Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Μικρός οδηγός για ταλαίπωρους οδηγούς



Η φωτογραφία δανεισμένη από το υπέροχο thekrambrulee

Ένας μικρός αλλά χρήσιμος οδηγός ψυχικής υγείας για εκείνους που κυκλοφορούν στην πόλη με αυτοκίνητο.

Αλλά πρώτα μια μικρή εισαγωγή για να με εννοήσεις. Λοιπόν φιλενάδα, εσύ μπορεί να ταξιδεύεις σε μέρη εξωτικά και χιονισμένα, αχ πόσο σε ζηλεύω, μπορεί επίσης και να μην οδηγείς και να αφήνεις επαγγελματίες του είδους (βλ. οδηγούς λεωφορείων, ταξί, μετρό, ηλεκτρικού, φίλους) να σε μεταφέρουν, αλλά εγώ οφείλω να σου διδάξω λίγη απ την αγέρωχη σοφία μου που απέκτησα με τα χρόνια. Βλέπεις, μπορεί να σου χω πρήξει το απαυτό με το ποδήλατο και τα τρένα, αλλά η αλήθεια είναι ότι επειδή οδηγώ απ' το 89 κι επειδή το κατέχω το θέμα, ίσως να έχω κάτι παραπάνω να σου πω. Ίσως.

Αν αναρωτιέσαι δε πως μου ήρθε, να σε ενημερώσω ότι επειδή χτες το πρωί κατάφερα να "διαλύσω" το ποδήλατο κι επειδή για να έρθω στη δουλειά πρέπει να χρησιμοποιήσω έναν ανεκδιήγητο συνδυασμό Μ.Μ.Μ. και δεν μπορώ πραγματικά (ε λοιπόν, όσο είχαμε ανάδρομο μια χαρά περνούσα, αυτές τις 2-3 μέρες πού φυγε όλα στραβά μου πάνε, φέρτε τον ανάδρομό μου πίσω), χτες και σήμερα πήρα το αυτοκίνητο. Έτσι λοιπόν, ξύπνησαν μνήμες μέσα μου και μου δημιουργήθηκε η ανάγκη και οίστρος για τις παρακάτω συμβουλές:

1. Αν βρίσκεσαι σε αφόρητη ακινησία, κάπου στην Εθνική (εκείνο το έρμο το ποτάμι, ξέρεις), την Κηφισίας, την Κατεχάκη ή ακόμα και την Αττική Οδό (την οποία έχεις χρυσοπληρώσει για  να ακινητοποιηθείς θα ήθελα να σου υπενθυμίσω) και αρχίζουν να σου ανάβουν τα λαμπάκια, μην αρχίζεις να βρίζεις την ώρα και τη στιγμή που γεννήθηκες Έλληνας. Βγάλε τον καπνό απ την τσέπη και ξεκίνα να στρίβεις τσιγάρο. Με το που θα ρίξεις τον καπνό στο χαρτάκι, η κίνηση ως δια μαγείας θα ομαλοποιηθεί και θα αρχίσουν να σου κορνάρουν οι από πίσω με αποτέλεσμα να σου φύγουν χαρτάκια - καπνοί και να μείνεις με το φιλτράκι στο στόμα για την υπόλοιπη διαδρομή. Αυτό το tip ελαφρά παραλλαγμένο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αν περιμένεις λεωφορείο και δεν έρχεται ποτέ. Με το που θα ανάψεις τσιγάρο θα έρθει.

2. Αν εκεί που οδηγείς αμέριμνος με ένα τραγούδι απ τ' Αλγέρι, τραγούδι του καμηλιέρη, στο στόμα, δεις σε αφίσα μεγάλη - σε στάση λεωφορείου, γιατί τα pisas τα καταργήσαμε μόνο και μόνο επειδή ενοχλούσαν την αισθητική των πολιτικών μας και έπρεπε να βρούμε τρόπους να καταστρέψουμε διαφημιστικές και τυπογραφεία - μια πλαστική κούκλα ανδρική - από εκείνες που πουλάνε στα sex shops για ατέλειωτη ικανοποίηση - η οποία χαμογελά πλατιά με ένα σακουλάκι πατατάκια στο χέρι, μην τρομάξεις και φρενάρεις απότομα. Δεν άλλαξαν τα ήθη, ο Σάκης είναι, ο οποίος έπεσε και αυτός θύμα κακού photoshop. Εξ' ου και η πλαστικοποίησις. Τουλάχιστον ξέρεις ότι είναι πλέον αδιάβροχος.

3. Η δεσποινίς με το smartάκι η οποία μόνο πεζοδρόμιο δεν έχει καβαλήσει να λιώσει στο διάβα της όποια γριά με καροτσάκι λαϊκής κυκλοφορεί αμέριμνη, στην προσπάθειά της να σε προσπεράσει σε δρόμο μιας λωρίδας, θα σε προσπεράσει ό,τι κι αν κάνεις. Είναι τόσο αποφασισμένη που θυμίζει εκείνους τους έρμους τους σολωμούς οι οποίοι για να αναπαραχθούν ανεβαίνουν ανάποδα κάτι καταρράχτες ίσαμε 10 μέτρα. Όποιοι δεν φαγωθούν απ τις αρκούδες, αναπαράγονται. Μην παίξεις τον ρόλο της αρκούδας, άστην να περάσει να τελειώνεις.

4. Αν είσαι πίσω από φορτηγό σε δρόμο μιας λωρίδας κι αισθάνεσαι ότι η ταχύτητα, η αισθητική και το οπτικό σου πεδίο παραβιάζονται κατάφωρα, μην προσπαθήσεις να το προσπεράσεις. Θα διατρέξεις κίνδυνο να βρεθείς μούρη με μούρη με διερχόμενο όχημα ή με την προαναφερθείσα γριά άνευ λόγου κι αιτίας. Λίγο μετά - αν το κάνεις τελικά επιτυχώς - θα είναι ένα άλλο φορτηγό, πιο μεγάλο, πιο άσχημο και με μικρότερη ταχύτητα.

5. Αν δε, σου τύχει σκουπιδιάρικο σε στενό της Ν. Φιλαδέλφειας, το οποίο θυμήθηκε να μαζέψει τα απορρίματα την ώρα που εσύ βιάζεσαι να πας στη δουλειά, έσω κοινωνικός. Πάρε χαμένους φίλους ή συγγενείς τηλέφωνο και μάθε όλα τους τα νέα των τελευταίων 15 ετών που έχετε να επικοινωνήσετε. Που ξέρεις, μπορεί ν' ακούσεις κάτι ενδιαφέρον. Εναλλακτικά, βγάλε τα κότζι μπέρια απ το τσαντικό και μασούλα να σου φύγει η απελπισία.

6. Αν από την άλλη, σου τύχει λεωφορείο κάνε ομ και φέρε τα τσάκρα σου σε ορθή γωνία. Είναι βέβαιο πως θα σταματήσει σε κάθε στάση η οποία αν κι έχει κενό να χωθεί και να περάσεις, δεν θα χωθεί, διότι ή που θα βαριέται τις μανούβρες ο οδηγός ή που θα χει παρκάρει καμιά μαντάμ για να πάει στον ιχθυοπώλη και να ελέγξει έναν έναν το γάβρο να βεβαιωθεί ότι λάμπουν τα μάτια του απ' τη φρεσκάδα. Μέτρα πόσοι βγαίνουν και πόσοι μπαίνουν και βάλε στοίχημα με τον εαυτό σου για το πόση ώρα θα κάνει ο παππούς με τη μαγκούρα να σκαρφαλώσει τα 3 απότομα σκαλιά του οχήματος. Αν αισθανθείς καλύτερα μπορείς και να κλέψεις για να κερδίσεις το στοίχημα. Αν καταφέρεις να το προσπεράσεις μη χαρείς πολύ. Κάποιο τρόλεϊ παραμονεύει λίγο παρακάτω.

7. Αν είσαι λοιπόν στη Δεκελείας, πίσω απ το τρόλεϊ και φύγουν τα μαρτζαφλάρια που του προσδίδουν ενέργεια, aka ηλεκτρικό ρεύμα, κατέβα απ' το αυτοκίνητο και άρχισε κι εσύ να τραβολογάς μαζί με τον οδηγό τα σχοινιά μπας και μπουν στη θέση τους μιαν ώρα αρχύτερα. Υπάρχει περίπτωση να γίνεις φίλος με τον οδηγό, εραστής ενδεχομένως αν ο οδηγός το τυλίγει το πούρο, και την επόμενη φορά που θα διασταυρωθούν οι δρόμοι σας να σε αφήσει να προσπεράσεις. Δούναι και λαβείν λέγεται αυτό.

8. Κι έρχεται εκείνη η στιγμή που ο δρόμος αδειάζει και μπροστά σου η απεραντοσύνη φαντάζει θαυμάσια σε όλο της το μεγαλείο. Μη χαίρεσαι και μην αναπτύσσεις ταχύτητα. Εκείνο το αυτοκίνητο που ίσα που φαίνεται στο βάθος του ορίζοντα είναι από σχολή οδηγών με μαθήτρια μεσήλικη κυρά που αποφάσισε να μάθει να οδηγεί σήμερα, απλά και μόνο για να σε καθυστερήσει.

9. Τέλος, γιατί το 9 είναι ο αγαπημένος μου αριθμός, όταν με το καλό φτάσεις στον προορισμό σου και παρκάρεις σε θέση που ναι μεν επιτρέπεται το parking αλλά στο πεζοδρόμιο έχουν τοποθετηθεί καγκελάκια τόσο κοντά στο δρόμο ώστε να μην σου ανοίγει η πόρτα, ξεκίνα δίαιτα. Αν η πόρτα ανοίγει από 5 εκατοστά και πάνω, κάποια στιγμή θα βγεις πιο fit και δροσερός από ποτέ! Βλέπεις πως λύνονται όλα τα προβλήματα;

393 σχόλια:

  1. Ο κάθε Έλληνας οδηγός ακολουθεί κι έναν δικό του Κ.Ο.Κ. Σήμερα το πρωί,καθώς περπατούσα αμέριμνη στο πεζοδρόμιο δίπλα στις γραμμές του τραμ,βλέπω έναν μεσιέ με το όχημα να οργώνει ανενόχλητος τις γραμμές.Σταματάει δίπλα μου,μου κορνάρει και μου λέει:
    -Είναι γραμμές του τραμ εδώ!
    -Εγώ το ξέρω,εσείς το ξέρετε;
    -Ναι,αλλά εσένα θα πατήσει,εγώ τώρα φεύγω! και βζζζνννν...

    Καλημερούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, μια χαρά σέρφαρε στις γραμμές ο τύπος!!!!

      Διαγραφή
    2. χαχα, κορυφαίο! Το έσωσες τελικά ή από τη σαστιμάρα σου συγκρούστηκες με τραμ;

      Διαγραφή
  2. Aντί για κότζι μπέρυ, μασουλάω ηρεμιστικά όταν παίρνω το αυτοκίνητο, μέρα, στην Αθήνα!...Δυστυχώς έχω πάθει ανοσία πια και δεν με πιάνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ και ορό να βάλεις, αν το ζεις κάθε μέρα δεν το γλιτώνεις το εγκεφαλικό!

      Διαγραφή
  3. ααααααααααααχαχαχαχα... Θ-Ε-Ο-Σ... απλά προσκυνώ ευλαβικά την πένα σου...
    βρε αθεόοοοοοφοβε (που έλεγε και η τεράστια Σαπφώ Νοταρά) μπήκες στο μυαλό και στα μάτια όλων μας...
    δε βγάζεις κανένα χιουμοριστικό εφημεριδάκι λέω εγώ... ανάρπαστο θα γίνει (εγώ πάντως δωρεάν θα σου υποβάλλω προς έγκρισιν τα κείμενά μου)
    την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ρε φίλε σ ευχαριστώ, το μόνο κακό είναι ότι δεν έχω κάθε μέρα έμπνευση! Θα μου πεις, ποιος έχει άλλωστε; Οπότε γιατί όχι;
      καλημέρα μας!

      Διαγραφή
  4. Νευρικοί εισαστε όλοι οταν οδηγείτε. Α, παπα. Εγω με την ησυχία μου και οταν φθάσω...
    Μόνο μη και βρεθεί μητέρα πίσω μου να βιάζεται το πρωί που άργησε να πάει στο σχολείο το παιδί της. Τότε γίνομαι πιο χελώνα....
    Και τηλεφωνω, και βάζω καργιόν (πως το γράφω) στο καθρεπτάκι και περνώ καλά στο αυτοκίνητο... !
    απο πότε οδηγείς? χι χι χι εγώ απο το 79!!!
    τότε είχαμε μια σχετική ήσυχία...τωρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α είσαι απ αυτές! Καλά κάνεις, θα ζήσεις πολλά χρόνια! Εγώ επειδή είμαι απ τους άλλους παίρνω το ποδήλατο!!!

      Διαγραφή
  5. Χαχα..απίστευτα tips..!!
    Την επόμενη φορά που θα κολλήσουμε στην κίνηση, δε μένει παρά να τα σκεφτόμαστε..ή μάλλον να τα τυπώσουμε και να τα διαβάζουμε για να γελάμε..να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν υπαρχεις απλα! πρεπει να σου δωσουν μια εκπομπη για να σε απολαμβανιυμε και λαιβ
    χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτά τα κότζι μπέρια είναι η υπερτροφή από το Θηβέτ;;;Μπουαχαχαχαχα
    Το έχεις κόψει καιρό το σπορ για αυτό και είσαι τόσο νευρικός, αλλά αυτό με το σκουπιδιάρικο επειδή το έχω περάσει σε λυπάμαι πραγματικά και δεν θα κάνω σχόλιο για το ότι οδηγούσες από το 89 αν και το είχα έτοιμο!!!

    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπερτροφή και μη χειρότερα!!!! Τι να κάνω ρε συ, μόλις έκλεισα τα 18 πήγα και το πήρα το τιμημένο!!!

      καλημέρα!

      Διαγραφή
    2. Και σας εχω πει, γιομάτα τα μπλόγια απο γριές της ηλικίας μου κι απάνω. Ασε τις ξανθιές. Τι είναι γμ το Παρθεναγωγίο μου μέσα τα κοτζι τέτοια..? εεε?
      Τι σας έχω πει? δεν σας εχω πει να μιλάτε και να καταλαβαινόμαστε όλοι. Δεν σας τόχω πει? βάλε μια παρένθεση κει πέρα..... μην φαντάζω Αγκαθα Κρίστι σε κρίση !!!
      α μα πιά τι παιδιά είστε σείς !!!!
      ποιός γέλασε? εεε? ποιός γέλασε λέω.. !!!

      Διαγραφή
    3. Α, είναι νέα μόδα σου λέω, αντιοξειδωτικά και τέτοια, τι να πεις, o tempora, o mores!

      Διαγραφή
  8. Έχω οδηγήσει σε διάφορες χώρες και ένα έχω να πω: το ντράιβινγκ στην Αθήνα είναι από τις πιο δύσκολες πίστες (αν και οι ακατόρθωτες είναι προς Ασία και Αφρική μεριά ή στη Ρουμανία με τις λακούβες). Πας μετά ο Έλλην Οδηγός σε καμιά Γερμανία ή καμιά Σκανδιναβία και τα'χανεις με το ευκολάκι. Όλοι σου δίνουν προτεραιότητα, όλοι σε παρακαλάνε να περάσεις, ευγένειες, χαμόγελα, πολιτισμοί! ΤΙ'Ν'ΑΥΤΑ ΡΕ??? Αν δεν ρίξεις τις χριστοπαναγίες σου, δεν λιώσεις το κλάξον, δεν προτρέψεις μεγαλοφώνως μερικές γυναίκες-οδηγούς να πλύνουν πιάτα και μερικούς άντρες-οδηγούς να επιστρέψουν στο χωριό τους, τι χαρά μπορείς να βρεις στο τιμόνι;

    (γέλαγα, γέλαγα και γέλαγα όσο σε διάβαζα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου έλεγα πως το χειρότερο ολων που έχω συναντήσει ειναι στην Ινδία. Πιάσε εικόνα. Βομβάη περίχωρα. Τα κάρα φορτωμένα με χόρτα και απο πίσω τρέχουν κατσίκες, οι αγελάδες ακούνητες τα ζα μ' αργά μες τη μέση του δρόμου, κάτι γκρί γουρούνια παιδάκια ξυπόλητα που σαλταροπηδάνε πέρα δώθε......κι εσύ στο αυτοκίνητο να προσπαθείς να περάσεις....ιιιιιι ΒόηθαΠαναία'μ !!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν έχω οδηγήσει στο εξωτερικό πτηνό μου αλλά θυμάμαι το Κάιρο και οι δικοί μας οδηγοί είναι μπροστά τους αγγελούδια, τώρα αυτό που περιγράφει η Ζουζούνα είναι μάλλον ένα τσικ πιο τραγικό!!!

      Στη Σουηδία δε, θυμάμαι πως σταματούσαν οι οδηγοί να περάσουν οι πεζοί στις διαβάσεις και είχα εντυπωσιαστεί!

      Διαγραφή
    3. Πάντως - αν περιοριστούμε στα Ευρωπαϊκά όρια - είμαστε απείρως καλύτεροι οδηγοί από τους Πορτογάλους !!! Εγώ μεγαλωμένη στην Θεσσαλονίκη με τον 2ο χειρότερο οδηγό της Ελλάδας για πατέρα μου (ο 1ος χειρότερος ειναι ο θείος μου - δεν υπάρχει ο τύπος, λέμε) κι ο Χρίστος με πολύχρονη οδική υπηρεσία και δίπλωμα αποκτημένο στο κέντρο της Αθήνας μπορούμε εύκολα να καυχηθούμε πως δεν μας τρομάζουν εύκολα ακραίες οδικές συμπεριφορές. Είδαμε όμως κι οι δύο τον Χριστό φαντάρο κι είπαμε τον Δεσπότη Παναγιώτη 4 μέρες που περάσαμε στην Πορτογαλία (Λισσαβώνα και Φάρο) !!!

      Χρόνια Πολλά, Τρεμενσάκο μου !!! :-) xxx

      Διαγραφή
    4. Σ ευχαριστώ καρδιά μου, δεν τρομάζω πλέον εδώ, απλά πάντα υπάρχει κάτι να με εκπλήξει "ευχάριστα"!!!!

      Διαγραφή
  9. ξέχασες να αναφέρεις τους ποδηλάτες!
    που τους πάς τους ποδηλάτες; που νομίζουν ότι έχουν το δρόμο δικό τους;

    σόρυ γλυκέ μου, αλλά ξέρεις τη μέντα μου με τους ποδηλάτες και τα λαχανί ποδηλατικά σορτσάκια!!!

    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, μα είμαι ποδηλάτης, πως θα μπορούσα να βρισω την τάξη μου; Σήμερα δε τους κοίταζα με ζήλια...

      Διαγραφή
  10. ώρε άαααααααπλεεεεεεεεεεεεεεες που έχουμεεεεεεεε εδωωωωωωωωωωωω....ούτε μύγα δεν μου κόβει το δρόμο!!!!!!να περάσετε ένα όμορφο ,ξεκούραστο ,χορτάτο Σαββατοκύριακο!ματς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπημένε μου δεν περίμενα από σένα να γράψεις κάτι σεξιστικό όπως για τη δεσποινίδα με το σμαρτάκι!
    Θα το πρόσεχα ούτως ή άλλως γιατί έχω βαρεθεί να ακούω πως έπρεπε να μείνω σπίτι, συγκεκριμένα στην κουζίνα, να πλύνω πιάτα και άλλα παρόμοια.
    Υπάρχει ένας ακόμα λόγος όμως!
    Εχω βρεθεί πίσω από κύριο με σμαρτάκι, ο οποίος θέλει να το παρκάρει κανονικά και δε μπορεί.
    Εγώ σε ταξί, να γράφει το ταξίμετρο και ο κύριος να παιδεύεται να παρκάρει το σμαρτάκι!
    Μέχρι που έφερε σε απόγνωση τον ταρίφα και με ρώτησε αν με πειράζει να κατέβει να το παρκάρει γιατί θα περνούσαμε τη μέρα μας εκεί.

    Πολλά πολλά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου, σεξιστικό δεν ήταν το σχόλιό μου απλά και μόνον γιατί αυτό μού λαχε, αν ήταν άντρας θα μιλούσα για άντρα, μην τα παίρνετε όλα τοις μετρητοίς!

      Διαγραφή
  12. αχαχχαχαχα μου αρέσει που έθαψες λίγο την Φιλαδέλφεια λες και στις άλλες περιοχές και τους δρόμους δεν συμβαίνουν! Αλλά καταλαβαίνω.. από εκεί τα βλέπεις όλα κακόμοιρό μου και ετοίμασες τον οδηγό επιβίωσης!!

    Ευτυχώς δεν αξιώθηκα να πάρω αμάξι. Το δίπλωμα το έχω να κάθεται και να με κοιτάει κάθε φορά που ανοίγω το πορτοφόλι μου. Α ναι, το κουβαλάω πάντα μαζί..που ξέρεις, μπορεί να θελήσω να σκοτώσω κανέναν! τουλάχιστον να το κάνω νόμιμα, με δίπλωμα και τα λοιπά! χαχαχαχαχαχαα

    Καλό ΠΣΚΔ τρεμενάκο μου! Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ και στο Ν. Ηράκλειο μου χει τύχει αυτό και παντού, απλά ήταν η διαδρομή της ημέρας!!!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Χμμμ μες τα νευρα είσαστε βρε ,εδώ στο νησί έχουμε τις άπλες μας,κάτι αργίες ,πάσχα και καλοκαίρι μας τα χαλάνε τα Αθηναίικα αυτοκίνητα,μονο τοτε,μπάχαλο σου λέω ....
    Είμαι ευέλικτη πάνω στη μηχανή μου,το αυτοκίνητο μόνο σε ανάγκη θα το πάρω και το αποφεύγω σαν το διάολο....
    Όποτε έρχομαι Αθήνα οι ταρίφες βλέποντας χαλαρό, χαμογελαστό άνθρωπο, πάντα ρωτάνε (από που είστε); αφου μπω στο ταξί το χαμόγελο μεχρι τα αυτιά,"καλημέρα κύριε τι κάνετε" και πιάνουμε την κουβεντα όσο διαρκεί η διαδρομή, εμείς παιδάκι μου οι επαρχιώτες είμαστε ευγενικοί άνθρωποι,τι να λέμε τώρα!!!
    Ε μη μου πεις τώρα ότι με την ακριβή βενζίνη ότι υπάρχει το χάλι το παλιό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, καθόλου νεύρα αγαπημένη μου, το καταδιασκέδασα γιατί "έγραφα" την ανάρτηση στο μυαλό μου καθόλη τη διάρκεια της διαδρομής!

      Επειδή χρησιμοποιώ σπάνια το αυτοκίνητο, μπορώ να δω ότι υπάρχει λιγότερη κίνηση απ ότι υπήρχε, αυτό είναι αλήθεια!

      Διαγραφή
  14. Γενικότερα ακολουθείς την τακτική της διαφήμισης "φεεεεεεέτα" αναμειγμένη με μπόλικο ζεν, γιατί υπάρχει κ ο νόμος του μέρφυ, που αν τον πάρεις τοις μετρητοίς δν θα σε φτάνουν ούτε 50 αναρτήσεις την ημέρα για να ψυχοθεραπευτείς!!
    Ε;
    (Πώς με εκπλήσσεις κάθε φορά ευχάριστα με το χιούμορ σου..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, εγώ το παίρνω τόσο σπάνια που μια χαρά είμαι, παλιότερα ναι, μέσ στα νεύρα κάθε μέρα!!!

      Διαγραφή
  15. Ευτυχώς έφυγα από Αθήνα και γλίτωσα από όλα αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ δεν την αλλάζω παρά μόνο για τη Ρώμη...

      Διαγραφή
    2. Δεν έχω πάει Ρώμη... ξέρεις κανεναν δρόμο που να οδηγεί εκεί?

      Διαγραφή
  16. Καταννοώ απολύτως και συμπασχω!
    Για τις δύσκολες αυτές ώρες μέσα στ'αμάξι έχω πάντα ένα καλό βιβλίο, ένα σετ μανικιούρ, γκότζι μπέρυ και το φίλο μου τον dildo :-p
    Κι είμαι μια χαρά με το χαμόγελο στ'αυτιά όσο κι αν οι άλλοι γκρινιάζουνε!

    Επίσης διακρίνω πως για μια ακόμη φορά τα πνεύματα συναντήθηκαν σε μια ανάρτηση κοκ... προφανώς δεν είδες τη δική μου προχθεσινή

    http://the-red-thin-line.blogspot.gr/2013/03/blog-post.html#comment-form

    Φιλάκια μανάρι μου και καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δεν την είχα διαβάσει, γέλασα πολύ τώρα που την είδα!!!!

      Διαγραφή
  17. Έλιωσα στα γέλια και ας μην οδηγώ! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΗ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ;;

    ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΕΝΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟ ΔΩΡΟ :

    ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ U2 ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΞΥ.

    ΣΤΕΙΛΤΕ E-MAIL ΣΤΟ stefanosmax@hotmail.com
    ΓΡΑΨΤΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ (ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΑΥΤΗ - ΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΚΤΛ)
    ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ, ΗΛΙΚΙΑ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

    ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ ΤΩΡΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέφανε παιδί μου, εξαιρετικά εύστοχο το σχόλιό σου. Μόνο ένα μπορώ να απαντήσω, get a life!

      Διαγραφή
  19. Θέλω να σχολιάσω ένα προς ένα τα σημεία, αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα βγει ολόκληρη ανάρτηση, γι' αυτό δεν θα πω τίποτα. Μόνο ότι έχω γίνει εξπέρ στο σκαρφάλωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "Σημασία δεν έχει ούτε το ταξίδι, ούτε ο προορισμός, μονάχα να βρεις να παρκάρεις όταν φτάσεις" που λένε!
    Ήσουν απολαυστικότατος! Τόσο απλά.
    Φιλί γλυκό και καλό τριήμερο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ καρδούλα μου και ναι, το μόνο που έχει σημασία είναι αν θα παρκάρεις, προσυπογράφω!

      Διαγραφή
  21. Χρόνια πολλά αγάπη μου,να είσαι πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να πω ότι έχεις άδικο...θα πω ψέμματα και δεν το χω.
    Ειδικά το σημείο με τους μεσήλικους οδηγούς,άστα να πάνε.Το χειρότερό μου είναι όμως όταν βλέπω όχι απλά μεσήλικους,αλλά άτομα άνω των 80 να οδηγούν.Κίνδυνος θάνατος είναι στους δρόμους οι συγκεκριμένοι...
    Καλημέρες και μάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παππούδια δεν παίζονται, απλά δεν μού τυχε τη συγκεκριμένη μέρα!!!

      Διαγραφή
  23. Τι να πω εγώ;
    Μια χαρά περνάω στο αυτοκίνητο, οπλίζομαι με υπομονή όπως έλεγε η γιαγιά μου η Κασσιανή, βάζω το σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος και μαθαίνω όσα δεν είχα μάθει στο σχολείο, έχω το φλυτζάνι με τον καφέ απ' το σπίτι και πίνω (συνήθως το μισό καθημερινά το πίνει το αυτοκίνητο σε διάφορα μέρη, μιλάω στο κινητό, ρίχνω σοβάτισμα στη μούρη που δεν πρόλαβα το πρωί ή βλέπω τηλεόραση διότι προνόησα να βάλω....
    α παπαπαπαπα δεν αγχώνομαι διότι θα χαλάσει το δέρμα μου, θα γεράσω πριν της ώρας μου και δεν είμαστε για τέτοια.
    Κατά τα άλλα κυκλοφορούν ηλίθιοι, γριές με το πάσο τους, ανισσόροποι φαλλοκράτες που έχουν το "αμάξι" προέκταση του μάλλον μικρού μορίου τους και διάφοροι άλλοι.
    Αλλά εγώ το βιολί μου....έχω και μια γιαγιά Κασσιανή να γράψω...έχω ένα μπογκ να συντηρήσω...όχι δεν θα με φάει εμένα ο πάσα εις !!
    Τελεία
    Φιλάκια πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπομονή και σύνεση ναι, εκκλησία όχι γιατί δεν το αντέχω! Γι αυτό τό ριξα στο ποδήλατο, αφενός να το γυμνάζω αφετέρου να μην χρειάζομαι ηρεμιστικά!

      Διαγραφή
  24. Ευτυχώς που δεν οδηγώ!! :) :) πολύ καλό μεσημέρι εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και πόσα ακόμα...
    Το #1 πάντως το επιβεβαιώνω κι εγώ. Δεν ξέρω πώς γίνεται αλλά όταν θέλεις να στρίψεις όλα τα φανάρια είναι πράσινα και κίνηση δεν υπάρχει. Μπορεί να είναι αυτή η συμβολή του τσιγάρου στα νεύρα μας.
    Χάρηκα πολύ που βρήκες δουλειά. Είχα καιρό να μπλογκάρω και δεν το ήξερα. Και πολύ γρήγορα μάλιστα.
    Εύχομαι να σου αρέσει και να περάσεις καλά.

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μια Καλησπέρα Tremens,
    σα συμπαράσταση που έσβησες την Ανάρτηση (τη διάβασα στο GReader).
    Ελπίζω όλα να πάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χαχα, τι μαύρα γέλια έκανα (αλήθεια γιατί τα λέμε μαύρα;) με την ανάρτησή σου δε λέγεται! Αλήθεια γιατί τόσο καιρό μας τον έκρυβες αυτόν τον πολύτιμο οδηγό και μας άφηνες να ζούμε στην άγνοια μας; χαχα
    Δηλαδή ένα πράγμα να νιώθω άσχημα που δε μένω και δεν οδηγώ στην Αθήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εγώ θα μπω με αφορμή το σβησμένο post και απλά θα ρωτήσω...όλα καλά; Αυτό μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φιλαράκι που είσαι ; όλα καλά; γιατί χάθηκες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλό μήνα, Tremens μου!

    Μετά τον "κατά Tremens Nόμο του Μέρφυ"... να πω ότι, αν χάθηκες για καλό σκοπό, καλώς χάθηκες (αν και μας λείπεις).
    Αν χάθηκες λόγω δουλειάς, καλή δύναμη... μας λείπεις, όμως.

    Δεν είδα το σβησμένο post... ρωτώ, λοιπόν, με τη σειρά μου: όλα καλά...;

    Φιλιά, καλό μου!
    ✽~✽~✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πόσο μα πόσο αξίωμα είναι το 1 όμως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πέρασα να ποτίσω τα λουλούδια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. πέρασα και σήμερα!!!
    ήθελαν λίγο νεράκι...
    τι χρώμα έχουν θεέ μου !!!!
    πορφυρό!πορφυρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. βρε άσπλαχνε ,μέχρι και του Δρακούλη έλειψες!γύρνα πίσω ,γιατί ποτίζει τα δικά σου και θα μαράνει τα δικά μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. πέρασα και σήμερα...μιας και τα σχόλια είχαν μείνει στο περίεργο νούμερο 69 έτσι να τα κάνω 70!!!!
    όσο για σένα καλή μου Νάσια,δε καταδέχεσαι τα λίγα λουλουδάκια που σου αφήνω στο sin άαααακαρδο πλάσμα θες να στα ποτίζω κιόλας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα να πλύνεις και την αυλή,έριξε κοκκινόχωμα!

      Τρεμουλάκο μου φιλάκια! ξεκουράσου εσύ ,θα κάνει ο Κωστας τις δουλειές!

      Διαγραφή
  36. Απαντήσεις
    1. βρε, έλα και πλύνε κι είναι έτοιμος να γράψει!πως θα μπει μέσα με τόσο χώμα; είναι της καθαριότητος το παιδί !αλλά πού να το ξέρεις εσύ; εγώ εχω φάει τις αναρτήσεις του με το κουτάλι !!!!!!

      Διαγραφή
    2. αααααααα ....
      αν είναι για τον tre ,τότε έρχομαι!!!

      Διαγραφή
    3. άντε και καταντήσαμε Ρασκόλνικωφ!!!!
      να φουσκώσεις και τις ρόδες του ποδηλάτου φεύγοντας!μισές δουλειές κάνεις πάντα....

      Διαγραφή
    4. το ποδήλατο το κλέψανε....
      Ζητάνε λίτρα!!!!
      ανάρτηση τώρα για να το πάρει πίσω!!!

      Διαγραφή
    5. λίτρα ;;; ζαμέ! το πολυ πολύ να δώσουμε εσένα!!!!!!

      Διαγραφή
    6. Βρε άντε απο δωωω!!Ακους εκει!!ΤΙΜΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙΣ ΡΑΣΚΟΛΝΙΚΩΦ!!!Μ' ΑΚΟΥΥΥΣ;

      Διαγραφή
    7. Γέλα,γέλα καημενηη!!

      Διαγραφή
  37. Τρεμένς μου περίμενα και σήμερα, αλλά δεν έβαλες post. Ανησυχώ. Όλα καλά; Ελπίζω να είναι και απλώς να έχεις μπλέξει με την δουλειά. Miss u μωρέ.
    Φιλί γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. αγαπητή Νας,
    εμε για ένα ποδήλατο;;;;

    καλά οκ δέχομαι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένεκα της κρίσης βρε!διαφορετικά θα σε δίναμε για ένα ταψί μπαγκλαβά!

      Διαγραφή
    2. είμαι τόσο γλύκας τελικά!!!!

      Διαγραφή
    3. κολλήσαμε απο το σιρόπι!πιάσε πάλι τη σφουγγαρίστρα!

      Διαγραφή
    4. Τρεμουλάκο ,έλα ,δεν τον αντέχω !θα αρχίσει τα γλυκανάλατα τώρα!
      ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΒΡΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ !!!

      Διαγραφή
    5. ούτε ο tre δε σε αντέχει πια !!!

      Διαγραφή
    6. όχι για να καταλάβεις Τρεμουλάκο μου πόσο διαρκεί η αγάπη του!
      πάει στα μάρανε τα λουλούδια....

      Διαγραφή
  39. οι τουλίπες δε θέλουν πολύ πότισμα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και πού ξέρεις εσύ απο τουλίπες ;; 17 χρόνια δεν είδα μια ! κάτι ψόφια τριαντάφυλλα μας έφερνες!

      Διαγραφή
  40. ωιμε!!! τι αχαριστία Παναγίτσα μου!!!
    γεμάτα ζωή στα φέρνω.....
    αλλά και αυτά,όπως και οι γλαστρούλες μόλις τ'ακουμπήσεις ένα σοκ το παθένουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άλλους λες για την ορθογραφία τους,τη δική σου δεν τη βλέπεις;; αλλά απο τη βιασύνη σου να δικαιολογηθείς προδώθηκες!

      Τρεμουλάκο για όλα αυτά εσύ φταις! αν ήσουν εδώ δε θα του έδινα σημασία !τώρα τον ''τρέφουμε'' τον δρακούλη!

      Διαγραφή
  41. ο δρακούλης είναι ταξιδιάρης και τρέφετε από παντού!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μάλλον ''τρέφεται''.....δε θα γυρίσει ο Τρεμενς! να δούμε τότε πώς θα τρέφεσαι;;;

      Διαγραφή
  42. χαχαχαχαχαχαχαχα.....
    έτσι θα έρχεσαι πίσω μου να με διορθώνεις !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. χαχαχαχαχαχαχαχα γέλασα κι εγω !!!!!! να΄σαι καλά!μα τι χιουμορίστας Θεέ μου!!!
    τα βλέπεις Τρεμουλάκο!! ορίστε με τι γελάω....γύρνα παιδί μου ,να γελάσουμε στ'αλήθεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. πρώτα καλημερίζουν !!!!!
    και μετααααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι καλημέρες είναι για τη φτωχολογιά !βαριέμαι να στο εξηγήσω,θα μου πάρει και ώρα μέχρι να αντιληφθείς χιχιχιχιχι
      Τρεμενς ,καλή όρεξη παιδί μου !με μέτρο ε !!!!

      Διαγραφή
  45. αυτό το χιχιχιχιχιχιχι !!!!είναι σατανική ικανοποίηση η κάτι άλλο;;;;
    περιμένω να μου εξηγήσεις με το καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω σε δράκους δεν εξηγώ τίποτα !
      Τρεμουλάκο καληνύχτα!!!! χώνεψες βρε;;

      Διαγραφή
    2. άλλο δράκος,άλλο δρακούλης!!!

      Διαγραφή
  46. α και για να μην μου φάει το εκατοστό σχόλιο ο δράκος ,σε γλυκοφιλώ και θα με χάσεις για λίγο....το πλοίο θα σαλπάρει για λιμάνια ξέεεενααα, για λιμάνια ξένααααααα.....
    φιλάκια! Καλό Πάσχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. εεεεεεεεεεελα,εεεεεεεεεεεεεεεελααααααααααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για λιμάνια ΞΕΝΑ τραγουδώ !!!!!!όχι για γ ν ω σ τ ά.....αλιβεντέρτσι!

      Διαγραφή
    2. να συναντήσεις νηνεμίες σου εύχομαι ....

      Διαγραφή
    3. @ Kostas

      101 δικα σου Κώστα για να μην ξεχνιόμαστε ....
      Ναι Νασια ας εκανες ένα ακομα σχόλιο να πάρεις εσυ τα 101,είχες το μαχαίρι ,είχες και την πίτα,τι να σου κάνω!!!

      Διαγραφή
    4. ε, όχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ,χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      προχωρώ ακάθεκτη για τα 201!!!

      Διαγραφή
  48. tre, σε περιμένουμε για σουβλιστό αρνάκι...
    και ένα αγριοκάτσικο ...{Νας}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ξέρω-ξέρω είσαι κουρασμένη !!!
    αύριο πάλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με γλωσσόφαγες!!! άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου!εδώ θα μείνω !!!!

      Διαγραφή
    2. Έχετε εντρυφήσει βλέπω στο τσατοβλογιγκ!!Καλοί μαθητές!!
      Πάντως ότι και να ναι εγώ τον Κώστα υποστηρίζω!!Η Νάσια δε μου έστειλε ούτε έναν ντολμά από αυτούς που έφτιαξε!!Αδικίιια!

      Διαγραφή
    3. ε,είχαμε καλό δάσκαλο ,αλλά χάθηκε κι αυτός σαν τον Τρεμουλάκο!
      δεν κάνουμε τσατοβλογιγκ....φροντίζουμε το σπίτι του Τρέμενς ,μέχρι να συγκινηθεί και να επιστρέψει!βάλε ένα χεράκι!
      διαφορετικά ,μείνε κι έτσι!δεν μπορώ άλλο να δίνω σημασία στο δράκο!έχει σηκώσει Παντιέρα!

      Διαγραφή
    4. Ε δεν προλαβαίνω καλε!!Κάνω πεντακόσια πράγματα κάθε μέρα δεν προλαβαίνω!!

      Και πάλι αυτό ονομάζεται τσατοβλογιγκ!!Δεν μετράνε οι προθέσεις,αλλά το αποτέλεσμα!!:Ρ

      Αφήστε τον καλέ να ξεκουραστεί!!Παπαπαπα!!Σε μένα δεν είδα να κάνεις τσατοβλογιγκ!!Το σημειώνω τούτο!!

      Τι παντιέρα έχει σηκώσει;

      Διαγραφή
  50. Καλα είναι η αποχή τρεμενς,κανόνισε, θα διοργανώσω διαδήλωση διαμαρτυρίας με πανό και μολοτοφ κανόνισε λεμε,και μην νομίζεις ότι θα πάει "ακλαφτη" εχεις και το ξέρεις πολλούς καλούς φίλους που τους λείπεις....
    καλο σκ φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @ Nasia πες του δρακουλη οτι κερδισε τα 101 φιλια εδω στα σχόλια....
    καλημέρα και σε σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΟΥΛΗ με στενοχώρησες! έπρεπε να κάνεις τα στραβά μάτια ,αλλά σας ''ρίχνει'' ο δρακούλης με τα κλαψ κλαψ του.....
      αυτό με τη διαμαρτυρία το σκεπτόμουν κι εγώ!πρέπει να το οργανώσουμε!
      χαχαχαχα θα του περάσει μωρέ και θα γυρίσει ανανεωμένος!!
      αλλά εμείς μπορούμε να τον καλούμε απο εδώ ,μέχρι τότε!
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  52. ξέρεις ότι μου περνά αμέσως ...
    είμαι και παραπονιάρης !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ .....ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙΣ!

      Τρεμουλάκο ,μαλώσαμε πολύ!γύρνα και δωσε λύσεις περί ζήλειας,μην πω και γιατί άλλο !!!!!! θα με πάρεις μαζί σου για Πάσχα ;;; σε παρακαλώωωωωωωωωωω Τρεμουλάκοοοοοοοοοο!

      Διαγραφή
  53. Υπέφερα όλο το απόγευμα!!!
    απώλειες :μια πόρτα ,μια οθόνη ,ένα γραφείο ...
    σε λατρεύω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. υπέροχο απόγευμα-υπέροχα χρώματα-υπέροχα ανοιξιάτικα αρώματα !!!!
    ετσι για να τ'ακούσεις:
    http://youtu.be/qwpveU6pV-Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μα που είσαι αγαπητέ;
    Τώρα έκανα μια βόλτα από τα βλογς και πέρασα και από της Νάσιας η οποία με απόγνωση σου φωνάζει "ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ" (και πολύ καλά πράττει)!
    Διαβάζω στα παραπάνω σχόλια για ένα σβησμένο ποστ και δεν καταλαβαίνω...
    Είπαμε να πιάσεις καινούργια δουλειά και να φορτσάρεις τώρα στην αρχή για να σε πάρουν με καλό μάτι, αλλά πόσο πια;
    Τέλος πάντων, εσύ ξέρεις καλύτερα!

    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρεμουλάκο μου ήρθα σπίτι κι όπως καταλαβαίνεις τις μπηχτές μας τις λέμε απευθείας ο ένας στον άλλο με το δρακούλη...δεν υποφέρεται!
      καληνύχτα ,σε αφήνω να σκεφτείς την επόμενη ανάρτησή σου!!!!!
      εγω πάω να τσακωθώ...

      Διαγραφή
  56. Τρεμουλάκο τα κατέβασες τα καλοκαιρινά σου ; στη νέα δουλειά μπορείς να πηγαίνεις με τις βερμουδίτσες σου;; η ζούμπα πώς πάει;η μπροκολοδίαιτα ;
    τουλάχιστον σβήσε την εικόνα που έχεις σ'αυτην την ανάρτηση....σκιάζομαι μπαίνοντας εδώ !κι αν δε συνεχίσεις (θα σε κρεμάσω ανάποδα!)γράψε ένα γεια ,ένα Καλό Πάσχα ,κάτι βρε παιδί μου !!δηλαδή δε μετράμε καθόλου εμείς οι μπλογκόφιλοι;;;έτσι εύκολα μας έσβησες απο τη σκέψη σου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. tre,άστη να κοπανιέται!!!!!
    πολλά γεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. tre,άστη να κοπανιέται!!!!!
    πολλά γεια...
    τώρα είμαι σωστός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εσείς το παραέχετε μάθει το τσατοβλογινγκ!!Αυτααα ειναι!:Ρ:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι , πες μου ,το περίμενες πως θα ξημερωβραδιαζόμασταν στου Τρεμένς να ζητιανεύουμε λίγη προσοχή ;;;
      Δρακούλη δεν πάμε στου Ρας ;μια ανταπόκριση θα την έχουμε!!!!!είναι ευγενικός νέος!

      Διαγραφή
    2. ξημεροβραδιαζόμασταν.....με πήρε σβάρνα το ''δηλαδής''...

      Διαγραφή
    3. ΑΑΑΑΑΑΑ !!!ΤΡΕΜΕΝΕΣ Γ Υ Ρ Ν Α Π Ι Σ Ω !!!!

      Διαγραφή
    4. Γίνατε ζητιάνοι;;;Ε ρε Καρκαβίτσα δεν έζησες μέχρι τώρα για να πάρεις έναν νέο μυθιστόρημα!!

      Ε και δεν έρχεστε;;Να αποκτήσει ζωή βρε γιατί έχει μαραζώσει το καημένο!

      ΥΓ:Το τελευταίο κάνω πως δε το διάβασα....Κάτι τέτοιοι κυκλοφορούν εδώ που κάνουν τα ίδια και δεν έχουν καλή φημή...Παλαβοί λέγονται αν ξέρεις....

      Διαγραφή
    5. είμαι κουρασμένη και δεν κατάλαβα τι εννοείς...ποιο είναι το τελευταίο;;

      Διαγραφή
  60. Απαντήσεις
    1. Ζ Η Τ ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
      άντε ,άντε καλώς όρισες πάλι!!!!!!
      Κώσταααααααααααααααα τρέξε !!! τέλειωσε το τσατ!τέλειωσες κι εσύ!!!!!

      Διαγραφή
    2. Τρέμενς εγώ για σπάσιμο δε θα την απαντούσα μέχρι να έχει πέσει στα πατώματα και να τα σφουγγαρίζει!!Έσπασεες,έσπασεεες!

      Διαγραφή
    3. εσύ γι αυτό είσαι μόνος σου κι εγω και ο Τρεμενς χαιρόμαστε τον έρωτα ,την αγάπη ,την εκτίμηση και όλα τα θετικά συναισθήματα απο τα αμόρε μας!
      είμαστε αγαπησιάρικαααααα άτομα βρε !!!!

      Διαγραφή
  61. άντε μάνα μου που τέλειωσε το τσατ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. tre,καλέ μου φίλε σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ Κώστα μου, τώρα που έχεις το κορίτσι και τα μικρά είμαι βέβαιος ότι θα ναι υπέροχο!

      Διαγραφή
    2. α! τελικά εγω φταίω !!!!! φταίωωωωωωωωωωωωωωω φταίωωωωωωωωωω!

      άλλη δουλειά δεν έχεις πρωινιάτικα από το να δίνεις απαντήσεις στον Κώστα!!!!τόσα σου εχω απευθύνει εγω βρε αχάριστε πιο πάνω!!!
      αλλά ΦΤΑΙΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

      Διαγραφή
    3. Φούλη , τα κοντεύω τα φιλιά να εξαφανιστούμε από εδώ μέσα;;;;;;

      Διαγραφή
    4. Καλέ που θα πάτε; Να φτάσουμε στα 1001 θέλω!

      Διαγραφή
    5. όχι μην κάτσουμε και για τα 1.000.001 !!!!!!θα σου φύγουμε!έχουμε γίνει περιζήτητοι τσατοβλόγοι!!!!!

      κάνε μια αναρτησούλαααααααααα τώρα που κάθεσαι!!!!
      άντε γιατί θα κάνω εγώ!(απειλή!)

      Διαγραφή
  63. tre φίλε μου,τα μικρά τα έχω και περνώ υπέροχα !!!
    τη μεγάλη δεν έχω και ζω ένα δράμααααααααα!!!!
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Εδώ και κάμποσες μέρες που έχω ανακαλύψει το blog σου διαβάζω τις αναρτήσεις σου και χαμογελάω! Μου αρέσει και η παρέα που κάνετε όλοι σας, εσύ με τους λοιπούς bloggers φίλους σου - τα σχόλιά σας ο ένας στον άλλο μου βγάζουν πολλή αγάπη (και με κάνει και αυτό να νιώθω όμορφα). Από ό,τι έχω καταλάβει, λοιπόν, περνιέσαι για γκαντεμογκρινιάρης... χμμμμ. Εγώ τι να πω, που πάνω που βρήκα ένα blog να μου αρέσει, ο διαχειριστής του έπαψε να δημοσιεύει κείμενα;!;!;! Χαχα. Δεν ξέρω πού είσαι και γιατί απέχεις, αλλά ειλικρινά ελπίζω να επανέλθεις σύντομα, για να έχω να διαβάζω και άλλα να μου φτιάχνουν το κέφι - γιατί τα μέχρι τώρα τα εξήντλησα αντιλαμβάνεσαι (που λες κι εσύ!). Χαιρετώ (χαμογελώντας ξανά και αφού έχω κλείσει το ματάκι). Άγνωστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευτυχώς που μπήκες ανάμεσά μας ευγενική Άγνωστη και τη γλίτωσε η Μάρθα Βούρτση από πάνω σου!!!
      έλα στην παρέα μας ,θα περάσεις υπέροχα με τον γκαντεμογκρινιάρη!!

      Διαγραφή
    2. Άγνωστη σ ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου, καλώς ήρθες!

      Διαγραφή
  65. good morning to every body !!
    i send you many kisses Tremoulako!!!

    (με κούρασε η νεοελληνική)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ήρθα κι εγώ για συμπαράσταση !!!

    Τρέεεεεεεεεεεεμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεενσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσς !!! Άντε, πουλάκι μου, άρχισε να ξαναγράφεις !!!

    Πληηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά το τι τιμωρία έχω να σου βάλω εσένα!!!!
      τι πληζζζζζζζζζζζ καλέ;;; τζάμπα γράφω μια βδομάδα τώρα;;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Στον Τρέμενς γιατί δεν βάζεις τιμωρία που έχει ξένο όνομα, ε ;;; Εγώ τουλάστιχο (χιχιχιχι !) είμαι κι Ελληνίδα της Διασποράς ! :-)

      Διαγραφή
  67. Νασια σε τι αριθμό είναι τα σχόλια ; σιγά μην κάτσω να μετράω...
    Τρεμενς καλή μεγάλη βδομαδα....μην απαντάς σε μένα καλά σου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε σένα δεν θα ευχηθώ; Καλή Μεγάλη Εβδομάδα ομορφιά μου!

      Διαγραφή
  68. Νασια καλά το πας, άλλα 43,μεχρι την Ανάσταση κάτι θα γίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπα δεν το βλέπω να παίρνω τα φιλιά.....πρέπει να τα αναζητήσω αλλού χιχιχι......σσσσσσσσ κοιμάται ο δρακούλης!

      Διαγραφή
  69. Νασούλι είσαι θεά ,πεντάμορφη ,πανέξυπνη και θα κάνω ο,τι μου λες στο εξής!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Νασούλι είσαι θεά ,πεντάμορφη ,πανέξυπνη και θα κάνω ο,τι μου λες στο εξής!!!!
    αν και το παραπάνω δεν είναι δικό μου...
    αυτό είναι δικό μου ... και ναι θα κάνω ο,τι μου λές!!!!1
    λες εεεεεεεεεεεεεεεεε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Να μην ευχηθώ κι εγώ καλό πάσχα;;;!!!!
    Τουλάχιστον εμφανίζεται πού κ πού στα σχόλια ο τρεμενσακος!! Καλη αναστασηηηηηηηηηη!!!
    Να σαι καλα, ε;
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. άκρα του τάφου σιωπή και από Τρεμενς και από δρακούλη!
    πιο πάνω που λεει εισαι θεά κ.τ.λ. τα εγραψα εγω που μπήκα με το λογαριασμό του,ψιλοθύμωσε και τωρα για να τον καλμάρω ,κάθε βράδυ τον ποτίζω λίγο υπνωτικούλι κι έχω βρει την ησυχία μου......όταν φύγω θα ξαναεμφανιστεί.....πάω κι σ'άλλα μπλογκ τώρα με το λογαριασμό του να εκθειάσω την προσωπικότητά μου!!
    καληνύχτα !τα φιλιά μου στη γριούλα από πάνω! κ α λ ά σου κ ά ν ε ι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. πότε θα σε χαιρετίσουμε εσένα;;; να προσέχεις αν πας βόρεια!
    μια τα ''μέλια'' μια τα κοψίδια ,μη μας γυρίσεις συν 5 κιλά !και ένα σου λέω ,ΕΝΑ ,ΕΝΑ λ έ ω : μετά το Πάσχα 10σέλιδη ανάρτηση περιμένω ,διαφορετικά κόβω και την καλημέρα μου!!! είμαι τόσο γλυκό και ευγενικό κορίτσι (θα το διαβεβαιώσει μετά και ο δρακούλης μου) και με φέρνεις σε αυτό το σημείο να καταπιέζω ,εμένα π[ου δεν έχω καταπιέσει ΠΟΤΕ μου κανέναν!
    ΆΚΟΥΣΕΣ ;;;; δεν δικαιολογείσαι μ.Π (μετά Πάσχα ,καλέ )να μην έχεις διάθεση!
    τουλάχιστον λυπήσου την ευγενική άγνωστη ,πιο πάνω ...
    καλό Πάσχα!!φιλάκια και καλημέρα από τώρα ,η τελευταία μου ,αν δεν επανέλθεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. καλή Ανάσταση!καλό Πάσχα ,αγαπησιάρικο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Καλώς σε βρήκα!!Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη!! Ενδιαφέρον μπλοκ, θα σε παρακολουθώ με χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. να με λοιπόν και 'γω μετά από πολλές μέρες.θες από τη δουλειά , θες ότι όλα τα ηλεκτρονικά μέσα του σπιτιού ήταν πιασμένα από μάννα και γιο δεν μπόρεσα να περάσω ούτε για ένα χρόνια πολλά .
    tre καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τζάμπα καληνύχτες δίνεις ,όπως τζάμπα και τα φιλιά σου ,που λέει και το άσμα ,ουχί εγώ!!!!!

      Διαγραφή
    2. Κώστα μου καλημέρα! Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!

      Νάσια, αχ Νάσια!

      Διαγραφή
  77. εγώ θα περνώ και λέγε ότι θες Νας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ βαρέθηκα να'εχομαι ,γιατί για να φτάσω εδώ κάτω στα σχόλια ,τρώω όλη τη μέρα μου!πολύς δρόμος και μεγάααλη η χάρη του κ.Τρεμένς!

      Διαγραφή
  78. έλα ρε Νασούλι θα σε κουβαλάω εγώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ήρθα για καληνύχτες!!!!
    ευτυχώς που δε κουβάλησα και τη Νας...έχω μια κούρασηηηη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που τα είδες αγαπούλα τα γηρατειά;;;;;
      είπα κούρασηηηηηηη !!!

      Διαγραφή
    2. όποιος έχει τη μύγα , μυγιάζεται !!! δεν είναι όλα τα σχόλια για σένα!
      πες μου πως είσαι και τζόβενο να πάω να χτυπηθώ στα βράχια της Κάσου ωσάν το χταπόδι....ή μήπως να ζητήσω από κανέναν ψαρά να το κάνει;;;

      Διαγραφή
    3. δεν με λες και τζόβενο αλλά κάποια γοητεία εκπέμπουμε ευτυχώς ακόμα!!!
      έτσι λένε!!!!

      Υ.Γ όχι αγαπούλα μη χτυπηθείς σε βράχια,ούτε να το ζητήσεις να το κάνει κάποιος μουστακαλής ψαράς ....θα σε περιμένω να το κάνω εγώ...

      Διαγραφή
  80. αγαπητέ tre, έρχομαι στο κονάκι σου να ξαποστάσω και δεν μ αφήνειιιιιιιιι!!!
    κάνε κάτι φίλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. όσοι εκπέμπουν γοητεία δεν ξαποσταίνουν!!!!!
    αυτό δε στο λένε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπούλα,έχω εσένα που μου το θυμίζεις !!!
      φιλί,φιλιά,φιλάκια βραδυνά!!!

      Διαγραφή
  82. ε .. να μη περάσω και σήμερα μετά από μια δύσκολη μέρα;;;
    tre καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. και σε σένα Νας αν τύχει και περάσεις ένα τεράστιο γλυκό φιλί!!!τεράστιο λέμεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μωρέ ,από κάπου πέρασα και με φίλησαν σήμερα ,αλλά δεν έδωσα σημασία ...μου δίνουν (ΠΡΟΣΟΧΗ-όχι στέλνουν )τόσα φιλιά καθημερινά!
      το δικό σου μήπως ήταν αυτό ,γιατί ήταν τόσο δυνατό που έβριζα μέχρι τώρα!!!!

      Διαγραφή
    2. όπως λέμε συλλέκτης φιλιών ένα πράμα!!!
      Υ.Γ τα δικά μου είναι μοναδικά !!!
      να γράψω...έτσι λένε???
      επιμένω φιλί τεράστιοοοοοοοοοο

      Διαγραφή
    3. να προσέχεις μ'αυτές που σου τα λένε ,γιατί τις βλέπω λίγο λυσσάρες!
      θα σε χάσω και μετά τι θα κάνω ,μόνη κι έρμη και χωρίς τα φιλιά σου!

      Ω Ϊ Μ Ε !!!!!!!

      Διαγραφή
    4. να βάζεις αντιηλιακό ακούς!!!!
      είπα να βάζεις όχι να σου βάζουν !!!
      καλό βράδυ Νας.
      επιμένω φιλί τεράστιοοοοοοοοοοοοοοοο

      Διαγραφή
    5. βρε δρακούλη ,βρε δρακούλη!!αυτά που γράφεις τα πιστεύεις;;;
      ΠΩΣ θα βάλω αντηλιακό στην πλατούλα μου; ε ; πώς;; φτάνω ;
      δε φτάνω !!!!

      Διαγραφή
    6. φτάνεις λέμεεε!!!
      και όπου δε φτάνεις σκεπάσου με πετσέτα με.. με.. με..με ότι έχεις!!! τέλος

      Διαγραφή
  84. Nας για ύπνο γρήγορα!!!
    α....φιλί τεραστιοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα τι σου'ρθε τώρα με τα τεράστιααααα φιλιά!
      πολύ δρακουλένια φαίνονται! μπλιαχ!

      Διαγραφή