Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Gotta Move

Αχ ρε φιλενάδα, όλα τα χει αυτή η βδομάδα, όλα τα κουραστικά, όλα τα ταλαιπωρημένα, το κορμί μου το φιδίσιο το αισθάνομαι ερείπιο, θέλω να ξαπλώσω σ ένα κρεββάτι και να ξυπνήσω αρχές Ιούνη να πάω για τα μπάνια του λαού.

Τα παιξα σου λέω, τα παιξα! Μετά το σαββατοκύριακο της εορτής όπου είχα αφενός προετοιμασίες, μαζέματα αφετέρου (βέβαια περάσαμε τέλεια, δεν το συζητώ, εξαιρετικά, φάγαμε, ήπιαμε, γελάσαμε, την Άρτα φοβερίσαμε και από δω παν και οι άλλοι), ήρθε εκείνη η αδικιορισμένη η Δευτέρα. Την οποία Δευτέρα ήταν η πρώτη μέρα στο νέο κτίριο διότι μετακόμισε η αγαπημένη εταιρεία στην οποία εργάζομαι! Μια χαρά τα γραφειάκια, μικρότερο αλλά κατά πολύ ομορφότερο κτίριο!

Είχαμε ενημερωθεί ότι θα ερχόμασταν και θα ήταν όλα έτοιμα. Μου άρεσε η ιδέα κι έτσι το πίστεψα. Όταν ήρθα λοιπόν τη Δευτέρα το πρωί και αντίκρυσα το νέο μου γραφείο κόντεψες να με χάσεις από το εγκεφαλικό που παρολίγον να πάθω. Λίθοι τε πλίνθοι τε κέραμμοι ατάκτως εριμμένοι ο χώρος, δεν χωρούσα ούτε να μπω μέσα, κούτες, μηχανήματα, οθόνες, καλώδια κι εκείνο το έρμο το βαζάκι με τον αμάραντο απ τα Κύθηρα - δώρο μιας φίλης που πήγε, γιατί εμένα δεν με αξίωσε να με στείλει ο δρόμος μου ακόμα προς τα κει - όλα το ένα πάνω στ άλλο σε μια ζοφερή ντάνα (ουχί ιντερνάσιοναλ), μια εφιαλτική στοίβα που μου χαμογελούσε χαιρέκακα προτρέποντάς με να ασχοληθώ μαζί της.

Τι να πρωτοπιάσεις φιλενάδα, έπιανα το ένα να το βάλω εδώ, του άλλαζα θέση να το βάλω πιο κει γιατί δεν χωρούσε το άλλο. Για να μη στα πολυλογώ όλη μέρα πήγαινα δώθε κείθε τις ντουλάπες και τα γραφεία και τις κούτες για να βγάλω άκρη. Εν τω μεταξύ κάποιος φωστήρ είχε διαβεβαιώσει τους πελάτες ότι θα λειτουργούσαμε κανονικά τη Δευτέρα και είχαμε και τα χρυσά μου να ζητάνε πραγματάκια τα οποία φυσικά δεν μπορούσαν να γίνουν, διότι το κομπιούτερ δεν συνδέθηκε πριν από την τρίτη και με τον άβακα δεν έχω μάθει να κάνω δουλειά ακόμα... Γύρισα σπίτι ένα ράκος κι ετοιμάστηκα για νέες περιπέτειες...

Την Τρίτη τα πράγματα κάπως καλύτερα, ψιλομπήκε μια τάξη και μπόρεσα να δουλέψω σχεδόν κανονικά.

Έλα όμως που δεν μου έφτανε αυτό, αποφάσισα μετά από πολύμηνη σκέψη να ασχοληθώ με το σπιτάκι και να αρχίζω να το ομορφαίνω. Πήγα που λες να πάρω αντικείμενα για το μπάνιο αρχικά να αλλάξω "επίπλωση" κι επειδή είμαι και μαστοράκος αποφάσισα με τη βοήθεια του μάστορος αδερφού μου να τα κάνουμε παρεϊτσα.

Ήρθε χτες το λοιπόν το παιδί και κάτσαμε να σπάμε νιπτήρες, πλακάκια, καθρέφτες κι έχει γίνει ένα μπάνιο τι να σου λέω τώρα, ούτε για κατούρημα καλά καλά δεν μπορείς να μπεις. Το θεωρούσα εξαιρετικά απλό αλλά δυστυχώς όταν προσπαθείς να αφαιρέσεις παλαιά elements (ε;) υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να χαλάσουν και άλλα. Οπότε δεν το βλέπω να μαζεύεται σύντομα κι εκτός αυτού μπες βγες μεσ στα χώματα έχει γίνει και όλο το σπίτι γιαπί και ξέρεις εμένα τι με τρελλαίνει ε; 2 πράγματα. Το ακατάστατο σπίτι και το βρώμικο σπίτι. Και τώρα έχω και τα 2 στην τιμή του ενός. Το κοίταζα το πρωί πριν φύγω και μου ρχόταν να βάλω τα κλάμματα. Τώρα που θα γυρίσω έχει να γίνει... άσε, η Ναυμαχία του Ναυαρίνου θα γίνει φιλενάδα, η μάχη του Σκρα, του Βατερλώ. Του δικού μου Βατερλώ γιατί μ έχει πιάσει και πόνος στην πλάτη απ το κουβάλημα... Γέρασα βλέπεις ρε φιλενάδα και κλατάρω... δεν είμαι το παιδί που ήξερες κάποτε...

22 σχόλια:

  1. Ώρα για ξεκούραση λοιπόν! Με τόσο τρέξιμο το χρειάζεσαι!!! Καλησπέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ φίλε μου την Παρασκευή, μέχρι άυριο το βράδυ πρέπει να τελειώσω το μπάνιο, την Παρασκευή που θα πάω στο μωρό μου στη Σαλονίκη θα σαπίσω στον ύπνο και τις αγκαλιές...

      Διαγραφή
  2. Αχ αγαπημένε μου, καταλαβαίνω τη φρίκη που ζεις...
    Κάτι πήγα να κάνω κι εγώ πριν 3 χρόνια, λίγα πράγματα και τρελάθηκα.
    Εγώ είχα και μαστοράντζα απ' τις 7 το πρωί μέχρι το απόγευμα.
    Να είμαι μέσα στο σπίτι και να μη μπορώ να κάνω τίποτα, ούτε να φάω.
    Μην τα κάνεις όλα μαζί.
    Εχεις το γραφείο έχεις και το σπίτι...
    Βρες λίγο χρόνο να ξεκουραστείς:))
    Φιλάκια πολλά:)
    Σε σκέφτομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πτώμα σου λεώ πτώμα, που να δεις που είμαι εγώ η μαστοράντζα τι τραβάω! Σε φιλώ γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  3. Μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία εσένα σε βλέπω στη Θεσσαλονίκη οριζοντιωμένο στο κρεββάτι και το μωρό σου να μην προλαβαίνει να σου κάνει μασάζ για να σου φύγουν οι πόνοι στη μέση!
    Πράγμα που δεν είναι και απαραίτητα άσχημο. Τουλάχιστον για εσένα που θα σε περιποιούνται!
    Τι χρώμα την κάνεις την επίπλωση στο μπάνιο; Αλλάζεις και τα πλακάκια; Αν ναι τι χρώμα και τι σχέδιο τα πήρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέταξα μόνο τον παλιό νιπτήρα και καθρέφτη και φωτιστικό και πήρα ένα ντουλαπάκι γιατί δεν είχα που να βάλω τα καθαριστικά. Είναι απ το ΙΚΕΑ ορθογώνιος νιπτήρ, με ντουλαπάκι αλουμίνιο και τζάμι, μόλις σοβάτισα τις τρύπες που έγιναν με τα γκρεμίσματα χτες, συνέδεσα αποχέτευση, βρύση, ντουλάπι και ευτυχώς πάει καλά. Μόλις το τελειώσω (αύριο γιατί πρέπει να τραβήξει ο σοβάς για να βάλω τα πλακάκια που έσπασαν) θα είμαι ευτυχής. Ήδη είμαι δηλαδή γιατί δεν έμειναν πολλά!
      Δεν είναι δικό μου σπίτι αν και θα ήθελα να αλλάξω πλακάκια δεν θα το κάνω...

      Διαγραφή
  4. βρε πουλάκι μου, δεν ήξερες, δε ρώταγες;;;
    χειμωνιάτικα κάνουν τέτοιες δουλειές;
    και χωρίς να έχεις πέντε άτομα προσωπικό; να τα σπάσουν να τα αλλάξουν, να τα φτιάξουν, να φύγουν!
    και εσύ να ζησεις στην κολαση μόνο μια μέρα!
    περαστικά μωρο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ τα ξέρω αγαπημένη, δούλευα χρόνια οικοδομή και ξέρω από μαστορέματα... να σου πω, κουράζομαι αλλά με ικανοποιεί το αποτέλεσμα όταν είναι απ τα δικά μου χέρια!

      Διαγραφή
  5. Σαν να σε είχα δίπλα μου και μου τα λεγες...
    Η ταλαιπωρία είναι για λίγο μετά θα το βλέπεις και θα
    το χαίρεσαι, οπότε υπομονή κι εννοείται θα βάλεις καμία
    φώτο να δούμε την προκοπή σου...
    bon nuit mon ami!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ...χαχαχα...σορυ που γελάω, ενώ εσύ είσαι κομμάτια, αλλά είσαι απολαυστικότατος!!! Αφού στο έχω πει: είσαι ο αγαπημένος μου!!!
    Υπομονή λοιπόν, μέχρι την Παρασκευή που θα έχεις τις περιποιήσεις από το μωρό σου!!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά, ξεμπέρδεψα και ηρέμησα! Άξιζε τον κόπο το αποτέλεσμα!

      Διαγραφή
  7. Με τις υγείες σας αγαπητέ μου και το νέο σας γραφείο και το καινούριο μπάνιο! Να τα χαίρεστε και να τα απολαυμάνετε!
    Τι θα έλεγες πάντως να την πέσουμε μαζί στο κρεβάτι (με την αγνή ένννοια!) και να ξυπνήσουμε αρχές Ιούνη για τα μπάνια του λαού; Γιατί κι εγώ καθόλου δεν την παλέυω τελευταία! Αργεί και αυτό το Πάσχα να φάμε αρνάκι να αναθαρρύσουμε λιγουλάκι...
    Σε χαιρετώ και σε φιλώ :-)

    υ.γ. Κάνε λίγο κράτει ως την Παρασκευή γιατί το βλέπω το μωρό να σε σχολάει στο τέλος άμα της πας μεσόκοπος ;-)
    υ.γ.2 Κι εμένα 2 πράματα με τρελλαίνουν στο σπίτι, θες να γίνουμε φίλοι; :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είμαστε φίλοι αγαπημένοι, στο πόδι από τις 5.30 σήμερα αλλά τελείωσα! Ύπνο τώρα μέχρι τον Ιούνη, ναι;

      Διαγραφή
  8. A! μια αλλαγή στο γραφείο ότι πρέπει!!!!!

    μα καλά μια είπαμε...τι τις ήθελες τις αλλαγές και στο σπίτι χειμωνιάτικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αφιλοκερδώς, ερχομαι να σου μαζεψω το σπιτι! Ειμαι γρηγορη και ελισσομαι σα χέλι!

    Θα το κανουμε κουκλακι σε λιγες ωρες μεσα!

    Αχ αυτα τα μαστορεματα θα μας φανε!

    μαστορακι μου εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου γλυκιά, έτοιμο είναι επιτέλους, σηκώθηκα 5.30 το πρωί και το τέλειωσα και είναι ένα κουκλί!

      Είναι πολύ σημαντικό κάποιος να ξέρει να μαστορεύει, μπορεί να κάνει ένα σωρό πράγματα μόνος του, να με βλεπες εχτές να σοβαντίζω, να βάζω πλακάκια, να συνδέω βρύσες κι αποχετεύσεις να με θαύμαζες, εγώ πολύ με θαύμασα πάντως!!!

      Διαγραφή
  10. Μπας και είμαστε το ίδιο ζώδιο? Γιατί κάτι για αλλαγές μου έλεγε εμένα να κάνω κι αφού έμεινα στον άσσο, είπα να αλλάξω διαρύθμιση μπας και φταίει το κακό φενγκ σούι. Έλα που δεν μου αρέσει το πως έγινε και ξάναμανα πρέπει να το αλλάξω πάλι όπως ήταν.
    Καλά να περάσεις, άλλη μια μέρα έμεινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τοξότης εδώ, εσείς; Ευτυχώς ολοκληρώθηκε το θαύμα και από αύριο ξεκούραση!

      Διαγραφή
  11. χαχαχα! Εδώ κριός!
    Θέλεις κάποιον να σου δίνει διαταγές και να κρατάει το τέμπο?
    Αν και ξέρω από μαστορέματα (γυαλοχαρταρίσματα, σοβατίσματα, ασταρόματα, βαψίματα) δυστυχώς δεν τα καταφέρνω καθόλου στα υδραυλικά...
    Πάντα "χρησιμοποιώ" άντρες γι'αυτές τις δουλειές! :-p
    Φαντάζομαι τώρα θα'χεις τελιώσει...
    Αρα θα είσαι πολύ περήφανος για το κατόρθωμά σου και αυτό δεν είναι λίγο ε? ;)
    Φιλάκια μανάρι μου και να προσέχεις!

    Υ.Γ. Γιορτή? Ποια γιορτή ήταν το Σ/κ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α, έτοιμα όλα, έτοιμα λαμπερά και πεντακάθαρα! Μα των Αγίων Θεοδώρων αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή