Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Του Έρωτα Μέγα Καλό



Ακούγοντας αυτό το τραγούδι σε σκέφτομαι, ακούγοντας αυτό το τραγούδι σε περιμένω. Εγώ κι εσύ. Τρία χρόνια σχεδόν. Εγώ κι εσύ.

Εσύ.
Όταν με πήρες τηλέφωνο πριν καν σε δω πρώτη φορά, να μου κρατήσεις νοερά το χέρι όταν ήμουν σε δύσκολη στιγμή πριν 3 χρόνια. Που νοιάστηκες έναν άγνωστο.

Εσύ.
Όταν σε είδα πρώτη φορά, εκεί που είχαμε δώσει ραντεβού, στο καλλιμάρμαρο, σε είδα να περπατάς προς το μέρος μου κι έχασα το φως μου. Τέτοια ομορφιά, βγαλμένη λες από παραμύθι, η καρδιά μου βούλιαξε, δεν θα με θέλει είπα μέσα μου, είναι τόσο όμορφος.

Εγώ.
Που κατάλαβα μόλις σε είδα ότι αυτό που ζούσα μέχρι τότε ήταν ένα ψέμα, μια κακοστημένη φάρσα και άνοιξα τα φτερά μου προς εσένα.

Εσύ.
Που μου έδειξες με ένα χαμόγελο - ω, τι χαμόγελο, με ένα βάδισμα, ω, αυτό το περπάτημά σου, με εκείνα τα μάτια σου - τι υπέροχα μάτια και με κάθε εκατοστό του κορμιού σου τι θα πει έρωτας.

Εσύ.
Που πάλεψες πολύ με όλους τους εξωγενείς παράγοντες για να είσαι μαζί μου, και με τον ίδιο σου τον εαυτό για να με πιστέψεις και να καθήσεις πλάι μου.

Εγώ.
Που έκανα την υπομονή τέχνη μέχρι να σου δείξω αυτό που δεν πίστευες. Ποιος στ' αλήθεια είμαι για σένα.

Εσύ.
Που άνοιξες το σπίτι σου, γεμίζοντάς το μπαλόνια και σοκολάτες για να με δεχτείς πρώτη φορά σ αυτήν την υπέροχη πόλη, σ αυτό το υπέροχο σπίτι, σ αυτήν την υπέροχη αγκαλιά.

Εμείς.
Που ταξιδέψαμε χιλιάδες χιλιόμετρα αυτά τα τρία χρόνια για να βρεθούμε, για να ζήσουμε ο ένας με την ανάσα του άλλου, για να ανακαλύψουμε ξανά τι είναι έρωτας.

Εσύ.
Που με έμαθες ξανά τι σημαίνει αγκαλιά, τι σημαίνει χάδι, τι σημαίνει χαμόγελο, τι σημαίνει εμείς. Ναι, εμένα, το τρομοκρατημένο πλάσμα που για 3 χρόνια παρέπαιε στο χάος.

Εγώ.
Που σεβάστηκα εσένα, που πίστεψα εσένα απ την πρώτη στιγμή, που ένιωσα περήφανος όταν περπατάμε μαζί στο δρόμο και σε κοιτάζουν όλοι, ποτέ ζήλια, μόνο περήφανος.

Εσύ.
Που για μένα έκανες θυσίες, που τσακώθηκες με λατρεμένους σου ανθρώπους για να μη με ταράξεις - κι ας σε έβαλα μετά να τα ξαναβρείτε για να μην είμαι εγώ η αιτία.

Εσύ.
Που όταν πέθανε ο πατέρας μου, που τον αγάπησες τόσο πολύ, ταξίδεψες με ένα ΚΤΕΛ 700 χιλιόμετρα για να φτάσεις ξημερώματα και να μη μ' αφήσεις μόνο παρόλο που σε παρακάλεσα να μην το κάνεις.

Εσύ.
Που μ ερωτεύτηκες.

Εγώ
Που σ' ερωτεύτηκα.

Εσύ.
Που μ' αγάπησες.

Εγώ.
Που σ' αγάπησα.

Εμείς.
Για όσο. 1 μέρα. 1 ζωή, δεν ξέρω, αρκεί που τώρα είμαστε εμείς.

64 σχόλια:

  1. πόσο όμορφο αγαπημένε μου!
    σου εύχομαι τα καλύτερα..
    σας εύχομαι τα καλύτερα..!

    (να πω την αλήθεια μου; λίγο ζηλεύω.. όχι με την κακιά έννοια.. λίγο ένα τσίμπημα το νιώθω, εκεί αριστερά.. θα το νιώσω εγώ ποτέ αυτό;;;)

    χαίρομαι για σένα!
    σε φιλώ
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το νιώσεις
      θα έρθει όταν δεν το περιμένεις και όταν θα νομίζεις ότι δεν το χρειάζεσαι...

      σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  2. Όταν το ''εγώ'' και το ''εσύ'',σμίγουν και γίνονται ''εμείς'',δεν υπάρχει ομορφότερο συναίσθημα!!!
    Τρεμενσάκο μου φιλί μεγάλο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά σε σένα και όλους τους αληθινά ερωτευμένους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια σου πολλά τρεμενάκο!!! Πολύ όμορφα λόγια!! είναι πολύ τυχερός που σε έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να είστε πάντα μαζί, αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο λαχείο απ' την αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, έτσι είναι, κι επειδή το ζεις σου εύχομαι να είναι παντοτινό!

      Διαγραφή
  6. αμάν βρε τρεμένς κάθε φορά να με συγκινείς με κάτι τέτοια που γράφεις...
    χρόνια σας πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ! αχ! αχ! αχ! αχ!αχ! αχ!

    τέτοια του λες και τον εχεις μαγέψει....αλλιώς θα ήταν μαζί σου για τα όμορφά σου μάτια;;;αφού ,δε φταίω εγω ,εσυ το λες,δεν έχεις ωραια μάτια!
    είσαι εσύ ένας!!!!!!!!!!!!!!

    τώρα δεν είναι ωρα, αλλά τα ''εσύ'' θα τα αναλύσω άλλη στιγμή!!δε θα περάσουν έτσι απαρατήρητα!έχουν ''ζουμί''!!!!!!!!!
    καλημέρα ερωτοχτυπημένε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα εγώ δεν έχω ωραία μάτια; Μα είναι ένα απ τα δυνατά μου σημεία!!!

      Να τα αναλύσεις κι εδώ θα είμαι να σου απαντήσω!

      Διαγραφή
  8. ΜΑ-ΖΕΙ! αυτό σας εύχομαι! μη φόβου κανενα στο κοσμο τον απάνθρωπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Άσωτε φίλε μου. να χαίρεσαι κι εσύ την αγάπη σου!

      Διαγραφή
  9. Δηλαδής πόση αγάπη να χωρέσει και σε ένα ποστ;
    Όταν ξεχειλίζει και δεν τη χωράει μήτε μια ολάκερη ζωή!
    Τρέμενζ, να'ναι η αγάπη σου, ανάσα. Κι όσο αναπνέεις, ν'αγαπάς.

    Λαβ γιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χωράει πτηνό μου, δεν περιγράφεται όσο κι αν προσπαθήσεις... έρχεται σήμερα, στο Δομοκό είναι τώρα (κατίκι δεν του πα να φέρει!)


      Είναι ανάσα, οξυγόνο, είναι ζωή!!

      Λαβ γιου του πτηνό μου όμορφο! Καλημέρα!

      Διαγραφή
  10. Να είστε πάντα ευτυχισμένοι τρεμένς μου και να νιώθετε πάντα αυτά τα υπέροχα συναισθήματα!!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι γλυκό... και συγκινητικό... είσαι μεγάλη καρδιά μπαμπά, κρατήστε πάντα ζεστή αυτή την αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και για άπειρες μέρες ακόμα, τόσες που η μνήμη να λησμονεί μα η καρδιά να θυμάται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα εσύ ποτέεεεεεε, να μη χαθείς ποτέ ποτέ απ' τη ζωή μου
    γιατί κυλάς όπως το αίμα στο κορμί μου
    Μου δίνεις δύναμη και νόημα να ζώωωωωωωωωωωωωωωωωωω

    Να 'στε πάντα μαζί, καλά κι ευτυχισμένοι! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Aaaa sto kalo sas oloi exete valthei na me pethanete simera! Oxi tipota allo, tha mou xalasei to image tis skliris-de masao-piso kai sas efaga pou kalliergo me tosi prospatheia...

    Na xairesai ton agapimeno sou Tremensako mou, panda mazi kai panda erotevmenoi, se filo poli poli, mouts!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστέρω μου γλυκειά, ποιο σκληρό ίματζ βρε, εσύ; Εσύ είσαι ζάχαρη με μέλι!

      Διαγραφή
  15. Συγκινήθηκα τρεμενάκο μου γιατι άγγιξες πολύ ευαίσθητα σημεία. Να είσαι πάντα έτσι, και εσύ και ο αγαπημένος σου, όχι μόνο καθε τέτοια μέρα αλλά κάθε μέρα, για μια ζωή. Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου σ ευχαριστώ! Να είμαστε όλοι πάντα ερωτευμένοι! Είναι οξυγόνο!

      Διαγραφή
  16. Μεσα απ'τα λογια σου ειδα και την δικη μου/μας ιστορια!Εμενα και της μικρης μου!
    Να ειστε παντα ετσι για οσο οπως λες!Στιγμες μονο ευτυχισμενες ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γάτε μου, η ιστορίες των ερωτευμένων μπορεί να είναι διαφορετικές αλλά έχουν ένα κοινό σημείο που σβήνει τις διαφορές. Τον έρωτα!

      Διαγραφή
  17. γλυκέ μου, γι αυτό σε λατρεύω! γιατί είσαι τόσο τρυφερός και καταφέρνεις να μας συγκινείς με το παραμικρό!

    πάντα το ίδιο αγαπημένοι και ευτυχισμένοι σου εύχομαι!

    φιλιά γλυκέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ρία μου, μπορεί να δείχνω σκληρός αλλά είμαι ένα τρυφερό ελαφάκι...

      Σ ευχαριστώ καρδούλα μου και ανταποδίδω φυσικά!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια σας πολλά! Εύχομαι να περάσετε όλο το υπόλοιπο της ζωής σας, μαζί και αγαπημένοι όπως είσαστε τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πόσο όμορφο! Πόσο όμορφη ψυχούλα που έχεις!
    Να είστε πάντα μαζί, ευτυχισμένοι και κάθε μέρα να δυναμώνει η αγάπη σας!

    Φιλιά! ❤

    ΥΓ. Ε, λόγω της ημέρας... ταιριάΝει η καρδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταιριάζει δε λες τίποτα!

      Σ ευχαριστώ γλυκιά μου! Σου έυχομαι απεριόριστη αγάπη!

      Διαγραφή
  20. καλέ δεν τα μπορώ αυτά τα αγαπησιάρικα βουρκώνω. Να χαθείς χαζό. Άντε και ένα φιλί πριν φύγω, σμούτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να μας συγκινήσω λίγο ένεκα της μέρας! Φιλί στο μουσούδι γάτε!

      Διαγραφή
  21. Από τα πιο συγκινητικά που διάβασα σήμερα...αξίζει λοιπόν να γιορτάζεται ο άγιος αν είναι να γίνεται αφορμή για κατάθεση ψυχής και έρωτα...χρόνια σας πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να γιορτάζεται Μαρία μου γιατί ο έρωτας είναι γιορτή!

      Διαγραφή
  22. Ti τρυφερο;;;
    Χρόνια σας πολλά,παντα αγαπημενοι!
    Φιλάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ καρδιά μου, σου έυχομαι έρωτα μέχρι τα μπούνια!

      Διαγραφή
  23. εγώ συγκινήθηκα με αυτά που διάβασα...να είστε πάντα μαζί λατρεμένοι και με φωτεινά χαμόγελα!
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινιώ μου σ ευχαριστώ. Αχ ο έρωτας, αχ! Σου έυχομαι να τον ζήσεις και να τον ζεις με όλη του τη μαγεία!

      Διαγραφή
  24. H αγάπη μας ειναι λιγο πιο μικρή απ'το σύμπαν
    γιατί πρέπει να χωράει κάπου....
    Σου το αφιερώνω με πολλές ευχες και ενα μεγάλο φιλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη αφιέρωση, σ ευχαριστώ ανάσα! Μεγάλο φιλί κι από μένα!

      Διαγραφή
  25. Διαβάζω και ξαναδιαβάζω...
    Σε ζηλεύω ξερεις...
    Αν βρήκες και έχεις δίπλα σου τέτοιον άνθρωπο ΟΤΙ και να γράψεις είναι λίγο.
    Μόνο η παρουσία σου δίπλα του και η αγάπη σου αρκούν για να εκθειάσουν αυτή την αγάπη...
    Τα λόγια όχι... πόσο μάλλον τα γραπτά...
    Σε φιλώ γλυκά... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, να μη με ζηλεύεις, να το ζήσεις, το χεις ζήσεις, το ξέρω, να το ξαναζήσεις σε όλο του το μεγαλείο!

      Σε φιλώ γλυκά Λιακάδα μου!

      Διαγραφή
  26. Κάτι οι οδοντίατροι, κάτι η μαμά, κάτι το βαφτιστήρι που είχε άδεια και ήλθε να μας δει, κάτι η εφημερίδα, πως τα καταφέρνω και δεν προλαβαίνω να μπω εγκαίρως στις αναρτήσεις των φίλων δεν μπορώ να το καταλάβω!
    Την διάβασα πολύ προσεκτικά και εύχομαι αυτό που ζεις να είναι για μια ζωή!
    Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυσσάξανε πια!

      μακάρι να είναι λατρεμένη μου, αλλά καόμα κι αν δεν είναι είμαι τυχερός που το ζω...

      Διαγραφή
  27. Τι όμορφη... τι γλυκιά ανάρτηση! Πάντα "εσείς" να είστε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να είστε μαζί για πάντα.Σας το εύχομαι ολόψυχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ματάκια μου, σ ευχαριστώ. Σου έυχομαι ολόψυχα όλη σου η ζωή να είναι γεμάτη έρωτα!

      Διαγραφή
  29. Να χαίρεσαι το εσύ σου τρεμενσακο μου, να κρατήσει για πάντα αυτό το "εμείς"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, το πάντα, μακάρι αλλά δεν είναι αυτοσκοπός. Είμαι απ τους τρελούς του σήμερα! Σ ευχαριστώ γάτα μου όμορφη!

      Διαγραφή