Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Ευχές

Άκου να δεις φιλενάδα, επειδή σήμερα είμαι απ το πρωί με πονοκέφαλο και δεν βγήκα απ το σπίτι όλη μέρα ένεκα της καταστροφής του κόσμου, ενώ είχα κανονίσει μια πολύ γεμάτη και όμορφη μέρα η οποία φυσικά δεν έλαβε χώρα όπως αντιλαμβάνεσαι, έχω τα νεύρα μου. Κι επειδή ο αγαπημένος Πρόβατος με έφτιαξε για χορό στην απίθανη εκπομπή του στο Sin Radio, αλλά δεν μπορώ να πάω πουθενά γιατί αν και είναι Παρασκευή είμαι

α. μόνος
β. με πονοκέφαλο
γ. άφραγκος

έχω ακόμα περισσότερα νεύρα, ειδικά που σκέφτομαι ότι ενώ δεν νυστάζω θα πάω να κοιμηθώ σε λίγο για να αδράξω τη μέρα αύριο (αυτή τη μαλακισμένη αντίληψη την απέκτησα γερνώντας, παλιότερα μια χαρά ξυπνούσα το μεσημέρι), άσε που σκέφτομαι ότι θα ξαναμπει ο ανώνυμος και θα μου πει ότι κάνω σαν ανοργασμικιά (ο οποίος ξέρω πολύ καλά ποιος είναι, αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά ανώνυμε), σκέφτηκα λοιπόν να μοιράσω ευχές. Αντέχεις;

1. Γειτόνισσα
Αγαπημένη μου γειτόνισσα που κατοικείς από πάνω μου. Αγαπημένη μου σκατόγρια. Λατρεμένο μου σάψαλο. Γιατί γλυκιά μου ΚΑΘΕ μεσημέρι σε πιάνει να μετακινείς την οικοσυσκευή και γκράνγκα γκρούνγκα ο καναπές, η σαλοτραπεζαρία και η σερβάντα; Γιατί ειδικά το μεσημέρι; Έχεις κάνει κάποιο τάμα στη μεγαλόχαρη; Αν όχι μήπως θα ήθελες να μην μετακινείς το σπιτικό σου τα μεσημέρια αλλά κάποια άλλη πιο κόσμια ώρα, γιατί άνεργος είμαι, προσπαθώ να κοιμηθώ μια ώρα και το μόνο που καταφέρνω είναι να φωνάζω και να ρίχνω φάσκελα στο ταβάνι; Και το ταβάνι τι μου φταίει; Δεν είναι και X ray το φασκέλο να σου ρθει στην πλισεδιαρισμένη σου μούρη, ο σοβάς το τρώει και στενοχωριέται.

Αν λοιπόν δεν σταματήσεις, σου εύχομαι να ζωντανέψει η περούκα σου η καρέ, όχι η άλλη με τις μπούκλες, και να σε πνίξει την ώρα που κοιμάσαι το βράδυ. Αν κι αυτό δεν συμβεί σου υπόσχομαι ότι θα σε πνίξω εγώ ένα από τα επόμενα μεσημέρια.

2. Υπολογιστής.
Είσαι Mac. Δυνατό μηχάνημα. Σε έχω 4 χρόνια και σπάνια πρόδωσες την εμπιστοσύνη μου. Σήμερα που χω τα νεύρα μου βρήκες να κολλάς ανεπανάληπτα και να χάσω το κείμενο που είχα γράψει; Γιατί ναι φιλενάδα, άλλο σου γραφα, άλλο θα διαβάσεις και γι αυτό φταίει ο υπολογιστής μου.

Εσένα σου εύχομαι να δουλεύεις αδιαλλείπτως μέχρι τα βαθιά γεράματα γιατί δεν με συμφέρει να μου χαλάσεις. όχι. Ας πέσει η μετοχή της apple. Έεεεετσι!

3. Καιρός
Μα ρε φιλενάδα, είναι δυνατόν; Τι ήταν και αυτό σήμερα; Αν είχε λιακάδα θα είχα πάρει το ποδηλατάκι μου και ούτε πονοκέφαλος, ούτε υγρασία, ούτε νεύρα, ούτε τίποτα. Είχα κανονίσει να πάω να δω έναν φίλο που χω να τον δω 10 χρόνια, πως και πως το περίμενα και ξυπνάω και βλέπω αυτό; Μα είναι δυνατόν; Ο κατακλυσμός του Νώε σε συντόμευση; Αμ οι κεραυνοί; Αμ οι αστραπές; Μα ποιος μουρλός μας στέλνει τέτοια φαινόμενα στην Αθήνα; Είναι η Αθήνα για τέτοια πράγματα;

Όποιος λοιπόν είναι υπεύθυνος για τον καιρό, να πάθει κόψιμο και να μην σηκώνεται απ τη λεκάνη παρά μόνο για να πίνει νερό και να ξαναπαθαίνει κόψιμο. Άκου εκεί! Λαίλαπα στην Αθήνα!

4. Εκείνος ο πελάτης
Και μέσα σε όλα, βρήκα έναν και μοναδικό πελάτη, μέσω γνωριμίας να κάνω καμιά δουλίτσα σπίτι να πληρώσω τα τσιγάρα μου. Όχι όμως, του την έκανα τη δουλειά, του την έστειλα να τη δει κι έχουν περάσει 2 βδομάδες και κανένα σημείο ζωής. Ούτε στα τηλέφωνα δεν απαντά.
Μάστορα, άκου να σου πω. Το γούστο σου δεν είναι γούστο μου. Αν δεν σου αρέσει αυτό που έφτιαξα δεν έχεις παρά να μου το πεις. Έτσι είναι αυτές οι δουλειές. Δεν έχεις παρά να μου δώσεις σωστές κατευθύνσεις για να μπορέσω και να δουλέψω εύκολα και να σε ικανοποιήσω. Το να μην απαντάς στο τηλεφώνημά μου που παίρνω να επιβεβαιώσω ότι παρέλαβες το mail, ε, αυτό αν μη τι άλλο είναι γαϊδουρίστικο και αντιεπαγγελματικό.

Σου εύχομαι λοιπόν να σε κρεμάνε οι προμηθευτές σου και να μην έχεις να σερβίρεις τους πελάτες οι οποίοι δεν θα σε πληρώνουν μετά. Α, και να μη σου σηκώνεται.

5. Ο ανώνυμος
Νόμισες ότι τη γλίτωσες ε; Όχι αγόρι μου, δεν τη γλίτωσες, θα σε περιλάβω εδώ. Και θα σε περιλάβω εδώ γιατί εδώ είναι το σπίτι μου και μπήκες μέσα απρόσκλητος και αγενέστατος να με προσβάλεις. Ανώνυμος. Αγάμητος μάλλον. Ναι, μάλλον έτσι. Αν θες να με προσβάλεις να μπεις με το ονοματάκι σου καλέ μου. Γκεγκε; Και τότε θα τη δεχτώ την προσβολή. Γιατί βλέπεις, το αν κατάφερα εγώ με τα γραφόμενά μου να έχω και 10 ανθρώπους να ασχολούνται μαζί μου - πράγμα που το γουστάρω απίστευτα - αυτό σημαίνει ότι το κατάφερα γιατί κάτι έχω να πω. Όπως και όλοι οι φίλοι μου εδώ κάτι έχουν να πουν που με αφορά. Εσύ μάλλον δεν αφοράς κανένα. Οπότε το κουμπί το βαρετό που έχω βάλει, βάλτο κι εσύ, ναι, εσύ που δεν έχεις έναν άνθρωπο να σου σχολιάσει, να δεις πόσα χτυπήματα θα έχεις. Αει από δω, τσόλι.

Σου εύχομαι να κάνεις σεξ. Πολύ και καλό σεξ. Τότε ίσως ξεστραβωθείς και ασχοληθείς με την ελλειπή πάρτη σου. Α, και το ξέρω ότι θα με βρίσεις. Έλα, έλα να σε περιλάβω κι άλλο.


Αυτά φιλενάδα, δεν μου ρχεται κάτι άλλο, στά πα και ξέσπασα. Άντε βρε, σου φτιαξα τη νύχτα, καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!

55 σχόλια:

  1. Χαχαχαχα μπράβο βρε Τρεμενσάκο μου,μου έφτιαξες το κέφι!!!
    Σμούτς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχαχαχαχα

      έτσι σου φτιάχνει εσένα το κέφι; Μ αρέσεις!

      Διαγραφή
    2. Εμένα οτιδήποτε δε με χαλάει,μου φτιάχνει το κέφι...
      πσσσσςςς!!!Τί είπα πάλι!!!Αποθεώστε με ! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  2. Ε, μα είδα τον τίτλο κ αναρωτήθηκα ποιος γιορτάζει κ ξέχασα να ευχηθώ γμτ ή αύριο (σάββατο) οπότε να μν ξεχάσω...
    Κ μετά διάβασα το κείμενο...
    Κ αποχωρώ διακριτικά μην φάω καμία ξωφαλτσα...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα

      είναι λίγο παραπλανητικός ο τίτλος ομολογώ!!! Εσύ δεν κινδυνεύεις, είσαι αγαπημένη μου!

      Διαγραφή
  3. Όταν νιώθεις πως με το ξέσπασμα καλυτερεύει η υγεία σου και η διάθεσή σου μην διστάζεις να ξεσπάς.
    Και μάλιστα ξεσπάς και με πολύ χιούμορ.
    Και εσύ τα βγάζεις από μέσα σου κι εμείς το ευχαριστιόμαστε.
    Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο, αισθάνομαι ήδη πολύ καλύτερα!!!

      Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  4. Χώσε Τρεμενσάκο, χώσε!!! Ετσι το γ... να ξεθυμάνουμε. Και οποιος σε πειράξει εδω ειμαστε εμείς!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειτόνισσα!!!-Μην κανεις φασαρία το μεσημερι,ώρες κοινής ησυχίας!-Να,εβαλα λίγη σκούπα.-Βρε δε σε ρωτησα τι έβαλες,εγω δικαιούμαι την ησυχία μου!!-Να,έπεσαν ψιχουλα απ'το τραπέζι και τα μαζευα!!!
    Ηθικόν δίδαγμα:-Παρτην στο γάμο,να σου πει και του χρόνου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ φίλε μου, πολύ φοβούμαι ότι έτσι είναι, δεν χαμπαριάζουν οι γριές!

      Διαγραφή
  6. πατέρα σου έχω πει να μην καταριέσαι γιατί γυρίζει πίσω, αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτά που λες είναι κατανοητά κι ανθρώπινα και πως να μην χαλαστείς; κι η γειτόνισσα κι ο υπολογιστής κι ο καιρός κι ο πελάτης κι εκείνος ο ανώνυμος (επώνυμος) έβαλαν το χεράκι τους για να γίνουν τα νεύρα κρόσσια αλλά βλέπεις σήμερα μια λιακάδα που έχει; όλα θα γίνουν αλλιώς, σε φιλώ και τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι υπέροχη μέρα γιε μου, πραγματικά, σήμερα θα είναι μια ωραία μέρα!!!

      Διαγραφή
  7. Λοιπόν, άκου τι θα κάνεις. Σήμερα που (φαίνεται να) έχει μια γαμάτη μέρα, φόρα κατάλληλα ρούχα, πάρε ποδήλατο, μπες τραμ, κατέβα Βούλα και μετά βουρ για Σούνιο και πίσω. Να δεις τι ωραία που θα σου περάσουν τα νεύρα.

    Καλημέρα, γλυκέ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα βασίλισσά μου, σήμερα το μεσημέρι έχει body art οπότε θα τα ξαναβρώ με τον εσώτερο εαυτό μου!!!

      Διαγραφή
  8. Είδα ευχές και μπήκα.
    Ομως η γνωστή παραπλανητική σου σκέψη έπρεπε να με υποψιάσει!!!
    Το αγαπημένο σάψαλο που κουνάει την σερβάντα είμαι του λόγου μου.... δεν θα ξαναγίνει καμάρι μου!!!

    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ξεγέλασα γλυκιά μου!!!

      Όχι, δεν είσαι εσύ, εσύ είσαι κουκλίτσα, αν τη δεις την από πάνω θα καταλάβεις!!!

      καλημερούδια!

      Διαγραφή
  9. αγορακι μου μικρο , καποτε εναςς παληος μπλογκερ και καλος φιλος απο σαλονικη μου ειπε οταν αρζισουν αν σε βριζουν ανωνυμα να ξερεις οτι εχεις ξεπερασει το μεσο ορο τους, τη μετριοτητα τους να το χαρείς
    οποτε μη σκας, εγω απλα σβηνω μονο οταν θιγουν αλλους μπλογκερς,
    μη σκας γενικά ,
    σε προδωσε το μακ? μη μου λες αυτα μη μου λες,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ το ξέρω, δεν σκάω όυτε στενοχωριέμαι, απλά είναι ενοχλητικό. Ξέρεις άσωτε, εσύ που με ξέρεις προσωπικά, το ότι είμαι γλυκός άνθρωπος δεν σημαίνει ότι δεν θα "δείρω" αν χρειαστεί, θα δείρω και μάλιστα δυνατά!

      Ε, κόλλησε κι αυτό μια φορά στα 4 χρόνια, το πρόγραμμα, όχι το Mac. το MAc δεν κολλάει!

      Διαγραφή
  10. Καλέ, καλημέρα!!! Α, πα, πα, νεύρα!!!

    1) Γιατί πάντα υπάρχει μια "από πάνω" γειτόνισσα που ξεσηκώνει το σύμπαν;! 25 χρόνια είχα -εκείνη, τραβολογούσε τις γλάστρες στη βεράντα κι αναπηδούσαν οι κατσαρόλες στην κουζίνα μας!
    2) Ντεν έκω Mac, καρντιά μου!
    3) Θα το γράψω τρίτη φορά: ο καιρός μας δουλεύει ψιλό γαζί!
    4) Σε νοιώθω όσο δεν φαντάζεσαι!... Το "γλυκό" αυτό το 'χω φάει στο στυλ: "βιάζομαι, φτιάξ' το, το θέλω έτοιμο χθες"... αλλά στο διά ταύτα... "έχω στενότητα, θα σε πληρώσω τότε / α, έφτασε το τότε; Τον άλλο μήνα κλπ.
    5) Έχω δει/διαβάσει/ακούσει τα απίστευτα. (Όχι ακόμη στο δικό μου blog). Αναρωτιέμαι... αυτοί οι άνθρωποι, δεν έχουν άλλη δουλειά να κάνουν; Τόσο ανύπαρκτη ή έστω λίγη, είναι η ζωή τους; Τόσο κενό, πια...;

    Έλα, ίσιωσε τώρα!... Σε παρακαλώ!

    Σου εύχομαι να περάσεις ανέλπιστα όμορφα! Και για ν' αποζημιωθείς και γιατί σου αξίζει να περνάς καλά!

    Φιλάκια! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. Είναι φετίχ, δεν εξηγείται!
      2. Δεν έχεις; Α, δεν ξέρεις τι χάνεις!
      3. Εντελώς όμως, τι μέρα υπέροχη είναι αυτή σήμερα;
      4. Δεν πάει να γαμηθεί ο μαλάκας, δεν συνεργάζομαι μαζί του
      5. Έλα μωρέ, τσόλια είναι χωρίς ζωή και τρόπους!

      μια χαρά είμαι σήμερα, καλοκοιμήθηκα, πέρασε ο πονοκέφαλος και μια όμορφη μέρα ξεκινά!

      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  11. είσαι πρέζα, αυτό έχω να πω...
    φιλούρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, σ ευχαριστώ ρε συ! Προσπαθώ ο καημένος να γκρινιάζω με στιλ!

      Διαγραφή
  12. Συγχωρεσε μας εμεις τον στειλαμε τον καιρο απο δω πανωωω!(ερχεται και αλλο τσουναμι)
    Εγω αποφευγω να γραψω γιατι εχω διαθεση περιεργη και μπορει να ριχνω καντηλια(κατι που δεν συνηθιζω)
    Καλημερα φιλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφες και καλοσυνάτες ευχούλες! Λαλαλαλαλαλαλλαλαλαλαλαλλαλ!!!!!
    Είμαι μαζί σου σε όλες τις ευχές σου!
    Έχω καταλάβει πως η κάθε κακομοίρα πικραμένη χαζή κάνει ανώνυμα σχόλια,ωραία ευχή έδωσες με το σεξάκι,μήπως και ξελεγράρουν λίγο!!!!

    Σου στέλνω φιλί μεγάλο και σήμερα που έχει λιακάδα να κάνεις τις βολτούλες σου χαλαρός και ωραίος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι καλός που είμαι άμα θέλω; Και πίστεψέ με, κρατήθηκα για να το κάνω αστείο, η πραγματικότητα είναι πολλάκις χειρότερη!

      Αχ, γενική έκανα γιατί βρώμαγε το σπίτι, αλλά την καλωσόρισα και την απόλαυσα τη λιακάδα!!!

      Διαγραφή
  14. Οταν δεν νιώθεις καλά μην το κρατάς μέσα σου.
    Στο λέω από πείρα.
    Κάνει καλό να τα λες, να τα γράφεις, ό,τι σε βολεύει!!
    Δεν αισθάνεσαι ήδη καλύτερα;
    Εγώ το ίδιο δεν έκανα με το παιχνίδι;! Χαχα

    Σε φιλώ πολύ πολύ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, μα αυτό κάνω, μόλις τα έγραψα ένιωσα πολύ καλύτερα! Ψυχοθεραπεία είναι τελικά!

      Διαγραφή
  15. Xαχαχαχα, πόσο γέλασα!!!!
    Πραγματικά σ'ευχαριστώ!

    Καλό ΣΚ να έχεις και...υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που γέλασες, ακριβώς αυτό ήθελα!!!

      Καλό ΣΚ αγαπημένη!

      Διαγραφή
    2. Και σε σένα... χωρίς άλλα παρατράγουδα!

      Διαγραφή
  16. Στέλνω όλη μου την θετική ενέργεια για να πραγματοποιηθούν οι αρνητικές αυτές ευχούλες! Χο χο χο χο!!!
    Εύχομαι καλοσυνάτο και μελιστάλαχτο Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, αν πραγματοποιηθούν θα ιδρύσουμε εταιρεία δολοφόνω, με την εφορία μας, τα ΤΕΒΕ μας, μην μας που και παράνομους!

      Διαγραφή
  17. Ωραίες ευχές...λέω να τις αντιγράψω και να τις λέω κι εγώ!!
    Καλά να περνάς και σου εύχομαι:
    να σταματήσει η από πάνω τα γκράνγκα γκρούνγκα
    να ζήσει ο υπολογιστής σου χίλια χρόνια
    να φτιάξει ο καιρός να στεγνώσουμε όλοι κι εσύ κι εμείς
    Ο πελάτης να σοβαρευτεί, να απαντήσει επιτέλους και να πάρεις και τη δουλειά
    και ο ανώνυνος να αποκτήσει όνομα διεύθυνση και σεξουαλική ζωή για να σε αφήσει ήσυχο..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι καλός στις ευχές, σχεδόν όσο και στο μαγείρεμα!!!

      και οι δικές σου, ακόμα καλύτερες!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Μια μπόρα και έχουμε νεκρούς. Δεν έχω να σχολιάσω τίποτα άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ακόμα να τα κακαρώσει η γριά;;;μου θυμίζει μια ταινια με την Μπρου Μπαριμορ που προσπαθουν να ξεκάνουν την απο πάνω τους και τελικά τους εξοντωνει αυτή....

    όποιος σε πείραξε να του πέσει η γκαντεμιά σου ΟΛΗ πάνω του!!!!!χιχιχι του χαρίζουμε το Όσκαρ σου ευχαρίστως!
    φιλάκια φιλάκια ,φιλάκια ,φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα, κοτσωνάτη η σκατόγρια, μα που τη βρίσκει τη δύναμη και τραβολογά το σύμπαν...

      φιλάκια φιλάκια φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  20. tremens ο άθρωπας που ακόμα και όταν έχει λόγους να έχεις κακό κέφι, μας κάνει και έχουμε καλό κέφι!

    ;-)

    ΥΓ: ΑΝΏΝΥΜΕ είσαι αρχίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι να σου πω βρε παιδί μου;
    Είχα μια πλάκωση,ένα φούσκωμα, ένα ωχ...λέω ας πάω από τον Τρέμενς να διαβάσω τι λέει...
    Μπήκα μέσα,σκούπισα τα πόδια μου στο πατάκι..ξέρεις λόγω βροχής σέρνονται λάσπες μη λερώσω κιόλας και...με το που μπήκα....μετά συγχωρήσεως γέλασα μέχρι..τι να σου πω δεν κάνει !!!
    Γέλασα όμως !!!
    Πολλά φιλιά χρυσούλι μου
    Νάσαι καλά !!!

    Υ.Γ. Αηδέστατε ανώνυμε άει...χάσου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχα γι αυτό τα γράφω, για να ξεχνιέστε!!!!

      πολλά φιλιά γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  22. Τα γραμματάκια τα μεγάλωσα, merci! (μ΄αρέσει που το βαλες και πάνω πάνω χα χα)
    Σου στέλνω ένα χαλαρωτικό για να αντιμετωπίσεις την κατάσταση όταν είναι εκτός ελέγχου...
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω λόγια για την αφιέρωση, απλά υπέροχη!!!

      Είδες βρε τι παιδί είμαι; Κάθε λύση εδώ!

      Διαγραφή
  23. χαχα πες τα βρε τρέμενς!
    Εξαιτιας του καιρου έχασα συνέδριο που θα ηταν ολα τα ελληνικα στρατα μαζεμενα!Καταλαβαίνεις εχω μια αδυναμια στη στολη :Ρ :Ρ
    Οσο για τον Ανωνυμο, καλα βρε θηριο πως τον ανακαλυψες;Και εμενα ενας μπηκε μεσα και εκραζε!Αλλαξα url!
    Φιλάκιαα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχα, το χασες γιατι δεν μου ειχες πει να ερθω κι εγώ να το παρακολουθήσουμε παρέα!!!

      Σιγά μην αλλάξω url, δεν παίζει κάτι τέτοιο, θα βαρεθεί και θα φύγει!

      φιλάκια!!

      Διαγραφή
  24. αχ τι τραβάς έρμο παιδί,εγώ εχω γειτόνισσα να την πιεις στο ποτήρι να σου μιλάει και να κρατάς την κοιλιά σου από τα γέλια..
    ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΙΣΑΙ ΜΟΥΝΙ ....ε μα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να δεις που αυτό της Παρασκευής έβλεπαν οι Μάγια και μίλαγαν για τέλος του κόσμου. Πωπω πόσο φοβήθηκα, ειδικά όταν είδα το νερό να έχει φτάσει στην μέση της πόρτας του αυτοκινήτου.
    Καλέ μου η γριά πιθανότατα το κάνει από τον φόβο ότι δεν θα υπάρξει άλλη στιγμή. Ή σε γουστάρει και επειδή δεν της κάθεσαι σε βασανίζει!!
    Όσο για τον ανώνυμο. Εσύ έχεις ανθρώπους που σε στηρίζουν και σε θαυμάζουν και αυτό προφανώς πολλοί ανώνυμοι το ζηλεύουν!!! Keep writing να έχουμε να αποθεώνουμε. Μάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ θα είμαι, δε με φοβίζει τίποτα, ούτε οι λαίλαπες, ούτε οι γραίες, ούτε οι ανώνυμοι!!!

      Φιλί γλυκό!

      Διαγραφή
  26. Με πήρε τηλέφωνο ο Ανώνυμος, κλαίγοντας. Μου είπε ότι έχει μετανιώσει, ότι δεν θα το ξανακάμει κι ότι έχει αρχίσει θέραπι σε ψυχολόγο, παίρνει λαξατονίλ και ακούει μερανύχτα Καίτη Γκρέι και Αγγελική Ηλιάδη εναλλάξ (είπαμε, το'χει ρήξει στα σκληρά).

    Επίσης μου αποκάλυψε ότι η απωπάνου σου είναι θεία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α τον δύστυχο, τι τού κανα, τον κατέστρεψα το δόλιο... είμαι σχεδόν έτοιμος να τον συγχωρήσω, σχεδόν, την από πάνω όμως, ποτέ!

      Διαγραφή