Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Χριστούγεννα



Μέρες γεμάτες αναμνήσεις, γεμάτες αγάπη, γεμάτες οικογένεια. Μέρες πάντα γιορτινές - χωρίς να έχει σημασία τι συμβαίνει γύρω, γι αυτές τις μέρες έστω τα προβλήματα πάνε περίπατο και το γέλιο ξεχειλίζει.

Χριστούγεννα.

Έκπληξη σε φίλους εκλεκτούς, εγώ κι ο Π., φίλους αγαπημένους, έτσι για το καλό, για λίγο, να, για ένα ρακόμελο κι ένα φιλί, κι ένα ραδιοφωνικό φιλί. Α ρε παιδιά, από δω σας γνώρισα και σας αγαπώ αμφότερους απίστευτα. Ρε Παύλο, αυτή η αδερφή σου τι κούκλα, τι υπέροχη γυναίκα, τι πρόσχαρος άνθρωπος!

Έξοδος με φίλους, να, στη Μαριέττα χτες, για φαγητό προχτές μαζί, και σήμερα το ίδιο, με φίλους αγαπημένους, με φίλους που γιορτάζουν, με καρδιές γελαστές και όμορφες! Α και χτες τι ωραία που ήταν ρε φιλενάδα, τι ωραία που χορέψαμε, ε; Είχαμε καιρό να το κάνουμε. Χαλάλι ο πονοκέφαλος σήμερα όλη μέρα, χαλάλι φιλενάδα, στη γιορτή σου όλα χαλάλι! Μας στενοχώρησε λίγο η Μαριέττα αλλά η Μαρίζα και οι Klein Mein ήταν εξαιρετικοί. Χαλάλι της, αφού μας είπε το kookoobandi δις, τη συγχωρώ, στους δίσκους (cd πια το λένε ρε φιλενάδα, μην τους λες δίσκους, θα μας περάσουν για γέρους) υπέροχη είναι!

Φαγητό με τη φαμίλια, με το κεφάλι καζάνι αλλά τη διάθεση υπέροχη, με την απουσία του έντονη, γιόρταζε σαν και σήμερα, γιόρταζε ο άγγελός μου, αλλά η εγγόνα του πήρε τη θέση στο τιμώμενο πρόσωπο της μέρας. Ναι η αγάπη μου η παραμυθένια, πανέμορφη με αυτά τα μάτια της τα υπέροχα, μ' αυτό το χαμογελάκι της το δροσερό, ενός χρονών πλασματάκι μικρό και υπέροχο, ενός χρονών σκατούλι και μας κάνει όλους λιώμα - ιδιαίτερα τη μαμά, αχ αυτή η μαμά, πόσο το αγαπάει το πλασματάκι, τι χαρά της δίνει, πως την προσέχει και την ταχταρίζει! Ο αδερφός μου και η νύφη μου δε, χεσμένοι πάνω τους απ τη χαρά τους που έχουν τέτοια κούκλα εορτάζουσα, που έχουν τέτοια κοπελάρα που χωρά στην παλάμη! Α, για πότε θα μεγαλώσει κι αυτή, για πότε θα μεγαλώσει να μας τρελάνει με τα καπρίτσια της!

Και η αδερφή μου η κούκλα με τα δικά της τα βλαστάρια, τη μεγάλη, μια κοπελάρα που είναι 13 και μοιάζει με 17, μια κουκλάρα 2 μέτρα γυναίκα. Γαμώτο, χτες τη θυμάμαι να της τραγουδάω το χοντρό μπιζέλι, να την έχω μια σκατούλα στην αγκαλιά μου και να της παίζω παιχνίδια, πως έγινε τόσο μεγάλη... και ο βαφτισιμιός, κούκλος κι αυτός - ομορφόσογο γαμώτο, εγώ είμαι ο πιο κακομούτσουνος μου φαίνεται - παιχνιδιάρης, κεφάτος, υπέροχος στα 9 του χρόνια!

Και τώρα σε άλλους φίλους εορτάζοντες, για φαγητό και γλέντι, για χαρές και γέλια. Λεπτό δεν μένω μόνος - και ξέρεις κάτι; Πολύ μ' αρέσει!

Και αύριο, αχ αύριο, αύριο σού ρχομαι ρε συ, σου ρχομαι και θα σου μπαστακωθώ για βδομάδες δυό, α, ναι, τώρα που δεν έχει δουλειά έχει αγάπη, έχει αγκαλιές και να σου πω και κάτι; Κλεισμένοι μέσα να μείνουμε όλες τις μέρες δε με νοιάζει καθόλου, καθόλου σου λέω, τα μάτια σου να βλέπω και τίποτε άλλο, τα υπέροχα μάτια σου και όλα είναι μια χαρά. Σου ρχομαι με το τρένο, αυτό το τρένο που σχεδόν 3 χρόνια πια, κάθε βδομάδα με φέρνει σε σένα ή σε φέρνει σε μένα.

Α ρε βόλτες στη Σαλονίκη, περπάτημα που θα ρίξουμε, νά παιρνα και το ποδήλατο ή κάνει κρύο; Κάνει, κάτσε ν ανοίξει λίγο ο καιρός και θα σου πω εγώ! Τώρα ποδαράτο, αγκαλιές και χουχούλιασμα. Κι ας θες να μου κόψεις το κάπνισμα. Άντε, χαλάλι σου, κόφτο μου να σε δω, άντε μπας και τα καταφέρω. Και ο νέος χρόνος θα μας βρει αγκαλιά, θα μας βρει αγαπημένους κι ευτυχισμένους ο ένας στα χέρια του άλλου. Αγάπη μου εσύ...

Και σένα ρε φιλενάδα, και σένα ρε φιλαράκο, θα μου λείψεις αλλά θα γυρίσω, 2 βδομαδούλες είναι, νεράκι θα περάσουν, κοίτα να περάσεις όμορφα, με αγάπη κι ευτυχία, όχι με πολύ φαγητό, με πάρα πολύ φαγητό, γλέντι, χορό, τραγούδι, αγκαλιά - αγάπη και πάνω απ όλα υγεία.

Καλά Χριστούγεννα ρε συ και ψιτ, σε λίγο έρχεται το 13, μην σε τρομάζει, αριθμός είναι, θα έρθει και θα ναι υπέροχος αυτός ο χρόνος... που το ξέρω; Το ξέρω. Το χω το κληρονομικό χάρισμα!

Χρόνια πολλά ε;

85 σχόλια:

  1. Να σου ευχηθώ ήρθα...

    Χρόνια πολλά,με υγεία και άπειρη αγάπη,ως τ' αστέρια! ^.^

    Φιλάκια γιορτινά και να περάσεις σούπερ στη συμπρωτεύουσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, πρώτη και καλύτερη!

      Χρόνια πολλά, να περάσεις υπέροχα και να φας του σκασμού!

      Τα λέμε του χρόνου!!!

      Διαγραφή
  2. Καλά να περάσεις στη Συμπρωτεύουσα,καλές διακοπές,καλή κατάποση φαγητού(γιατί είναι απλά κατάποση και όχι μάσημα) και γενικά καλά να περάσεις!:Ρ

    Αυταα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, μάσα, ξάπλα, καλοπέραση!!!! Μια απ τα ίδια για σένα Ρας!!! Να είμαστε ευτυχισμένοι και υγιείς και τίποτε άλλο!

      Διαγραφή
  3. ευτυχισμένο το ΄13 και με μια δουλειά ,όσο πιο γρήγορα γίνεται γιατί δεν θα αντέξω να έχω απο τη μια εσένα στην Κάσο (ως ψάλτη)και τον Κώστα εδώ και να λέτε τα ίδια για τις αγάπες σας!!!!!!!!!
    δεν σας αντέχω άλλοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!
    Κοίτα μην τον σκάσεις τον άνθρωπο και έχουμε άλλα χιχιχιχι
    φιλάκια βρε,θα τα πούμε απο την εξορία του Αδάμ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, απ το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί ρε συ, όχι σήμερα μόνο γιατί έχω και ταξίδι!!!
      Φιλιά καμάρι μου, φιλιά πολλά, να περάσεις υπέροχα!

      Διαγραφή
  4. σιγα μη μας τρομακξεο το 13, εδω αγαπη μου δε μας τρομαξε το 12 πλακα με κανεις
    κοιτα να περασεις καλα εκει, μα ζησεις οσο πιο πολύ μπορεις την αγαπη και τη Σαλονίκη!
    καπου κει θα μαι και εγω στα βουνα στα χιονια! φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ το 12 μια χαρά μας τρόμαξε το σκασμένο, μια χαρά τα κατάφερε. Δεν μασάμε όμως, συνεχίζουμε! Άντε, να περάσεις κι εσύ υπέροχα άσωτε, χιόνια ε; Ζηλεύω!

      Διαγραφή
  5. Χρονια πολλα φιλε μου!Να περασεις τελεια με το αμορε σου και το 13 σιγουρα θαναι καλυτερο!Γιατι ετσι θελουμε να ειναι!
    Υγεια και πολυ αγαπη ευχομαι για τη νεα χρονια που θα ερθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά καλέ μου, χρόνια όμορφα και αγαπησιάρικα! Σου έυχομαι τα καλύτερα μέσα απ την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Tremensάκι μου. Μακάτι η νέα χρόνια να είναι γεμάτη χαρά, δουλειά, λεφτά και ευτυχία. Ααααα και πολύ αγάπη που την έχεις εξασφαλισμένη από ό,τι βλέπω. Και ως Αλιφέρη...μην ξεχνάτε...σας αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ναι, θα είναι, μέσ στα λεφτά με βλέπω να κολυμπάω, ξέρεις, εκεί, στο θησαυροφυλάκιό μου, στη Λιμνούπολη!!! Κι εγώ σας αγαπώ αγαπημένε, κοίτα να περάσεις υπέροχα στην άδεια και τέλειωνε με τα στρατά γιατί το πολύ χακί δεν το θέλει ούτε ο Θεός!

      Διαγραφή
    2. Τι...δηλαδή δεν είναι σεξουαλική η στολή; Μη μου γκρεμίζεις του μύθους...

      Διαγραφή
    3. Α όχι, θα πρέπει να σε ντύσω πυροσβέστη ή Ζορό ή Κολομπίνα! Αυτές είναι σεξουαλικές ενδύσεις. Και όπως είπε και η Gipsy "what am I gonna do when big hats go out"!

      Διαγραφή
    4. Τώρα εγώ ντυμένος Κολομπίνα δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι τόσο αναφτικό θέαμα μεταξύ μας! Θα πρέπει να ξυρίσω και γάμπα; Δεν τα κάνω αυτά των αδερφών κυκλωμάτων... ;-)

      Διαγραφή
    5. Οχι παιδί μου, με αξούριστη για να ναι κίνκι

      Διαγραφή
  7. Δεν μας σκιάζει φοβέρα καμιά, πουλάκι μου, εμάς !!! Και το 13 και το 14 κι όποιο θέλει ας έρθει !!! Εμείς εδώ παρεούλα θα τα περνάμε όλα !!!

    Καλά να περάσεις στην όμορφη πόλη παρέα με την αγάπη σου κι εύχομαι ο Καινούριος Χρόνος να σου φέρει ό,τι μα ό,τι ονειρεύεσαι !!!

    Φιλί γλυκό κι αγκαλιά σφιχτή, Σαλονικιώτικη σου στέλνω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαλονικιά μου, θα στη φιλήσω την πόλη σου, θα την κατσιάσω μη σου πω τόσες μέρες! Φιλιά πολλά και χρόνια ευτυχισμένα!!!

      Διαγραφή
  8. υπέροχε τρέμενς Σάλινα rocks!!! καλά να περάσεις και περιμένουμε με λαιμαργία τα νέα...
    Καλές Γιορτές, Πολλές Ευχές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι Jony φίλε μου, it rocks δε λες τίποτα! Δεν είναι ξελογιάστρα σαν τη δικιά μας αλλά έχει τη δική της χάρη!

      Άντε,τα λέμε 7-8 του μηνού, να περάσεις υπέροχα φίλε μου, υπέροχα!

      Διαγραφή
  9. Σου εύχομαι γεμάτες και ενδιαφέρουσες μέρες γιορτών και καλή επάνοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά! Καλό ταξίδι! Να περάσεις όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά αγαπημένη μου, θα τα πούμε εμείς και τηλεφωνικώς!!!! Να είσαι φρόνιμη, να μου φιλήσεις τη Λεκάνα και να φας όσο θες!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά!! Να χαίρεσαι κ τα ανήψια σου εορτάζοντα κ μη!!! Είμαι κι εγώ χαζοθεία κ νονά ταυτόχρονα κ μου έχει πάρει τα μυαλά ο μικρός!!!
    Να τους χαιρεσαι όλους γενικότερα κνα σε χαιρονται κι αυτοί!!
    Καλό ταξίδι να έχεις κ να περάσεις φανταστικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ καμάρι μου! Περαστικά σου και γρήγορα, κι αν είναι να μπει βίδα τελικά, ξέρω, δεν θες - ούτε κι εγώ θα θελα - άστη να μπει να ξεμπερδεύεις να σηκωθείς! Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  12. χρόνια πολλά γλυκέ μου!

    καλά να περάσεις, να χορτάσεις αγκαλιές και φιλιά, να χορτάσεις αγάπη και τρυφερότητα.

    και μη σε ξανακούσω να πεις ότι είσαι ασχημος. κούκλος είσαι. και παίδαρος! ερωτευσιμος με τα όλα σου!!!

    φιλιά και καλό ταξίδι μωρό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά κουκλάρα μου, ευτυχισμένη να σαι καρδιά μου!

      Καλέ ποιος παίδαρος ο κωλόγερος, ε, για την ηλικία μου καλά βαστιέμαι (πες μου κι άλλα κοπλιμέντα, μ αρέσει!)

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά τρεμενσάκο μου,να χαίρεσαι τα ανίψια σου,είδες βρε,είδες,δεν είναι τα πάντα; μέσα από τα ματια τους λάμπει ο κόσμος όλος,και αυτό το γέλιο!!! μας έχουν τρελάνει εμάς τις γιαγιάδες τα σκατουλια!! πφφφφ.... και που είσαι ακομα!!
    Να περασεις την ομορφότερη έναρξη του νέου χρόνου και όχι μόνο,όλο το 13 να σου φέρει ότι εσύ πραγματικά θελεις...
    τεράστιο φιλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά αγαπημένη μου, με υγεία και αγαπημένους πλάι σου!

      Να περάσεις υπέροχα!!!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά, αγαπητέ μου. Κοίτα να περάσεις καλά και να μας θυμάσαι έστω και λίγο... δύσκολο το ξέρω όταν θα βρίσκεσαι με τον καλό σου, αλλά λέμε τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλέ μου φίλε, ανταπόκριση απ του τρένου τα μυστήρια, να περάσεις κι εσύ υπέροχα - ότι θα μου λέιψετε είναι το μόνο σίγουρο!

      Διαγραφή
  15. Με τόσες ευχές που έχουμε ανταλλάξει, πρέπει το δεκατρία να μας βρει τουλάχιστον ένα τετραπλό τζακποτ του τζόκερ, μία τεράστια προσωπική επιτυχία (τύπου να γίνουμε ο έλληνας Gangnam Style και να θησαυρίσουμε ή να μας καλέσουν να παίξουμε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο επόμενο Χόμπιτ -αν και εγώ είμαι αψηλός και δεν μου πάνε οι κοντοί ρόλοι) ή έστω να βγούμε μπλόγκερς οφ δε γίαρ στο Time με ολόδικό μας εξώφυλλο και centerfold αφιέρωμα.

    Αλλά είναι που σου έχω αδυναμία και δεν μπορώ παρά να σου ευχηθώ ολόψυχα να σε συναντήσουν τα πιο όμορφα συναπαντήματα! Να είσαι γερός, χαρούμενος και να λάβεις (και δώκεις) άπειρες ποσότητες αγάπης!

    Υ.Γ. Όχι πες ποιος σου έβαλε πρώτος να ακούσεις το kookoorambi με τη Φαφούτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, πτηνό μου λατρεμένο, να σου πω τη μαύρη αλήθεια ούτε εγώ θα θελα το Χόμπιτ, σε ζεν πρεμιέ με ονειρεύομαι χρόνια ολάκερα τώρα, λες να ήρθεν η ώρα να διαπρέψομεν; Ενδέχεται.

      Να είμαστε γεροί και δυνατοί με αγάπη και υγεία να ακούμε το υπέροχο kookoobandi που μαι, εσύ μου το δίδαξες και να περνούμε ζάχαρη!

      Διαγραφή
  16. Καλά να περάσεις!!!!!
    Θα σταθώ στην τελευταία σειρά και να αναφέρω ότι αν το κληρονομικό σου χάρισμα για το 13 πέφτει τόσο μέσα όσο και στο τζόκερ...δεν λέω τι την κάναμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πουτσίσαμε παιδί μου καλό, πες το, μη ντρέπεσαι! Ελπίζω αυτό τουλάχιστον να το πετύχω!!!

      Να περάσεις κι εσύ υπέροχα!

      Διαγραφή
  17. χάρηκα με την ευχάριστη έκπληξη που σε (σας) είδα μπαμπά κι ακόμη περισσότερο που περνάς καλά, εύχομαι ότι καλύτερο για την χρονιά που έρχεται και στη Σαλονίκη να φορτώσεις όσο περισσότερο τις μπαταρίες σου, να είσαι πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ για μου αγαπημένε κι εγώ χάρηκα πολύ που σας είδα, έστω για λίγο! Να περάσεις υπέροχα καμάρι μου και θα τα πούμε από κοντά με το νέο έτος!

      Διαγραφή
  18. εύχομαι να πέρασες όμορφα τρεμενάκο! Φιλιά Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Διάβασα και κάτι αισιόδοξο για το 13, επιτέλους, καλημέρες και να περάσεις τέλεια, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, να πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι καλό μου παιδί! Να περάσεις υπέροχα!

      Διαγραφή
  20. Τρεμενάκο μου πολύ χαίρομαι που περνάς τόσο όμορφα και θα περάσεις και ακόμα πιο όμορφα!! Σου εύχομαι να μην αλλάξει ποτέ ξανά αυτό, έτσι να είναι η κάθε σου μέρα! Ναι, αυτό το 13 θα είναι όμορφο γιατί έτσι γουστάρουμε, όπως είπε και ο γάτος μου!! Πολλά πολλά φιλάκια! (θα μας λείψεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα να περνάμε όμορφα και με αγάπη, σε 2 βδομαδούλες πάλι μαζί σε νέες περιπέτειες! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  21. Χρόνια Πολλά βάσανό μου όμορφο!!!!

    υγ τι θα γίνει με τα link ρε φίλε? χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια link? ποια;

      Χρόνια πολλά γαμβρέ μου, χρόνια ευτυχισμένα! Χαίρομαι πολύ κι εγώ που καταφέραμε και ήρθαμε για ένα φιλί!

      Διαγραφή
  22. ΑΑΑ, ξέχασα!!!

    Σ'ευχαριστώ για την έκπληξη!!!

    Το ωραιότερο δώρο μου κάνατε εσύ κι ο Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να περνάς πάντα καλά. Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έχουμε μια υπέροχη χρονιά καλέ μου φίλε, μια υπέροχη ζωή!

      Διαγραφή
  24. Να περνάς τέλεια:))
    Να φας πολύ και να πιες ακόμη περισσότερο!
    Φιλιααα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έφαγα δε φαντάζεσαι! Μέχρι που ψιλοήπια κιόλας!

      Χρόνια πολλά γλυκιά μου, χαρούμενα, ευτυχισμένα!

      Διαγραφή
  25. Κοιτα να δεις τωρα, εγω θελω την ησυχια μου αυτες τις μερες...Δε θελω κανεναν. Μαλλον ηθελα εναν...αλλά δε μπορουσα να τον εχω, οποτε ολα τα αλλα ειναι απλώς μερες που φευγουν.

    Θελω να περασεις τελεια. Να χουχουλιασεις, να αγκαλιασεις, να αγαπησεις πιο πολυ και να αγαπηθεις ακομη περισσοτερο.

    Ετσι για να ξερω πως καποιος τουλαχιστον θα υπαρχει εκει εξω που θα περνάει γαμάτα.

    Καλά κι εγώ μέσα δε μένω! Λεω θα ηθελα να μεινω, αλλα σχεδον ποτέ δε με αφηνουν!

    Αντε φιλαρακι μου: Καλή χρονια να εχουμε. Υγεια υγεια υγεια υγεια...και μπολικη αγαπη!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασα υπέροχα καρδούλα μου, πραγματικά υπέροχα, ακριβώς όπως το είχα ανάγκη!

      Υγεία ρε συ, υγεία, ευτυχία, ομορφιά και χαμόγελο, και ψιτ, το 13 θα ναι η χρονιά μας, ναι;

      Διαγραφή
  26. Καλά να περάσεις!
    Καλή πρωτοχρονιά και να ξεχάσεις σκοτούρες και εγνοιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου, ηταν υπέροχα, τώρα πάμε για καλύτερα!

      Χρόνια πολλά μέσα απ την καρδιά μου, γεμάτα ευτυχία και κέφι!

      Διαγραφή
  27. Χρόνια Πολλά Tremens μου. Πάντα έτσι με Αγάπη. Να περάσεις ακόμα πιο όμορφα!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε μου, χρόνια υπέροχα, εύχομαι αυτή η χρονιά να σου δώσει αυτό που επιθυμείς! Είσαι υπέροχος και το ξέρεις!!!

      Διαγραφή
  28. Xronia polla Tremensako, isos to 13 me tin anapodia tou na einai o tixeros mas xronos etsi anapodoi pou eimaste! Sou stelno terastio intercontinental fili! Mouts!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστέρω μου, αυτός ο αριθμός για μένα πάντα ήταν καλός, έχω μια αισιοδοξία βρε αδερφέ, πως να το κάνω!!!

      Χρόνια πολλά καμάρι μου, χρόνια υπέροχα κι ευτυχισμένα!

      Διαγραφή
  29. Ελπίζω να περάσεις υπέροχα μικρέ μου Τρέμενς! Χρόνια πολλά με υγεία πάνω απ` όλα και εργασία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν θαύμα σκέτο κουκλίτσα μου, τέλεια!!!

      Χρόνια πολλά, ευτυχισμένα με χιλιάδες χαμόγελα!

      Διαγραφή
  30. Χρόνια πολλά tremens μου!Η νέα χρονιά να σου φέρει ότι ποθείς,μέσα από την ψυχή μου!!!Φιλί μεγάλο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά παλιοκόριτσο!!! Χρόνια θαυμάσια και πανέμορφα!

      Διαγραφή
  31. Γλυκό μου σκατόπαιδο εύχομαι Χρόνια πολλά και να περάσεις όμορφα τις μέρες των εορτών... Κάνε ότι τραβάει η ψυχούλα σου! Τίποτε λιγότερο τ'ακούς?
    Η ζωή είναι μικρή... και γω χαμένη :-p (μη με παρεξηγείς έχω τα δικά μου...)
    Φιλάκια γλυκά χριστουγεννιάτικα και μια ζεστή αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιακάδα μου γλυκιά, χρόνια πολλά και ευτυχισμένα

      Ψιτ, η ζωή δεν είναι μικρή, η ζωή είναι μοναδική!!!

      Διαγραφή
  32. να περάσεις σούπερ και πάντα να περνάς όμορφα!
    καλή χρονιά να έχουμε!
    πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ηταν θαύμα, θαύμα!!!!

      Καλή χρονιά ομορφιά μου, καλή κι ευτυχισμένη!!!

      Διαγραφή
  33. Χρόνια πολλά..να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε χαίρονται κι αυτοί!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, χρόνια πολλά καρδούλα μου, χρόνια ευτυχισμένα και γεμάτα χαμόγελο και αισιοδοξία!

      Διαγραφή
  34. Χρόνια Πολλά,με Υγεία και Αγάπη…

    Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αγαπημένε μου blogger καλή σου χρονιά με υγεία, αγάπη, χρήματα, όμορφες στιγμές, ξεχωριστούς ανθρώπους και όνειρα πολλά που θα πραγματοποιηθούν στο διάβα του χρόνου!!!! Φιλιάααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου, ομορφιά μου, χρόνια πολλά και υπέροχα!!!

      Διαγραφή
  36. Καλή χρονιά ,άνεργο ,ανέμελο αγόρι!!!!!!!!εύχομαι το '13 να βρεις τη δουλειά που ονειρεύεσαι και να εχεις τόση πολύ (δουλειά)που να μην προλαβαίνεις να βήξεις το βράδυ στον ύπνο σου!!!!!(σκέφτηκα κι άλλες ευχούλες ,αλλά θα τις πω όταν βρεις δουλειά χιχιχι)...γύρνα να μαζέψεις τον πατερούλη σου ,έχει Ξεσαλώσει!!!!!!!!
    φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ φιλενάδα, αχ ευχήσου και τα άλλα γιατί για δουλειά δύσκολα τα πράματα!!!!

      Χρόνια πολλά βρε συ, θα σαι στην Κάσο τώρα, ελπίζω να σε βλέπω συχνότερα με το νέον έτος, ναι;

      Διαγραφή
  37. Πέρασες τέλεια τα Χριστούγεννα και, αν κρίνω από την απουσία σου, η Πρωτοχρονιά θα ήταν καλλίτερη!!!

    Χρόνια πολλά, καλή χρονιά σε σένα και σε όλους τους δικούς σου! Να είναι το 2013 μια μεγάλη γιορτή για όλους σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν απλά 2 θαυμάσιες βδομάδες! Είμαι βέβαιος ότι όλο το 13 θα είναι έτσι παρά τις δυσκολίες!

      Χρόνια πολλά φίλε μου, να είσαι ευτυχισμένος και υγιής!

      Διαγραφή
  38. Η ανάρτηση σου ξεχειλίζει από αγάπη,κέφι και ζωντάνια.
    Εύχομαι το 2013 να έχει από όλα αυτά σε μεγάλες δοσολογίες.
    Καλή Χρονιά γλυκύτατε tremens!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τι ωραία που ήταν Xristin μου, τα κεφάλια όχι μέσα τώρα, τώρα ξεκινάμε απ την αρχή για τα καλύτερα!

      Διαγραφή
  39. Eύχομαι από καρδιάς καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη, ευτυχία. Να είναι καλύτερη από την προηγούμενη και να μας φέρει αυτό που μας αξίζει!
    Και φυσικά πολλές, πολλές υπέροχες αναρτήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίλα μου, χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!!! Σ ευχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  40. Μόνο που είδα Θεσσαλονίκη και αίστημα από κει πάνω.... λίγωσα!! Κι ο δικός από εκεί είναι και πηγαινοέρχεται ένα χρόνο τώρα! Τα Χριστούγεννα είχα ανέβει εγώ.... Πόσα μου θύμισες με την ανάρτηση! πολύ γλυκιά η Θεσσαλονίκη! και οι άνθρωποι της επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι υπέροχη η άτιμη; 3 χρόνια εμείς, πάνω-κάτω! Δεν μας χαλάει όμως!

      Καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου!

      Διαγραφή