Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Αφιερωμένο στο Λουστράκο



Αυτό είναι το σχόλιο που άφησα στην ανάρτησή σου. Είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω. Παύλο, σου δίνω μια Μίνα, κι ας μην σ' αρέσει, ξέρεις, για μένα είναι πολυτιμότερη απ' τα διαμάντια, πολύτιμη σαν τη φιλία.

Εγώ σε γνώρισα μέσα απ το blog πέρσι. Από κοντά, το καλοκαίρι που κάναμε εκείνη τη φοβερή εκπομπή. Αλλά, ξέρεις, δεν κάναμε απλά μια εκπομπή, κάναμε ξεγύμνωμα ψυχής - έξω απ τα μικρόφωνα. Εγώ απέκτησα εκείνο το βράδυ 2 νέους, υπέροχους φίλους. Και το λέω με όλη τη σημασία της λέξης. 

Επίτρεψέ μου να σταθώ μονάχα στο πρόσωπό σου. Είδα έναν άνθρωπο, γελαστό, χαρούμενο, πειραχτήρι, χωρίς ίχνος κακίας και μικροπρέπειας. Είδα έναν άνθρωπο που ενώ δεν με γνώριζε καν, άνοιξε την αγκαλιά του για να με βοηθήσει στους δύσκολους καιρούς που περνάω. Είδα έναν άνθρωπο, φιλόξενο, ευγενικό, με υπέροχο χιούμορ και ακόμα πιο υπέροχη διάθεση να γνωρίσει νέους φίλους, να βοηθήσει, να συντρέξει να, να, να, έτσι, χωρίς καμία σκοπιμότητα, χωρίς να ζητήσει αντάλλαγμα, ίσως το μόνο που ζήτησες να είναι ένα χαμόγελο, έναν καφέ μαζί, ένα κάτι τόσο ανθρώπινο και τόσο απλό. Είδα έναν υπέροχο άνθρωπο να θέλει να δώσει. Όχι να πάρει.

Κι εγώ πήρα από σένα. Πήρα συμβουλές, πήρα χαρά, πήρα ωραίες φιλικές στιγμές. Κι επειδή εγώ ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει αυτό δεν έχω παρά να εκτιμήσω το κάθε τι. Εγώ έτσι είμαι. Αλλά εγώ είμαι εγώ. Κανείς άλλος δεν είναι εγώ. Και αν στην πέφτουν μη νοιάζεσαι. Δεν χάνεις τίποτα. Τίποτα απολύτως. Εγώ θα σε στηρίξω όπως με έχεις στηρίξει εσύ τόσον καιρό χωρίς να περιμένεις τίποτε από μένα. Εγώ είμαι εδώ. Εσύ επίσης και το γνωρίζω καλά. 

Μου έχεις προσφέρει πολλά, δεν σου έχω προσφέρει τίποτε. Αυτό ας το αναρωτηθούν εκείνοι που σε κατηγορούν και όλοι εκείνοι που συμφωνούν μαζί τους. Όλοι εκείνοι στους οποίους άνοιξες το σπίτι σου, ας αναρωτηθούν πόσο ιερό είναι αυτό. Ας το αναρωτηθούν για να κατανοήσουν το λάθος τους. Προσπάθησα να μεταφέρω ευγενικά το μήνυμα σε κάποιους και δεν το κατανόησαν. Ο εγωισμός βλέπεις είναι περίεργο πράγμα. Πολύ περίεργο. Ίσως κάποια στιγμή, όλοι μας, να κοιτάξουμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη και να κάνουμε την αυτοκριτική μας. Ίσως επιτρέψουμε στον εαυτό μας να καταλάβει ότι όλοι κάνουμε λάθη και ότι αν πρέπει να ζητήσουμε συγνώμη καλό θα είναι να το κάνουμε.

Ίσως, λέω ίσως, να καταλάβουμε ότι πολλές φορές τυφλωμένοι από τις δικές μας πλάνες να μην ενεργούμε σωστά. Ίσως.

Εγώ έχω βρει έναν φίλο. Και ο φίλος για μένα είναι ιερός. 

Ξέρω ότι μετά από αυτό θα χάσω μπλογκόφιλους και αναγνώστες. Ξέρω ότι θα δεχθώ ανώνυμες μάλλον επιθέσεις. Αλλά εγώ θα στηρίξω το φίλο μου, που ξέρω τις θέσεις του και την άποψή του. Αλλά Παύλο μου, εγώ είμαι εγώ. Μην περιμένεις και οι άλλοι να είναι εγώ. Σ' αγαπώ πολύ και το ξέρεις! Καλημέρα!

47 σχόλια:

  1. Τώρα, τι ....
    Στο ξανείπα, είσαι βλαμμένο, και εύκολα δεν το λέω αλλά σε αγαπάω μικρέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bάλε αλλη μια κωλοφωτιά στο funclub σου! ;)
      Σε εχω εκτιμήσει μέσα από τη στάση σου σε διάφορα θέματα.
      Μου αρέσουν οι άνθρωποι του στυλ σου... γι'αυτό και γω έρχομαι να προσθέσω ένα ακόμη λιθαράκι φιλίας στο τείχος που θα αφήσει τους "κακούς" απέξω...
      Αστους μωρε... μικροί είναι... στην επόμενη ενσάρκωση θα μεγαλώσουν :-p

      Διαγραφή
    2. Δεν χρειάζεται να το πεις, το έχεις αποδείξει...

      Διαγραφή
    3. και έκτακτο φιλί στη Λιακάδα!

      Διαγραφή
  2. πατέρα κι εγώ σε αγαπώ τρελά, είσαι όσο μοναδικός λες και καλό είναι όλοι να πορευόμαστε έτσι, για τον Παύλο δεν χρειάζεται να αναφέρω κάτι - θα ήταν και υπερβολή εδώ που τα λέμε - ο καθένας πρέπει να είναι αυτό που είναι πραγματικά κι όχι αυτό που θέλουν οι άλλοι ή που θα ήθελε να είναι, σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιε μου, είμαι τυχερός που σας γνώρισα, 2 ανθρώπους με εξαιρετική ψυχή κι αξιοπρέπεια. Σε φιλώ γλυκά...

      Διαγραφή
  3. αχ!και εγω σε αγαπάω!,οχι τόσο όσο τον Κωστή μου ,λίγο λιγότερο!

    τι να πω βρε παιδιά!περονόσπορος έπεσε; ακουω κι άλλα παραπονα απο μπλογκερς

    να βγούμε το βραδάκι να κοιταξουμε λίγο την πανσεληνο,να μας φωτίσει....
    φιλάκια!( μικρέ;;;;!!!!!!!!!!να προσέχουμε λίγο τις εκφράσεις μας,λέω εγω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φταίνε μάλλον τα φεγγάρια Νάσια μου, εγώ να δεις αδυναμία που σου χω!!!

      Την είδα την πανσέληνο... υπέροχη κι ας φέρνει εντάσεις!

      Διαγραφή
  4. Δεν το'χω παρακολουθήσει το σήριαλ -απέχω από τα τεκταινόμενα της ελληνικής μπλογκόσφαιρας, μακριά νυχτωμένο το πτηνό- αλλά ως γερομπλόγκερ (#Νέστορας_μπλόγκερ #συνταξιούχος #παλιοπτηνό) ενθυμούμαι πολλά τέτοια καρφώματα, μπασίματα και τακουνάκια, από την εποχή που ήμασταν είκοσι άνθρωποι στο κουρμπέτι (και ένα πτηνό), το δυοχιλιάδεςτέσσερα. Πόσο μάλλον σήμερα που έχει και ο κάθε αργυροπελεκάνος, μπλογκ. Η συμβουλή είναι ας κάμει ο καθένας το κομμάτι του κι ας μην ξεχνάει πως το μέσο έχει πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (#εφήμερο #ασυνεχές #ερασιτεχνικό). Και το κλωτσομπουνίδι είναι κι αυτό μέρος του παιχνιδιού -αλλά μόνον αν αφεθείς και συμπαρασυρθείς στη βαρβαρότητα.

    Είπε και εμίλησε το πτηνό.
    (που μεταξύ μας, δεν φημίζεται και για την ευφυία του)

    Μέικ λαβ, νατ γουόρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πτηνό μου και πού καλά έχεις κάνει, κι εμένα η ταπεινή μου άποψη είναι να γράφω και μόνο να γράφω για να σας κάνω να γελάσετε κυρίως και να γελάω κι εγώ. Αυτό μόνο. Όλα τα άλλα είναι περιττά. και πίστεψέ με, αν κάποιος έχει εξαιρετική ευφυία, αυτός είσαι σίγουρα εσύ!

      Σε φιλώ γλυκά στο ράμφος!

      Διαγραφή
  5. Όπως είπα και στο βλογ του Παύλου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
    Όσο για τους μπλοκοφίλους και τους αναγνώστες χεστήκαμε, φαίνεται ποιοι το κάνουν για την πλάκα τους και φαίνονται και ποιοι το έχουν αυτοσκοπό. Οπότε κιπ γκόινγκ! Και ή ιστορία δείχνει!
    Και έλεος με τα ανώνυμα σχόλια πια! Τζίζας!!

    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γουι κιπ γκόνγκ και σ όποιον αρέσουμε που έλεγε σοφά η Δημητρούλα τότενες!

      Φιλιά γλυκά!

      Διαγραφή
  6. Ρε δεν μας παρατάνε ολοι, οι άλλοι, λέω εγώ..... !
    Εξαιρετική η γραφή σου.
    μάτς
    * κι αμα χάσεις αναγνώστες, σιγά τα μάραθα, που λέγαμε παλιά... κοίτα να βάλεις το βρακί να κλαίει...!! ναι μωρε αυτό της δημοπρασίας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ καρδιά μου!!!
      μουτς!

      *κάποτε θα με ένοιαζε γιατί είμαι γνωστός νάρκισσος, τώρα που χω σφίξει το ζωνάρι απ την πείνα κι έχει βρωμίσει το χνώτο μου απ την ανεργία αρχίζω και κατανοώ τις αξίες!

      Διαγραφή
  7. Τρεμένς...παναθεμά σε με συγκίνησες...ΕΤΣΙ είναι οι Φίλοι, έτσι πρέπει να είναι...Ελάχιστα σε ξέρω, αρκετά σε διαβάζω, αλλά με αυτά που έγραψες σήμερα σε έβαλα στην καρδιά μου.
    Δεν θα πω τίποτα άλλο...
    ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Lefti μου, καλώς ήρθες ξανά στα κιτάπια μου!!!
      Σ ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια καρδιάς που μου στέλνεις!

      Διαγραφή
  8. Θα έπρεπε να σε ανησυχεί για το αν θα χάνεις φίλους απο την ζωή σου και όχι αναγνώστες απο το μπλογκ σου! Δεν ξέρω τί ακριβώς έχει συμβεί και ούτε θέλω να μάθω να σου πω την αλήθεια.. μου αρκεί αυτό που διαβάζω να είναι όμορφο. Και διάβασα κάτι πολύ όμορφο και συγκινητικό. Αν τα έγραφε όλα αυτα για εμένα η φίλη μου ακόμα θα έκλαιγα. Να είσαι πάντα έτσι!

    Καλή εβδομάδα να έχουμε! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρδούλα μου, δεν με ανησυχεί τίποτα, οι φίλοι μου είναι διαμάντια, είναι θησαυροί και αν δω ότι τους πειράζουν αντιδρώ. Οι μπλογκόφιλοι είναι επίσης μια υπέροχη παρέα αλλά δεν έχουμε μοιραστεί στην πραγματικότητα τις χαρές μας και τις λύπες μας, εγώ δεν έδιωξα ποτέ κανέναν, και όποιος με γουστάρει παραμένει. κόκκινες γραμμές δεν τραάω εύκολα αλλά ποτέ δεν θα πάψω να υπερασπίζομαι τους αγαπημένους μου. Και έχω την τιμή ο Παύλος να είναι ένας από αυτούς!

      Σε φιλώ γλυκά μελένια μου!

      Διαγραφή
  9. Βρε Τρεμένς! Δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι, αλλά επίσης όπως και η Μελοκανελλίτσα, δεν θέλω να μάθω.

    Αυτό που είδα -για άλλη μια φορά- είναι ότι είσαι ένα φοβερό παιδί με απίστευτες ευαισθησίες και μοναδικό ήθος.
    Τυχεροί οι αληθινοί σου φίλοι αλλά και όλοι εμείς που από 'σένα, παίρνουμε μαθήματα αγάπης και ανθρωπιάς.

    Να είσαι καλά!
    Φιλιά πολλά! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ καρδούλα μου, πραγματικά, δεν χρειάζεται να μάθεις, όλα αυτά για μένα είναι ανοησίες, τίποτε περισσότερο!

      Φιλιά γλυκά!

      Διαγραφή
  10. Με σένα μόνο μου φαίνεται δε λάθεψε ο Παύλος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εβιλακο να σου θυμισω οτι και με σενα ειχε λαθεψει πριν σε γνωρισει, εγω του ειπα ποσο αγαπω το μπλογκ σου , χιχι!

      Διαγραφή
    2. Evil, θα προσπαθήσω να είμαι αληθινός, σ ευχαριστώ!

      Αχ, άσωτε, αχ!!!

      Διαγραφή
    3. Τρεμενς μου επιτρέπεις μια στιγμή.

      @ Εβιλ... ωπα ρε μεγάλε.. ιζι... !!! πρόσεχε τι γράφεις !!! και πως το γράφεις.

      @ Ασωτε. κι εσύ διάβαζε τι γράφει, πριν απαντήσεις και ξεπέζεψε !!!

      Διαγραφή
  11. αυτο με τα λαθη και τη συγνωμη το ασπαζομαι απολυτα αλλα δεν ειδα να γινεται τελικα..αντιθετα ειδα μια σταση πολυ ανωριμη!
    α κατι δικα μου λεω βρε ο σεξυ σαρανταρης. χοχο
    (καλε) σιγα μην δεν αφησω σχολιο, για μενα ο πλανητης των μπλογκς ειναι υπεροχος εχει μονο υπεροχα παιδια κι αυτοι που το "χανουν" και βριζουν επωνυμα ανωνυμα και πισωπλατα, καλα παιδια ειναι
    εδω μ εχει βρισει μπλογκερ που εχουμε γινει τοσο φιλοι που δεν μπορεις να φανταστεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσωτε, όχι απλά είναι υπέροχος, είναι μοναδικός. πραγματικά! Και χαίρομαι που είμαι εδώ και σας έχω πλάι μου!
      Τώρα για την ανώριμη στάση που λες και από που, εσύ ξέρεις! και φυσικά το σέβομαι, κάτι παρόμοιο λέω κι εγώ, ξέρεις, είμαστε μεγάλοι άνθρωποι και πρέπει να ξεχωρίζουμε καταστάσεις. ο έχων λερωμένη τη φωλιά του - και φυσικά δεν απευθύνομαι σε σένα που με γνωρίζεις προσωπικά και που γνωρίζεις ότι σε εκτιμώ, καλό θα είναι να κάνει αυτοκριτική. Ο Παύλος είναι πολύ αγαπημένος κου για να το αφήσω να περάσει έτσι, είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω!!!

      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  12. Τα ίδια πράγματα νιώθω για τα παιδιά του πύργου,δεν θα μπορουσες να τα πεις καλύτερα και δεν νομιζω να λαθεύει το ένστικτό μου..
    Φιλια τρεμενσακο κανόνισε με τον Παύλο,ξέρει αυτός..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι! Άνθρωποι σπάνιοι και αγαπημένοι!!!

      Θα κανονίσουμε κούκλα μου!

      Διαγραφή
  13. γιατί μόνο σε εσένα έχει φερθεί έτσι;
    σε εμένα φέρθηκε αλλιώς;

    αν κάναμε κλαμπ οι ευεργετηθέντες με τον έναν ή τον άλλο τροπο από αυτό το δίδυμο, θα τους βγάζαμε πρωθυπουργούς!

    το σχολιαζα στη δουλειά μου πως αυτά τα παιδιά, έχουν ένα σπιτικό ανοιχτό σε όποιον τους χτυπήσει την πόρτα ότι ώρα και να είναι.
    έχουν το ραδιόφωνο και ότι κάνουν σε αυτό είναι προς όφελος των ακροατών. πόσοι απο εμάς θα έδιναν δείπνο για δυο σε άλλους σε ένα από τα καλύτερα εστιατόρια της αθήνας; ποσοι θα έδιναν τις προσκλήσεις για το θέατρο ενώ θα μπορούσαν να πανε οι ίδιοι που τόσο τους αρέσει; πόσοι σε περίοδο κρίσης θα έδιναν δωροεπιταγές σε άλλους ενώ θα μπορούσαν να τις κρατήσουν για τον εαυτό τους;

    μόνο αυτοί οι δυο. εγώ δε θα το έκανα και ξέρω πολύ καλά τι λέω. εγω δεν είμαι τόσο αλτρουΐστρια. αυτοί όμως είναι.

    και όποιος δεν μπορεί να το αναγνωρίσει, πολύ απλά είναι πολύ πολύ πολύ μικρός και δεν αξίζει να ασχολούμαστε μαζί του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω λόγια και το ξέρεις, όπως και για σένα επίσης. Οι άνθρωποι αυτοί, αμφότεροι, είναι σπάνιες ψυχές. Αυτό μόνο.

      Σε φιλώ γλυκά!!!!

      Διαγραφή
  14. Θα συμφωνήσω κι εγώ μαζί σου και θα επικροτήσω τις θέσεις σου!

    Επίσης θα ήθελα να σου πω ότι δεν θέλω να με αγαπήσεις ποτέ όσο αγαπάς τον Παύλο γιατί δεν θα το αντέξω επ' ουδενί να μου στείλεις καμιά μέρα Μίνα!!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια Μίνα στο 4, άμεσα, είναι η Αθηνά εκεί!!!! Γκαρσόν ακούς ή ναβάλω τις φωνές;;;

      Φιλιά πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  15. Δεν ξέρω τι έχει γίνει..
    Αλλά εσύ να είσαι πάντα αυτός που είσαι και σε όποιους αρέσεις.
    Κι ας χάσεις φίλους απο το μπλογκ -μάλλον σ' αυτή τη φάση ταιριάζει και σ' εμενα και γι' αυτό το επικροτώ!-
    Είναι πολύ συγκινητικο:)
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι, έτσι όπως το είπες!!!

      Σε φιλώ γλυκά καρδούλα μου!

      Διαγραφή
  16. Δε σε ξέρω προσωπικά διαβάζω μόνο τα γραπτά σου εδώ και λίγο καιρό αλλά απο την αρχή ένιωσα οτι αυτή η έξυπνη, γεμάτη ευαισθησία και χιούμορ γραφή δε μπορεί δε μπορεί θα προέρχεται και απο έναν ενδιαφέροντα άνθρωπο. Χαιρομαι πολύ που δεν έπεσα έξω! Μπράβο Τρεμενσάκι εισαι ΩΡΑΙΟΣ και ΣΠΑΝΙΟΣ τύπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργη μου, σ ευχαριστώ, θα κάνω ό,τι μπορώ για να μη σε διαψεύσω!

      Διαγραφή
  17. Κάτι θα ξέρεις εσύ για να τα λες αυτά
    αλλά κι αυτός που του τα λες και λέει "σ' αγαπάω μικρέ"
    κάτι θα ξέρει στα σίγουρα.
    Επομένως ....αυτός για να σ' αγαπάει δίκιο θάχει !!!!!
    Φιλιά πολλά ντελιριάκι
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ δεν θά χει;

      Ευχαριστώ πολύ Σόφη μου, καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  18. Εγώ τον Λουστράκο δεν τον ξέρω καν. Ούτε και το blog του έχω επισκεφτεί(η γαϊδούρα) και ας μην έχει αφήσει μήνυμα μου σε εκπομπή που κάνεις guest αδιάβαστο ο άνθρωπος. Απ' αυτό το λίγο που έχω εισπράξει απ' τις εκπομπές που έχω ακούσει έχω καταλάβει πως έχει μια πολύ ευγενική ψυχή και πολύ χιούμορ. Και το κατάλαβα γιατί αυτό ακριβώς βγάζεις στο ραδιόφωνο, ήθος και ψυχή για να ταξιδέψεις τον ακροατή σου. Δεν είναι τηλεόραση για να τον πείσεις με πρωτότυπες εμφανίσεις και θεάματα.
    Δεν ξέρω τι ακριβώς έχει παιχτεί. Ξέρω όμως αυτό που ανέφερα και στο blog μου, στις δύσκολες στιγμές αξιολογείς τις επιλογές που έχεις κάνει. Μετράς τους φίλους αλλά και τους εχθρούς. Και αυτό που μένει στο τέλος είναι η αλήθεια. Οι άνθρωποι που μένουν στο τέλος είναι οι πραγματικά δικοί σου.
    Είστε πολύ τυχεροί που έχετε και στηρίζετε ο ένας τον άλλον.
    Και πίστεψε με καλέ μου τρεμένς, αν χάσεις αναγνώστες σου επειδή στήριξες έναν άνθρωπο που σου έχει σταθεί και εκτιμάς και αγαπάς, δεν αξίζει ούτε καν να συννεφιάσεις. Άνθρωποι θα κάνουν πάντα guest στην σκηνή της ζωής μας, το θέμα είναι να μάθουμε να δεχόμαστε και να αγαπάμε αυτούς που έχουν σκοπό να μείνουν στο πλευρό μας μέχρι να πέσει η αυλαία. Και αυτοί είναι που πραγματικά μετρούν.
    Σου στέλνω τα φιλιά μου και την καλημέρα μου. Α! Και μην ξεχάσεις, μείνε πάντα ο εαυτός σου. Είναι υπέροχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε, δεν σου βάλαμε αγιοβασιλιάτικο; χαχαχαχαχα!

      Δεν έχει σημασία τι έχει παιχτεί, καμία απολύτως, ξέρεις, κι εγώ δεν εμπλέκομαι στα εδώ, δεν έχω εμπλακεί γιατί απλά δεν με αφορούν... Αλλά όταν ένας φίλος μου έχει παράπονο, όταν νιώθει ότι αδικείται, εγώ το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να τον στηρίξω!!!

      Σε φιλώ γλυκά μικρή μου!

      Διαγραφή
    2. Καλέ ναι αυτό λέω, ο άνθρωπος ποτέ δεν άφησε μήνυμα μου αδιάβαστο και αίτημα μου ανικανοποίητο (και εσύ φυσικά! Α, παράπονο δεν έχω φωτιά θα πέσει να με κάνει παρανάλωμα) γι αυτό του εύχομαι και εγώ μέσα απ' την καρδιά μου καλή δύναμη και όλα να πάνε καλά.

      Διαγραφή
  19. Γράφουμε, επειδή το θέλουμε. Διαβάζουμε κάποιους, επειδή μας αρέσουν όσα γράφουν. Δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε όλοι με όλους, αλλά ποιος ο λόγος να διαβάζεις κάποιον που δεν σου αρέσει;

    Eμένα μου αρέσεις. Απο κει και πέρα οι υπόλοιποι...GET A LIFE!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα Ben, πες τα γιατί στο τέλος θα ξεχάσουμε το λόγο που είμαστε εδώ...

      Διαγραφή
  20. Κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας... Πολλά παράπονα διαβάζω τελευταίως στη μπλογκόσφαιρα, αλλά εξακολουθώ να είμαι -κι ευτυχώς δηλαδίς- βαθιά νυχτωμένη. Το μόνο που έχω να πω, είναι ότι βλάκες υπάρχουν παντού -και είναι και πλειοψηφία, εξ΄ου και η κατάντια όχι της Ελλάδας όπως γκρινιάζουν μερικοί, αλλά του πλανήτη ολάκερου. Γι΄αυτό ξεχωρίζουμε αυτούς που μας κάνουν, φτιάχνουμε τη δική μας μικρή κοινωνία φίλων, είτε πραγματικών είτε βίρτσουαλ, και πορευόμαστε αναλόγως. Οι υπόλοιποι ας χτυπιούνται. Επίσης, θέλω να πω ότι παρ΄όλο που τους μπλογκοφίλους μου δεν τους έχω συναντήσει ποτέ, μου έχουν κάνει παρέα σε κάτι στιγμές πολύ δύσκολες και τους νοιώθω τόσο πραγματικούς όσο και τους άλλους. Και για μένα είναι εξίσου σημαντικοί.

    Όσο για τους βλάκες... στα μπλογκς, υπάρχει αυτό το φανταστικό κουμπί "delete". Πατάς και τους εξαφανίζεις. Μακάρι να υπήρχε και στην πραγματική ζωή ;)

    Τρεμενσάκο άι λοβ γιου κάργα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, της τρελής γίνεται και πλήττω αφάνταστα. Εγώ ε΄δω μέσα είμαι για να γελάω και να ξεχνιέμαι, προβλήματα δόξα τω Θεώ έχω μπόλικα... Οπότε κρατάω αυτό, κρατάω και ανθρώπους αγαπημένους και συνεχίζω!!!

      Αι λαβ γιου τοο μπέιμπ!

      Διαγραφή
  21. Εγώ για άλλη μια φορά δεν έχω πάρει είδηση.
    Δεν πειράζει όμως.
    Καλύτερα μου φαίνεται να μην ξέρω.
    Εγώ σας αγαπάω όλους κυρίως εσένα όμως και το ξέρεις πια!
    Αλλά φοβάμαι πως δε μ' αγαπάς κι αγαπάς τη Νάσια:P:P

    Καλό απόγευμα αγαπημένε μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα γατούλα μου, καλύτερα...

      Το ξέρω ότι μ αγαπάς και το ξέρεις ότι σ αγαπώ, μη μετράς τις αγάπες, δεν υπάρχει υποδεκάμετρο ικανό!!! (τι έγραψα πάλι ο πισωγλέντης).

      Φιλί γλυκό!

      Διαγραφή