όλο αυτό το μεγαλειώδες πόνημα με βοηθά και το γεγονός ότι έχω φάει και μούντζα και μου συμβαίνουν διάφορα ευτράπελα που μοιράζομαι μαζί σου. Είναι μικρά και αστεία, το να βραχείς στο ποδήλατο, το να γίνει κατολίσθηση και ν ανεβαίνεις το Μπράλο με πούλμαν γιατί τρένο γιοκ, το να πετύχεις την παλαβή κίνηση και να μην ξέρεις από που σου ρθε, το να σου κλείνει ο αγενής την πόρτα του ηλεκτρικού και να μην μπορείς να βγεις, ε, δεν τα λες και τεράστια προβλήματα επιβίωσης, τα λες μικρά και χαριτωμένα μόλις σου περάσουν τα νεύρα.

Βέβαια κάπου στο Δεκέμβρη την έχασα τη μπάλα, δεν έχω και κάθε μέρα γκαντεμιές τέτοιου τύπου, οπότε σου μίλησα και για άλλα πράγματα, όπως τη φιλία, τον έρωτα, την πορεία μετά δακρυγόνων, το προφιτερόλ και δεν θυμάμαι κι εγώ τι άλλο. Παρόλα αυτά θέλω να πιστεύω πως κατά βάσιν αυτό το μπλογκ δημιουργήθηκε για να βγάζω από μέσα μου τις μικρογκαντεμιές μου, να τις μοιραστώ μαζί σου να μου περάσουν τα νεύρα μου και να γελάσουμε αμφότεροι και οι 57 αναγνώστες μου!*

Κλείνοντας διότι έχω πρωινό ξύπνημα και ταξίδι αύριο, αν δεν σου κάνει κόπο πες μου ποια γκαντεμοιστορία μου σου άρεσε πιο πολύνα την βραβεύσουμε και αυτήν και πες μου αν πραγματικά γελάς με τα ευτράπελά μου.

Partali, σ ευχαριστώ τα μάλα και από τα βάθη της γκαντεμιάς μου, με έκανες και γέλασα αφάνταστα και φυσικά τονώθηκε και ο μπλογκοεγωισμός μου!

ΥΓ κι αν ήθελες να το γιορτάσεις σήμερα, χρόνια σου πολλά φιλενάδα!

*Το αμφότεροι ξέρω τι σημαίνει, απλά λατρεύω να το χρησιμοποιώ λανθασμένα!

43 σχόλια:

  1. Ουδέν κακόν αμιγές καλού!
    Οι γκαντέμηδες έχουν την αμέριστη αγάπη και συμπόνοια του κόσμου...
    Για του λόγου το αληθές έλα να σε κάνω μια αγκαλιά για να δεις... :)
    Tρυφερότητα και προδέρμ σε στους απανταχού γκαντέμηδες αυτού του πλανήτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι τραβάμε κι εμείς οι γκαντέμηδες, χε χε χε, ξέρεις είναι του τύπου πονάω αλλά μ αρέσει!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το Όσκαρ!
    Δεν ξέρω ποια γκαντεμοιστορία σου να πρωτοδιαλέξω. Όλες είχαν τη δική τους χάρη και όλες με έκαναν να γελάσω όχι τόσο με τις αναποδιές αλλά με τον τρόπο που τις περιγράφεις! Ίσως γέλασα πιο πολύ με εκείνη που περιείχε το ζαχαροπλαστείο "Πιγκάλ"!!!
    Και εις ανώτερα λοιπόν αγαπητέ μου tremens!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Πιγκάλ είναι όντως αξεπέραστο αγαπημένη, συγχαρητήρια και για το δικό σου βραβείο, σου αξίζει τα μάλα!

      Διαγραφή
  3. Γουάου!! Συγχαρητήρια για όσκαρ!!
    Δεν μπορώ να ψηφίσω ακόμα γιατί δεν έχω διαβάσει όλες τις καντεμοιστορίες σου! ...επιφυλάσσομαι όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΛΑΤΡΕΜΕΝΕ ΜΟΥ!!!

    αν και δε σου αξιζε του πιο ατυχου αλλα του πιο γλυκου blogger

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια(το έγραψα σωστά!) tremens!!!!!!
    Δε γράφω άλλο γιατί κλαίω απ' τα γέλια και τη νύσταααααα...
    Πάντα τέτοια!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μωρό μου, συγχαρητήρια!

    πάντα τέτοια γλυκέ μου!

    μα η πιο ωραία ιστορία σου, ήταν η ανάρτησή σου στις 14 φεβρουαρίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α αγαπημένη μου, μα αυτή ήτο ρομαντικιά ουχί γκαντέμικη! Αχ τι θα σε κάνω που σαι γυναίκα μέλι!

      Διαγραφή
  7. Εμείς σε ευχαριστούμε που παρέστεις στην απονομή (ελπίζω να σε πέτυχα και λίγο)!
    Και μην ανησυχείς για την γρουσουζιά... και εγώ ίδια μέρα με τον επίτιμο έχω γενέθλεια, οπότε καταλαβαίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πέτυχες λες και είχες φωτογραφία μου, δε μασάμε οι γκαντέμηδες, έχουμε κι ενδιαφέροντα πράγματα να λέμε!!!

      Διαγραφή
  8. Δεν έχω ένσταση για τη λέξη, εξάλλου, αν και χρησιμοποιείται ειρωνικά, ο γκαντέμης, προέρχεται από την τουρκική λέξη kadem =καλή τύχη. Κι είσαι ένας τυχερός άνθρωπος των παθών, κάτι που πολλάκις ζήλεψα μέσα απ΄τα ποστ σου...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή τύχη ε; Κοίτα λογικό είναι, αν εξαιρέσεις τα μικροπράγματα θεωρώ τον εαυτό μου πολύ καλότυχο, αλήθεια λέω! Σ ευχαριστώ για το όμορφο κλείσιμο του σχόλιού σου!

      Διαγραφή
  9. παρότι δεν πιστεύω στην τύχη (προφανώς και στην ατυχία), συγχαρητήρια για την βράβευση κι εύχομαι ακόμη καλύτερη συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σας ευχαριστώ, αν σου πω τι έπαθα πάλι σήμερα στο τρένο θα καταλάβεις περί τύχης και ατυχίας...

      Διαγραφή
  10. άξιος άξιος!!!!
    το άξιζες αγάπη μου το όσκαρ!!!
    φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο που μένει είναι να κάνουμε αστέρι στο Hollywood με το όνομά μου, άντε γρήγορα γιατί γερνάω και δεν θα προλάβω να μουτζώσω τα τσιμέντα!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για το oscar.Αναμένουμε και άλλα βραβεία.
    Η μακράν καλύτερη γκαντεμοιστορία σου είναι το τελευταίο ταξίδι σου από Θεσσαλονίκη, είχε μόνο εκπλήξεις, καλές ή κακές δεν έχει σημασία.

    Η φιλενάδα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχε η άτιμη και όσο θα παίρνω το υπέροχο τρένο θα έχει ακόμη περισσότερες, για τους λαχανοντολμάδες του μπάρμπα σου είπα; Σου τα πα στο τηλέφωνο... άσε με τι τραβάω

      Διαγραφή
  12. Γκαντέμηδες όλου του κόσμου, ενωθείτε!
    Έχουμε, επιτέλους αρχηγό! Habemus gademum!
    Άσπρος καπνός βγήκε από ποδήλατα, μέσα στη βροχή, από μισοφαγωμένα προφιτερόλ, ανέμισε ψηλά, πέρασε από σπρωξιές στο μετρό και κατέληξε στο internet, μέσα στο pc μου και στο δικό σου...
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα είναι πλέον η ανωτερότητά μου ως γκαντέμη φανερή, το αρχηγικό ιδίωμα μου αξίζει με το παραπάνω! Ψηφίστε με!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο σου γκαντεμάκο!
    Αν είναι έτσι όλοι οι γκαντέμηδες(τόσο γλυκούληδες ντε!),είμαι έτοιμη να ερωτευτώ μέχρι και τον .....Μητσοτάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. επειδη ειμαι φαν του ποδηλατου ,ψηφιζω αυτο...καλα και εσυ μες στο ιντερνετ γεννημενος δεν κοιταγες τον καιρο;;;εγω μονο αυτο ξερω προς το παρον..και δεν βλεπω να μαθαινω και τιποτα αλλο στο μελλον...καλως σε βρηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Το ποδήλατο ε; Και λέω να το πάρω σήμερα, αν γίνω μούσκεμα ετοιμαστήτε για ανάρτηση!

      Διαγραφή
    2. ορίστε ζηλιαρόγατε ,βρήκα και το 1ο σχόλιό μου σε εσένα!
      και το ευχαριστω που στραβωθηκα να ψαχνω ποιο είναι;;; ούτε μια αναρτησούλααααααααα :( :( :(

      Διαγραφή
    3. Πολλά πολλά like Νασια για το σχόλιο!! :))

      Διαγραφή
    4. χαχχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      εσύ πώς το βρήκες;; ο Μεγάλος Αδερφός είσαι ;;;;

      Διαγραφή
    5. Bρε χαζό αφού είχα συμμετάσχει στην ανάρτηση πρωτη πρώτη... μου'ρθε ενημέρωση στο μεηλ ! :))

      Διαγραφή
    6. χαχαχαχαχαχα πέσατε στο σκάψιμο βλέπω!!!!

      Διαγραφή
    7. Λιακάδα ☼ Μετά το σκέφτηκα.....θα πάω σε άλλη ανάρτηση του ζηλιαρογατου που δε θα εχεις σχολιασει να τον θάψω με την ησυχία μου χιχιχιχι

      Διαγραφή
    8. Eίναι άδικο!!
      Και μετά λένε εμένα ξανθιά... :(
      Να είσαι σίγουρη ότι εκεί που θα πάς όλο και κάποιος άλλος θα βρεθεί να ερθει να στην πει γιατί και κείνου θα του έρθει ενημέρωση... :-p

      Διαγραφή
  15. Ti τραβάμε κι εμείς οι Τρεμενίτσες (κατα το Ρουβίτσες)
    Γελάς ε...? Κάτι είναι κι αυτό...
    Δεν είναι λίγο να μπορείς τη σήμερον ημέρα με την κατάσταση αυτή να μπορείς να κάνεις κάποιον να γελάει... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρεμενιτσες χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Αχ Λιακάδα μου να ξερα πως έχω ακόμα πέραση ο βρωμόγερος!!!

      Διαγραφή
    3. Δε ξέρω για εκεί έξω μάτια μου αλλά εδώ μέσα τα σπας...
      Μας κάνεις να γελάμε και γι'αυτό μας έχεις λείψει... το'χουμε περισσότερο από ποτέ ανάγκη... μήπως να το ξανασκεφτείς? ;)

      Διαγραφή
    4. να φέρω καφέ;; θα πούμε κι άλλα;;

      Διαγραφή
    5. πφφφ... πάω να φέρω το τσάι μου... :-p

      Διαγραφή
    6. να δώσουμε ραντεβού πάλι εδω σε έναν χρονο την ιδια ωρα.....
      ο παλιογερος βέβαια δεν ειναι σιγουρο αν θα παρευρίσκεται ......

      Διαγραφή
    7. αχαχαχα Reunion!!!
      Απλά δεν υπάρχει!
      Πάω να φυτέψω ρόκα, τα λέμε... (σ'ενα χρόνο από τώρα :-p)

      Διαγραφή