Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Τρέχει τρέχει, τρέχει το νερό


Τρέχει τρέχει, τρέχει το νερό

τρέχει τρέχει τρέχει το νερό στη μύτη
τι ήθελα κι έβγαινα απ το σπίτι

Τρέχει τρέχει, τρέχει το νερό

τρέχει τρέχει τρέχει το νερό ακόμα
θα με φάει το μαύρο χώμα

Τρέχει τρέχει, τρέχει το νερό

τρέχει τρέχει τρέχει το νερό τσουνάμι
αχ κι ο έρωτας χαράμι

Γύρισες φιλενάδα; Πέρασες καλά; Στολίστηκες, μασκαρεύτηκες, χόρεψες, έφαγες ήπιες και την Άρτα εφοβέρισες; Μπράβο φιλενάδα κι εγώ μια απ τα ίδια! Ωραίες οι Απόκριες φέτος, γεμάτες, τι πάρτι, τι βόλτες, τι λαγάνες, φέτος είχαν το καθετί κι εγώ παράπονο δεν έχω.

Πριν τις Απόκριες που λες περηφανευόμουν σχεδόν σε φίλο που φέτος τον έχει πάει πυρετός, ζάλη, βήχας κλπ ακατάπαυστα, ότι φέτος ήταν ο πρώτος χειμώνας που δεν αρρώστησα καθόλου, ούτε καν ένα μικρό φτάρνισμα, ε, κανά πονοκέφαλο που και που κι όξω απ την πόρτα. Εν τω ,μεταξύ, μού κανε τρομερή εντύπωση, μα ούτε λίγο πυρετό, ούτε ένα petitte συναχάκι να χω να γκρινιάζω; Τίποτα φιλενάδα, έχαιρα άκρας υγεία παρόλο που δεν ήμουν και το πιο προσεκτικό πλάσμα στην πλάση. Και ποδήλατο στο κρύο, και φρεσκολουσμένος έξω και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.

Αυτά όμως μέχρι προχτές, διότι το Σάββατο πού χαμε πάει σε πάρτι μασκέ και είχα αμφιεσθεί σε κάτι έξωμο και ξώπλατο, εκεί να να που χορεύαμε και την περνούσαμε ζάχαρη, ίδρωνα ο μεταμφιεσμένος κι έβγαινα στο μπαλκόνι, πολύ ωραίο μπαλκόνι παρεπτιπτόντως, με άπλα, για τραπεζώματα ολκής, να δροσιστώ κι επειδή παραείχε δροσιά το Σάββατο προς Κυριακή ξημερώματα, παραδροσίστηκα ο καρναβαλιστής και την Κυριακή ξύπνησα με ένα ελαφρύ βηχαλάκι και ένα μικρό γδάρσιμο το οποίο φρόντισα να καταπολεμήσω δια της ομοιοπαθητικής μεθόδου καπνίζοντας σαν το φουγάρο, διότι μια ζωή την έχουμε φιλενάδα, ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε κι ό,τι αρπάξει ο κώλος μας!!!

Και βολτάραμε που λες την Κυριακή, έξω στ' αγιάζι όλη μέρα, περπάτημα στης πρωτευούσης τις ομορφιές και ποτάκια και τα σχετικά και χτες που ήτο Καθαρά Δευτέρα άνοιξαν οι κρουνοί της αναπνευστική μου οδού και από αναπνευστική οδός έγινε ο Ποδονίφτης, τότε το 85 (αν θυμάμαι καλά) που έπνιξε τις γριές στη Ν. Ιωνία. Θυμάσαι; Θυμάσαι…

Ένα δράμα φιλενάδα, αν κάτι δεν μπoρώ να παλέψω αυτό είναι το άτιμο το συνάχι. Δεν το αντέχω με τίποτα, με εκνευρίζει αφάνταστα, δεν μπορώ να είμαι συνέχεια με μια μύτη να τρέχει, με μάτια δακρυσμένα συνεχώς λες και βλέπω το Love Story νυχθημερόν και αδιαλείπτως, κι ένα ύφος μαστουρωμένο από την έλλειψη οξυγόνου λες κι έχω πιει όλα τα Ζωνιανά και τα περίχωρα. Δεν μπορώ.

Κι εκεί που είμαι και φυσάω και φυσάω κι έχω κάνει τη Softex ανθούσα επιχείρηση ξανά, μού ρχεται φαεινή ιδέα, γιατροσόφι που μου χε διδάξει όταν ήμουνα μικρός και αθώος η θειά μου η Πόπη. Βάζω σε ένα μπαμπακάκι οινόπνευμα και κάνω βαθιά και απότομη εισπνοή. Φιλενάδα, αφού δε λιποθύμησα απ τον πόνο να πέσω σα σακί να με φάνε οι γάτες μου (που δεν έχω - τις αποφεύγω για τέτοιο ενδεχόμενο), πάλι καλά να λες. Πάλι καλά.

Μετά ψάχνω στα ντουλάπια και βρίσκω κάτι χάπια για το συνάχι, τα κοιτάζω με χαμόγελο μέχρις που ανακαλύτπω ότι έχουν ληξει πολύ πρόσφατα. Μπαίνω λοιπόν στο δίλημμα - να πιω ή να μην πιω - αρχικά αποφασίζω να μην πιω και πάθω τίποτα άλλο και τρέχω και άντε βρες ΕΚΑΒ μεγαλοδευτεριάτικο, κάπου ενδιαμέσως λαγάνας και χαρταετού θα τανε χαμένα, αλλά η ανάγκη υπερίσχυσε της λογικής και ήπια. Και κάπως ελαττώθηκε η καταρροή. Έλα όμως που αυτά τα χάπια έχουνε σε μένα παρενέργεια να μου καταστρέφουν τη γεύση. Εκεί, τι σουβλάκι τρώω, τι μους σοκολάτα;, το ίδιο γεύομαι. Που να με στέλνανε κριτή στο Μάστερ Σεφ μετά από χαποκατάνυξη. Όλοι στην πυρά θα ήταν τώρα. Όλοι. Και ο Μέγκουλας.

Τέλος πάντων, να μην στα πολυλογώ και σήμερα στο ίδιο χάλι είμαι, παρά τα ληγμένα και το φσου φσου στη μύτη. Αφού να φανταστείς δεν πήρα ποδήλατο γιατί δεν μπoρώ να αναπνεύσω και αναγκάστηκα να μπω σε λεωφορείο παρόλο που έχω δώσει όρκο βαρύ ότι σε λεωφορείο δεν θα ξαναμπώ. Αλλά ήμουν μαστουρωμένος και μου φάνηκε σχεδόν ευχάριστο. Σχεδόν.

Άντε φιλενάδα, καλή Σαρακοστή και υγεία. Υγεία πάνω απ όλα. Μια παστίλια πιες για τον πόνο του άλλου. Το δικό μου συγκεκριμένα.

Αααααψούυυυυυυυυ

53 σχόλια:

  1. Γείτσες και περαστικά!

    Αχ, βρε καλό μου! Το ξώπλατο θέλει ρέγουλο... :(

    Να προσέχεις τον εαυτό σου!
    Φιλάκια πολλά!❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τουλάχιστον τώρα έχεις και δικαιολογία...Ότι παίρνεις ληγμένα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, αυτό που το βάζεις; Όχι, μη μου πεις!!!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. περαστικά γλυκε μου!
    μαντζούνι, πιες λίγο ουισκάκι το βράδυ, γιατί έχει υψηλή ποσότητα αλκοόλης και απολυμαίνει το λαιμό. ανέπνεε με τη μύτη και φυσα τη συνέχεια και θα πολλά πολλά υγρά και ζεστά!

    περαστικά σου μωρό μου. του χρονου πάρτυ οι μπλογκερ και θα σου φέρω ροζ μποά να μην κρυώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σε άκουσα καρδιά μου και μάλλον είμαι καλύτερα...

      Είχα μποά, μάυρο, εξαιρετικό!

      Διαγραφή
  4. Αχαχαχα περαστικά Τρεμενσάκο, και στην αρρώστια απόλαυση είσαι άτιμο!

    Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Nαι εντάξει, περαστικά. το καταλάβαμε. Δεν ήταν μεγαλοδευτέρα, εχθές μωρό μου. Καθαροδεπτέρα ήτο...
    Καλή Σαρακοστή λοιπόν καιν α προσέχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, φχαριστώ, φχαριστώ, ε, μπερδεύτηκα, ένεκα οι παραισθήσεις απ την αρρώστια...

      Διαγραφή
  6. νομίζω πως έχουμε πάρα πολλά κοινά!!!!
    έτσι έλεγα και εγώ, μα να μην έχω αρρωστήσει καθόλου,μα ούτε τόσο δα!!!
    είχα ετοιμαστεί να ντυθώ να ξεφαντώσω το τρίημερο, αλλά λογάριαζα χωρίς την δεξιά μου αμυγδαλή(την δεξιά όπως βγαίνεις,την αριστερή όπως μπαίνεις), η οποία με έπιασε παρασκευή βράδυ μαζί με 39 πυρετό!!!είμαι ακόμη έτσι αλλά χωρίς πυρετό!!!και να σημειωθεί σε αυτό το σημείο πως ποτέ δεν με έχουν ξαναπιάσει οι αμυγδαλές!!!
    του χρόνου θα ντύνομαι από την αρχή του τριωδίου και κάθε μέρα να μου φύγει ο νταλκάς!!!!!

    κόμπρεξ κολντ πάρε και θα με θυμηθείς για το συναχάκι!
    πολλά φιλιά και περαστικάαααααααααααααααα!!!!!!

    θάνατος στα συνάχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υγ:ε όχι και ο μέγκουλας!!!!!!!!!είσαι πολύ σοβαρά τότενες!

      Διαγραφή
    2. Και ο Μέγκουλας, όχι που θα τη γλίτωνε, άμα έχω νεύρα εγώ δεν με κρατάει τίποτις!!!

      Άντε, περαστικά μας!!!

      Διαγραφή
  7. Περαστικά, πουλάκι μου !!! Δεν υπάρχει πιο εκνευριστικό πράγμα από το συνάχι, συμφωνώ κι επαυξάνω !!!

    Συνιστώ εισπνοές ατμού με λίγο Vicks μέσα στο νερό καθώς επίσης αν μπορείς να βρεις σε κάποιο κατάστημα με συμπληρώματα διατροφής/βότανα κτλ. χαπάκια με το βότανο Echinacea (νομίζω στα Ελληνικά το λένε Εχινάτσια, αλλά να μην σε πάρω και στο λαιμό μου). Θα γίνεις περδίκι στο τσακ-μπαμ !!!

    Φιλάκι πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δουλέψανε τα ληγμένα - μάλλον - και κάπως αναπνέω σήμερα! Μη φανταστείς και πολύ, ίσα να οξυγονώνεται ελαφρά ο καμμένος μου εγκέφαλος!!!

      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. περαστικά μπαμπά, αλλά γιατί με ξώπλατο στην ψύχρα καλό μου; δεν βρήκες κάτι να ρίξεις; (κι εγώ σιχαίνομαι συνάχι και τα συναφή), φιλιά από μακριά κι ακολούθησε τις συνταγές της Ρίας, ξέρει αυτή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω γιε μου, για ένα πρεστίζ ζω. Άμα η μόδα επιτάσσει εξώπλατο, ε, εξώπλατο θα βάλει ο μπαμπάς!!!

      Διαγραφή
  9. Περαστικα φιλε μου και το καλυτερο φαρμακο για το συναχι ειναι ενα ζεστο ρακομελο χαχα ξεβουλωνουν ολααα!Ασε που μετα εισαι μες στην τρελη χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπημένε περαστικά. Εύχομαι να γίνεις γρήγορα καλά και να επανέλθει η γεύση σου γιατί όπως λέει και μια διαφήμιση "η ζωή έχει την γεύση που της δίνεις" :P
    Σε φιλώ γλυκά και ελπίζω στην γρήγορη ανάρρωση σου! Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, επανήλθε ευτυχώς, όχι ότι έχανα τίποτα, δημητριακά με γάλα θα φάω, μη φανταστείς!!!!

      καλημερούδια!

      Διαγραφή
  11. Εμ τα ξωπλατα θελουν και το γουνάκι τους το οικολογικό,που πας δε την πλάτη όξω μωρέ...
    Θα σου στειλω μαζί με την καφετιέρα ενα μπουκάλι θαλασσινό νερό να ρουφάς απο την τσαχπίνα μυτούλα...
    Τώρα έμεινες μοναχουλι;
    καλή ανάρρωση φιλεναδε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είχα το μποά μου, φτερά και πίπουλα, αλλά τι να πρωτομαζέψει κι αυτό τέτοιες πλατάρες...

      Μοναχούλι, αλλά μέχρι το Σάββατο που θα ξανάρθει!!!

      Διαγραφή
  12. σιγά να μην χαπακωθώ για σένα!είπαμε φίλη ,φίλη, αλλά όχι να αρρωστησω εγω για να γίνεις καλά εσυ!
    αυτά έχουν οι αγάπες εξ αποστάσεως!ποιος θα σε ζεστάνει τώρα;;;ηθελέστα και παθέστα!πάω κι εγώ να ζεσταθώ τώρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε μια παστίλια για τον πόνο μου βρε αχαϊρευτη, τι σου ζήτησα; Έχει και ωραία γεύση!

      Καλύτερα μοναχούλης τώρα που είμαι μυξιάρης, δεν φταίει τίποτα ο άνθρωπος να σιχαίνεται να με βλέπει!

      ΥΓ Ποιος σε ζεσταίνει εκεί; Λέγε....

      Διαγραφή
  13. Μάρτης είναι αυτός. Εκεί που μας πήγε στους 27 βαθμούς και βγάλαμε τα κοντομάνικα απο τη ντουλάπα, έκανε και ένα χίονι για να μη μείνουμε παραπονεμένοι. Καλή υπομονή με το συνάχι και περαστικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρτης γδάρτης και κακός παλουκοκάυτης, άστα...

      Ευτυχώς καλύτερα σήμερα!!!

      Διαγραφή
  14. αχαχαχαχχα σε καταλαβαίνω διότι έχω αρρωστήσει 2 φορές μαζεμένα τελευταία..ανοσοποιητικό μηδέν!! Και αυτό το συνάχι όντως δεν παλεύεται.. να φανταστείς είχα ιντερβιου ενα φεγγάρι και η μύτη ποτάμι.. πριν παρουσιαστώ στο ιντερβιου μπήκα σε φαρμακείο και πήρα όχι ένα αλλά δύο ξεβουλωτήρια (αυτα τα αποσυμφοριτικά για την μύτη ντε) και πήρα γερές τζούρες και όρμηξα στην αίθουσα. Βέβαια..όλη την ώρα είχα το άγχος μην εκει που μιλάω και με κοιτάνε στα μάτια τρέξει η μύξα και γίνω ρόμπα. Ευτυχώς ο οτριβινοπρεζάκιας την γλύτωσα!

    Άντε περαστικούλια και να προσέχεις!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα η πρώτη και μόνο συνάχι - ευτυχώς... Είναι που είμαι και καινούριος στη δουλειά και αναγκάστηκα να πάω και να φάω το 8άωρο φυσώντας τη μύτη...

      Αχ, σ ευχαριστώ γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  15. Γέλιο για τον πόνο του άλλου!!! Ε μα, εγώ φταίω έτσι όπως τα γράφεις; Κ λύνομαι στο γέλιο με την παρολίγο λυποθυμία από την μαστούρα με βαμβακοοινόπνευμα;;; Εισπνοή σου είπε η θεία σου. Όχι να σ βγει από τα αυτιά!!
    Περαστικά πάντως! Πολλά περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άτιμη θειά, μου καψε τα σωθικά, δε φαντάζεσαι πόνος, τυφλώθηκα στιγμιαία...

      Ευχαριστώ μανάρι μου!

      Διαγραφή
  16. αχου το μωρέ!
    Τι το'θελες κι εσύ το ξώπλατο βρε μάτια μου! (απωθημένο ναι το ξέρω αλλά ξώπλατο και σπεραντζάδα στο μπαλκόνι δεν πάνε παρα μονο καλοκαίρι)
    Στέλνω μια μεγάλη αγκαλια και ευχές για περαστικούλια γρήγορα!!
    Τι εντύπωση θα κάνεις στη νέα σου δουλειά που με το καλημέρα βρε αρρώστησες το σκέφτηκες???
    Αχχχχχ! Τι θα σε κάμω???❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι έπαθα φιλενάδα, τι έπαθα - μου έφαγε και το σχόλιό μου γαμώ τον μπλόγκερ μου μέσα...

      Το θελα το έξωμο γιατί έχω εξαιρετικούς ώμους, τι να κάνω, τορνευτούς, τώρα πλερώνω!!!

      Αμ πήγα στη δουλειά, άρωωστος ξεάρρωστος πήγα, αν ήταν η παλιά δεν υπήρχε περίπτωση!!!

      Φιλιά πολλά Λιάκάδα μου!

      Διαγραφή
  17. Tρεμενσάκο μου περαστικάαααα!!!!
    Να σε κάνω μάκια να γιάνεις? χιχιχιχι (ναι,καλά κατάλαβες,σατανικό είναι το γελάκι :p)
    Σμούτς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ¨Ελα να με κάνεις μάκια και να μου φτιάξεις κοτόσουπα, ακόμα εκεί είσαι;

      Διαγραφή
    2. Ε όχι και κοτόσουπαααα...Δεν χρειάζεσαι καν σούπες και φάρμακα όταν έχεις παλιοκόριτσα για νοσοκόμες,χαχαχαχα.
      Μάκια :)))

      Διαγραφή
  18. Να κάνεις ότι σου λέει η Ρία. Εγώ την ακούω και δεν έχω χάσει!
    Και ο κ. Μήτσος έβαλε ξώπλατο φόρεμα προχθές, αλλά είχε την σύνεση να φορέσει και γούνινη ζακέτα από πάνω κι έτσι την γλίτωσε!
    Περαστικούλια!
    Δεν σε φιλώ για να μην κολλήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να πιω ουίσκι, μια λεμονάδα ίσως; Θα βοηθούσε;

      Μη με φιλάς, είμαι σιχαμένος!

      Διαγραφή
  19. Και συ βρε Τρεμενσάκο που πας με το έξωμο χωρίς μια ετολ μια βιζον έστω(πάντα οικολογική εννοείται) να την κρατάει ο καλός σου και να στην ριξει στους ώμους όταν έβγαινες στο κρύο... :-)
    Πςραστικά! Σε μια δυο μέρες θα είσαι περδίκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που πάω ο βρωμόγερος στα κρύα... έχω γαμώτο ωραίους ώμους και οφείλω να τους τονίσω, δε φτάσιω εγώ, η ομορφάδα μ έφαγε!!!

      Ευχαριστώ γλυκέ μου!

      Διαγραφή
  20. Περαστικά Τρέμενς καλό μου παιδί !!!
    Για να σου φτιάξω λίγο το κέφι έχεις βραβειάκι ΡΟΖ ΑΡΚΟΥΔΙΟΝ στο blog μου και πέρνα να το παραλάβεις, να σου κρατάει συντροφιά γλυκειά !!!
    Ετσι χάλια είμαι κι εγώ 10 μέρες τώρα αλλά πού θα πάει; Θα γιάνω !!!!
    Φιλάκια
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Σόφη μου, θα περάσω το συντομότερο, με ξέρεις τι ψωνάρα είμαι δα!

      Ευχαριστώ γλυκιά μου, άντε περαστικά μας!!!

      Διαγραφή
  21. Αυτά τα ληγμένα να μην τα φοβάσαι,εκτός και αν είναι από την εποχή του Νώε.
    Να ξέρεις ότι απλώς πέφτει λίγο η περιεκτικότητα της δραστικής ουσίας.
    Μην φαντάζεσαι τίποτα τρομερά ποσοστά.
    Αν η περιεκτικότητα την στιγμή της λήξης ήταν 100%,μετά την λήξη μπορεί να την βρείς στο 98%,δηλαδή σιγά τα λάχανα.
    Στο λέω εξ....εργαστηριακής πείρας.
    Φιλάκια και περαστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά που το πήρα το ληγμένο κι έσιαξα...

      Σ ευχαριστώ xristin μου, πάω να βράσω το γεράνι μου τώρα, ξέρεις εσύ!

      Διαγραφή
  22. Τρελέ καρναβαλιστή! Ο ίδιος συνδυασμός (μπαλκόνι και στολή-υπερπαραγωγή) έριξε και τον Πάπα Φραγκίσκο στα ντεπόν!

    Να γιάνεις σύντομα και να ξεχυθείς δριμύτερος με το ποδήλατο, εύχομαι! Περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, εγώ και ο Πάπας εκτός από το αλάθητο έχουμε και συνάχι... τι τιμή...

      Ευτυχώς σήμερα πολύ καλύτερα πτηνό μου!

      Διαγραφή
  23. αν θες πες μου την αποψη σου για κατι που με απασχολει :
    http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_19.html

    επισης, αν θες παιξε στο νεο μπλογκοπαιχνιδο μου :
    http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_17.html

    επισης, αν θες γινε μελος στο μπλογκ μου :)

    και τελος αν θες πατα λαικ στη σελιδα μου στο φεισμπουκ : stefanos and the media.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέφανε αγόρι μου, επίτρεψέ μου, αν θέλεις, να σου εξηγήσω το λόγο και το ρόλο των σχολίων. Τα σχόλια στο μπλογκόσπιτο του οιουδήποτε, είναι για να σχολιάζουν την εκάστοτε ανάρτηση, είτε θετικά είτε με μια κριτική διάθεση. Αν δεν θέλει κανείς να σχολιάσει, απλά δεν το κάνει, ή μπορεί απλά να απευθύνει έναν χαιρετισμό προς κάποιον φίλο.

      Εσύ από την άλλη, αν και σε έχω ξαναμαλώσει επί του θέματος, αν είχες την καλωσύνη να διαβάζεις εκεί όπου αυτοδιαφημίζεσαι, θα καταλάβαινες ότι ο υποφαινόμενος λ.χ.

      α. Δεν βλέπει τηλεόραση
      β. Δεν βλέπει Κλεμμένα Όνειρα

      Μετά από την πίεση που έχω υποστεί στο παρελθόν από σένα σε έχω στο blogroll μου και σε έχω διαβάσει αρκετές φορές, όμως για να είμαι ειλικρινής, τα όσα όμορφα γράφεις δεν δύνανται να με αγγίξουν για τους ανωτέρους λόγους.

      Το ότι είδα αυτό το σχόλιο copy paste σε καμιά 20σαριά blogs που διαβάζω με κούρασε. Άκουσέ με αν θες. Το κοινό, τους φίλους αν θες, που θα αποκτήσεις, θα τους αποκτήσεις μέσα από το έργο σου και όχι μέσα από όλην αυτήν την πίεση. Έτσι απέκτησα κι εγώ φίλους κι αναγνώστες όπως και οι περισσότεροι από μας. Το ότι μπαίνεις εδώ μέσα, σε μια οποιαδήποτε ανάρτηση και σχολιάζεις με τη διαφήμισή σου - χωρίς καν να μπεις στο κόπο να σχολιάσεις το κείμενο, το οποίο μάλλον δεν έχεις διαβάσει - είναι το λιγότερο αγενές. Στο χω ξαναπεί και υποψιάζομαι ότι γι αυτό το λόγο το κουμπάκι βαρετό χτυπήθηκε σε κάποια κείμενά μου. Και ξέρεις ε; Συνήθως οι υποψίες μου είναι αληθινές, έχω αυτό το χάρισμα.

      Αλλά βρε συ, πως περιμένεις να κάνεις φίλους χωρίς προσπάθεια; Για σκέψου το λίγο, διάβασε τους ανθρώπους στους οποίους στέλνεις τις "προσκλήσεις" σου και επίτρεψε στον εαυτό σου να αντιληφθεί. Ενδιαφέρει αυτούς τους ανθρώπους η άποψή σου για την τηλεόραση ή μηπως την έχουν απλά για να βλέπουν καμιά ταινία που κατεβάζουν; Ενδιαφέρει κανέναν από όσους είδα τις προσκλήσεις σου η πλοκή των Κλεμμένων Ονείρων, ή μήπως έχουμε απλά δει κάποιο τρέιλερ στα πεταχτά; Εμένα, για να είμαι ξεκάθαρος, δεν με ενδιαφέρει τίποτα απ τα 2. Ούτε τι είπε ο Λιάγκας, ούτε τι είπε ο Μαλτέζος (έτσι δεν τον λένε;). Οπότε, σε ικετεύω, αν θες να με επισκέπτεσαι, χαρά μου να σε έχω εδώ. Αν θες να σχολιάζεις, επίσης μεγάλη μου χαρά. Αν θες να πατήσεις το κουμπάκι "βαρετό", be my guest. Αν πάλι γράψεις κάτι που με ενδιαφέρει, με χαρά μου θα σου σχολιάσω.

      Σ ευχαριστώ και καλό σου βράδυ!

      ΥΓ. Ο Tremens δεν έχει facebook για να σου κάνει like. Εγώ πάλι δεν μπορώ, κάνω like σπανίως και μόνο σε ό,τι με ενδιαφέρει.

      Διαγραφή
  24. Δε ζούσα το '85,οπότε τον πνιγμό των γριών δεν τον θυμάμαι. :p Πριν λίγο καιρό που αρρώστησα,έκανα ένα αντίστοιχο γιατροσόφι με κονιάκ,όχι ουισκάκι και πήγαινα κάθε πρωί με ντέρτια στο σχολείο.

    Περαστικάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά ήταν το 94, δεν θυμόμουν καλά ο κωλόγερος...

      Ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  25. Αχ βρε γλυκέ μου, πάλι με έκανες να γελάσω με το δράμα σου!
    Σ'ευχαριστώ!!

    Πρόσεχε και υπομονή και περαστικά και μακριά από τα ληγμένα φάρμακα και να ντύνεσαι καλύτερα. Και φιλιά αλλά από μακριά γιατί κι εγώ βγήκα πρόσφατα από αντιβίωση και δε λέει να ξανακυλήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή