Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Γιατί; (Μέρος 2ον)

Γιατί πουλάκι μου δεν κοιμάσαι; Πώς θα σηκωθείς αύριο;

Γιατί αυτή η Βαρδάλος συνεχίζει να γυρίζει ταινίες; Σου τυχε να δεις εκείνη με τον βαλεντίνο; Χίλιες φορές να κοιτάς τη λεκάνη να δεις τι έβγαλες (συγνώμη Νάσια).

Γιατί βρέχει συνέχεια;

Γιατί ο κόσμος χαίρεται κι αγαλλιά πατέρα;

Γιατί αγόρασα θερμαντικό σώμα που υποτίθεται ότι ζεσταίνει δωμάτιο 16 τμ ενώ στην πραγματικότητα θερμαίνει δε θερμαίνει 5 εκατοστά περιφερειακά;

Γιατί η Γιάννα Αγγελοπούλου Δασκαλάκη έβγαλε την αυτοβιογραφία της με τίτλο My Greek Drama? Πόσο δράμα ζει; Να τη συντρέξω;

Γιατί ήρθε ο Ολάντ;

Γιατί έχω ακόμα πιτυρίδα; Αφού λούστηκα με Ultrex.

Γιατί χαλάει μάλλον το ψυγείο; Αφού τα έβγαλα τα μαγνητάκια!

Γιατί μπερδικλώνομαι στη ζούμπα;

Γιατί αυτή η κυρία στο Body Art ελύγιζε το κορμί της σαν καλαμιά κι εγώ δεν μπορούσα να πιάσω τη φτέρνα μου;

Γιατί υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι; Το θένε ή τους έλαχε;

Γιατί τέλειωσε το Dancing with the stars? Τώρα που θα ξαναδώ Δανδουλάκη - Κωστάλα στο ίδιο πλάνο; Δεν μπορώ κι εγώ να έχω λίγο γκλάμουρ στη ζωή μου;

Γιατί τις μισές ταινίες που κατεβάζω δεν τις παίζει;

Γιατί κάνει κρύο ακόμα;

Γιατί δε λένε να στεγνώσουν τα ρούχα και είναι το σαλόνι τσαντίρ μαχαλά;

Γιατί έρχονται οι Απόκριες κι εγώ δεν θα χω φράγκο να βγω να διασκεδάσω σαν παιδί;

Γιατί δεν μπορώ να κόψω το κάπνισμα; Μήπως δεν θέλω; Το φαϊ πώς το κοψα;

Γιατί είμαι τόσο χαρούμενος; (κι ας μην στο γράφω). Περιμένω κάτι και δεν το ξέρω;

Γιατί αργεί το δικαστήριο να βγάλει απόφαση μπας και μπούμε στο Ταμείο Ανεργίας που δουλειά δεν έχουμε αλλά είναι σα να έχουμε;

Γιατί γιατί γιατί απομακρύνεσαι;
Γιατί γιατί γιατί απ τ' όνειρο κρύβεσαι;
Γιατί γιατί γιατί δεν παραδίνεσαι;
Γιατί γιατί γιατί, γιααατίιιιι!

49 σχόλια:

  1. Με τόσα γιατί θέλω να απαντήσω τελείως παιδιάστικα και να πω ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙΙΙΙ,χαχαχαχα.
    Μάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί είναι πάντα τόσο χαριτωμένα κι αληθινά αυτά που γράφεις?
    να μια απάντηση που μούρχεται πρόχειρα :
    Γιατί γράφονται με την καρδιά και χωρίς "πρέπει"
    Καλημέρα σου
    και συνέχισε ν' αναρωτιέσαι !!!
    Φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι, επειδή γράφω ό,τι μου κατέβει!!!

      Φιλί Σόφη μου!

      Διαγραφή
  3. Γιατί υπάρχει άδικο! https://www.youtube.com/watch?v=S5kt-Fdq_RM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. βρε απορίες πρωί πρωί!!!

    άστο μην το ψάχνεις.
    μήπως και θα βρεις απαντήσεις γλυκέ μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί η ζωή είναι άδικη.. Κι εμείς μαζοχιστές γιατί γουστάρουμε!!! Και καλά κάνουμε!
    Μάλλον ήρθε η ώρα να κοιμηθώ...ποιος ξέρει τι άλλο μπορεί να γράψω τέτοια ώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι γλυκός που εισαι μωρέ! Σαν πεντάχρονο παιδάκι!
    Το ξέρεις όμως νομιζω οτι αυτή ή τσαχπινιά σου ειναι και το δυνατό σου σημείο! Άτιμο Τρεμενσάκι... :-)
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχεχεχεχε

      τι παιδάκι παιδί μου κοτζαμάν μαντράχαλος;

      καλημερούδια!

      Διαγραφή
  7. Το Body Art είναι καλό; Το έχει και το δικό μου τζυμ. Να το δοκιμάσω; Μοιάζει με πιλάτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, να το δοκιμάσεις, είναι συνδυασμός yoga με pilates και ρίχνεις τρελό ιδρώτα!

      Διαγραφή
  8. τα τελευταία γιατί δε μ'αρέσουν!!!!κάτι τρέχει στα...γύφτικα;;;;;
    φεύγω τωρα απο εδω ,γιατί υποψιάζομαι οτι εβαλες τοσα γ ι α τ ί για να με απασχολήσεις και να μην προλάβω το πτηνό.....
    ΞΥΠΝΑΑΑΑΑΑΑΑ βρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιατί?

    Έτσι για το χθεσινό σου τηλεφωνικό παράπονο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσύ και οι Πυξ Λαξ!! Και μου θύμισες και αυτό που λέγαμε μικρά "γιατί έτσι κλάνει το γατί" αχαχαχαχαχαχαα

    Τσίμπα το http://www.youtube.com/watch?v=YdfscNpf3G0

    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολλά γιατί έχεις.
    Πρόσεχε γιατί όσο κι αν ρωτάς δεν θα πάρεις τις απαντήσεις που θέλεις.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιατί, παιδί μου, τόσες απορίες μαζεμένες;! Ε;! Πώς θ' ανταπεξέλθω, η γυναίκα;!

    Φιλί! ❀~✿

    ΥΓ.1: Αυτή η Βαρδάλος / Βανδάλος / Παρδάλος... κι εμένα μ' εκνευρίζει αφάνταστα!)

    ΥΓ.2: Δεν ζει δράμα η Γιάννα; Αναγκάστηκε το κορίτσι να παραιτηθεί του (από 01/09/1998) μισθού της (εκείνη ήθελε, ο νόμος δεν την άφηνε! Είδες, για να 'ναι νομοταγής κανείς σ' αυτή τη χώρα;! Να πέσουν να τον φάνε!) και τώρα, τι θα δίνει στις φιλανθρωπίες;! (Βλ. εδώ, τις δύο τελευταίες παραγράφους)
    Αν δεν είναι ντράμα αυτό, τότε τι;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διότι μου κατσε νυχτιάτικο, μην το ψάχνεις!

      ΥΓ1 Εξόντωσις τώρα!

      ΥΓ2 Είναι ένα δράμα ολκής... κλάιω...

      Διαγραφή
  13. Γιατί, γιατί, γιατί,
    γιατί εχει η ουρά γατί!!
    ααα μα παιά μ' εσένανε !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιατί είσαι η αλήθεια μες στην ψευτιά,στα γκρίζα όνειρά μου η ξαστεριάααα...Και μάνα κι αδερφή μου κι αγάπη εσύ,τι άλλο να ζητήσω απ' τη ζωή;Να,λοιπόν,γιατί σ' αγάπησα κι όσο ζω θα σ' αγαπώωωω! παραραααμ

    Φιλάκιαααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. το οτι νιωθεις χαρα ενω εισαι σε μια αβολη φαση οικονομικα σημαινει οτι θα ρθει κατι καλο, σημαινει οτι η αγαπη ειναι για σενα δύναμη
    κοιτα δε σε φοβαμαι , στους ανθρωπους που χαμογελάνε στις "μπόρες" ερχεται παντα το καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ναι έστι Άσωτε, εγώ προχωρώ χαμογελώντας και βλέπουμε!

      Διαγραφή
  16. Γιατί;
    Αυτό ρωτούσα τα ξημερώματα που με ξύπνησε το αστραπόβροντο και το χαλάζι...

    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευτυχώς κοιμάμαι με ωτοασπίδες!!!

    Ματς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαλάει το ψυγείο όταν έχει μαγνητάκια; αυτό δεν το ηξερα!!
    Πολλές οι απορίες σου...
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Α, θα σε μαλώσω...άκου να βάζεις το κάπνισμα με το φαΐ μαζί..το φαΐ είναι ανάγκη κι όπως όλες μας οι ανάγκες κόβεται πιο εύκολα από τα κάπνισμα!!
    Όσο για το δράμα της άλλης της δραματικιάς όχι της Νίας καλέ, της άλλης της ακατονόμαστης της "θέλω ένα δράμα να ζω"...ή αλλιώς "γεννήθηκα στα χώματα, μα ανέβηκα πατώματα και δόξασα τα πρόβατα"..τι να πω..θέλει ντε και καλά να γίνει ντράμα κουήν...αν κάνει άλλη μια πλαστική θα ζήσει το μεγάλο δράμα και της τη συνιστώ ανεπιφύλακτα!!
    Καλό βράδυ...φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γιατί είσαι τόσο χαρούμενος; (κι ας μην το γράφεις). Περιμένεις κάτι και δεν το ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μου ντε! Βέβαια αν διαβάσεις τη σημερινή, μόνο χαρούμενη δεν είναι!

      Διαγραφή
  21. διότι...
    "έτσι είναι η κλιμαξ, πώς να κάνουμε...", που είπε και ο λατρεμένος Χορν στο Αλοίμονο στους Νέους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "Γιατί τις μισές ταινίες που κατεβάζω δεν τις παίζει;"
    Με το VLC δοκίμασες να τις ανοίξεις; Εγώ όλες με αυτό τις παίζω! Τις ταινίες πάντα! χαχα!
    Ελπίζω το ένα σου 'γιατί' να απαντήθηκε! Ελπίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή