Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Άνθρωπος

Καθόταν ώρες μόνος μέσα στο σκοτεινό δωμάτιο. Κρύο και σκοτάδι. Τιμωρούσε όλο του το είναι - αυτό μόνο μπορούσε να καταλάβει. Τιμωρούσε τον εαυτό του για τα λάθη του. Πολλά κι εκείνα, πολλά και βαριά, βάραιναν το κορμί του σαν ρούχο βρεγμένο, βαρύ και αποπνικτικό. Δεν μπορούσε να καταλάβει το γιατί, γιατί έπεφτε σε σφάλματα, γιατί χαλούσε ό,τι τού δινε χαρά.

Δεν μπορούσε να καταλάβει πως μπόρεσε, λίγες ώρες πριν να διώξει τον άνθρωπο που λατρεύει, τον άνθρωπο που αγαπά τόσο. Δεν μπορούσε να διανοηθεί ότι μια παρεξήγηση έφτασε σε τέτοιο σημείο ώστε εκείνος να φύγει, όχι θυμωμένος, όχι έξαλλος, αλλά απογοητευμένος, με τους ώμους γυρτούς, Να ανοίξει την πόρτα χωρίς καν να ψελλίσει ένα γεια, να ανοίξει την πόρτα και να βγει έξω απ το σπίτι τους, για πάντα.

Έφταιγε εκείνος. Κανένας άλλος. Για άλλη μια φορά δεν μπόρεσε να συγκρατήσει το θυμό του, ενώ ήξερε πόσο καταστροφικός είναι ο θυμός του, για άλλη μια φορά τα βίαια λόγια του πλήγωσαν σα μαχαίρι τον άνθρωπο που θα έδινε τη ζωή του για κείνον, τον πλήγωσαν για άλλη μια φορά και αυτή τη φορά τελειωτικά. Δε ζητούσε συγχώρεση, δεν την έδινε καν στον εαυτό του τώρα που ο θυμός είχε καταλαγιάσει, τώρα που η πρασινομάτα ζήλια είχε κερδίσει, τώρα που ο κουρνιαχτός της μάχης είχε εξαφανιστεί. Όχι. Δεν την έδινε ούτε ο ίδιος στον εαυτό του, οπότε δεν τολμούσε να τη ζητήσει από κείνον που έφυγε. Τον είχε συγχωρέσει τόσες φορές, άπειρες φορές συγχώρεσε τη ζήλεια του και το θυμό του μέσα σ' αυτά τα χρόνια, αλλά τις τελευταίες φορές το ποτήρι γέμιζε πιο γοργά και τελικά ξεχείλισε. Κι εκείνος έφυγε.

Ένιωθε τα μηνίγγια του να χτυπούν και την καρδιά του να θέλει να σπάσει. Τα πόδια του δεν τον βαστούσαν και η ανάσα του γρήγορη και βασανισμένη. Δεν μπορούσε να καταπιεί τον πόνο του, όλη του η ύπαρξη ήταν ένα βάσανο, μια στενοχώρια με όλη τη σημασία της λέξης, πνιγόταν μέσα στο σκοτεινό δωμάτιο, πνιγόταν μέσα στον σκοτεινό πλανήτη και αέρας πουθενά. Τα φτερά κομμένα και το κορμί βαρύ σα μολύβι. Πνιγόταν.

Άνοιξε το στόμα και ούρλιαξε. Μια κραυγή αγωνίας που έσκισε το σκοτάδι και άνοιξε τους ποταμούς στα μάτια του, άνοιξε τους καταρράχτες του πόνου και άρχισε να κλαίει ασταμάτητα. Με λυγμούς και ουρλιαχτά, με παράπονο και πόνο. Οξύ πόνο. Βαθύ πόνο. Ατέλειωτο πόνο. Και το σώμα εξαντλήθηκε και ο διακόπτης έκλεισε. Εκεί, μέσα στο σκοτεινό κρύο της μοναξιάς.

Εκεί, μετά από ώρες, όταν άνοιξε τα μάτια του, είδε στο πρώτο φως της μέρας εκείνος να τον κρατά αγκαλιά για να τον ζεστάνει, εκείνον, να τον κοιτάζει με τόση αγάπη. Εκείνον, να τον έχει συγχωρέσει για μια ακόμα φορά.

"Συγνώμη" ψέλλισε
"Σςςςςς, ξεκουράσου αγάπη μου, όλα καλά"

44 σχόλια:

  1. Εεε συγνώμη που ενοχλώ, ήρθα και αργά, για ευχές ανοίξατε? Να τα πω τα κάλαντα? Να περάσω αργότερα που θα κάνετε ψιλά? Αν πάλι θελετε σας χαλάω εγώ που έχω κέρματα, μη βγείτε τώρα μέσα στο κρύο...ειστε και τόσο ωραία ατμόσφαιρα! Αχχχ!
    Καλές αγαπησιάρικες πικάντικες γιορτές! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ βέβαια, ανοίξαμε για ευχές και σας περιμέναμε, καλώς ήλθατε και καλές γιορτές να έχετε, ευτυχισμένες και τρυφερές!!!!!

      Διαγραφή
  2. Ναι αγάπη μου, όλα θα πάνε καλά!
    Εύχομαι όμορφα, ζεστά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα όλα πηγαίνουν καλά στο τέλος γιατί εδώ είναι Χόλιγουντ!!!
      Πανέμορφες γιορτές αγαπημένη, υπέροχες και ζεστές σαν το χάδι της μαμάς!

      Διαγραφή
  3. Δεν θα μπορούσα να το θέσω πιο όμορφα απ ότι η Αθηνά πιο πάνω.. Τα λόγια της κ δικές μου ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις ευχές μου για υπέροχα Χριστούγεννα κι έναν θαυμάσιο νέο χρόνο!!!

      Διαγραφή
  4. μεγάλη λύτρωση να σε συγχωρούν και ....ευκολία χιχιχιχι
    να περάσεις ξένοιαστα ,ερωτικά Χριστούγεννα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχα
      είσαι ασυγχώρητη!

      Καλά Χριστούγεννα λατρεμένη μου, τώρα που είσαι με εκείνους που αγαπάς θα είναι απλά υπέροχα!

      Διαγραφή
  5. Μακάρι να μπορούσαμε όλοι να συγχωρέσουμε και να συγχωρεθούμε. Βλέπεις, το πτηνό, που είναι μεγάλη καρδιά και γαλαντόμο στα αισθήματα, καμιά φορά γίνεται τζαναμπέτικο και κολλάει σε κάτι τέτοια. Είναι μεγάλο πράμα η συγχώρεση από αυτούς που αγαπάνε. Σπουδαίο πράμα.

    Μέρι κρίστμας, σου είπα; Πολλά πολλά πολλά μέρι κρίστμας του γιου. Να είσαι καλά και να περνάς ζούπερ με τόνους αγάπης και χαρουμενιάς! Μελώσαμε πάλι.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, μακάρι, ναι πτηνό μου, αυτός είναι ο άνθρωπος... αυτός με τα λάθη του κι εκείνος που μπορεί να τα συγχωρέσει...

      Μέρι Ξμας πτηνό μου γλυκό, με αγάπη, με χαρά, με υγεία και με πολλούς πολλούς κουραμπιέδες!

      Διαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα φιλαράκι. Για μας και για όλο τον κόσμο!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μακάριοι όσοι έχουν βρει μια τέτοια αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Ben, μακάριοι λοιπόν όσοι βρήκαν την αγκαλιά μου (θα με κάψει ο Θεός!)

      Διαγραφή
  8. Ο χρόνος που θα έρθει, εύχομαι, να φέρνει μαζί του όλα όσα ποθείς!...
    Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη! όλα τα άλλα... θα βρουν το δρόμο τους στη ζωή μας...

    Φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές γλυκιά μου, ευτυχισμένες! Θα τα φέρει όλα σιγά σιγά, όλα θα γίνουν!

      Διαγραφή
  9. Δεν μου άρεσε το τέλος!
    Μετά από τόσα λάθη και μαλακίες έπρεπε να τον αφήσει να πλαντάξει και να βασανιστεί για κάμποσο καιρό πριν επιστρέψει!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ έπρεπε αλλά αν ήταν έτσι θα έπρεπε να γράψω άλλο τόσο και νύσταζα!

      Διαγραφή
  10. Καλές γιορτές μέσα σε πνεύμα αγάπης και συγχώρησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς γλυκιά μου, ευτυχισμένες γιορτές σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  11. με συγκίνησε μπαμπά, να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ γιε μου, εσύ να σαι καλά! Καλά Χριστούγεννα πρωτότοκέ μου!

      Διαγραφή
  12. Οταν το αιμα βραζει απο ερωτα η ζηλια ειναι ενα απο τα συναισθηματα που βιωνεις μαζι μαυτον!Το φιναλε σου η αποδειξη αγαπης.
    Τελειο αγαπητε!Συνεχισε αυτο που κανεις γιατι το κανεις καλα!Τοχεις βρε αδελφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρε, καλά Χριστούγεννα. Δε βαριέσαι όλα καλά θα πάνε!! Αισιοδοξώ πάντα. Το τέλος μου άρεσε, γιατί εμένα μου αρέσει το καλό τέλος. Εκτός από αυτό, που τρώμε όλο το ψητό και στο τέλος πάμε για ύπνο φουσκωμένοι και ούτε σεξ, ούτε τίποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα καλά, πραγματικά, κι εγώ είμαι του χάπι εντ εκτός απ τα θρίλερ ή αν έχω εκνευριστεί αφάνταστα με τους πρωταγωνιστές!

      Ψητό ε; μμμμμμμμμ

      Διαγραφή
  14. καλα Χριστούγεννα μικρέ! ολα καλα θα πανε
    οντως το χεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μεγάλη λέξη η συγχώρεση για αυτούς που την αξίζουν..
    Καλά Χριστούγεννα αγαπημένε μου,να τα περάσεις παρέα με ανθρώπους που αξίζουν την αγάπη και την αγκαλιά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, όλοι την αξίζουμε ομορφιά μου, όλοι!
      Καλά Χριστούγεννα, να περάσεις πανέμορφα!!!

      Διαγραφή
  16. Εεεε παραμονή Χριστουγέννων εδώ;;;;

    Χρόνια πολλά αγαπημένε μου, όπου και να σαι!
    Σου εύχομαι από καρδιάς ευτυχισμένα Χριστούγεννα:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεε Χριστούγεννα εδώ! Να περάσεις θεσπέσια ομορφιά μου!

      Διαγραφή
  17. Ανατρίχιασα!!! Μόνο αυτό έχω να σου πω!! Συγκλονιστικό! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, σ ευχαριστώ, ήταν το τελευταίο της σειράς! Πάμε για άλλες εμπνεύσεις! Καλά Χριστούγεννα μυρωδάτη μου, ευτυχισμένα και υπέροχα!

      Διαγραφή
  18. Δεν υπάρχει ωραιότερη λέξη που να έχει πλάσει η γλώσσα των ανθρώπων, εκτός από το "συγνώμη" και το "ευχαριστώ" όταν λέγονται από καρδιάς.
    Και δεν υπάρχει ομορφότερο συναίσθημα όταν ξέρεις να συγχωρείς και ξέρεις ότι συγχωρείσαι πραγματικά.
    Πολύ όμορφο και τρυφερό το διήγημά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου αγαπημένε, έτσι είναι, γι αυτό επέλεξα στον Άνθρωπο να βάλω αυτή την ιστορία... καλά κι ευτυχισμένα Χριστούγεννα σου έυχομαι απ την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  19. Μωρέ το ναα συγχωρείς είναι εύκολο. Το να ξεχνάς είναι το μανίκι ...

    Καλά Χριστούγεννα, αγάπη μου !!! Να περάσεις όμορφα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμμ δεν έχεις άδικο, ε, ένα αλτσαχάιμερ βοηθά, ναι; Άσε γιατί εγώ θυμάμαι τα πάντα...

      Καλά Χριστούγεννα καρδιά μου, υπέροχα κι ευτυχισμένα!

      Διαγραφή
  20. Kαλά Χριστούγεννα tremens μου!!!Χρόνια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε παλιοκόριτσο! Καλά Χριστούγεννα, ευτυχισμένα, πανέμορφα!

      Διαγραφή
  21. Καταπληκτικό το κείμενο!!!

    Χρόνια πολλά πολλά και ευτυχισμένα εύχομαι από καρδιάς σε σένα και όλους αυτούς που αγαπάς! Υγεία, χαρά, αγάπη μα και πολύ κουράγιο και υπομονή!! Να περάσεις υπέροχα όλες αυτές τις μέρες!! Πολλά φιλιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφοκλή μου σ ευχαριστώ! Καλά Χριστούγεννα καλέ μου, με υγεία και την αγάπη σου αγκαλιά, από αύριο 2 εβδομάδες πάνω θα μαι, στα μέρη σας!

      Διαγραφή
  22. Καλά Χριστούγεννααααααααααααααααα!!!! Ναι ξέρω, είμαι το ζαβό των Χριστουγέννων που είναι μέσα στη τρελή χαρά χωρίς λόγο και αιτία. Ίσως γιατί καταλαβαίνω πόσο σημαντικό είναι να έχεις αυτή την αγκαλιά. Σωτήριο. Και όποιος σου έχει πει ότι είναι πολύ κακό για το τίποτα, είτε ανέραστος, είτε ηλίθιος είναι. Σε κάθε περίπτωση...θλιβερός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με νιώθεις απόλυτα, απόλυτα όμως, θλιβερός είναι η λέξη που θα χρησιμοποιούσα κι εγώ!!!

      Διαγραφή