Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Ημερήσιο Πρόγραμμα


Έγερσις 6.10

Πρωινό ρόφημα (καφές φίλτρου με λίγο γάλα, μια κανάτα) 6.12-7.12

Προετοιμασία φαγητού 6.30-6.50 (τα μπιφτέκια έβαλα να ψήσω, μη φανταστείς)

Καθάρισμα σπιτιού, σκούπισμα, σφουγγάρισμα, ξεσκόνισμα, συγκομιδή σκουπιδιών, άδειασμα πλυντηρίου πιάτων  7.14-7.42

Προετοιμασία Νυφικής Παστάδας 7.42-7.51

Προσωπική Υγιεινή 7.52-8.03

Συμμάζεμα μπάνιου 8.03-8.13

Πρωινό γεύμα 8.14-8.19

Ένδυσις - Υπόδησις 8.20-8.25 (άργησα λίγο γιατί δεν μπορούσα να αποφασίσω τι θα βάλω…)

Συμμάζεμα τσουμπλεκίων (περιλαμβάνει: τοποθέτηση καπνού, αναπτήρος, πορτοφολιού, κινητού, φαγητού, εισιτηρίου, κολόνιας) 8.25-8.35

Άνοιγμα εξώθυρας και κουβάλημα ποδηλάτου 8.36-8.37

Ποδηλασία μέχρι τον Ηλεκτρικό 8.37-8.47

Αναμονή για το συρμό 1 λεπτό

Είσοδος στο βαγόνι με σπρωξίματα και λοξοκοιτάγματα, εμού του ιδίου και 2 αθιγγάνων γυναικών οι οποίες είχαν κάτι καρότσια SM (όχι, δεν είναι αυτό που νομίζεις) και δεν χωρούσαμε και αναστατώσαμε τον κόσμο για να χωρέσουμε 2 λεπτά

Άφιξη αμαξοστοιχίας στον σταθμό που κατεβαίνω 9.05

Καυγάς με τις αθίγγανες για το πως θα γίνει να κατέβω 1 λεπτό.

Τσιγάρο για να περάσουν τα νεύρα 9.07-9.12

Ποδηλασία για τη δουλειά μέσω Καποδιστρίου 9.12-9.32 (όλο ανηφόρα, μην ακούσω κουβέντα)

Εργασίας έναρξις 9.42 (έφτιαξα καφέ - πάλι - κι έκανα κι ένα τσιγαράκι)

Βρώσις μπιφτεκακίων μετά κολυκυθακίων 15.05-15.15

Συνέχισης εργασίας μετά από το τσιγάρο που είναι απολαυστικότατο ως γνωστόν μετά το φαγητό 15.25



Ευσεβείς πόθοι να φύγω από δω 18.00 περίπου
Θα φύγω από δω - Δεν έχω ιδέα
Πρέπει να φύγω από δω στην ώρα μου γιατί έχω και μια αγάπη σπίτι να με περιμένει… ουφ!!!

59 σχόλια:

  1. Μια χαρά προγγραματάκι έχεις. Άσκηση, δουλειά, φαΐ και ψυχαγωγία (καυγάς με τις αθίγγανες).
    Και για να κλείσει η μέρα αγάπη στο σπίτι!!

    Καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μωρέ, ένα ελαφρύ πρόγραμμα, ξεκούραστο, το χτεσινό να βλεπες, που είχε μετά τη δουλειά γυμναστήριο, διαιτολόγο, μανούλα κι επιστροφή κομμάτια στο σπίτι κατά τις 11 το βράδυ...

      Διαγραφή
  2. Φύγε απο εκεί αμέσως! Δεν σου κάνει καλό! Αρκετά για σήμερα πήγαινε σπιτάκι..σε περιμένει η αγάπη! Ούτε ωρολογιακή βόμβα να ήσουν..με άγχωσες!!

    Φιλάκια πολλά!! Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραιοτατο προγραμμα και γεματο ειδικα στο τελος!
    Καλο απογευμα φιλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκούραστο και χαλαρό, ευτυχώς έρχεται τριήμερο!!! Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  4. Καλέ κουράστηκα!! Τελικά η απάντηση "Τίποτα,μωρέ" στην ερώτηση "Τι έκανες σήμερα?" είναι τεράστιο ψέμμα!!! ΑΑΑΑΑ και να μη ξεχάσω να σου πω οτι σήμερα ειναι η παγκόσμια ημέρα της μπριζόλας!!! βλακεία έκανες που έφτιαξες μπιφτέκια!!!
    --Σαλιαγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σορρυ που επεμβαίνω αλλα να δίνουμε σωστά τις πληροφορίες!! :P Σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα της μπριζόλας και της πεολειχίας! χιχιχιχιχι

      Διαγραφή
    2. χαχααχα!!!!
      ΠΕΘΑΙΝΩΩΩ!!!!...... (και για τα δυο :-p)
      A ρε Μελοκάνελλο...! Ολα τα ξέρεις ατιμούλικο!! :))

      Διαγραφή
    3. Τίποτα μωρέ, τα συνηθισμένα, ξέρεις!!!

      Δεν έχω μπριζόλα στο πρόγραμμα αυτή τη βδομάδα... άστα, ελπίζω να έχω πεολειχία!

      Διαγραφή
  5. Aχχχχ! Αυτό είναι παιδί για σπίτι!
    Αν δεν είχες την αγάπη σου να σε περιμένει θα σου έκανα πρόταση γάμου!
    Φιλάκια γλυκό μου!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χω παίξει, πρέπει να βρω ρυθμούς γιατί θα καταρρεύσω, μόνο αυτό σου λέω!!!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Τα διάβαζα κι έλεγα πότε προλαβαίνει να κάνει όλα αυτά το παιδί;; Κ μετά είδα πως κάνεις 2.5 ώρες!!! Όχι αγαπητέ, θα προτιμήσω να κοιμηθώ το πρωί 1.5 ωρα παραπάνω..!!!
    Αυτό βέβαια σημαίνει οτι δν μαγειρεύω κ το πρωινό είναι σκέτο...χμ..γάλα. Φτιάχνω τοστάκια ωστόσο κ καφέ του γκόου, πιάνει;
    Τώρα, αλήθεια...σκουποσφουγγαρίζεις κάθε πρωί;;;
    (Προκομένη ιζ μάι μιντλ νέιμ)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα μόνο γιατί ήρθε η αγάπη μου και χτες γύρισα 11 το βράδυ σπίτι και ήταν χάλια το καημένο...

      Διαγραφή
  7. Καλέ μου γρήγορα τρως!
    Θα σε πειράξει το στομαχάκι σου.
    Πρόσεξε το αυτό σε παρακαλώ!
    Ουφ με άγχωσες έτσι που το γράφεις(το πρόγραμμα)!
    Αντε φύγε τώρα περιμένει η αγάπη σου!!

    Πολλά πολλά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μικρές μερίδες, είμαι σε διατροφή (ναι, τρώω γρήγορα, το ξέρω...)

      Σε λιγάκι σε λιγάκι!

      φιλιά γλυκά!

      Διαγραφή
  8. ξύπνημα 6¨10. μετά όλα μια θολούρα. ούτε να διαβάσω μπορούσα ούτε τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα, είμαι πρωινός τύπος, είναι και το γήρας, γύρευε!

      Διαγραφή
  9. Έφυγες;;;!!! (Αγχώθηκα).
    Αν όχι, φύγε τώρα (τώρα, όμως!)
    Αν ναι... να περάσετε όμορφα, πολύ όμορφα με την αγάπη σου!

    Φιλάκια πολλά! Να είσαι καλά! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ελπίζω, κι ελπίζω να μη βρέξει!!!!

      Σ ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  10. Η αλήθεια είναι πως ένα άγχος και μια ταραχή μου τα προξένησες. Και μια κούραση. Και μια πείνα με τα μπιφτεκάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ποιος είσαι στ αλήθεια ανώνυμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παθαίνει πράγματα το blogger και δεν ήθελε να δημοσιεύσει σχόλιο με το λογαριασμό :)

      Διαγραφή
  12. Ότι έκανες σκούπισμα, σφουγγάρισμα, ξεσκόνισμα στις 7και, και μάλιστα είχες τελειώσει και σε λιγότερο από μισή ώρα... Μπράβο σου, παιδί μου, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αύριο περιμένω πρόγραμμα με πλήρη αναφορά, από ώρα άφιξης στο σπίτι(σημερα) μεχρι την άλλη μέρα το πρωί,κανόνισε είναι και γιορτή εεε!!
    φιλιά να περάσεις καλά με την αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, δεν προλαβαίνω σήμερα, με τρέχουνε, το μόνο αξιομνημόνευτο είναι ότι μου χάλασε η καφετιέρα...

      Διαγραφή
    2. Εχω μια που δεν την χρησιμοποιώ,είναι του γαλλικού αν ενδιαφέρεσαι μπορώ να στην στειλω με μεγάλη χαρά,τι λες;για τη γιορτή κουβεντα δε λες μουχριτσα!!!

      Διαγραφή
  14. Παιδί για σπίτι είσαι! :))) Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είμαι και του λιμανιού, εγώ είμαι και του σαλονιού!
      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. νοικοκυρόπαιδο μου εσύ!
    και δουλειές και δουλειά και αγάπη! πώς τα προλαβαίνεις όλα;

    φιλιά γλυκέ μου και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου πα να με προσλάβεις, δεν ήθελες... Αχ, κελεπούρι έχασες!

      Φιλιά κουκλάρα μου!

      Διαγραφή
  16. Μια χαρά σε βρίσκω!
    Μόνο αυτό το 6.10 είναι κάπως βάρβαρο!
    Καλώς να δεχθείς την αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάρβαρο δε λες τίποτα, έλεγα στο στρατό που μας ξυπνούσαν 6.15 ότι δεν θα το ξανακάνω ποτέ στη ζωή μου, που νά ξερα!

      Διαγραφή
  17. Με εντυπωσίασες!
    Αυτό θα πει παιδί για σπίτι..καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Προετοιμασία Νυφικής Παστάδας?????? δηλαδη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθαρά σεντόνια και στολισμός του κρεβατιού, η αγάπη ήρθε, έπρεπε να το καλοπεριποιηθώ!

      Διαγραφή
  19. Αχ... όσα βλέπει η πεθερά σε σκούπισμα, σφουγγάρισμα κ.λπ. Αυτό έχω να πω εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο αλλά ήτο κατάστασις εκτάκτου ανάγκης!

      Διαγραφή
  20. σαν συμποδηλάτης, υποκλίνομαι ευλαβικά...
    άσε το ξύλο που έχω παίξει στο μετρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα να έβλεπες που δεν κουνιόταν μια νεαρά που στελνε μήνυμα στο κινητό και παραλίγο να τη χαστουκίσω πρωί πρωί!!!

      Διαγραφή
  21. 'Ολα μπορεί να τα αντέξει κανείς όταν η αγάπη περιμένει σπίτι...
    Κι όταν η δουλειά έχει καταντήσει σπάνιο αγαθό τότε... είσαι ευτυχής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ηρθε η μάνα τωρα :βρε αχαΐρευτε ,αυτή είναι η νέα δουλειά που βρήκες; να είσαι στα μπλογκ εν ωρα εργασίας;;;κανόνισε να έχουμε άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θαύμασα την οργάνωση,
    γέλασα με το «SM όχι, δεν είναι αυτό που νομίζεις»,

    τώρα 11.04μ.μ. φαντάζομαι θα είσαι στην αγκαλιά της Αγάπης
    οπότε
    Καλό ξημέρωμα
    και Καλό Σαββατοκύριακο Tremens!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι, ήμουν ημιλιπόθυμος απ την κούραση στην αγκαλιά του... μετά λιποθύμησα!!!

      Καλό τριήμερο Δάφνη μου!

      Διαγραφή
  24. Ολοι στο ίδιο μοτίβο ! Δεν είδα και τίποτα καινούργιο!!! Υπομονή τα πρώτα 100 είναι τα δύσκολα!
    την καλημέρα μου, καλη Αποκριά και καλα Κούλουμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πρώτα 1000 πλέον γιατί είμεθα σε κρίση!!!

      Να περάσεις υπέροχα Ζουζούνα μου!

      Διαγραφή
  25. Κάνεις και δουλειές το πρωϊ???
    Εγώ δεν υπήρχε περίπτωση!
    Καλά να περάσετε Tremens μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω ο δύστυχος, άμα δεν προλαβαίνω απόγευμα...

      να περάσεις υπέροχα αγαπημένε!

      Διαγραφή
  26. Ξυπνάς 6:10 για να φύγεις από το σπίτι 08:36?????Και κάνεις καί όλες αυτές τις δουλειές πρωί-πρωί? Μαγειρεύεις , σκούπίζεις, συμμαζεύεις το μπάνιο...

    Εχω σοκαριστεί... Τελικά είμαι πολύ τεμπέλα!

    εμένα το πρόγραμμα μου πάω κάπως έτσι:
    07:05 ξυπνάω
    07:06 βρίζω την τύχη μου
    07:07 Φοράω ότι βρω
    07:27 μην επιμένεις εχω φύγει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπαπαπα, άμα δεν πιω μια ώρα καφέ δεν πάω πουθενά!!!

      Διαγραφή
  27. Aυτό δεν είναι πρόγραμα καλέ...η οδύσσεια ενός ταλαιπωρημένου είναι,χαχαχαχα.
    Να φροντίζεις να ξεκουράζεσαι και να χαλαρώνεις στο παραμικρό λεπτό που θα ξεκλέβεις Τρεμενσάκο μου!
    Μάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα φιλενάδα, άστα, πτώμα είμαι, αλλά θα τους βρω τους ρυθμούς μου, πού θα μου πάει!

      Διαγραφή
  28. είδες αδελφέ τι καλό μας έκανε το στράτευμα;;
    τάξις,προγραμματισμό,πειθαρχία..
    που θα πετάξεις χαρταετό ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια, εκεί πρωτοανακάλυψα πόσο οργανωτικός είμαι! Αρκεί να μη βαριέμαι γιατί άμα βαριέμαι επικρατεί το χάος!

      Εδώ, στην πρωτεύουσα χαρταετό! καλό τριήμερο να έχεις!

      Διαγραφή
  29. Μια βδομάδα έλειψα λόγω ταβλιάσματος εξ ιώσεως και έχασα τα καλύτερα !!!
    Τέλειο το προγραμματάκι σου !!!
    Φιλιά πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή