Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Αντίστροφη Μέτρηση, 5...

Λοιπόν φιλενάδα, απομένουν μόλις 5 μέρες να κλείσω τα 41, όχι δεν με έχει πιάσει κατάθλιψη (ακόμα), ούτε μετράω τις ρυτίδες μου να δω πόσες είναι (λίγες είναι, βάζω κρέμες, ξέρεις, φαρίν λακτέ και τέτοια).

Είπα λοιπόν να κάνουμε ένα countdown με γεγονότα, κουλά κατά προτίμησιν που συμβαίνουν στις μέρες μας. Σήμερα λοιπόν, τιμής ένεκεν κι επειδής είναι και της Βαρβάρας της Μεγαλομάρτυρος και η παγκόσμια μέρα κατά των Ναρκών (WTF) ας ξεκινήσουμε με ανέμους ούριους και διαθέσεις άγριες. Δεν τηρείται χρονολογική σειρά, θα τα γράψω όπως μου κατέβει.

5. Ζιπ Κυλότ.
Πες μου ρε φιλενάδα, όχι πες μου ειλικρινά, εκείνες τις ζιπ κυλότ τις θυμάσαι; Τις θυμάμαι πριν πολλάαααααα πολλάαααααα χρόνια να κυκλοφορούν άνευ λόγου και αιτίας και λέω άνευ λόγου και αιτίας γιατί νομίζω ότι ήταν ένα από τα πιο άσχημα ενδύματα που έχουν κυκλοφορήσει μαζί με τη μπλούζα νυχτερίδα κι εκείνες τις άθλιες μπότες που δεν θυμάμαι πως τις λένε αλλά μου φαίνεται ότι είναι απ τα πέρσι στη μόδα. (UGG ή κάτι παρόμοια άθλιο).

Σαν άνθρωπος αισιόδοξος είχα υποθέσει ότι όλα ετούτα τα βδελύγματα αισθητικής είχαν θαφτεί για πάντα στο χρονοντούλαπο της ιστορίας μαζί με τις βάτες της Αλέξις Κόλμπι Κάρριγκτον, μέχρι που σήμερα σκάει στον ηλεκτρικό μανταμίτσα με ζιπ κυλότ. Και μένω άναυδος. Είμαι εξαιρετικά ζαλωμένος για να στη φωτογραφίσω αλλά δεν χρειάζεται. Βέβαια, η μαντάμ δεν είχε σταθεί μόνο στη ζιπ κυλότ, αλλά είχε φροντίσει την ενδυμασία της συνολικά με κάθε λεπτομέρεια. Καφέ δερμάτινο απ την Τουρκία, διπλοκουμπωμένο γιατί την είχε την ψύχρα του, μαύρη ζιπ κυλότ, μαύρο καλσόν και ΚΑΦΕ ΤΑΜΠΑ ΜΠΟΤΙΝΙ ΜΕΧΡΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠ ΤΟΝ ΑΣΤΡΑΓΑΛΟ. Στο έβαλα κεφαλαίο να το εμπεδώσεις. Επειδής τυφλώθηκα απ' το θέαμα δεν πρόκαμα να δω τι τσαντάκι κρατούσε - αν κρατούσε. Σε εκλιπαρώ να με συγχωρέσεις.

4. Ο Ψεύτης.
Είμαι που λες φιλενάδα την Κυριακή στο τρένο όπου κατεβαίνω απ την Φτωχομάνα, γεμάτος έρωτα, αγάπη και μια μικρή θλίψη γιατί δεν ήθελα - φυσικά - να φύγω. Και πάει το τρένο, τσαφ τσουφ τσαφ τσουφ και τα σχετικά, και κάποια στιγμή, εκεί που είμαι απορροφημένος από τους βρικόλακες - φαντάσματα - λυκανθρώπους που παρακολουθώ (σου χω πει, δώσε μου ρομαντικές κομεντί και πάρε μου την ψυχή) ακούω ένα διάλογο που μου δημιουργεί ντεζαβού. Αυτόν τον διάλογο κάπου τον έχω ξανακούσει. Βγάζω το ακουστικό και παρακολουθώ.
Είναι ένας τύπος χωρίς εισιτήριο, ο οποίος ισχυρίζεται ότι του συνέβη κάτι υπερεπείγον και πρέπει το πρωί να βρίσκεται Σχηματάρι. Ο ελεγκτής (ο οποίος είναι ένας από τους ευγενέστερους ανθρώπους που έχω συναντήσει στη ζωή μου) του εξηγεί ότι για να του κόψει αυτός πρέπει να πληρώσει πρόστιμο και ότι δεν μπορεί να τον αφήσει να ταξιδέψει χωρίς εισιτήριο γιατί ενδέχεται να βρει το μπελά του. Εκείνος επιμένει ότι στα εκδοτήρια του είπαν ότι μπορεί να βγάλει στο τρένο και επιμένει με αγένεια και φωνές. Γυρίζω να δω ποιος είναι. Είναι ο ίδιος που έλεγε το ίδιο παραμύθι την προηγούμενη Κυριακή. Ακριβώς το ίδιο όμως...

3. Το Καυτό Αγόρι
Κατέβηκα πριν λίγο να φάω το μεσημεριανό μου, μπιφτέκια και σαλάτα γιατί σε λίγο θα με τσουλάς αντί να με πηγαίνεις, σε λίγο όπως πάω ο Ντέμης Ρούσος θα έδειχνε εξαιρετικά αθλητικός μπροστά μου, η Βέτα Μπετίνι μια συλφίς και όλοι μαζί θα τραγουδούσαμε την Κόμπρα.
Τρώω που λες, πλένω τα ταπεράκια μου και λέω στον εαυτό μου
"Ρε Tremens δεν φτιάχνεις κι ένα τσαγάκι να πιεις να σε δει ο Θεός;"
Και παίρνω την κούπα και βάζω το φακελάκι και πάω στον ψύκτη ο οποίος εκτός από κρύο βγάζει και βραστό νεράκι! Ναι, τεχνολογία.
Κι εκεί που έχω βάλει την κούπα και πατάω το κουμπί, περνά μια λατρεμένη συνάδελφος με την οποία είχαμε γίνει μαλλιά κουβάρια προ πενταετίας και δεν μιλιόμαστε έκτοτε - μια ασουλούπωτη, αγάμητη καριόλα - και εκεί που φτύνω τον κόρφο μου και καταριέμαι από μέσα μου, γυρνάω κάπως την κούπα, κάνω κάτι τέλος πάντων και πετάγεται καυτό νερό στο πρόσωπό μου και συγκεκριμένα στο αριστερό μου μάτι.
Πολύ το διασκεδάσαμε (η γρουσούζα φταίει).

2. Η θεριακλού
Και συνεχίζω με το ταξίδι από Θεσσαλονίκη. Είναι που λες στο βαγόνι μια κοπελίτσα γύρω στα 30, γλυκιά, ξανθιά και σχεδόν όμορφη, ευχάριστη θα τολμούσες να πεις, με ένα κακό συνήθειο. Είναι θεριακλού.
Η θεριακλού λοιπόν δεν δύναται να μην καπνίσει μέσα στο τρένο οπότε πηγαίνει έξω απ τις τουαλέτες και φουμάρει ανερυθρίαστα. Δεν αντιλαμβάνεται όμως ότι σε χώρο που υποτίθεται ότι δεν καπνίζουν, ένα τσαφ να κάνεις βρωμάει το σύμπαν. Εδώ μου βρωμάει εμένα που έκανα διαγωνισμό με την τσιμινιέρα για το ποιος καπνίζει πιο πολύ κι εκείνη πάγωσε απ τη ντροπή. Φαντάζεσαι οι υπόλοιποι.
Η θεριακλού λοιπόν δεν θέλει να περιμένει μια 10λεπτη στάση στο Δομοκό να καπνίσει όσο θέλει, ούτε να μπει στην τουαλέτα, να κλείσει την πόρτα και ν ανοίξει το παράθυρο να τελειώνουμε. Όχι. Πνίγεται σε κλειστούς χώρους. Κι επειδή εκείνη πνίγεται, θεωρεί λογικό να φουμάρει σε κοινόχρηστο χώρο σε άμεση επαφή με το βαγόνι και να βρωμάει ο τόπος. Γιατί δεν κάνει 1-2 τσιγαράκια, όχι, κάνει τουλάχιστον ένα πακέτο μέχρι να φτάσουμε - το ταξίδι την αγχώνει.
Το κακό είναι ότι κανείς δεν της είπε τίποτε. Ακόμα...

1. Σεκούριτι
Ναι φιλενάδα, δεν το έγραψα λάθος. Δεν μου έφυγε το ι πριν το ου κατά λάθος. Μου φυγε επίτηδες.
Είμαι που λες το πρωί μετά το γυμναστήριο στον σταθμό και περιμένω το τρένο. Εκεί που περιμένω κι έχει και κρύο, ακούω μια φωνή να ωρύεται

ΣΕΚΟΥΡΙΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΣΕΚΟΥΡΙΤΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΔΕΝ Μ ΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩΩΩΩΩΩ
ΣΕΚΟΥΡΙΤΙΙΙΙΙΙΙΙ

Αναρωτούμενος αν κάποιος κάνει πλάκα στρέφω το βλέμμα και την προσοχή μου. Αντικρύζω μια μαντάμ γύρω στα 50, σε ημιαθλία κατάσταση να ωρύεται στον ταλαίπωρο τον Σεκιούριτι επειδή δεν δουλεύει η κυλιόμενη λες κι εκείνος είναι ο μάστορας των πάντων και ο υπεύθυνος του σύμπαντος.
Εκείνος ο καψερός τρέχει να της εξηγήσει τι συμβαίνει κι εκείνη ωρύεται μέσα στον κόσμο.

ΒΓΑΛΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ.

Μετά ήρθε, ευτυχώς, το τρένο και μπήκα να αντικρύσω τη ζιπ κυλότ. Έτσι, γιατί η ζωή κύκλους κάνει!

58 σχόλια:

  1. Έκτακτο ταξίδι...σαν περιστατικό!!!χαχαχα
    Καλησπέρα tremens μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή πολλά δε κατάλαβα να πω την αλήθεια,παρά μόνο για ένα ταξίδι στα Σαλόνικα,θα σου απευθύνω απλά το Τσαρικό μου χαιρετισμό!
    Μεγάλη σου τιμή!:Ρ

    Χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α και ο 40αρης ισούται με δύο εικοσάρηδες,μη ξεχνιόμαστε!

      Διαγραφή
    2. ΥΓ:Πέρνα από μεναα βρεεεε μπας και αλλάξει και των δυό η τύχη!Η σύγκρουση δύο ατυχιών κάνει την ατυχία τύχη!

      Διαγραφή
    3. Αχ, θα περάσω, όλο ξεχνιέμαι γαμώ τα τρεξίματλά μου, πάω τώρα!

      Διαγραφή
  3. Και μετά λένε ότι εγώ γκρινιάζω!
    Πήγες ολόκληρο ταξίδι στη Σαλονίκη και ακόμα παραπονιέσαι?
    Πάντα ο σεκούριτι φταίει όταν γίνεται κάτι στους σταθμούς και ακόμα και για τα πιο απίθανα πράγματα!

    Καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, είμαι γκρινιάρης! Το παραδέχομαι!

      Πάω σχεδόν κάθε Σ/Κ λόγω έρωτος, 2,5 χρόνια τώρα, δεν το θεωρώ πια ταξίδι...

      Τι φταίει ο δύστυχος, ενδεχομένως να μην έχει βγάλει ούτε δημοτικό...

      Καλησπέρα!

      Διαγραφή
  4. Εγώ έχω μείνει στην κυρία με τη ζίπ κυλότ.
    Δε μας είπες, το μποτίνι, τι χρώμα ήταν;
    Για να ξεράσω μια και καλή!
    Σε γλυκοφιλώ αγαπημένε μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δεν διαβάζεις προσεκτικά και θα σε μαλώσω, καφέ ταμπά, έτσι να ολοκληρωθεί το θαύμα...

      φιλί γλυκό ομορφιά μου!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Αχ ναι έχεις δίκιο καλέ μου!
      Φιλάκι:)

      Διαγραφή
  5. Η δική μου αντίστροφη μέτρηση τέλειωσε..ήδη έχω εκτοξευτεί στον επόμενο χρόνο της ζωής μου..
    Α, και μην κοροϊδεύεις ούτε τις ζιπ-κυλότ, ούτε τίποτα..έτσι που δεν ξαναπήγα για ψώνια θα ξεθάψω στο τέλος και τη φουστανέλα του προπάππου και θα τη φοράω χαρούμενη και μοδάτη αφού θα τη συνδυάζω με την μποτούλα ουγκ που μου είχαν κάνει δώρο πρόπερσι με κάτι μπότες που είχα αγοράσει...να που θα φορεθούν κι αυτές!!..στο λέω κι ανατριχιάζω!
    Πάντως θα αναγνωρίζομαι εύκολα αν με συναντήσεις στο τρένο..καλού κακού θα κρατάω κι ένα μανιτάρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, 4 μείνανε και το τι μου συμβαίνει καθημερινά είναι απίστευτο, αλλά έτσι είναι πάντα... συνήθως στα γενέθλια έχω έναν επιχείλιο έρπη να απ το άγχος...

      Εσύ ήσουν με το μανιτάρι; Αχ και δεν σου μίλησα, ήμουν εκείνος με τη φουστανέλα και τον κατιφέ στ' αυτί!

      Διαγραφή
  6. Και ζιπ κιλοτ θα βαλουμε, Μοντγκόμερι,ζιβάγκο στιλ Ανδρέα,Βέρμαχτ(θα χαρεί πολύ η φιλεναδα να μας δει και με Βέρμαχτ)(μη στου πω και ο Κασυ) και ότι άλλο παλιομοδίτικο!!
    Τι και αν έχουμε το iPhone 5 χωρίς κάρτα,τι και ας μην έχουμε ψωμί να φάμε το τυρί μας!!
    περνάς καλά στα τρένα βλεπω,καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ και την κοφτή κουβέρτα που μου χε πλέξει η γιαγιάκα μου η συγχωρεμένη θα βάλω έτσι που πάμε... ουφ...

      Δεν έχω το 5, το 3 έχω γιατί τότε με πληρώνανε!!!

      Διαγραφή
  7. Δεν έχω ιδέα τι είναι το ζιπ κιλότ αλλά δεν έχω και όρεξη να μάθω...
    Με όλα όσα διαβάζω λέω να αποφύγω τα ταξιδακια με τρένο στο μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζιπ κιλότ αγαπημένο παρτάλι είναι η φούστα που δεν είναι φουστα. Από μπροστά φούστα και από πίσω σορτσάκι...Ζιπ κιλότ είχε βάλει και ο ρουβάς πριν χρόνια αλλά στη μακριά εκδοχή του!!

      Παρτάλι??? Δε νοείται να μη το ξέρεις.. Αυτό είναι από τα βασικά!!

      Διαγραφή
    2. @Partali
      Δεν ξέρεις τη ζιπ κυλότ; Με θλίβεις...
      Μην κάνεις όχι, εκτός αν έχεις βάλει σκοπό να γράψεις βιβλίο!

      @Dear e-diary
      Καλύτερη περιγραφή δεν θα μπορούσε να δωθεί, εύγε!

      Διαγραφή
  8. Λοιπόν θα είμαι ειλικρινής! Δεν ξέρω μάνα μου τι είναι η ζιπ κιλότ! Το γκούγκλαρα αλλά άκρη δεν έβγαλα!!
    Έφαες τουλούμπες μήπως;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζιπ κιλότ αγαπημένο παρτάλι είναι η φούστα που δεν είναι φουστα. Από μπροστά φούστα και από πίσω σορτσάκι...Ζιπ κιλότ είχε βάλει και ο ρουβάς πριν χρόνια αλλά στη μακριά εκδοχή του!!

      σου έκαμα copy paste το ανωτέρω σχόλιο...

      Τουλούμπες όχι, μόνο φρίκες τρώω, είμαι σε δίαιτα!

      Διαγραφή
  9. Άντε βρε! Ποιος στη χάρη σου! Τέλεια περνάς! Και βλέπεις και τα καλύτερα! Μα ζυπ-κυλότ; Τζίζας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. στη θεριακλου στο τραινο θα ριχνα μια κλανια να μαθει η τσουλάρα! γελασα πολυ με τη σουπα γιατι... το χωπαθει και εγω αλλα οχι στο ματι ασε θα σου πω απο κοντα! ημουν με το βρακι στη κουζινα γιαυτο! χαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ να την ψεκάσω με τον πυροσβεστήρα έπρεπε αλλά τη γλίτωσε γιατί δεν είχα προχειρο, η βρώμα!

      Το καψες το θουθούνι; (κομ ιλ φο βλέπεις). Όχι αυτό ακόμα δεν μου χει τύχει, καλομελέτα όμως!!!

      Διαγραφή
  11. μπαμπά μην αγχώνεσαι καθόλου με την ηλικία γιατί και 40 να λες ότι είσαι θα σε πιστέψουν (κάνουν καλή δουλειά οι κρέμες), όσο για τα ταξίδια και τις γενικότερες μεταφορές σου με τρένα θα πρέπει να γράψεις ιστορία, θα πουλήσει τρελά σου λέω, φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε γιο να δεις καλό. Άκου 40, εγώ που είμαι φρέσκος σαν την πρώτη μέρα της Άνοιξης!!!

      Πρέπει να το κάνω το βιβλίο, ναι, αλλά θα μπει στην Επιστημονική Φαντασία γιατί δεν θα με πιστεύουν, θυμάσαι που είχες αναρωτηθεί στο παρελθόν αν αυτά που γράφω τα παραφουσκώνω;

      Διαγραφή
  12. Δεν θέλω να κάνω προβλέψεις, αλλά σε βλέπω οσκαρούχο και φέτος!! Μα, καυτό νερό στο μάτι..δακρύζω και μόνο που το διαβάζω..αουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρε κάνε υπομονή, με την τροπή που έχει πάρει η μόδα κι αναμασάει τον εαυτό της σε όλο και πιο πρόσφατα παρελθόντα έτη, αύριο μπορεί να'ναι στη μόδα η κίτρινη βυνίλ γόβα με αθλητική κάλτσα, και μεθαύριο το σπήλαιο-look.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αυτό το σπήλαιο look, θα θελα να πηγαίνει ασορτί με γκόμενο βαρβάτο να με σούρνει απ το μαλλί στα σπήλαια. θα κάνω extensions αν χρειαστεί!

      Διαγραφή
    2. Μωρέ μήπως ήταν κρητικιά η μανδάμ και σου διέφυγε; Μήπως ήταν βράκα αυτό;
      Το σκέφτηκα τώρα που μου το συνδύασες με βαρβατίλα αρσενικό..

      Διαγραφή
    3. Α μπα, ταγάρι σκέτο ήτανε η δύστυχη...

      Διαγραφή
  14. Λοιπόν θα σε τρομάξω αλλά οι ζιπ κιλότ ξαναεμφανίστηκαν το καλοκαίρι! Οπότε μάλλον η κυρία ήταν hipster και δε το κατάλαβες...Όσο για τα μποτάκια μέχρι τον αστράγαλο..η τελευταία λέξη ης μόδας (αυτή είπε και μετά ξεψύχησε)!

    Αχ αγαπημένος ΟΣΕ! Πόσες στιγμές κεφιού μου έχει χαρίσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι; Και γιατί δεν είχα δει εφώ; πολύ μπροστά η μανταμίτσα τελικά...

      Α κι σεις ΟΣΕπαθής;

      Διαγραφή
  15. ζιπ κιλοτ με εβαζε η μανα μου με το ζορι να φορεσω στο Δημοτικο...ντρεπομουν να κυκλοφορησω και θυμαμαι ακομα πόσο ασχημα νιωθω!!!!!!!φιλακια Τρεμουλάκο
    Νασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά είναι τελικά παιδικά τραύματα... ευτυχώς μάλλον το χεις ξεπεράσει, είσαι έτοιμη να ξαναφορέσεις;

      Διαγραφή
  16. Ναι, το παραδέχομαι, φόρεσα κι εγώ ζιπ-κιλότ στα 16 μου!
    Πρόσεξε όμως... καρώ, όχι ότι να ΄ναι, μουσταρδί με καφέ καρουδάκια. Κι έκλεινε με φερμουάρ και γινόταν φούστα. Ζιπ-κιλότ τρανσφόρμερ!
    Και φυσικά, τη συνδύαζα άψογα με μπουφάν ταμπά, δερματίνη φιδιού με βάτες μαξιλάρες. Τσαντούλες δεν κρατούσα ακόμη. Έβαζα τα κέρματα στο ταμπά μποτάκι.
    Και για να έχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα, τα μαλλιά μου ήταν χαίτη- mullet για όσους γεννήθηκαν με καθυστέρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κανα εικόνα και ακόμα δεν μπορώ να συνέλθω! Έκτακτο!!!

      Διαγραφή
  17. Aυτά σου έχουνε συμβεί 40 χρόνια τώρα? χα χα χα εκάγχασα. Να δεις απο τώρα και μετά τι σε περιμενει !!! ξανα χα χα χα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κασσανδρικός χρησμός μου θυμίζει γμτ και σκιάζομαι!!!

      Διαγραφή
    2. @ZouZouna
      Απαπαπαπα μόνο αυτά; Αυτά είναι τα αστεία, έχω και χειρότερα!

      @Ben
      Δεν με βλέπω καλά...

      Διαγραφή
  18. α, επίσης, αντίστροφη μέτρηση, εννοείς, ως την ημέρα που θα έρθει η πυροσβεστική για τα κεριά, φαντάζομαι.
    Η αντίσροφη μέτρηση, εχω να σε πληροφορήσω, αρχίζει στα 50, διότι βρίσκεσαι λογικά στο μέσο του βίου.. και λοιπά χαρωπά, που θα σου τα αναπτύξω εν καιρώ.
    μάαααααααααατς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, εκεί που θα κάνω την τούρτα σουρωτήρι για να χωρέσουν όλα!!!

      50 το μέσο του βίου; Ποιος θα φτάσει στα 100 από μας με τόσες περικοπές;
      μάκια

      Διαγραφή
    2. αχ εσείς οι νέοι. Θα φωνάξεις την πυροσβεστική να βοηθήσει σου λέω.. κάτι παίδαροι.... εχω πείρα !

      Διαγραφή
  19. Δεν με φοβίζουν αυτά που έζησες. Φοβάμαι γι αυτά που θα ζήσεις.
    Να κάνεις μια εκπομπή επετειακή βρε τρεμένς. Που πρέπει να απευθυνθώ πια η δόλια groupie?
    Σήμερα πέρασα από Σκλαβενίτη και ήταν μια θεά κυρία καμιά 60αριά με φόρμα γυαλιστερή, φούτερ, λουστρίνι παπούτσι από αυτά που φόραγα εγώ στο δημοτικό στις εθνικές εορτές και παλτό. Και σκεφτόμουν "αχ να την βγάλω φωτογραφία να την στείλω στο τρεμένς"; Δεν το έκανα όμως, ας μην περνάμε άσχημα πρότυπα στην νεολαία.
    Όσο για τα γενέθλια μην μου στεναχωριέσαι. Τα καλά τώρα αξίζουν!! Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυκλοφορούν παντού, ελεύθερες και ωραίες οι άτιμες... Κάψιμο αμφιβληστροειδούς σε νανοδευτερόλεπτα...

      Έπρεπε να μου τη βγάλεις γιατί κάνω συλλογή...

      Φιλι γλυκό!

      Διαγραφή
  20. Και μόνο που πλησιάζουν τα γενέθλια σου με τόσο "γεμάτη" καθημερινότητα θα έπρεπε να σε συγκλονίζει (με τονισμένο το λου και το νι)!! Πολύ σε απόλαυσα ακόμα μια φορά!!(ελπίζω να μην δω καμιά μέρα να περιγράφεις εμένα..έρχεσαι και στο σταθμό μας..θα αποθάνω να το ξέρεις) Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είμαι συγκλονισμένος (σαν την Ελίζα Καλλίτση;)

      8.30 με 10 το πρωί να τον αποφεύγεις το σταθμό, αυτό σου λέγω μόνο!!!

      Διαγραφή
  21. 41? στην καλύτερη ηλικία είσαι αγαπημένε μου!
    μα καλά.όλα τα είδες,την ζιπ κυλότ,το ταμπά μποτίνι,την ρημάδα την τσάντα δεν μπορούσες να την δεις?????
    αυτή θα έκανε μεγάλο μπαμ,είμαι βέβαιη!!!!

    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπόρεσα να τη δω, είχα πάθει προσωρινή τύφλωση και άρχισα να πουλώ στυλό και χαρτομάτηλα μεσ στο βαγόνι για να πάω στο εξωτερικό να βρώ το φως μου...

      Διαγραφή
  22. @ Ben, απο να μην ξέρεις τι σε περιμένει και να σουρχονται απανωτά, ε, καλύτερα να ξέρεις τον χρησμό!
    Οχι δεν μασάω φύλλα. Τα 52 μου φταίνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τι γκρινιάζεις γλυκέ μου;;; αν δε συναντούσες όλα αυτά τα νούμερα, τι θα μας έγραφες;;;

    την υγεία μας να έχουμε και όλα γίνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή