Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Κι ύστερα κι ύστερα

Τα ύστερα του κόσμου φιλενάδα, δεν έχω να σου πω τίποτε άλλο, αν εξαιρέσεις την υπέροχη λιακάδα που έχουμε τις τελευταίες μέρες και το όμορφο σαββατοκύριακο που δυστυχώς πέρασε, τα άστρα τα ανάδρομα συνεχίζουν την καταστροφική πορεία τους, τα νεύρα τεντωμένα, η κατάσταση πιο τραγική κι απ αυτή του Κίτσου πάνω στο γάιδαρο με το GPS, και δεν βλέπω φιλενάδα γιατρειά, δεν βλέπω.

Όχι, δεν θα σου γκρινιάξω σήμερα για το τρένο, το κεφάλαιο αυτό ας θεωρηθεί λήξαν αυτή τη βδομάδα τουλάχιστον, όχι δεν θα σου πω για τον καιρό παρά μόνον ότι ελπίζω να συνεχιστεί έτσι επ άπειρον, με λιακάδα και ζεστούλα, μπας και τουλάχιστον μέχρι να λειτουργήσει ο εγκέφαλος τα πρωινά και να κατεβάσει όλα τα δεδομένα της καθημερινότητάς μας να έχουμε λίγο κέφι και χαμόγελο.

Όχι δεν θα σου μιλήσω για τα ερωτικά μου, καλά είναι αυτά, άντε και στα δικά σου, όπως επίσης και για τους φίλους μου, μια χαρά είμαστε, ούτε για τα οικονομικά, θα τη βρούμε την άκρη και με τα λιγότερα, θα τη βρούμε ρε φιλενάδα, δεν έχουμε επιλογή...

Ούτε θα σου πω για τη δουλειά όπου τα πράγματα έχουν περιέλθει στο γνωστό και σοφό ρητό "ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή", όπου όλοι είμαστε υπό τέτοιο καθεστός πίεσης που οι μεταξύ μας σχέσεις εντείνονται λεπτό με το λεπτό, ξεπερνούν οποιαδήποτε λεπτή γραμμή και είναι θαύμα που δεν έχουμε αρχίσει να παίζουμε ξύλο ο ένας με τον άλλον. Ανάδρομος σου λέει, ξέρω κι εγώ; Πόσα είναι ανάδρομα όταν δεν μπορείς να συννενοηθείς με τίποτα εδώ μέσα; Όταν ξεχνάς ό,τι ξέρεις και όταν προσπαθείς να συγκρατήσεις τα νεύρα σου κάθε 2 λεπτά; Κούραση είναι φιλενάδα, κούραση και πίεση απίστευτη. Όχι σε μένα, εγώ είμαι ο δέκτης, οι πομποί μου τα χουν παίξει και δεν ξέρουν τι τους γίνεται...

Αυτό που θα θελα να συζητήσουμε βρε κούκλα μου είναι οι χτεσινές εκλογές.
Με έκπληξη περισσή πήρε το μάτι μου στις ειδήσεις ότι πήγαν και ψήφισαν 200.000 νοματέοι τον μοναδικό υποψήφιο για την Προεδρία του Πρώην και Νυν και Αεί (ή άει δεν ξέρω, άει στα κομμάτια ας πούμε) Κυβερνώντος Κόμματος.

Εν τω μεταξύ αυτό που παρατήρησα όταν φευγαλέα παρακολουθούσα ειδήσεις ήταν ότι ο μέσος όρος ηλικίας των προσελθέντων στις κάλπες ήταν γύρω στα 87 με 96. Και αναρωτήθηκα ρε φιλενάδα και διόρθωσέ με αν έχω λάθος. Που τους βρήκαν τόσους γέρους και γριές και τους έβαζαν να ψηφίσουν; Οι άνθρωποι αυτοί των οποίων οι συντάξεις έχουν κουτσουρευτεί πολύ περισσότερο από το μισθό μου, που οι παροχές προς αυτούς έχουν ελαχιστοποιηθεί κοντά στο Απόλυτο Μηδέν (άσχετο, άκουσες το καινούριο άσμα της Απόλυτης δια χειρός Φρατζόλα; Είναι απλά τραγικό σαν τον Κίτσο πάνω, ναι ναι ναι το ξανάπαμε αλλά παίζει πολύ ο Κίτσος τελευταία, έχω επιθυμήσει το φίλο Ζαφείρη κι εκείνο το ριγιούνιον το αδικιορισμένο ή ακόμα και το Γιάννη το Σλόου που τα κατέβαζε λέει γρήγορα και μόνο που έβλεπα την άσχημη μούρη του ήθελα να τονε πλακώσω στις γρήγορες), τι έλεγα ρε φιλενάδα γαμώ τον εγκέφαλό μου που τρέχει από δω κι από κει σαν το Μπιπ Μπιπ;

Α ναι, για τους γέρους και τις γριές που μόνο τα πόδια δεν τους κόψανε ακόμα και αυτοί πήγανε περιχαρείς να ψηφίσουν αμέσως μετά τον όρθρο. Μέχρι κι έναν δύστυχο παππού σε αναπηρικό αμαξίδιο και σε αθλία κατάσταση πήρε το μάτι μου να ψηφίζει Μπένι. Και αναρωτιέμαι ρε φιλενάδα. Σ' αυτή τη χώρα τόση πέραση έχει το Αλτσχάιμερ; Γιατί πραγματικά δεν μπορώ να το δικαιολογήσω διαφορετικά. Προσπαθώ να βρω άλλες εξηγήσεις αλλά πραγματικά μου είναι αδύνατον. Δεν μπορώ να διανοηθώ άνθρωπο στις μέρες μας εκτός Βουλής κι εκτός Βολής να πάει να ψηφίσει σε εσωκομματικές εκλογές ενός εκ των πρόσφατα κυβερνώντων κομμάτων. Είτε αυτό είναι το ΠΑΣΟΚ είτε η ΝΔ είτε δεν ξέρω κι εγώ ποιο άλλο. Δεν μπορώ. Μου είναι αδύνατον. Όπως δεν μπορούσα να διανοηθώ, αλλά το είδα αυτοπροσώπως κι ανυπερθέτως ότι θα υπήρχε γριά που θα αγκαλιάζει και θα φιλάει τον Τζέφρι ωσάν τον Σωτήρα Ημών Ιησου Χριστόν. Θου Κύριε...

Μα τόσο πρόβατα προς σφαγήν πια; Τόσο; Και μετά μου λες να ελπίζω; Όχι φιλενάδα, δεν θα ελπίζω, δεν δύναμαι σήμερα, αυτό που θα σου αντιπροτείνω είναι η ευθανασία που πρότεινα στο προηγούμενο post για διαφορετικούς όμως λόγους.

Ή μήπως τελικά είναι οι ίδιοι;

20 σχόλια:

  1. Ξέρεις τι γίνεται; Σου λέει ο γέρος...χέστηκα, εγώ αύριο μεθαύριο θα πάω στο αγύριστο...ας πάω να ψηφίσω τώρα μη χάσω και την ευκαιρία να δείξω ότι ακόμη ζω και αναπνέω και να με σέβεστε εσείς οι νεότεροι.

    Κάποιοι άλλοι πήγαν με το στανιό γιατί τους αναγκασαν οι βολεμένοι συγγενείς και καποιοι άλλοι μπέρδεψαν την Κάλπη με το Ικα.

    Η ουσία είναι μία...μας έχουν βρει πολλά κακά ως ώρας εξαιτίας των αποφάσεων των γέρων αυτής της χώρας και γέρων όχι μόνο ηλικιακά.

    Αστα να πάνε στο διαολο, βγες στη λιακάδα, περνα καλα με τη σχέση σου, κρατα τα νεύρα σου ανα διλεπτο (αυτο απορώ πως το μπορείς) κι έχει ο......Βενιζέλος!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιος φίλος σοφός μου έλεγε κάποτε ότι από μια ηλικία και μετά πρέπει να αποαγορεύεται όχι μόνο η οδήγηση αλλά και η ψήφος. Τον έλεγα υπερβολικό. Να όμως που τα βρίσκω μπροστά μου...

      καλή βδομάδα αγαπημένη!

      Διαγραφή
  2. tremens μου, ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ατα περί απαγορεύσεων για τις μεγάλες ηλικίες. ΑΓΥΡΙΣΤΑ ΜΥΑΛΑ, παιδί μου, ΙΣΧΥΡΟΓΝΩΜΟΝΕΣ και ΕΓΩΪΣΤΕΣ.

    ΄Οσο για το ύτερα ....βέρι, βέρι τράτζικ. ΄Αστα τα να πάνε...

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αγύριστα κεφάλια δε λες τίποτα... δεν έχουμε σωσμό

      Διαγραφή
  3. αχ αγαπημένε μου,
    σε αυτές τις ηλικίες παρατηρείται αυξημένη συχνότητα άνοιας!
    ίσως, λέω ίσως εκεί να εντοπίζεται η αιτιολογία του φαιμομένου!

    υγ: έχεις πρόσκληση για παιχνιδάκι!
    έλα να την πάρεις! :)
    καλή σου εβδομάδα!!
    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη κατ αρχάς σ ευχαριστώ για την πρόσκληση, με έχει προσκαλέσει και η γλυκειά Λιακάδα, θα το κάνω το συντομότερο!

      Λες να φταίει μόνον η άνοια; Δε νομίζω δυστυχώς, τα κολλημένα μυαλά φταίνε!

      Διαγραφή
  4. αδειασε ο εγκεφαλος μου ,δεν σκεφτομαι τιποτα πια για ολα αυτα...μηπως αυτο δεν ηθελαν;;φτανει μονο να λεμε ,υπομονη,ψυχραιμια,για ολους το ιδιο ειναι;;;;;;;;;...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ δεν έχεις άδικο, θα μας τρελάνουν στο τέλος οι αχαϊρευτοι!

      Διαγραφή
  5. όχι μόνο στην δουλειά σου είναι ότι του φανεί του λωλοστεφανή...αλλά και στην ελλάδα γενικότερα από ότι βλέπουμε...

    πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχα να σαι καλά tremens μου!!!
    Χθες καλέ μου, ήταν η μέρα κατά του Αλτσχάιμερ.
    Ε! Λιακάδα είχε είπαν και οι γέροι να βγουν μια βόλτα.
    Και σιγά μην καταλάβαιναν ποιον ψηφίζουν!
    Μάλλον θα νόμιζαν πως ψηφίζουν τον Πλαστήρα ή τον Κοκό:))
    Δε βαριέσαι, άσε και το Βενιζέλο να χαρεί λίγο...που νομίζει πως είναι αρχηγός μεγάλου κόμματος....
    Τα χει χάσει κι αυτός αγαπημένε μου!
    Νομίζει πως το ΠΑΣΟΚ είναι μεγάλο κόμμα, το 8%!!
    Νομίζει πως θα κυβερνήσει με τον Αντώνη(το άλλο 8%)να κάνουν κυβέρνηση.....
    Δες το σα σάτιρα, όπως έκανα κι εγώ και γέλασε το χειλάκι μου χθες!
    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 8+8=16
      Το 'να μάτι να τους βγει και τ' άλλο να πετάξει

      να ησυχάσουμε...

      Διαγραφή
  7. Ένας τύπος πήρε στο kontra και είπε πως πήγε η γυναίκα του να δώσει την ψήφο της και ψήφισε για όλη την οικογένεια, για παιδιά, θειές, γιαγιάδες. Να πώς μαζεύτηκαν 200.000 ψήφοι.
    Όσο για τους γέρους... άλλη πονεμένη ιστορία. Σε κάθε τραμ και λεωφορείο -και 20 άδειες θέσεις να υπάρχουνε- θά'ρθει η μπάμπω να σε σηκώσει για να νιώσει ότι μπορεί. Τώρα με τις εκλογές, σε οργασμό θα έφτασαν...
    Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι γριές είναι άηττητες, ή τις γουστάρω απίστευτα ή δεν τις αντέχω, δεν υπάρχει μέση λύση!!!

      Διαγραφή
  8. Κάτω τα χέρια από την τρίτη ηλικία!
    Οι νέοι και οι γέροι έχουν όλες τις απαντήσεις. Αυτοί στη μέση έχουν κολλήσει στις ερωτήσεις.
    Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν τους πειράζουμε λατρεμένη, αυτοί ψηφίζουν Βενιζέλο!

      Διαγραφή
  9. άβυσσος μάνα μου η ψυχή του ανθρώπου...άβυσσος...
    καλά για τον εγκέφαλο δε λέμε τίποτα!!!!!!άμα καεί άστα βραστα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, θα μας κάψουν και τους δικούς μας έτσι όπως το πάνε... καλή μας μέρα Έλενα!

      Διαγραφή
  10. Από χθες είμαι καζάνι που βράζει...
    Το'χω ρίξει δε στα ανέκδοτα για να ισιώσω αλλα που...
    Δεν είναι 200 αλλά 240.000 μλκες με αλτσχάιμερ που πήγαν και ψηφίσανε...
    Είμαστε ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ τό΄χεις καταλάβει?
    Είμαι ΑΝΑΞΙΟΙ να βγούμε από το τούνελ...!
    Μόνη μου φωτεινή σκέψη ότι ΟΛΟΙ αυτοί... ήταν της ομάδας των ΚΑΠΗ... και ελπίζω να μην υπήρξανε κρούσματα και στη νεολαία γιατί βλέπεις η καφρίλα δεν έχει ηλικία και εξαπλώνεται σαν την πανούκλα ένα πράγμα...
    Φιλί λιακαδένιο μπας και ομορφύνει λίγο η μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ενκνευρίζεσαι αγάπη μου, εγώ περίμενα να είναι και περισσότεροι μαλάκες εν ζωή σ αυτή τη δόλια χώρα, φιλί γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή