Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

2012 λίγο πριν το τέλος

Λοιπόν φιλενάδα, αρκετά με τη βαθιά φιλολογία (μπουχαχαχαχαχαχαχαχα) από μέρους μου, αν κρίνω απ τα σχόλια μάλλον σε έχω απογοητεύσει. Ίσως λίγο αργότερα να ξαναπροσπαθήσω, επί του παρόντος θα ασχοληθώ με έναν μικρό απολογισμό του έτους που (επιτέλους) πνέει τα λοίσθια, του πρώτου εξαμήνου του σωτηρίου έτους 2012 και το κάνω αυτό σήμερα γιατί αύριο, κατά το μεσημεράκι το κόβω, λίγο πριν φάω τα γεμιστά της μαμάς, θα αναστραφούν οι πόλοι του πλανήτη και θα κοπεί το internet οπότε δεν θα μπορώ να σου γράψω. Αν όχι, θα έχουμε και τον απολογισμό του δευτέρου εξαμήνου. Άλλος ένας λόγος λοιπόν να βγουν οι Μάγιας ψεύτες!!!

Πάμε μαζί;

Ιανουάριος 2012
Μετά από ένα υπέροχο ταξίδι στη Λόντρα, ανακαλύπτω καθυστέρηση στις καταβολές του μισθού. Το δράμα της απληρωσιάς ξεκινά με το ξεκίνημα του έτους, οι λογαριασμοί τρέχουν σαν της Λαρίσης το ποτάμι που το λένε Πηνειό και εγώ που εργάζομαι αδιαλείπτως από τα 17, πρώτη φορά στη ζωή μου ξεμένω από λεφτά και αναγκάζομαι να ζητήσω βοήθεια.

Εν τω μεταξύ, μέσα Γενάρη γίνεται μια ανόητη παρεξήγηση με τον έρωτα και παρολίγο να τα βροντήξουμε. Ευτυχώς, η Φτωχομάνα με ξαναυποδέχεται στις αγκάλες της θερμά.

Η κυβέρνηση παρόλα αυτά είναι ικανοποιημένη με την πορεία της χώρας και συνεχίζει να μας χαρατσώνει, έτσι, για γούστο. Ο Παπαδήμος περνά στιγμές που θα γράψουν ιστορία και το φουλάρι της Κριστίν με συγκινεί βαθύτατα.

Tip. Ανακαλύπτω τα στριφτά για να μειώσω τα έξοδα καπνίσματος στο ελάχιστο.

Φεβρουάριος 2012
Πεθαίνει η λατρεμένη Whitney, πάω στην πορεία ενάντια των μέτρων, τρώγω το δακρυγόνο στη μούρη και φεύγω συγκινημένος. Στη δουλειά τα πράγματα χειροτερεύουν, ενώ στο σπίτι δεν ανάβουν το καλοριφέρ κι επειδή έχει χιονίσει και είναι όμορφα, είναι επίσης πολύ παγωμένα. Σκέφτομαι να αλλάξω καριέρα σε phone sex boy, ενώ γίνεται κατολίσθηση μεταξύ Λιανοκλαδίου - Τιθορέας και ανεβαίνουμε το μαγευτικό Μπράλο μέσα σε χιονοθύελλα σε κάτι πούλμαν της κακιάς συμφοράς αγκαλιά με λαχανοντολμάδες. Η από πίσω μου είναι μια δασκάλα με βραχνή φωνή που επιμένει να ενημερώσει τηλεφωνικά όλα τα σχολεία της Περιφέρειας. Η επίσκεψη στο Μουσείο Άρτου παρακείμενου χωριού κρίνεται περιττή και μένω για πάντα με ένα πολιτιστικό κενό, βαθιά χαραγμένο στην ψυχή.

Η κυβέρνηση παρόλα αυτά είναι ικανοποιημένη με την πορεία της χώρας και συνεχίζει να μας χαρατσώνει, έτσι, για γούστο. Ο Παπαδήμος περνά στιγμές που θα γράψουν ιστορία και το φουλάρι της Κριστίν με συγκινεί βαθύτατα.

Tip. Στη Λαμία ανακαλύπτω το ζαχαροπλαστείο "Πιγκάλ" και αναρωτιέμαι βαθύτατα αν η καλύτερη πάστα του είναι η Afroso ή η Harpic.

Μάρτιος 2012
Η εκ περιτροπής εργασία αρχίζει, μαζί της φυσικά το τετραήμερο, μαζί με τη μετακόμιση στο μισητό Μαρούσι (δεν ξέρω γιατί, αυτήν την περιοχή ποτέ δεν τη συμπάθησα). Τα πράγματα γενικώς είναι ήρεμα, πολλή κούραση αλλά επιτέλους το κρύο αρχίζει να σπάει και οι βόλτες με το ποδήλατο να γίνονται πιο ανέμελα. Το κέφι είναι γλυκό, εξ' ου και το προφιτερόλ που ξανάφτιαξα μετά από χρόνια. Στις εκλογές του ΠΑΣΟΚ ο Μπένι βγαίνει παμψηφεί, πράγμα που εντυπωσιάζει πλήθος κόσμου γιατί ο ανταγωνισμός ήταν σκληρός και τα παππούδια πλέρωσαν 2 ευρώ για  να ψηφίσουν τον μοναδικό υποψήφιο. Τότε το ΠΑΣΟΚ πίστευε ακόμα ότι είναι κόμμα και όχι μια χαρούμενη παλιοπαρέα. Παρόλο που η καινούρια μασέλα του Λοβέρδου κάνει τις καρδιές μας να σκιρτά, δεν βάζει υποψήφιος πρόεδρος της κατασκήνωσης.

Η κυβέρνηση παρόλα αυτά είναι ικανοποιημένη με την πορεία της χώρας και συνεχίζει να μας χαρατσώνει, έτσι, για γούστο. Ο Παπαδήμος περνά στιγμές που θα γράψουν ιστορία και το φουλάρι της Κριστίν με συγκινεί βαθύτατα.

Tip. Τα λατρεμένα Partalia μου απονείμουν σε μια λαμπρή τελετή το Oscar του μεγαλύτερου γκαντέμη στη μπλογκόσφαιρα. Το παρέλαβα συγκινημένος και ο λόγος που έβγαλα στο pontium ήταν αφενός ευχαριστήριος και αφετέρου αλληγορικός...

Απρίλιος 2012
Ο μήνας αυτός ξεκινά σχετικά χαρούμενος, χωρίς προβλήματα, η ζέστη γίνεται πυκνότερη και οι λιακάδες στοργικές, το Πάσχα έρχεται και μαλακιζόμαστε εδώ μέσα συζητώντας για τα παλιά γκομενικά, τα υπέροχα και τα τραγικά.

Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι ανήμερα του Πάσχα ο πατέρας μου θα έμπαινε στο νοσοκομείο σε αθλία κατάσταση. Γυρισμός αστραπή από Θεσσαλονίκη κι ένας Γολγοθάς για όλη την οικογένεια με δύσκολο τέρμα.

Η κυβέρνηση παρόλα αυτά είναι ικανοποιημένη με την πορεία της χώρας και συνεχίζει να μας χαρατσώνει, έτσι, για γούστο. Ο Παπαδήμος περνά στιγμές που θα γράψουν ιστορία και το φουλάρι της Κριστίν με συγκινεί βαθύτατα.

Tip. Το κλάμα στο τρένο, το απίστευτο κλάμα που έριχνα πιστεύοντας ότι δεν θα τον προλάβω ζωντανό να του μιλήσω κι εκείνο το τηλεφώνημα στο Δομοκό

-Έρχομαι, κρατήσου, θα τα καταφέρεις, σ αγαπώ πολύ
- Κι εγώ, έλα, σε περιμένω

Μάιος 2012
 Ένας μήνας με απρόοπτα. Μια κοπέλα στο σταθμό του τρένου μου δίνει ενημερωτικό φυλλάδιο για την ακράτεια, σοκαρισμένος ανακαλύπτω το τζάμι του αυτοκινήτου μου σπασμένο χωρίς να έχει κλαπεί τίποτα, ούτε καν τα βατραχοπέδιλα, εκλογές έρχονται αλλά κυβέρνηση δεν σχηματίζεται, το Πλατινέ Μούχρωμα κάνει την παρθενική του εμφάνιση στα άγια έδρανα ενώ το έθνος επιτέλους αγαλιά ακούγοντας τον πολιτικό λόγο του Υπέροχου Κάσι και της παρέας του.

Στις 19 του μηνός ο πατέρας μου φεύγει για το μακρύ του ταξίδι κι εγώ ανακαλύπτω τι σημαίνει να χάνεις έναν τόσο πολύτιμο άνθρωπο.

Η κυβέρνηση παρόλα αυτά είναι ικανοποιημένη με την πορεία της χώρας και συνεχίζει να μας χαρατσώνει, έτσι, για γούστο. Ο Πικραμμένος περνά στιγμές που θα γράψουν ιστορία και το φουλάρι της Κριστίν με συγκινεί βαθύτατα.

Tip 1. Γνωρίζω επιτέλους από κοντά την υπέροχη Αθηνά και το στεφάνι της, το Μήτσο!
Tip 2. H Βίκυ Σταμάτη δηλώνει: Βρίσκομαι στη φυλακή γιατί αγάπησα έναν πολιτικό και αναριγούν τα κρόσσια...

Ιούνιος 2012
Ο μήνας ξεκινά με νεύρα, κάποια έκλειψη στον Τοξότη έφερε γκαντεμιές και μικροατυχήματα. Στη δουλειά αρχίζει πάλι η καθυστέρηση στις πληρωμές, με το μωρό περνάμε υπέροχα, κάποια στιγμή βρίζει την περουκοφόρο γραία από πάνω γιατί αποφασίζει να μας κάνει το μπαλκόνι λίμνη των Ιωαννίνων στις 7 το πρωί, ενώ ο λατρεμένος μου επιβήτορας Κάσι πλακώνει την Καννέλη στις γρήγορες σε πρωινή εκπομπή. Ξαναρχίζω γυμναστήριο που το είχα σταματήσει το Μάρτιο κι αισθάνομαι υπέροχα, εκλογές ξανάρχονται και οι φωτιές έχουν κατακάψει τους πάντες. Ανακαλύπτω θαυμάσια ξόρκια για τις μυρμηγκιές και πουντιάζω γυμνός κάτω απ το φεγγάρι ψέλνοντάς τα.

Η κυβέρνηση παρόλα αυτά είναι ικανοποιημένη με την πορεία της χώρας και συνεχίζει να μας χαρατσώνει, έτσι, για γούστο. Ο Σαμαράς περνά στιγμές που θα γράψουν ιστορία και το φουλάρι της Κριστίν με συγκινεί βαθύτατα.

Tip. Η πρώτη μου ραδιοφωνική εκπομπή - με τη φιλοξενία του υπέροχου Λουστράκου - είναι γεγονός. Μια φιλία δημιουργείται και το γέλιο είναι άφθονο!

51 σχόλια:

  1. Αν εξαιρέσεις την απόλεια σε βρίσκω μια χαρά!!!!
    Άντε και κάνα δύο μελανιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά είσαι φοβερός !!! Πού τα θυμάσαι όλα αυτά ;;; Αναλογισμό του έτους ;;; Εγώ δεν θυμάμαι τι έφαγα χθες !!!

    Καταραμένο Αλτσχάιμερ !!! ;-)

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, piece of cake, ξαναδιάβασα όλες τις αναρτήσεις μου του εξαμήνου...

      Διαγραφή
  3. Περιμένω με αγωνία τη συνέχεια, γράψ'την πριν την καταστροφή, για να παραμείνει και η κυβέρνηση ικανοποιημένη με την πορεία της χώρας!!!
    Η φιλενάδα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κυβέρνηση ήταν είναι και θα είναι ικανοποιημένη. Η Κριστίν ακόμα να πνιγεί με το φουλάρι της. Η σούπα βγήκε θεσπέσια!

      Διαγραφή
  4. Μέχρι εδώ καλά πάμε. Να δούμε τι θα γίνει παρακάτω.
    Αν λοιπόν νομίζεις πως για κάποιους τα όσα διαδραματίστηκαν στη ζωή σου ήταν τραγικά το 1ο εξάμηνο, απλά για να μην νοιώθεις μόνος, σου λέω ότι τα δικά μου πάθη δεν μπορούν να μετρηθούν με τα δικά σου, καλέ μου φίλε.
    Λυπάμαι που δεν μπορώ να τα πω αλλά δεν υπερβάλω.
    Ας ελπίσουμε ότι το επόμενο εξάμηνο θα σου έχει πάει καλύτερα.
    Όσο για το χάλι της Ελλαδίτσας μας και το δικό μας ταυτόχρονα, αυτός ο ξεπεσμός και η κατρακύλα δεν έχουν τέλος.
    Το φουλάρι πάντως καλά κρατεί και φοβάμαι πως η συγκίνηση εξ αιτίας του θα μας μείνει κουσούρι.
    Σε περιμένω για τη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω την αίσθηση ότι το 12 ήταν για πολλούς από μας η χειρότερη χρονιά έβερ... να πάει και να μην ξανάρθει!

      Διαγραφή
  5. Πέρα απ' τον μπαμπά σου και την αφραγκία,δε βλέπω τίποτα τραγικό!(Ελπίζω να μη γκαντέμιασα το part 2 :p)

    Φιλάκιαααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο για το μπαμπά μου είναι η χειρότερη χρονιά της ζωής μου, μόνο γι αυτό... έπεται συνέχεια

      Διαγραφή
    2. Ε, μα, τί θα πει "πέρα από τον μπαμπά σου", και μόνο που έχασες τον πατέρα σου (όπως κι εγώ τον δικό μου) το 2012 είναι επισήμως ο χειρότερος χρόνος μας....

      Διαγραφή
    3. Θα συμφωνήσω απόλυτα με την Κ. †
      Η απώλεια είναι το χειρότερο όλων...!

      Διαγραφή
  6. ουαου!
    πανω κατω ολωνων οι χρονιες ηταν γεματες με διαφορα, προχωραμε παντως και γελαμε, κοιταμε πισω και αγνοουμε, υποσχομαστε για κατι καλυτερο κ το ελπιζω!
    φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με έλιωσες με το πιγκάλ...

    Περιμένω εναγωνίως το 2!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να δεις τι γίνεται στα σχόλια σε εκείνη την ανάρτηση, της Πόπης!

      Διαγραφή
  8. Η απώλεια του μπαμπά σου....δε συγκρίνεται με τίποτα, τραγικό.
    Η εκάστοτε κυβέρνηση που χαρατσώνει έτσι για γούστο, μαζί με το φουλάρι της Κριστίν μας άγγιξαν όλους νομίζω.
    Περιμένω το δεύτερο εξάμηνο με αγωνία!
    Πολλά πολλά φιλάκια λατρεμένε μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μολις εφτασα Πυργο....θα διαβασω αργοτερα την ανάρτησή σου...πρεπει να ξεβρωμιστούμε απο το ταξιδι τωρα...αλλά πότε εχεις εκπομπή;;;;;;;;;;;;;;;;;;φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς την, καλώς ήρθες!!!!!! Εκπομπή; Δεν ξέρω, πόσο θα κάστεις να δούμε αν θα κανονίσουμε τίποτα;

      Διαγραφή
  10. Για το Τέλος του Κόσμου...: Εδώ ο κόσμος καίγεται και το μουνί χτενίζεται. Το 'κανα πέντε μέρες νωρίτερα γιατί αύριο δεν προλαβαίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αφού η κυβέρνηση είναι παρόλα αυτά ικανοποιημένη με την πορεία της χώρας και συνεχίζει να μας χαρατσώνει, έτσι, για γούστο, δεν έχουμε να φοβόμαστε τίποτα! Πάμε λοιπόν, με ελπίδα και νάζι να συναντήσουμε το νέο έτος. Έχει να γίνει χαημός!!!

    υ.γ. Αναμένω τον απολογισμό του 2ου 6/μηνου, καθώς (πολύ φοβάμαι πως) ο κόσμος αύριο δε θα καταστραφεί τελικά. Και ρε γαμώτο πού θα βρω τα λεφτά για τη δόση της εφορίας;

    υ.γ.2 Έτσι είναι η ζωή με τα πάνω της, με τα κάτω της, με τις χαρές, και τις λύπες της... Εύχομαι του χρόνου τέτοιο καιρό στο post σου να υπερτερούν τα χαμόγελα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι να είναι η κυβέρνηση ικανοποιημένη, είδες ε; 3 πρωθυπουργούς αλλάξαμε το 12!!!

      Διαγραφή
  12. Εγώ θέλω να ελπίζω σε καλύτερες χρονιές. Αλλά όπως είπα σε ένα άλλο σχόλιο κάθε χρόνο τέτοιο καιρό το ίδιο εύχομαι και κάθε χρονιά ειναι χειρότερη απο την προηγούμενη. Οπότε καταλήγω οτι εδω κολλάει αυτό που λέμε φωνάζοντας "που κακό χρόνο να΄χεις"!! Κακή μας χρονιά λοιπόν! Ευχαριστώ για την περίληψη γιατί τώρα τελεύταια έπεσα επάνω σου. Μου χρειαζόταν να μάθω συνοπτικά τι έχεις περάσει!! Πολλά πολλά φιλάκια τρεμενάκο μου, ανυπομονώ για την συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας πούμε λοιπόν να ναι κακή ψυχρή κι ανάποδη μπας και το πάρει αλλιώς!

      Διαγραφή
  13. Φίλε μου τρεμενς η γκαντεμιά η χρονιά σου ήταν μια γεμάτη χρονια που σε γέμισε εμπειρίες και σε άλλαξε σαν άνθρωπο!Κατά τα άλλα πάει ο παλιος ο χρονος που λέει και το τραγούδι!:)

    http://www.youtube.com/watch?v=JSUIQgEVDM4&list=AL94UKMTqg-9B6N4eaatA-VikE9UJ2_1ND

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρας φίλε μου, με άλλαξε πολύ, με έμαθε πράγματα που δεν γνώριζα, μπορεί να μην ήταν ευχάριστα, αλλά ήταν μαθήματα!

      Doors - υπέροχοι

      Διαγραφή
  14. Αχ αγαπημένε μου η πιο σκατά χρονια,αν εξαιρέσεις το Μάιο που για σένα ήταν οδυνηρό, εμένα η 12 Μαΐου με χαροποίησε γιατί έγινα γιαγιά,στον τίτλο εε οχι και στα υπόλοιπα..
    Περιμένω το 2 μέρος..
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το γεγονός για σένα σβήνει όλες τις γρουσουζιές!!!! ναι, αυτό και μόνο!

      να σου ζήσει το εγγόνι, να είναι γερό και χαρούμενο!

      Διαγραφή
  15. Τρέχα γρήγορα να βάλεις λινκ στον Ιούνιο στη λέξη "Λουστράκος" γιατί θα έλθει, θα το δει και θα σου πει: "Κουλή είσαι και δεν έβαλες λινκ;"

    Όπως ακριβώς είπε και σ' εμένα!

    Τώρα, για την περίπτωση που καταστραφούμε ολοσχερώς αύριο, θέλω να σου πω ότι χάρηκα που σε γνώρισα. Ειλικρινά!

    Σε ασπάζομαι ελπίζοντας ότι δεν θα είναι ο τελευταίος ασπασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε λες; Θα το αφήσψ έτσι μπας και σχολιάσει γιατί βαριέται!!!

      κι εγώ καρδιά μου χαίρομαι ειλικρινά που σε έχω γνωρίσει! Και όχι, δεν θα είναι γιατί έχω δικαστήριο αύριο την ώρα της καταστροφής!

      Διαγραφή
  16. δυστυχώς μια απουσια θα ναι παντα μια απουσία! χαμογελα μικρε ! ολα καλα θα πανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι φίλε μου, έτσι είναι. Χαμογελώ, μη νομίζεις, με ξέρεις δα!

      Διαγραφή
  17. Να παει στο καλο το 12 και να μην ξαναγυρισει!Ελπιδα για το 13 με ονειρα και ευχες!
    Εμενα παντως μαρεσε και προηγουμενος τροπος,φιλολογικος-φιλοσοφικος,γραφης σου!

    Καλο βραδυ φιλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο καλό να πάει και να το ξεχάσουμε και γρήγορα, φτου φτου σκόρδα και μακριά από μας!!!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν τα σοβαρά μου, έχω άλλο ένα στα σκαριά!

      Καλό σου βράδυ Γάτε!

      Διαγραφή
  18. Αγαπημένε το 2012 για μένα ήταν μια άθλια χρονιά, πανάθλια!! Το μόνο καλό που μου συνέβη ήταν πως έγινα νονά. Κατά τα άλλα, άστα να πάνε!!
    Και επειδή και εσύ είχες μια τραγική απώλεια σου εφέτος, εύχομαι μέσα απ' την καρδιά μου το 2013 να σου φέρει μόνο χαρές και να σου προσφέρει επαγγελματική και ψυχική ηρεμία.
    Και επειδή τέτοιες μέρες στους ελεύθερους εύχονται με ένα καλό παιδί, σε εσένα που είσαι δεσμευμένος και το έχεις βρει το καλό παιδί θα ευχηθώ με ένα καλό τζόκερ για να γελάσει λίγο το χειλάκι σου και να μην έχεις να ανησυχείς για τίποτα!! Φιλί γλυκό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάλια ήταν, χάλια, αλλά θα μας πέσει το άτιμο το τζόκερ και τότς να δεις λούσα και χαρές!!!!

      φιλί γλυκό!

      Διαγραφή
  19. πανέμορφος απολογισμός...και χρήσιμος θα έλεγα εγώ...όλοι πρέπει να τον κάνουμε...γιατί θάνατος είναι μόνο η λήθη...
    η απώλεια γονέα δεν μπορεί να περιγραφεί με λέξεις...
    περιμένω και το απολογισμό του β' εξαμήνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν περιγράφεται φίλε μου, ούτε ξεπερνιέται... σ ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  20. Τρέμενς φιλαράκι, έχεις μνήμη ελέφαντα.
    Σε σώζει όμως το αστείρευτο χιούμορ σου!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω, αλλά βοήθησαν σημαντικά οι αναρτήσεις μου!!!

      Σ ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  21. Εγώ είμαι σίγουρη πως εχθές άφησα μύνημα. ναι ναι το πήρε το ποτάμι. εγραφε ποτε σε γνώρισα μέσω ποιών και τα λοιπά που δεν θυμάμαι λόγω ηλικίας (ΜΟΥ). Η Αθηνά πάντως φταίει για όλα....
    σε φιλώ και εύχομαι η νέα χρονιά να σου φέρει ότι σου στέρησε η προηγούμενη...βεβαια μερικά πράγματα δεν έρχονται πίσω, αλλά είμαι σιγουρη πως θα απαλύνει ο πόνος. Εχεις και μια μάνα που σε χρειάζεται!
    φιλιάααααααααααααααααααααααααα είπαμε με ζαχαρη απο κουραμπιέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να φέρει σε όλους μας αυτό που αξίζουμε, υγεία κι ευτυχία!!!

      Φιλιά γλυκά!!!

      Διαγραφή
  22. λοιπόν,δεν καταστραφήκαμε,εξάλλου το είπε και ο λεφάκης αλλά και η άση!!!
    περιμένω εναγωνίως τον υπόλοιπο απολογισμό!
    πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βλέπεις που στα λεγα; Θα ζήσουμε να πληρώνουμε την εφορία!!!

      Διαγραφή
  23. Ω ναι, δεν καταστραφήκαμε..οπότε μας γράφεις με την ησυχία σου και τα υπόλοιπα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τελικά στον καζαμία του 2012 οι μόνες σταθερες αξίες ήταν οι μλκες της κυβέρνησης και το φουλάρι της Κριστίν!
    Φιλώ σε σβουριχτά... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, μα είναι αυτές οι σταθερές αξίες που έχουν σημασία!!!

      Φιλί σβουριχτό!

      Διαγραφή