Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Χωρίς τίτλο

Φιλενάδα μου χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα!

Ελπίζω να πέρασες όμορφα, τι όμορφα βρε, υπέροχα, εγώ άστα, αν δεν στα χω πει τηλεφωνικώς τι να σου λέω από δω μέσα, η κατάσταση δύσκολη...

Βλέπεις καρδιά μου, Κυριακή του Πάσχα μπήκε ο μπαμπούλης μου στο νοσοκομείο εσπευσμένα και σώθηκε η ζωή του στο παρατσάκ... Εκείνη την ημέρα έτρεχε ένας tremens από τις εξοχές να βρει τρόπο να έρθει στην Αθήνα γρήγορα, εκείνη τη μέρα είδα μέσα από τα ποτάμια δακρύων και κάτι σημαντικό.

Είδα τον άνθρωπό μου να με στηρίζει όσο περισσότερο μπορούσε κανείς να με στηρίξει, είδα την οικογένειά μου ενωμένη και αγαπημένη μέσα στον πόνο και στην κούραση, είδα ανθρώπους αγνώστους - γιατρούς και νοσοκόμες - να κάνουν το καλύτερο που μπορούν, με μια ευγένεια απίστευτη - δεν του το χα του δημόσιου νοσοκομείου να έχει τέτοιους εξαιρετικούς επαγγελματίες, είδα την αγάπη να κυριαρχεί. Και ο μπαμπούλης σώθηκε, είναι σε επικίνδυνη φάση αλλά το παλεύει κι εκείνος μαζί με μας...

Δεν θα σου πω πολλά γιατί πρέπει να πάω κοντά του.
Μόνο αυτό.

Φύλα σαν κόρη οφθαλμού τους ανθρώπους που αγαπάς, πες τους ό,τι έχεις να τους πεις, μπορεί ανά πάσα στιγμή να χάσεις κάποιον και να νιώσεις κενό, όπως ένιωθα εγώ την κυριακή που ήμουν πεπεισμένος ότι δεν θα τον προλάβω ζωντανό.
Ζήσε μαζί τους μέχρι τα άκρα και κράτα την αγάπη θησαυρό στην καρδιά σου.
Ζήσε, μην το ξεχνάς, ζήσε.

Υ.Γ. Μπαμπούλη μου, σε παρακαλώ, πάλεψέ το, άντεξε, εγώ είμαι δίπλα σου μαζί με τη μαμά και τα υπέροχα αδέρφια μου. Μη μας φύγεις σε παρακαλώ. Είναι νωρίς και σ' αγαπώ τόσο πολύ.

Υ.Γ. Φιλενάδα, καλή Ανάσταση στη ζωή και την ψυχή σου.

49 σχόλια:

  1. μέσα από την καρδιά μου τις καλύτερες ευχές μου για γρήγορη ανάρρωση,θα γίνει μια χαρά ο μπαμπούλης σου θα δεις.
    σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ότι βοηθεια θες για τον μπαμπά σου, μη διστάσεις να μου τηλεφωνήσεις!

    ολα καλά θα πάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπη μου, ευχομαι περαστικά στον μπαμπουλη σου και στελνω ολη τη θετικη μου ενεργεια!

    Ελπιζω συντομα να ειναι καλά!

    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κούκλα μου όμορφη σ ευχαριστω απ τα βάθη της καρδιάς μου, περασες καλα;

      Διαγραφή
  4. περαστικα, πολλά πολλά περαστικά!!! Να περάσει και να μην ξανάρθει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι γρήγορα περαστικά. Αυτό το Πάσχα, όλο δυσάρεστα ακούω. Αυτό θα είναι το τελευταίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας το ελπίσουμε, να πανε μακριά τα άσχημα πια... Σ ευχαριστω ρε συ!

      Διαγραφή
  6. πολυ παρηγορο που τυχατε σε τοσο καλους ανθρωπους!!!!περαστικα ,να γινουν ολα μια μακρινη αναμνηση.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς ειμαστε τυχεροί! Να μου σαι καλα φιλενάδα, πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  7. ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ αγαπημενε μου tremens χτύπησες φλέβα. Τον μπαμπουλη και τα ματια σου. Στα 63 του τον εχασα με κορακι μαλλι ακομα. Ενας τυπος Αντονυ Κουην στον Ζορμπά, λατρεμένος. Η καρδιά είναι άτιμο πράγμα και οταν χτυπαει και οταν σταματαει. Και για το τελευταιο που λες. Πολυ πριν τον μπαμπα εχασα τον θειο μου, ζουσε χρονια μακρυα μας στη Γερμανια. Λιγο χρονο περναγαμε μαζι και επειδη ειχε κανει λιγο αστατη ζωη πιο πολυ τον κατηγορουσα παρα του εδειχνα αγάπη. Οταν τον χασαμε τον ειδα σε ονειρο να του λεω τηλεφωνικα "θειε μου εφυγες πριν προλαβω να σου πω ποσο σ αγαπω". Απ την επομενη μερα συνειδητοποιησα οτι ο χρονος δεν ειναι κατι δεδομενο και αρχισα να περναω με τους γονεις μου οσο περισσοτερο χρονο μπορουσα ειδικα σε γιορτες που τοσο το ηθελαν. Δεν αφηνα ποτε για αυριο μια αγκαλια ή ενα 'σ'αγαπω'. Εχεις απολυτο δικιο και ευτυχως που το συνειδητοποιεις κι εσυ οσο ειναι ακομα κοντα σου. Μια αγκαλια στον μπαμπα απο μενα και εγκαρδιες ευχες για να βελτιωθει η υγεια του το συντομοτερο. Φιλια τρεμενσακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινησες παλιοκοριτσο! Του σωστά μόλις φιλι απο σένα, καλο βράδυ καλη μου

      Διαγραφή
  8. Α, ωραία, θα ανοίξουμε λέσχη φέτος: "οι νοσοκομειασμένοι του φετινού πάσχατος"! Ντου νοτ γουόρυ, αγαπητέ, όλα καλά θα πάνε και του χρόνου θα χορεύετε κλαρίνα παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσυ αγάπη μου; Θα περάσω μετα να σε διαβάσω. Άντε να μαστε όλοι καλα να το γλενταμε

      Διαγραφή
  9. Αγαπημένε εύχομαι μέσα από την καρδιά μου περαστικά. Το να σκέφτεσαι έτσι και να γράφεις έτσι την ώρα που περνάς τόσο δύσκολα, σημαίνει πολλά, πάρα πολλά! Δύναμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεμενε μου σ ευχαριστω... Κάνω όσο μπορω αλλα έχω βοηθεια, ακόμα και οι ευχές σας μου δίνουν δυναμη

      Διαγραφή
  10. Αγαπητέ μου σου εύχομαι χρόνια πολλά, χρόνια καλά, και χρόνια γεμάτα από όμορφες στιγμές!
    Περαστικά στον μπαμπά σου και γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mπήκα για Χρόνια πολλά και βγαίνω με δάκρυα...
    Να'ναι καλά ο μπαμπάκας σου... περαστικά του!
    Οτι και να γίνει όμως είναι ένας ευτυχισμένος μπαμπάς που έχει όλη την οικογένεια δίπλα του και αυτό είναι που μετράει.
    Μείνε κοντά του και "χόρτασέ" τον...
    Ο δικός μου μου λείπει πολύ... :(

    Y.Γ. Επίσης εσύ θα πρέπει να είσαι ένας πολύ ευτυχισμένος άνθρωπος που έχεις μια τέτοια γυναίκα δίπλα σου να σου στέκεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου γλυκιά σ ευχαριστω απο τα βάθη της καρδιάς μου!
      Ειμαι πολυ τυχερός που είναι δίπλα μου, αλλα είναι άντρας (2 μέτρα παλικάρι βρε) αλλα θα μου πεις που να το ξέρεις και δίκιο θα χεις! Καλο βράδυ καρδια μου!

      Διαγραφή
  12. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να πάνε όλα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω καλε μου, να μου σαι καλα κι ευτυχισμένος!

      Διαγραφή
  13. Αγαπημένε μου σε καταλαβαίνω.
    Εγώ που έχασα ξαφνικά τη μαμά μου σε καταλαβαίνω.
    Ολα όσα έγραψες τα ξέρω καλά.
    Εύχομαι μέσα απ' την καρδιά μου να μην έρθεις στη θέση μου!!!
    Περαστικά στο μπαμπούλη σου!
    Δώστου ένα φιλάκι κι από μένα.
    Σ' αγαπώ πολύ και σου στέλνω πολύ θετική ενέργεια!!
    Ολα θα πάνε καλά!
    Αυτό θα λες συνέχεια.
    Κουράγιο καλέ μου.
    Σε φιλώ πολύ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου γλυκιά, σ ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σου, θα του δώσω αύριο που θα ξαναπάω, σε φιλώ γλυκά ομορφιά μου και σ αγαπώ πολύ!

      Διαγραφή
  14. Περαστικά στον μπαμπακούλη σου!
    Να δεις ότι θα πάει πάρα πολύ καλά!
    Να του δώσεις χαιρετίσματα από μένα. Να του πεις ότι εύχομαι να γίνει γρήγορα καλά.
    Πάρε τώρα δύο φιλάκια. Το ένα να το δώσεις στον μπαμπά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου σ ευχαριστώ, δεν θα σου πω ψέμματα, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα... ας ελπίσουμε...θα του το δώσω ματάκια μου

      Διαγραφή
  15. όλα καλά να πάνε, και σε αυτό που λες έχεις δίκιο, να λέμε ότι πρέπει κι όσο πιο συχνά μπορούμε σε αυτούς που αγαπάμε, κουράγια και δύναμη σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. περαστικά! όλα τα καλά εύχομαι! χίλια φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προβατε σ ευχαριστω πολυ, κοιτά να είσαι καλα και να περνάς ακόμα καλύτερα!

      Διαγραφή
  17. Ελπίζω ήδη σήμερα να είστε μία ημέρα πιο κοντά στην ίαση!

    Σιδερένιος να είναι!

    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να πάνε όλα καλά! Είναι σημαντικό που το παλεύεται όλοι μαζί και έχεις και τον δικό σου άνθρωπο δίπλα. Ειλικρινά, σου στέλνω την πιο ελπιδοφόρα ευχή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένε μου σ ευχαριστώ απ τα βάθη της καρδιάς μου...

      Διαγραφή
  19. Mε συγκίνησες πάρα πολύ. Είσαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ με όλη τη σημασία της λέξης.
    Περαστικά του και γρήγορα.

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος γλυκιά μου, σ ευχαριστώ, είναι πολύ μεγάλη η δύναμη που μου δίνετε πραγματικά

      Διαγραφή
  20. Εύχομαι όλα να πάνε καλά Τρεμένς, περαστικά του και σιδερένιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ γλυκιά μου, πραγματικά. Να χεις μια υπέροχη μέρα!

      Διαγραφή
  21. Χρόνια πολλά και περαστικά στον μπαμπά σου και ότι καλύτερο για εσένα και αυτούς που αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Partali μου σ ευχαριστώ ρε συ, να σαι καλά και κοίτα να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  22. περαστικά και όλα να πάνε καλά σας εύχομαι αγαπημένε μου!
    να είστε όλοι γεροί και χαμογελαστοί!
    τα φιλιά μου, τις ευχές μου και μια αγκαλιά σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου σ ευχαριστώ, ελπίζω να το ξεπεράσει ο καημένος... καλημέρα ομορφιά μου

      Διαγραφή
  23. Καλέ μου τρέμενς τώρα διάβασα την ανάρτηση αυτή για τον πατέρα σου. εύχομαι όλα να πάνε καλά και να βγει δυνατός από αυτή την δοκιμασία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή