Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

2012 λίγο μετά το τέλος!

Ρε συ φιλενάδα, ήρθε τέλος πάντων αυτό το τέλος; Ποιο τέλος ρε φιλενάδα; Πάλι εδώ είμαστε, ζωντανοί, δυνατοί κι έτοιμοι για όλα... Τελικά μούφα η βιβλική καταστροφή, μια ψιχάλα έχει σήμερα και δεν μπορώ να βολτάρω με το ποδήλατο, μέχρις εκεί. Δεν το λες και καταστροφή, το λες; Καλά, έχει και λίγο κρύο και δεν έχουμε πετρέλαιο να ζεσταθούμε, αλλά ένα ξεσκόνισμα να κάνεις, μια ηλεκτρική (σκούπα, όχι καρέκλα) να βάλεις, θα δεις πως θα ζεσταθεί το κωλαράκι σου που είπε και η κα Λεονάρδου στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega κι έκτοτε την κλείσανε στο 8ο υπόγειο του καναλιού και την ταΐζουν ψωμί και νερό τρις εβδομαδιαίως!

Χτες λοιπόν θέλω να σου πω ότι είχα μια εκπληκτική βραδιά στου Λουστράκου, μια εκπομπή την οποία εγώ προσωπικώς την καταδιασκέδασα, είχα πιει και τα ρακόμελά μου, ήτανε και όλοι οι φίλοι μέσα κι έγινε πανικός. Γέλιο μέχρις τελικής πτώσεως... Βρε λες τελικά να αρχίσω κι εγώ ραδιόφωνο; Μμμμμ δεν το αποκλείω, βλέπουμε!

Έχουμε όμως φιλενάδα αφήσει σε εκκρεμότητα τον απολογισμό του 2ου εξάμηνου και ξέρεις πολύ καλά ότι οι εκκρεμότητες πάσης φύσεως δεν μου αρέσουν καθόλου!

Πάμε λοιπόν;

Ιούλιος 2012
Ο μήνας μπαίνει με μια μικρή κατάθλιψη, με προβλήματα και νεύρα, κάνω μια ανάρτηση του θανάτου, αλλά την ίδια μέρα συναντώ στο τρένο Εκείνον και μου περνάνε όλα. Τον αναρτώ και η Νάσια μου βάζει τις φωνές και στενοχωριέμαι. Αχ Νάσια που σ έκανα να σιχαθείς. Μετά από αυτό έβαζα προειδοποιητικά αλλά και πάλι τα διάβαζε γιατί η περιέργειά της νικούσε τη σιχασιά! Αυτό θα πει θεία τιμωρία.

Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά, οι τσέπες άδειες και σε μια συνάντηση του Sin Radio γνωρίζω και την υπέροχη Ρία μεταξύ άλλων...

Τα νεύρα γενικά δεν είναι σε καλή κατάσταση όλον τον μήνα αλλά η συναυλία των Pink Martini στο Λυκαβηττό μου φτιάχνει τη μέρα, βέβαια θα θυμάσαι ότι πέτυχα κι εκεί μαντάμ που μου έκανε παρατήρηση αλλά κρατήθηκα και δεν την έπνιξα. Όχι για να δεις πόσο εγκρατής είμαι!!! Η φορολογική δήλωση λαμβάνει χώρα και το ποσό είναι ικανό να προκαλέσει εγκεφαλικά στον απλήρωτο... Παρόλη όμως τη γκρίνια, τη ζέστη και την πλήξη ξανανακαλύπτω ότι ο έρωτας είναι το υπέρτατο φάρμακο και συνέρχομαι. Η εξεύρεσις της ιδανικής τυρόπιτας έχει αίσιο τέλος, ενώ η δημοπρασία του βρακιού μου παίρνει μυθικές διαστάσεις.

Η κυβέρνηση παρόλα αυτά είναι ικανοποιημένη με την πορεία της χώρας και συνεχίζει να μας χαρατσώνει, έτσι για γούστο. Ο Σαμαράς περνά στιγμές που θα γράψουν ιστορία και το φουλάρι της Κριστίν με συγκινεί βαθύτατα.

Tip. Η γνωριμία μου με την κυρία Ισμήνη είναι καταλύτης. Ακόμα κι εγώ μπορώ να γίνω δολοφόνος!

Αύγουστος 2012
Έρχεται λοιπόν ο υπέροχος αυτός μήνας, μήνας διακοπών, μήνας χαλάρωσης, ξεκούρασης, ραστώνης. τα μπάνια του λαού ξεκινούν ενώ η τσέπη παραμένει άδεια... Παρόλα αυτά οι μέρες που θα περάσω με το μωρό θα είναι μπόλικες ενώ η ζέστη με αναγκάζει να σου μιλήσω για καλοκαιρινές προφυλάξεις και πάνω απ όλα τη χρησιμότητα της Νάνας ως συναγερμό.

Τα μπάνια γίνονται με την υπέροχη φιλοξενία σε παραθαλάσσιο θέρετρο, ένα σοκ περιμένει και τους 2 μας το οποίο όμως τελικά καλώς έγινε, και στα τέλη του μήνα επιστρέφω στο καυτό Άστυ ξεκινώντας τη δουλειά καθώς και τις παρεξηγήσεις... Μια σακούλα εκρύγνηται και κάνει την κουζίνα χιονισμένο τοπίο, ενώ ο Τζέφρυ νοικιάζεται για διαλέξεις τη στιγμή που η καρδιά της Μέρκελ ματώνει για τις θυσίες μας και οι κυράδες απ την εισπρακτική αρχίζουν και παίζουν με τα τεντωμένα μου νεύρα...


Η κυβέρνηση παρόλα αυτά είναι ικανοποιημένη με την πορεία της χώρας και συνεχίζει να μας χαρατσώνει, έτσι για γούστο. Ο Σαμαράς περνά στιγμές που θα γράψουν ιστορία και το φουλάρι της Κριστίν με συγκινεί βαθύτατα.

Tip. Η κόρη του επαίτη στον Ηλεκτρικό, η Σταυρούλα και το θαυμάσιο φούξια συνολάκι της. Εξαιρετική επιλογή!

Σεπτέμβριος 2012
Ήρεμος και απλήρωτος ο Σεπτέμβρης, η συνέντευξη που δίνω με ξεγυμνώνει σε όλους τους φίλους αναγνώστες, ενώ καπάκι 2 μπλογκοπαίχνιδα αποκαλύψεων προσθέτουν κι άλλο φως στην τρεμοειδή μου προσωπικότητα. η καθημερινότητα ομαλή, ο Γέροντας Παστίτσιος συλλαμβάνεται μιας κι εκεί έγκειται όλη η εγκληματικότητα στην Ψωροκώσταινα, ενώ ένα αφιέρωμά μου στο Μαγικό Βουνό, στο Πήλιο με φέρνει υπόλογο ως αντιγραφέα.

Η κυβέρνηση παρόλα αυτά είναι ικανοποιημένη με την πορεία της χώρας και συνεχίζει να μας χαρατσώνει, έτσι για γούστο. Ο Σαμαράς περνά στιγμές που θα γράψουν ιστορία και το φουλάρι της Κριστίν με συγκινεί βαθύτατα.

Tip. το αφιέρωμα τεσσάρων post στις διάφορες κατηγορίες gay ανδρών - σχεδόν όλες βασισμένες σε δικές μου εμπειρίες - χαλάει κόσμο και σκέφτομαι να αρθρογραφήσω στην Papyros Larousse Brittanica.

Οκτώβριος 2012
Τα οικονομικά σφίγγουν ακόμα περισσότερο, εγώ όμως αντίθετα με το πνεύμα των καιρών πηγαίνω και κάνω ζούμπα και ξετρελαίνομαι, αποφασίζω να ξεσκονίσω τις γνώσεις μου στη βιολογία και σου εξηγώ για τους Γονότυπους και τους Φαινότυπους, ενώ μια ημίτρελη κυρία στο δρόμο με περνά για τον ταχυδρόμο και με αναγκάζει σχεδόν να της τραγουδήσω
"Ο ταχυδρόμος πέθανε, ο ταχυδρόμος πάει".
Τα πράγματα δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστα, έχω μια μελαγχολία και μια γκρίνια μιας και μέσα σε όλα το άρωμα απ τα χυσόδεντρα πλημμυρίζει την πρωτεύουσα ενώ η αγωνία για τη δόση μας διακατέχει διαρκώς! Η Αγγέλα έρχεται στη χώρα και βολτάρει στου Εθνικούς Κήπους ενώ η Μουρλοκακομοίρα συντάσσεται ανοιχτά με το Πλατινέ Μούχρωμα!

Παρόλα αυτά, του Αγίου Δημητρίου μοιράζομαι μαζί σου αυτή τη θεά

και η ζωή επιτέλους παίρνει χρώμα και μαγεία...

Η κυβέρνηση παρόλα αυτά είναι ικανοποιημένη με την πορεία της χώρας και συνεχίζει να μας χαρατσώνει, έτσι για γούστο. Ο Σαμαράς περνά στιγμές που θα γράψουν ιστορία και το φουλάρι της Κριστίν με συγκινεί βαθύτατα.

Tip. Η δεύτερη εκπομπή μου με τη φιλοξενία του Λουστράκου με τίτλο "Απλήρωτος κι Ωραίος" είναι γεγονός!!!


Νοέμβριος 2012
Έρχεται ο τελευταίος μήνας του Φθινοπώρου αλλά τα κρύα ευτυχώς όχι. Το λάστιχο του ποδηλάτου σκάει αρκετές φορές αυτό το μήνα, ενώ μια ξεχωριστή νότα στη ζωή μου δίνει η μετακόμιση των διπλανών σε άλλη γη άλλα μέρη και μια ησυχία πλημμυρίζει την κρεββατοκάμαρά μου. Το κέφι έχει σκαμπανεβάσματα, η Θεσσαλονίκη πιο έντονη μιας και αποφασίζω για όλο το μήνα να ανεβαίνω μόνο εγώ να ξεχνιέμαι, και στις 8 του μηνός, τη γιορτή των αγγέλων, κλείνω ένα ολόκληρο χρόνο στο blogging και είμαι βαθύτατα συγκινημένος.

Μέσα σε όλα ο Τατσόπουλος και ο επιβήτωρ Κάσι βγάζουν χρονοδιάγραμμα πηδήματος - εορταστικό πρόγραμμα θα τολμούσα να πω - απ την άλλη ο Π. κάνει μια εξαιρετική εκπομπή με τη φιλοξενία του Λουστράκου, κάνοντάς με απ τη μια περήφανο κι απ την άλλη ζηλιάρη, ενώ η εξάμηνη απουσία του μπαμπά είναι πολύ έντονη...

Η κυβέρνηση παρόλα αυτά είναι ικανοποιημένη με την πορεία της χώρας και συνεχίζει να μας χαρατσώνει, έτσι για γούστο. Ο Σαμαράς περνά στιγμές που θα γράψουν ιστορία και το φουλάρι της Κριστίν με συγκινεί βαθύτατα.

Tip. Αποφασίζω, για να ενισχύσω τον τουρισμό της χώρας να αποδώσω στα εγγλέζικα τη Γερακίνα - με τεράστια επιτυχία. Μια νέα καριέρα ανθίζει!

Δεκέμβριος 2012
Α, μπαίνει επιτέλους ο μήνας των γενεθλίων μου, και μια αναδρομή ξεκινά, κυρίως με αρχαίες και αστείες αναμνήσεις. Από την άλλη μια δημιουργική φάση με διακατέχει και πειραματίζομαι σε άλλου είδους κείμενα, με το πρώτο και καλύτερο αναγκάζω φίλους να με παίρνουν τηλέφωνα νομίζοντας ότι έχω αυτοκτονήσει μιας και την προηγούμενη αποκαλύπτεται ότι χάνω τη δουλειά μου χωρίς να πάρω ούτε ένα ευρώ, ενώ ένας δικαστικός αγώνας ξεκινά... Βέβαια η χώρα έλαβε τη δόση οπότε σωθήκαμε φιλενάδα, με χρυσά κουτάλια θα τρώμε όλοι! Και που να βρεθεί και πετρέλαιο να δεις τι έχει να γίνει...

Απ την άλλη, όλοι περιμένουμε το τέλος του κόσμου εναγωνίως το οποίο τελικά δεν έρχεται, και το γλεντώ με το Λουστράκο και τον Blue σε μια εκπομπή κόλαφο χτες το βράδυ. Σήμερα έχει ψοφόκρυο, έφαγα μπιφτέκια με πατάτες κι ένα μελομακάρονο ενώ αύριο θα επισκεφτώ τον μπαμπά. Τα Χριστούγεννα θα τα περάσω με τη φαμίλια μου την αγαπημένη εδώ, ενώ την επομένη ανηφορίζω για πολλές μέρες στην αγαπημένη Φτωχομάνα.

Η κυβέρνηση παρόλα αυτά είναι ικανοποιημένη με την πορεία της χώρας και συνεχίζει να μας χαρατσώνει, έτσι για γούστο. Ο Σαμαράς περνά στιγμές που θα γράψουν ιστορία και το φουλάρι της Κριστίν με συγκινεί βαθύτατα.

Tip. Η κυρία με το ζιπ κυλότ στον Ηλεκτρικό μου δημιουργεί συναισθήματα φρίκης τα οποία πραγματικά δεν έχω ξαναβιώσει!

Άντε φιλενάδα, αυτός ήταν ο mini απολογισμός, δεν σου εύχομαι ακόμα, έχουμε μέρες!!!!








51 σχόλια:

  1. και τώρα που και επισημα θα παρουμε μερος στην γιουρο-βιζιον
    λεω να αποδοσεις στ αγγλικά και κανα αλλο δημοτικο να το στειλουμε , θα το πει η παολα με γνωστό στυλιστικο της υφος και με ενορχηστροση Φοίβου!
    τι λες?
    καλες γιορτες μικρο τρελλο παιδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ, μια χαρά τη βρίσκω την ιδέα, αλλά δεν θα πάει η Πάολα, θα πάω εγώ με τετραμελές μπαλέτο!

      Καλές γιορτές φίλε!

      Διαγραφή
  2. Δυστυχως δεν μπορεσα να ακουσω την εκπομπη σου χθες και να συμμετεχω στα φωνητικα της Αγιας νυχτας!Ελπιζω να ξανακανεις!
    Ευχομαι ο επομενος απολογισμος ναναι μονο με χαρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όρεξη που την έχεις όμως!
    να θυμάσαι μια χρονιά που είχε τόσο εντονες εμπειρίες στα μμμ!

    ευχαριστώ για το υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχώς εγίνετο χαμός εχθές και όχι μόνο δεν σε άκουσα, αλλά ούτε κουβέντα δεν ξεστόμισα με τα νεύρα που είχε ο εκδότης με κάτι επιταγές άνευ αντικρίσματος που τις είχε στα χέρια του και μου τις κούναγε μπροστά στη μούρη μου λες και έφταιγα εγώ! Τέλος πάντων... Μέρες που είναι δεν θα το κάνω θέμα!

    Αυτό που σταμάτησες στο ένα μελομακάρονο, πως το κατάφερες; Ήταν το τελευταίο ή είσαι εγκρατής;

    Κι εγώ δεν σου εύχομαι, είναι νωρίς ακόμα!

    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ο Ακάλυπτος έχει μπει ενεργά στη ζωή μας, τι εννοείς όταν λες "λες και φταίω εγώ"; Ποιος φταίει; ε; ε;

      Τσάκισα κάτι κουλουράκια πορτοκαλιού μετά, γι αυτό έφαγα μόλις ένα, μη νομίζεις!

      Διαγραφή
  5. Ν'αρχίσεις, ν'αρχίσεις τας εκπομπάς, το'χεις το'χεις...:)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θεά Δήμητρα! Η θεά της γονιμότητας. Ελπίζω πως το συγκεκριμένο μοντέλο θεάς δεν κλωνοποιείται ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, είναι μοναδικό, μόνο που το συγκεκριμένο δεν είναι της γονιμότητας, όχι, είναι το ακριβώς αντίθετο, ξέρεις, εκεί που πατά μαραίνονται τα άνθη!

      Διαγραφή
  7. Δεν μ' άφησαν τα δικά μου τα σκασμένα να σ' ακούσω :-( Πήγα να πάρω το λάπτοπ, με βλέπει ο μικρός και μου λέει: ¨Θες δω CBeebies !¨ Αυτό - στην δική του γλώσσα σημαίνει "Θέλω να δω CBeebies", αλλά εγώ πήγα να του το παίξω τρελή τραγουδίστρια και του λέω "Όχι, δεν θέλω να δεις CBeebies", οπότε και πατάει την γνωστή του τσιρίδα - ποια Νάνα μου λες εσύ για συναγερμό ;;; έχεις ακούσει τον Ορέστη ;;; Την Νάνα την τρώει για λάχανο !!! - σηκώνω εγώ τα χέρια μου για να καλύψω τ' αυτιά μου και ... ... ... κατεσχέθη το λάπτοπ !!!

    Την άλλη φορά κάντε την εκπομπή κατά τις 11 το βράδυ ώρα Ελλάδας (9 η ώρα δικιά μου) που θα τα 'χω βάλει για ύπνο να μπορέσω να σας ακούσω κι εγώ, ρε παιδιά :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το σκασμένο, αν θέλεις, στείλε mail να την ανεβάσω στο Rapid να την κατεβάσεις να την ακούσεις!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ καλό και το δεύτερο μέρος αγαπημένε μου!
    Νωρίς είναι δεν εύχομαι.
    Καλή η ιδέα του άσωτου, δεν το σκέφτεσαι;

    Σε φιλώ πολύ πολύ πολύ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ κουκλίτσα μου, βρε θα το κάνω, αλλά δεν θα πω τη Γερακίνα, θα πω κάποιο άλλο, θα κοιτάξω τις μεταφράσεις και θα ενημερώσω!

      Διαγραφή
  9. άσε με κ είμαι να σκάσω που δν άκουσα την εκπομπή....αν σου πω ότι το ξέχασα;;; και να πεις ότι δεν το είχα δει κιόλας στην ανάρτησή σου; το αλτσχαιμερ κάνει αισθητή την παρουσία του...
    γι αυτό θα σου ευχηθώ τώρα, γιατί μπορεί να το ξεχάσω: Καλά Χριστούγεννα και μακάρι η νέα χρονιά να είναι πολύ πολύ λιγότερο οδυνηρή...και όχι μόνο αυτό, αλλά να είναι υπέροχη και σούπερ!!!
    να ευχηθώ υγεία για όλους μας κατά πρώτον και αγάπη! τ αλλα θα τα υπομείνουμε και θα τα καταφέρουμε εύχομαι ολόψυχα!
    ααα, και να βρεις και δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τι θα σε κάνω αχ, ξεχασιάρα ψυχή!!!!
      Σ ευχαριστώ για όλες τις ευχές και ανταποδίδω με το περαστικά στο ποδαράκι αύριο κιόλας!!!

      Διαγραφή
  10. όχι,γιατί κάποιος μας έλεγε με στόμφο :''εγώ δεν ζηλεύω,ο άλλος με ζηλεύει!!!!!'',έτσι να ξεκαθαρίζεται το τοπίο!δε θα βγάλεις εσύ άχρηστο το ένστικτό μας!!!!
    καλά στο ραδιόφωνο έχεις γίνει εξπέρ!!ούτε κενά ,ούτε χαμηλά τη φωνή,ετοιμόλογος συνέχεια και το κυριότερο :με την υπέροχη φωνή σου!
    ωραία η ανασκόπηση ,είχα χάσει και επεισόδια και με έτρωγε η περιέργεια,όπως αναφέρεις!όχι ,να μου πεις ποιος δεν είναι περίεργος με τη ζωή τη δική σου!!
    μόλις έπιασε κάτι το μάτι μου στα μέλη σου...πάω να το ψάξω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ζηλεύω τον εραστή βρε, ζηλεύω - με την καλή έννοια - όποιον κάνει κάτι καλύτερα από μένα!!!! Αμέσως εσύ!
      Λοιπόν, έχεις χάσει επεισόδια, θα κάνεις ενδελεχή ανάγνωση και περιμένω σχόλια ναι; Δεν χρειάζεται να μαγειρέψεις, πάρε πιτσίνια και όλα καλά!!!

      μόλις έπιασε κάτι το μάτι μου στα μέλη σου...πάω να το ψάξω....

      τι εννοείς βρε;

      Διαγραφή
    2. όσον αφορά τη ζήλεια: ναι ,φώναξέ το κι άλλο μπας και το πιστέψεις στο τέλος!!!!!!!

      χαχαχαχαχα ότι θέλει έπιασε το μάτι μου!ποιος είναι περίεργος τώρα;
      σιγά μη σου πω!θέλω να πω ,αλλά δεν μπορώ,κωλύομαι γιατί μας παρακολουθεί (στη 2η σειρά χιχιχιχιχι)

      Διαγραφή
    3. Αχ τι θα σε κάνω, όλα τα βρίσκεις!

      Διαγραφή
  11. Ζήσαμε τρελές στιγμές ανασκόπησης,αυτή τη θεά να την ψάξεις στους σταθμούς των τρένων,ίσως ο σύζυγος παπάς να σου βρει μια καθώς πρέπει δουλειά,τι, τσάμπα διαφήμιση της εκανες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, που να την ξανάβρω, κάνει εμφανίσεις λέει σε όλη την επικράτεια!!! Δύσκολο να κλείσεις ραντεβού μαζί σας!

      Διαγραφή
  12. Μια χαρά πέρασε ο χρόνος σου!
    Άντε και το 2013 να μας μπει καλά και με λεφτά!

    Υ.Γ. Το τζόκερ σου πήγε άπατο στον κουβά πάλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι άπατο; Δεν το χω μανούλα μου, δεν το χω τελικά... σ έκαψα ο γρουσούζης...

      Διαγραφή
  13. Nα περάσεις σούπερ tremens αγαπημένε!Και η νέα χρονιά να είναι η καλύτερή σου!!!Σμούτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ούτε εγώ τα κατάφερα να σε ακούσω...υπόσχομαι στον εαυτό μου όμως τον καινούριο χρόνο να κάτσω να διαβάσω όσα έγραφες πριν σε βρω...να σε μάθω λίγο καλύτερα...και να κάνεις εκπομπή..έτσι θα σε πετυχαίνω μια στο τόσο κι εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, κρίμα, ήμουν τύφλα και το ριξα στο τραγούδι, πολύ γέλιο!!! Θα το επαναλάβουμε όμως!

      Διαγραφή
  15. Να έχεις όμορφες γιορτές και να περάσεις τέλεια!! Εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει όλα τα καλά που δεν σου έφερε ο προηγούμενος! Πολλά πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ μυρωδάτη μου, σ ευχαριστώ και αντεύχομαι τα καλύτερα!

      Διαγραφή
  16. σου αφιερώνω την αναρτηση μου και το τραγούδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λες τελικά οι Μάγιας να ήταν παλαιοημερολογήτες;
    Αυτή η μπλε οπτασία της οποίας την φωτογραφία έχεις αναρτήσει ξανά, μου φαίνεται ότι θα στοιχειώνει για καιρό το blog αυτό και το δημιουργό του.
    Εύχομαι να περάσεις καλά αυτές τις γιορτές τόσο εδώ όσο και στη Θεσσαλονίκη που θα πας
    Υ.Γ. Μα γιατί την αποκαλείς "φτωχομάνα". Απ΄ όσο ξέρω δεν είναι και ιδιαίτερα φτωχή σε σχέση με άλλες περιοχές της Ελλάδας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε λες και να μας έρθει το τέλος 13 μέρες μετά και να μην ξέρουμε από που μας ήρθε; Δεν θα το αντέξω!
      Αυτή η θεά με τα μπλε στοιχειώνει τους χειρότερους εφιάλτες μου η αλήθεια είναι!!!!
      Κι εσύ να περάσεις υπέροχα φίλε μου, υπέροχα και με αγάπη!

      Φτωχομάνα είναι απ το τραγούδι, θεσσαλονίκη μου, μεγάλη φτωχομάνα, είναι βλέπεις να μη σου βγει το όνομα!

      Διαγραφή
    2. Κάποτε ήταν φτωχομάνα, τώρα ξέρεις πόσο έχει πάει η σαρδέλα εκεί πάνω???

      Διαγραφή
    3. Καλά που δεν τρώω ψάρι και τη βγάζω οικονομικά!

      Διαγραφή
  18. Η κυβέρνηση είναι ευχαριστημένη με την πορνεία της χώρας φίλε μου όχι με την πορεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ, σα να μην έχεις άδικο, είπα να το ελαφρύνω, με ξέρεις δα, όπτιμιστ φορ έβερ!

      Διαγραφή
  19. αγαπώ μπαμπά κι ημερολόγιο χρονιάς του, φιλιά άπειρα καλό μου και να είσαι πολύ καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν ενδιαφέρον χρόνος αν μη τι άλλο γιέ μου! Πάμε για τον επόμενο!

      Διαγραφή
  20. Εγώ αυτό που καταλαβαίνω, είναι ότι ο Ηλεκτρικός έχει υπάρξει Μέγα Σχολείο για σένα... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, για μένα ο Ηλεκτρικός και για την Άντζελα το πεζοδρόμιο, τι να κάνει, έκαστος εφ ω ετάχθη ή κάπως έτσι τέλος πάντων!

      Διαγραφή
    2. Για την Άντζελα δεν ήταν τα εργοστάσια Πεταλούδα...;

      ;-Ρ

      Διαγραφή
    3. Ναι, αλλά είχε πάντα πεζοδρόμιο απ έξω, τεχνολογία γαρ!

      Διαγραφή
    4. Ααααα το πεζοδρόμιο έξω από την Πεταλούδα εννοούσα...now it makes sense!

      Διαγραφή