Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Ημέρα 0, 41 πια!

Άλλος ένας χρόνος προσετέθη στο βαρυφορτωμένο κασέ μου, βέβαια, ονομαστικά τον έχω ήδη προσθέσει εδώ και μήνες αλλά το αστείο είναι ότι κάποιες φορές μπερδεύομαι και λέω άλλα ντ άλλα.

Ξέρεις, αν και θα σου φανεί περίεργο, δεν αισθάνθηκα ποτέ να έχω πρόβλημα με την ηλικία μου, κάποιες φορές με μεγάλωνα κιόλας γιατί πάντα μικρόδειχνα, είναι αυτή η γλυκόφατσα που έχω που δεν βοηθά στο μεγάλωμα, άσπρες τρίχες δεν έχουν βγει ακόμα και γενικά πάντα θεωρούσα ότι αν με μεγάλωνα θα έδειχνα πιο ενδιαφέρον, πιο άντρας, πιο δεν ξέρω κι εγώ τι. Θυμάμαι όταν ήμουν πιτσιρικάς βιαζόμουν απίστευτα να μεγαλώσω, να ανεξαρτητοποιηθώ, να είμαι μόνος μου χωρίς επιτήρηση, να ζήσω την ελευθερία μου.

Θυμάμαι ότι όταν ήμουν 12 πρωτοξεκίνησαν τα ουφάδικα να παίρνουν διαστάσεις μάστιγας στην Αθήνα, κι ενώ στο γειτονικό καφενείο που είχε βάλει 2 τεράστιες κονσόλες με arcade παιχνίδια μπορούσαμε να πάμε κρυφά, στα άλλα, τύπου μπιλιαρδάδικα που είχε ποικιλία και γινόταν πανικός δεν μας άφηναν. Είχε και μια ταμπέλα απ έξω που έλεγε "Απαγορεύεται η είσοδος κάτω των 17 ετών". Εκνευριζόμουν απίστευτα και το θεωρούσα άδικο, κι ενώ τρώγαμε όλο το χαρτζιλίκι στα ίδια παιχνίδια στο καφενείο, παρακαλούσα θεούς και Δαίμονες να μεγαλώσω για να πηγαίνω στα άλλα, τα εξειδικευμένα... Ποιος να μου το λεγε τότε ότι δεν θα πατούσα πόδι ποτέ μέσα σε κάτι τέτοιο, παρά μόνο στο στρατό όπου με μάθαιναν μπιλιάρδο. Ηλεκτρονικό παιχνίδι έχω να παίξω από κείνο το καφενείο, ούτε καν στον υπολογιστή μου πια, πολύ σπάνια και με μια αδιαφορία. Προτίμησα όταν μεγάλωσα να κάνω άλλα πράγματα.

Είχα πιτσιρικάς περιέργεια για όλα τα ακατάλληλα, άκουγα ιστορίες από μεγαλύτερα παιδιά που πήγαιναν σε οίκους ανοχής ή σε πονηρούς κινηματογράφους, ω, τι απόλυτη φαντασίωση, τι όμορφο και περίεργο και διαστροφικό φαινόταν στο μικρό μου μυαλό... Ήθελα να μεγαλώσω κι εγώ να πάω, να δω πως είναι, να γνωρίσω την ηδονή που υποψιαζόμουν ότι θα μου προσέφεραν... Στα 18 με πήγε ο ξάδερφός μου με το ζόρι σε οίκο ανοχής, δεν σου περιγράφω τι ακριβώς έγινε, ευτυχώς που έπεσα σε μια κοπέλα καλή και υπομονετική... παρόλα αυτά δεν ξαναπάτησα φυσικά και δεν είχα καμία διάθεση αν ξαναπατήσω. Σε πονηρό κινηματογράφο δε, δεν πήγα ποτέ...

Σκεφτόμουν εκεί, σε κείνη την ηλικία πως θα είναι το 2000, πόσο χρονών θα είμαι, σε κατάσταση θα βρίσκομαι, τι καριέρα θα έχω ακολουθήσει, έκανα όνειρα, άσε που το 29 μου φαινόταν πολύ μεγάλο νούμερο - δεν ήξερα βλέπεις ότι στα 29 θα ήμουν ακόμα ένα παιδί γεμάτο χαρά και κέφι, πίστευα ότι θα ήμουν παντρεμένος, με οικογένεια, με παιδιά κι ευθύνες, δεν είχα ιδέα ότι για μένα η ζωή είναι μεγάλο ερωτικό ταξίδι, ότι δεν έχει παιδιά και οικογένεια και ότι ποσώς με ενδιαφέρει. Έτσι είναι. Η οικογένειά μου είναι ο άνθρωπος που αγαπώ και οι φίλοι μου, αλλά το κατεστημένο της τότε εποχής δεν με είχε προετοιμάσει για κάτι τέτοιο...

Οπότε ρε φιλενάδα, τι σημασία έχουν όλα αυτά, δεν θα χω ιδέα τι θα γίνει σε 1, σε 2, σε 10 χρόνια. Πραγματικά. Κατάλαβα μεγαλώνοντας ότι η ζωή έχει χιλιάδες μονοπάτια, και μια στροφή να πάρεις κάνεις διαφορά μεγάλη. Είπαμε, η ευτυχία έχει σημασία. Η ευτυχία που φέρνει η αγάπη...

Εξάλλου, αν εξαιρέσεις το τώρα που έμεινα μόνος μέχρι την επόμενη Παρασκευή και με έχει πιάσει μια μελαγχολία μικρή, πέρασα τόσο όμορφα όσο σχεδόν δεν το περίμενα... γεμάτος αγάπη κι ευτυχία!

49 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά,Τρεμένς μου! :) Να είσαι πάντα υγιής και να περιβάλλεσαι από ανθρώπους που σ' αγαπούν κι αγαπάς πραγματικά!Όλα τ' άλλα βρίσκονται...

    Η ηλικία είναι απλά ένα νούμερο.Εμείς του δίνουμε νόημα. ;)

    Φιλί εορταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ καρδούλα μου, σου έυχομαι ό,τι ποθεί η ψυχή σου!!!

      φιλί πανέμορφο!

      Διαγραφή
  2. Τρεμενάκο μου χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!! Για τα δικά μου ματάκια θεωρώ πολύ σέξυ τα 41, μου ακούγονται κάπως ριτσαρντ γκιρ ένα πράγμα όταν τον έβλεπα στα νιάτα μου.

    Πάνω από όλα όμως σημασία έχει πόσο χρονών νιώθεις και όχι πόσο δηλώνεις. Και μιας και όλα αυτά τα χρόνια που πέρασαν είχες αγάπη και ευτυχία αυτό το κάνει το όλο θέμα ακόμα πιο όμορφο.

    Απο εμένα, σου εύχομαι και τα επόμενα χρόνια που θα έρθουν να μην είσαι απλά γεμάτος απο ευτυχία και αγάπη αλλά να έχεις πλυμμηρίσει! Τσουνάμι διαρκείας δηλαδή!! Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ακόμα πιο σέξι εδώ, φωτιά και λαύρα σκέτη σου λέω!!!!

      Μια χαρά είμαι, αισθάνομαι υπέροχα κι έχω όμορφη ζωή, σ ευχαριστώ για τις υπέροχες ευχές σου και ανταποδίδω!!! Φιλιά γλυκά!!!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά καλέ μου!!
    Εύχομαι υγεία πάνω απ όλα!! όσο για τα ενδιαφέροντας ή τις επιλογές μας στα 8 και στα 18 και στα 28 είναι λογικό να έχουν διαφορές.. το περίεργο θα ήταν να μέναμε πάντα στάσιμοι. Δεν θα ήταν βαρετό;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ μανταρινάκι μυρωδάτο! ναι, έτσι είναι απλά στη δεδομένη στιγμη'θεωρείς κάποια πράγματα σταθερά, τίποτα όμως δεν είναι σταθερό, ούτε καν το γούστο σου στο φαγητό, εξ ου και η κάθε ηλικία έχει άλλες συγκινήσεις!!!

      Διαγραφή
  4. Θα σου ευχηθώ όπως μπορώ..! Θα ετοιμάσω κάτι σαν τη λίστα του Άγιου Βασίλη, αλλά οι ευχές μου είναι…μην ανησυχήσεις!!Λοιπόν, σου εύχομαι:
    1) Να έχεις την υγειά σου
    2) Να έχεις πάντα κοντά σου αυτούς που αγαπάς
    3) Όσο περνάνε τα χρόνια, να βρίσκεις όλο και περισσότερο νόημα σ' αυτό το ταξίδι της ζωής
    4) Να εμπνέεις τους ανθρώπους με τα λόγια σου, τις πράξεις και την προσωπικότητά σου
    5) Να έχεις άφθονο κουράγιο και να δίνεις και στους γύρω σου και το σημαντικότερο, θεωρώ 6) Όταν θα φτάσεις σε πολλά πολλά χρόνια κάπου στα 85-90, να κοιτάξεις πίσω και να πεις ''Καλά περάσαμε.....!!!!''.Αυτά μου έρχονται τώρα στο μυαλό ως τα πιο σημαντικά...Να 'σαι καλά..!!!XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όλες οι ευχές, μία προς μία εξαιρετικές και πραγματικά αυτό που γουστάρω να έχω!

      Σ ευχαριστώ αγαπημένη, σ ευχαριστώ μέσα απ την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά Tremens μου. Πάντα έτσι όμορφα κι ευτυχισμένα. Και κάτι άλλο. Κάποιοι άνθρωποι δεν μεγαλώνουν. Απλά με το πέρασμα των χρόνων, γίνονται Ανεκτίμητοι, σα το Καλό κρασί. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά καλά ευτυχισμένα!!!!
    Με υγεία και πολύ αγάπη!!!
    Σ' αγαπάω πολύ και χαίρομαι που πέρασες όμορφα.
    Σου έγραψα και χθες ευχούλες.
    Να σαι πάντα γερός, τυχερός, ευτυχισμένος!
    Κανείς μας δεν ξέρει πως θα είναι το αύριο....
    Εμένα μ' έχεις κερδίσει...το ξέρεις πια.
    Πολλά εορταστικά φιλιά:))
    Ματς Μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σου εύχομαι τα καλύτερα!
    και να περάσεις όμορφα τη μέρα σου!
    και κάθε μέρα μετά από αυτή να είναι πιο όμορφη από την προηγούμενη!
    σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μικρή μου, η χτεσινή ήταν υπέροχη, η σημερινή πάλι... άστα!

      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  8. Τα καλύτερα για σένα και τους δικούς σου γιατί τα αξίζεις..
    Χρόνια πολλά τρεμενσάκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φούλη μου,σε παρακαλώ να κάνω copy τις δικές σου ευχές;;;;;;;;;;;;; όχι γιατί δεν έχω τι να γράψω ,αλλά αν αρχίσω θα κάνω πάλι ανάρτηση....Ναι....ευχαριστώ Φούλη μου....

      Διαγραφή
    2. και δεν κανεις,Νασια η Κωστας; οπως και να εχει φιλια πολλα

      Διαγραφή
    3. Φούλη μου σε χιλιοευχαριστώ καμάρι μου!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια σου πολλά!
    Να είσαι πάντα ευτυχισμένος και να μας προσφέρεις πάντα τέτοια ωραία κείμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. When you are young life leaves you no choice
    Do this. Do that. No room for a little voice
    When all you want to do is play and just have fun
    Ride your bike. roller-skate, and be free to run.
    With no concerns for the who's, what's, when's and why's
    Then you go from a boy to a man before your own eyes.
    Life gives you lessons to learn as you grow
    Room for mistakes and time to show what you know
    Just be patient because things will always go your way
    enjoy the young times and have a Happy Birthday!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα καλύτερα για σένα και τους δικούς σου γιατί τα αξίζεις..
    Χρόνια πολλά tremensssssssssssssssssara!!!!!!
    τρεμενσάκο θα λεγε η Νάσια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρεμουλάκο βρε!!!!με εχεις γλωσσοφάει....ολο για μενα μιλας;;;;;Νασια

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχαχαχαχα
      Κώστα και Νάσια, αγαπημένο μου ζευγάρι, ένα γλυκό φιλί στον καθένα σας!

      Διαγραφή
  12. Έτσι να είσαι πάντα γεμάτος αγάπη κι ευτυχία...αφού δεν μπορούμε να σώσουμε τον κόσμο, ας σώσουμε τουλάχιστον τις ψυχές μας..κι αυτό που σώζει είναι αυτά ακριβώς!!
    Χρόνια σου πολλά ξανά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο, θα τις σώσουμε τις καημένες, θα ζήσουμε ευτυχισμένοι παρά τα παγόβουνα!
      Φιλί γλυκό!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά ψυχάρα μου! Να'σαι πάντα έτσι χαρούμενος κι ευτυχισμένος και να'ναι αυτά τα καλύτερα γενέθλια που'χεις να θυμάσαι μέχρι σήμερα, και τα χειρότερα που θα'χεις να θυμάσαι από δω και πέρα.
    Θα πρωτοτυπίσω να ευχηθώ για λεφτά, γιατί καλή η υγεία, αλλά χωρίς αυτά κι αυτή κινδυνεύει, και φαίνεται πως είναι το μόνο που σου λείπει.
    Και δε θέλω να σου λείπει τίποτα.

    Α! Άμα τσεκάρεις τελευταίο post, θα καταλάβεις γιατί χάθηκα..
    Μάκια ρουφηχτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κουκλάρα μου, έχεις απόλυτο δίκιο, και θα τα χρειαστώ άμεσα!!!!

      Σπεύδω να σε ξαναδιαβάσω γιατί το πρωί που σε διάβαζα δεν καταλάβαινα απ την φρίκη που είχα φάει τι ακριβώς διάβαζα!!!

      Φιλιά πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  14. Ομορφε, Χρόνια Καλά και Ευτυχισμένα. Να έχεις υγεία και σε ξεχνάνε οι έννοιες και μόνο χαρές να σε τριγυρνάνε.
    οπως επιθυμείς να ζεις ως τα βαθιά γεράματα!
    φιλιά ζουζουνικα και κερασένια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη σε ευχαριστώ, έλαβα και το συστημένο και την τετάρτη πρώτα ο Θεός θα το παραλάβω!!!!

      Διαγραφή
  15. Και σήμερα πως νοιωθεις 40 και μία?
    ελπίζω καλύτερα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νιώθω χαλια αλλά δεν φταίνε τα 41, τα αφεντικά μου φταίνε!

      Διαγραφή
  16. ασε τις αγαπες και τις ευτυχιες...ΓΕΡΝΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!
    (χιχιχιχιχιχιχιχι)Νασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια καλά!!!!!!!! (πολλά έχεις μπουαχαχαχαχαχαχαχα)
    Τα ούφο ήταν μάστιγα στα 80's!
    Σου εύχομαι ότι ποθείς να το βρεις μπροστά σου και να είσαι πάντα καλά, ευτυχισμένος και αρτημελής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ο κωλόγερος η αλήθεια είναι, γιατί να το κρύψομεν άλλωστε;

      Σ ευχαριστώ φίλε μου!

      Διαγραφή
  18. όπως λέει και μια παροιμία,τα χρόνια έχουν σημασία μόνο αν είσαι ουίσκι!!!
    χρόνια πολλά,γεμάτα και χαμογελαστά.
    ότι καλύτερο μέσα από την καρδιά μου!
    πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου στέλνω την αγάπη μου και το χαμόγελό μου, ξέρεις εσύ!

      Διαγραφή
  19. χρόνια πολλά πολλά πολλά και καλά καλά καλά!!!!! με υγεία, πλήρη και γεμάτα ευτυχία!!!!! σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά,ρε συ! Να σε χαιρόμαστε!
    Γέλια, υγεία και αγκαλιές σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πέρασα να πω χρόνια πολλά κι έπεσα στην επόμενη ανάρτηση, όπως και να έχει αυτό έχει σημασία μόνο: να είσαι καλά, γερός, αγαπημένος κι όλα θα γίνουν όπως πρέπει, σε φιλώ μπαμπά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιε μου αγαπημένε θα τα καταφέρουμε, δεν έχουμε επιλογή, σ ευχαριστώ καμάρι μου!

      Διαγραφή
  22. Αν και καθυστερημένα λίγο, χρόνια πολλά Tremens μου! Να σε χαιρόμαστε. Να είσαι καλά και να γιομίζεις τη ζωή σου με εμπειρίες και στιγμές. Αυτό είναι έτσι κι αλλιώς το νόημά της. Τύχη εύχομαι, όλοι μας τη χρειαζόμαστε! Φιλί ζουπηχτό και αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε μου, επιτέλους είδα το σχόλιό σου! Σ ευχαριστώ απ την καρδιά μου!

      Διαγραφή