Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Στιγμιότυπα

• Κάνει κωλόκρυο, ψιλοβρέχει κι έχει πολύ αέρα - πάλι άπλωσα στο σαλόνι.

• Ο κύριος που επιβιβάστηκε στη Λάρισα - και όχι νωρίτερα ευτυχώς - στο κουπέ που μέχρι εκείνη τη στιγμή φιλοξενούσε μόνον εμένα, μύριζε βραστό λάχανο. Μετά περάσαμε πολύ ωραία. Στον Παλαιοφάρσαλο επιβιβάστηκε και μια κυριούλα με τάμπλετ, αναγκάζοντάς με να κάνω ότι διαβάζω κάτι στο i-phone μόνο και μόνο για να μην αισθάνεται ανώτερη. Το τρένο με τις χαλασμένες πόρτες και τουαλέτες έφτασε στην πρωτεύουσα με τουλάχιστον 1 ώρα καθυστέρηση χωρίς λόγο.

• Εν τω μεταξύ, χτες που κοιμήθηκα στο τρένο (ξημερώματα ταξίδευα ρε φιλενάδα) και πριν μπει ο κυριούλης αναδύοντας λάχανο, ξύπνησα απ τον πόνο γιατί είχα πέσει σε μια εντελώς ανορθόδοξη στάση με το αριστερό μάγουλο στο μπράτσο της πολυθρόνας δαγκώνοντας τη γλώσσα μου. Ακόμα πονάει...

• Μέσα σε όλον αυτόν τον χαμό εδώ έχει βγάλει ήλιο κι εγώ πήρα μόνο την ομπρέλα.

• Στον ηλεκτρικό μπήκε πιτσιρικάς επαίτης με φόρμα Disquared. Γνωρίζοντας πόσο έχει αυτή η φριχτή φόρμα με τα γράμματα τεράστια στο θουθούνι, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ήταν μαϊμού. Ή μήπως όχι; Όπως και να χει ήτο προκλητικό. Δεν πήρε ούτε δίλεπτο το καλοντυμένο παλικάρι.

• Μάλλον χάλασε -πάλι- το hands free και δεν θέλω να δώσω 30 ευρουδάκια για καινούριο. Νισάφι.

• Εδώ ο κόσμος καίγεται, βρακί δεν είχε ο κώλος μου, ταξίδι ετοιμάζω. Κουράστηκα στην Ψωροκώσταινα ρε φιλενάδα.

• Μ' αρέσει το τετραήμερο, εν τω μεταξύ τα σαλονικιώτικα κεφτεδάκια που έφαγα σε εστιατόριο την Κυριακή κατατάσσονται στο τοπ τεν. Θα ξαναπάω.

• Καταφέραμε κι επιλέξαμε το χειρότερο τραγούδι από τα 4 χτες για την εκπροσώπησή μας στη Γιουροβίζιον. Για άλλη μια φορά το φθηνό επικρατεί. Εύγε. (Εγώ δεν το είδα για να μην εκνευριστώ, προτίμησα την τραμαχτικά γλυκειά Νάντια).

• Ο Μπένι θα είναι ο μόνος υποψήφιος αρχηγός. Εξαιρετικά δημοκρατικό. Αν δεν τον ψηφίσουν θα αρχηγεύει το κενό; Ο Παπουτσής τα πήρε το χρυσό μου. Και μη χειρότερα.

• Βρίστηκα με μια γριά στις κυλιόμενες στο σταθμό του τρένου. Αν δεν κρατούσα το ποδήλατο μη μου πέσει θα είχα χειροδικήσει. Φτηνά τη γλίτωσε η συνταξιούχα.

• Δεν ανάβουμε καλοριφέρ εδώ και 2 βδομάδες. Κυκλοφορώ στο σπίτι με γούνα και μπότες. Αναγκάζομαι να φτιάχνω και τα μαλλιά γιατί το επιμελώς ατημέλητο δεν συνάδει...

• Ο Κότσιρας συνεχίζει να τραγουδά. Σε κοινό και όχι στο μπάνιο του. Γιατί;

• Δεν προφταίνω να αλλάξω κάτι στο σπίτι και θέλω να κάνω κι άλλα. Αυτό πάλι που το βάζεις;

• Έφυγε η Δόμνα. Αυτό ΕΙΝΑΙ απώλεια. Δεν υπάρχει αντικαταστάτης.

• Έχω τις αμφιβολίες μου αλλά θα δω, αν δεν δω δεν ξέρω. Για ποιο πράγμα; Θα σου πω άλλη στιγμή (για πολλά μάλλον)

• Το ξέρω ότι το ξέρεις αλλά παραείμαι ερωτευμένος. Το επιβεβαιώνω κάθε μέρα.

• Κλίκες υπάρχουν; Εννοείται μαντάμ, που ζεις.

• Παρότι κοιμήθηκα 600 ώρες νυστάζω. Είναι αυτό δείγμα νεότητος;

• Τι να κάνω το Πάσχα δεν ξέρω. Θέλει κουβέντα.

• Το δισκάκι της Λάνας δεν παίζεται. Άκου και αυτό.


Καλημέρα σου

26 σχόλια:

  1. Αγαπημένε μου αν είχες πάρει γυαλιά ηλίου θα έβρεχε!
    Αφού το ξέρεις τι το συζητάς χαχα.....
    Για εξωτερικό ετοιμάζεσαι;
    Για που;;
    Για το Πάσχα ούτε εγώ ξέρω.....
    Η Δόμνα είναι η μεγάλη απώλεια!!
    Σήμερα η κηδεία....
    Φιλιά πολλά:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ το ξέρω, δεν το ξέρω; Γι αυτό δεν τα παίρνω πριν καλοκαιριάσει, μέχρι τότε ομπρέλα και πάλι ομπρέλα!!!

      Δεν είναι ακόμα επιβεβαιωμένος ο προορισμός, παίζουν διάφοροι, αχ, ταξιδάκι και τι στον κόσμο!

      καλημέρα ομορφιά μου!

      Διαγραφή
  2. είχε προ-γιουροβίζιον χτες? ευτυχώς το'χασα.
    ο μόνος νόμος που εφαρμόζεται στην Ελλάδα είναι ο νόμος του Μέρφι. δεν το'ξερες?
    φοβερή η Λάνα.
    καλημέρα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχε, είχε και μη χειρότερα!

      Το ξερα βρε καλό μου παιδί αλλά όσο ζω ελπίζω!

      Απίθανη δεν είναι;

      Διαγραφή
  3. εγω γιατι εχω την εντυπωση οτι τα τρενα καταργηθηκαν;;;η νυστα μπορει να δηλωνει αποβιταμινωση,προσεξε το...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν τα άτιμα για να με ταλαιπωρούν! Βρε λες ν αρχίσω τα ακτινίδια; Από βδομάδα, αυτήν την έχω αφιερωμένη στις σοκολάτες!

      Διαγραφή
  4. εννοείται ότι του χρόνου σε κόβω για 3-4 Όσκαρ τουλάχιστον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε χε των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν, θα αφήσω εγώ να μου πάρουν τα πρωτεία; Πρώτου Ανδρικού Ρόλου του χρόνου Ο Π Ω Σ Δ Η Π Ο Τ Ε

      Διαγραφή
  5. Τα νεύρααααααααα μου κι εγώ κι έχω κάθε λόγο:

    - Δεν έχω συνδέσει καλά τα ηχεία και δεν έχω ήχο εδώ και τοσες μέρες... ετσι δε μπορω να ακουσω και το λαλάκι σου.

    - Τα πήρα που ψηφίσαμε το χειρότερο (εγώ ήθελα το no parking) γιατί φοβάμαι είναι ένδειξη του τι θα ψηφίσουμε όταν θα βρεθούμε μπροστά στις κάλπες.

    - Ολο βρέχει, βρέχει και σκατοβρέχει και ο κώλος μου που θέλει ποδήλατο έχει γεμίσει κυταρίτιδα

    - Μου άνοιξες την όρεξη με τους λαχανοντολμάδες και τους κεφτέδες και θέλω να κάνω δίαιτα! :/

    - Zηλεύω γιατί εγώ δεν είμαι ερωτευμένη oύτε έχω δουλειά ή iphone...

    - Μου τη δίνουν οι κλίκεςςςςςςςςςς!! :$

    Y.Γ Θα το σκεφτώ αν θα ξαναπεράσω από δω... και μου χρωστάς και με χαλας... :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, σύνδεσέ τα βρε, ένα βίσμα είναι, είναι και γαμώ τα λαλάκια

      Χάλια σου λέω χάλια, κι εγώ αυτό ήθελα

      Μουλιάσαμε κι η βάρκα γέρνει σου λέω

      Κι εγώ αλλά δεν το βλέπω πριν φύγει η βροχή, το κρύο μου φέρνει λιγούρες

      ........... (έχεις τα δίκια σου)

      Και μένα απίστευτα

      ΥΓ Βρε συ πες μου τον τίτλο της ανάρτησης με το παιχνίδι, δεν το βρίσκω όσο κι αν σου φαίνομαι μαλάκας! (δεν φαίνομαι μόνο, είμαι)

      Διαγραφή
    2. Για να μη σου φανώ και γω μλκσμνη... (που φαίνομαι... το ξέρω) θα σου πω το εξής:
      Πήρα το νέο pc σύνδεσα τα καλώδια μόνη ολα... έκανα τα σεταρίσματα, τις νέες εγκαταστάσεις, σύνδεσα ΚΑΙ το wifi αν και για 2 ώρες ήμουν χωρίς τηλεφωνική γραμμή μόνο με ίντερνετ μέχρι να βρω άκρη (μη γελάς σε βλέπω!) και στο τέλος κόλλησα στα ηχεία! Τα οποία παραπιπτοντως τα έχω βάλει στη σωστή θέση στον υπολογιστή αλλά κάτι άλλο πάει στραβά στη σύνδεση της οθόνης που κι εκείνη έχει ηχεία... χέστα όμως τώρα γιατί πλησιάζει η ώρα για νάνι κι αν συγχιστώ δε θα κοιμηθώ.
      Φιλάκια πολλά και να ξέρεις... κάθε Κυριακή συμπάσχω μαζί σου...

      Διαγραφή
    3. Κάθε κυριακή έχει αποχωρισμό γι αυτό είναι δύσκολη...

      Θα τη βρεις την άκρη και θα ακούσεις την υπέροχη Λάνα, είδες που κατάφερα και το παιξα το παιχνιδάκι;

      Διαγραφή
  6. Α πα πα χάλια! Χάλια! Χάλια!
    Αν εξαιρέσεις το ότι είσαι ερωτευμένος, τις 600 ώρες ύπνου και τα κεφτεδάκια, όλα τα άλλα είναι χάλια!!!
    Μα βρασμένο λάχανο; Βρασμένο λάχανο;

    ΥΓ. Τώρα που είπες κλίκες μου θύμισες παλαιότερα που την αράζαμε στον καναπέ με τον γιο μου και κουσκουσεύαμε και ερχόταν ο Μήτσος από το γραφείο και μας έλεγε: Τι δολοπλοκίες σκαρώνει η κλίκα του σαλονιού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα βρε συ, παίζει και το ταξιδάκι που κανονίζω!!!

      βρασμένο λάχανο Αθηνά μου και μη χειρότερα, σαν είσοδος παλιάς πολυκατοικίας μύριζε ο μπάρμπας...

      Διαγραφή
  7. Εννοείται το καλύτερο στιγμιότυπο είναι το ταξίδι, οι λοιπές ανησυχίες έπονται. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. συμπέρασμα:κόβεις το τρένο και επιλέγεις άλλο μέσο μεταφοράς...έτσι θα αποφύγεις και τα βρασμένα λάχανα (μπλιαχ) αλλά και την κυριούλα που πήγε να το παίξει μούρη με το τάμπλετ!!!!!

    όταν θα απλώσεις ρούχα στο μπαλκόνι θα κάνουμε όλοι μαζί πάρτιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!


    φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ με το αεροπλάνο και με το αυτοκίνητο δεν με παίρνει οικονομικά, με το πούλμαν το αποκλείω μη μας βρείτε σε κανά χαντάκι και με κλαίτε νέο παιδί, οπότε εγώ, το τσαφ τσουφ και ο κυρ Λάχανος αγκαζέ. Μουσική επιμέλεια η κυριούλα με το τάμπλετ και μη χειρότερα...

      Ναιιιιιιιιιιιιιι πάρτιιιιιιιιιιιιιιι

      Διαγραφή
  9. και ποιο τραγούδι πάει εουροβίζιον;

    κρίμα, για την πολιτιστική ταυτότητα της χώρας, ο θάνατος της κυριας δόμνας.

    όσο για τα άλλα, άστα. πάγωσε ο κώλος μας με τόσο κρύο και μουλιάσαμε με τόση βροχή. θέλω καλοκαίρι. δεν αντέχω άλλο...

    φιλιά αγαπημένε μου, ειμαι πτώμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ λατρεμένη πάει ένα εξάμβλωμα, το aphrodisiac θαρρώ...
      Ας βγάλει ήλιο πια, πάνω λέει έφτιαξε ο καιρός, τι γίνεται πια σ αυτήν την Αθήνα, πες μου τι...

      Καλή ξεκούραση ομορφιά μου

      Διαγραφή
  10. Εχω άσχημες εμπειρίες απο τρενο,προτιμω το λεωφορειο,λιγος κόσμος,προπαντός στο βραδινο,άνεση,υπνος...
    -Ωραία Euro-βύζιον,,θα χορτάσουμε βρακί και τσόντα πάλι φέτος:))Πάντως πολύ ρετρό κατασταση η νεαρά,σαν να αντεγραφε τη Μάρθα Καραγιάννη των μιούζικαλ πριν σαράντα χρόνια και βάλε,πόδι πάνω,πόδι κάτω και στη μέση βρακί!:))
    Απορία,γιατι χτυπούσαν τα πόδια τους κάτω,λές και χορεύανε ποντιακο;:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ δεν μπορώ να κοιμηθώ στο λεωφορείο, γι αυτό πηγαίνω ακόμα με το τρένο και όχι με τα πόδια...

      Μα προσπαθούσαν μάλλον να δώσουν μια παραδοσιακή χροιά στο όλο εγχείρημα, πως έκανε το Λενάκι με τη λύρα; Ε, κάτι τέτοιο!

      Διαγραφή
  11. πόσο σε καταλαβαίνω για τις γούνες και τα σβηστά καλοριφέρ! :P
    δύσκολο πράγμα οι παγωνιές^
    όσο για γιουριβίζιον.. όλα τα τραγούδια ήταν το ίδιο χάλια. ;/
    οπότε.. οτι και αν επέλεγαν.. who cares :P

    τέλος, είναι πολύ όμορφο να παρα εισαι ερωτευμένος :)

    καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερούδια!

      Δείχνει ότι θα ζεστάνει επιτέλους, βρε λες; Μακάρι...

      Έλα μωρέ το άλλο με την δικιά μας Lady Gaga καλούλι ήταν!

      Είναι το άτιμο, είναι...

      Διαγραφή
  12. Α...!!! Εγώ θέλω να διαβάσω Περί Έρωτος δίχως άλλων Δαιμονίων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, με αναγκάζεις να σε παραπέμψω σε αυτό!
      Διάβασε και πες μου!

      http://deliriumtremens-tremens.blogspot.com/2012/02/blog-post_14.html

      Διαγραφή