Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Περί ταξιδιού και φαντασίας

Σου εύχομαι φιλενάδα,καλή βδομάδα νά χουμε, ηλιόλουστη είναι η μέρα, ηλιόλουστη σαν τη διάθεσή μου μετά από ένα υπέροχο break στης συμπρωτεύουσας τις όμορφες γωνιές. Απ όλα είχε ο μπαξές, βόλτες, αγάπες, αγκαλιές, μέχρι και γυμναστήριο πήγα χτες, ξέρεις, μη σκουριάζουν οι μύες, ένας αθλητικός νέος όπως εγώ οφείλει να φροντίζει τη γραμμή του ακατάπαυστα, ανηλεώς και συνεχόμενα διότι η αγορά είναι σκληρή και δε συγχωρεί τεμπελιές!

Ολα λοιπόν εκτός φαγητού διότι έχουμε αμφότεροι μπει στο τριπάκι της κορμάρας, πράγμα που φυσικά το κάνει πιο εύκολο εκτός της περίπτωσης που δίπλα σου στο τρένο κάθεται μια κουκλίτσα σαν τα κρύα τα νερά και πριχού καν ξεκινήσουμε το μακρύ ταξίδι της επιστροφής τσακίζει με μένος ένα τσουρέκι ολάκερο και σε παίρνει η μυρωδιά απ το μαχλέπι το άτιμο και γουργουρίζει ο δόλιος ο στομάχης, διότι πόσα δημητριακά ν αντέξει ο έρμος κι αυτός; Σάρκα είναι, δεν είναι πέτρα.

Από την άλλη, ανακάλυψα φιλενάδα ότι ο σολωμός είναι απίστευτα διουρητικός, το ανακάλυψα προχτές και το επιβεβαίωσα χτες... Μα ρε φιλενάδα, τι ήταν κι αυτό, με το που έτρωγα το σολωμό, διότι όπως γνωρίζεις η φτώχεια θέλει καλοπέραση και η πουτανιά φτιασίδι, έτρεχα προς νερού μου συνέχεια μετά, πρέπει να το γκουγκλάρομε να το επιβεβαιώσουμε!

Και μπροστά μου κάθονται δύο από κείνα τα όμορφα τεκνά με τα κοστούμια που ανήκουν σε κάποια εκκλησία, ευαγγελικοί ορ σάμθινγκ, που επίσης μασουλάνε ακατάπαυστα διότι ανάγκη δεν έχουν- ένεκα βλέπεις του νεαρού της ηλικίας, και ο εις εξ αυτών είχε γείρει τόσο πολύ την καρέκλα που δεν χωρούσα να κάτσω. Θεώρησε ο θρησκόληπτος ότι ο συρμός διαθέτει σεζ λονγκ δια τους αναμάρτητους και είπε να το εκμεταλλευτεί. Τον μάλωσα λοιπόν με ευγένεια περισσή και συμαζεύτηκε.

Απ έξω δε απ το συρμό εξελίχθηκε διάλογος σουρεάλ μεταξύ του γραφόντος κι έτερου τεκνού, διότι εκεί που κάπνιζα αμέριμνος (καλέ, τι κόσμος ανεβαίνει απ το Πλατύ, χάβρα Ιουδαίων), έρχεται ο μικρός να μου κάψει τα λιγοστά εναπομείναντα εγκεφαλικά μου κύτταρα. Με ρωτά ποιο τρένο είναι για Λάρισα, το δείχνω το υποφαινόμενο, μου λέει ότι αυτό είναι για Αθήνα, το επιβεβαιώνω ξεκαθαρίζοντας ότι σταματά στη Λάρισα και μου λέει με μια υποψία επιφοίτησης στο βλέμμα, α, δηλαδή ξεκινά και σπάει στα δύο και πάει το μισό Αθήνα και το άλλο Λάρισα;
Εκεί πραγματικά δεν είχα να απαντήσω κάτι, με έπιασε αδιάβαστο φιλενάδα, όση επιστημονική φαντασία κι αν έχω διαβάσει, που έχω διαβάσει μπόλικη, αυτό δεν θα μπορούσα να το φανταστώ. Ψέλισα λοιπόν ένα ε, ναι, ενώ από μέσα μου ένα μεγάλο WTF πλανίοταν σα φωτεινή ταμπέλα, και τον άφησα στην τύχη του να βρει βαγόνι και θέση μεταλαμπαδεύοντας ίσως την ισχυρή του φαντασία σε άλλους έρμους επιβάτες...

Κι έχουμε ξεκινήσει και σου ρχομαι φιλενάδα, τ απόγευμα θα είμαι κοντά σου και αν εξαιρέσεις μια μικρά σε κοντινή απόσταση που με εκνευριστική φωνή μιλά στο κινητό ακατάπαυστα απ την ώρα που μπήκαμε και αν δεν της πέσει η μπαταρία θα την στραγγαλίσω, όλα δείχνουν καλά. Αντε βρε, τα λέμε από κοντά!

35 σχόλια:

  1. να μην το γελάς!στο εξωτερικό έχω τύχει που κόβουν τα βαγονια και τα δενουν σε άλλες ατμομηχανές για να συνεχισουν σε διαφορετικους προορισμούς!
    για έλα ,να δούμε τι θα πούμε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ δεν είναι εξωτερικό και πίστεψέ με, ο συγκεκριμένος νεαρός σίγουρα δεν είχε πάει εξωτερικό, απλά υποψιάζομαι ότι είχε δει το πέρασμα της Κασσάνδρας πολλάκις!

      Διαγραφή
  2. xaxaxxa με εκανες και γελασα με τις περιγραφες!Επρεπε να πεις πως οι επιβατες για Λαρισα εκσφενδονιζονται οπως στα αεροπλανο λογο πτωσης!Καλη επιστροφη να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα, αυτό έπρεπε να του πω αλλά με έπιασε εξ απροόπτου και δεν πρόλαβα να σκεφτώ!

      Διαγραφή
  3. με το καλό να επιστρέψεις μπαμπά, προφανώς πέρασες καλά κι αυτά τα τρένα πάντα θα δίνουν τροφή για εμπνεύσεις, φιλιά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιε μου, επέστρεψα, πτώμα και πεινασμένος!!! Αχ, τα τρένα, αιώνια τροφή για μπλόγκιν!!!!

      Διαγραφή
  4. Χαχαχαχαχαχαχα άντε βρε σκασμένο, με πέθανες πάλι! Υποθέτω ότι είσαι ακόμα ον δε ρόουντ, οπότε καλό κουράγιο και καλή επιστροφή αγαπημένε! Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επέστρεψα Αστέρω μου, επέστρεψα σώος και υγιής! Θα σου εκμυστηριευθώ κάτι. Σήμερα, για πρώτη φορά, έφτασε το τρένο ΑΚΡΙΒΩΣ στην ώρα του. Στο λέει αυτό άνθρωπος που το παίρνει σχεδόν 3 έτη ανελλιπώς!!! Ανησυχώ όπως αντιλαμβάνεσαι!!!

      Διαγραφή
  5. ένας αθλητικός ΝΕΟΣ όπως εγώ οφείλει να φροντίζει τη γραμμή του ακατάπαυστα, ανηλεώς και συνεχόμενα διότι η αγορά είναι σκληρή και δε συγχωρεί τεμπελιές!

    Μπουαχαχαχαχαχα από τις καλύτερες ατάκες τελευταία!
    Καλή συνέχεια στο ταξίδι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα είπα να πω και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα!!!

      Διαγραφή
  6. Τρανσφόρμερ το τρένο!

    Καλως ήρθες πίσω και με το καλό να ξαναφύγεις γιατί πολύ μου αρέσουν οι ιστοριες σου από το τρένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς θα κάνω σχεδόν ένα μήνα να ξανανέβω αλλά μην ανησυχείς, η καθημερινότητα θα συνεχίσει να με τροφοδοτεί! Στην Ελλάδα ζούμε!

      Διαγραφή
  7. Tώρα εσύ... σε ποιο τρένο είσαι; Στο μισό, ή στο άλλο μισό;!
    (Είδες τι απορίες μού δημιουργείς, δευτεριάτικα;!)

    Φιλάκια, καλή επιστροφή και καλό (ξανα)ταξίδι!!! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι ερώτηση...Στο μισό για Αθήνα φυσικά!:P

      Διαγραφή
    2. @Dear-e-diary
      Δυστυχώς θα κάνω σχεδόν ένα μήνα να ξανανέβω αλλά μην ανησυχείς, η καθημερινότητα θα συνεχίσει να με τροφοδοτεί! Στην Ελλάδα ζούμε!

      @Ιωάννα
      Τυχαία επέλεξα μισό και μ έφερε Αθήνα ευτυχώς, ήταν 50-50 οι πιθανότητες, it was my lucky day!

      @Serenata
      Τυχαία, μη νομίζεις!!!!

      Διαγραφή
  8. Λατρεύω περιπέτειες με το τρένο της αγάπης..
    για έλα να τα λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλέ μου, αφού πέρασες όμορφα.
    Οχι πως είχα αμφιβολία!
    Σε περιμένουμε με ανοιχτές αγκάλες!!!

    Ελπίζω να μπήκες στο σωστό μισό τρένο......
    Αυτό που έρχεται Αθήνα...μη βρεθείς Λάρισα.

    Πολλά πολλά φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, υπέροχα ήταν λατρεμένη μου, απλά υπέροχα!!!

      φαντάζεσαι να μουν τώρα Λάρισα να μην ήξερα από που να ξανάρθω; Ευτυχώς τη γλίτωσα!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Ναι...έπρεπε να του απαντήσεις...στο δρόμο μεταμορφώνεται και στο Megatron!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παιδί μου, ούτε η Οντέτ στη λίμνη των κύκνων τέτοια μεταμόρφωσις... Τεχνολογία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλως μας ήρθες παλι τρεμενάκο μου!! Πάλι καλά που πας και αυτα τα ταξιδάκια και μας λές ολα τα κουλά και γελάμε και λιγάκι!! Εντάξει για το πιτσιρίκι τι να πω! all the euros σου λεω!! Θα στατθώ στο τελευταίο με την τύπισσα με το κινητό!! Δεν υπάρχει λέμε χειρότερο πράγμα απο αυτό!! Σε πούλμαν του κτέλ απο γιάννενα αθήνα, η τύπισσα πίσω μου στο κινητό απο την ώρα που ξεκινήσαμε μέχρι την ώρα που φτάσαμε (παίζει να είχε εφεδρική μπαταρία, δεν εξηγείται)! Τσιριχτή φωνή και να συζητάει όλα τα γκομενικά της! Βιβλίο θα έγραφα αν κρατούσα σημειώσεις!! Πρώτη φορά η γυναίκα που ετοιμαζόμουν να φερθώ σαν γριέτζω και να κάνω παρατήρηση! Ευτυχώς η υπομονή μου με εμπόδισε!! Απαπαπαπα τι μου θύμισες λέμε!!

    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι, ευτυχώς που το βούλωσε κάποια στιγμή γιατί σταμάτησε να πιάνει το κινητό της γιατί θα είχαμε έγκλημα στο Όριεντ Εξπρές νάμπερ του!

      Διαγραφή
  13. Τι τραβάς κι εσύ κάθε τρεις και λίγο, καημένο παιδί, για τον έρωτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ήσουν σε τρένο που σπάει?..χαχα..άκου σπάει..μάλλον για να γελάμε θα έπρεπε να παίρνουμε μια στο τόσο ένα τρένο..κι ας μην σπάει!
    Καλώς ήρθες και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, καινούριο σύστημα, το σπαστό, έτσι, να μη βαριόμαστε! Άντε τώρα εσύ να του εξηγήσεις ότι η Λάρισα είναι στη διαδρομή και απλά σταματάει το έρμο το τρένο!

      Διαγραφή
  15. Εσύ που ταξιδεύεις έχεις και πράγματα να μας πεις.
    Εγώ που δεν πάω πουθενά τι να πω η δόλια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τώρα που θα γράφω αυτές τις λίγες γραμμές θα έχεις επιστρέψει.καλώς όρισες στην πρωτεύουσα.
    πως πάει η διατροφή???
    εγώ με τόσα νερά πηγαίνω συνέχεια τουαλέτα,ούτε προστάτη να είχα,φαντάσου να φάω και σολομό,με καθετήρα θα κυκλοφορώ!!!!!!!!

    πολλά φιλιά αγαπημένε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, επέστρεψα και βαριέμαι να κουνηθώ!

      Καλά πάει η διατροφή, μόνο που γίομισα το βόθρο με τα παρελκόμενα του σολωμού και περιμένω το Φαταούλα.... ουφ, έξοδα

      Διαγραφή
  17. απορώ γιατί προβληματίζεσαι!
    έπρεπε να του εξηγήσεις, ότι για αυτό έχουν πολλά βαγόνια τα τραίνα. γιατί κάθε ένα πάει και σε άλλο σταθμό!

    θα έπεφτε το δούλεμα της αρκούδας.

    άντε, καλώς μας ήρθες γλυκέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς σε βρήκα αγαπημένη μου...

      δεν μπόρεσα να αντιδράσω, κόλλησε ο εγκέφαλός μου...

      Διαγραφή