Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

11;



Το λατρεμένο μου παλιοκόριτσο με προσκάλεσε να σας αποκαλύψω 11 πράγματα για μένα παραδίδοντάς μου αυτό το υπέροχο βραβείο! Αν και στο παρελθόν μέχρι και συνέντευξη έχω δώσει, αν και στις ραδιοφωνικές μου εκπομπές με τον υπέροχο Λουστράκο αποκάλυψα ακόμα περισσότερα, θα ήταν το λιγότερο αγενές από μέρους μου να μην παίξω. Επιτρέψτε μου όμως μια μικρή παραλλαγή. Θα σας αναλύσω 11 έννοιες!

1. Άνοιξη
Χθες πίστεψα πως μπήκε η άνοιξη, έκανα ποδήλατο στη λιακάδα και χαιρόμουν κι εκεί που τραγουδούσα φωναχτά με ταχύτητα μεγάλη γιατί ήμουν σε κατηφόρα κατάπια ένα μυγάκι. Τέρμα το τραγούδι στο ποδήλατο.

2. Χειμώνας
Σήμερα η Άνοιξη μας άφησε χρόνους. Σκατόκαιρος.

3. Ύπνος
Πάνω από 7 ώρες μου φέρνει πονοκέφαλο. Δεν θα το ξανακάνω.

4. Ομορφιά.
Όταν ακούσεις από γκομενάκι ότι είσαι ο ομορφότερος άντρας που υπάρχει στις πρώτες πρώτες συναντήσεις να ξέρεις ότι θα σε παρατήσει πολύ σύντομα.

5. Facebook
Μιας και το άνοιξα ξανανακάλυψα τη ματαιότητά του. Η κάθε κουλή λέει τον πόνο της και πλήττω...

6. Ανεργία
Αν εξαιρέσεις ότι δεν έχεις φράγκο, περνάς καταπληκτικά.

7. Δικτυακό Μάρκετινγκ
Δεν είμαι εγώ για τέτοια.

8. Σεξ
Κόβεται καλέ το σεξ;

9. Φαγητό
Πόσο το εκτιμάς όταν το κόβεις.

10. Κορμί
Με τέτοιο κορμί, με τέτοια χείλη, ρίχνω στο μπρόκολό μου μόνο ένα καντήλι.

11. Ζούμπα
Ξεγοφιάστηκα χτες, μπουρδούκλωνα και τα βήματα, έκτακτα περάσαμε, σήμερα αν μου περάσει ο πονοκέφαλος θα κάνω Fit Boxing να γελάσουμε!

Bonus Track
12. Μουσική
μη με αναγκάζετε να ακούω τη μουσική στα blogs σας, ας μη βγαίνει αυτόματα γιατί τρομάζω όταν είμαι στον κόσμο μου και αργεί να φορτώσει. Αν θελήσω θα πατήσω εγώ το play και ναι, έχω γκρίνια σήμερα)

52 σχόλια:

  1. γκρίνια δε λες τίποτα!!!!
    για το fb συμφωνώ,χώρια κάτι κουλοί που σου πιάνουν την κουβέντα ως τα μεσάνυχτα!!!!!!
    Νάσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το συζητάς, μια τρελή χτες έψαχνε να βρει ποιος είναι ο γκόμενός μου, μα τι πράμα κι αυτό! το βρήκε όμως!

      Διαγραφή
    2. έχει τρελαθεί ο κόσμος!!!δεν κοιτάνε τα σπίτια τους,ασχολούνται με τη ζωή των άλλων!!!!!!!Νάσια!

      Διαγραφή
    3. Αχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα με πέθανες πρωί πρωί!!!!

      Διαγραφή
  2. πέρα του ότι θέλω Άνοιξη τώρα κι ότι το FB δεν με αφορά καθόλου, τα λοιπά όντως τα ήξερα ή τα φανταζόμουν, φιλιά πατέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα τρεμενάκο μου!! Τέλεια τα ανάπτυξες τα 11 και σε πληροφορώ απο το 1 κιόλας κόντεψα να πνιγώ απο τα γέλια!! Μα να καταπιείς μυγάκι?? αχαχαχααχαχα
    Καλώς ήρθες και εσύ στον κόσμο τους fb!! :P Ξύπνησα και δεν έχω διάθεση και μόνο που είδα την μουντίλα απο το παραθύρι μου. Κάποιο λάθος θα έχει γίνει! Κύριε σκηνοθέτα, πάμε πάλι στην χθεσινή λήψη παρακαλώ, αυτή με τον υπέοροχο ήλιο!!

    Καλημέρα! Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα, να μαι μεσ την τρελή χαρά, να τραγουδάω γιολελέ και να μπει το μυγάκι κατ ευθείαν στο λαρύγγι... ένα δράμα...

      Διαγραφή
  4. Αυτό που μου αρεσει με αυτό το παιχνίδι είναι ότι ο καθένας το παίζει όπως το θέλει...

    Κάνεις ζουμπα καλέ μου? Εμεις δεν έχουμε κανέναν άντρα. Straight ή μη.ζούμπα σε συνδυασμό με μπρόκολο.. Συλφίδα θα γίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, μα αυτή είναι η γλύκα του! Ζούμπα και ξερό ψωμί (που για να λέμε την αλήθεια έχω ξεχάσει την όψη και την υφή του ψωμιού, κλαψ...)

      Διαγραφή
  5. Κι εγώ χτες νόμιζα πως ήρθε η άνοιξη (δεν κατάπια μυγάκι όμως) και σήμερα κάποιος σκληρός θεός με άσχημο χιούμορ την πήρε κι έφερε πάλι καταχείμωνο..
    Όλο αηδίες κάνει!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα μια έτσι μια γιουβέτσι, θα μας τρελάνει ο κωλόκαιρος...

      Διαγραφή
  6. Εδω εχουμε καιρο λονδινου ποια ανοιξη???9 μηνες το χρονο βρεχει συνεχεια!
    Μυγακι ειναι λιγο,να πηγαινεις σαν τη χαρα του θεου και να σου μπει μελισσα μεσα απτο πουκαμισο και να προσπαθεις με κινησεις χεριων λες και επαθες επιλιπτικη κριση να την βγαλεις πριν σε τσιμπισει χωρις να κρατας τιμονι!Εκει να δεις τραγωδια!!
    Καλημερα να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το παραδέχομαι, το μυγάκι είναι ένα τίποτα μπροστά στο δράμα της μέλισσας μέσα απ το πουκάμισο...

      Διαγραφή
  7. αχαχα! αυτό με τη μουσική που είπες στο τέλος το παθαίνω κι εγώ γμτ!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το 'πα η έρμη, δεν το 'πα;! Μας δουλεύει ο καιρός!

    Το 10... όλα τα λεφτά κι ας... καντήλιασες το μπρόκολο για το οποίο τρελαίνομαι!!!

    Φιλιά! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μας δουλεύει; Σαδιστής έχει γίνει ο άτιμος!

      Μα δεν μπορώ άλλο μπρόκολο, σήμερα θα φάω κουνουπίδι, έτσι, για αλλαγή!

      Διαγραφή
  9. Eimai sto grafeio (opos einai profanes apo to gegonos oti grafo se gamogreeklish) kai tin ora pou diavaza to noumero 1 epina nero. Mou vgike apo ti miti! Kiriolektika! Na xatheis, kai to epaiza oti doulevo, me katalavane! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήταν 1 και τα σχόλια μέχρι τώρα και να που ήρθα να σου χαλάσω τη συμμετρία. Ή είμαι κι εγώ Bonus Track; :-P

    Είσαι που λες λίγο γκρινιαρούλης, μα δε φταις εσύ, ο χειμώνας τα φταίει όλα, ίσως και η ανεργία, καλά ίσως και το μυγάκι που κατέβασες εχθές, τι να κάνεις πια ο άνθρωπος; Κοίτα την ομορφιά σου κι αναθάρρησε αγαπημένε μας! ;-)

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθε η Astero από πάνω να μου πάρει το Bonus Track και να με μετάξει στο 13! Οϊμέ!!!

      Διαγραφή
    2. Ti einai afto to bonus track, tha paro lefta??! :)

      Διαγραφή
    3. Δεν φταίω εγώ, πόσα να αντέξω μέσα σε 1 μέρα; Σκέψου ότι είχα γράψει άλλα 11, σοβαρά πράματα και καλά, και τα έσβησα για να κάνω κατάθεση ψυχής!

      @Αστέρω
      αν περιμένεις να πάρεις λεφτά από μένα, σώθηκες...

      Διαγραφή
  11. Ωραίες και ενδιαφέρουσες οι έννοιές σου και ωραίος ο τρόπος προσέγγισής τους από σένα...
    Ξέρεις άλλωστε πως πάντα μου αρέσει να σε διαβάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Φλώρα μου!

      Χρειάζεται λίγο χιούμορ γιατί αλλιώς χαθήκαμε!

      Διαγραφή
  12. Σάββατο 9/3 17:30 το απόγευμα τα λέμε ΟΑΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αυτό για την ομορφιά και την ανεργία ΘΕϊΚΑ!!!
    άκου bonus track...axaxaxaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι ..ωραια και κατανοητά τα 12 μα αυτό με τη μουσική με πλήγωσε,μαχαιριά στην καρδιά....
    Τώρα που ξέρεις, εκεί ψηλά στο μπλογκ μου πάτα το βελάκι να σκάσει το πλειερ
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, είχα νεύρα το πρωί, μου χε κολλήσει 3 φορές το πράμα απ τις μουσικές (εν τω μεταξύ ως γνήσια αδερφή δεν ακούω ροκ). Με συγχωρείτε για το bonus track!

      Διαγραφή
  15. Τρεμενσάκο,ευχαριστώ που παρέλαβες το βραβειάκι :)
    Να υποθέσω ότι το τελευταίο για τη μουσική ήταν σποντούλα για μένα ε?χαχαχαχαχαχα....Χμ,χμ,χμ....θα δω τι μπορώ να κάνω ώστε να μη τρομάζεις :p
    Φιλάκια πολλά τρεμενσάκο μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, όχι για σένα, μόνο, είστε πολλές και με κοψοχολιάζετε! Ευχαριστώ για την πρόσκληση καρδούλα μου!

      Διαγραφή
  16. Αχ μου λείψες και εσύ και οι αναρτήσεις σου!! Καλά έκανες και έπαιξες στο παιχνίδι. Τρεμένς ζούμε για να σε ακούμε.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, έχει και χτεσινή, ακόμα καλύτερη!!!!

      κι εσύ μου λειψες καρδούλα μου, φιλί γλυκό!

      Διαγραφή
  17. Αν έχεις λεφτά και παρέα τι την θέλεις την δουλειά?
    ...και ήμαρτον με αυτό το 12!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρέα δόξα τω Θεώ! λεφτά λείπουν αλλά οκ, τα κουτσοβολεύω!!!

      12, άδικο έχω;;;

      Διαγραφή
  18. Καλά το Δώδεκα, εκτός από θεϊκό άσμα, είναι και μεγάλη αλήθεια. Το πόσο εκνευρίζομαι, δεν μπορώ να σου περιγράψω. Άσε που επειδής είμαι πτηνό πολύ αφηρημένο κι αφήνω τα ηχεία στο διαπασών των Ρωσιών, με το που μπαίνω στο μουσικό μπλογκ, πετάγομαι ως το ταβάνι με την κάθε Μποφίλιου μη-χειρότερα και τον κάθε Κότσιρα μη-τρισχειρότερα να φωνασκούν μες τ'αυτιά μου! Αν θέλω καλό μου, ν'ακούσω μουσική, θα βάλω έναν γκάλαξι, μία έρα 3, ένα γιουτιούμπ, τη γάτα μου να κλαίει, κάτι τελοσπάντων, μην μου επιβάλεις τη μουσική σου να χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πτηνό μου, πονεμένη ιστορία, δεν μπορώ σου λέγω να ακούω Μίνα πρωί πρωί να ξαλαγράρω - ξέβρεις δα πόσο αλλέγκρα είναι η ιταλιάνα αοιδός- κι αίφνης να πετάγονται κιθάραι ηλεκτρικαί ντράγκα ντρούγκα και να ψάχνω που διάτανο είναι το player να το βρω να το διακόψω, μου χαλά το φενγκ σούι και είμαι και μεγάλος άνθρωπος και θα πάθω τίποτις!!!

      Διαγραφή
  19. είσαι γλυκύτατος και για αυτό σε λατρεύουμε!
    ώστε τρώμε μόνο μπροκολάκι; έτσι στην πείνα για κορμιά φίνα!!!

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α, τώρα μόλις έβρασα κουνουπίδι να κάνω διαφορά!!!

    6 φύγανε, 5 ακόμα και τρέμετε μοντέλα!!!

    φιλί γλυκό καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άμα υποψιαστώ ότι δουλεύει το μπρόκολο, κλείνω μύτη και τρώω.
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δουλεύει, μπρόκολο και ψητό δις ημερησίως, και φρουτάκια ενδιάμεσα με γιαουρτάκι ίσως και το πρωί δημητριακά και φεύγουν νεράκι τα κιλά!

      Διαγραφή
  22. Συμφωνώ απόλυτα στο 12!
    Αν ήξεραν οι φίλοι μπλογκεράδες ότι μας τρομάζουν νυχτιάτικα και ακούνε τα μπινελίκια της χρονιάς, θα το είχανε κάνει delete προ πολλού!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πες τα αγαπημένε μου για τη μουσική!!
    Με το που μπαίνεις ακούς ότι μουσική αρέσει στον blogger και μέχρι να βρεις πως να την κλείσεις έχεις ξενερώσει.

    Πολλά φιλάκια:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή