Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Walking on sunshine

Ε όχι ρε φιλενάδα, θα γκρινιάξω, έχω κάθε δικαίωμα και λόγο να γκρινιάξω και δεν μπορείς να με συγκρατήσεις!

Μα είναι δυνατόν, ξύπνησα μεσ στην λιακάδα, άνοιξα τα παράθυρα να μπει φως και φρέσκος αέρας μέσα, χόρεψα και τραγούδησα γυμνός στις ηλιαχτίδες (λέμε τώρα, τυλιγμένος ήμουν με μάλλινα γιατί την είχε τη δροσούλα του), ήπια τον καφέ μου, έκανα το μπάνιο μου και αποφάσισα μετά από 3 βδομάδες να πάρω το ποδήλατό μου. Και τι ωραία που ήταν, μεσ στο φως το άπλετο, τα λουλούδια να ανθίζουν, τα πουλιά να κελαηδούν, ο οδοκαθαριστής κεφάτος να σκουπίζει το δρόμο, τα παιδιά στο σχολείο να γελούν και να φωνάζουν, ο κόσμος να χαμογελά με δόντια αστραφτερά σαν πορσελάνη, ο κόσμος να χαίρεται βρε πατέρα και όλα μετά από τόσες μέρες να είναι όμορφα.

Κι έρχομαι εδώ και με ρωτά η συνάδελφος, γυαλιά ηλίου πήρες; Ναι της απαντώ θριαμβευτικά, ναι, πήρα και το ποδήλατο!!!

Και με κοιτά χαιρέκακα και μου λέει, άμα πήρες ΚΑΙ το ποδήλατο, όχι μόνο θα βρέξει, κατακλυσμό θα κάνει!

Και κάνει, που θα την πιάσω απ το μαλλί και θα τη φέρω σβούρες, αλλά έλα που την αγαπάω και της έχω και μια αδυναμία. Γιατί βρέχει πάλι; Γιατί μαύρισε πάλι ο ουρανός; Γιατί μου το κάνεις αυτό; Μα δεν έχει καταλάβει ο καιρός ότι είμαστε στην Ελλάδα και όχι στη Σιβηρία; Γιατί φέρεται σαν κακιασμένη τρελή αδερφή; Γιατί;

Βγες ήλιε μου, σε παρακαλώ, βγες και από μένα ότι θες (αν υποψιαστώ ότι θα συνεχίσει έτσι και θα γίνω μούσκεμα, θα κάνω φονικό)

28 σχόλια:

  1. climate is what we expect, weather is what we get...

    Mark Twain

    Καλημέρα λατρεμένε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμείς είχαμε άλλο τρόπο να δούμε πότε θα βρεξει: όταν πηγαίναμε το αυτοκίνητο για πλύσιμο. Όχι, δεν κάνω πλάκα. Την άλλη Αύγουστος μήνας και όλο χαρά η μαμά είχε πλύνει το αυτοκίνητο! Και τσουπ, πιάνει μια ψιχάλα, ξέρεις απ` αυτές που κρατάνε 5 λεπτά ίσα ίσα για να κάνουν χάλια τον κόσμο! Και μετά πάλι ήλιος (και 40 υπό σκιά).

    Εύχομαι να μη βρέξει για να μη γίνεις παπί. Αν και δεν ξέρεις, μπορεί να βρέξει την ώρα που θα επιστρέφεις με το ποδήλατο και μόλις φτάσεις σπίτι να σταματήσεις (μπουαχαχαχαχα!!!).

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Ρειμόντ
    σοφόν!

    @Λευκή
    Μα αυτό θα κάνει, είμαι βέβαιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Χόρεψα και τραγούδησα γυμνός στις ηλιαχτίδες";
    Αχ, πάλι με κολάζεις τη γυναίκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πόσο συμφωνώ, φύγε Χειμώνα και βροχές - κρύο λέμε, βαρεθήκαμε... αι σιχτίρ κανείς δε βοηθά την κατάσταση, ούτε κι ο καιρός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ έφαγα μια βρόχα χτες στη Συγγρού, με το μηχανάκι... Φόραγα και τζαμποσακούλα - καζάκα, αν με είδε κανείς σας θα με θυμηθεί... Απ΄ότι φαίνεται θα την ξαναφορέσω και σήμερα. ΣΚΑΤΟΧΕΙΜΩΝΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μήπως, λέω μήπως, να αρχίσεις να παρακολουθείς το δελτίο καιρού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Αθηνά
    Πίστεψέ με άν με έβλεπες σ αυτήν την κατάσταση μάλλον θα πέθαινες στα γέλια!!!

    @Blueprints
    Να φύγει επιτέλους, να πάει όπου αλλού θέλει!

    @dimiscon
    χαχαχαχαχαχαχαχα να σε δω με τη τζαμποσακούλα και τι στον κόσμο, άλλη φορά να έχεις μεγάλη σακούλα Attica να είσαι σικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Partalia
    Δεν ειναι κακή ιδέα πραγματικά, κοίταξα για απεργίες αλλά τον καιρό δεν τον κοίταξα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να δεις κάποια θα τραγούδησε το Άνοιξε πέτρα της Μαρινέλλας :p
    Ο Φλεβάρης και ο Μαρτης είναι οι πιο βροχεροί μήνες (υγροί θα έλεγα αλλά κατάλαβα το λάθος μου)
    Όπως και να έχει προσεκτικά και ήρεμα! Θα βγει και ο ήλιος :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. έχεις πάρει κανένα ζαρζαβατικό να πλυθεί στο καλαθάκι του ποδηλάτου???

    φιλιάααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ο καιρος ακολουθει την διαθεση της ευρωπης
    μια ζεστη μια κρυο για τη χωρα μΑς
    μια χιονι μια αερα
    και στο τελος θα πουντιασουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχουμε πλέον αγαπητέ μου εκτός από κυβέρνηση και καιρικά φαινόμενα Γερμανίας, τι γκρινιάζεις?

    υγ μην την καλέσεις πάντως για ποδαρικό την συνάδερφο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δες το θετικά!!
    Λονδίνο γίναμε(από άποψη καιρού)από ήλιο βροχή και τούμπαλιν.
    Μη χάνεις το κέφι σου!
    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και πάνω που παρατήρησα ότι η μέρα σαν να έχει αρχίσει να παίρνει τα πάνω της - ήταν 6 και έξω είχε ακόμα φως. Αλλά το κρύο δεν περιγράφεται, ελπίζω να επέστρεψες σώος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ιθάκη
    υγροί και πρόθυμοι οι άτιμοι, λυσσάνε!

    @christina
    είχε λαϊκή και δεν πρόλαβα γαμώτο να πάω...

    @άσωτος
    τρελή αδερφή σου λέω, η Μέρκελ τον στέλνει να μας ξεκάνει

    @Παύλος
    Έλα ντε, τι να περιμένω άλλο, θα πάω Μόναχο να το πάρω απόφαση πως θα ζω έτσι, θα παίρνω και λεφτά τουλάχιστον

    @serenata
    χαχαχαχαχαχαχαχα, μπαααααααααα
    Μην ανησυχείς δεν το χάνω εύκολα!

    @Χαμένο επεισόδιο
    Ευτυχώς τη γλίτωσα τη βροχή, αλλά είχε έναν αέρα φοβερό και κρύο στην επιστροφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με καλέσατε?
    Ηρθαααααααα!
    Που να μην ερχόμουνα... μουσκιδι πάνω στο ποδήλατο ώσπου να έλθω από την Κηφισια... :(
    Ποιος θα το'λεγε ότι θα έβρεχε μια τόσο όμορφη μέρα... Αφού δεν πούντιασα πάλι καλά...

    Πάντως καλού κακού αν θες να δεις λιακάδα κάνε αυτό που μου έχεις υποσχεθεί ("Λιακάδα μου πρώτο πράγμα μόλις γυρίσω...") αλλιώς σε βλέπω με την βροχή καβάλα να πηγαίνεις κάθε μέρα :-p



    Υ.Γ Το τραγούδι αυτό αγαπημένο το είχα βάλει και γω σε ανάλογη ανάρτηση στο παλιό μου μπλογκακι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Λιακάδα
    που είσαι βρε πουλάκι μου και μας φάγανε τα κρύα και η βροχές;
    Έχεις δίκιο...θα γίνει και αυτό σύντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και τελικά τα κατάφερε ο κακιασμένος να σε βρέξει; Ου να μου χαθεί!
    Μα φέτος κι αυτός, λες και το κάνει επίτηδες! Δε βλέπει το μαύρο μας το χάλι να βγάλει τον ήλιο άπλετο να φωτιστεί η καρδούλα μας; Δεν τον καταλαβαίνω καθόλου!
    Περιττό να σου πω πως εδώ που είμαι εγώ εναλλάξ χιόνιζε με μανία και έβγαζε ήλιο. Τι να πω; Όλα φαίνεται να έχουν τρελαθεί στην καθημερινότητά μας...
    Καλό βράδυ αγαπητέ μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευτυχώς τη σκαπούλαρα!!! Άντε να καλοκαιριάσει, βαρέθηκα το κρύο και τις βροχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σκέψου όμως κι αυτούς που τους αρέσει η βροχή ή που από αυτή ζουν! Πάντως θα έρθει το καλοκαίρι, μη βιάζεσαι... κάθε πράγμα στον καιρό του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βρε δεν έχω πρόβλημα να βρέχει αρκεί να το ξέρω να μη γίνομαι μούσκεμα, θα μου πεις κοίτα κι εσύ το δελτίο καιρού και θα χεις δίκιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. χαχαχααχα..πόσο συμφωνώ...βγες ρε ήλιε..Λονδίνο γίναμε Λονδίνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγώ πάντα ξέρω πότε θα βρέξει, αρκεί να πλύνω το αυτοκίνητο μου ή να ποτίσω τα φυτά...

    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μια απ τα ίδια φιλενάδα... καλώς ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δε σου αρεσει η βροχή; Μη με τρελαινεις...

    Εγω τη λατρευω...αλλα οκ οχι οταν κανω ποδηλατο.

    Εισαι ομως ε; τρελο γκαντεμοσαυρακι!

    φιλια στις μουτρακλες σου τις ομορφες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Βρε τη βαρέθηκα, καλή είναι αλλά νισάφι, μου ληξε και η συνδρομή στο γυμναστήριο και νιώθω κωλόγερος χωρίς άσκηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή