Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Domenica Sera

Α, η Κυριακή
Ναι, η Κυριακή

Μετά από 1,5 χρόνο αναθεωρώ, τότε για μένα η Κυριακή ήταν αγγαρεία, δούλευα βλέπεις τη Δευτέρα και μου ρχόταν άσχημο το κυριακάτικο απόγευμα, άσε που είτε έφευγα από Θεσσαλονίκη, ή έφευγε εκείνος... αλλά τώρα η Κυριακή, αχ η Κυριακή, μια μέρα χαλάρωσης, μια μέρα αγκαλιάς, άλλη μια όμορφη μέρα.

Θυμάμαι μικρός, στο δημοτικό που είχαμε μόνο την Κυριακή χωρίς σχολείο, 6 μέρες τότε το σχολείο, με ποδιές και πολυτονικό, ήταν η Κυριακή γιορτή, ήταν όμορφη η Κυριακή. Μετά έγινε (ευτυχώς) το πενθήμερο και την ξεχάσαμε, είχαμε το ενεργητικό Σάββατο και η Κυριακή μια πίκρα.

Αχ η Κυριακή, συνήθως τελευταία μέρα διακοπών - η μέρα της επιστροφής, η μέρα της μελαγχολίας, εκείνη που θα κοίταζες τις φωτογραφίες από τις προηγούμενες μέρες και ίσως αν όχι στα μάτια, στην ψυχή θα δάκρυζες που επέστρεψες, θα δάκρυζες που θα έπρεπε να αντιμετωπίσεις πάλι τη ρουτίνα και αυτό στο έφερνε σχεδόν πάντα μια Κυριακή. Πλυντήρια να μπουν βιαστικά για να χεις βρακί να φορέσεις την επομένη, και μάζευες τα κουράγια σου να αντιμετωπίσεις τη χειρότερη μέρα της βδομάδας. Τη Δευτέρα. Δεύτερη και καταϊδρωμένη, γεμάτη αυτοκτονικές τάσεις, νεύρα και κατήφεια.

Όμως η σκέψη της έκανε την Κυριακή σου μελαγχολική, σκοτεινή και συννεφιασμένη ακόμα κι αν ο ήλιος έλαμπε έξω, ιδιαίτερα όταν σουρούπωνε, τότε η μαυρίλα άγγιζε το είναι σου.

Αλλά η Κυριακή ξεκίνησε σα γιορτή, σαν ξεκούραση, σαν χαλάρωση, σα δώρο, ναι, η Κυριακή έτσι ήταν παλιά, εξ' ου και τα κυριακάτικα τραπέζια, τα μεγάλα, τα οικογενειακά, εξ' ου και οι βόλτες στο βουνό ή τη θάλασσα, στα καφέ, στα ταβερνάκια, ναι, την Κυριακή που ναι τα μαγαζιά κλειστά και δεν θα τρέχεις Σκλαβενίτη για κωλόχαρτο και ξύδι, που θα πας κάπου για σένα, για να απολαύσεις τις στιγμές. Που θα αναρρώσεις μετά το Σαββατιάτικο hangover, που θα απλώσεις τα πόδια σου και το πολύ πολύ να πάρεις το ποδήλατο να ξεμουδιάσεις στους δρόμους που θα ναι άδειοι και υπέροχοι, ακόμα και στην Αθήνα.

Αχ, η Κυριακή. Πρίν 1,5 χρόνο την κατηγόρησα για μελαγχολία στο 3ο μου post εδώ, τώρα πια δεν μου είναι έτσι. Τώρα η Κυριακή μου είναι γιορτή. Τώρα φιλενάδα κάθε μέρα μου είναι γιορτή αλλά αν έχουν γραφτεί τραγούδια σαν κι αυτό για την Κυριακή, ε, μάλλον αξίζει ένα χαμόγελο παραπάνω.


Αφιερωμένο στο λατρεμένο μου Ρεϋμούνδο που ανέρτησε την Κυριακή του και μου θύμισε πόσο τυχερός είμαι που υπάρχουν Κυριακές, ακόμα και μελαγχολικές!

42 σχόλια:

  1. κι ομως οι κυριακες αυτην εδω την ωρα που βραδιαζει ειναι παντα μελαγχολικές
    αητητα μελαγχολικές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, μα εσύ μπορείς να τις κάνεις από αισθησιακές μέχρι χαρούμενες. Δεν μπορείς;

      Διαγραφή
  2. Μια χαρά είναι οι Κυριακές φτάνει να μη βρέχει...

    Φιλάκια πολλά γλυκέ μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ακόμα μελαγχολικές είναι αλλά ακόμα και η μελαγχολία όταν μοιράζεται, είναι ελαφρύτερη!

    φιλιά γλυκέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μελαγχολούμε εμείς, κάνουμε ένα βρουμ και η μελαγχολία πφφφφφφφφφ

      φιλιά κουκλάρα μου!

      Διαγραφή
  4. Αφού προλαβες και ποδιές !!
    η μελαγχολία δεν κοιτάζει μέρες ,έρχεται ύπουλα και κατσικόνετε χωρίς διάκριση ,μέρας,ώρας,μήνα...
    Άτιμο πράμα και μακριά από μας..
    τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ και εγώ πρόλαβα ποδιές Γατάρα μου :)

      Διαγραφή
    2. Tseklenis παρακαλώ, είχα πλούσια νουνά!

      Μακρία κι αγαπημένοι αν κι εγώ πραγματικά δεν γνωρίζω τι θα πει μελαγχολία!

      Την αγάπη μου!

      @ Μάλερ
      Ήτο οτ κουτίρ;

      Διαγραφή
  5. Περιεργη πια οι Κυριακη μου εδω και πολυυυ καιρο(νομιζω ξερεις πανω κατω).Δεν ειναι η αγαπημενη μου μερα πια,μονο οταν ημουν παιδι και τα εβλεπα ολα ομορφα!
    Βεβαια ειναι λογικο να την απαξιωνω τοσο εφοσον γυρισα μολις πριν απο λιγο και χοι απο καφε ή βολτα!
    Να εχουμε μια καλη εβδομαδα,ηρεμη πανω απ'ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ξέρω, για σένα είναι εργάσιμος!

      καλή βδομάδα γάτε μου!

      Διαγραφή
  6. Το θέμα είναι η.....Κυριακή να μην σε σκοτώνει,αλλά να σε κάνει πιο δυνατό!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρόχη δύναμης once εβδομαδιαίως. Μια χαρά το βρίσκω!

      Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  7. λες άμα τα τελειώσω τα φοιτητηλίκια και πιάσω καμιά δουλειά (αχαχαχα καλά λέμε τώρα) να με χαλάνε οι Κυριακές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όσο πήγαινα Δευτέρα για δουλειά τα πράγματα ήταν άσχημα Κυριακή βράδυ.
    Τώρα την Κυριακή το βράδυ κλείνει απλά και ήσυχα τον κύκλο της εβδομάδα και περιμένω την επόμενη...
    Συνήθως προγραμματίζω να κάνω κάτι έξω απ' το σπίτι τη Δευτέρα.
    Όλα ήρεμα... αν είχα και λεφτά... θα ήταν υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι κι εγώ, αν και ήταν μάλλον χειρότερο γιατί επέστρεφα από Θεσσαλονίκη μεσ στα μούτρα...

      Σήμερα ήταν μια ωραία Δευτέρα, νομίζω η ανεργία μου πάει πολύ! Αν είχα ένα σταθερο εισόδημα, πενιχρό, έστω το Ταμείο που θα αργήσει ακόμα να βγει θα μουν απόλυτα ικανοποιημένος!

      Διαγραφή
  9. στο σχολείο ήταν κάπως όπως τα λες, τώρα νομίζω το έχω ξεπεράσει, σίγουρα η Δευτέρα είναι το χειρότερό μου, αλλά η Κυριακή μια χαρά μου είναι, φιλιά σου μπαμπά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά δε λες τίποτα γιε μου όμορφε!!!

      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  10. Αυτά τα μελαγχολικά απογεύματα της Κυριακής δεν τα κατανοώ διότι τις Κυριακές δουλεύω! Οπότε όπως καταλαβαίνεις η μελαγχολία έχει μετατεθεί στα απογεύματα του Σαββάτου!
    Κίς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πηγαίνεις κλάμπινγκ τα Σάββατα να σου φεύγει!!! Ναι; Ναι!!!

      Φιλούρες!

      Διαγραφή
  11. μα και για τις μέρες μελαγχολείτε όλοι!!!!!
    Τρεμενς δηλώνουμε να πάμε στον Άρη;;ζητάνε ζευγαρι ηλικιωμενο,αλλά κι εμεις θα τους κάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια εγώ δύσκολα μελαγχολώ και μετά τρώω κάτι και μου περνάει!

      Πάμε, πως θα πάμε όμως; Τι να βάλω στη βαλίτσα;

      Διαγραφή
  12. Κάθε σου μέρα να είναι Κυριακή,και όπως λέει και το Αλικάκι Κυριακή γιορτή και σχόλη να ταν η βδομάδα όλη..λαλαλαλαλλαλαλα....

    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μπράβο! λα λα λα λα λα λα λαλα, λα λα λα λα λα λα λαλα!!!

      Καλή βδομάδα Χριστινιώ μου, μουάτς!

      Διαγραφή
  13. Εμένα πάλι μου τη σπάει η Τρίτη. Δεν την μπορώ καθόλου. Και έχει ήδη περάσει η Δευτέρα, οπότε είσαι ψιλοκουρασμένος και το Σ/Κ είναι πολύ μακριά ακόμα, και σκάνε όλες οι μλκίες μαζεμένες, και το γυμναστήριο δεν έχει κανένα ομαδικό της προκοπής (εκτός από γιόγκα που δεν την προλαβαίνω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το είχα τις Πέμπτες, ακριβώς αυτό! Τώρα έχω αναθεωρήσει για όοοοολες τις μέρες!!!

      Έκανα σήμερα 2 ομαδικά απανωτά και δε νιώθω τα πόδια μου...

      Διαγραφή
  14. Μια μέρα σαν τις άλλες, τι το κάνουμε θέμα!!!
    καλημέρα και καλή μας εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια όμορφη μέρα σαν κι εμάς!
      Καλή βδομάδα Ζουζούνα μου!

      Διαγραφή
    2. Παρε τον καθρέπτη απο μπροστά μου,
      θα σπάει απο την ομορφιά μου!


      και στα μουτρα σου!

      Διαγραφή
  15. Κανονικά καθόμαστε τις Κυριακές ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα πια, κάθε μέρα καθόμαστε! Βέβαια, τώρα έχω πιο λίγο ελέυθερο χρόνο αλλά περνάω ωραία!

      Διαγραφή
  16. Η μελαγχολία, όσο απεχθές κι αν είναι σα συναίσθημα, συχνά είναι η μελωδία που μας συντροφεύει στην κάθοδο του ενδότερου κι ίσως πιο σκοτεινού Εαυτού μας. Μπορεί να διαρκεί πολλές μέρες, μετατρέποντας όλες σε μια Κυριακή, όμως ξέρεις, πως μετά έρχεται πάντα η μέρα που χαμογελάς, έστω κι μελαγχολικά στην αρχή.
    Καλή Εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω παιδί μου εγώ σκοτεινό εαυτό, είμαι ένα χαμόγελο διαρκές, βλαμμένο γαρ, αχ τι να κάνω;

      Καλή βδομάδα αγαπημένε μου!

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Επιβεβαιωμένο από 29 κατασκευαστές πλυντηρίων, μην το ψάχνεις λατρεμένε!

      Διαγραφή
  18. Τι ωραίο post...
    Ετσι ακριβώς! Όσο μεγαλώνω τόσο εκτιμώ και αγαπώ τις Κυριακές μου.
    Καλή βδομάδα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, το θέμα είναι να εκτιμούμε κάθε τι στη ζωή μας!!

      Καλή βδομάδα Γιώργη!

      Διαγραφή
  19. Εγώ πάλι δεν τις αντέχω τι Κυριακές... ούτε και αυτές όμως!!
    Σου στέλνω ένα φιλί γλυκό και ευχές για μια υπέροχη εβδομάδα και ένα πανέμορφο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα ομορφιά μου, μα δεν είναι υπέροχη η ζωή; Πες ναι, κάτι ξέρει ο μπαρμπα Tremens!

      Διαγραφή
  20. Οι Κυριακές μου αρέσουν μέχρι το βράδυ...μετά μου το χαλάνε λίγο, αλλά δεν παθαίνω και μελαγχολία..την παλεύω ακόμα..
    Καλή εβδομάδα και όλες σου οι μέρες να είναι όμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή