Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Μα πόσο σικ είσθε!

Που είσαι φιλενάδα; Χαθήκαμε βρε πουλάκι μου, είχα εδώ τον έρωτα τόσες μέρες και περάσαμε υπέροχα, τι βόλτες, τι σπα, τι μπαμ, τι ξεμπάμ, όλα τα χε ο μπαξές, ακόμα και φαϊ είχε εκτάκτως διατί εόρταζε η αδερφή η αγαπημένη και το ρίξαμε και λίγο έξω, ε, ας πάει το παλιάμπελο, 6 κιλά φύγανε, τα υπόλοιπα σιγά σιγά και χαλαρά μην κρεμάσει και το δέρμα, αντιλαμβάνεσαι.

Και μέσα σε όλα τα εξαιρετικά, είχαμε και χθες τον τελικό της ελληνικής συμμετοχής στη Γιουροβίζιον, την οποία ως γνήσια αδερφή πολύ αγαπώ, μαζί με τα μιούζικαλ και τη Βαρβάρα, τη Στράισαντ, ξέρεις!

Και κάτσαμε χτες, μετά από μια εξαιρετικά γιομάτη μέρα, αποκαμωμένοι επί του καναπέως, να παρακολουθήσουμε τη διοργάνωση, η οποία σε σύγκριση με την περσινή διοργάνωση ήτο η μέρα με τη νύχτα. Πέρσι θυμάμαι που είχε γίνει σε εμπορικό κέντρο είχα νιώσει μια αμηχανία, κάτι η ακουστική, κάτι ότι θα πεταγόταν μαντάμ αλλού ντ αλλού με σακούλα Σκλαβενίτου στο πλάνο και θα χαλούσε το χορευτικό εύρημα, κάτι τέλος πάντων. Χθες όμως ήτο λιτό γκλαμ και μου άρεσε. Μάλλον είχα τις καλές μου γιατί ακόμα και το Δεσποινιώ, το οποίο το αντιπαθώ τα μάλα, μου φάνηκε μια χαρά. Τά λεγε ωραία όμως, ήτο άνετη και με καλή άρθρωση. Όχι σαν κάτι άλλες! Χα!

Και το τραγούδι που βγήκε εμένα πολύ μου αρέσει, κάτι διαφορετικό βρε ψυχή μου, δε λέω και η Θωμαή καλή ήταν αλλά με άγχωσε, ήταν βλέπεις το τέμπο πολύ γρήγορο και τα λόγια πολλά πολλά και δεν προλάβαινε να ολοκληρώσει φράση. Αισθάνθηκα λες και την είχαμε τη δόλια σε πάνελ μαζί με Κανέλλη - Γεωργιάδη και προσπαθούσε να πει η κοπέλα αυτό που ήθελε να πει. Η πλάτη δε, εξαίρετη, κορμί θανατηφόρο η μικρά, εύγε!

Και του Άλεξ το τραγούδι εξαιρετικό (αλήθεια, πόσο ύψος έχει αυτός;) αλλά η Τζορτζίνα μάλλον είχε παραχτυπήσει πάστες πριχού ερμηνεύσει και το σκότωσε στο 2ο μέρος. Στην αρχή είπα, δεν μπορεί, παράκουσα ο ακροατής αλλά μετά το 6ο φάλτσο αντιλήφθηκα. Άτιμο κροκάν, κάνεις γρέζι στη φωνητική τη χορδή...

Την Αγγελική τη φιλενάδα μου δεν θα τη σχολιάσω. Κούκλα μεν, αλλά. Πολύ αλλά όμως. Τόσο αλλά που αν έβγαινε αυτή δεν θα παρακολουθούσα το διαγωνισμό. Μου τό χα τάξει!

Όμως δεν θα ήθελα να σταθούμε σε αυτό το θέμα, ούτε στη Μαρίγια τη λατρεμένη μου που ήτο πιο θηλυκή από ποτέ, ούτε στο μαλλί της Ρουσλάνας και την ανάγκη της Φουρέιρα να ισιώσει το δικό της, ούτε στο σαγόνι της Ντέμυ και τη σωβρακοφανέλα του Ντίμα, ούτε καν στην υπερβλητική αφωνία-παραφωνία του Μαρτάκη. Όχι.

Θα ήθελα να συζητήσουμε το ενδυματολογικό της υποθέσεως. Ναι φιλενάδα. Σε αυτό. Διότι χρόνια το χω απορία, αυτοί οι ενδυματολόγοι τι σκατά σπουδάζουνε και τα ντύνουνε έτσι τα καημένα, και περιμένεις το κορτσόπον να βγει να τραγουδήσει το Αφροντίζιακ και σκιάζεσαι και τρέχεις προς νερού σου; Τι στο καλό; Όλοι μύωπες είναι με χαλασμένα ματογυάλια και προχωρημένη αχρωματοψία;

Βγαίνει εκείνη η δυστυχισμένη που στείλαμε πέρσι και πήγε άπατη, να μας θυμίσει το Βατερλό που 1 χρόνο προσπαθούμε ως κρισώδες έθνος να ξεχάσουμε, και είναι ντυμένη καναρίνι μαδημένο με ποδαράκια ροζ στραφταλιζέ. Είναι και κοντή η δόλια, της κάνανε και το μαλλί Μπρους Σπρίνγκστιν και την πετάξανε στη σκηνή να κάμει μότες. Που το βγάζεις έτσι το δύστυχο το απολειφάδι; Όποια ομορφιά κι αν έχει, που έχει το καημένο, γλυκό κοριτσάκι είναι, της την κατέστρεψες και θυμίζει σφαγή στο Pet Shop. Α την καημένη.

Και βγαίνει η ετέρα αδικημένη Κύπρια περυσινή - κοπελάρα εκείνη, 2 μέτρα κορίτσαρος - και την έχουνε ντύσει με φακιόλι και τσίτι λες και πάει να καθαρίσει σκάλες σε πολυκατοικία στα Άνω Πατήσια, όλα, σκάλες - κεφαλόσκαλο και ασανσέρ. Γιατί μωρή κομπλεξικιά τόκανες έτσι το δύστυχο το κοριτσάκι που ναι σαν τα κρύα τα νερά; Γιατί αντί να αναδείξεις την ομορφιά της με έβαλες στη διαδικασία να ψάχνω τον κουβά και τη σφουγγαρίστρα και να βράζω νερά νυχτιάτικο να της κάμω παράδιση εργαλείων; Τι σού φταιξε το δόλιο το κορτσούδι;

Αχ άσε με να κάμω παρέμβαση με το Δεσποινιώ το Ολύμπιον που τραγούδησε εκείνο το παναδιάφορο πράμα και χαιρόταν. Μα ίδια με τη Δανδουλάκη, ωσάν η νύφη του βρικόλακα κι αυτή, το τραγούδι δε αίσχιστο. Εξαιρετική επιλογή για ασανσέρ και Σκλαβενίτη, εκεί που συγκρίνεις τις τιμές στις σερβιέτες να το ακούς και να αγλαϊζεσαι. Η αναρώτηση ήταν αν το χε γράψει ο Χατζηγιάννης αλλά μάλλον όχι γιατί χωρίσανε. Να δούμε που θα δώσουμε 12ρι φέτο γιατί δεν το βλέπω το Δεσποινιώ-Κάτια-βαμπίρ να περνά στον τελικό. Α τη δόλια...

Αμ η άλλη; Αχ η άλλη, ναι, η Έλενα η χιλιοαγαπημένη, η Έλενα που μας έφερε πρωτιά προ οκταετίας, αχ, ναι αδυνάτισε, αλλά αδυνάτισε όσο έπρεπε; Όχι; Τότε τι της το βαλες το κολλητό το μίνι το λαμέ και πεταγόταν η κοιλιά και τα βυζά είχαν κρεμάσει λες και ήταν 100 χρονώ σκατόγρια; Τι στα κομμάτια, καθρέφτες δεν έχουσιν; Ένα πρίτι μπρα χάθηκε να της βάνεις να της το σηκώσεις; Εδώ κοτζαμάν Τζωρτζ Μάικλ είχε συναυλιασθεί με κορσέ να μην φαίνεται το μπακόνι, η Έλενα χτες βρήκε να κάψει τα σουτιέν; Άτιμε φεμινισμέ.

Αμ της Βαρώνης Φον Τραπ (πρώην) ποιος της το ζωγράφισε το φρύδι τόσο ψηλά; Μα στο κούτελο το φρύδι βαρώνη μου και σου χω και αδυναμία; Αχ πόσα ν αντέξω φιλενάδα, κι έχω και μπρόκολο να φάω το βράδυ...

69 σχόλια:

  1. Αυτή είναι περιγραφή!!
    Χαχα..."λες και την είχαμε τη δόλια σε πάνελ μαζί με Κανέλλη - Γεωργιάδη και προσπαθούσε να πει η κοπέλα αυτό που ήθελε να πει"...αυτό ακριβώς!!
    Κατά τα άλλα χαίρομαι που δεν επέλεξαν Αγγελική..Παναία μου τι δράμα ήταν αυτό...τα πόδια που τραγουδάνε(όχι κυριολεκτικά, γιατί δεν το πολυέχει κιόλας), θα την έλεγαν αν ήταν ινδιάνα...πού νόμιζε πως πήγαινε? σε σκυλάδικο?
    Εκτός αν ήταν συμβολικό το στήσιμο και το τραγούδι...πράγμα απίθανο...ήταν αυθεντικό(!)σκυλίσιο! και ήταν χαζόοοοο!!!!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυθεντικότατο οριεντάλ σκυλάδικο, αναντάμ παπαντάμ, αλλά ποδάρες η άτιμη!!!!

      Διαγραφή
    2. Και τόοοοοοοοσο πόδι πια υπερβολή μοιάζει...μόνο σε μένα δεν άρεσε όλο αυτό το τηλεγραφόξυλο?

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχαχαχα
      έλα μωρέ, κουκλάρα ήταν!!!!

      Διαγραφή
  2. Από τις περιγραφές σου τρεμενσάκο μου έμαθα τα καθέκαστα του τελικού,μιας και επιλεκτικά δεν τον παρακολούθησα...Χίλιες φορές να με έβαζαν να μαζεύω ένα κιλό φακές από το πάτωμα,παρά να το δώ...
    Χαράς την υπομονή σου...χιχιχι
    Φιλώ σε γλυκέ μου τρεμενσάκο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από αυτά που διαβάζω, μου φαίνεται ότι έκανα καλά που δεν τον παρακολούθησα! Εννοείται ότι δεν πρόκειται να δω ούτε τον κανονικό διαγωνισμό... δεν είμαι εγώ γι αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα, καθόλου δεν με πειράζει που δεν είδα το σόου!!!
    Μια χαρά περιγραφή μας έκανες, μακράν απολαυστικότερη απ' ό,τι το σόου αυτό καθεαυτό!

    Κάποιες "φυσιογνωμίες" ομολογώ ότι δεν τις γνωρίζω!
    Την τέως βαρώνη, πάντως, την είδα σε φωτο στο φατσαμπούκι και παραλίγο να μην την αναγνωρίσω! Πιο παιδούλα από τα '60s - '70s! (Έχεις κι εσύ κάτι απορίες για το φρύδι! Τράβα τράβα... ξέφυγε το χνάρι!)

    Φιλιά πολλά! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι να σου κάμει και ο όφρυς ο έρμος, πήγε διακοπές στο κούτελο!

      Διαγραφή
  5. Εγώ το τραγούδι το είδα σήμερα στο ΥΤ, γιατί χθές δεν το άντεξα το φανταχτερό show και μου φάνηκε εντελώς χάλια! Τα αγόρια δε λέω με τα φουστάκια τους μια χαρά ήτο... Πάντως αν το έχεις παρατηρήσει οι στυλίστες τους άνδρες μια χαρά τους ντύνουν (ιδέα μου?) με τις γυναίκες χωλαίνει το πράγμα. Τι να πω Τρεμενσάκο, ζηλιάρες αδελφές - στυλίστριες τι περιμένεις! :-) Καλή εβδόμαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς Γιώργη μου, αν εξαιρέσεις το δόλιλο Ρώσο όλα τα αγόρια μια χαρά ήταν! Ακόμα και ο Καπουτζίδης ευπαρουσίαστος και σχεδόν fuckable. Οι δύστυχες οι κοπελιές τα τραβάνε όλα.

      Καταραμένες αδερφές

      Διαγραφή
  6. αχ να είσαι καλά ρε πατέρα, τώρα που το διάβασα γέλασα τόσο πολύ όμως... το είχα ανάγκη, σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιόκα μου υπέροχε, εδώ είναι ο μπαμπάς, ποιος σε πείραξε να του σπάσω τα μούτρα;

      Διαγραφή
  7. Χαχαχαχαα μολις ειπες πριτι μπρα θυμηθηκα ποσο κοροιδευω τη μανα μου οταν παιζει η διαφημηση και της λεω πως λεγεται μπρικι μπρακ χαχαχα!
    Να σαι καλα φιλε μου καλο βραδυ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα δεν αντέχω άλλο να βλέπω τη δεκάλεπτη διαφήμιση, νυσάφι! Ας το φοράνε τουλάχιστον!

      Καλό σου βράδυ γάτε!

      Διαγραφή
  8. Αχαχαχαχα θα έρθει η ώρα που διαβάζοντας σε θα πέσω απ' την καρέκλα, το βλέπω...
    Αγαπημένε μου, απ' ότι γράφεις δεν έχασα τίποτα.
    Να έβαζες και το τραγούδι που κέρδισε από κάτω να έχω πλήρη ενημέρωση, η δόλια...

    Σε φιλώ πολύ πολύ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ο καναπεύς, του καναπέος, μάνα μ', μάθε να γράφεις.

    τα υπολοιπα θα τα γελάσω το πρωί. Νυστάζω. καλή σου νύχτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλωσέ με κι άλλο, γουστάρω!!!!

      Διαγραφή
    2. πιάσε μια εικόνα. Κρατώ το μαστίγιο και εχω το χέρι στη μέση. το μαστίγιο σχίζει τον αγέρα.
      Είσαι ξαπλωμένος χαμαί!και το πόδι μου ακουμπά στη μέση σου.
      εχω ύφος θριαμβευτή !
      Θα μάθεις γραμματική και θες και δεν θες !!!

      Διαγραφή
  10. Καλά μιλάμε ο σχολιασμός σου ειναι απίστευτος!!!
    Δε τα ειδα ολα...αλλά για οσα είδα δε μπορώ παρά να προσυπογράψω τα λεγόμενα/γραφόμενα σου!

    φιλια πολλα τρεμενσακι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάμω ο έρμος Coula μου, τώρα που είμαι άνεργος δεν έχω και πολλά θέματα να σας γράφω και παρακολουθώ ακόμα και τηλεόραση (φτηνή δικαιολογία, και να δούλευα πάλι θα το έβλεπα, αδυναμίες είναι αυτές, ποδόσφαιρο μόνο μη με βάλεις να δω γιατί δεν καταλαβαίνω για να σχολιάσω)

      Φιλιά γλυκά καρδιά μου!

      Διαγραφή
  11. Ναι ομολογώ, δεν κάθησα να δώ το τσίρκο.. και απο όσα διαβάζω απο εσένα σίγουρα θέαμα τσίρκου ήταν οπότε δεν μετανιώνω και δεν νιώθω διόλου άσχημα που εγώ δεν στήθηκα μπροστά στην τηλεόραση να δω όλη αυτή την παρέλαση. Θα συγχιζόμουν και δεν είμαι πλέον για τέτοια! Τουλάχιστον σε διάβασα, τα φαντάστηκα και χαμογέλασα! Αρκεί!!

    Καλό βράδυ τρεμενάκο μου! Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, έχασες φιλενάδα, εγώ πολύ τα γουστάρω αυτά, ήμασταν δε αγκαλιά στον καναπέ με το αμόρε και ένας έδενε, ο άλλος έλυνε. ο μισός σχολιασμός είναι δικός του!!!

      Φιλί γλυκό!

      Διαγραφή
  12. αχαχαχαχα καλά έχω λιώσει!!! Μην χάνεσαι!! -6 εσύ, -5 σημείωσε σε μένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα από χτες που τους θάβαμε με το αμόρε το έγραφα στο μυαλό μου!!!!

      Διαγραφή
  13. χχχχχχαχαχαχαχααααα είσαι όλα τα λεφτά ρε φίλε...!!!
    έξυπνο το τραγούδι μας, ανεβαστικό, αισιόδοξο, κάτι από σέρβικο μου κάνει, δεν ξέρω γιατί...
    ήταν πολύ καλή και η Θωμαή, νομίζω όμως ότι έκανε τραγική ερμηνεία χτες...
    και αν δεν ήταν και αυτή η βαμπίρ η Βανδή θα ήταν όλα καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει αυτό το βαλκανικό χαρούμενο στιλ που πολύ μου άρεσε.
      Ναι η καημένη, ήταν πολύ αγχωμένη...

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Αμ κι εσύ, τα χάνουν αυτά; Πάλι καλά που έχετε κι εμένα και σας αναμεταδίδω!

      Διαγραφή
    2. τςτςτς καντέμετ!
      Οπτικό υλικό έχουμε?
      Που να μπω να δω να σκίσω τα σουτιέν μου???

      Διαγραφή
    3. Για γιουτιούμπαρέ το μπας και τό βρεις!!!

      Διαγραφή
  15. Ενημερώθηκα με τον καλύτερο τρόπο και σε ευχαριστώ!!
    φιλιά τρεμενσακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα Τρεμένς :)
    Θα γράψω κάτι άσχετο μιας και το θέμα δεν το έχω καθόλου...
    Υπάρχει περίπτωση να μεγαλώσεις κομματάκι τα γράμματα;;;
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μετά από αυτή τη περιγραφή στεναχωρήθηκα διπλά που δεν το είδα.. Και δεν είμαι απο αυτούς που τη περιφρονούν αλλά ξεχάστηκα κυνηγώντας τους Λάνιστερ και πήγε 1:00 η ώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάλι καλά που έχουμε κι εσένα.
    Γιατί δεν είχα ιδέα!
    Πολύ ευχαριστήθηκα το σχολιασμό στην Έλενα.
    Καλά τα είπες! Εύγε!
    Φιλιά:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα έλεος πια, βάλτης ένα εβαζέ να κρύβει την κοιλά και άσε τις πδάρες έξω, πολλή σκέψη θέλει;

      Διαγραφή
  19. Βρε αγάπη μου, δεν είναι βαρύ το μπρόκολο για βράδυ;
    Καλημέρα!!!

    ΥΓ. Κλαίω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τρεμενς μου αγαπημένε μπορεί να χαθήκαμε (έχει πέσει δουλειά κι ενδιάμεσα κατακτάμε τα βουνά με τα σκι μας) αλλά έχουμε πλήρη ταύτιση απόψεων! Κι εγώ τις έβλεπα πάνω κάτω στη σκηνή και δεν το πίστευαν τα μάτια μου γιατί ήταν έτσι ντυμένες! Ειδικά οι δυο περσινές εκπρόσωποι τι πράμα ήταν αυτό, ποιος τις είδε και τις άφησε να ανέβουν στη σκηνή, σε ποιον πλήρωσαν τα λεφτά τους για να έχουν αυτό το αποτέλεσμα; Ήμαρτον επιτέλους!
    Αγαπητέ μου γιατί δεν το επιδιώκεις να γίνεις εσύ στυλίστας διάσημων να ευχαριστηθεί επιτέλους το ματάκι μας; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ήσουν μαζί με τον Άρη στο όρος; Κάπου σε πήρε ο οφθαλμός μου!
      Αυτές οι 2 οι δύστυχες οι περσινές μάλλον ήταν η τιμωρία τους που πάτωσαν, δεν εξηγείται αλλιώς!!!

      Μπα, δεν κάνω εγώ για τέτοια, θα τις βγάζω έξω ανθρώπινες και δεν τα θέλει αυτά το εγχώιο show biz...

      Διαγραφή
    2. Καλέ ναι, εγώ ήμουν! Με είδες τι καλά που τα πάω;

      Λες τιμωρία, ε; Δεν έχεις άδικο...

      Αααχ, και νόμισα πως βρήκα την κατάλληλη διέξοδο για τον εκλεπτυσμένο σου γούστο, κρίμα!

      Καλημέρα :-)

      Διαγραφή
  21. Αχ! Αυτό το "Sex&The City" κατέστρεψε τις αδελφές. Διότι δεν αρκεί να είσαι τρελλή κι αλλοπαρμένη για να γίνεις στυλίστρια. Πρέπει να το έχεις κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ, και τις αδερφές και τις ξεδέρφες μη σου πω. Άσε που όλες τώρα θέλουσιν τον Mr Big και μας πρήζουν τα σκώτια...

      Διαγραφή
  22. Ένα θα σου πω: κάθε πέντε λεπτά φώναζα "τσόλι!". Εκτός απ'όταν βγήκε η σέρβα η λεβέντισσα, όπου εφώναξα "τσολι-ά!".

    Πάντως εγώ δεν καταλαβαίνω τους όσους καυτηριάζουν το πλέιμπάκ της Βαρόνης -ότι και καλά ήταν από τα 70ς που το Βικάκι ήταν κορτσούδι! Αφού ίδια έχει παραμείνει (θες οι πλαστικές, θες το καλό το ντι-εν-έι, θες το λουκάνικο Φρανκφούρτης), αν η φωνή ήταν γηρασμένη, θα σου έκαμε κοντράστ και δεν το θέλεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχου μωρά η Μαρίγια, τι θυλυκότης. Φέρνει και στο Σαρτζετάκη το βλέμμα της, ένα αγλάισμα ιδέσθαι είναι η φουκαριάρα...

      Πλέιμπακ ήτο η Βαρώνη; Και μένα μου εφάνη τόσο φρέσκια η φωνή της, κάτι σαν το φρύδι, σ' άλλη γη σ' άλλα μέρη. Άντε μωρέ και στο γυμνάσιο της είχα αδυναμία...

      Διαγραφή
  23. Νάσαι καλά ..γέλασα με την ψυχή μου!!!
    Είσαι απίστευτος
    Σ' έβαλα και στο blog μου να μη σε χάνω
    Θα τα λέμε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εγω το ειδα λαιβ και περιμενα να βγει το γκρουπ και συμφωνησα μαυτο
    ολα τ αλλα ηταν χιλιοειπωμενα , και η βανδη καλη ηταν τελικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή ήτανε η αχώνευτη, μέχρις κι εγώ, ο ορκισμένος οχτρός της το παραδέχτηκα!

      Διαγραφή
  25. χαχαχα!!!! Να σαι καλά!! Μπορεί να μη την είδα τη βραδιά αλλά σα να ήμουν εκεί με όλα αυτά που γράφεις!! Καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό θεώρησα χρέος μου να σας το αναμεταδώσω, για σας που το χάσατε!!!!

      Διαγραφή
  26. Είσαι φοβερός ρε, κάθε φορά που σε διαβάζω γελάω, να ξερες πόσο πολύ θα θελα να ήσουν σε κάποια ραδιοφωνική εκπομπή και να σε άκουγα; Σκέψου το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ γλυκιά μου, το χω σκεφτεί, μου το χουν προτείνει, θα δείξει!!!

      Διαγραφή
  27. εγω νόμιζα πως ηταν τη Δευτερα και δεν το ειδα(ενω ήθελα) γιατί εχω γινει κολλητη με τον μπαμπά σου και ''παίζουμε'' τα βραδια!!!!
    χτες μου χαλασε το λάπτοπ ,δεν ηξερα πως ειχε γιουρο και κοιμηθηκα απο τις 10!έσκασα τώρα!
    ματς μουτς μπροκολοφάη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δευτέρα ήταν βρε χαζό! Το χασες έτσι κι αλλιώς!

      Το βράδυ κουνουπίδι να ξαλαγράρω!

      Διαγραφή
  28. Δεν νογάω γρί. μονο απο γκρί ξέρω.
    Μάτς και πρωινά και μεσημεριανά και βραδυνά να έχεις.
    απο το πρωί δεν μπορώ να μπώ να αφήσω σχόλιο... ξύπνησα ναιιιιι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γκρι; Αυτό το βιβλίο που ναι του συρμού;
      ή μήπως της Γαλάνη το παλαιό άσμα;

      Ματς μουτς, καλοκοιμήθηκα και θα πάω ζούμπα!!!

      Διαγραφή
  29. Τη βραδιά βεβαίως και την είδαμε, όχι με πίτσα, αλλά ρολό κοτόπουλο και πατατούλες! Άσχετο, αλλά είπα να το πω! Να σημειώσω εδώ πως η Ήβη πέρσι δεν ήτο και τόσο αδικημένη, γιατί αγάπη μου αυτά παθαίνεις όταν πριν βγεις έχεις καπνίσει όλη την παραγωγή του γλυκόπιοτο Σερέτης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι ορθό, αλλά δεν την αδίκησε πέρσι η ψηφοφορία, φέτο την αδίκησε ο στυλίστας ο αδικιορισμένος!

      Διαγραφή
  30. Δηλαδή σόου απ΄τα λίγα -εγώ που διαμαρτύρομαι ότι πληρώνω την ΕΤ να το βουλώσω;
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πως τα λές ετσι βρε τρέμενς!
    Να δουμε τι θέση θα παρουμε με τον Αγαθωνα !
    Καληνυχτουδια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή