Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Σώσον Κύριε

Απαπαπαπαπα ρε φιλενάδα, τι έπαθα πρωί πρωί (καλά δεν είναι και πρωί, μεσημεριάζει, αλλά σχήμα λόγου βρε συ) ο καημένος εκεί που ήρεμα ήρεμα ρουφούσα το τσάι μου (το τρίτο σήμερα, μιλάμε η συχνοουρία βρίσκεται προ των πυλών) και σκεφτόμουν πως θα βγει μια μέρα που ξεκίνησε δύσκολα αλλά όσο περνάει και καλυτερεύει (ευτυχώς γιατί το τριημεράκι δεν μπορείς να πεις ότι ξεκουράστηκα, καλά πέρασα αλλά ταυτοχόνως έπλυνα και ΟΛΟ το σπίτι πάνω κάτω και πλαγίως, μέχρι και το ψυγείο είπα να πλύνω με αποτέλεσμα να αποφασίσω και να το ξεπαγώσω και να μη φεύγουν οι πάγοι με καμία κυβέρνηση -ούτε με αυτοδυναμία Σαμαρά - με φαντάζεσαι με το πιστολάκι των μαλλιών να είμαι σκυμμένος στον καταψύκτη να λιώσουν οι πάγοι και μετά σφυρί - καλέμι να ξεκολλήσουν; Ε, αυτό το πέρασα το Σάββατο, ούτε να κρεπάριζα όλες τις γριές της γειτονιάς τόσην ώρα με το πιστολάκι).

Τι σου έλεγα; Ναι! Κι έρχομαι που λες στη δουλειά κι εκεί που περίμενα να γίνεται ένας χαμός και του Κουτρούλη το πανηγύρι, τα πράγματα είναι σχετικά ήρεμα με αποτέλεσμα να μπορέσω να ψιλοχαζέψω στα αγαπημένα μου blogs που έχω καιρό να διαβάσω. Και βλέπω μέσα στο blog του αγαπημένου apos ένα κουίζ πασχαλινό και υπέροχο αλλά και μία αποκάλυψη που πραγματικά με συγκλόνισε! Ο μικρός Σαντικάι -  τον θυμάσαι ρε φιλενάδα από τις παλιές καλές και ανθοφόρες μέρες του αγαπημένου Alter, τον πιτσιρικά με τα τεράστια φρύδια που τραγουδούσε το Άγια νύχτα τα Χριστούγεννα και κάτι τροπάρια το Πάσχα; Εκείνον το μικρό Ευαγγελάτο που σε κοψοχόλιαζε ενόσω παρακολουθούσες Νικολούλη και πεταγόταν ξαφνικά με το Τη Υπερμάχω Στρατηγώ και τα σχετικά; Ε, σου χω νέα. Ο μικρός Χρήστος μεγάλωσε, έκλεισε τα 18 και ποστάρει ημίγυμνες φωτογραφίες με τους κοιλιακούς όξω... Το μάγουλο εξαφανίστηκε και τα παιδικά παχάκια και ο όχι και τόσο μικρός πλέον Χρήστος έγινε σέξι. Βέβαια το φρύδι φρύδι, 10 στρέμματα πάνω στο νεανικό πρόσωπό του, και ίσως το μόνο κοινό σημείο με αυτό που θυμόσουν.

Και θυμήθηκα κάτι φωτογραφίες της πάλαι ποτέ Πίπης της Φακιδομύτης ως 20χρονης καλλονής σε γυμνή φωτογράφιση που είχε υποπέσει στην αντίληψή μου πριν χρόνια. Και αναρωτήθηκα για άλλη μια φορά (και αυτό στο λέω γιατί βλέποντας τα μούτρα μου σήμερα το πρωί στον καθρέφτη, πρησμένα και γερασμένα) που μας οδηγεί ο πανδαμάτωρ χρόνος; Πως μας αλλάζει έτσι; Πως η Πίπη έγινε καλλονή και ο Χρήστος τεκνάκι κι εμένα η μούρη μου κρεμάει σαν σεντόνι στη μπουγάδα; Ποιος θα λέει Χρήστο μου τώρα την Άγια Νύχτα; Τι μένει σταθερό;

Τίποτα φιλενάδα. Τίποτα δε μένει σταθερό, ούτε η νύχτα η άγια ούτε τίποτα. Τα πάντα αλλάζουν, αλλάζουν δραματικά. Το μόνο που παραμένει βράχος είναι ο Ξανθός Άγγελος που κάθε Πάσχα μας συντροφεύει με τροπάρια κι εγκώμια με το γνωστό αγγελικό του στιλ. Ευτυχώς υπάρχει και αυτός ο βράχος (ηθικής κι αισθητικής) και πετάμε το παλαμάρι από τη βάρκα της ζωής μας που βολοδέρνει στο βοριά της καθημερινότητας... Ευτυχώς (;)

28 σχόλια:

  1. Βρε άστο καλό σου που θες να μας κολάσεις χρονιάρες μέρες με τους γυμνασμένους κοιλιακούς και τους ξανθούς αγγέλους! Α παπαπα! Σώσον Κύριε!
    Τι ήθελα να σου πω; Α, να θαυμάσω την νοικοκυροσύνη σου ήθελα. Και την υπομονή σου με την καθημερινότητα ;-)
    Καλημέρα αγαπητέ μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδί μου, το δα το πιτσιρίκι με τους κοιλιακούς φάτσα μόστρα και από τη μια ζήλεψα από την άλλη κολάστηκα... αχ γαμώ τα γεράματά μου... Όσο για τον Ξανθό Άγγελο αυτός ούτε το διάβολο δεν κολάζει, μια τάση για εμετό στη φέρνει!!!

      Διαγραφή
    2. Μα κι εσύ τα βάζεις με τον Άγγελο χρονιάρες μέρες; Φωτιά θα πέσει να μας κάψει τέλος πάντων!
      Και σταμάτα να σε λες γέρο! Γερνάνε ποτέ οι πλούσιοι τω πνεύματι αγαπητέ μου; ;-)

      Διαγραφή
    3. Τώρα μου ρχεται, την περιμένω να με κάψει οσονούπω αγαπημένη, έχω γίνει ένας πορνόγερος απαπαπαπαπα, άλλο να στο λέω κι άλλο να το ζεις!!!! Δεν γερνάμε λες ε; Αααααααααα κοιλιακούς θέλω!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Φρύδια με παιδί ήταν ο Σαντικάι. Για να λέμε τα πράγματα με τ όνομά τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ήταν αγαπητέ, τώρα είναι φρύδια με κοιλιακούς!!!

      Διαγραφή
  3. και εγώ ξεκίνησα γενική καθαριότητα σήμερα! Πάσχα έρχεται! κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ! Και απόψυξη είχα σκοπό να κάνω αλλά μετά τα δικά σου, μάλλον θα την αφήσω για πιο μετά.. με παίρνει νομίζω κανα-δυο μήνες ακόμη..
    όσο για τον 'μικρό' Σαντικάι που ούτε ζωγραφιστό να τον δω δεν ήθελα μετά την υπερκατανάλωση είχαν εκραγεί τα νεύρα μου, τι να πω; ΣΟΚ! αυτό αλήθεια δεν το περιμενα! Και να που άλλα πράγματα αλλάζουν πολύ!
    Ο χρόνος είναι αδίστακτος και στο πέρασμά του δεν αφήνει τίποτα όρθιο!
    καλή σου μέρα λατρεμένε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αγαπημένη, τελικά με ενημέρωσε η μαμά ότι έπρεπε να είχα προνοήσει και να είχα βάλει μια κατσαρόλα με ζεστό νερό μέσα... Αν αυτού σφυρί - καλέμι και σεσουάρ για δολοφόνους!!!
      Είδες ο Χρηστάκης; Τότε μας εκνεύριζε, τώρα μην πω τι μας κάνει... άλαλα τα πλήθη των ευσεβών

      Διαγραφή
  4. Ο πανδαμάτωρ χρόνος. Ωραίο. Να το λέω κι εγώ όταν μου ξεχειλίζουν οι καμπύλες απ΄τα χαμηλοκάβαλα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη, το μόνο που έχω να σου πω είναι ότι εμείς που χρησιμοποιούμε αυτές τις λέξεις δεν έχουμε αυτούς τους κοιλιακούς, έκαστος εφ ω ετάχθη

      Διαγραφή
  5. Τώρα που λες για το ψυγείο: Αυτό μου είχε ξεφύγει, αλλά φοβάμαι να δω στην κατάψυξη, μήπως μου πεταχτούν οι πιγκουίνοι της Μαδαγασκάρης...
    Αλήθεια, πόσους βαθμούς πρεσβυωπία έχει πλέον ο ξανθός άγγελος; Ελπίζω να τα ξέρει απόξω τα τροπάρια, ώστε να μη φοράει το πατομπούκαλο.
    Αυτό, το Σαντικάι, το θυμάμαι κι εγώ, που με τρόμαζε...
    Γήρας. Ου γαρ έρχεται μόνον... Κανείς δε θέλει να με δει με το τηλεσκόπιο πρεσβυωπίας μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει πια πρεσβυωπία ο καημένος, μετά από κάποια ηλικία επανέρχεται η όραση, μου το λεγε μια φίλη για το γραιίδιο τη μητέρα της... αντιλαμβάνεστε φαντάζομαι. Κάνει καλές αγορές όμως στη βαφή μαλλιών που διαφημίζει το Ναταλάκι, Εξελάνς αν δεν απαττώμαι!!! Το site του το είδατε; Αριστούργημα!!!

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν για την απόψυξη χρησιμοποιούμε αεροθερμάκι!!!!!
    Τι το θες το πιστολάκι μάνα μου;
    Βρε που στο ΚΑΛΟ τον είδατε τον Σαντικάι;;; Μου έκανε τα νεύρα σμπαράλια!!
    Οσο για τον ξανθό άγγελο με πιάνει τρέμενς ντελίριουμ χρονιάρες μέρες!!!!

    Φιλιά για σένα και σκαμπίλια στον πανδαμάτορα που δεν τον μαζεύω ούτε με την ηλεκτρική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαγιά μου ευλογημένη, βάλε στη γούγλα Χρήστος Σαντικάι σημερα και θα με καταλάβεις!!!! Αεροθερμάκι ε; Βέβαια έκανα γλυπτική στον πάγο, δεν μπορώ να πω!

      Διαγραφή
  7. εγω κανω το κολπο της μαμας σου...σε 10 λεπτα ειναι ετοιμη η καταψυξη!!!!!!γιατι δεν ρωτας τη μαμα πριν κανεις τετοιες δουλειες;;;για ποιο λογο υπαρχουν οι μαμαδες σε αυτη τη ζωη;;;;ολα τα ξερετε πια!!!!!!!!παλιοπαιδα..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ τώρα που το μαθα θα το κάνω, η τέχνη δεν έχει παρθενογέννεση πλέον, χρειάζεται και η μαμά να σου λέει τα μυστικά!!!

      Διαγραφή
  8. μωρό μου, η επιστήμη προχώρησε. το μπότοξ δε, τέλειο. στείλε μέηλ για πληροφορίες. ποναέι βέβαια όταν γίνεται, αλλά το μέτωπο, φεγγάρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη, μετά το χτεσινό που έκανα καυτηριασμό στο πηγούνι για να φύγουν οι μυρμηγκιές θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά να ξαναβάλω βελόνα στα μούτρα, στα άχυρα ναι, στα μούτρα όχι...

      Διαγραφή
  9. Ααααα, όλα κι όλα! Εμένα το στεφάνι μου, μου έχει πάρει ψυγείο no frost και δεν κάμνω απόψυξη!!! Οπότε όλα καλά! Με το προγούλι έχω ένα θεματάκι αλλά μάλλον είναι μέχρι να το συνηθίσω!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, νο φροστ έλεγε και το δικό μου και είχε πιάσει τόσο πάγο που βύθιζε τον Τιτανικό άνετα... τι να πεις...

      Διαγραφή
  10. Ε καλά μην κάνεις κι έτσι... εχει πέσει και πολύ photoshop.
    Το καλοκαίρι σέρβιρε στην ταβέρνα του χωριού... έλα ορεινή Αρκαδία να κρίνεις και μόνος σου... Δεν είναι κούκλος αλλά οι κοιλιακοί στο υπογράφω είναι έτσι όπως τα λες!! :-p
    Eσύ συνέχισε να δουλεύεις το πιστολάκι συστηματικά να δεις πόσες θερμίδες θα κάψεις... θα τρέμει μπρος σου ο Σαντικάει...
    Συνδυασμός πιστολάκι (απόψυξη) εργασιομανία και τσαγάκι θα σε κάνει μοντελάκι πριν προλάβεις να πεις Λιακάδα.
    Φιλιά και καλή συνέχεια...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό είναι Λιακάδα μου ότι εκτός των άλλων δουλεύω και το σαγόνι με εξαιρετική ευλάβεια... αν δεν το ράψω δεν έχει κοιλιακούς!

      Διαγραφή
  11. χαχαχα αυτό το παιδάκι μ' έκανε να τρομάζω τα Χριστούγεννα!!
    απαπαπα τι φύδι αγαπημένε μου, ο μικρός Σατανάς;!!!
    ακόμα φρυδάς είναι...φρίκη!!!!
    και Πάσχα και Χριστούγεννα αυτό το φριχτό πλάσμα!!
    Δε μεγαλώνεις/μεγαλώνουμε λατρεμένε μου!!
    ωριμάζουμε και ομορφαίνουμε!!!
    σημασία δεν έχει πόσο είσαι αλλά πόσο νιώθεις!!
    αν δείχνεις και μικρότερος ακόμα καλύτερα:)))
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες πως μεγαλώνουν τα σκασμένα; Βρε πολύ μικρότερος δείχνω αλλά ελιναι και το μπούκωμα της άνοιξης που μου τσιμπλιάζει το μάτι και το αποτέλεσμα δεν είναι το επιθυμητο...

      Διαγραφή
  12. τρεμενς μου, μου έλειψες!!! Μ'έχει πιάσει και η γκρίνια μου...ευτυχώς που έκανες ανάρτηση και γέλασα λίγο!οχι που λες ότι μεγαλώνεις, γιατί θα παραδεχτώ το ίδιο και για μένα και δεν είμαστε σε φάση να το κάνω.
    Είδα τους κοιλιακούς..εντυπωσιακοί ομολογουμένως...αλλά μόνο οι κοιλιακοί..
    :)
    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε μόνο αυτοί, δε λέω, αλλά τολμώ να πω ότι είναι σπάνιο θέαμα σε έναν καθημερινό άνθρωπο, ή μήπως όχι; Δεν ξέρω πραγματικά! Πάντα θαύμαζα τους ανθρώπους με κοιλιακούς, μάλιστα την έχω πατήσει έντονα στο παρελθόν!!!!

      Διαγραφή
  13. Kαλώς σε βρήκα, δεν θυμάμαι που σε βρήκα ! Ολοι γνωστοί τριγύρω.

    Ενα θα σου πω.. Οσο μεγαλώνεις θα δεις τα χειρότερα...

    πεζή πραγματικότητα
    χάρηκα πολύ, πνίγηκα απο το γέλιο διαβάζοντας και θα ξανάρθω (όχι νόμιζες πως γλύτωσες )....

    ΑπάντησηΔιαγραφή