Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Αντίστροφη μέτρηση, 3...

Λοιπόν φιλενάδα, 3 μέρες μείνανε, όπως καταλαβαίνεις συνεχίζουμε ακάθεκτοι και όπου μας βγάλει!

Του Αγίου Νικολάου σήμερα και Παγκόσμια μέρα δεν έχει να εμπνευστούμε οπότε πάμε να ασχοληθούμε με 3 σημαντικά γενέθλια της ζωής μου. Να σου εξηγήσω μόνο ότι για μένα ανέκαθεν τα γενέθλιά μου είναι η πιο σημαντική γιορτή στον κόσμο. Ούτε Χριστούγεννα ούτε Πάσχατα, ούτε τίποτα. Η μούρη μου μπροστά και τίποτε άλλο!

Πριν ξεκινήσω όμως θα ήθελα να ευχηθώ χρόνια πολλά μέσα απ την καρδιά μου στο Νίκο, τη Νίκη, τη Νικολέττα και όποιον γιορτάζει σήμερα! Παιδιά μου να στε καλά, να στε γεροί και δυνατοί, να στε ευτυχισμένοι!

Φύγαμε;

3. 1988, πρωίαν σε είδον, μαλλιά ξεπλεγμένα
Το 1988 ήταν η χρονιά που πήγαινα τρίτη Λυκείου. Η κατεύθυνσή μου ήταν για ιατρική μεριά, οπότε όπως αντιλαμβάνεσαι δεν είχα χρόνο ούτε εγώ ούτε οι φίλοι μου για πολλά πολλά. Σχολεία, φροντιστήρια, διαβάσματα, διαγωνίσματα, άγχη και τα σχετικά.

Αποφασίζω λοιπόν να προβώ σε ριζοσπαστική ενέργεια και να μην τα γιορτάσω βράδυ που δεν προλαβαίναμε γιατί τελειώναμε το φροντιστήριο αργά, αλλά πρωί μιας και ήμασταν απογευματινοί στο σχολείο. Έτσι λοιπόν, τη μέρα των γενεθλίων μου, έχω φτιάξει ένα κουβά προφιτερόλ και μαζεύονται οι κολλητοί και οι κολλητές μου, καμιά δεκαριά άτομα, μη φανταστείς, για καφέ και κουβέντα.

Κατά τις 11, και αφού είχαμε πιει ό,τι είχε μέσα η κάβα των γονιών μου χορεύουμε τσιφτετέλια με μούρες κόκκινες και λερωμένες απ τις σοκολάτες. λίγο αργότερα ανακαλύπτουμε με φρίκη ότι δεν έχει μείνει άλλο μπουκάλι εκτός από ένα που ήταν κλειστό και έγραφε πάνω Cinar. Ήταν λικέρ αγγινάρας. Θεόπικρο και φρικτό. Το ήπιαμε και αυτό. Κατά τη 1 κινήσαμε για το σχολείο, λιώμα όλοι, σε όλη τη διαδρομή χορεύαμε και τραγουδούσαμε, είχε ψοφόκρυο αλλά δεν παίρναμε χαμπάρι. Την πρώτη ώρα είχαμε θρησκευτικά. Μπαίνει ο καθηγητής και ρωτά αν θέλει κανείς να πει κάτι, να ανοίξει ένα θέμα, αν όχι να κάνουμε κανονικό μάθημα.

Σηκώνομαι τύφλα και τον ρωτάω με στόμφο λες κι έφταιγε αυτός για όλα. "Τι έχετε να πείτε για τα επεισόδια στα σινεμά με τον Τελευταίο Πειρασμό; Ντροπή σας!" Και ναι, ήμουν ο απουσιολόγος...

Ίσως το θυμάται ακόμα...

2. 2008, Quantum of Solace
Ερχόμαστε στο σωτήριο έτος 2008. Είναι η πρώτη χρονιά που είμαι μόνος μετά την επταετή σχέση μου με τον Π., εκείνος το ίδιο αφού έχουμε φάει αμφότεροι κατραπακιές με λάθος ανθρώπους, μένω σε ένα μεγάλο και πολύ ωραίο διαμέρισμα στο Ν. Ηράκλειο και αποφασίζουμε να κάνουμε ένα πάρτι που θα γράψει ιστορία. Στο παιχνίδι μπαίνει και η αδερφή μου που γιορτάζει ίδια μέρα με τα γενέθλιά μου, κι έτσι, οι 3 εορτάζοντες στηνόμαστε για ημιεπαγγελματική φωτογράφιση με θέμα τον ολόφρεσκο τότε James Bond, η οποία στα επαγγελματικά μου χέρια έγινε αφίσα και πρόσκληση και ό,τι μπορείς να φανταστείς.

Το πάρτι δεν είχε απλώς επιτυχία, ήταν ό,τι καλύτερο έχω ζήσει σε πάρτι. Κόσμος, γύρω στα 100 άτομα, ποτό, μουσική, χορός και κέφι απίστευτο. Έχω καλέσει μέχρι και τους γειτόνους για να μη φέρουν αστυνομία, και φυσικά δεν έφεραν. Και φυσικά και ήρθαν!

Αυτά που θυμάμαι ήταν ότι δεν βάλαμε κώλο κάτω μέχρι τις 5 το πρωί και ότι κοιμηθήκαμε οι κολλητοί, και την άλλη μέρα καθαρίζαμε παρέα και στολίζαμε το Χριστουγεννιάτικο έλατο, το οποίο ήταν αληθινό σε γλάστρα αλλά δεν έζησε να βγάλει καλοκαίρι.

Αυτό που θυμάμαι επίσης είναι ότι μου κατσικώθηκε ένας παλαβός που δεν τον ήθελα ούτε να τον φτύσω κι έπρηξε την κολλητή Ζωζώ όλο το βράδυ να ψήσει την κατάσταση και την επομένη τρόμαξα να τον διώξω απ το σπίτι.

Αυτό που μου έχει μείνει είναι η πιο τρελή, όμορφη, απίθανη και γκλαμουράτη βραδυά της ζωής μου. μετά μας χτύπησε η κρίση και η Κριστίν κακό χρόνο να χει... (ψέμματα, κάναμε και αποκριάτικο μετά, εκεί να δεις το σώσε)!

3. 2012, Εδώ είμαστε
Ναι, το ξέρω πολύ καλά ότι έχουμε 3 μέρες ακόμα. Ναι το ξέρω ότι σε 15 μέρες ο κόσμος τελειώνει. Ναι, αλλά...
Φέτος δεν έχει γιορτές και φιέστες. Φέτος δεν έχει χορούς και τραγούδια. Από τη μία είναι νωπή η απώλεια του πατέρα, από την άλλη γιατί είναι άδεια η τσέπη. Όμως, εδώ στέκομαι να σκεφτώ το εξής.
Είμαι τόσο τυχερός άνθρωπος, σα να χω έναν άγγελο να με καθοδηγεί και να μου δίνει πνοή, είμαι πολύ τυχερός άνθρωπος γιατί έχω τόσους θαυμάσιους ανθρώπους να με αγαπούν και να είναι πλάι μου.
Ο έρωτάς μου θα ρθει αύριο από πάνω για να είμαστε μαζί, θα ρθει αύριο για να μου ζεστάνει την ψυχή με το χαμόγελό του και το Σάββατο, μια μέρα πριν, θα ρθουν στο σπίτι ο Π. και η κουμπάρα, οι δυο πιο αγαπημένοι μου φίλοι, να φάμε ένα φαγάκι και να γλυκαθούμε με προφιτερόλ που μόλις έψησα. Την Κυριακή θα μαζευτούμε όλη η οικογένεια, γιορτάζουμε 4 σχεδόν μαζί, να γιορτάσουμε όλοι παρέα, αγαπημένοι, ευτυχισμένοι - με όσα προβλήματα κι αν έχουμε - και ξέρω ότι κι εκείνος θα είναι κοντά μας.

Έχω υγεία, έχω αγάπη, έχω ακόμα νιάτα. Έχω τα πολυτιμότερα πράγματα στη ζωή και ναι, δεν πειράζει που δεν θα το κάψουμε φέτος, δε με νοιάζει, με νοιάζει που δεν είμαι μόνος. Και που ποτέ δεν θα μαι μόνος. Και αυτά θα είναι ευτυχισμένα γενέθλια, για άλλη μια χρονιά!


38 σχόλια:

  1. Για αρχλη θα σταθώ στο πάρτυ το 2008. Εγώ γιατί δεν το έμαθα ποτέ αυτό το πάρτυ ε???? Δεν έκανες σωστή ενημέρωση και το έχασα. Σίγουρα πάντως δεν ήσουν ένας γείτονας που είχαμε κάποτε, τρελό νιάτο, και κάθε τρείς και δύο έκανε πάρτυ. Και λέω σίγουρα γιατί ποτέ δεν μοίρασε κάλεσμα στους γείτονες (θα είχα πάει) και πάντα ερχόταν η αστυνομία.

    Το σημαντικό για φέτος είναι όπως είπες οτι έχεις γύρω σου όλους όσους αγαπάς. Και για εμένα γιορτή και γενέθλια ήταν πάντα σημαντικά. Αλλά πάντα "μόνη" τα περνάω.. καημό το έχω..

    Καλό βράδυ, ματς μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, μάλλον δεν ήμασταν γειτόνοι, δεν μπορεί, όλο και κάτι θα χες ακούσει από μένα, μίλαγε η γειτονιά με τις πομπές μου!

      Διαγραφή
  2. Έχεις τα κυριότερα και αύτο είναι το σημαντικό!Να είσαι καλά και εσύ και αυτοί που αγαπάς ώστε να μεγαλώσει κιάλλο η λίστα σου με ευτυχισμένα γενέθλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τα έχω και δεν έχω παράπονο, τώρα αν γκρινιάζω και λίγο, ε, είναι στη φύση μου, δεν μπορώ να το ελέγξω...

      Διαγραφή
  3. Ο κόσμος καταστρέφεται την Τετάρτη αν θεεες να ξέρεις!Κατά τα άλλα εύχομαι ένα μεγάλο πάρτι ξανά κάποια στιγμή!!:)

    Χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κόσμος καταστρέφεται στις 21, όχι στις 12...

      Παρόλα αυτά σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, και ναι, θα ξανακάνουμε μεγάλα πάρτι!!!

      Διαγραφή
    2. Ζτις 12/12/12 καταστρεφεται ο κόσμος!Το 21 είναι παρανόηση των επιγραφών!!:Ρ

      Χεχε!Τίποτα!!

      Διαγραφή
  4. Όπως το είπες...έχεις υγεία,έχεις αγάπη,έχεις νιάτα...τί άλλο θες??
    Τα σημαντικότερα τα έχεις ήδη...συν όλους εμάς που σε αγαπάμε ;-)
    Σμούτς ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα χω, όλα ο άτινος, α, και ομορφιά, να μην ξεχνιόμαστε!

      Διαγραφή
  5. Φοβερές στιγμές!!
    Χαρούμενα γενέθλια σου εύχομαι εγώ από τώρα, αν τύχει και δε μπω τότε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μπορούσα να σας έβαζα φωτογραφίες, εκεί να δεις χαμός!!!

      Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  6. Μμμμμμμμμμμμμ (αυτό το μμμμμμ με ύφος ευχάριστου ξαφνιάσματος), νομίζω ότι ξέρω πότε ακριβώς είναι τα γενέθλιά σου. Την ίδια μέρα που είναι και η ονομαστική εορτή του ενός εκ των δύο ονομάτων τα οποία έχω την τιμή να φέρω που είναι και κατ' επέκταση και η ονομαστική εορτή της αδελφής σου! Κρίμα που δεν θα είμαι εκεί για να ανταλλάξουμε και οι τρεις γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως το λέτε, θα ανταλλάξουμε ευχές μονάχα, δυστυχώς!!! Κι έφτιαξα ένα προφιτερόλ...

      Διαγραφή
  7. Τι είναι όλα αυτά τα flashback τελευταία;
    Σε επισκέυτηκε το πνεύμα των χριστουγέννων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ πνεύμα πέφτει τελευταία!

      Διαγραφή
    2. @Partali
      Μακάρι να ξερα, δεν θυμάμαι και τι είδα στον ύπνο μου...

      @Tommy
      Πολύ πνεύμα και καθόλου οινόπνευμα

      Διαγραφή
  8. Το 2008 έλειπα από τα β.π. γι'αυτό δεν έμαθα για το event.
    Στο σχολείο σουρωμένος και να είσαι και απουσιολόγος. Μπροστά από την εποχή σου.
    Χρόνια καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ θα ήθελανα μάθω την απάντηση του καθηγητή σου...

    Φέτος να δεις πως θα περάσεις εξίσου όμορφα. Και έτσι το 2024 που θα κάνεις τον απολογισμό των γενεθλίων σου ξανά , το 2012 θα είναι Νο1!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν απάντησε, κάτι ωχμ, ουχμ κλπ έβγαλε και άλλαξε θέμα ο δόλιος!

      ναι, θα είναι υπέροχα, το ξέρω...

      Διαγραφή
  10. Στα απλά και "ταπεινά", βρίσκεται η ουσία. Θα περάσεις ΤΕΛΕΙΑ και να θα είναι απο τα γενέθλια που θα θυμάσαι και θα αναπολείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι, είναι πολύ σημαντικά για μένα για όλους τους λόγους που γράφω, είναι σημαντικό που είμαι υγιής και χαίρομαι τους αγαπημένους μου...

      Διαγραφή
  11. Θα περάσεις υπέροχα αγαπημένε θα το δεις. Και θα λες αργότερα "εγώ και μέσα στην κρίση πέρασα καταπληκτικά στα γενέθλια μου".
    Λιώνω στο γέλιο με τις αντίστροφες μετρήσεις σου. Φιλί γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι, έτσι πρέπει, να αντιστεκόμαστε στη γρουσουζιά!!!!

      Φιλί γλυκό!

      Διαγραφή
  12. Το τρίτο μέρος με συγκίνησε μπαμπά, είσαι πολύ γλυκός (πέρα από αστείος όταν θες), σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μήπως τα έφτιαξες λίγο νωρίς τα προφιτερόλ???
    Ελπίζω να μείνουν μέχρι αύριο, για να τα τιμήσουμε δεόντως.
    Χρόνια πολλά πολλά και κυρίως καλά και ευτυχισμένα.
    Σε φιλώ από μακριά, αύριο από κοντά.
    Η Φιλενάδα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε φιλενάδα, πάντα μια μέρα νωρίτερα τα φτιάχνω, πρέπει λίγο να ενωθούν τα υλικά, αχ, κάνεις λες και δεν ξέρεις...

      Διαγραφή
  14. Απολαμβάνω την αντίστροφη μέτρηση..!!
    Ανυπομονώ ήδη για τη σημερινή ανάρτηση...και είμαι σίγουρη πως θα είναι ευτυχισμένα τα γενέθλιά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που την απολαμβάνεις και για μένα είναι ευχάριστη η αναδρομή. Δεν έχω βρει ακόμα θέμα για σήμερα, ελπίζω να το καταφέρω, αν όχι... σας χρωστάω!

      Διαγραφή
  15. Αυτό το πάρτυ της τρίτης λυκείου το βρήκα εντυπωσιακότατο.
    Μπορεί πράγματι να το θυμάται ακόμα.
    Ας χαρούμε για όσο μας μένει λοιπόν..
    Φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. έτσι σε θέλω γλυκέ μου!

    αισιόδοξο, να εκτιμάς ότι έχεις, να χαίρεσαι με τα απλά και καθημερινά πράγματα γιατί πάνω από όλα έχεις υγεία, έχεις αγάπη και από λεφτά, βλέπουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είμαι ομορφιά μου, έτσι όχι μόνο θα επιβιώσουμε αλλά θα ευτυχήσουμε!

      Σ αγαπώ πολύ εσένα!

      Διαγραφή
  17. Είσαι τυχερός καρδιά μου!
    Αχ με συγκίνησες πάλι.
    Υγεία, αγάπη(πολύ),φίλοι που σ' αγαπάμε...
    Εμένα θα μου ήταν υπέρ αρκετά, θα δόξαζα το θεό.
    Μόνη θα περάσω τα γενέθλια μου το Μάρτη...το βλέπω.
    Σε φιλώ πολύ πολύ αγαπημένε μου:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρδιά μου εσύ, σ ευχαριστώ, έτσι είναι και μη μου ανησυχείς, όλα θα τα φτιάξουμε αρκεί να έχουμε δύναμη...

      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  18. Αχχχχ, τρεμενς!!!! Γιατι με συγκινεις;; Αλλα δν με πειραζει γιατι ειναι συγκινηση με χαμογελο! Χαλαλι!! Φιλια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να είσαι καλά και να εχεις πάντα κοντά σου αξιόλογους ανθρώπους γιατί το αξίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή