Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

One of those things

Κάτι από αυτά που ίσως λιγάκι μας φτιάξουν το κέφι.
Κάτι από αυτά που ίσως λιγάκι μας κάνουν να χαμογελάσουμε.
Κάτι από αυτά που ίσως λιγάκι να ξεχαστούμε.
Κάτι από αυτά που ίσως λιγάκι μας κάνουν να περάσουμε καλά.

Με μουσικές διαλεγμένες από μένα - καλές λέω εγώ, ίσως όχι και τόσο για κάποιους άλλους.
Με κέφι και χιούμορ.

Πρώτη μετάδοση απόψε, στις 22.00, παρέα, στο boemradio. Όποιος θέλει, όποιος έχει περιέργεια, όποιος βαριέται τη ζωή του, όποιος θέλει να ακούσει κάτι διαφορετικό από τις επερχόμενες εκλογές, όποιος γουστάρει βρε φιλενάδα, έρχεται!

One of those things, έτσι, για να περάσουμε παρέα 2 ωρίτσες!


14 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. μαχλερακο θα σαι κει? ε τοτε θα κυρωσω γκομενακι αποψε και θα ρθω

      Διαγραφή
  2. ναιιιιιιιι θα είμαι και εγω εκεί !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δυστυχως δε θα μαι αλλα εχω γραψει τα σχολια μου , μαρεσε πολυ η αισθητικη του νεου σταθμου κα ευχηθηκα
    συμπαθω πολυ τα παιδια και σενα το ξερεις,ειναι ωραια η επικοινωνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλω να ξέρεις ότι έχω αγγλικά και ίσως αργήσω. Περιμένω να μας πεις αν υπάρχει chat και τι τραγούδια θα μας αφιερώσεις :P
    ΥΓ: Επειδή είμαι τόσο τρελή και άρρωστη (με πυρετό) το sign up, το διάβαζα sing up και νόμιζα πως θα χει και καραόκε η κατάσταση και όχι τίποτα άλλο έτσι όπως είναι η φωνή μου, μόνο Καρρά μπορώ να πω :P Οπότε καθοδήγησε μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα έχει chat, θα έχει απ όλα! Σας περιμένω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μπαμπά περιμένω εναγωνίως εννοείται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ τσατ δεν βρήκα, αλλά σε πέτυχα στο "ξεκινηνάμε" οπότε καλή αρχή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άργησα λίγο, αλλά συντονίστηκα!!
    Καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή