Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Κοίτα να ντύνεσαι καλά

Άλλα ήθελα να σου πω φιλενάδα απόψε, ήθελα να μοιραστώ μαζί σου την τραγελαφική στιγμή όπου μου σπάσε η σέλα χτες την ώρα που έκανα ποδήλατο κι έμεινα με το σίδερο λίγο πιο κάτω απ τον πωπό μου να κάνω ορθοπεταλιά σαν το βλαμμένο νυχτιάτικα και να ψάχνω να βρω ποδηλατάδικο και μετά από 5 χιλιόμετρα ορθοπεταλιάς σαν το βλαμμένο σε δρόμους με κίνηση και ανισόρροπη ποδηλασία βρήκα μάστορα και το φτιάξαμε κι εγώ εκτός απ τον πόνο στα πόδια έμεινα με την αναρώτηση αν τελικά είμαι τόσο χοντρός ώστε να σπάει η σέλα...

...αλλά σήμερα ζω μεγάλες στιγμές με μια πελάτισσα εξαίρετη η οποία αφού ήταν εξαφανισμένη 2 μέρες και δεν έδινε έγκριση και feedback σήμερα το απογευματάκι που κόντευε να με πάρει ο ύπνος στο γραφείο και ονειρευόμουν πότε θα πάει 6 ώρα να φύγω να ξαπλώσω λίγο που είμαι στο πόδι απ τις 6.22, με μιαν αστρολογική πρόβλεψη η οποία έπεσε τελικά μέσα και αναγκάστηκα να φάω γιαούρτι με ζάχαρη αντί της σοκολάτας που λιγουρευόμουν, διότι είδα ξαφνικά μπροστά μου τον Καρβέλα με την Πάνια σε φωτορεπορτάζ που κάνανε λέει τη βόλτα τους στην Κηφισιά - και πολύ στενοχωρέθηκα για τους κατοίκους εκεί, διότι ξέρεις τι είναι να πίνεις το φραπουτσίνο σου και να βλέπεις αίφνης μπροστά σου το ζεύγος; Ούτε ο Θεός δεν το θέλει, αλλά τι έλεγα;

Α ναι, θέλει λοιπόν η γλυκιά μου να στήσει κοτζαμάν περίπτερο σε έκθεση και είναι πολύ βιαστικό και πρέπει ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ αλλά πρέπει να φτιαχτεί το έρμο πριχού κλείσει, και είμαι εγώ ο δυστυχής να τρέχω ορθοπεταλιά κι εδώ μέσα για να τελειώνουμε και τα κάνω τσάκα τσάκα μπας και κάνουμε Σαββατοκύριακο - αλλά ξέχνα την τη σιέστα - και τα στέλνω να τα δει, αλλά...

...έχει φύγει απ το γραφείο της και θα μας ενημερώσει όταν πάει, λέει, σπίτι, θα τα δει εκεί και θα μας πει αν της αρέσουν, γιατί αυτή βλέπεις έχει δικαίωμα να πάει σπίτι.

Και φοβάμαι ότι θα πάει σπίτι, θα γδυθεί, θα κάνει ένα ντους, θα φτιάξει ένα ελαφρύ απογευματινό γεύμα γιατί είναι οπαδός της υγιεινής διαβίωσης, θα το φάει χωρίς άγχος, μετά θα ρωτήσει τα παιδιά πως τα περάσανε σήμερα και θα πάρει τη μητέρα τηλέφωνο να συννενοηθούν για το αυριανό τραπέζι στης θείας Φρόσως, ίσως πεταχτεί απ το SM μην τρέχει σαββατιάτικο, έχει και προσφορά στα μπρόκολα απόψε βλέπεις, θα χει και άσχημο καιρό βλέπεις και θα κάτσει να φτιάξει ντουλάπες, τα παιδιά θα ναι σε μια φίλη που χει παιδιά σε ίδια ηλικία, για να μην μπλέκουν στα πόδια της - κρίμα είναι, πρέπει να βγουν επιτέλους τα χειμωνιάτικα, με τα τσίτια κυκλοφορεί ακόμα και θ αρπάξει καμιά πούντα, και μετά θα έρθει ο σύζυγος και θα τσιμπήσουν το δείπνο, θα ταχταρίσουν τα παιδιά και θα τους διαβάσει από ένα παραμύθι πριν πέσουν για ύπνο, θα βράσει τα ρόλλεϊ να τα φορέσει ολονυχτίς, αλλά πριν τα φορέσει θα κάνει τρελίτσες με το σύζυγο μιας και αύριο δεν έχει πρωινό ξύπνημα, θα βάλει τα ρόλλεϊ μετά από έναν ελαφρύ και αδιάφορο οργασμό, θα πλύνει τα δόντια και λίγο πριν ξαπλώσει θα θυμηθεί να ανοίξει το mail για να εγκρίνει τα εικαστικά.

Ελπίζω να είναι γεροντοκόρη και να τελειώνουμε γρήγορα...

23 σχόλια:

  1. ποντάρω στο γεροντοκόρη μπαμπά (τι στο καλό, εκτός από την σέλα να σου κάτσει κι η μασέλα βραδιάτικο;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς ενεμφανίση η μανδάμ, θέλει αλλαγούλες αλλά ΟΚ, είναι γεροντοκόρη τελικώς!

      Διαγραφή
  2. τη ζήλεψα τη γεροντοκόρη....πάω να βρασω τα ρόλλεϊ τώρα και να σκεφτω δικαιολογία να αποφύγω τις τρελίτσες...τις εχω εξαντήσει όλες ,πείτε καμια ιδέα κι εσείς!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην τη ζηλεύεις Νασια μου, να κάμεις τρελίτσες, είναι η χαρά της ζωής! Άκου και μένα που ξέρω!

      Διαγραφή
  3. Α πα πα!!! Σε διάβασα νωρίτερα κι αγχώθηκα! Ευτυχώς (ευτυχώωως!!!) που δεν έχει παιδιά, σκυλιά, γατιά και... τρέλες! (Δυστυχώς, από την άλλη, διότι οι γεροντοκόρες είναι απαιτητικές και οι "αλλαγούλες" ε...χμ... άσ' το, ας μην το γρουσουζέψω!!!)

    [Άσχετο: το ζεύγος το 'χω δει κι εγώ, ξανα-α-πα-πα, σε καταλαβαίνω όσο δεν φαντάζεσαι!]

    Φιλιά και καλό βράδυ!

    @Nasia : Η καλύτερη δικαιολογία είναι ο ύπνος (θα κάνεις μια αβαρία: διαβάσματα, φεΐσμπούκια και τέτοια ξέχνα τα, θες δε θες, αλλά θα δεις αποτέλεσμα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ ,δεν μας ξέρεις Roula The Cat μου! Ο ύπνος είναι η ειδικότητά μου ,αλλά και ειδικότητά του πια! Εχω πάρει μάστερ στις αναπνοές και τυχαίες κινήσεις-τινάγματα του ύπνου ,αλλά κι αυτός έχει τύχει να κάτσει μέχρι και μισή ώρα όρθιος μπροστά μου να εξακριβώσει αν όντως κοιμάμαι...πρέπει να το κάνω ανάρτηση....

      Διαγραφή
    2. Όχι, ρε παιδί μου! Γκαντεμιά!!!
      (Ναι, να το κάνεις ανάρτηση! Α! Να θυμηθώ να σου έρθω!)

      Κοίτα, όμως, επιμονή ο άνθρωπος!

      Διαγραφή
    3. Εγώ να δεις άγχος εχτές γάτα μου, εγώ να δεις, ευτυχώς τελειώσαμε νωρίς γιατί μου χει τύχει να περιμένω μιαν άλλην μαντάμ μέχρι τις 11 το βράδυ ν αποφασίσει αν θα βάλουμε κόμμα ή και σε μια φράση...

      Διαγραφή
  4. Ξέρεις πιο είναι πρόβλημα της εν λόγω κυρίας; Το ότι είναι οπαδός της υγιεινής διαβίωσης!
    Θα λειτουργούσε διαφορετικά εάν έτρωγε και κανένα γλυκάκι που και που!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κλείσε το κινητό. Πιάνει πάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με είχανε κλειδώσει στο γραφείο, αν δεν απαντούσε δεν έφευγα ούτε απ την αποχέτευση...

      Διαγραφή
  6. Άμα είναι γεροντοκόρη την έβαψες. Ο Θεός να σε φιλά, απ' το άδικο, τον Καρβέλα και από γεροντοκόρη γυναίκα Τρεμένς μου.
    Σε καλημερίζω και σε φιλώ.
    ΥΓ: Εντέλει τι έγινε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς, μετά από κανά μισάωρο ενέκρινε και πήγαμε στην ευχή του Θεού, θα χε κανονίσει κανά θέατρο και τη γλιτώσαμε!

      Διαγραφή
  7. Γέλασα πάλι με τα βάσανά σου Τρεμενς μου..
    δεν είναι ότι δε σε συμπονώ αλλά τα λες ωραία..
    (Και τελικά να που ενεφανίσθη απ' ό,τι μαθαίνω..οπότε θα ξεκουραστείς).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δάφνη μου κι εγώ την επόμεη μέρα γελάω, μη σου πω την ίδια άμα τα διαβάσω κανά δυο φορές!

      Διαγραφή
  8. Παιδιά, sorry που το λέω, αλλά έχετε υπερτιμήσει τις γεροντοκόρες. Επειδή κατά εκεί οδεύω, θαρρώ, σας λέω ότι όλα είναι θέμα κόμπλεξ. Ή το έχεις ή δεν το έχεις. Απλώς, η γεροντοκορίαση, όπως και η μεγάλη ηλικία, επιβαρύνουν την αρχικά βεβαρυμένη κατάσταση. Και σας το λέω επειδή δουλεύω με κόσμο και ξέρω ότι ο βλαμμένος άνθρωπος είναι βλαμμένος από τα νιάτα του. Και έχω συναντήσει πολλούς νέους "γεροπαράξενους", και αρκετούς γέρους γλυκύτατους.
    Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, μα κι εγώ αυτό ήθελα, να χει κανονίσει έξοδο και να γλιτώσουμε νωρίς - όπερ κι εγένετο!

      Διαγραφή
  9. Τι πρόταση ήταν αυτή; Νομίζω ότι χάθηκα, θα ξαναγυρίσω σε 2 μέρες που θα έχω συνέλθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή