Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Born to die



Πριν λίγο καιρό ο αγαπημένος Πιγκουίνος είχε κάμει ανάρτηση για την υπέροχη Lana Del Rey και συγκεκριμένα για το video games και το born to die που χρησιμοποιώ κι εγώ σήμερις. Σήμερα μιας και η μέρα ξεκίνησε περίεργα, εντελώς τυχαία ξανάπεσα στο τραγούδι αυτό, σε δεύτερη ανάγνωση μου άρεσε πάρα πολύ και είπα να την εψάξω λίγο τη μαντάμ.

Ενθουσιάστηκα. Ξανακούω αυτή τη στιγμή το τραγούδι του τίτλου και πολύ το χαίρομαι, μια μελαγχολική βροχερή (ξανά) μέρα η οποία ξεκίνησε στο σπίτι με Μόνικα (credits στον/στην mplahmplah), και μέχρις στιγμής έχει φτάσει στη Lana. Άκου την μπορεί να σου αρέσει.

Και πάμε στο προκείμενο φιλενάδα, πάμε στην έμπνευση που δημιούργησε αυτό το όμορφο τραγούδι. Σήμερα ξέρω σου ταξα ότι δεν θα μελαγχολήσουμε αλλά μάλλον μ αυτά που ακούω απ το πρωί δεν έχουμε επιλογή.

Born to die.
Born to die.

Και δεν θα μιλήσω για τις ζωές μας, δεν θα μιλήσω για τη γέννησή μας και τον αναπόφευκτο θάνατό μας. Θα σου πω μια ιστορία αν καταφέρω να τη γράψω. Αληθινή ιστορία. Προσπαθώ να τη βάλω σε τάξη, να στη διηγηθώ όμορφα, είναι μια θλιμμένη ιστορία, μια ιστορία με ψέμα, με πολύ ψέμα, μια ιστορία που ένας άνθρωπος, ένας εραστής λέγοντας ψέματα πλήγωσε τον εραστή του. Ρε συ ακόμα και μετά από τόσα χρόνια ανακαλύπτω ότι ακόμα με ενοχλεί. Και για όλα φταίει η Μόνικα. Αυτό το κορίτσι το θλιμμένο. Εκείνος μου την έμαθε. Εκείνος μου τη γνώρισε και με έκανε να αγαπήσω τη μουσική της τότε.

Αποφάσισα να μην στην πω τελικά, δεν έχει σημασία, το story είναι από τα βασικά, άντρας πληγωμένος και θλιμμένος γνωρίζει ψεύτη, ερωτεύεται, την πατάει αγρίως από 2 μάτια όμορφα και μια μελαγχολική φατσούλα και στο τέλος ξαναπληγώνεται. Κλισέ. Πολύ κλισέ αλλά πολύ αληθινό. Αληθινό αλλά γεννημένο να πεθάνει. Τόσο απλά.

Τουλάχιστον έμεινε η Μόνικα. Α, και για να μην ανησυχείς αυτό έγινε πριν 4 χρόνια. Θα μου πεις γιατί στο λέω τώρα, ε, έτσι μου ρθε! Είπα να ανεβάσω και κάτι μελαγχολικό ρε φιλενάδα αφού όλο βρέχει! Άσε που μου χει μείνει πληγή μέσα μου από αυτό το ψέμα, πληγή που όσο καλά και να μαι δεν θα κλείσει ποτέ, αλλά δεν πειράζει, όλες αυτές οι ουλές μας κάνουν πιο δυνατούς, έτσι νομίζω τουλάχιστον.

Αγαπημένε ψεύτη, ελπίζω να σαι καλά, μου μαθες τη Μόνικα και μου χάρισες κάποιες ώρες ευτυχίας. Θα θελα να σε δω να πονάς ασύλληπτα αλλά δεν θα γίνει αυτό, οπότε να σαι καλά!

19 σχόλια:

  1. Αχ λατρεμένε! Καλώς ήρθατε λοιπόν στον κόσμο της Λάνα Ντελ Ρέι. Όσο και αν μοιάζει στη Τζένη Χειλουδάκη στα νιάτα της, άλλο τόσο είναι και το ταλέντο της. Δώστε ένα δεύτερο (και τρίτο και τέταρτο) άκουσμα στα Kill Kill, Off To The Races, Blue Jeans (Τελειώνω με αυτό!!!). Τα φιλιά και τις καλημέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα μόλις κατέβασα όλο το άλμπουμ και το απολαμβάνω, εξαιρετική η φίλτατη Λάνα, εξαιρετική και όσο σκοτεινή χρειαζόμουν μετά την υπέροχη Bertine Zetling

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Που τη θυμηθήκατε τη Νορβηγίδα λατρεμένε; Βγάζει ακόμα μουσική αυτή; Έχω να την ακούσω από την εποχή του Twisted Little Star..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, είναι απ τις αγαπημένες, έχω άλλα 3 άλμπουμ μετά το Twisted, εξαιρετικά όλα, πρέπει να κοιτάξω αν έχει κι άλλο τώρα που την ανέφερα, έχω μείνει 4-5 χρόνια πριν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα λατρεμένε μου!
    όμορφα τραγουδάκια σήμερα!
    μελαγχολική λίγο η ανάρτησή σου.. ταιριάζει όμως με τον καιρό..
    καλή σου μέρα! με χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα ομορφιά μου, πάντα με χαμόγελο, μελαγχολικό ή όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μόνο μην βάλεις να το ακούσεις από live της κοπέλας. Δεν το έχει με την καμία και θα ξενερώσεις με την ζωή σου. Καλή σου μέραααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γενικώς δεν προτιμώ τα live γιατί κρύβουν τέτοιους κινδύνους! Καλημέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι η Μόνικα καλή είναι όμως.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ καλέ μου tremens.....
    Αυτοί οι ψεύτες πως αφήνουν το σημάδι τους;
    Πως τα καταφέρνουν και υποφέρουμε όταν τους θυμόμαστε;
    Οσα χρόνια κι αν περάσουν....
    Μήπως γιατί χάσαμε πολύτιμο χρόνο μαζί τους;
    Πιστεύοντας τα ψέματα;
    Εθελοτυφλούσαμε, τους αγαπούσαμε πολύ κάποτε, νομίζω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νομίζω ότι ήλθε η ώρα να μάθεις κάτι ακόμα για μένα.
    Δεν μου αρέσει η Μόνικα. Αλλά καθόλου όμως...
    Και τώρα που γνωρίζεις, θα αλλάξει η σχέση μας; Δεν θα θες να με ξέρεις;
    Θα μου κάνεις μούτρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ καλές και οι δύο!! καλό βράδυ εύχομαι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρόσφατα την έμαθα τη Μόνικα και την έχω συμπαθήσει ιδιαίτερα!!Την Lana Del Rey, δεν την ξέρω...sorry..
    Πάντως, δεν έχω καταλήξει τι είναι καλύτερο: να στέκεσαι στο ύψος σου και να σου μένει η ανολοκλήρωτη εκδίκηση απωθημένο (λέμε τώρα..υπερβάλλω και λίγο) ή να πάρεις το αίμα σου πίσω??
    Προσωπικά μένω στο πρώτο, μια κυρία με Κ κεφαλαίο (!!!). Ελπίζω μόνο να μην μου βγουν απωθημένα αργότερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα τι έχετε πάθει όλοι με τη Λάνα; Ο κολλητός μου να δεις κόλλημα. Μπααα... (Ε, ναι, ζηλεύω. Θέλω κι εγώ τέτοια χείλια, η άχειλη! Αν και τώρα που το σκέφτομαι, πόσο γρήγορα να της τελειώνουν τα κραγιόν άραγε;)

    Επίσης, έχω να πω ότι ενώ τη Μόνικα τη συμπαθούσα, κυρίως (και ίσως μόνο) για το Over the hill, έκανε το μέγα λάθος και εκτέλεσε ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια...

    Αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σήμερα που σου γράφω βγήκε επιτέλους ήλιος...άλλη μια μέρα να έβρεχε και είχα ήδη περάσει την τριχιά στον γάτζο...έτοιμη την είχα την κρεμάλα...
    παπαριάσαμε με τόση βροχή....
    είναι ωραία η μόνικα...
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @serenata
    ναι, τελικά αφήνει τραύμα το ψέμα, τι να κάνουμε...

    @Αθηνά
    Θα έισαι φιλενάδα μου για πάντα, μη μου ανησυχείς, δεν κρίνω τους άλλους από τις μουσικές που ακούν!

    @Leviathan
    χαίρομαι που σου άρεσαν! Καλημέρα

    @balanced
    Θα ήθελα να εκδικηθώ αλλά πρέπει να σου δωθεί και η ευκαιρία... βέβαια το ό,τι προχωράμε είναι μια εκδίκηση

    @Koueen
    Βρε συ είναι και ωραία φωνή και ωραία χείλη το Λανάκι! 3 κραγιόν τη βδομάδα θέλει η δόλια

    @christina
    επιτέλους και ήλιος και τριήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα...", εμένα αυτό μου ήρθε να ακούσω διαβάζοντας το ποστ σου...
    Ώρες ώρες σκέφτομαι γιατί το κάνουν αυτό ορισμένοι άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γιατί είναι αδύναμοι να υποστηρίξουν αυτό που πραγματικά θέλουν φίλε μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή