Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Πριν το μπλογκ

είχα το facebook
και ανατρέχοντας στο προφίλ μου, διαβάζοντας τις ενημερώσεις μου και τα σχόλια εκτός του ότι ξαναθυμάμαι με κάθε λεπτομέρεια τη ζωή μου ανακαλύπτω ξεκαρδιστικούς διαλόγους που είχα ξεχάσει

πάρε έναν

Status

Ωρα για λιγη ξεκουραση πριν την ψυχαγωγικη βραδυα που ερχεται!

  • G  tilepaixnidi? epitrapezio? tabli? skaki? mpiriba? ta mila? skoinaki? tzami?


    KZ diloth?soubounteo?triliza?kremala?play station?

  • PG koum kan? eikosimia? makria gaidoura? tuflomuga? mpoukala??
  • Tremens θεατρο, θεατρο θεατρο, εσεις με γλωσσοτρωγατε και δεν κοιμηθηκα τελικα?
  • Π  θα κοιμηθούμε στο θέατρο.....εγώ το έχω σύστημα εξάλλου, όσο καλή κι αν είναι η παράστασις!!!
  • jajajajajajajajajjajajajajaja

  • Tremens εσυ με εφαγες σκυλι μαυρο του πολεμου και ακουγα τηλεφωνα και με πιασανε φαγουρες? (εν τω μεταξυ δεν χτυπαγε τηλεφωνο - το χα κλεισει - δεν παω καλα)

  • Π οράματα έχεις καλέ?
    να φωνάξεις τον παπά να σε διαβάσει!

  • Tremens ακουοράματα εχω... ανησυχώ τα μάλα για την πνευματική μου ισορροπία

  • KB sex sex sex oloi kanoun sex ektos apo mena...asxeto!!!

  • Tremens ασχετο πραγματικα, φαε καμια σοκολατα, βοηθαει

  • KB poses na faw pia?gourouna tha ginw!!! erxete k kalokairi..de leei

  • Tremens ναι κην φας και πολλες γιατι δεν σε βλεπω να ξανακανεις σεξ...


    Ω, μα είναι διαδραστικό το άτιμο, ό,τι κι αν πεις!!!

33 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Α, μα δεν συγκρίνονται, απλά μου φέρνει τρελές αναμνήσεις από θεότρελες μέρες!

      Διαγραφή
  2. Εγώ όταν ανατρέχω σε παλιά μηνύματα ή ποστ στο φεις μου, χάνω κάθε ιδέα για τον εαυτό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φυσικά Blog και μάλιστα ποστ γαμάτο με δημοπρασία και οχι μονο!!
    αααα και με άμεσα δική σου ραδιοιντερνετηκη εκπομπή
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. α ναι blog by far... αλλά όντως αναπολώντας τέτοιες εποχές έχει την πλάκα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ που το ξέρεις; αφου δεν εχεις φμ!!
      Καλημερα δεν είπα Μπλου μου

      Διαγραφή
    2. Βρε ναι, άλλο το ένα, άλλο το άλλο, απλά είναι φοβερό να ξαναζείς τα πάντα, θα μου πεις κι εδώ μέσα ημερολόγιο γράφω, απλά εκεί ήταν όλα σε μια δυο φράσεις!

      Διαγραφή
  5. αν ανατρεξω εγω στα τσατ που εχω κανει με κολητους στο φατσοβιβλιο η με γκομενακια στο μσν, θα σκίσεις τα πτυχια σου χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, σας έβαλα ένα απαλό, τα ακατάλληλα και τα πιπεράτα είναι μόνο για προσωπική χρήση, τότε που πιανε η μπογιά μου ακόμα!!!

      Διαγραφή
  6. χαχαχα ψηφιζω μακραν το μπλογκ!
    Καλημέρα τρέμενς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, μην ψηφίετε, άλλο το ένα άλλο το άλλο, χαχαχαχαχαχα

      καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  7. Ψηφίζω Βlog!! Πολύ γέλασα με τον διάλογο όμως! Εντάξει γίνονται και εκεί κάτι πετυχημένοι διάλογοι, αλλα σαν το Blog δεν έχει! Καλημερούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, που να δεις και άλλους, έχω κατουρηθεί στα γέλια

      Έχω status Αν και εκθαμβωτικός πρέπει να σιδερώσω, και από κάτω να γίνεται της τρελής. Τελικά όπως αντιλαμβάνεσαι δεν σιδέρωσα!

      Διαγραφή
  8. μπλογκ και ξερό ψωμί!

    γιατί δε σηκώνεις τηλέφωνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν κατάλαβα αλλα εσύ νάσαι καλά!
    μάτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και εγω εχω fb αλλά δεν κάνω τίποτα εκει...το εχω για να μιλω με φιλες αλλά βαριεμαι φοβερά το τσατ εκει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω για δικτύωση επαγγελματική το ξανάνοιξα, τον πόνο μου από δω θα στον λέω!

      Διαγραφή
  11. Άσχετο, αλλά είμαστε φίλοι στο φβ? Με τόση κοινωνική δικτύωση, κόμπος έχω γίνει το δόλιο πτηνό και δεν ξεύρω τι μου γίνεται! (διότι ως άνθρωπας έχω και φβ, και τουίτερ και λινκντ-ιν και πίντερεστ και της παναγιάς τα μάτια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A πτηνό μου όχι ακόμα αλλά σε λίγο θα σου κάμω φρεντ ρικουέστ, θα δεις και ποιος είμαι βρε, ποιος τη χάρη σου!

      Διαγραφή
  12. Δεν έχω Fb οπότε δεν καταλαβαίνω!!Επίσης δεν ψηφίζω μπλογκ,αλλά το επικροτώ διότι ένας απόγονος των Ρομανωφ δεν ψηφίζει!!Τέλος θα σε χαιρετήσω γιατί ίσα που κρατιούνται τα μάτια μου ανοιχτά και έχω να σκοτώσω τον Κικέρωνα και να δολοφονήσω τον Καίσαρα και όπως καταλαβαίνεις πρέπει να αποχωρήσω!

    Χαιρετωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα

      ιντριγκαδόρικο το θέμα, βρε μήπως να αποσυρθείς ως κοινός θνητός;

      Διαγραφή
  13. Δεν έχω φέισμπουκ, το βαριέμαι. Έχει ο σκύλος μου, αλλά κι αυτός βαριέται να μπει. Τι να πεις; Τεμπελόσκυλο!
    Καλύτερο το βλογ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΆλλο το ένα, άλλο το άλλο φιλενάδα, βέβαια, αν ανατρέξεις στο φατσοβιβλίο μου, πάλι κάτι σα χιουμοριστικό ημερολόγιο είναι κι εκείνο, οπότε τώρα ξαναθυμάμαι τα παλιά!

      Διαγραφή