Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

O διάβολος κι Eγώ

Και τι κάνεις φιλενάδα όταν σε καβαλά ο διάβολος;

Τι κάνεις όταν έρμαιο κοντεύεις να γίνεις στα γαμψά του νύχια;

Τι κάνεις όταν εσύ διατείνεσαι μπλα μπλα μπλα κι εκείνος αμέσως μετά σε καβαλάει;

Τι κάνεις;

Υπομονή και σύνεση κάνεις. Σύνεση για να μη σε πάρει ο διάβολος. Όχι πάλι.




Μπορείς όμως; Θα δείξει.

Πάρε κι αυτό να γελάσεις γιατί με κάβάλησε ο διάολος σήμερα... μη ρωτήσεις τι και γιατί, μόνο ένα στοιχείο θα σου δώσω. Δεν έχει σχέση με τα blogs...


75 σχόλια:

  1. Λοιπόν μία είναι η λύση,παίρνουμε τηλέφωνο την Λουκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να πω στην θεία μου την βάσω να σε ξεματιάσει?
      ξεματιάζει με χοντρό αλάτι και θα φύγουν τα διαόλια και τα τριβόλια!
      εγγύηση.

      Διαγραφή
    2. Νταξ, καλύτερα σήμερα, ένας καλός ύπνος βοηθά!!!!

      Διαγραφή
    3. αν δεις ότι δεν πιάνει τίποτα,βγάλτα από μέσα σου και ξεκίνα να προβαίνεις σε ωμότητες!!!!

      Διαγραφή
  2. Ξέρω γω...; Τον καβαλάς κι εσύ; Βέβαια, πρέπει να μπορείς... Μάλλον πρώτα κάνεις αυτό που λες: υπομονή κ σύνεση...
    Ελπίζω να τον "διαολοστείλεις" σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θεέ μου, πόση βλακεία ξόδεψες για να μη μας μείνει τρίχα στο κεφάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες η μαντάμ; Ένιωσε την ανάγκη να εκφραστεί δημόσια!

      Διαγραφή
  4. Αμάν !!!
    "Homosapiens εναντίον eterosapiens" το νέον έργον προβαλλόμενον εις τον κινηματογράφον "ΠΡΩΚΤΟΥ ΑΠΡΕΠΕΙΑΙ"
    Είμαστε στα συγκαλά μας;
    Η αγωγή μου δεν μου επιτρέπει να σου πω "χέστους" αλλά το λέω γιατί μου ξέφυγε...
    Καλημερούδια
    Φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α, δεν έχει να κάνει με την κυριούλα, χαχαχα, εκείνη είναι ένα αλατοπίπερο, ένα σαφράν αν θες στη φασολάδα της ζωής!

    καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η κυρία τα σπάει.. δινει ρεστα.. απογειώνει τη συζήτηση περί homosapiens.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μαντάμ είναι θεότης συμπαντική. Η βλακεία συμπυκνωμένη. Αξίζει το εύγε μας!

      Διαγραφή
  7. τι ψυχή θα παραδωσεις μωρή
    πες της
    " πηγαινε να δεις απο που ερχόμαστε!
    ναι τελικα να παμε μια Πάτρα (άσχετο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...ΕΛΕΟΣΣΣ...τι να πω... νατσέμπ' ο διάολος νατσέμπ'...και μεγαλώνει και παιδί/ά...και διαμορφώνει συνειδήσεις...( partly...)
    Υπεμονή και σύνεση...ω ναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχαχαχαχαχαχαχαχα μον ντιε, κελ βλήμα!!! Αθάνητη Αμέρικα να υποθέσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Χριστός κι η μάνα του!!! Τόση ασχετοσύνη;;;; Δέν ξέρω φίλε μου... εμένα αυτά με τρομάζουν, δε γελάω... λέω μόνο σε τί κόσμο έφερα τα παιδιά μου...

    Α! και όταν σε καβαλάει ο διάβολος...ΚΡΑΤΙΈΣΑΙ ΓΕΡΆ ΚΙ ΑΠΟΛΑΜΒΆΝΕΙς ΤΗ ΒΌΛΤΑ!!!
    ;0)

    φιλάκι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρεπιπτόντως...πότε θα μεγαλώσεις αυτά τα γ@μο γράμματα;;;; Μου έχουν πεταχτεί τα μάτια έξω της γυναίκας να προσπαθώ να τα διαβάσω! Μ' έπιασε πονοκέφαλος! Η χειρότερή μου δε είναι όταν γράφεις πολλά! Παίρνω πρώτα το χάπι για την ημικρανία και μετά σε διαβάζω! Τι θέλεις δηλαδή; Να παραδεχτώ οτι γέρασα και ΔΕ βλέπω ούτε κοντά; Ορίστε! Το παραδέχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι το φετίχ του Εύα μου!μας έχει βάλει και οδηγίες μπροστα στο χαλάκι της εισόδου πως να τα μεγαλώνουμε!εγω υποψιάζομαι πως θέλει να διωξει όλες τις μεσήλικες απο εδω ,αλλά δε θα του κάνω τη χάρη του
      ν ε α ρ ο ύ!!!

      Διαγραφή
    2. Κάτω απ τον τίτλο στο blog έχω βάλει:
      Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
      Ευχαριστώ!

      Γιατί δεν το βλέπετε; τι θα σας κάνω πια;

      Διαγραφή
    3. Μα τα έχεις γράψει κι αυτά ακόμη τόσο μικρά που μέχρι να τα διαβάσω θα μου κάνετε και το μνημόσυνο!!!

      Διαγραφή
    4. χαχαχαχαχαχαχαχαχα, τι θα κάνω με σας γκρινιάρες αγαπημένες μου!

      Διαγραφή
  12. μα γιατί εκνευρίζεσαι με κάτι τέτοια αγαπητέ μου;
    εγώ τους λυπάμαι..
    δεν μπορείς να τα βάλεις με την ηλιθιότητα, γιατί όπως είπε και ο Άινσταν η ανθρώπινη ηλιθιότητα είναι άπειρη..
    με τους άλλους πρέπει να τα βάζουμε, που δεν έχουν το ελαφρυντικό της ηλιθιότητας και όμως συμπεριφέρονται ηλίθια..
    και για να μην ξεχνιόμαστε common sense in not so common..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δεν έχει σχέση ο δικός μου διάολος που με καβάλησε με την κυριούλα, αυτό το έβαλα σαν συμπλήρωμα, άσχετος είναι ο δικός μου διάβολος!!!

      Διαγραφή
    2. ο δικός σου ο διάβολος τουλάχιστον φοράει Prada? :P

      Διαγραφή
    3. όχι, όχι, και καλύτερα μάλλον!

      Διαγραφή
    4. Συμφωνω με vanilla

      Εχω να σου πω ιστορίες για διαολοκαβαλικέματα...ουυυυυ

      Θα κανω καμια αναρτηση...Μπραβο μου εδωσες ιδέα! Και ειχα παθει ενα χασμα σκεψης αυτες τις μερες.

      Διαγραφή
    5. Διάβολοι υπάρχουν πολλοί, ευτυχώς ξεκαβάλησε γρήγορα και τη γλίτωσα!!!

      Περιμένω διαβολοανάρτηση!

      Διαγραφή
  13. Να σου πω τι θα γίνει θα μεγαλώσεις τα γράμματα; Ξεστραβώνομαι κάθε φορά :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτω απ τον τίτλο στο blog έχω βάλει:
      Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
      Ευχαριστώ!

      Γιατί δεν το βλέπετε; τι θα σας κάνω πια;

      Διαγραφή
    2. Ωχ ναι δεν το είδα sorry αλλά και τώρα που το πατάω τίποτα δεν γίνεται γιατί;;;;;;;

      Διαγραφή
    3. πατάς το 1ο, δεν το αφήνεις καο μετά το 2ο!!!!

      Διαγραφή
  14. Ο διάβολος έχει πολλά ποδάρια λένε.
    Γι αυτό κι εγώ αγοράζω πολλά παπούτσια να τα φορέσει.
    Εχω το δικό μου νταλκά, 2 μήνες κλεισμένη μέσα να μη μπορώ να βγω!!!!!!
    Κουράγιο.

    Φιλάκια καλέ μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α είσθε των παπουτσιών αγαπημένη μου!!! Μα τι θα γίνει με αυτό το πεζοδρόμιο πια;

      Διαγραφή
  15. Σε καβάλησε ο διάολος ε;
    Ή το ανέχεσαι και/ή το απολαμβάνεις ή παίρνεις τη ρεβάνς σε πρώτη ευκαιρία! ;)

    Καλώς σε ξαναβρήκα, μου έλειψες! :)

    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με καβάλησε αλλά έκανα 40 χλμ ποδήλατο σήμερα να μου φύγει... μάλλον τα κατάφερα!

      καλώς μου ξανάρθες!

      Διαγραφή
  16. επειδή ψιλοβαριέμαι σήμερα ,περιμένω το σχόλιο του Ben να το αντιγράψω!
    σίγουρα ο τίτλος σου είναι το θέμα του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε σου λέω τίποτα!τα έκανα τεράστια τα γράμματα !κοντεύουν να βγουν απο την οθόνη να σας πνίξουν όλους χαχαχα
      α ωραίο παιχνιδάκι!

      Διαγραφή
    2. είδες βρε τι ωραίες οδηγίες σου δίνω;

      Διαγραφή
    3. Ναι Νάσια είναι το θέμα μου, γιατί εμένα όταν με καβαλάει έχω 3 ζητήματα:
      α) Με λιπαντικό ή χωρίς;
      β) Ανάσκελα ή μπρούμυτα
      γ) Προκαταρκτικά κάνει;

      Σημείωση: Να θυμηθώ να μην βάλω τα σεντόνια της προίκας, πλύνε πλύνε θα γαριάσουν!

      Διαγραφή
    4. βιαστικέ!ο τίτλος είπα, που λέει:''ο διάβολος κι Εγώ'' , αλλά το μυαλό σου εκεί εσένα!....τα προκαταρκτικά του διαβόλου πρέπει να είναι πολύυυυυ διαβολικάααααααα!!!!!!!!!
      (και για τα σεντόνια εχω απάντηση-αλίμονο-αλλά δε θα την πω)

      Διαγραφή
    5. Χαχαχαχα Ben, κοντά έπεσες!

      Διαγραφή
  17. Εγώ λέω να μαζευτούμε να κάνουμε ένα ευχέλαιο γιατί δεν μας βλέπω καλά.
    Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι άπλετη ηρεμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και είναι γλυκός ώρες ώρες ο άτιμος...

      φιλί γλυκό καρδιά μου!

      Διαγραφή
  18. θελει να δώσει και το πνεύμα της, τρομάρα της!

    που τα βρίσκεις αυτά τα διαμάντια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το μεταλαμπαδεύσει θέλει η δύστυχη!!!

      failbook.com, έχει πολλά!

      Διαγραφή
  19. Όταν με καβαλάει ο διάολος εμένα πάντως, Τρεμενσάκο μου, I sit back and enjoy the ride ;-)

    Μια ζωή την έχουμε, βρε αδερφέ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σωστά! [..]we are all supposed to be 'Homo Sapiens'[..]
    Είδες ότι οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα;!
    (Πόση υπομονή και σύνεση, πια;!!!)

    Φιλάκια! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ δεν τα χω με τη μαντάμ, αυτή είναι έτσι, για να γελάσουμε, με τον εαυτό μου τά χω, και με τους δαίμονές μου!

      Διαγραφή
  21. Τώρα θες σοβαρά να σου κάνω σχόλιο σε ανάρτηση με πρόταση "όταν σε καβαλά ο διάολος"; Serioysly!!! Δεν θες!!!

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα αφού το θες...εξαρτάται από το διάβολο! Αν είναι μαύρο χάλι, τον στέλνεις στο διάολο (ουάου...αυτού ακούγεται λίγο οξύμωρο). Αν πάλι είναι κάνας κούκλος, τότε κάνεις το σταυρό σου (oops...και αυτό οξύμωρο ακούγεται)!!

      ;-)

      Διαγραφή
    2. Μ΄αρέσει γιατί με πιάνεις!

      Τον ξαπέστειλα αν και κούκλος!!!

      Διαγραφή
  22. Πέθανα στο γέλιο και ξέχασα τι έλεγες..κάτι για το διάβολο αν θυμάμαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Στείλε τον διάολο πίσω απο εκεί που ήρθε και φώναξε να σε καβαλήσει ο δικός σου μάνα μου να πιάσει τόπο το καβάλημα! Τι τα θές τα σατανικά εσύ κοτζαμ παληκάρι ωσάν τα κρύα τα νερά?

    Η μανδαμ μάλλον δεν καβαλήθηκε απο κανέναν και για αυτό δεν έχει ξελαμπικάρει μέσα της.. τα έχει ολίγον τι μπουρδουκλωμένα. Να βρε, στείλτης τον διάολο συστημένο μπας και περάσει χάρμα διότι ολίγον τί μια ανωμαλία την κουβαλάει, το είδα εγώ το ματάκι που γυαλίζει και ας το έχουν μουτζουρώσει με μαρκαδόρο.

    Καλό μήνα τρεμενάκο μου! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον έστειλα, τα κατάφερα (ελπίζω)

      Η μανδάμ απλά δεν παίζεται, συμπαντική ημιμάθεια, υπερβατική βλακεία... Απλά υπέροχη!!!
      Καλο μήνα Μελένια μου!

      Διαγραφή
  24. Κάποιος πρέπει να εξηγήσει δυο πράγματα στην κυρία!! χαχαχα! Πραγματικά σκέφτομαι το ύφος της δασκάλας, αν της τα είπε πρόσωπο με πρόσωπο!! χαχα!
    Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θα πω ότι και ο Zero Point ,δεν θαθελα, οχι τιποτ άλλο θα χαλάσω την χαλασμένη εικόνα που εχεις γνωρίζοντας με, αλλά τι λέω έχασες, έφυγες νωρίς..
    Φιλια πολλά, πραγματικά χαρικα..
    ΥΓ εγώ καρδιά μου είμαι μια δούλα, δεν κατέω πράμα του τι γράφει η φώτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα απίστευτα που σε γνώρισα, χάρηκα που γνώρισα μια Υπέροχη Κυρία!!!!

      Τι να κάνω, εγώ και τα μυστικά μου βλέπεις, άσε που έκανα 1 ώρα να φτάσω σπίτι - πτώμα!

      Διαγραφή
    2. Μια ώρα!!εμ τι να σου κάνω σου είπα θα οδηγούσα εγώ το μονόσελο ποδήλατο σου,τώρα να χαρώ; ξέρω ότι πρώτη θεση στην καρδιά σου έχει η Νασια,πικρό ποτήρι μα θα το πιω...
      φιλιά πολλά αγαπημένε,σε ευχαριστώ για το Υπέροχη Κυρία,αν καθόσουν λίγο ακομα μέσα από τον αυθορμητισμό μου ίσως και να άλλαζες άποψη,ήταν τόσο όμορφη η παρέα που το κρασί κατέβαινε σαν νεράκι αυτό το καταφέρνουν λίγοι άνθρωποι,το να νιώθεις ότι τους γνωρίζεις πολλά χρονια πριν....σε ευχαριστώ ξανά, σε ένιωσα σαν έναν από αυτούς...

      Διαγραφή
    3. Είναι σχεδόν μαγικό να γνωρίζεις από κοντά τόσο όμορφους και ντόμπρους ανθρώπους. Με κέρδισε αρχικά η ομορφιά σου (τι γυναικάρα - δεν το συζητώ) και αμέσως μετά εσύ. Πέρασα φυσικά υπέροχα και θέλω να επαναληφθεί μόλις ξανάρθεις Αθήνα!!!!

      Σε φιλώ γλυκά!

      ΥΓ. Η Νάσια μου την έχει γλιτώσει αλλά θα την δω κι αυτήν από κοντά, που θα μου πάει!

      Διαγραφή
    4. α πα πα !τωρα που είδες τη Φούλη με τίποτα!είναι άνευ συναγωνισμού!

      Διαγραφή