Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Καφκικόν

Γιατί καρδούλα μου έριξες στον αρακά μαϊντανό αντί για άνηθο; πώς θα τονε φας τώρα;

Α ρε φιλενάδα, ξεμυαλισμένος είμαι, δεν υπάρχει άλλη εξήγηση, η κατάστασίς μου είναι σοβαρότατη, μα να ρίξω στον αρακά μαϊντανό; Άντε τώρα να δούμε αν θα τρώγεται.

Δεν φταίω εγώ όμως, είχα πριν πάρει τηλέφωνο την υπέροχη Αθηνά η οποία για τη γιορτή της, και μεταξύ άλλων μου αποκάλυψε ότι από τότε που διάβασε Κάφκα έχει κάτι απίστευτες μεταφυσικές ανησυχίες, τις οποίες δεν θα σου μεταφέρω διότι συμφώνησε να το κάνει εκείνη. Και προβληματίστηκα διότι προ ολίγων ημερών προέβην σε γενοκτονία και τώρα αναρωτιέμαι. Βρε μπας και περιμένω κληρονομιά από κάπου;

Τώρα που είπαμε κληρονομιά, θυμήθηκα ότι στην τρυφερή ηλικία των 23 ένας χειρομάντης στο Μοναστηράκι - πλανόδιος, ξέρεις - μου αποκάλυψε ότι αν και θα δουλέψω σκληρά μέχρι τα 30, θα γίνω αίφνης πολύ πλούσιος, από λαχείο ή κληρονομιά και δεν θα ξαναδουλέψω ποτέ. Βέβαια μου είχε πει επίσης ότι θα παντρευτώ και θα κάνω και 3 παιδιά οπότε μάλλον μούφα ήτο ο επιστήμονας. Κε χειρομάντη μου, αν με διαβάζετε απαιτώ εξηγήσεις. Πέρασαν 11 έτη συναπτά από τότε και αντί να κολυμπώ στο χρήμα, μετράω τα τσίγκινα να μου βγουν για τσιγάρα.

Εν τω μεταξύ σήμερα αποφάσισα επιτέλους να κατεβάσω το γιασεμί απ την πέργκολα που ξεράθηκε εν τη απουσία μου και ήταν να το βλέπεις και να πιάνεται η ψυχή σου. (τα υπόλοιπα επέζησαν, μόνο αυτό και το νυχτολούλουδο ετίναξαν τα πέταλα - στην κυριολεξία). Και να μαι ανεβασμένος σε σκάλες με κλαδευτήρια και να προσπαθώ να το ξεμπερδέψω απ την πέργκολα και απ τη ρολογιά που τη μοιραζόταν μαζί του, να γίνεται το έλα να δεις στο μπαλκόνι - εγώ ανεβασμένος με το βρακί μοναχά στη σκάλα, κάτω το σύστριγγλο από ξερά κλαριά και φύλλα και το τηλέφωνο να χτυπάει συνέχεια. και όλοι να έχουν όρεξη για κουβέντα. Άσε με αγάπη μου να τελειώνω και μετά λέμε ό,τι θες, μα τι πράγμα κι αυτό να με παίρνουν όλοι τηλέφωνο όταν δεν μπορώ να μιλήσω, όταν κλαδεύω, είμαι μέσα στις χλωρίνες, είμαι σε κανά πατάρι - έλεος. μόνο η κα Ισμήνη δεν με πήρε να μου πει τα του στρατηγού. ουφ πια. Και ξέρεις ε; Εγώ είμαι τόσο ψυχαναγκαστικός που παρατάω ό,τι κάνω και τα σηκώνω... Αρρώστια σου λέω!

Από την άλλη βέβαια, δεν μπορώ να μην απαντήσω γιατί μου μπαίνει στο μυαλό ότι μπορεί να είναι κάτι επείγον βρε αδερφέ και στο δίλημμα νικά η ανησυχία. Βρε χρυσό μου πουλί, αφού με ξέρεις όταν σηκώνω το τηλέφωνο λαχανιασμένος και σου λέω ότι κάνω αυτό, εκείνο ή το άλλο μη μου λες την ιστορία της ζωής σου, θα τα πούμε αργότερα...

Έγινε φιλενάδα ο αρακάς, έτοιμος, χυλωμένος και κόκκινος κόκκινος σαν το βρακί του Στάλιν. Για να δούμε, θα τρώγεται με το μαϊντανό; Λες να έκανα πιάτο γκουρμέ και να μην το ξέρω;

Καλό μήνα σου πα; Δεν σου πα!

Καλό μήνα βρε, καλό κι ευτυχισμένο!

ΥΓ, δεν την είδα την πανσέληνο, έβλεπα εναγωνίως το The killing, αυτό γιατί σε έχω ξεγελάσει ότι έιμαι ρομαντική ψυχή!

30 σχόλια:

  1. βρε πού τα πουλάς αυτά; πέργκολες κι αρακάδες....
    μάζεψε το μυαλό σου απο τα Βόρεια και κάτσε ήσυχα τώρα!!!!
    αυτό με το τηλέφωνο το'χει η μάνα μου και μια κουμπάρα μου ,που τώρα δεν της το σηκώνω σχεδόν ποτέ...στο μεταξύ ,μην τους ενοχλήσεις αυτούς όταν θα έχουν δουλειά ,κάηκες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παιδί μου, είχα καφκικές αναζητήσεις σου λέω!

      Μα θα τα κλείνω από δω και πέρα να ησυχάσω!

      Διαγραφή
  2. Μα δεν είχες βάλει αυτόματο πότισμα;
    Ετσι θυμάμαι έγραφες πριν φύγεις...μάλλον δε θυμάμαι καλά.
    Γιατί δεν έπαιρνες το τηλέφωνο στην τσέπη;
    Α! ξέχασα είπες ήσουν με το βρακί:P:P
    Αναγνώριση δεν έχεις αγαπημένε μου;
    Ας έβαζες τον τηλεφωνητή να ακούς ποιος παίρνει, να μην ανησυχείς.
    Ο αρακάς πως είναι τελικά;

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να σου γράψω ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

      Διαγραφή
    2. να μαρτυρήσει ποιος μένει απέναντι και όλη την ώρα κλαδεύει στο μπαλκόνι με τοιαύτη εμφάνιση!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. @serenata
      Όχι καρδιά μου, είχα βελει ένα είδικό λέει ζελέ που συγκρατεί το νερό και το διοχετεύει σιγα σιγά στα φυτά και τα άνθη. Δούλεψε, δε λέω, αλλά φαίνεται δεν ήταν αρκετό για το γιασεμί... του χρόνου αυτόματο! Φαντάζεσαι με το βρακί και τα τηλέψωνα περασμέα μέσα; Τι να πρωτοκρατήσει το έρμο!!!

      Δεν ήταν κακός, αν είχε και άνηθο θα ήταν τέλειος!

      Καλό μήνα αγαπημένη μου

      Διαγραφή
    4. @Νάσια
      κανείς ρε φιλενάδα, είναι αλάνα μπροστά και δεν περνάει άνθρωπος, γι αυτό κυκλοφορώ όπως θέλω, αν είχα ανθρώπους με σινιέ ντύσιμο θα ήμουν συνέχεια, ευτυχώς!

      Διαγραφή
  3. καλό μήνα γλυκέ μου.

    και εγώ αρακά έφτιαξα σήμερα!

    νοικοκυρόπαιδό μου εσύ! χλωρινιάζεις και το πατάρι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έβαλες άνηθο να σου ρθω; Ο δικός μουείναι τόσο ωραία μαγειρεμένος αλλά ο μαϊντανός δεν του πάει βρε παιδάκι μου!

      Όχι, ακόμα δεν το χω κάνει αυτό, δεν έχω φτάσει εκεί ακόμα!

      καλό μήνα ομορφιά μου!

      Διαγραφή
  4. όχι ο μαϊντανός δεν πάει με αρακά, λυπάμαι για το γιασεμί, όσο για τον Κάφκα που κολλάει; (θα μου πεις τα υπόλοιπα που κολλούσαν επίσης αλλά οκ), φιλιά και καλό σου μήνα αγαπητέ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν πάει, το επιβεβαίωσα, τρώγεται αλλά δεν έχει απογειωθεί το πιάτο! Α, μα κολλάει με την Αθηνά, δεν την πρόσεξες τη λεπτομέρεια!

      Διαγραφή
    2. @BLUEPRINTS
      Παντού χωράει ο Κάφκα. Και με όλα ταιριάζει. Δεν είναι να πεις σαν τον μαϊντανό που δεν πάει με τον αρακά.
      Ο Κάφκα πάει με όλα. Σαν την κόκα-κόλα ένα πράγμα!

      Διαγραφή
  5. Και το δικό μου γιασεμί ξεράθηκε..και δε φταίω εγώ..το πότιζα..βέβαια το πότιζαν και κάτι γάτες...
    Έχω χειρότερο πάντως...σε σπανακόπιτα αντί για μαϊντανό είχα βάλει σέλινο..δεν μπορώ να πω..το πιάτο απογειώθηκε..προσγειώθηκε βέβαια στα σκουπίδια..μπλιάχ ήταν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ, θα μύριζε η σπανακόπιττα φασολάδα!!!! Μια χαρά το βρίσκω, το τερπνόν μετά του ωφελίμου!!!

      Διαγραφή
  6. Το είπες και το έκανες τελικά! Και τώρα αισθάνομαι δεσμευμένη και πρέπει να καθίσω μια μέρα να γράψω το δικό μου το Καφκικό.
    Ναι, ναι, μη φωνάζεις, θα το κάνω. Κάποια στιγμή θα το κάνω. Να περάσει λίγος καιρός και θα το κάνω!
    Προς το παρόν θα ψάξω για αρχεία του killing. Είδα τρέιλερ και ομολογώ ότι μου κίνησαν την περιέργεια.
    Καλό μήνα αγαπημένε tremens!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, αφού με ξέρεις, έτσι θα το άφηνα; Ανεκμετάλλευτο; το φοβερό είναι ότι δεν έχει αναρωτηθεί κανείς έως τώρα στα σχόλια για το τι είναι!!!

      kat.ph, κατεβάζεις ό,τι θελεις απο κει!

      καλό μήνα ομορφιά μου!

      Διαγραφή
  7. Εδώ και μερικές μέρες, ο μπλόγγερ δε βάζει τις αναρτήσεις μου. Δεν ξέρω τι λάθος ρυθμίσεις έχω κάνει, όμως είμαι εδώ, σας παρακολουθώ και από αναρτήσεις, κάνω. Το θέμα είναι πως έβαλα να ελέγξουν το μπλογκ, έκαναν κάποιες αλλαγές και το πολύ μέχρι τις 25 Σεπτεμβρίου ελπίζω να έχω αποτελέσματα. Δεν είμαι διακοπές, απλά, ας μην πω τι κάνει ο μπλόγγερ… καλή Κυριακή και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε συ, τι του κανες και χάλασε; Κοίτα να το φτιάξεις σύντομα γιατί μου λείπεις πολύ

      καλό μήνα ομορφιά μου!

      Διαγραφή
  8. Κάφκα έχω διαβάσει και δε με έπιασε τίποτα σχετικό με μαγειρική και κλάδεμα και γιασεμιά και άλλα. Να ανησυχώ; Φιλική συμβουλή: ο άνηθος είναι πράγμα του σατανά. Διαολεμένο σου λέω. Μην το χρησιμοποιείτε! Ποτέ. Καλύτερα να βάζετε τσουκνίδα αντί για άνηθο. Τώρα μάλλον θα ξεράσω που τον θυμήθηκα.

    Ήθελα κι άλλα να πω αλλά δεν αντέχω και μόνο στη σκέψη του να δω άνηθο. (Μικρή με έδερναν με άνηθο ;Ρ )

    Γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκεψου τη Μεταμόρφωση του Κάφκα και προσπάθησε να το συνδέσεις με κληρονομιά, όχι με μαγειρική!

      Α, εγώ λατρεύω τον άνηθο, τι σου κανε παιδί μου το φυτό και δεν το θέλεις;

      Διαγραφή
  9. Σ' εμένα κάνουν το άλλο: με παίρνουν τηλέφωνο,ενώ κωλύομαι να μιλήσω.Το σηκώνω,καθότι κορίτσι ευγενικό και καθωσπρέπει.Μου λένε την ιστορία της ζωής τους,μου ζητάνε γνώμη κι εκεί απά,που πάω να την πω...«Βρεεε!Μήπως έκανες κάτι άλλο προηγουμένως και σε διέκοψα;Να κλείσω,να κλείσω!».Ό,τι να 'ναι κοινώς.

    Εγώ έλεγα να δω την πανσέληνο με την κολλητή μου,αλλά μας είπε μια κυρία να μη βλέπουμε παπαριές και σιγά το φεγγάρι,οπότε αναθεωρήσαμε.

    Αυτάαα.Καλό μήνα Τρεμενσάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, αφού σας το είπε η κυρία κάτι θα ήξερε (έλα Θεέ και Κύριε!)

      Κι εσείς γιατί την ακούσατε βρε κορίτσια πράματα;

      Καλό μήνα γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  10. Σιγά τα λάχανα!
    Εκανες ένα λαθάκι μωρέ... (να δω τώρα πως θα το φας χωρίς άνηθο)
    Πιστεύω ότι για να κατέβει θα χρειαστεί τη διπλάσια ποσότητα φέτας... χιχιχι.
    Μικρό το κακό... Το μεγάλο ξές ποιο είναι???
    Να νομίζεις ότι ξέρεις από καλό μαγείρεμα και να προσπαθείς να πείσεις τον άλλον ότι το σωστό μυρωδιακό για την περίπτωση είναι αυτό και όχι ο άνηθος! (χμμμ μηπως να του πει κάποιος ότι άλλο μπάμπια άλλο αρακάς?)
    Και δώστου να σε πρήζει και να σε λέει άσχετη και να βάζει και στοίχημα πως έχει δίκιο!!
    Ατιμη κοινωνία...γιατί να μην έχω χρήμα κείνη τη στιγμή για να τζογάρω???
    Φιλάκια καληνυχτίστικα μανάρι μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον έφαγα φιλενάδα, ήταν τόσο ωραία μαγειρεμένος που τρωγόταν ευχάριστα!

      Φιλιά πολλά καρδιά μου!

      Διαγραφή
  11. πέτυχε ο αράκας τελικά?αν τελικά ο χειρομάντης βγει εν μέρει σωστός,κατάλαβες πιστεύω σε ποιο κομμάτι αναφέρομαι,με παίρνεις μαζί σου στα εξωτικά μέρη,τα έχουμε ξαναπεί βέβαια αυτά!!!!!!
    καλό μήνα και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλός ήταν, τον ήθελε τον άνηθό του όμως! Αν βγει - που δεν θα βγει, το μόνο που βρήκε είναι πόσο καλή ψυχή έχω αλλά αυτό το ξερα ήδη - θα αγοράσουμε λίαρ τζετ και θα γίνει του κουτρούλη η εμποροπανήγυρις!

      καλό μήνα και πολλά πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Ας έβαζες μετά και τον άνηθο ,πως κάνεις ετσι δεν εβαλες δα και Λουΐζα!!
    τώρα για το βρακί με τα τηλ μέσα,τι υπονοείς; τόσο παλιάς τεχνολογίας τηλέφωνα εχεις που είναι γκουμούτσες; κάποτε σε ένα πάρτι μπερδεύτηκα μάνα μου με αυτά τα κινητά στην τσέπη,τι δεν με πιστεύεις; δες εδω ,τσιμπα το αν είσαι ανεβασμένος κάπου μην το διαβάσεις τώρα, άστο για μετά!
    φιλιά καλημέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ η ανάρτηση θεϊκή, το πορτοκαλί μπούστο δε, όλα τα λεφτά!

      καρδιά μου δεν βέζεις το i phone στο βρακί κι ας είναι D&G (γιατι κηπουρική κάνω μόνο με D&G), διότι άμα πέσει απ το βρακί κλάφτα τα 600 που σκασες όσο είχες λεφτά και το παιζες νεόπλουτος και large!

      Θέλω να σου αποκαλύψω ότι τα παιδιά δεν είχαν κινητά στην τσέπη
      Is that a mobile in your pocket or are you glad to see me? Τυχερό κορίτσι...

      Διαγραφή
    2. χαχαχα ήμουν τυχερή λες αλλά άργησα να το καταλάβω!!

      Διαγραφή
    3. Αχ, είσαι ένα αθώο κορίτσι τελικά.... (την έχασες την ευκαιρία)

      Διαγραφή