Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Αρκουδοκαταστάσεων βραβεία




Τι να σου πω φιλενάδα, αν και δεν είμαι bear (τρίχες έχουν βγάλει μόνο τ αυτιά μου τώρα στα γεράματα) και δεν έχω και αδυναμία στους bear (με κάποιες εξαιρέσεις φυσικά) η λατρεμένη μου γιαγιά Κασσιανή αποφάσισε να με βραβεύσει με ένα αξιολάτρευτο ροζ αρκουδάκι που αναβοσβήνει σα λαμπιόνι, και μιας και πλησιάζει και η γιορτή μου το βλέπω σαν ένα όμορφο δώρο, αλλά πρέπει εδώ να καταθέσω ότι με συγκινεί η κίνηση της γιαγιάς, με κάνει και φουσκώνω από υπερηφάνεια γιατί είμαι και ψωνάρα - όπως και να το κάνουμε!!! Γιαγιά Κασσιανή μου σε χιλιοευχαριστώ!

Λοιπόν η μία προϋπόθεση για να τιμήσω αυτό το βραβείο είναι να απαντήσω στα παρακάτω ερωτήματα. Πάμε;

Γιατί δημιούργησα το blog μου.

Ένας λόγος είναι ότι είμαι ψωνάρα και το παραδέχομαι. Πέραν αυτού όμως, δημιούργησα αυτό το blog-ημερολόγιο-κατάθεση ψυχής-άστα να πάνε, για έναν πολύ απλό λόγο. Ήθελα να γράψω. Ήθελα να καταθέσω με όσο χιούμορ διαθέτω, την άποψή μου για τα πάντα. Κυρίως βέβαια για τη ζωή μου. Διαβάζοντας επί 2 χρόνια άλλους υπέροχους bloggers, πολλοί απ τους οποίους δεν γράφουν πια δυστυχώς, ζήλεψα την ευστροφία τους και το λόγο τους, το χιούμορ και την άποψή τους και αποφάσισα κάποια στιγμή να προσπαθήσω. Όπερ κι εγένετο.

Βέβαια δεν είχα ιδέα κατά πρώτον τι ψυχοθεραπεία είναι αυτό το πράγμα και κατά δεύτερον πόσους σπουδαίους ανθρώπους θα γνώριζα - έστω και διαδικτυακά…

Ποια blogs επισκέπτομαι συνήθως.

Δεν θα σου κάνω λίστα, τα βλέπεις δεξιά στο blogroll μου, κάποια αγαπημένα, κάποια λατρεμένα, κάποια με διασκεδάζουν, άλλα με προβληματίζουν και άλλα τα ζηλεύω αφάνταστα. Ω, ναι, θα σου παραδεχτώ ότι πολλές φορές σκέφτηκα, μακάρι να μπορούσα να γράφω κι εγώ έτσι!

Ποια είναι τ' αγαπημένα μου θέματα.

Η καθημερινότητά μου δοσμένη με χιούμορ. Κάθε τι που μπορεί να μου κινήσει το ενδιαφέρον, από το τρένο μέχρι το telemarketing. Γέλιο να χει και όλα καλά!

Μια λέξη που χρησιμοποιώ πάντα στο blog.

Α, νομίζω ότι ξέρεις, η λέξη φιλενάδα κοσμεί σχεδόν όλα τα κείμενά μου, και αυτό γιατί αυτό το ημερολόγιο μπορεί να θεωρηθεί και ως φόρος τιμής στη φιλία. Η πιο αγαπημένη μου φίλη δεν θα μπορούσε να λείπει, δεν θα μπορούσα παρά να αναφέρομαι σε εκείνη καθημερινά!

Και τώρα, με τη σειρά μου, θα απονείμω το βραβείο σε 5 φίλους απ τη blogόσφαιρα… για να δούμε

1. Στο λατρεμένο πτηνό
Έτσι γιατί γουστάρω

2. Στη Νάσια
Φυσικά

3. Στον υπέροχο Ben
Γιατί το αξίζει (σ' αρέσουνε τ' αρκούδια;)

4. Στο γιο μου
Γιατί το αίμα νερό δε γίνεται

5. Στη Γοργόνα μου
Γιατί έτσι μου αρέσει!!!



52 σχόλια:

  1. Όχι που δε θα το έδινες στο πτηνό! Χαχα! Πειραγματάκι ξέρεις εσύ. :)
    Εύχομαι να μείνεις εδώ καιρό και να γεννήσεις "τρεμενσουλάκια" πολλά! Να εμπνεύσεις κι άλλους να γράφουν έτσι γλυκά όπως εσύ και να εκφράζονται και να περνούν όμορφες στιγμές.
    Φιλούθκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα, αφου ξερεις τι αδυναμία του έχω!!!

      Σ ευχαριστώ για τις ευχές Τζωρτζίνα μου, κέφι να χουμε να προχωράμε με γέλιο, αυτό τουλάχιστον ας μας μείνει!!!

      Πολλά πολλά φιλούθκια!

      Διαγραφή
  2. Ο λόγος που έκανες το μπλογκ είναι για να μαζέψεις ιδέες και να βρεις ευφάνταστο τρόπο να φας τη γιαγιά από πάνω!

    Καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα λες γιαγιά? Αχαχα! Γιατί βρε να με φάει? Τι τον έκανα? Αλίμονο τι διαβάζω πια! Σε καλώ σε απολογία αν είμαι "η γιαγιά από πάνω" Αν όχι πάσο και σόρρυ που πετάχτηκα πριν τον οικοδεσπότη. Δεν ήθελα να είμαι στη θέση του όμως σε ένα τέτοιο μήνυμα, γι' αυτό πήρα θέση! Δεν αφήνω και πολλά μηνύματα βλέπεις και θα έχεις προσέξει ίσως, πως είμαι πολυλογού και αναλυτικιά...γιαγιά! (καλύτερο με φαίνεται από το χοντρή, να το διατηρήσεις!)

      Διαγραφή
    2. @tommy
      Δεν έχεις άδικο, τις καταγράφω εδώ να μη τη σφάξω!

      @Georgina
      Εσύ δεν είσαι γριά παιδί μου, συνομήλική μου είσαι, μη σου πω και μικρότερη, ο Tommy αναφέρεται στο γραιϊδιο που μένει από πάνω μου και μου χει κάνει τα νεύρα τσατάλια... αχ τι θα σε κάνω, έχεις χάσει επεισόδια!

      http://deliriumtremens-tremens.blogspot.gr/2013/02/blog-post_26.html

      Διαγραφή
    3. Λέω κι εγώ με βγήκε το όνομα στη γειτονιά! Α ρε τη γιαγιά που να 'ξερε πως έχει γίνει σταρ! Μούσα! Ξέρεις πόσο θα χαιρόταν αν το ανακάλυπτε? Τη συμπάθησα πάντως. Αφού είσαι γλυκός και τρυφερούλης!
      Σόρρυ για την γκάφα Τόμυ. Δε σας προλαβαίνω όλους φίλε μου, έχω μάλλον γραφτεί σε πολλά ειδησεογραφικά και μου σπαμάρουν τη ροή με ειδήσεις. Πρέπει να κάνω κάτι να τα οργανώσω, αλλά σέρνεται ο μπλογκερ και νευριάζω!
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
    4. @Georgina παρεξήγησης δεν είσαι εσύ η γιαγιά που αναφέρω!
      Ε καλά σε δουλειά να βρισκόμαστε!

      Διαγραφή
    5. Αν ξέρατε με τι λατρεία λέει τη λέξη 'γιαγιά' ο tommy....Δεν περιγράφεται... Μια νύχτα περάσαμε να την κουβεντιάζουμε τη δική του και μέρες μετά της στέλναμε τα σέβη μας...
      (και btw tommy, για να είσαι χαρούμενος σίγουρα είναι καλά τώρα)

      Του tremens είναι άλλη υπόθεση..

      Διαγραφή
    6. Α, τις δικές μου τις λάτρευα, ιδιαίτερα της μαμάς τη μαμά, την από πάνω ας τη λατρέψουν τα εγγόνια της, εγώ δε δύναμαι...

      Διαγραφή
  3. Ετσι απλα και κατανοητα!Για ενα χαιρομαι που εγινα μπλογκερ(μεχρι προτινος απλα διαβαζα πολλα αλλα δεν ειχα ανακαλυψει τοσα οσα τωρα)επειδη ανακαλυψα ανθρωπους σαν εσενα φιλε μου!
    Εχεις και αλλο βραβειο απο τι ειδα χωρις ερωτοαπαντησεις αυτη τη φορα!
    Καλο απογευμα να εχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ γάτε μου, είναι σημαντικό να γουστάρεις να διαβάζεις κάποιους ανθρώπους, να σε διασκεδάζουν και να σε ψυχαγωγούν! Vice versa λοιπόν!!!

      Που που έχει βραβειάκι;

      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
    2. Μάλλον εννοούσε το δικό μου που σου έδωσα στα γενέθλιά μου!! αχαχαχαχα αυτός ο γάτος μου όλα να τα σκέφτεται!! :)

      Διαγραφή
  4. γλυκέ μου, ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!

    θα συμμετέχω βέβαια, δεν το συζητώ, ψοφάω για κάτι τέτοια.

    ευχαριστώ μωρό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια καλέ μου !!!
    Λατρεύω τη γραφή σου, είσαι αυτό που λέω "εύρημα" με το τρελλό χιούμορ που λύνει γλώσσα και μυαλό και με κάνει να χτυπιέμαι χάμω σαν την τρελλόγρια...(αν και θέλω ακόμα αρκετά να γίνω .....γρια (τρελλή είμαι από τώρα)
    Καλά έκανες κι έφτιαξες το μπλογκάκι σου κι εμείς τα δικά μας να δίνουμε διέξοδο στο κέφι μας .....
    Να δω πού θα κοτσάρεις τον ΡΟΖ ΑΡΚΟΥΔΟ που σημειωτέον είναι ότι πρέπει για ψωνάρες σαν κι εμάς (χε χε) και πολύ καλοαναθρεμένος (ομοίως)
    φιλιά πολλά
    Σόφη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου, για γριά δεν μου κάνεις, για γιαγιά ούτε λόγος, εν τω μεταξύ έχεις το όνομα της μαμάς μου το οποίο και λατρεύω!!!

      Δεν θα τον κοτσάρω στο πλάι γιατί βαραίνει η σελίδα και αργεί να φορτώσει...

      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  6. ωχ πατέρα με έχωσες; καλά δεν χαλάω χατήρια, πόσο μάλλον σε σένα, φιλί και θα προσπαθήσω να ανταπεξέλθω σύντομα (γιατί τρέχω ως να μην πω τι...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιε μου, κάνε ένα κουράγιο για τον μπαμπά και δεν θα στο ξανακάνω!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Θα έπαιζες; Αν ναι, στο επόμενο!!!! (μη μου κάνεις μότες εμένα!)

      Διαγραφή
    2. Εσύ όφειλες να με καλέσεις!
      Το τι θα έκαμα εγώ δικός μου λογαριασμός...

      Υγ1 σιγά που θα έπαιζα
      Υγ2 για το παστίτσιο ρε γαμώτο
      Υγ3 πες τα Νάσια μου
      Υγ4 Νάσια να του εφαρμόσουμε την Σουηδική τιμωρία

      Διαγραφή
    3. Αμ σε σκέφτηκα αλλά είπα μέσα μου ότι δεν θα έπαιζες... δίκιο είχα αλλά μου κόψανε το κινητό και δεν μπορώ να σε πάρω να στα ψάλλω... θα σε πάρω απ το σπίτι, το σταθερό το πλερώσαμε!

      Διαγραφή
    4. η Σουηδική δε θα του κάνει τίποτα!του ετοιμάζω εγω τιμωρία που θα ζηταει γονυπετής συγνώμη!άστον σε μένα!

      Διαγραφή
    5. Έχεις την αμέριστη βοήθεια και συμπαράσταση μου στον αγώνα της τιμωρίας και της δικαίωσης!

      Διαγραφή
    6. Μα δίκιο έχω, με βρήκατε μικρό και με εκμεταλλεύεστε!

      Διαγραφή
  8. τώρα θύμωσα στα αλήθεια!!δε με διαβάζεις ε;;;το έχω παιξει πρόσφατα και δε σε σωζει τίποτα !μόνο αυτό σου λέω!αποχωρώ φουρτουνιασμένη ,πάω να ξαναζεσταθώ!αυτά μου κάνεις!

    ο BLUEPRINTS αρνήθηκε όταν τον προσκάλεσα εγω,με στενοχώρησε κι αυτός...οικογενειακώς με συνθλίβετε αμφότεροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ρε τρελή, πότε το έπαιξες και που; Με έχετε μπερδικλώσει πια... 2 blogs η κυρία Νάσια να χει να πορεύεται... ουφ τι τραβάω μεγάλος άνθρωπος, αλλά μου το φύλαγες που σχολίασα πρώτος σήμερα, ε;

      Διαγραφή
    2. με συγχωρείτε κύριε Τρεμένς μου ,αλλά ζεσταινόμουν το πρωί!!άλλα σου φυλάω ,όπως που ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΑΙΞΑ!!!

      Διαγραφή
    3. Νομίζω ότι το όλο κόνσεπτ των πολλαπλών blogs της Νάσιας ήταν ένα κόλπο για να σε παγιδέψει! Νάσια, προχώρα και σε τρίτο και τέταρτο blog, να χάσει ο τρεμενσούλης τη μπάλα!
      :)

      Διαγραφή
    4. Παναγιά μου, εδώ μιλάμε για πλεκτάνη...

      Διαγραφή
  9. Σε διαβάζω καιρό σιωπηρά . Αλλά δεν μπορώ να μη το γράψω σήμερα: λατρεύω αυτό το "φιλενάδα"!
    Σε νιώθω σαν να μου μιλάς!
    Φιλιά!
    Αριστέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. iris μου σε χιλιοευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και χαίρομαι που έχω φιλενάδες σαν κι εσένα!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Πτηνό εις ένδειξη συμπαράστασης προς το δοκιμαζόμενο κυπριακό λαό, θα στείλει τη Λία Βίσση να παραλάβει το βραβείο του -ωσάν το Μάρλον Μπράντο και την ινδιάνα στα Όσκαρς. Για περισσότερο εφέ, η Λία θα είναι ντυμένη Απάτσι.

    Πολύ σε φχαριστώ. Ξεύρεις ότι σου'χω κι αδυναμία. Αγαπώ αυτό το συνδυασμό αφοπλιστικής ειλικρίνειας, ευστροφίας και πηγαίου χιούμορ, που χρωματίζουν όλα τα κείμενά σου και τα κάμουν τόσο ενδιαφέροντα και διαβαστερά. Και δεν είναι η λέξη "φιλενάδα" τζούφια και προσχηματική -έρχεται και την υποστηρίζει όλο το υπόλοιπο. Και μας (με) κάνεις παρέα σου και συντροφιά σου.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ όχι τη Λία, σκιάζομαι, στείλε μου την Ελευθερία Ελευθερίου να τραγουδάμε παρέα το Afrodisiac να ξαλαγράρουμε πτηνό μου!

      Σ ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου, με συγκινείς, το ξέρεις, όπως επίσης ξέρεις ότι είσαι στους πολύ αγαπημένους μου ακριβώς για τους ίδιους λόγους!

      Διαγραφή
  11. Σε Ευχαριστώ για την μνεία και χαίρομαι αφάνταστα που αποφάσισες να κάνεις το blog σου!
    Ελπίζω να τα πούμε κι απο κοντά κάποια στιγμή!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε μου, ναι, πρέπει να το καταφέρουμε (καταφέρω) να βρεθούμε από κοντά! Εγώ σ ευχαριστώ για τις όμορφες στιγμές που μου χαρίζεις επίσης...

      Διαγραφή
  12. Φυσικά και σε δουλικά δεν καταδέχεσαι να δώσεις πρόσκληση,πάνω που ήμουν έτοιμη να πανηγυρίσω με το χέρι παρατεταμένο ,καλά και δεν εκδηλώθηκα πόρτα θα έτρωγα από το μπλογκ οχι να πάρω και μαλλιαρκουδο...
    Δεν πειράζει έχεις Ρια και Νασια εσύ τι να με κάνεις έμενα,θα γίνω φιλεναδα με τη γιαγιά από πάνω σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Φούλη μου, εγώ από δουλικά δεν κατέχω, βλέπεις η μάνα μου για να μας μεγαλώσει τοίχους έτριβε και σκάλες σε σπίτια πλουσίων.... αλλά το παράπονό σου με στενοχωρεί γι αυτό θα σου δώσω το πιο γλυκό φιλί μου τώρα και υπόσχομαι στο άμεσο μέλλον βραβείο μόνο για σένα!!!

      Διαγραφή
  13. δεν υπαρχει μεγαλυτερη χαρα απο τα βραβειακια μεταξυ των μπλγογκερς
    να σαι καλα τρεμεντουλη και μαρεσει πολυ που απευθυνεσαι στη φιλη σου παντα
    παρα πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ πάντως ζηλεύω εσένα...χαχα!!
    Γελάω, αλλά δεν κάνω πλάκα...θα ήθελα να είχα το χιούμορ το δικό σου και του πτηνού...άρα ζηλεύω δύο...χμμμ...αλλά σας αγαπάω!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, μη ζηλεύεις, εσύ έχεις μια υπέροχη τέχνη στη φωτογραφία σου, προσφέρεις ομορφιά!

      Σ ευχαριστώ γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  15. Ω! Σε καλή μεριά το βραβειάκι!
    Πάντα βραβεία, και μιας και είπες την μαγική λέξη τελεμάρκετινκ, είδες το φανταστικό πεντάβερο που διαφημίζει ο άλφα;;;
    Μεγάλο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, σας ευχαριστώ!!! Η μόνη βλακεία που δεν βλέπω πια τηλεόραση είναι ότι χάνω αυτά τα αριστουργήματα!

      Διαγραφή
  16. Tremens μου, σου άξιζε το "ΜΠ"ραβείο και πολύ χάρηκα που τόσος γνωστός κόσμος έχει αρκούδι!

    Έχεις μια καρδιά πολύ πολύ μεγάλη που χωράει τόσους πολλούς μέσα της -πώς θα ήταν δυνατόν να μην χωρέσεις εσύ, στην καρδιά του καθενός μας;

    Καλημέρα και πολλά φιλιά!!! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου, αυτή η κίνηση απ τη γιαγιά Κασσιανή με συγκίνησε γιατί δείχνει εκτίμηση προς αυτό που βγάζω εδώ μέσα, που είναι πέρα για πέρα αληθινό! Και χαίρομαι πολύ που μπορώ να συμμετέχω σε μια τόσο υπέροχη κοινότητα!

      Καλή σου μέρα!!!

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια τρεμενσάκο μου, εύχομαι να ακολουθήσουνε και άλλα πολλά γιατί σου αξίζουν! :)
    Φιλί γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Την άποψή μου για εσένα και το Blog σου την διάβασες... θα μπορούσα να γράψω πολλά αλλά διάλεξα την ουσία!

    Να είσαι πάντα έτσι τρεμενάκο μου και να συνεχίσεις να πέρνεις πολλά βραβειάκια γιατί σου αξίζουν!!

    Πολλά φιλάκια γλυκά! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. διάβασα και για την παρεξήγηση πιο πάνω...
    οπότε με την σειρά μου εύχομαι να γεμίσεις βραβεία πολλά,πολλά,πολλά και να τα μοιράσεις σε φίλους και γνωστούς!
    πάντως πολύ τρυφερή παρεξήγηση,και μπράβο σου που τιμάς και την φιλία και τους δικούς σου.πολύ συγκινητικός ο τρόπος σου και όμορφος τρεμενς μου!
    καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή