Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Συναισθημάτων πλάνη

Αγωνία:
Σήμερα ταξιδεύω - συγκεκριμένα τώρα - και αύριο ξεκινώ καινούρια δουλειά. Φιλενάδα, ένα νέο περιβάλλον μου προκαλεί αγωνία, μια θέση χαμηλότερη από εκείνη που είχα, και ο μισθός επίσης, δεν με ενοχλούν καθόλου, η αγωνία μένει μέσα μου για το καινούριο που είναι παλιό, τά χω ξαναζήσει, απλά αισθάνομαι πολύ μεγάλος πλέον για αλλαγές. Φοβάμαι λίγο αλλά αύριο θα έχει περάσει!

Απόγνωση:
Η φάτσα μιας μαντάμ που έχασε το λεωφορείο πριν λίγο. Τέτοια απόγνωση είχα καιρό να δω, έντονη σαν γευστικό πιάτο στο Μάστερ Σεφ. Μαντάμ, μη μου στενοχωρίεστε, θα ρθει άσπρη μέρα και για μας, σε λίγο θα ρθει το επόμενο... Ριλάξ, ντοντ ντου ιτ.

Θυμός:
Και βγαίνω το Σάββατο το απόγευμα απ το σπίτι να πάω Σ/Μ να πάρω γάλα και λαδόκολλα. Και σταματά πίσω μου περιπολικό. Και είναι τρεις αστυνομικοί. Και μου ζητούν ταυτότητα. Και τη δίνω. Και αρχίζει η ανάκριση.
Ποιος είμαι - ο Tremens.
Που μένω - Αθήνα.
Τι δουλειά έχω στη Σαλονίκη - Ηρθα για γουικέντ.
Γιατί ήρθα- για διασκέδαση.
Τι δουλειά κάνω- Γραφίστας.
Αν έχω αυτοκίνητο - Εχω.
Που είναι - Σπίτι μου.
Γιατί- (γιατί κλάνει το γατί) Διότι είναι πιο οικονομικό το τρένο.
Που με φιλοξενούν - Εκεί να, να.
Που πάω τώρα - Να πάρω γάλα και λαδόκολλα γιατί θα ψήσουμε γλώσσα αύριο, μην κολλήσει στο ταψί. Εντάξει δεν σου είπα να μην πας - με ρωτήσατε που πάω του απαντώ.
Εχεις βάλει την ταυτότητα στο πλυντήριο και δεν διαβάζεται;- Οχι (εσύ είσαι γκαβός και δεν βλέπεις).
Και με τούτα και με κείνα με είχαν κανά τέταρτο στο δρόμο κι εκνευρίστηκα τα μάλα φιλενάδα. Εξαλλος έγινα για την ακρίβεια.

Αναρώτηση:
Με σταματά γριά στην Εγνατίας σε αθλία κατάσταση και με ρωτά κάτι απροσδιόριστο. Ορίστε; Της απαντώ.
"Και σε ρωτώ" μου λέει. "Υπάρχει Κομμουνισμός στον ουρανό";
"Τι να σας πω" απαντώ "δεν έχω ιδέα."
Μα όλες σε μένα;

Αμαρτία μη γενομένη:
Και μου λέει ο αγαπημένος μου.
"Εδώ, σ´ αυτόν το φούρνο έχει τα καλύτερα κρουασάν σοκολάτας στη Θεσσαλονίκη. Είναι τεράστια και τίγκα στη Μερέντα. Θες;"

Και εδώ μπαίνουν οι δικές μου απαντήσεις:
Όχι
Πολλή Μερέντα ε;
Όχι, κρίμα είναι να χαλάσω τη δίαιτα.
Πόση δηλαδή;
Οχι, όχι, είπα θα αδυνατίσω.
Εδώ δίπλα είναι; Κι έχει πολλή σοκολάτα;
Πάμε σατανά, δε θέλω.
Πεινάω όμως λίγο.
Αντε, πάμε... Αχ δεν έχω σωτηρία με σένα πού μπλεξα...

Και πάμε και μπαίνουμε μέσα και είχε πεθάνει ο ιδιοκτήτης την προηγούμενη και δεν είχε κρουασάν.

Απελπισία:
Σε πιάνει φαγούρα στο μικρό δάχτυλο στο πόδι, μέσα στο κουπέ με άλλους 3 συνεπιβάτες, δεν μπορείς να το ξύσεις και κρατά καμιά ώρα...

Αμηχανία:
Την ώρα που στο ταινιάκι που έχεις βάλει να δεις στο κουπέ, οι πρωταγωνιστές, ερωτευμένα αγόρια αμφότεροι, κάνουν τηλεφωνικό σεξ, όπερ χαϊδεύονται ημίγυμνοι κι εκείνη τη στιγμή το τρένο αρχίζει να σούρνεται πλάι σε κάτι γκρεμούς στο Μπράλο και η διπλανή μαντάμ αφήναι το τηλεπεριοδικό της διότι έχει διαβάσει τα πάντα για τα τούρκικα και για την καθημερινή της σειρά - αυτή με το Κολλέγιο που δεν θυμάμαι τώρα πως τη λένε - και προσπαθεί να κατασκοπεύσει τι βλέπεις εσύ κι εσύ προσπαθείς να το κρύψεις και δεν το καταφέρνεις.

Αναρώτηση 2:
Υπάρχουν εξαρτήσεις κι εξαρτήσεις. Κάπνισμα, αλκοόλ, τζόγος, ναρκωτικά, σεξ. Αυτή η έρμη η Δανδουλάκη τέτοια εξάρτηση έχει με το Γλάρο του Τσέχωφ που μάλλον θέλει να τον ξανανεβάσει του χρόνου, για να ξαναχάσει την περιουσία της, όπερ κι έχει ξεχυθεί στα κανάλια και στα τηλεπεριοδικά και κάνει πάλι καριέρα; Μα σε σειρές, σε εκπομπές, σε διαφημίσεις, σε συνεντεύξεις, σε εξώφυλλα (με τόσο photoshop που νιώθεις ότι είναι μια εικοσάχρονη που της φέρνει ελαφρά). Μα δε βαρέθηκε; Και είναι και μακριά το Betty Ford να πάμε παρέα...

Απογοήτευση:
Και βλέπω ένα γαμάτο πουκάμισο στη βιτρίνα. Από 70 μόλις 14,99. Και το θέλω. Σαν τρελός εγώ. Περιμένω (μετά τι λέει το άσμα δε θυμάμαι). Και φυσικά δεν έχει το νούμερό μου. Έχει μόνο ένα S όπου δεν μου μπαίνει ούτε το μανίκι κι ένα XXL όπου μου είναι σαν την κελεμπία του Ντέμη Ρούσου. Και δεν τη θέλω τη ζωή μου πια...

Έρωτας:
Μπορεί να είναι τόσο ζωντανός μετά από 3 ολόκληρα χρόνια; Μετά από τόσα χιλιόμετρα ταξιδιού; Και όμως μπορεί.

Κάτι άλλο είχα γράψει επίσης στο τρένο γιατί τώρα έχω φτάσει αλλά χάθηκε στις ελλείψεις του σήματος και δεν το θυμάμαι. Κρίμας. Που θα πάει ο ανάδρομος, τελειώνει. Κι έρχεται η άνοιξη δριμεία. Και υπέροχη. Καλή βδομάδα φιλενάδα!

Επιμύθιον. Ήρθαν τα κοινόχρηστα. 3,03 ευρώ. Ναι φιλενάδα. 3 ευρώ και 3 λεπτά. Δεν το κουνάω απ αυτό το σπίτι!

68 σχόλια:

  1. Και γιατί ερωτώ καρδιά μου, δεν το αγόρασες το πουκαμισάκι για μένα? Ε? Ε?

    Τέλος πάντων, επειδή χάρηκα που ξεκινάς εργασία, θα περιμένω να μου το πάρεις στην κανονική τιμή των 70€

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχε Medium μαρδιά μου να στο πάρω και το Small θα σε έκοβε λιγάκι στις αμασχάλες!!!

      Διαγραφή
    2. ε ας το έπαιρνες για εμένα που είμαι ΧΧΛ χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Μην αποκαλύπτεις μεγέθη και ηλικίες! χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. δεν με νοιάζουν οι ηλικίες, τα μεγέθη θα θελα να τα ξέρω χα χαχαχα

      Διαγραφή
    5. Α, εσύ με είδες live, ξέρεις στο περίπου!

      Διαγραφή
  2. Καλή Αρχή στην καινούρια δουλειά αύριο !!!

    Σ.Σ.: ΔΕΝ λέμε "στην Εγνατίας", αλλά "στην Εγνατία". Είναι η οδός Εγνατία. Σε συγχωρώ για πρώτη φορά, αλλά να μην επαναληφθεί αλλιώς θα σε καλέσω με τον κηδεμόνα σου !!! ;-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κλίνεται δηλαδή; Σαν το Αιγάλεω; Αλήθεια; Γιατί;

      Σ ευχαριστώ καρδιά μου!

      Διαγραφή
    2. Το αντίθετο, βρε ! Κλίνεται.

      Ον.: η Εγνατία
      Γεν.: της Εγνατίας
      Αιτ.: (σ)την Εγνατία

      Αν ήταν άκλιτο, θα λέγαμε:

      Ον.: η Εγνατίας
      Γεν.: της Εγνατίας
      Αιτ.: (σ)την Εγνατίας

      Διαγραφή
  3. καινούρια δουλειά??? αυτά είναι νέα μικρέ μου!! μπράβο καλή αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή αρχή στην καινούργια δουλειά.χάρηκα ειλικρινά πολύ.
    όσο για το κρουασάν μερέντα....τι να πω...διάβαζα την ανάρτηση τρώγοντας το απογευματινό μου λιπαρότατο γιαούρτι....και το άφησα στην άκρη για να ονειρευτώ με την ησυχία μου το κρουασάν με την μερέντα....ωχχχχχχχχχχ......
    η δανδουλάκη νομίζω πως είναι καλύτερα να ανεβάσει την βίρνα από την λάμψη,περισσότερο κόσμο θα έχει!

    πολλά φιλιά και καλή αρχή και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σ ευχαριστώ καρδούλα μου!
      Κι εγώ στο όνειρο έμεινα μιας κι έστειλα το φούρναρη στον άλλο κόσμο, τι άλλο θα κάνω για τη δίαιτα!!!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Ρε γμτ! Και στο'χω πει η γυναίκα μη βλέπεις τσόντες μες το κουπέ!
    Θα πάθει νουβρουτζά η κυριούλα που καθεται δίπλα και θα'σαι αναγκασμένος να βγάλεις το ταξίδι δίπλα σε πτώμα... άσε που με την προσήλωση που θα'χεις στην ταινία θα το καταλάβεις μόλις φτάσεις Αθήνα...
    Φιλιά και καλή αρχή αύριο!
    Ολα καλά θα πάνε!


    Υ.Γ. Ρεπο Δευτέρα εε? Εσύ κάτι έκανες... κωλόφαρδε!!! :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήταν τσόντα, μια τολμηρή σκηνή είχε μονάχα και λύσσαξε η βρωμιάρα να κρυφοκοιτά!

      Σ ευχαριστώ μανάρι μου, ρεπάρω σήμερα γιατί είχα κλείσει εισητήριο πριν το μάθω, τώρα η επόμενη και η μεθεπόμενη, ε, αργίες είναι, χε χε χε!

      Διαγραφή
  6. Πολύ το χάρηκα πατέρα (καλά όχι για το πουκάμισο ή για το κρουασάν που δεν έφαγες), για τη δουλειά, άντε η Άνοιξη μπαίνει με τις καλύτερες προϋποθέσεις, σε φιλώ κι εύχομαι να κρατήσεις αυτή την αισιόδοξη διάθεση για πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιε μου αγαπημένε, μπήκε η άνοιξη με τα χίλια και φέρνει δώρα!
      Και στα καλύτερα για όλους μας, σε φιλώ γλυκά καλέ μου!

      Διαγραφή
  7. Καλή αρχη Τρεμενσακο,και κοίτα να κοιμηθείς το βράδυ μην σε φάει το άγχος...
    Φιλακια πολλα
    ΥΓ Οσο για τον έρωτα,ναι και μετά απο πολλααααα χρονια, αφου κοιμήθηκε λίγο να ξεκουραστεί τώρα δίνει ρέστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά θα κοιμηθώ ομορφιά μου, είμαι κομμάτια!!! Σ ευχαριστώ πολύ!!!

      Δεν κοιμήθηκε καθόλου, κάθε συνάντηση είναι πιο έντονη απ την προηγούμενη και αυτό μου κάνει εντύπωση!!!

      Διαγραφή
  8. Με το καλό η καινούρια δουλειά! Καλή επιτυχία! ... η ανάρτηση απολαυστική! Ειδικότερα εκείνο το σημείο με την Μερέντα! Μην απορήσεις αν δεις λεκέδες στο σχόλιο μου είναι από τα πασαλειμμένα μου δάχτυλα, τι να κάνω ...ζήλεψα η γυναίκα ! όσο για τη Θεσσαλονίκη, κάνε μου την χάρη όταν επιστρέφεις, να μου στέλνεις ένα μήνυμα, και να κρατάς λίγο χώρο στη βαλίτσα σου για να μου φέρνεις τον Γιάννη!!! (Ααααχ καταραμένα 515 χιλιόμετρα!)... Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, σ ευχαριστώ Βάσια μου!!! Η Μερέντα έμεινε όνειρο εαρινής νυκτός, ακ΄μα τον κλαίω το φούρναρη!!!

      Κι εσύ ομοιοπαθούσα ε; Αχ, θα στον φέρνω, τι να κάνω! Πολλά φιλιά γλυκιά μου!

      Διαγραφή
    2. ομοιοπαθούσα δεν λες τίποτα, είναι -παναθεμά τους- ερωτεύσιμοι άνθρωποι οι Θεσσαλονικείς !! ΑΑΑχχχ! ΄άντε να κανονίσουμε να ανέβουμε στα καμάρια μας καμιά φορά, παρεούλα.. Χιχιχιχι!

      Διαγραφή
    3. Α, μα είναι οι άτιμοι, είναι!!!!

      Και βέβαια να το κάνουμε!

      Διαγραφή
  9. Γμτ τα τατς σκριν μου.. Είχα γράψει ένα κατεβατό κ πάτησα (πάλι) κάτι κ τα έχασα. Θα τα ξαναγράψω ...ο,τι θυμάμαι..
    Καλή επιτυχία στη νέα σου δουλειά! Εύχομαι να τύχεις σε ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον!!
    Γέλασα πολύ με τις αμφιταλαντεύσεις σου περί κρουασάν με μερέντα (σλουρπ σλουρπ) κ ακόμη περισσοτερο με την ατυχή έκβαση αυτού (κάφρικο αλλά αμαρτία εξομολογουμένη ουκ εστιν αμαρτία..!)
    Το μαύρο συννεφάκι πάνω από την κεφαλή σ έχει αγαπήσει κομματάκι να το πεις..;
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κι εγώ την πάτησα σήμερα, ο ανάδρομος βλέπεις!

      Σ ευχαριστώ καμάρι μου, ας ελπίσουμε ότι όλα θα πάνε καλά! Αυτές οι μικρογκαντεμιές είναι το αλατοπίπερό μου!

      Διαγραφή
  10. Τα υπέροχα νέα συνεχίζονται!!! Τι ωραία... :-)
    Όλα θα πάνε καλά στην νέα δουλειά μην ανυσυχείς για τίποτα! Καλή αρχή!!!

    ΥΓ. Δεν πειράζει για το κρουασάν (σ΄αγαπάει ο Θεούλης...) θα έπρεπε να κάνεις καμιά βδομάδα zumba για το κάψεις! :-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά ευτυχώς! Όλα θα πάνε καλά, είμαι αισιόδοξος!

      Έχεις δίκιο για το κρουασάν αλλά να πεθάνει ο φούρναρης για να μην πάρω θερμίδες; Κρίμας είναι!

      Διαγραφή
  11. Την ρήση "ο θάνατός σου, η ζωή μου" φυσικά την ξέρεις. Μια παραλλαγή αυτής σου συνέβη με τα κρουασάν. Ήτοι: "Ο θάνατός του, η δίαιτά μου"!
    Με τις ευχές μου για καλή αρχή αύριο!
    Φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, ακριβώς έτσι, ο νόμος της ζούγκλας! και παραμένω τόσο φιτ!

      Σ ευχαριστώ αγαπημένη μου!! Φιλί γλυκό!

      Διαγραφή
  12. Κάθε αρχή και δύσκολη, αλλά όλα καλά θα πάνε!
    Αναμένω νεα απο τη νέα δουελιά.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ αγαπημένε μου! Θα σας ενημερώσω αύριο!!!

      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  13. καλη αρχη στη δουλεια σου αφιερωσα και τραγουδι στο μπλογκ
    ναι καεγω 3 μιση χροναι κλεινω, μπορει ο ερωτας να ειναι ζωντανος
    και η καυλα επισης
    αν δεν εχεις "καει" στα τσατ κι αν εισαι απο υλικα ονειρων , τα παντα μπορει
    μικρε τρελλο κ αγαπησιαρικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ γλυκέ μου, θα το δω αμέσως!
      Όλα ολοζώντανα αν είναι όντως έρωτας και όχι πυροτέχνημα...

      φιλί γλυκό!

      Διαγραφή
  14. Τρεμενσάκο μου πολύ χαίρομαι για τη νέα δουλειά!!!Μπράβο καμάρι μου :)
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά και φιλώ σε γλυκά...σμούτς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ καρδούλα μου! Αύριο τα ξεκινήματα!

      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  15. Εντελώς άτακτα και ό,τι μου' ρχεται! ΔΕΝ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ ΕΣΕΝΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, έχεις περάσει τη σχολή της Σοφίας ;)
    1. τα κρουασάν μερέντας είναι μια καλή δικαιολογία για να γνωρίζεις ΞΑΝΑ το κορμί του άλλου.
    2. Ωραία η γιαγιά.
    3. Ωραίο το ζευγάρι. Εγώ να ταξιδεύω μόνο με κάτι σκατόγερους συνέχεια που ροχαλίζουν, το κέρατό μου μέσα;
    4. Κάποιες φορές η απουσία, θρέφει τον έρωτα.
    5. Να πάρεις τον πισινό σου και να πάμε για καφέ. Όχι μόνο στις διαδηλώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως το είπες! Μετά τη Σοφία δε φοβάμαι τίποτα!!!
      1. Αχ, καλύτερα που δεν το φαγα γιοατί έχω γίνει ακορντεόν βάλε βγάλε κιλά!
      2. Θεά η γιαγιά, ακόμα γελάω!
      3. Μα το ζευγάρι ήταν στην ταινία, μια μεγαλοκοπέλα είχα δεξιά κι έναν μπούλη αριστερά!
      4. νομίζω πως ναι, έχει μεγάλη σημασία!
      5. Ναι, επιτέλους!!!

      Διαγραφή
  16. τι ευχάριστα νέα!με το ποδήλατο θα πηγαίνεις;;
    θα περνάς απο το γνωστο τυροπιτάδικο ή θα έχουμε νέα αναζήτηση;
    καλή αρχή!πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, με το τρένο και κανά μισάωρο ποδήλατο, γυμναστήριο πλέον απογεύματα, ό,τι πρόγραμμα θα προλαβαίνω... Θα λιώσω! Τις τυρόπιττες τις έχω ξεχάσει πως είναι, η διατροφή βλέπεις!

      Σ ευχαριστώ καρδιά μου, πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  17. Καλη επιτυχια για αυριο αγαπητε μου φιλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. όμορφέ μου, βρήκες δουλειά;;;

    όλα τα άλλα δε με νοιάζουν, αλλά αυτό είναι το πιο σημαντικό της ανάρτησης!
    πολυ χαίρομαι μωρό μου!
    συγχαρητήρια. μπορεί να μην είναι το ιδανικό, αλλά δεν παύει να είναι δουλειά!

    φιλιά γλυκέ μου και καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ομορφιά μου, ήρθε από μόνη της, ένα όμορφο άνοιγμα της τύχης και το χρειαζόμουν απίστευτα!
      Σ ευχαριστώ καρδούλα μου!

      Διαγραφή
  19. Καλή αργή αγαπημένε μου!
    Ολα καλά θα πάνε μην έχεις άγχος.
    Αχ τώρα μέχρι κι εγώ θα ήθελα ένα γλυκό...μες τη νύχτα.....

    Άτιμούλικο 3 και 333 να φτάσετε αγαπημένοι!!!

    Φιλάκια πολλά καληνύχτες:)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ αγαπημένη μου, σ ευχαριστώ πραγματικά!
      Ευτυχώς έκανα ένα ζελέ light και μου φυγε η υπογλυκαιμία!

      Φιλάκια πολλά ομορφιά μου!

      Διαγραφή
  20. Nα κάνεις συχνά ταξίδια... με τρένο...
    γράφεις πολύ ωραία σε ώρα ταξιδιού.
    Αυτό με τη μερέντα με συγκλόνισε...
    Η γκαντεμιά!!!!
    Όσο για τη γιαγιά... κάτι ήθελε να πει η φουκαριάρα.
    Και την κυρία που λαθρο - παρακολουθούσε...γιατί δεν την άφηνες τη γυναίκα να δει ταινία κι αυτή...
    Αν σοκαριζόταν θα γύρναγε από την άλλη...
    Και σου εύχομαι όχι 33 χρόνια αλλά μέχρι τα βαθιά γηρατειά να βρίσκεσαι σ' αυτήν την αξιόλογη σχέση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι με φτιάχνει στο τρένο και μ αρέσει να γράφω!
      Εμένα να δεις πως θα με είχε συγκλονίσει αν και λέω αν είχα φάει... μπουχουχού...

      Σε ευχαριστώ καρδιά μου, όλα καλά, επιτέλους!

      Διαγραφή
  21. Αχαχαχαχαχα θέλω κι άλλο!
    Πέθανα με τη θείτσα που είδε γκέι σοφτ πορν πρωί πρωί, χαχαχαχα, φαντάσου εγκεφαλικό μετά τον Ουζούρ-πώς-τον-ελένε!!!

    Και ναι, έχει κομμουνισμό στον ουρανό!

    Πολύ χαίρομαι που είσαι χάπι αγαπημένε, πάντα τέτοια και πάντα μα πάντα ιν λοβ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λύσσαξε η θειά, λες και δεν έχει ξαναδεί αγόρια να χαριεντίζονται!!!

      Έχει ε; Μωρέ το υποψιαζόμουν αλλά δεν ήμουν σίγουρος!

      Διαγραφή
  22. Καλό ξεκίνημα, Tremens μου!

    Όλα να πάνε καλά, μην σε φοβίζει το καινούριο -που είναι και παλιό, όπως λες! Θα τη βρεις τη σειρά σου -και την άκρη!
    Σαν πιο μεγάλη, μου επιτρέπεις να σου πω "με την ευχή μου!"

    Φιλάκια πολλά!!! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα που λες είχα απίστευτο άγχος, απίστετο σου λέω. Το μόνο καλό είναι ότι ο μόνος που το κατάλαβε ήμουν εγώ! όλα καλά, θα προσαρμοστώ γρήγορα, παλιά καραβάνα γαρ!!!

      Σ ευχαριστώ καρδούλα μου, σ ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  23. Αααααααααα πώς το ξέχασα, καλή αρχή στη νέα δουλειά Τρεμενσάκο, στέλνω κάργα θετική ενέργεια (την κανονική, όχι αυτή του Τσαλίκη που σε κοιτάει λες κι έχει πάρει ελ-ες-ντι) από τας Μέσας Ανατολάς, μπρέικ ε λεγκ που λέμε κι εμείς στην Άνω Πετρομαγούλα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Αστέρω μου, όλα καλά σήμερα, σύντομα θα έχω προσαρμοστεί πλήρως!!!

      Κις κις επιμαγουλίως που λέμε και στη Βούρμπιανη!

      Διαγραφή
  24. Καλή αρχή!!!

    Ο ιδιοκτήτης του κρουασανάδικο θυσιαστηκε για να μην χαλάσεις εσύ τη δίαιτά σου.

    3,03€???????? Που μένεις να ρθω να σκοτώσω τη γριά να μείνω από πάνω σου. Σου υπόσχομαι ότι δε θα σέρνω έπιπλα. Μόνο θα περπατώ με τακούνια στο παρκέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ!!!

      θυσιάστηκε ο δύστυχος κι έμεινα με μια πίκρα στο στόμα... Έλα να την πνίξουμε παρέα, μόνο που επειδή θα είσαι πιο ψηλα, θα έχεις κανά ευρώ παραπάνω κοινόχρηστο!!!

      Διαγραφή
  25. Καλορίζικος (να βγάλεις ρίζες) και καλοστέριωτος (να στεριώσεις). Και λιγα λιγοτερα, δεν ειναι το θέμα πιά. το θέμα είναι να έχεις δουλειά!

    καλή αρχή !
    φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι, να έχω δουλειά να μπορώ να ζω αξιοπρεπώς...

      Φιλί γλυκό Ζουζούνα μου!!!

      Διαγραφή
  26. Καλή αρχή στη δουλειά..δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι!!
    Τα κοινόχρηστα αυτά μπορώ να τα πληρώσω ακόμα κι εγώ..χαχα!!
    Καλή σου μέρα και περιμένουμε τις εντυπώσεις σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Μαράκι μου, σ ευχαριστώ πραγματικά!!!

      μωρέ τέτοια νά ναι πάντα τα κοινόχρηστα και τι στον κόσμο!!!

      Καλό σου βράδυ, ελπίζω άυριο να βρω χρόνο να γράψω!!!

      Διαγραφή
  27. Αγαπητέ πρόσεχε!
    Πολλά καλά μαζεμένα κι είπαμε είναι ανάδρομος. Επικίνδυνα πράγματα αυτά.

    Καλή αρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά ναι, αλλά δεν ανησυχώ καθόλου, όπως με έσκισε το 12, έτσι με πάει το 13!!!

      Σ ευχαριστώ φίλε μου!

      Διαγραφή
  28. Καλή αρχή με την δουλειά, όλα να σου πάνε καλά!

    Εντάξει, κατά τα άλλα , απόλαυστική ανάρτηση! :)

    Το σκηνικό με τους αστυνομικούς, κουφό. Τους φάνηκες ύποπτος; :P

    Με το φούρνο, γκαντεμιά. Η δίαιτα δε χάλασε πάντως!

    Αυτό με τα ρούχα το παθαίνω πάμπολλες φορές. Σε νιώθω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ γλυκιά μου, όλα καλά, πρώτη μέρα σήμερα και όλα μια χαρά!

      Αχ, δεν χάλασε η δίαιτα αλλά με τι τίμημα, πάει ο φούρναρης!!!

      Διαγραφή
  29. Ευχαρίστηση
    Να διαβάζεις ένα από αυτά τα καταρρακτώδη κείμενα ειλικρίνειας του Tremens και να χαμογελάς σε κάθε πρόταση. Λες και σ'έχει πάρει από το χεράκι και σε σουρτουκεύει στην καθημερινότητά του.

    Αισιοδοξία
    Να μαθαίνεις πως υπάρχουν και δουλειές, μέσα στη μαύρη κρίση και ότι προσλαμβάνονται κάπου άνθρωποι. Και βεβαίως: Να μαθαίνεις πως υπάρχουν και έρωτες, μέσα στη μαύρη κρίση και ότι αγαπιούνται κάπου άνθρωποι. Τόσο πολύ.

    Καλή αρχή! Ελπίζω να πάνε όλα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πτηνό μου αγαπημένο με συγκινείτε! Και σας ευχαριστώ τα μάλα!!!

      Διαγραφή