Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Στο ψητό

Τη Δευτέρα διάβασα την ανάρτηση του λατρεμένου μου Ben, μια ανάρτηση που αφενός με ανατρίχιασε, αφ ετέρου με έβαλε σε πολλές σκέψεις. Ο Ben στην ανάρτησή του μιλά πολύ ξεκάθαρα, στακάτα και χωρίς φιοριτούρες για την πραγματικότητα του να είσαι gay σε μια κοινωνία όπως η δική μας, μια κοινωνία η οποία νομικά και ηθικά δεν αποδέχεται την ομοφυλοφιλία.

Στην Ελλάδα βλέπεις, το να είσαι ομοφυλόφιλος είναι μη αποδεκτό - σε λογικά πιστεύω πλαίσια. Δεν σε καίνε, ούτε σε κρεμάνε, μάλιστα υπάρχουν και πολλοί άνθρωποι που αποδέχονται ευχάριστα πλέον ομοφυλόφιλους άνδρες και γυναίκες. Παρόλα αυτά, αυτοί δεν είναι η πλειοψηφία. Πιστεύω, με όσα χρόνια έχω στην καμπούρα μου, ότι υπάρχουν 3 κατηγορίες.

Εκείνοι που αποδέχονται την ομοφυλοφιλία και μπορούν να συνάψουν σχέσεις φιλικές, επαγγελματικές, οικογενειακές με gay άτομα, εκείνοι που δεν ενοχλούνται ιδιαίτερα αλλά δεν ξετρελαίνονται κιόλας, έχοντας μια συμπεριφορά μάλλον αδιάφορη και αν θες και λίγο αποστασιοποιημένη, και τέλος εκείνοι που κουβαλούν μέσα τους μεγάλες ποσότητες ρατσισμού και ομοφοβίας για ποικίλους λόγους.

Θέλω να πιστεύω ότι οι περισσότεροι, αν όχι όλοι οι φίλοι μου εδώ, ανήκουν στην πρώτη κατηγορία, όπως ανήκουν και οι φίλοι μου εκεί έξω και η οικογένειά μου.

Όμως όλοι εσείς που δεν το βιώνετε στο πετσί σας, όσο φιλικά προσκείμενοι κι αν είστε απέναντι σε μιαν αδερφή όπως εγώ, δεν μπορείτε να κατανοήσετε το βάρος της απόρριψης, το βάρος του χλευασμού, το βάρος της περιθωριοποίησης και όλα αυτά τα βάρη που μπορεί να προκύψουν από μια απλή σεξουαλική διαφορά. Βλέπετε το να είσαι ομοφυλόφυλος δεν είναι επιλογή, κι αν είναι, είναι σε ελάχιστες και μόνον περιπτώσεις καθαρά αμφισεξουαλικών ατόμων οι οποίοι επιλέγουν για κάποια φάση της ζωής τους το ίδιο φύλο. Δεκτό.

Παρόλα αυτά, όταν ένα παιδί, αγόρι ή κορίτσι, μεγαλώνοντας ανακαλύπτει ότι η σεξουαλικότητά του στρέφεται στο ίδιο φύλο, δεν υπάρχει κανένας μοχλός για να αναστρέψει αυτή τη διαδικασία. Γιατί, πίστεψέ με, δεν είναι επιλογή να φοβάσαι, να ντρέπεσαι, να δέχεσαι ύβρεις, άσχημα σχόλια, συγκατάβαση, εμπόδια προσωπικά κι επαγγελματικά, δεν είναι επιλογή όλα αυτά απλά και μόνο επειδή γουστάρεις ερωτικά το ίδιο φύλο με το δικό σου, είναι ανάγκη. Είναι μια ανάγκη που έχει το σώμα σου και το πνεύμα σου, μια ανάγκη που κατά την ταπεινή μου άποψη κάποιος συνδυασμός γονιδίου και περιβάλλοντος την κατέστησε ενεργή.

Τα στερεότυπα στα οποία μεγαλώσαμε όλοι μας ήταν πολύ συγκεκριμένα. Αγόρι γαλάζιο, κορίτσι ροζ, αγόρι αυτοκινητάκια, κορίτσι κούκλα. Αγόρι γαμιάς, κορίτσι παρθένα. Αγόρι γάμος μετά τα 30 αφού έχει πηδήξει ό,τι κινείται, κορίτσι γάμο αυστηρά μέχρι τα 30 αφού έχει τυλίξει τον καλό της για χρόνια και δεν του χει κάτσει. Ή αν του χει κάτσει, να του χει κάτσει λιγάκι, όχι πολύ. Ε;

Έτσι είναι; Αμ δεν είναι έτσι αγαπημένοι μου, αγόρι κυνηγά, κορίτσι κυνηγά, αγόρι κυνηγιέται, κορίτσι τρέχει και δεν φτάνει, απλά γιατί με την επιστήμη ήρθε η γνώση, και με τη γνώση τα φαιδρά θρησκευτικά, ηθικοπλαστικά, κοινωνιολογικά πέπλα σκίστηκαν και στη μέση φάνηκε ο άνθρωπος. Με όλες του τις δυνάμεις και τις αδυναμίες. κι ένα από τα μεγαλύτερα όπλα του ανθρώπου - καθώς και κάθε ζώντος οργανισμού, έιναι η σεξουαλικότητά του. Η οποία είναι ορμητική σα χείμαρρος και διαφορετική τα μάλα από άνθρωπο σε άνθρωπο.

Οπότε ρε συ, μπορούμε να κάνουμε στο κρεβάτι μας ό,τι θέλουμε - αρκεί πάντα να συναινούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι - χωρίς να χρειάζεται να υποστούμε καμία κριτική.

Από την άλλη, για μένα προσωπικά, η σεξουαλικότητα δεν είναι κάτι που καθορίζει ολόκληρη την πορεία ενός ατόμου, εκτός αν είναι τόσο καταπιεσμένη που στην τελική καταντά βρόγχος στο λαιμό του. Η σεξουαλικότητα είναι κάτι το Φ Υ Σ Ι Ο Λ Ο Γ Ι Κ Ο μέσα σε λογικά πλαίσια, οπότε και αυτή θα πρέπει να ικανοποιείται για να προσδώσει μιαν ευτυχισμένη ζωή. Και σε ρωτάω. Σε ενοχλεί που εγώ κάνω σεξ με άντρες; Εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου αν είσαι άντρας και κάνεις σεξ με γυναίκες - εκτός αν είσαι ο γκόμενός μου. Νομίζω ότι δεν πρέπει να σε ενοχλεί. Ούτε αν είσαι φίλος, ούτε αν είσαι γονιός, ούτε αν είσαι συνεργάτης, ούτε αν είσαι αδερφός. Δεν υπάρχει λόγος να σε ενοχλεί. Είναι ανόητο και οπισθοδρομικό όσο δεν παίρνει.

Δες τις ομάδες που πολεμούν τα δικαιώματά μου και κρίνε από μόνος σου. Δες τις ομάδες που πολεμούν την ελευθερία και την ισορροπία της ζωής μου και κατανόησε. Ομάδες ανθρώπων οπισθοδρομικών, ακροδεξιών, φανατισμένων, όχι μόνο εδώ αλλά σε όλη την υφήλιο. Και ποιο είναι το κακό που κάνω; Ότι κοιμάμαι και ξυπνάω με άντρα; Ότι επιλέγω ομόφυλο σύντροφο; Ναι; Και; Έγινε κάτι; Χέστηκε η Φατμέ στο Γενί Τζαμί φίλε μου, χέστηκε πραγματικά.

Άκουσε να σου πω. Θα έπρεπε κι εγώ να έχω τα ίδια δικαιώματα με σένα. Ακριβώς τα ίδια. Θα έπρεπε κι εγώ να μπορέσω να συμβιώσω με τον άνθρωπο που θα επιλέξω και να απολαύσω τα προνόμια που απολαμβάνεις κι εσύ. Γιατί; Γιατί δε διαφέρουμε σε κάτι. Όχι, δεν έχω μαράζι ούτε να παντρευτώ, ούτε να κάνω παιδιά. Έχω μαράζι όμως να μπορέσω να διασφαλίσω τα κεκτημένα μου απέναντι στο σύντροφό μου κι εκείνος τα δικά του. Έχω μαράζι να είναι εκείνος ότι είναι για σένα ο δικός σου σύντροφος. Τα τι και τα πως τα περιγράφει εξαιρετικά ο Ben στο post του. Στην ασθένεια, στη φορολογία, στον (χτύπα ξύλο) θάνατο. Ναι, το έχω μαράζι, όπως κι έχω μαράζι το απλό, να του κρατήσω το χέρι στο δρόμο χωρίς να με κράξουν και χωρίς να με πειράξουν, ακριβώς όπως εσύ.

Κι έτσι έρχομαι στο ψητό. Όταν θα βγω να διεκδικήσω τα δικαιώματά μου, θα είσαι μαζί μου; Θα με στηρίξεις; Θα είσαι δίπλα μου; Θα βγάλεις από πάνω σου όποια αμφοβολία έχεις για την φυσιολογικότητα της ομοφυλοφιλίας και θα με δεχτείς ως ίσο;

Θα θελήσεις να με γνωρίσεις; Αυτό περιμένω από σένα και σ ευχαριστώ.

Ben, σ ευχαριστώ.

80 σχόλια:

  1. Φίλε μου,
    στη δουλειά μου γνώρισα ένα συνάδελφο που ήταν gay, ήταν εξαιρετικός στη δουλειά του, στη συμπεριφορά του, σαν άνθρωπος.
    Τον εκτίμησα πολύ και ιδιαιτέρως όταν έβλεπα πως αντιμετώπιζε το ρατσισμό των υπολοίπων με φοβερή αξιοπρέπεια.
    Και στον ευρύτερο κύκλο μου γνωρίζω gay και για μένα είναι απολύτως αποδεκτοί, τους σέβομαι και τους αγαπώ.
    Επιπλέον θεωρώ πως έχουν κάποιες αρετές που δεν έχει το σύνολο των ανδρών στην πλειοψηφία του.
    Είναι συνήθως λεπτοί στη συμπεριφορά, ευγενικοί και έχουν πολύ ωραίο γούστο και σεβαστή άποψη για την ποιότητα.
    Αυτό δεν ξέρω που οφείλεται.
    Να ξέρεις πως όχι πολέμιός τους δεν θα μπορούσα ποτέ να γίνω, αλλά κατανοώ την ανάγκη τους για αποδοχή και για ίσα δικαιώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ για το σχόλιό σου, πραγματικά είναι σημαντικό για μένα προσωπικά να αντιλαμβάνομαι την απόλυτη κατανόηση στην ανθρωπιά και την ισοτιμία... σ ευχαριστώ Φλώρα μου

      Διαγραφή
  2. Παλαιότερα μου είχε τύχει να βιώσω τη σκληρή στάση της πολιτείας απέναντι στη διαφορετικότητα. Μέχρι τότε δεν περνούσε από το μυαλό μου, όμως η ζωή είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα μας φέρει αντιμέτωπους με τέτοιες καταστάσεις. Είχα περιγράψει την εμπειρία μου αυτή σε ανάρτησή μου (αν σε ενδιαφέρει, ρίξε μια ματιά: http://www.turigr.blogspot.gr/2008/08/blog-post.html) τον Αύγουστο του 2008. Μέεχρι σήμερα τίποτε δεν έχει γίνει και ούτε νομίζω ότι πρόκειται να γίνει από τους πολιτικούς μας. Αν αλλάξει κάτι, θα είναι γιατί θα έχει έρθει η εντολή απ' έξω (http://www.prezatv.blogspot.gr/2013/01/blog-post_6269.html#more).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη διάβασα και συγκλονίστηκα, ξέρεις, συμβίωνα 7 χρόνια με τον πρώην μου, ήμασταν μαζί απ την αρχή μέχρι το τέλος στο ίδιο σπίτι και αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα το είχα καταλάβει κι εγώ απ την ανάποδη. Τώρα είμαι με έναν άνθρωπο 3 χρόνια και αν όλα πάνε καλά θα είμαστε για πολλά χρόνια μαζί. Αν όχι, ίσως υπάρξει κάποιος άλλος στο μέλλον που θα είναι εκεί για μένα, γιατί να μην έχει το δικαίωμα του συντρόφου μου;

      Διαγραφή
  3. Διάβασα όσα συγκλονιστικά έγραψε ο Ben..πόσο δίκιο έχει..!!
    Διάβασα φυσικά και όσα γράφεις εσύ..ναι, σίγουρα θα είμαι δίπλα σου..δε χρειάζεται καν να σκεφτώ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η περιγραφή του Ben είναι πολύ πιο ουσιαστική και πολύ πιο δυνατή απ τη δική μου. Με συγκλόνισε. Π΄ρεπει επιτέλους να αντιληφθούμε ποιοι είμαστε... σ ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Η πρώτη μου γνωριμία με ομοφυλόφυλο (και ειλικρινά το μισώ που πρέπει να υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος χαρακτηρισμός..αλλά το προσπερνάω για την ωρα) ήταν στην σχολή μου,όταν σπούδαζα σχέδιο μόδας. Σε πληροφορώ ήταν ο αγαπημένος μου!! Η ψυχή της παρέας!! Δεν είχα δεί πιο ευτυχισμένο άνθρωπο, και με τί τρόπους συμπεριφερόταν. Μετά, στην δικιά μας παρέα ήρθε ο αγαπημένος μας Σ. που να σημειώσω όσο καιρό σε γνωρίζω πάντα λέω οτι του μοιάζεις πολύ στον τρόπο που εκφράζεσαι, μου τον θυμίζεις κάθε φορά. Μαζί με τον Σ. ήρθαν και οι σχέσεις του, και χίλια δυο άλλα. Και σε πληροφορώ τον λατρεύω τον Σ., όπως λατρεύω και εσένα, και δεν με απασχολεί καθόλου το τί επιλογές κάνει στην ζωή του και στο κρεβάτι του. Όπως δεν με έχει απασχολήσει ποτέ και για τους υπόλοιπους φίλους/ες μου! Το μόνο που με νοιάζει είναι το πως φέρονται σε εμένα και τί σχέση έχουν μαζί μου.Εννοείται πως θα ήθελα πολύ να σε γνωρίσω και να είμαι δίπλα σου. Στο είχα ξαναπεί άλλωστε..πολλά φιλιά τρεμενάκο μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ μυρωδάτη μαου, σ ευχαριστώ πραγματικά, τι θέμα όμως είναι στην ισότητα απέναντι σε σένα και σε μένα, σε ένα κράτος άχρηστο και βολεμένο. Όλα τα χαμε εδώ πέρα, οι διακρίσεις μας μαράνανε...

      Διαγραφή
    2. εχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό και σε καταλαβαίνω..το κράτος αυτο είναι άδικο σε πολλά και σε πολλούς..διακρίσεις άπειρες που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν..εχεις απόλυτο δίκιο σε όλα. :(

      Διαγραφή
  5. Εγώ σε δέχομαι ως ίσο.
    Το δημοκρατικό μας κράτος όμως τι κάνει;
    Διότι νομίζω ότι απέναντί του έχεις τις ίδιες υποχρεώσεις με εμένα αλλά όχι όλα τα ίδια δικαιώματα που έχω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό αγαπημένη μου. Τι κάνει; τίποτα. Μήπως πρέπει επιτέλους να κάνουμε εμείς κάτι;

      Διαγραφή
    2. Φυσικά, αλλά εδώ δεν έχουμε μάθει ακόμα να ψηφίζουμε (που λέει ο λόγος) θα διεκδικήσουμε ίσα δικαιώματα για όλους τους άνθρωπους;
      Ένυγουέη, επειδή είναι και αργά κι εγώ ψόφια, κάνε το πλάνο της δράσης κι εγώ μαζί σου!

      Διαγραφή
    3. Έλα μου ντε... τι λεώ ο άμυαλος, νομίζω πως ζω στην Ελβετία....

      Διαγραφή
  6. Οτι ειπες με βρισκει απολυτα συμφωνο!Δεν εχω κατι να προσθεσω!Εμενα δεν με ενοιαξε ποτε τι κανει ο αλλος στο κρεβατι του αρκει να μην ενοχλει εμενα και προσπαθει να εισβαλει στη σχεση μου, ειτε ειναι γυναικα,ειτε αντρας,ειτε γκει!Η αξια καθε ανθρωπου δεν φαινεται στις σεξουαλικες προτιμησεις του αλλα στο πως συμπεριφερεται στους γυρω του.
    Καλο βραδυ φιλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ αρέσει η απάντηση ενός άντρα, ξέρεις οι ετεροφυλόφιλοι άντρες είναι πιο δύσκολοι σ αυτό το θέμα. Σ ευχαριστώ γάτε!

      Διαγραφή
  7. αγαπητέ tremens,
    η ανάρτησή σου με ΣΥ-ΓΚΛΟ-ΝΙ-ΣΕ πραγματικά! όπως και του Ben βέβαια...
    θα ήθελα απλά να προσθέσω τα εξής:
    το straight ή μη ενός ανθρώπου (γιατί το ανάποδο του straight ΔΕΝ είναι το gay) είναι state of mind and soul, και ΟΧΙ state of body!!!
    όσοι δεν δέχονται την διαφορετικότητα ΓΕΝΙΚΩΣ και στα ΠΆΝΤΑ, είναι straight στο σώμα αλλά ανώμαλοι στην ψυχή...
    το STRAIGHT, σαν όρος, αναφέρεται στην ΨΥΧΗ και στο ΠΝΕΥΜΑ και όχι βέβαια στο σώμα...
    αυτό το τρυπάκι το έφτιαξαν όσες αντρούκλες διαπίστωσαν ότι ένας "πούστης" ήταν ικανότερος, ηθικότερος, και καλύτερος σε όλα από αυτούς... από ζήλεια, από φθόνο, από ορίτζιναλ κακία... και απλά έβγαλαν κλασσικά εικονογραφημένα κλισέ που στο θερμοκήπιο στερεοτύπων που λέγεται ελλάδα, απλά φούντωσαν όπως και η αγαμία ή η κακο-γαμία τους...
    ο ΑΝΔΡΙΣΜΌΣ δεν έχει σχέση με το πουλί, αυτός είναι ο κοινωνικά βολικός προσδιορισμός...ο πραγματικός ΑΝΔΡΙΣΜΟΣ έχει σχέση με την ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, με κάτι ξεχασμένα πραγματάκια που λέγονται ΑΡΧΕΣ και ΗΘΙΚΗ...
    και για μένα, ΑΝΤΡΑΣ μπορεί να είναι και ένας gay, όπως παλιόπουστας μπορεί να είναι και ένας "straight"...
    δεν δέχομαι ΚΑΝΕΝΑΝ όρο, δέχομαι μόνο τους όρους άνθρωπος ή όχι...
    το να κατηγοριοποιείς κάποιον για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις, είναι τόσο φαιδρό όσο το να μην κάνεις κάποιον παρέα επειδή είναι χορτοφάγος...
    προσκυνώ ευλαβικά όλα όσα γράφεις, ίσως ένα από τα ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΑ κείμενα, ένα από τα πιο STRAIGHT κείμενα που ραπίζουν την φαιδρότητα της ανθρώπινης ύπαρξής μας...
    να μου είσαι πάντα καλά!!!
    (αν σε εκτιμούσα μία, τώρα σε εκτιμώ δέκα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α JonyG φίλε μου, με κάνεις και χαίρομαι αφάνταστα, το σχόλιό σου είναι εξαιρετικό και φανερά γραμμένο από καρδιάς. Μακάρι όλοι να σκεφτόμασταν κάπως έτσι μπας και αλλάξει τίποτα πια σ αυτόν τον κόσμο...

      Σ ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  8. Συμφωνώ πως δν αντιμετωπίζονται το ίδιο οι ομοφυλοφιλοι στη χώρα μας κ πως δν τους δίνεται η επιλογή όπως λέει κ ο Ben. Οπότε κ μόνο η ανυπαρξία επιλογής τους καθιστά αδικημένους.
    Σίγουρα είναι μεγάλο θέμα προς συζήτηση κ πιθανόν να χρειαστούν χρόνια για ν αλλάξουν τα πράγματα. Μια αφελή πιθανόν ερώτηση έχω να κάνω και δν σημαίνει πως λύνονται όλα τα θέματα μ αυτό..μν παρεξηγηθώ. Απορία γιατί δν το γνωρίζω: το σύμφωνο κοινωνικής συμβίωσης δν εξασφαλίζει το ζεύγος, όπως ένας γάμος...έστω σαν πρώτο βήμα;
    Νομίζω ότι κολλάει το "οι ελευθερίες του ενός σταματούν εκεί που ξεκινούν οι ελευθερίες του άλλου". Αρκεί να το καταλαβαίναμε όλοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι θα αλλάξουν, ας ελπίσουμε ότι θα αλλάξουν τα μυαλά μας και δεν θα δούμε παιδιά έρμεια των γονιών - δασκάλων - συμμαθητών απλά και μόνον επειδή έχουν διαφορετική σεξουαλική ταυτότητα. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα βλέπουμε ανθρώπους έρμαια των πολιτικών και θρησκευτικών παραγόντων.

      Αλλά για να ελπίσουμε οφείλουμε να δράσουμε, πρώτα απ όλα εμείς, μέσα στα σπίτια μας...

      Το σύμφωνο κοινωνικής συμβίωσης δεν υπάρχει για τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια στη χώρα μας, ψηφίστηκε μόνο για τα ετεροφυλόφιλα. Εμείς βλέπεις κατουρήσαμε στο πηγάδι...

      Διαγραφή
    2. Πλάκα κάνεις!!!!!! Α, καλά...δν το ήξερα καν..
      Κάτι επίσης τραγικό που είχα δει τις προάλλες, ένα βίντεο-έκκληση της ellen degeneres(επιτυχημενη αμερικανιδα παρουσιαστρια που ειναι ομοφυλοφιλη) σχετικά με το πώς φέρονται τα παιδιά στοσχολείο σε συμμαθητες τους με διαφορετικές σεξουαλικες προτιμήσεις από αυτούς. Κ κάποια από τα παιδιά που είχαν πέσει θύματα εκφοβισμού αυτοκτόνησαν!! Κ μιλάμε για 13 και 15 χρονών παιδάκια!!!

      Διαγραφή
    3. Αυτό κι αν είναι τραγικό, μικρά παιδιά να φτάνουν στην κατατροφή εξ αιτίας του μίσους...

      Διαγραφή
  9. "Από την άλλη, για μένα προσωπικά, η σεξουαλικότητα δεν είναι κάτι που καθορίζει ολόκληρη την πορεία ενός ατόμου, εκτός αν είναι τόσο καταπιεσμένη που στην τελική καταντά βρόγχος στο λαιμό του."

    Αυτό ρε παιδί μου! Δεν ξέρω, είμαστε πολύ μπροστά; Πολύ πίσω; Δε χωράει το μυαλό μου το φαινόμενο να σε καθορίζει ως άνθρωπο το τι κάνεις στο κρεββάτι σου και με ποιον. Και σουρεαλιστικά να το δεις, υπάρχουν άπειρες καθημερινές ασχολίες που θα μπορούσαν να μας "καθορίζουν", και καταπιανόμαστε με δαύτες και άντρες και γυναίκες, καθημερινά και για περισσότερη ώρα.
    Αλλά τι να πεις... γαμώ το "δυτικό πολιτισμό" και τα ταμπού του!

    Από την άλλη, μη νομίζεις.. Έτσι και δεν έχεις παιδάκια ("ως οφείλεις στη μαμά πατρίδα" - λες και θα της σκιστεί και το δικό της το μουνί να τα κάνει) όπως βλέπε εμένα και τον ψηλό, αν χτύπα ξύλο πάθουμε κάτι, έρχονται οι συγγενείς και αρχίζει το πλιάτσικο..

    Καλέ μου, πάρε μια εικονίτσα να κοτσάρεις στο ποστάκι, γιατί μου φάνηκε ορφανό.. http://e.asset.soup.io/asset/4017/0078_c59d_500.jpeg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά τουλάχιστον εσείς την έχετε την επιλογή όπως ξεκαθαρίζει ο Ben, εμείς δεν έχουμε καμία! Στην παρανομία του έρωτα χαχαχαχαχαχαχα...

      Δεν τον βάζω τον παππούλη, με σκιάζει κι έφαγα τα δημητριακά μου προ ολίγου!

      μουτς!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχη η ανάρτηση σου, όπως και του ben άλλωστε!
    Δεν ξέρω τι άλλο να γράψω, τα καλύψατε όλα.
    Η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι να φέρω ένα παιδί στον κόσμο που θα είναι γκέι, όχι για την δική μου αντίδραση γιατί δεν θα είναι διαφορετική η συμπεριφορά μου, αλλά για τον κόσμο γύρω του που πληγώνει, κάτι δείχνει να αλλάζει αλλά δυστυχώς πολύ αργά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ φίλε μου, σ ευχαριστώ και που μας διάβασες και για την άποψή σου, και ναι, έχεις δίκιο, ποιος ξέρει τι θα αντιμετωπίσει ένα παιδί εκεί έξω, πάντως αν μέσα στην οικογένειά του έχει αποδοχή και αγάπη θα αποκτήσει εφόδια να αντιμετωπίσει τη ζωή με αγάπη επίσης!

      Διαγραφή
  11. Θα είμαι πλάϊ σας! Το έχω πει και θα το λέω πάντα. Μεγαλώνω και τα παιδιά μου με αυτόν τον τρόπο άλλωστε. Όλοι έχουμε τα ίδια δικαιώματα στην ευτυχία. Τα ίδια. Και είμαι άκρα αντίθετη σε όσους δεν θέλουν δικαιοσύνη και ισότητα για όλους.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχη απάντηση και υπέροχος τρόπος σκέψης Ευα μου, σ ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  12. "ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΡΥΨΩ ΓΙΟΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΦΤΑΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΚΟΙ" ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΓΑ ΤΟΥΣ
    ΠΑΝΤΩΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
    ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΕΧΩ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ
    ΦΙΛΙΑ
    ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να σε κρύψω γιόκα μου να μη σε φτάσουν οι κακοί... τι όμορφο, τι πονεμένο.

      Σ ευχαριστώ που είσαι εδώ και που είσαι μαζί μου...

      Διαγραφή
  13. Κόσμος και κοσμάκης. Και συνήθως κοσμάκης. Τον διάβασα απο ημερών. Τον διαβάζω επι μονίμου βάσεως. Οπως και σένα (μην παρεξηγηθείς κιόλας, γλύψ) χι χι χι .
    Καταλαβαίνω τους προβληματισμούς σας και αυτή την ισότητα, μακάρι να την βιώσουμε κάποτε, ως κράτος.

    Εγω ειμαι στην κατηγορία, που δεν μ' ενδιαφέρει τι κάνει ο άλλος στο κρεβάτι του. Κοιτώ ανθρώπους και αν μου κάνουν εχει καλώς.
    Δεν κατεβαίνω στο πεζοδρόμιο, δεν διαμαρτύρομαι, αν αυτό περιμένεις απο εμενα. Σκέπτομαι μόνο και διαφωνώ ή συμφωνώ. Επαψα και να ψηφίζω. Αδιαφορώ, δεν έχω τίποτα μετά΄απο εμενα...

    Ξέχασες την κυριότερη κατηγορία. "Σε κάνω παρέα γαιτί εισαι gay και γιατί ειμαι περιέργος, πως είσαι και τι κάνεις (εσύ το αξιοπερίεργο...!!!!)" αυτός ειναι ο κοσμάκης και τον συναντησαμε τελευταίως....και μου δίνει στα νεύρα !
    Αντε πάμε να φάμε μια τυρόπιττα να το ευχαριστηθούμε τώρα. Οχι βρε, την δική σου θα φας, όχι την δική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, μα το ξέρω ότι τον διαβάζεις και ξέρεις τι; Το αξίζει, είναι ένας υπέροχος άνθρωπος κι έχει το χάρισμα να τα λέει ντόμπρα και σταράτα. Είναι μοναδικός ο Ben μας!

      Εσύ αγαπημένη μου είσαι υπέροχη, η αποδοχή από σένα ενός ανθρώπου είναι κατανοητό σε όποιον σε γνωρίσει έστω και λίγο, δεν έχει να κάνει με στερεότυπα, έχει να κάνει με συναισθήματα. και ξέρω ότι είσαι μαζί μου (μας).

      Έφαγα δημητριακά ένεκα της διαίτης, αντιλαμβάνεσαι... έχω κι ένα κορμί να παραδώσω!

      Διαγραφή
  14. Φίλε μου,στο παρελθόν γνώρισα άντρα που ήταν το μεγαλύτερο πουσταριό σε σχέση με την αντιμετώπιση της γυναίκας,γνώρισα και άντρες που τους ενδιέφερε μόνο η ικανοποίηση του δικού τους οργάνου...
    Μάθανε από τους αυταρχικούς πατεράδες, οι οποίοι στο βάθος του μυαλού τους να έτρεμαν με πιθανές άλλες τους επιλογές,ότι ο άντρας πρέπει να βαράει το χέρι στο τραπέζι και να έχει τη γυναίκα όπως και όποτε την θέλει,η εποχη που ο άνθρωπος της σπηλιάς την έσερνε από το μαλλί πέρασε και αυτό δεν το έχουν καταλάβει ακομα..
    Ο Άντρας πρέπει να είναι και τρυφερός,και σκληρός εκεί που πρέπει,να σε βάλει τρυφερά στην αγκαλιά του,να δεις ουράνια τόξα, όχι να σε "τραυματίσει" σφίγγοντας σε
    Άντρας για μένα δεν είναι αυτός που σε θεωρεί τη μεγαλύτερη πουτάνα και θέλει να βγάλει πάνω σου όλα του τα βίτσια,φυσικά και για αυτόν που θα ερωτευτώ θα προσπαθήσω να δώσω τα πάντα για να τον κάνω ευτυχισμένο,θα πέσω στα 4 και στα 3 αν μου βγάλει τρυφερότητα,πάθος,έρωτα όχι απλά σκυλίσιο @@μιση για να περασει αυτός μόνο καλά.

    Έκτοτε προτιμώ να εχω φίλους(δεν θα βάλω την ταμπέλα που εσύ εβαλες) άντρες που να υπολογίζουν και να σέβονται το άτομο μου,προτιμώ να είμαι μαζί τους γιατί δεν θα υπάρχει το σεξουαλικό,άλλωστε την επιλογή μου την εχω κάνει,και είναι η καλύτερη..
    Ξέφυγα λίγο από το θέμα σου,εν ολίγοις δεν με ενδιαφέρει τι κάνει ο άλλος στο κρεβάτι του,όπως δεν ενδιαφέρει και κανένα τι κάνω εγώ,και πως....

    ΥΓ..τελικά ίσως το σχόλιο μου να το κάνω και ποστ...
    καλημέρα φίλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αγαπημένη μου, ναι, βγήκες εκτός θέματος καταφέρνοντας όμως να είσαι εντός, να εντοπίσεις την ανθρωπιά και τα συναισθήματα και όχι τα ανόητα στερεότυπα!

      να το κάνεις, σε περιμένω!

      φιλί γλυκό!

      Διαγραφή
  15. Δεν διάβασα τα σχόλια πριν απαντήσω για να μην επιρεαστώ!
    Θα το πω λίγο ωμά (κι ελπίζω να μην προσβληθήτε) αλλά από τη στιγμή που δεν μπαίνει στον κώλο μου δεν με ενδιαφέρει τι κάνει στο κρεβάτι του κάποιος ρε φίλε.
    Βέβαια μην περιμένεις ότι δεν θα σε πειράξω (και το πείραγμα είναι καλοπροαίρετο) για τις επιλογές σου, όπως κι εμένα είπαμε θα με πειράζουν και θα με κράζουν μια ζωή για τη μπετονιέρα!
    Λοιπόν ο ρατσισμός οποιασδήπποτε μορφής με βρίσκει αντίθετο.
    Πιστεύω ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι και ειδικά από τη στιγμή που έχετε υποχρεώσεις πρέπει να έχετε και δικαιώματα. Από την άλλη πάλι δεν ξέρω κατά πόσο ένα παιδί θα μπορέσει να μεγαλώσει χωρίς να καταπιέζεται από τους γύρο του αν έχει δύο γκέυ γονείς και θα πρέπει να ελέγχεται δύο και τρεις φορές από τους ίδιους του γκέυ αν μπορούν να απαντήσουν απλά και κατανοητά σε ένα 6χρονο που θα τους ρωτήσει γιατί έχει δύο γονείς του ίδιου φίλου κι όχι ένα κι ένα! Αν πιστεύουν ότι μπορούν να το αντιμετοπίσουν και να κάνουν το παιδάκι να νιώσει άνετα και χωρίς κόμπλεξ απέναντι στα κόμπλεξ των συνομήλικων του (τα οποία παιδιά είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σκληρά απέναντι στο διαφορετικό) τότε ακόμα και σε αυτό κανένα πρόβλημα.
    Ότι κάνουν οι πολιτισμένοι λαοί π.χ. γάμοι ομοφυλόφιλων είναι του σατανά για την πουριτανική κοινωνία μας!
    Ελπίζω να μην έδωσα εντύπωση ομοφοβικού γιατί πραγματικά δεν είμαι και τώρα που τελείωσα με την ανάρτηση ουπς σχόλιο μου πάω να δω τι είπαν και οι υπόλοιποι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πείραγμα ποτέ δεν με πείραξε, βέβαια, είμαι από τους τυχερούς ανθρώπους που δεν έχουν πέσει θύμα είτε χοντρού (ούτε λεπτού εδώ που τα λέμε) πειράγματος, από τη μία γιατί οι φίλοι, συγγενείς κλπ που το γνωρίζουν δεν έχουν τέτοιες διαθέσεις, από την άλλη γιατί είμαι στο είδος ομοφυλόφιλου που το καταλαβαίνεις δύσκολα και μόνο εάν είσαι υποψιασμένος. Καλό αυτό ή κακό, καλό από την άποψη ότι δεν έχει χρειαστεί να υποστώ προσωπικά επιθέσεις, κακό γιατί πολλές φορές δεν μπορώ να καταλάβω τη θέση εκείνων που έχουν και αυτό με εφησυχάζει και προχωρώ αμέριμνος μέχρι κάτι να με ταρακουνήσει.

      Αυτό με το παιδί που θέτεις έχει μια βάση κι εγώ το αναρωτιέμαι συχνά, όμως στον αντίποδα δεν είναι πολύ καλύτερο, ένα ορφανό παιδί να μεγαλώσει σε μια οικογένεια που του προσφέρει αγάπη παρά σε ένα ίδρυμα;

      Ξέρεις, αν και δεν με αφορά προσωπικά, ποτέ δεν ήθελα να έχω δικό μου παιδί, πες με βολεψάκια, πες με όπως θες, αναρωτιέμαι συχνά αν είναι χειρότερο ένα παιδί να μεγαλώσει σε μια gay οικογένεια, ή να μεγαλώσει σε μια κακή οικογένεια, με γονείς που το κακοποιούν - πράγμα που δεν είναι και τόσο σπάνιο, ή τέλος να μεγαλώσει σε ένα ίδρυμα. Επειδή μεγάλωσα σε μια υπέροχη οικογένεια, γεμάτη αγάπη, τολμώ με το μικρό μου μυαλό να υποθέσω ότι η αγάπη είναι σημαντική.

      Δεν έδωσες εντύπωση ομοφοβικού, όχι, αντιθέτως, μακάρι όλοι οι str8 να σκεφτόντουσαν όπως εσύ, θα ήταν ένα μεγάλο βήμα για την αποδοχή και την κατανόηση. Σ ευχαριστώ

      Διαγραφή
  16. Εγώ θα πω...καθένας να κοιτάει την πάρτη του.
    Μαγκιά σου να είσαι ομοφυλόφιλος. Αυτού του είδους ο ρατσισμός πρέπει να πάψει να υφίσταται. Χώρια ότι θεωρώ τα άτομα που το κατακρίνουν πολύ ντεπασε κι απαρχειωμένα και επίσης κάτι τέτοιοι το κομπλεξ το έχουν με τον εαυτό τους και απλά ξεσπάνε σε οτιδήποτε άλλο εκτός από εκεί που πρέπει.
    Οι νέες γενιές,βλέπω ότι δεν το κατακρίνουν και πιστεύω πραγματικά ότι μετά από κάποια χρόνια η ομοφυλοφιλία δεν θα αποτελεί πια ταμπού.
    Κράτα το χέρι του φίλου σου στο δρόμο και αδιαφόρησε για τα παράξενα βλέμματα. Εγώ μαζί σου.
    Φιλιά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πότε πότε το κρατάω, ή τον παίρνω αγκαλιά, ή καθόμαστε και του χαϊδεύω το πόδι σε κοινή θέα, ναι, πλέον το κάνω, αλλά όχι γιατί άλλαξε η κοινωνία, απλά γιατί άλλαξα εγώ και δεν με ενδιαφέρει πια τι θα πει ο κόσμος. Βλέπεις, όταν έχεις σχεδόν παντρευτεί για 7 ολόκληρα χρόνια, όταν ξυπνά και κοιμάσαι με τον άντρα σου κι εκείνος με σένα, ακόμα κι όταν προχωράς σε άλλη σχέση μετά κι έχεις πατήσει τα 40, δεν σου καίγεται καρφί ιδιαίτερα, μα κανένα όμως!

      Φιλί γλυκό!

      Διαγραφή
  17. Κάπου λες "δεν μπορείτε να κατανοήσετε το βάρος της απόρριψης, το βάρος του χλευασμού, το βάρος της περιθωριοποίησης και όλα αυτά τα βάρη που μπορεί να προκύψουν από μια απλή σεξουαλική διαφορά."

    Σβήνω το σεξουαλική και δεν το αντικαθιστώ. Γιατί το ίδιο βάρος νιώθει οποιοσδήποτε "διαφορετικός" σε μια κοινωνία "ίδιων". Ίσως μερικοί το έχουμε-έχουν νιώσει λόγω σωματότυπου, λόγω χρώματος, λόγω θρησκείας, ακόμα και λόγω μυωπίας (πόσες φορές με είχαν φωνάξει τζαμαρία στα αγγλικά κι εγώ απαντούσα "τα ωραία πράγματα μπαίνουν σε βιτρίνα"). Το να είσαι γκέι είναι ακόμα μια διαφορετική διάσταση του διαφορετικού, που κατά τη γνώμη μου δεν θα έπρεπε, αλλά δυστυχώς απέχουμε πολύ από την ιδανική κοινωνία.

    Αυτό που /ομως ακόμα δεν καταλαβαίνω (παρόλο που οι πιο στενοί μου φίλοι είναι γκέι και μετά από τόσα χρόνια θα έπρεπε να μου έχει λυθεί αυτή μου η απορία) είναι γιατί "εσείς" (τα εισαγωγικά νομίζω καταλαβαίνεις γιατί τα χρησιμοποιώ) οι ίδιοι όπου σταθείτε και όπου βρεθείτε δηλώνετε - λεκτικά ή όχι, δεν έχει σημασία - ότι είστε διαφορετικοί. Μήπως, μέχρι κάποιο σημείο, αυτοπεριθωριοποιήστε, εφαρμόζοντας ταυτόχρονα αντίστροφο ρατσισμό;

    (Το θέμα κεκτημένων και προνομίων δεν το σχολιάζω, εννοείται ότι συμφωνώ ότι θα έπρεπε να υπάρχει νομική εξίσωση.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το όλο post θα μπορούσε να μιλά γενικά για το διαφορετικό, για το ρατσισμό στο ο,τιδήποτε, αλλά υπάρχει εδώ μια διαφορά. Νομική, διαφορά δικαιωμάτων ενώ όπως όλοι ξέρουμε εξίσωση υποχρεώσεων. Οπότε το όλο σκεπτικό ξεκινά με το ρατσισμό των γύρω μας και καταλήγει στο ρατσισμό της πολιτείας. Εκεί θεωρώ ότι έγκειται τεράστιο θέμα και είναι καθαρά ψηφοθηρικός ρατσισμός, μη χάσουν ψηφαλάκια γιατί έδωσαν στους ανώμαλους διακιώματα, ανθρώπινα διακιώματα - μη φανταστείς τίποτα το φοβερό!

      Δεν ανήκω σε εκείνους που δηλώνω τη διαφορετικότητά μου, αλλά ακόμα κι έτσι μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχει μερίδα που το κάνει. Γιατί θέλουν να δείξουν ότι είναι υπερήφανοι για τη διαφορετικότητά τους, να σικάρουςν και ίσως μέσα από αυτό κάποια στιγμή πάρουμε και όλοι χαμπάρι ότι δεν είναι και τόσο τραγικό, ότι δεν είναι καν ανώμαλο. Ανθρώπινο είναι και δεν ενοχλεί κανέναν ουσιαστικά... Λατρεύω προσωπικά τους υπερήφανους gay, είτε είναι κραγμένες, είτα απλά άνθρωποι που το δηλώνω και τους λατρεύω γιατί μέσα από την κοινοποίηση έρχεται η αποδοχή, απλά μεσολαβεί ένας πολεμος...

      Διαγραφή
  18. Εχω έναν αγαπημένο ξάδελφο gay.
    Δεν τον είδα ποτέ ως 'gay'...για μένα είναι ο ξάδελφος μου και θα τον αγαπούσα το ίδιο αν ήταν ετερόφυλος.
    Το ίδιο πιστεύω για όλους τους ανθρώπους.
    Gay, στέιτ, άσπρους, μαύρους, κίτρινους......
    Σημασία έχει ο άνθρωπος και όχι η σεξουαλική του προτίμηση.
    Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν είμαστε ίσοι!
    Μπορεί να μην είμαστε για το κράτος, στο δικό μου μυαλό όμως, δεν έχουμε διαφορά!!!!
    Είσαι το φιλαράκι μου, που έχει χιούμορ και γράφει πολύ καλά!
    Θα μπορούσες να είσαι μαύρος!!!!!!
    Σματςςςςςςςςς
    Σε λατρεύω:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα ξεχάσω εγώ που όταν ήμουν στα χάλια μου ΕΣΥ μου αφιέρωσες ολόκληρη ανάρτηση;;;!!!!!
      Σε λατρεύω!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Πάμε στο δεύτερο σχόλιο, την άξιζες!!!!

      Πάμε στο πρωτο σχόλιο. Το ήξερα ότι σκέφτεσαι έτσι και είμαι βέβαιος ότι είσαι από εκείνες που θα μπορούσαν να κινητοποιηθούν για να στηρίξουν αυτά τα πιστεύω!

      Σ ευχαριστώ καρδιά μου!

      Διαγραφή
  19. γλυκέ μου, αδερφή δε σε κάνει ο ερωτικός σου σύντροφος. σε κάνει η συμπεριφορά σου. έχω γνωρίσει στρέιτ άντρες που είναι πολύ πιο πούστηδες από τους ομοφυλόφιλους. σόρυ για τη γλώσσα, αλλά θέλω να δώσω έμφαση!

    φιλιά γλυκέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι αδερφή καρδούλα μου, πούστη, κι εγώ προσωπικά πούστης δεν είμαι.

      Λίγο πισωγλε΄ντης, πειράζει;;;

      Διαγραφή
  20. Σε Ευχαριστώ Τremens.
    ΟΧΙ για την αλληλεγγύη ενός gay προς gay, κάτι τέτοιο δεν νομίζω πως υφίσταται, αλλά δεν έχει κι καμία αξία.
    Σε Ευχαριστώ όμως για το Άνθρωπο προς Άνθρωπο.
    Δεν απαντώ στα σχόλια, σεβόμενος το δικό σου blog, όπως έκλεισα το σχολιασμό στο δικό μου για την συγκεκριμένη ανάρτηση.
    Να 'σαι Καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι καλέ μου, μη μ ευχαριστείς, εγώ σ ευχαριστώ που με ταρακούνησες, εγώ σ ευχαριστώ που μου δωσες ένα χαστούκι, εμένα του εφησυχασμένου κι ευτυχισμένου ομοφυλόφιλου, που αν δεν γνώριζα μέσα από τις εμπειρίες άλλων τι έχουν περάσει δεν θα ασχολούμουν καν.

      Δεν είναι αλληλεγγύη, είναι αδερφοσύνη, είναι αγάπη, είναι κοινές πορείς.

      Σ ευχαριστώ

      Και αν θες να σχολιάσεις κάτι, ελεύθερος.

      Διαγραφή
  21. Όσο διάβαζα το άρθρο του Ben, δάκρυσα. Δάκρυσα γιατί συνεχίζω να ακούω για έναν κόσμο διαφορετικό, που θα βασιλεύει η δημοκρατία, η ελευθερία, η ισότητα. Έναν κόσμο που όμως συνεχίζει να χαϊδεύει τα ίδια στερεότυπα μιας πραγματικότητας που μισεί. Ίσως γιατί το να αλλάξουμε τον κόσμο είναι δύσκολο. Δεν διαφωνώ μα το να αλλάξουμε τον κόσμο και τα παρόντα δεδομένα είναι αναγκαίο. Και δακρύζω στην σκέψη πως φοβόμαστε να τολμήσουμε.
    Απ' το σχολείο με ενοχλούσαν οι ταμπέλες : αυτός είναι "gay", αυτή είναι "χοντρή", αυτή είναι "ξινή". Χωρίς να σκέφτεται ο καθένας τι είναι και τι δεν είναι, παίρνοντας το δικαίωμα να κρίνει αβέρτα τον καθένα για το οτιδήποτε.
    Προσωπικά δεν έχω ξανασυναστραφεί με έναν άνθρωπο διαφορετικής σεξουαλικότητας απ' την δική μου, αν λέγεται συναναστροφή το να σε επισκέπτομαι στο blog σου και εσύ στο δικό μου. Έχει τύχει να γνωρίσω, να πετύχω στον δρόμο μα όχι να συναναστραφώ. Ούτε μια φορά όμως που μπήκα εδώ δεν το σκέφτηκα. Δεν αλλάζει για μένα και θεωρώ για κανέναν νοήμων και μη κολλημένο άνθρωπο.
    Στο έχω ξαναπεί η μαμά μου είναι μια γυναίκα μέσης ηλικίας (53 χρονών) και ποτέ δεν άφησε στην ψυχή μου τέτοιους ρατσισμούς να ανθίσουν και να την καταστρέψουν, ίσα ίσα πάντα μου έλεγε να υπολογίζω το τι κάνουν οι άνθρωποι σε εμένα και όχι στο κρεβάτι τους.
    Και δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να νιώθω διαφορετικά από σένα και να νιώθεις διαφορετικά από εμένα επειδή είσαι ομοφυλόφιλος και εγώ όχι. Μα εντάξει την λογική του κόσμου έτσι και αλλιώς δεν την κατάλαβα ποτέ και δεν θα αρχίσω τώρα γιατί το δικό μου παράλογο είναι πιο γαμάτο.
    Θεωρώ ότι είσαι ένας πολύ αξιόλογος άνθρωπος, με μόρφωση μα και παιδεία που έχει πολύ αγάπη στην ψυχή του για να δίνει, γι αυτό δίνει. Γι αυτό μπορεί. Και ο λόγος που πάντα θα μπορεί είναι γιατί έχει ανθρώπους που τον εκτιμούν και τον αγαπούν.
    Να χαμογελάς, μόνο αυτό.
    Καλό σου βράδυ και συγνώμη για το μεγάλο σχόλιο (έχω και τενοντίτιδα φαντάσου να μην είχα :P). Φιλί γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ καρδούλα μου, ξέρεις, είναι ωραίο ένα νέο κορίτσι σαν κι εσένα να αποδεικνύει ότι για τις επόμενες γενεές τα πράγματα μπορεί να αλλάξουν - και σύντομα μάλιστα. Είναι ωραίο να ονειρεύεσαι ότι κάποια στιγμή, ίσως όχι τόσο μακρινή, οι άνθρωποι να γίνουν ισότιμοι.

      Το ξέρω ότι στο δικό μου ιστολόγιο καλύπτω το θέμα των gay, το ξέρω ότι υπάρχει αρτσισμός και ανισότητα και βία σε πολλές άλλες περιπτώσεις. Το ξέρω. θα ήταν ιδανικό να μην υπήρχαν πουθενά και για κανέναν. θα ήταν θαυμάσιο να είχαμε μια ισορροπημένη κοινωνία και μια πολιτεία που μας σέβεται. Θα αγωνιστούμε όμως και θα τα καταφέρουμε!

      Φιλί γλυκό και περαστικούλια, και φιλί στη μαμά επίσης!

      Διαγραφή
  22. Ένα μείγμα υποκρισίας, ανοησίας και αμορφωσιάς. Αυτό είναι το βασικό εμπόδιο για να προχωρήσει μπροστά αυτή η κοινωνία. Και το μπροστά της, θα ήταν ο σεβασμός της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Και η ίση και δίκαια μεταχείριση όλων μας -ανεξαρτήτως αν έχουμε γαλάζια ή καστανά μάτια, μας αρέσουν οι γυναίκες ή οι άντρες, έχουμε ράμφος ή ουρά. Ίσοι παντού. Σε όρους νομικού ή φορολογικού καθεστώτος, σε όρους πολιτικής ή κοινωνικής ταυτότητας, σε όρους έντιμης και αξιοπρεπούς καθημερινότητας.

    Εξαιρετικό κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως το θέτεις λατρεμένο πτηνό, λιτά και περιεκτικά. Ακριβώς έτσι.

      Σ ευχαριστώ αγαπημένε!

      Διαγραφή
  23. Διαβάζω τον Ben εδώ και καιρό, αλλά δεν έχω σχολιάσει ποτέ μου ανάρτησή του είτε γιατί με καλύπτουν πάντα τα όσα λέει (και τα λέει πολύ καλύτερα από μένα) είτε γιατί όταν θέλω να σχολιάσω μου βγαίνει σχόλιο-σεντόνι και φοβάμαι μην τον τρομάξω τον άνθρωπο. Την μία και μονάδική φορά που ήθελα πραγματικά να σχολιάσω ανάρτησή του - και να του συστηθώ ταυτόχρονα - ήταν αυτή εδώ, αλλά έχει κλείσει τα σχόλια (για λόγους φυσικά κατανοητούς).

    Οπότε θα πω ότι ήθελα να πω εδώ, μιας και μου δίνεται η ευκαιρία.

    Δεν τίθεται καν υπό συζήτηση το θέμα των ίσων δικαιωμάτων και πραγματικά ελπίζω η εκδίκαση της υπόθεσης που έφερε ο Βαλλιανάτος - χθες δεν γινόταν, αν δεν κάνω λάθος ; - στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για να κριθεί ο νόμος περί συμφώνου συμβίωσης ως αντίθετος προς τα ανθρώπινα δικαιώματα να έχει αίσιο τέλος και να τελειώνει το ευτράπελο του θέματος.

    Η κοινωνική νοοτροπία όμως - δυστυχώς - είναι πολύ δύσκολο ν' αλλάξει. Αυτή η γαμημένη η νοοτροπία που δεν μπορεί να δει πόσο όμοια διαφορετικοί και πόσο διαφορετικά όμοιοι είμαστε ο ένας με το άλλον. Αυτή η νοοτροπία των στερεοτύπων που επιμένει να δίνει βάση στο φαίνεσθαι κι όχι στο είναι και να κρίνει τους ανθρώπους ανάλογα μ' αυτό. Είσαι γυναίκα, είσαι ομοφυλόφιλος, είσαι στρέιτ, είσαι ΑμεΑ, είσαι ξένος, είσαι ξανθιά, είσαι Πόντιος, είσαι Θεσσαλονικιός, είσαι Αθηναίος, είσαι Βλάχος, είσαι χωριάτης, είσαι Μουσουλμάνος, είσαι Εβραίος, είσαι ... είσαι ... είσαι ... είσαι ... Όλο και κάτι θα βρούμε για να κολλήσουμε κάποια ταμπέλα, για να περιθωριοποιήσουμε κάποια άτομα.

    Δεν είχα καταλάβει ποτέ πόσο έντονο ήταν αυτό το φαινόμενο (παρόλο που έχω ζήσει κι εγώ στο πετσί μου τον ρατσισμό - και τον κοινωνικό, αλλά και τον κρατικό/θεσμικό, όταν δεν μου επέτρεπαν να γραφτώ στο Δημοτικό Σχολείο της περιοχής μου ή όταν μου είπαν ότι δεν θα μπορούσα ποτέ να δουλέψω ως καθηγήτρια Φιλόλογος Β'βάθμιας Εκπαίδευσης - λόγω αναπηρίας) και πόσα έτη φωτός πίσω είμαστε παρά μόνο όταν ήρθα να μείνω στην Αγγλία, όπου κοινωνικές (και άλλες) διακρίσεις ναι μεν υπάρχουν αλλά επίσης υπάρχει και το νομοθετικό πλαίσιο που καλύπτει τους πάντες !

    Έτσι ζούμε σε μια κοινωνία όπου τα παιδιά μου πάνε στο σχολείο και στον παιδικό σταθμό συνευρισκόμενα και παίζοντας με παιδάκια πολλών διαφορετικών εθνικοτήτων, θρησκειών, πολιτισμών, ικανοτήτων, με παιδάκια τα οποία έχουν 2 μπαμπάδες ή 2 μαμάδες (σ' αυτό το τελευταίο ζευγάρι μάλιστα η μία μαμά είναι Ελληνίδα κι η άλλη Τουρκάλα - άραγε τι αντιμετώπιση θα είχαν οι γυναίκες αυτές στην Ελλάδα ???). Ο νονός του μεγάλου μου γιου - Έλληνας - είναι γκέι και ο γιος μου κοιμάται συχνά στο σπίτι του νονού του, τον οποίο υπεραγαπάει, όπου μένει με τον Άγγλο σύντροφό του. Στην ομάδα μου, στη δουλειά, από τα 8 άτομα μόνο τα 2 είναι Άγγλοι (οι υπόλοιποι μοιραζόμαστε σε Ελλάδα, Νιγηρία, Ιρλανδία, Ινδία και Σερβία). Θα μπορούσε να ρωτήσει κάποιος καλά δεν υπάρχει κανένας ρατσιστής εκεί μέσα. Σίγουρα και θα υπάρχει. Αλλά κάνει τουμπεκί ψιλοκομμένο γιατί η νομοθεσία που υπάρχει κάνει τον ρατσιστή να φοβάται, όχι τον διαφορετικό. Και γι΄αυτό τον λόγο νομίζω ότι για ν' αλλάξει η Ελληνική κοινωνία πρέπει πρώτα ν' αλλάξει η νομοθεσία (η οποία, φυσικά πρέπει να εφαρμόζεται - άαααλλο μεγάλο κεφάλαιο αυτό) κι έτσι οποιοιδήποτε αγώνες θα πρέπει να γίνονται αρχικά γι' αυτόν τον λόγο.

    Τέλος, αυτό που ήθελα να πω στον Ben, λοιπόν, και σ' εσένα και στο κάθε ένα με ανάλογους προβληματισμούς είναι ότι επιλογές για να κάνουμε την ζωή μας όπως εμείς την θέλουμε υπάρχουν ΠΑΝΤΑ. Ευτυχώς ο κόσμος μας είναι ένα μεγάλο χωριό κι άμα δεν μας αρέσει η γειτονιά μας μπορούμε να πάμε σ' άλλον μαχαλά.

    Σεντόνι τέλος. Όβερ ! xxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κατάληξή σου είναι ένα μεγάλο θέμα προς συζήτησιν, και τελικά γιατί όχι αν εδώ δε δικαιούμαστε τίποτα;

      Αν υπάρχουν - που υπάρχουν - κοινωνίες που θα μας αντιμετωπίσουν ισότιμα γιατί όχι; Εφόσον εδώ έχουμε μπλέξει το Πατρίς Θρησκεία Οικογένεια και οι υποδέλοιποι στον Καιδάδα, γιατί όχι; Διότι, όπως πολύ σωστά θέτεις, κι εκεί υπάρχουν ρατσιστικά γουρούνια, μόνο που εκεί υπάρχει και μια ισχυρή νομοθεσία που τους αποτρέπει, οπότε γιατί όχι;

      Σ ευχαριστώ για το υπέροχο σχόλιο!!!

      Διαγραφή
  24. Τρέμενς καλώς σε βρίσκω στο μπλογκ σου!
    Εεεμ τι να πω; Η ειλικρινεια σου με σκοτώνει σοβαρα και μπράβο σου που δεν απαρνιεσαι αυτο που πιστευεις!
    ΑΣΦΑΛΩΣ και σε δεχομαι ως ΙΣΟ!
    ΑΣΦΑΛΩΣ και δεν εχω κανενα προβλημα με την σεξουαλικη σου ταυτοτητα!
    ΑΣΦΑΛΩΣ και σε δεχομαι ως φιλο μου!

    Οσο για το αγορι γαμια και την γυναικα παρθενα τα στερεοτυπα θα μας φάνε!

    Τα λέμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες κι ελπίζω να μείνεις!

      Σ ευχαριστώ για το ωραίο σχόλιό σου, τα λέμε από δω!

      Διαγραφή
  25. χαιρομαι που η ααρτηση του αγαπημενου μπλογκερ εγινε αφορμή για όλα αυτα τα σχολια , και δεν εννοω τον τρεμνες που καλα κανει, αλλα τον Ben
    οτι και να λετε εγω αυτο που ξερω ειναι οτι σ αυτη τη χωρα ολα ξακα κι ολα ωραια αν εισια γκεη και σε λατρευουν οι κοπελιες και οι αδερφομανες αλλα αν εισαι αδερφός, ξάδερφος? γυιος? θειος? ποσο σ αποδεχονται αν εισαι μεσα στην οικογένεια?
    η χωρα αυτη δεν ειναι ετοιμη γιατι ειναι απεραντα υποκριτικη και το ξερουμε ολοι
    παντρεψου και κανε οτι θες
    στην ελλαδα σε λατρευουν αν εισαι αδερφούλα και γελουν μαζι σου (βλεπε σαμαράς τρυφων)
    αν εισαι αδερφουλα και γραφεις καλιαρντά (βλέπε διαφορους μπλογκερς εδώ)
    επειδη ο μπεν δεν επιρεψε τα σχόλια, απο εδω εγω θελω να τον συγχαρω και να γραψω ποσο μα ποσο συμφωνώ με αυτην τη γλυκοπρικρη ανάρτηση
    Γλυκεια και πικρη, μαλλον πιο πολυ πικρη
    \σαν τις αλήθειες που δεν μας αρεσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ben έδωσε το έναυσμα και θεώρησα καλό να ακολουθήσω, όχι χρέος, αλλά καλό για μένα προσωπικά.

      Την υποκρισία άσωτε της χώρας τη βιώνουμε εμείς απ την καλή και την ανάποδη, το θέμα είναι να βρούμε τα κότσια, και ναι, πάλι για μένα μιλάω, να την πολεμήσουμε, για μένα αυτό είναι μια αρχή, σκέφτομαι πραγματικά να πολεμήσω, για το καλό το δικό μου!!!

      Σε φιλώ γλυκά

      Διαγραφή
  26. Ναι, θα ειμαι γαμώ το κερατό μου!!! Θα ειμαι δίπλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν τα διάβασα όλα τα σχόλια.Θα έγραφα,όμως,κάτι παρόμοιο με τον Πιγκουίνο...
    Κρίνοντας απ' τους συνομηλίκους μου,επειδή τυχαίνει να 'μαι λίγο ή πολύ μικρότερή σας,αλλά κι απ' τον εαυτό μου,βλέπω ότι αυτός ο ρατσισμός και τ' απαξιωτικά βλέμματα έχουν αρχίσει ν' αμβλύνονται.Θέλει πολλή δουλειά ακόμη και νομίζω ήδη το γνωρίζεις...Ωστόσο,με τον έναν ή τον άλλον τρόπο,ναι,είμαστε δίπλα σας και πιστεύω ότι στον ορίζοντα θα φανεί μια Ελλάδα πιο ανθρώπινη (γιατί περί ανθρωπιάς πρόκειται ουσιαστικά,όχι περί απελευθέρωσης)!
    Όσο δυνατός χαρακτήρας κι αν είσαι,όταν εισπράττεις διαρκώς υποτίμηση,βρισιές κ.λπ.,δε γίνεται να μην επηρεαστείς κι ούτε μπορώ να σου πω: «Τρεμένς,μην ακούς τι λένε οι άλλοι!».Πρακτικά είναι αδύνατο.Μπορεί να μη δείχνεις ότι ενοχλείσαι,πικραίνεσαι ή οτιδήποτε,αλλά κάτι κάνει μέσα σου...Εάν όμως,έχεις εφοδιαστεί με αγάπη απ' την οικογένειά σου,μπορείς να σταθείς απέναντι σ' όλους αυτούς.Γιατί στην τελική,εσύ έχεις αυτήν την αγάπη κι αυτοί έχουν τον ηλίθιο κομπλεξισμό τους!

    Καλημέρα και φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι ναι, πολύ μικρότερή μου και χαίρομαι αφάνταστα που σε βλέπω να σχολιάζεις κατ αυτόν τον τρόπο. Χαίρομαι γιατί βλέπω μέσα από σένα την ελπίδα που έχουν οι καινούριες γενιές να αποκομίσουν ισοτιμία και αποδοχή. και που ξέρεις, μπορεί κι εγώ να χαρώ τέτοιες στιγμές εν ζωή!

      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  28. Καλώς σε βρίσκω, φίλε μου!

    Ζούμε σε μια χώρα απαίδευτη -με ανθρώπους που για δεκαετίες ασχολούνται περισσότερο με την κορνίζα παρά με τη ζωγραφιά, πιο πολύ με το χαρτί και την κορδέλα παρά με το δώρο, πιο πολύ με τους τύπους παρά με την ουσία- και γι' αυτό, ομοφοβική.

    Δεν ξέρω αν (στην πραγματικότητα, δεν βλέπω να) έχουν αλλάξει πολλά τα τελευταία 20-30 χρόνια. Τους ίδιους φόβους έχουν φίλοι και φίλες μου να παρουσιάσουν τους/τις συντρόφους τους στους συναδέλφους τους, όπως να μιλήσουν γι' αυτούς στο σχολείο ή στο πανεπιστήμιο, παλιότερα.
    Φιλίες "έσπασαν" επειδή κάποιοι... "ντράπηκαν" να παρουσιάσουν τους ομοφυλόφιλους φίλους τους στο έτερόν τους ήμισυ, όταν αρραβωνιάστηκαν /παντρεύτηκαν /έκαναν παιδιά. (Ωραίες φιλίες, έτσι...; )

    Μια κοινωνία που αποδέχεται τους ομοφυλόφιλους του lifestyle αλλά όχι τον συγγενή, τον συνάδελφο, τον γείτονα, είναι η ίδια που αποδέχεται τον Ευρωπαίο ή Αμερικανό εργοδότη, manager, προϊστάμενο αλλά όχι τον, π.χ. Πακιστανό εργάτη (οι μεν δεν τρώνε τη θέση κανενός, μόνον οι δε).

    Μια κοινωνία που αποδέχεται την ενδοοικογενειακή βία και δεν μπορεί να "καταπιεί" την αρμονική συμβίωση δύο ανδρών ή γυναικών, είναι για φτύσιμο και το πρόβλημα το έχει η ίδια, νοσεί η ίδια, ζέχνει η ίδια.

    Είναι η ίδια κοινωνία που πολεμά τα δικαιώματά σου. Αυτή που περιγράφεις στην ανάρτησή σου.
    Πραγματικά, χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τις προθέσεις όσων εδώ, σε αυτόν τον διαδικτυακό χώρο, σε υποστηρίζουν... έχω τις αμφιβολίες μου για το πόσο δυναμικοί και αποτελεσματικοί θα είναι οι άνθρωποι σε μία αντίστοιχη κουβέντα ή και κίνηση, "εκεί, έξω".
    Πόσοι θα βγουν στο δρόμο για να υπερασπίσουν την υπογραφή του συμφώνου συμβίωσης σε ομοφυλόφιλα ζευγάρια; Να δεις πόσοι δεν θα βγουν... για να μην "χαρακτηριστούν"...

    Είμαι μαζί σου και οποτεδήποτε χρειαστεί, θα είμαι κοντά σου!

    ΥΓ. http://www.tovima.gr/society/article/?aid=493296
    (Χρήσιμα και τα σχόλια που συνοδεύουν το εν λόγω άρθρο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, δεν έχει σημασία κατ αρχάς ο δυναμισμός, εδώ δεν είμαι εγώ όσο δυναμικός θα έπρεπε για τα δικά μου διακαιώματα. Όλοι ας ξεκινήσουμε από κάπου για να αλλάξουμε την κοινωνία, έχεις απόλυτο δίκιο, η απαίδευτη κοινωνία μας είναι έρμαιο σκοταδισμού και μίσους.

      Μικρά ωήματα γίνονται και θα γίνονται και οι καλές προθέσεις είναι σκαλιά για την επιτυχία. Πιστεύω ότι θα παλέψουμε όλοι όσοι πιστεύουμε σε κάτι σωστό και δίκαιο!

      Σ ευχαριστώ για το σχόλιό σου και καλώς ήρθες!

      Διαγραφή
  29. η αναρτηση του ben ειναι ολα τα λεφτά , εγινε χαμος αλλα ρε παιδια σας περικαλω μην ειστε τοσο φανατικοι με τους γκεη σας παρακαλώ, αγαπηστε και λιγο τους στρεητ
    αν ήταν αληθεια οσα γραφετε ετσι ανετα και ανώνυμα πισω απο τα μπλγοκακια σας τοτε οι ελληνες γκεη δε θα ειχαν τοσα πρβληματα
    θα ζουσαμε ηδη σε μια καλλιτερη κοινωνία
    ναι τρεμεντουλη θα σαγαπω κι ας μη σχολιαζα μέχρι τώρα! γιατι και εγω γκεη ειμαι και εχω και παιδι και μεγαλωνει μια χαρα!
    κατα τ αλλα συμφωνω με την Ιωάννα και τον άσωτο και την αγγελικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. φίλε Ι-μπλογκερ ,μπορεί πολλοί να είναι ανώνυμοι όπως λες και να γράφουν πίσω από τα μπλοκάκια τους επίσης ότι θέλουν,άλλοι να είναι και επώνυμοι,όλοι όμως λένε-ΔΕΧΟΜΑΙ-ΙΣΟ-ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ-ΜΑΖΙ ΣΟΥ-γιατί τούς επιστρέφεις πίσω αυτή τη θετικότητα και την ειλικρίνεια ;;;
      και όχι, αυτή η φανατίλα που λες δεν είναι για τους gay....είναι για τον ΑΝΘΡΩΠΟ που κατοικεί στο σώμα του...
      καλό βράδυ

      Διαγραφή
    3. Έτσι ακριβώς..κατηγορηθήκαμε ως υποκριτές και υπαίτιοι όλων των συμφορών αμέσως μόλις ανοίξαμε το στόμα μας και είπαμε τα αυτονόητα...χωρίς να μας ξέρουν καν...τι να πω!!

      Διαγραφή
    4. @ I-μπλογκερ

      Η ανάρτηση του Ben είναι κάτι παραπάνω από όλα τα λεφτά, η ανάρτηση του Ben είναι μια κραυγή προς όλους μας, gay, str8 και ό,τι άλλο για να ανοίξουν τα μάτια μας και να καταλάβουμε.
      Τώρα, όσον αφορά τη λεπτή σου ειρωνία φίλε μου προς τους str8 που μπήκαν στον κόπο αφενός να διαβάσουν και αφετέρου να σχολισουν στηρίζοντας με την άποψή τους έναν gay όπως εγώ, εμένα προσωπικά με τιμά αφάνταστα και δεν το θεωρώ ψεύτικο. Ξέρεις αγαπημένε μου, που μ αρέσει που τα λες χύμα, αλλά θεωρώ ότι κάνεις λάθος, εδώ οι αναγνώστες - φίλοι, είναι άνθρωποι με ανοιχτά μυαλά. Γι αυτό θεωρώ άτοπο να ειρωνευόμαστε αυτούς που μας στηρίζουν έστω με μια τους λέξη. Με αγάπη θα κερδίσουμε. Μόνο με αγάπη!

      Σου εύχομαι όλην την ευτυχία του κόσμου κι ελπίζω να σε ξαναδώ σύντομα στα σχόλια!

      @Kostas
      ωραίος για άλλη μια φορά

      @Μαρία
      Όχι, δεν είστε υποκριτές και εγώ το γνωρίζω. Σ ευχαριστώ που είσαι εδώ!

      Διαγραφή
  30. δεν σε δέχομαι σαν ίσο,
    δεν σε δέχομαι σαν φίλο,
    ΣΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΑΔΕΛΦΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι υπέροχος άνθρωπος και το ξέρω καλά. Με συγκίνησες αδερφέ μου!

      Διαγραφή
  31. Για εμένα το θέμα είναι απλό, πρώτα από όλα σεβασμός κι ευγένεια προς όλους τους ανθρώπους, ακόμα κι σε αυτούς που δεν μας ταιριάζουν, αυτά είναι τα χαρακτηριστικά μια πολιτισμένης κοινωνίας, αν τέτοια θέλουμε να είμαστε.
    Έπειτα κάποιος άνθρωπος μας ταιριάζει ή όχι ανάλογα με τον χαρακτήρα του, το χιούμορ του, την ευγένεια του κτλ. Πώς μπορεί άλλωστε να με επηρεάσει το να κάνω παρέα ή να συμπαθήσω έναν άνθρωπο το αν για παράδειγμα κάνει συλλογή από γόβες, έχει κόλλημα με τα εμπριμέ εσώρουχα, ή απολαμβάνει τα σατέν σεντόνια στο κρεβάτι;
    Οπότε, όπως λέει κι ο φίλος μας το πτηνό, ένα μείγμα υποκρισίας, ανοησίας, και αμορφωσιάς είναι αυτό που τα χαλάει όλα. Όχι οι άνθρωποι και σίγουρα όχι οι προτιμήσεις τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν θα πρεπε να είναι έτσι, έχεις δίκιο, αλλά η κοινωνία μας είναι αμόρφωτη και υποκριτική. Σε ποιανού το χέρι είναι η δύναμη να το αλλάξει αυτό σιγά σιγά;

      Στο δικό μας μόνον αγαπημένη!

      Διαγραφή
    2. Ναι στο δικό μας και στην παιδεία μας μπας και βελτιώσουμε το μέλλον...

      Διαγραφή
  32. Αγαπημένε μου Tremens, το θέμα είναι εξαιρετικά απλό. Η διαφορετικότητα τρομάζει! Τόσο απλά. Και δεν είναι μόνο η σεξουαλική διαφορετικότητα. Η φτώχεια τρομάζει (πηγή κοινωνικού ρατσισμού), η φυλετικότητα τρομάζει (πηγή φυλετικού ρατσισμού), και γενικά αυτό που παρεκκλίνει από το μέσο, αυτό που ασυνείδητα δημιουργεί τριγμούς στην κοινή ηθική...τρομάζει!

    Είναι βέβαια, ότι μέχρι να γίνει επικαιροποίηση της κοινής ηθικής, του κοινά από την πλειοψηφία συστήματος αξιών, τότε οι κοινωνικά αποκλεισμένοι θα είναι στο περιθώριο. Η ιστορία έχει αποδείξει περίτρανα ότι τα κατεστημένα έρχονται απλά για να αλλάξουν, για να πέσουν. Στο χέρι μας είναι, στο μερτικό του καθενός, να προσπαθήσουμε για να γίνει αυτή η αλλαγή όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

    Στο ενδιάμεσο πολλά φιλιά να σας στείλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρομάζει ναι, και ίσως και μας κάποια άλλη διαφορετικότητα να μας τρομάζει επίσης, ουδείς άσφαλτος και μια χαρά το πε η Άντζελα.

      Είναι ναι, στο χέρι μας να κάνουμε τη διαφορά και αυτή θα αργήσει να έρθει, αλλά δεν θα ρθει η άτιμη;

      Πολλά αγωνιστικά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  33. Λίγο αργά είδα αυτή την ανάρτηση σου, αλλά κάλιο αργά , παρά ποτέ! Δεν θα απαντήσω στο ερώτημα που θέτεις γιατί απλούστατα δεν υπάρχει ερώτημα για μένα, όπως δεν υπάρχει ερώτημα αν δέχομαι τις ξανθιές ή τους γαλανομάτηδες ή όσους φορούν μπλε τραγιάσκα... Θέλω να πω πως δε με απασχόλησε ποτέ αν κάποιος που γνωρίζω είναι γκέι , εκτός αν τον "ποθούσα" οπότε το ίδιο απαγορευμένος θα ήταν ακόμα κι αν ήταν στρέιτ και ήθελε μια άλλη γυναίκα! ...(Άσε που μου έχει τύχει να εξακολουθώ να "ποθώ" κάποιον γκέι χωρίς να έχει αλλάξει κάτι για μένα , παρόλο που δεν είχα ελπίδες :( .... Τέλος πάντων αν την θέλεις την απάντηση ούτως η άλλως να στη δώσω .... Θα ήμουν !!... Έτσι κι αλλιώς .... Όλοι μας είμαστε διαφορετικοί .... Φιλιά!!

    Αν θέλεις ρίξε μια ματιά και στη γνώμη μιας μάνας ....ίσως λίγο διαφορετικής από τις άλλες μαμάδες....
    http://vasiaakarepi.blogspot.gr/2013/01/blog-post_5506.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσια μου, σε διάβασα και σε χάρηκα, και θα σε διαβάζω τούδε κι εφεξής. Μπράβο σου, έχεις έναν υγιέστατο τρόπο σκέψης και χαίρομαι αφάνταστα που σε γνώρισα!

      καλώς βρεθήκαμε!

      Διαγραφή
  34. Πες τα Τρεμενς, πές τα!!
    Και το βιβλίο του Ben σπουδαίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αργησα πολυ να σε γνωρισω και εχασα πολλα!!Τοση ωρα διαβαζω και σκευτομαι πως εγω θελω να σου πω,ευχαριστω!!Αχ ποσο παρηγορο ειναι ,να συναντας ...ανθρωπους!Με αισθηματα ,ηθος και αισθητικη!Ανθρωπους!!Ετσι απλα. Και να σου πω...κρατα καλα. Γιατι και εγω σε εχω αναγκη!Δεν με απασχολει το θεμα των σεξουαλικων επιλογων....δεν ξερω αν ειμαι ''προχω'' η οχι,εκεινο που ξερω ειναι πως πραγματικους ανθρωπους πλεον τους ψαχνουμε με το φαναρι! Εμενα δεν μου περισσευει κανεις για να τον κανω περα καλε μου!Ουτε ξερω αν μετα απο τοσο καιρο,το σχολιο μπορεις να το δεις. Απλα ειχα αναγκη να σου το στειλω! Σημερα πηρα χαρα μεγαλη...μαλλον δεν ειναι τοσο μαυρα τα πραγματα εκει εξω! ''Οσο υπαρχουν ανθρωποι''....που ελεγε και ο τιτλος της ταινιας....ας μην ειμαστε λοιπον απαισιοδοξοι!Θα τα καταφερουμε.Να εισαι καλα...θα τα λεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή