Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Για να λυθεί η παρεξήγησις


Χτες λοιπόν φιλενάδα στενοχώρησα τη Φούλη, μια απ τις πιο αγαπημένες μου φίλες εδώ μέσα και στενοχωρήθηκα κι εγώ. Τη στενοχώρησα γιατί δεν τη βράβευσα και ζητώ συγνώμη. Επιφυλάσσομαι. Όμως η υπέροχή μου Φούλη χαρακτήρισε τον εαυτό της κάπως και αιτιολόγησε τη στάση μου πάνω σ' αυτόν τον χαρακτηρισμό, πράγμα που με στενοχώρησε ακόμα περισσότερο. Ίσως να το έκανε για αστείο, ίσως όχι, Εκείνη ξέρει. Όμως οφείλω από δω να ξεκαθαρίσω κάτι.

Φούλη μου αγαπημένη. Πρώτα απ' όλα αδικείς τον εαυτό σου παράφορα με το χαρακτηρισμό που έδωσες - ή που νιώθεις ότι σου δίνουν άλλοι - λόγω της εργασίας σου. Ανήκουμε στην ίδια τάξη, θέλουμε δε θέλουμε διακρίσεις εξακολουθούν βλακωδώς να υπάρχουν. Επίτρεψέ μου να σου πω κάποια πράγματα για μένα που ίσως δε γνωρίζεις.

Ο πατέρας μου, μεγαλωμένος σε χωριό, ήρθε στην Αθήνα στα 14 του. Παράλληλα με το σχολείο μαθήτευε σε ξυλουργείο και παρά την έντονη κλίση του στα γράμματα δεν μπόρεσε να πάρει πανεπιστημιακή μόρφωση λόγω οικονομικών προβλημάτων. Έτσι, κατέληξε ξυλουργός. Δεν λέω ότι η δουλειά του δεν τον ικανοποιούσε, λέω ότι το είχε πάντα παράπονο που δεν κατάφερε να σπουδάσει, τον έτρωγε μέχρι το τέλος, γι' αυτό και μέχρι πριν τυφλωθεί, λίγα χρόνια πριν φύγει,  ήταν συνέχεια με ένα βιβλίο στο χέρι.

Η μητέρα μου, γεννημένη επίσης σε χωριό, ήρθε στην Αθήνα στα 7 της χρόνια. Στα 11 την διέκοψαν από το σχολείο για να δουλέψει σε εργοστάσιο. Στα 18 της παντρεύτηκε τον πατέρα μου και στα 30, όταν ανακάλυψε ότι είχαμε τεράστιο οικονομικό θέμα, πήγε να δουλέψει, κρυφά απ τον πατέρα μου αρχικά, σε σπίτια πλουσίων κυριών, νεοαστών και μεγαλοαστών, σα "δουλικό". Εκεί λοιπόν, έπλενε τοίχους, σκάλες, μπάνια, τα πάντα, έχοντας πολλές φορές να αντιμετωπίσει την ξινίλα και την κακία των κυριών αυτών. Κάποιες άλλες φορές τη σέβονταν και κάπoιοι άλλοι, όταν μετά από 6 χρόνια βρήκε άλλη δουλειά απ την οποία και συνταξιοδοτήθηκε πρόσφατα, την παρακαλούσαν να διαθέτει κάποιες ώρες για εκείνους. Κάποιοι λοιπόν την αντιμετώπισαν σα "δουλικό", κάποιοι σαν εργαζόμενη. Στα 50 της αποφάσισε να τελειώσει το σχολείο. Το έκανε.

Ο υποφαινόμενος, μπήκε στη δουλειά απ τα 12. Στο ξυλουργείο του μπαμπά. Στα 17 χαμάλης σε αποθήκη και στα 20, παράλληλα με τις σπουδές, οικοδομή. Ο υποφαινόμενος, μπορεί πλέον να εργάζεται στον πρώην λαμπερό χώρο της διαφήμισης αλλά έχει κάνει πολλές δουλειές, από εκείνες που μπορεί κάποιος να χαρακτηρίσει "ταπεινές". Παρόλα αυτά, ο υποφαινόμενος δεν ντρέπεται ούτε για την "ταπεινή" του καταγωγή - και αυτό γιατί ακριβώς αυτή καταγωγή τον έκανε αυτό που είναι τώρα, ούτε για τις "ταπεινές" εργασίες που έχει κάνει στο παρελθόν διότι γνωρίζει πολύ καλά ότι υπάρχει μέγα ενδεχόμενο να τις κάνει και στο μέλλον. Να κουβαλήσει καφέδες, να πλύνει πιάτα, να κουβαλήσει μπάζα κ.ο.κ.

Οπότε λατρεμένη μου, όχι, εγώ δεν θα δω κανέναν σα "δουλικό", ούτε καν για αστείο. Και δεν θα το κάνω διότι εγώ δεν έχω γίνει "δουλικό" κανενός. Ούτε ο πατέρας μου. Ούτε η μάνα μου. Και είμαι βέβαιος ότι ούτε εσύ.

Σ ευχαριστώ!

Χτες όμως στενοχώρησα και τη Νάσια γιατί δεν θυμόμουν ότι είχε παίξει το συγκεκριμένο παιχνίδι. Βρε Νάσια, τι να πρωτοθυμηθώ γέρος άνθρωπος, ε;

54 σχόλια:

  1. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

      ναι σε ξέχασα!

      Διαγραφή
    2. Ιιιιιιιιιιιιιιι και στα μούτρα σου

      Διαγραφή
    3. λογοτεχνική μάχη, οχι αστεία!

      Διαγραφή
    4. Υπαρχουν κι άλλα φωνήεντα παιδιά!
      Να υποθέσω ότι εκείνη τη μέρα λείπατε απ'το σχολείο? :-p

      Διαγραφή
  2. καλε, ετοίμασα ανάρτηση και της έδωσα εγώ αυτό το βραβείο. τώρα πάω να διαβάσω και τα υπόλοιπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχήν να μου δώσω συγχαρητήρια που είδα εγκαίρως μια φορά ανάρτηση δική σου..συνεχώς τελευταία και καταϊδρωμένη έρχομαι..
    Και δεύτερον να δώσω και σε σένα συγχαρητήρια..καλά πρώτα σε σένα έπρεπε να δώσω...μια χαρά τα λες..
    Δεν ξέρω τι εντύπωση δίνω στους άλλους και τι νομίζουν για μένα, αλλά έχω εργαστεί σαν καθαρίστρια...και τώρα άνετα το κάνω (και το κάνω όταν βρίσκω) μια και η δουλειά μου από τότε που έμεινα άνεργη από την "επίσημη" είναι εποχική..ε κάπως πρέπει να γεμίζει η τσέπη (λέμε τώρα) γιατί το στομάχι δε δουλεύει εποχικά..τιμή μου και καμάρι μου και ούτε για μια στιγμή δεν ένιωσα δουλικό...δεν ντρέπομαι για αυτό..θα ντρεπόμουν αν ντρεπόμουν...
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μπράβο, καλώς ήλθες!!!
      Σ ευχαριστώ για τα λόγια σου, και ναι, αν χρειαστεί, όλα θα τα κάνουμε!

      Διαγραφή
  4. Εμ πρόσεχε και λίγο, είναι παρεξηγησιάρικη η μπλογκόσφαιρα τελευταία...
    Σε έχω ξεχάσει λίγο τελευταία, οπότε αρχίζω μελέτη!

    Τους χαιρετισμούς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, δικό μου λάθος τελικά... μάλλον είμαι σε ευάλωτη περίοδο!

      Ξεκίνα γιατί έχεις πολλά να καλύψεις!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η δουλειά δεν είναι ντροπή. και σημασία δεν έχει που βρίσκεσαι, αλλά τί πορεία διέγραψες για να είσαι εκεί.
    εσύ πέρασες πολλά για να φτάσεις εκεί που είσαι. το ίδιο και η φούλη. η φούλη θα μπορούσε να κάθεται και να περνάει με λιγότερα, αλλά προτίμησε να δουλεύει και να κάνει αυτό που ξέρει και μπορεί για να απολαμβάνει ότι θέλει. για να βοηθάει τα παιδιά της, για να κάνει τα ταξίδια της. το να δουλεύεις δεν είναι κακό. όπως και καμιά δουλειά. στο τμήμα μου έχω ένα κοριτσάκι που ήταν σε ένα ριάλιτι, που θα μπορούσε να κάνει καριέρα σα μοντέλο. αλλά ξεσκατώνει γέρους και γριές. αυτή θα πρέπει να ντρέπεται; και από εμφάνιση σκίζει το κοριτσάκι. μια κούκλα! ξέρεις τι μου είπε; ή νοσοκόμα θα ήμουν ή βίζιτα πολυτελείας. προτιμώ το νοσοκόμα. μαγκιά της.
    η φούλη έχω την εντύπωση πως μάλλον χιουμοριστικά το είπε.
    δε σε ανησύχησε που είπε πως θα κάνει κολλητή τη γριά απο πάνω σου; γιατί εγώ εκεί θα εστίαζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχεδόν όλοι μας περνάμε από διάφορα, δεν ξέρω τι με έπιασε και στενοχωρήθηκα από το σχόλιο, ήταν καθαρά χιουμοριστικό και τώρα το αντιλαμβάνομαι, αχιούμορη μέρα περνάω...

      Διαγραφή
  7. Για να δούμε....
    Έχω δουλέψει στην κρεαταγορά, έχω υπάρξει λαντζέρης, έχω πλύνει σκάλες, έχω υπάρξει μοντελάκι, ζιγκολό, go go boy, διευθυντής καλλιτεχνικού πρακτορείου και μάγειρας. Α! και μπάρμαν.
    Δεν ντρέπομαι για τίποτα απο αυτά, απλούστατα γιατί ένα μεροκάμματο ξέρω να to βγάζω για να μην απλώνω χέρι σε ΚΑΝΕΝΑΝ!
    Φιλούρες στη Φούλη, το δικό μου Βραβείο σε Κείνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Mea Culpa! Ά! Ναι πουλούσα και καρπούζια ένα καλοκαίρι στο εξωτικό Κατάκολο!

      Διαγραφή
    3. Με παντρεύεσαι?

      (αδιαφορώ πλήρως αν είσαι γκέι, στρέιτ, άντρας, γυναίκα, κατσίκα ή ο Αλφ ο εξωγήινος, με τέτοιο βιογραφικό Σ΄ΑΓΑΠΩ!!!)

      Διαγραφή
    4. έχεις κι εσύ παρελθόν πιο ενδιαφέρον απ το δικό μου οφείλω να ομολογήσω, στο Κατάκολο δε, ούτε που έχω πάει...

      Διαγραφή
    5. Ben πλάκα μου κάνεις; έχω δουλέψει στο Κατάκολο! Ούτε 10 χλμ από το σπίτι μου! ;-)

      Λοιπόν μιας κι έγραψα εδώ...να πω κι εγώ ένα τεράστιο μπράβο για τη δημοσίευση!
      Έχω κάνει πολλά και διάφορα (αν και με σπουδές στην Κοινωνική Εργασία ...τελικά μόνο αυτή δεν άσκησα πολύ!) Έχω ξεσκατίσει μωρά εγώ!!!!!!!!! αχαχα
      Και στο Κατάκολο που είπε ο Ben σε τουριστικό πωλήτρια ήμουν!
      Και τώρα δουλεύω ιδιωτική υπάλληλος σε μαγαζί με ανταλλακτικά αυτοκινήτων !
      Τιμή μου και καμάρι μου!
      Σας φιλώ στο μέτωπο! ;-)

      Διαγραφή
    6. Έσι μπράβο, τιμή μας και καμάρι μας φιλενάδα!

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την τιμωρία την αναμένω με λαχτάρα!

      Α, την είχα διαβάσει την αναδημοσίευση, ίσως και να είχα σχολιάσει, δε θυμάμαι, είμαι και μιας ηλικίας!!!

      Μη μου δίνεις κακιά, αύριο θα τα χω live!

      Διαγραφή
  9. Να παρεξηγηθώ κι εγώ για να τριτώσουμε ;;; Χαχαχαχαχαχαχαααα !!!

    Α) Συγγνώμη που ψιλοχάθηκα. Το ντερνέ στην δουλειά είναι ον εντ οφφ και μου σπάει τα νεύρα !

    Β) Συγχαρητήρια για το βραβείο (της χθεσινής ημέρας) ! Το αξίζεις ανυπερθέτως κι ελπίζω να συνεχίσεις να βρίσκεσαι στο μπλογκοχώρο για πολλά-πολλά-πολλά-πολλά χρόνια ακόμα !!!

    Γ) Συγχαρητήρια και για την σημερινή ανάρτησή σου. Παρόλο που κι εγώ δεν εξέλαβα το σχόλιο της Φούλης ως αληθινή παρεξήγηση, και μόνο που έκανες αυτήν την ανάρτηση για να ξεκαθαρίσεις την θέση σου, σε τιμά όσο τίποτε άλλο !!!

    Δ) Είσαι συνονόματος του Βενιζέλου του νεότερου ;

    Φιλί μεγάλο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α. Καλώς ξανάρθες, μη μου ανησυχείς!

      Β. Σ ευχαριστώ

      Γ. Ήταν καθαρά δικό μου λάθος, εγώ για κάποιον ανόητο λόγο παρεξήγησα!!!

      Δ. Όχι, του Παγκάλου του νεότερου το ονοματάκι έχω!

      Διαγραφή
  10. η φουλαρα ειναι το πιο καθαρα ατομο που εχω γνωρισει, με βλεμα που σε σκαναρει και ξερει απο πριν και πιο μετα
    την αγαπω ειναι απο τα παιδια που δε μετανιωσα που γνωρισα, βασικα δεν εχβ μετανιωσει για κανενα παιδι
    δεν παρεξηγει η φουλη τετοια νομιζω και της στελνω ενα φιλι.
    φιλια τρεμενς , γιατι εισαι ψυχαρα κι εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μια υπέροχη γυναίκα κι εγώ ένας ανόητος με κρίσεις μελαγχολίας τελευταία, εξ ου και η παρεξήγηση!!!!

      Φιλιά αγορίνα μου!

      Διαγραφή
  11. σορρυ υποφαινομενε ποσω χρονω εισαι, μολις 23 και εχεις ζησει τοσα πολλα κι εσυ χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. μη γράφετε τόσα, μας μπερδεύτετε!!!

      τσ τσ τσ. η μια ω, ο άλλος ματς.

      αμέρικαν μπαρ το κάνατε εδώ μέσα!

      Διαγραφή
  13. Τώρα τα πήρα!!
    Την είχα την υποψία αλλά τώρα βεβαιώθηκα...
    Γι'αυτό βρε δε μου'δωκες πάσα?
    Γιατί είμαι Μπουρναζιώτισα? :((
    Ok νταξ! Να το πιω κι αυτό το πικρό το ποτήρι...

    Υ.Γ. Αν υποψιαστώ ότι πίστεψες την κακοήθη ότι ψάχνω "πελάτες" από το μπλογκ μου στο λέω θα σαλτάρω από τη γέφυρα του Θησείου και ούτε ο Πινγκουίνος δε θα μπορεί να με σώσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, τι περίμενες; Εγώ από Εκάλη και πάνω!!!

      Ποια κακοήθη; Τι έχασα πάλι;

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Με κάλεσε κανείς; Πτηνό του δε ρέσκιου!
      :)

      Διαγραφή
    4. ♪ ♫ ♩ ♬ Τη Λιακάδα απ'τη φωτιά ποιος θα την βγάλει? ♪ ♫ ♩ ♬
      ♪ ♬♫ ♩ Ο Πινγκουίνος που'χει δύναμη μεγάλη!!! ♪ ♫ ♩ ♬

      Καλημέρα γλυκό μου πινγκουίνι! :))
      Kαλημέρα και σε όλη την παρέα!

      Διαγραφή
  14. Ωραίες παρεξηγήσεις είναι αυτές....... ΄-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περαν της παρεξηγησης εγω θα πω μονο ενα!
    Χαιρομαι που σε "γνωρισα"!Θαυμαζω το ηθος και τις αξιες σου.Κριτιρια για μενα ωστε να λεγεσαι ανθρωπος και συ εισαι με κεφαλαια γραμματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι που σε γνώρισα, ξέρω από τα γραπτά σου ότι είσαι παρόμοιας πάστας άνθρωπος, δουλευταράς και με ήθος!

      Διαγραφή
  16. Άντε καλέ, πήγα κι εγώ να διαβάσω το σχόλιο γιατί εξεπλάγην. Πλάκα έκανε, είναι προφανές, τι θίχτηκες κι εσύ παρεξηγιάρικο. Άσε που νομίζω ότι μιλώ εκ μέρους όλων όταν λέω ότι χεστήκαμε τι δουλειές έχει κάνει ποιος, σιγά τους πρίγκιπες που θέλουμε και μεγαλεία. Αλλά μη γίνουμε και πολίτικαλι κορέκτ και φοβόμαστε να μιλήσουμε μην παρεξηγηθεί κανείς γιατί θα την εγκαταλείψω τη μπλογκόσφαιρα! Νομίζω?

    Άντε, πάρε και ένα μεγάλο φιλί Αραβίσιο: ΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο εγώ το βλαμμένο δεν το κατάλαβα... ήμουνα φορτισμένος χτες και σήμερα παρόλο που έχασα 1,5 κιλό σε 1 βδομάδα, τι να πεις, αχάριστος ο άνθρωπος!

      Φιλί παραμυθένιο διότι εγώ είμαι ο πρίγκηψ στο λευκό το άτι!

      Διαγραφή
  17. Βρε χαζό εστίασες στο δουλικό που ξέρεις πως το είπα, αφου το είπα και στη συνάντησή μας όταν σας εκανα το "δουλικο"και δεν πληρώθηκα ΠΟΤΕ μοιράζοντας τις χαρτοπετσέτες,το ψωμί,τα μαχαιροπίρουνα,ααα, και αβέρτα να βάζω κρασί στα ποτήρια άσχετα ότι πρώτη το ρούφαγα εγώ....
    Γιατί δεν εστίασες στο ότι θα κάνω παρέα μα την παρεξηγημένη γιαγιά από πάνω σου να σου πρήζουμε όλη μέρα τα κόκαλα; (βαρέθηκα να εξηγώ τι είναι στα Αυστριακά τα κόκαλα οφείλεις να το θυμάσαι)....
    Και όπως λέει η Νασια θέλουμε ντάντεμα, στοργή και προδερμ...
    Ποτέ δεν ντράπηκα για τη δουλειά που κάνω,είμαι περήφανη ,έμαθα από 12 να δουλεύω στα εργοστάσια,αυτό έμαθα και στα παιδιά μου όταν στις διακοπές του σχολείου έκαναν τα γκαρσονακια...
    θαυμάζω την οικογένεια σου,πρώτα για τον αξιοπρεπή αγώνα επιβίωσης και μετά για αυτό που έμαθαν και στα παιδιά τους....
    με έφερες σε αμηχανία με τη ανάρτησή σου....φιλιά πολλά φιλεναδε μου,σ'αγαπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεμένη μου, ξανασχώρνα με, είμαι βλαμμένο... δεν ξέρω γιατί αλλά στενοχωρήθηκα, είμαι βλαμμένο ότι κι αν πω!
      Κι εγώ σ αγαπώ πολύ φιλενάδα, άντε κι αύριο αστεία ανάρτηση να παν τα φαρμάκια κάτω, ναι;

      Διαγραφή
  18. Τρεμουλάκο δεν είμαι για τιμωριες σε καλά παιδιά τελικά χαχαχαχα...πήγα να σου κάνω πλάκα και εσβησα τα προηγούμενά μου σχόλια(και δε θα σου σχολίαζα για λίγο) ,αλλά επειδή θα φύγω δεν άντεχα άλλο να σε αφήσω έτσι!με μάλωσε κι ο Κώστας και εγω ξέρεις πόσο ακούω την αγάπη μου!χαχαχαχα
    συγνώμη Τρεμουλάκο,αν το ξανακάνω να εφαρμόσεις εσυ τη Σουηδική τιμωρία!
    ή μια άλλη που μπορεις να μου επιβάλλεις είναι να μου κοπεί το σ.. για 1,2,3,4 χρόνια;;;;ότι πεις εσυ θα το εφαρμόσω χαχαχαχα
    φιλάκια,φιλάκια και πάλι φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε τρελή τι θα σε κάνω, τώρα πήρα χαμπάρι ότι τα σβησες, χαζή, άντε, φερτα πίσω!!!!!!

      Όχι τιμωρία στο κμορίτσι, όχι όχι όχι, μόνο αγάπη και στοργή!

      Διαγραφή
  19. Ο καθένας μας δεν χαρακτηρίζεται από τη δουλειά που κάνει, αλλά από τον τρόπο συμπεριφοράς του...άποψή μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με συγχωρείτε που παρεμβαίνω αλλά τελικά μου φαίνεται...αφεντικά και δούλοι σκατά γινήκαμε ούλοι το κάνατε εδώ μέσα.
    Το κορίτσι μια χαρά τα είπε, το έλεγξα εγώ με το γυαλί στη μύτη και ο τρεμενς το πήρε επί πόνου....
    Ευαισθητούλια μου εσείς...αφού αγαπιέστε τόσο !!!
    Αντε την ευχή μου καλά μου νύχτα η ώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλά κάνεις και παρεμβαίνεις, λάθεψα ο καημένος, κάτι θα τανε στραβό στις συναστρίες, τι να πω!

      Διαγραφή
  21. Αποκάλυψις ετούτο το ποστάκι (περιλαμβανομένων και των σχολίων του). Διότι είναι ν'απορώ με τόσο μεροκάματο και τέτοια Δραπετσώνα, τι κάμω εγώ -ένας αυτοκρατορικός Πιγκουίνος που τρέχει μέσα μου γαλάζιο αίμα- σε τέτοια μέρη! Τι εννοείτε δεν έχετε ψωμί; Να φάτε παντεσπάνι! Ο μον ντιέ!

    (εντάξει, επειδής δεν πείθω κανέναν ο φτωχούλης πτηνούλης, που μένω και σε πολύ ντεκαντάνς περιοχή, να δηλώσω απλώς ότι χαίρομαι που έληξε η παρεξήγησις! Και να ξαναδηλώσω ότι είμαι πάντα ζούπερ χάπι που είμαι εδώ και σε διαβάζω, ω παρεξηγιάρη βιοπαλαιστή!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πτηνό μου, επειδής μένουμε σε κοντινές περιοχές γνωρίζω την αριστοκρατικότητά τους!!!

      Αυτό μου θύμισε τα μικράτα μου που δεν είχα χιού΄μορ και στενοχωριόμουν με το παραμικρό. Τό χασα κι εγώ μια μέρα κι έφερα τα πάνω κάτω...

      Διαγραφή