Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Επιστροφές - Καταστροφές

Επέστρεψα φιλενάδα, επέστρεψα, μια μέρα αργότερα γιατί έκαναν τα ΟΣΕδια απεργίες συμπαράστασης λέει, μού μεινε το εισητήριο αμανάτι μιας και μου περισσεύουν τα φράγκα να βγάζω καινούρια, αλλά θα τη βρω την άκρη και θα το πάρω πίσω.

Επέστρεψα που τι τό θελα, είμαι πτώμα, άργησε να ρθει ο τραίνος ο χρυσός, το γιατί δεν το γνωρίζω, ποτέ δεν το γνωρίζουμε, σουρνόταν νωχελικά στις γραμμές - ωσάν το σαλίγκαρο πήγαινε σήμερα και να πεις πως έβρεχε, δεν έβρεχε ο παλιόκαιρος, μόνο εδώ στο Άστυ βρέχει συνέχεια, τι στο καλό, το λεκανοπέδιο φημιζόταν για το κλίμα του, υποψιάζομαι ότι τό φαγε ο γάιδαρος...

Επέστρεψα λοιπόν επέστρεψα, από το χουχούλιασμα και τις αγκαλιές στο κρύο μου σπίτι, πάγωσε το είναι μου με το που μπήκα μέσα, απαπαπαπαπαπα πως θα τη βγάλουμε ρε φιλενάδα, καλά ήταν οι αλκυονίδες, τώρα βροχή.

Επέστρεψα σου λέω, επέστρεψα, ένας σωρός πράγματα να γενούν, δουλειές, εργασίες, επαφές, γυμναστήρια, ζητιανιές, ξέρω κι εγώ ένα σωρό και τι να πρωτοκάνω. Πως να μπω σε τάξη δε γνωρίζω...

Επέστρεψα ρε συ, επέστρεψα και είμαι ζαλισμένος, λες και ήμουν σε καράβι, πάει πέρα δώθε το κεφάλι, απαπαπαπαπαπαπα, τι είναι τούτο σήμερα, δεν παίζεται, πρέπει και να σε διαβάσω και δεν δύναμαι απόψε, σχώρα με, αύριο θα το παλέψω.

Επέστρεψα λοιπόν, επέστρεψα, και δεν ήθελα με τίποτα, ωραία ήταν, τώρα, ουφ, ουφ, ουφ, αλλά αύριο θα μαι μάλλον καλύτερα, είναι το κρύο και η κούραση που μου φέρνουν γκρίνια. Και το ότι πρέπει να μαγειρέψω κάτι και βαριέμαι να κουνηθώ, εδώ στην τουαλέτα θέλω να πάω και το σκέφτομαι... (πήγα, όλα οκ)

Επέστρεψα και ξέρεις τι έγινε την ώρα που επέστρεφα; Είχε κάτσει ένα ζευγαράκι στη θέση μου, είχαν απλώσει και τα τσουμπλέκια τους ωραία ωραία και ακολούθησε ο εξής διάλογος

-Συγνώμη εδώ κάθεστε;
-Εννοείτε οι κανονικές μας θέσεις;
-(Όχι εννοώ τις gay θέσεις σας, τις ακανόνιστες, τις αφύσικες). Μάλιστα.
-Γιατί ρωτάτε;
-Γιατί αυτή (η γαμημένη) είναι η δική μου θέση
-Α, σας πειράζει να κάτσετε αλλού;
-Ναι (βρε παλιομαλάκα με τη βρωμόμουτζα που σούρνεις), με πειράζει, μπορείτε να μετακινηθείτε παρακαλώ;

Ε μα πια, να μη συγχιστώ μια φορά σ αυτό το κωλότραινο, δύσκολο είναι άνθρωπέ να παλουκωθείς στη θέση σου; Γι αυτό έχει αριθμό το εισητήριο.

Αχ, επέστρεψα, πάω να μαγειρέψω γιατί έχω ρέψει και να απλώσω το πλυντήριο... Πάω, τα λέμε μετά!

Σμάτς!

69 σχόλια:

  1. Kαλως το μουουουυυυυυυυυυυυ~
    μου έλειψες!
    αντε καλή προσαρμογή!

    *** εεεεμ δεν μίλαγες να εχω τάπερ έτοιμο`~`

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, λιποθυμώ, ευτυχώς ψένονται εύκολα!!!

      Καλώς σας ήβρα!

      Διαγραφή
  2. Τρεμουλάκο μας έλειψες!!γραφω απο καφετέρια....
    φιλάκια πολλά σου στελνω!το ξερω βρε πως χόρτασες φιλιά ,αμαν πια ,αλλά τα δικά μου εχουν άλλη νοστιμάδα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασούλα μου, ήρθα και είμαι πτώμα, εν τω μεταξύ, όλες οι μέρες μέχρι το Σάββατο είναι γεμάτες επαγγελματικές προοπτικές!!!!!

      Τα φιλιά σου έχουν την αρμύρα της Κάσου και τα γουστάρω τρελά!!!

      Διαγραφή
    2. αυτά λέγονται μπακαλιαροφιλιά......

      Διαγραφή
    3. Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα ντροπή!

      Διαγραφή
    4. εσυ δρακούλη ,οταν βρεθουμε ,όταν.....,ουτε με το κυαλι δε θα δεις και γευτείς τα μπακαλιαροφιλιά μου!!!!!!
      τρεμενς το κονέ μου λειπει στην Γαλλια...οταν γυρισει ίδωμεν...φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλώς ήρθες αγαπημένε!!!!!
    Μου έλειψες πολύ.
    Ξεκουράσου.
    Φιλάκια πολλά:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλώς τον να....εμα και συ βρε παιδί.....έχεις ένα αριθμό και πρέπει να κάτσεις εκεί που λέει...στο ελλάντα είσαι.....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα φίλε μου! Είμαι όμως περίεργος κι εγώ ε;

      Διαγραφή
  5. Kαλώς ηρθες τρέμενς!
    Τι καλο μαγειρευεις;; Θα μας φιλεψεις και εμας τις τεμπελες φοιτητριες;;

    Φιλακιααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, έψησα 2 σουβλάκια, μια ντοματοσαλάτα και μια πιτούλα, φτωχικά αλλά νόστιμα!

      Διαγραφή
  6. Πέρα δώθε,πέρα δώθε!
    Τι θα γίνει με σένα καλέ;
    Μέτοχος στον ΟΣΕ είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι να κάνω που είμαι ερωτευμένος, μετά από 3 χρόνια λες και είναι η πρώτη φορά κάθε φορά!!!

      Διαγραφή
  7. καλωστονα κι ας άργησε! τις ξερω αυτες τις επιστροφές...
    παρε ενα φιλι γιατι σε νιώθω απόψε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι κακός άνθρωπας. γιατί δεν καθόσουν αλλού βρε? χαχαχα. Καλώς επέστρεψες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι γεροπαράξενος, τι να κάνω!!!! καλώς σε βρήκα γάταρε!

      Διαγραφή
  9. Βρε φίλε μου, νηστικό σε αφήνουν εκεί που πας κι έρχεσαι πεινασμένος σαν λύκος; Δεν είναι πράγματα σωστά αυτά. Να απαιτήσεις καλό φαγητό.... Τέλος είμαι κάθετη σ' αυτό. Ο έρωτας περνάει και από το στομάχι.
    Τάδε έφη Φλώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ρεμάλι, γύρισες και ούτε τηλέφωνο!!!

    εντάξει, το ξέρουμε ότι πέρασες πάρα πολύ καλά, αλλά πάρε ένα τηλέφωνο να ξέρουμε ότι ζεις!

    φιλιά γλυκέ μου και καλώς μας ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό το έγραψα το βιαστικό να μη μου ανησυχήσεις!!!!

      Φιλιά καρδούλα μου!

      Διαγραφή
  11. Επιτέλους επέστρεψες επέστρεψες!! Μας έλειψες, μας έλειψες! Όλο σουρτουκεύεις στον βορρά (καλά κάνεις, μακάρι να μπορούσα και εγώ-όχι ντουγρού βορρά αλλά λίγο πιο ανατολικά). Άντε συμμαζέψου λίγο γιατί μέχρι να συμμαζευτείς θα μας ξαναφύγεις!! Σε γλυκοφιλώ! Καλό βράδυ τρεμενάκο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, έχουμε μέρες σε καμιά δεκαριά θα ξαναφύγω πάλι!!!! καλώς σας βρήκα!!!!

      Διαγραφή
  12. επιτέλους βρήκες τον δρόμο πατέρα; εμένα δε με σκέφτηκες που έχουν πέσει όλοι να με φάνε; μου είπες να λέω αλήθειες κι ορίστε τι κατάφερες... σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγορίνα μου ποιος σε πείραξε? πες μου να καθαρίσω.

      Διαγραφή
    2. Γιόκα μου, μη μου ανησυχείς, ο μπαμπάς ήρθε και θα μπει μπροστά.

      Από κοντά την Πέμπτη για τα τεκταινόμενα!!! Σε φιλώ γλυκά!!!

      @mahler
      Ποιον να πρωτοκαθαρίσεις, ξέρεις που έχει πάει το Άζαξ; Στα ύψη!

      Διαγραφή
    3. μπα από ότι είδα για να καθαρίσω δεν χρειάζεται παρά μια ροχάλα και καμιά εφημερίδα χαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. @BLUEPRINTS
      ο μάλερ, ο τρέμενς και εγώ,οι τρεις σωματοφύλακες θα σε προστατεύσουν!
      ένας για όλους και όλοι για έναν!!!!!!!
      βουρ!

      Διαγραφή
    5. πες τα ρε κοπελιά. όποιος κάνει μαλακία στο Γιαννάκη μας την γάμησε.

      Διαγραφή
  13. καλώς ορίσατε,καλώς σας βρήκαμε,μας λείψατε να ξέρετε πολύ!
    ελπίζω να σου έχει περάσει το τζεντ λανγκ του ταξιδιού!

    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα, πέρασε, μια διάρροια έχω σήμερα, κάπου την άρπαξα ο κωλόγερος...

      Διαγραφή
  14. Πρώτον make love not war οπότε άσε το ζευγαράκι να ακούσει τα καλέσματα της φύσης
    δεύτερον μη βριζεις τον ΟΣΕ γιατί όλοι μας τον αγαπάμε(επειδή δεν το χρησιμοποιούμε όχι τίποτα άλλο!:Ρ)
    και τρίτον καλωσήρθες αν και εγώ είμαι σε άλλο τόπο!:Ρ:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην τους αφήσω να σαλιαρίζουν στη θέση μου, να φύγουνε, να πάνε αλλού!!!

      Διαγραφή
  15. Τον ΟΣΕ μην τον κατηγοράς, γιατί σ'αφήνει καθιστός να πας!
    Θυμάσαι που έγραφα για τα πολωνικά τρένα πως αν δεν πληρώσεις έξτρα για το κάθισμα και πρώτη θέση παίζει να πας κι όρθιος... στην πρώτη θέση;
    Γι αυτό σου λέω.. να είσαι ευγνώμων που μπορείς να τον σηκώσεις και να τον στείλεις να τη βγάλει στην τουαλέτα τον άλλο! Υπάρχουν και χειρότερα,.. που επίσης σέρνονται σα μισοπεθαμένες ταραντούλες!

    Γουέλκαμ μπακ, κι όσο κρατήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όρθιος στην ηλικία μου δεν παίζει, θα ξάπλωνα στο διάδρομο!!!

      θα σε πάρω τηλ μετά να κανονιστούμε για ΣΚ

      Διαγραφή
  16. Καλώς το μου!
    Καλή προσαρμογή στην καθημερινότητα!
    Καλημέρα και φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια του κόσμου είναι το γιατί αργεί πάντα ο ΟΣΕ...Το κουλό είναι ότι ξεκινάει στην ώρα του,στους ενδιαμεσους σταθμούς πάει με μισή ώρα καθυστέρηση και στο τέλος φτάνει πάλι στην ώρα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ δεν φτάνει στην ώρα του, ποτέ όμως!!! 3 χρόνια το χω παράπονο!

      Διαγραφή
    2. Εαν αργήσει το τρένο πανω από μία ώρα έχεις 25% την επόμενη φορά που θα ταξιδέψει.

      Πάντως εγώ όσες φορές έχω ταξιδέψει ενώ υπολογίζω πως θα έχουμε πάνω από μισή ώρα καθυστέρηση τελικά φτάνουμε με κανα δεκάλεπτο καθυστέρηση...

      Διαγραφή
  18. Απλά Εύχομαι να ξαναφύγεις σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλωσήρθες! (Τέτοια ώρα - τέτοια λόγια που το πήρα χαμπάρι, παραλίγο να σου ευχηθώ... καλό ταξίδι!)
    Αχ, τα νιάτα μου μού θύμισες που τις κάναμε κι εγώ και "ο άλλος" τις... ταρζανιές!

    Με το καλό στο επόμενο ταξίδι (γρήγορα θα περάσουν οι μέρες!) ❀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα ομορφιά μου, δεν έχει πλάκα το πέρα δώθε;

      Διαγραφή
    2. Και πλάκα, και περιπέτεια (ό,τι έργα οδοποιίας έγιναν στην Ελλάδα, τον έρωτά μου κατέτρεχαν!!!) και απρόοπτα... και γλύκα (εκείνη, της αναμονής για την επόμενη συνάντηση!)

      Διαγραφή
  20. Πόοοοοοοσο μου έλειψες, πόσο!! Καλώς ήρθατε πίσω και εσύ και το κέφι σου και οι υπέροχες αναρτήσεις σου!! Φιλί γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλέ, πότε ήρθες και δεν σε πήρα χαμπάρι ;;; Καλώς όρισες ! Έλεγα κι εγώ "άντε, τα κατάφερε το παλληκάρι. Τον έκανε Θεσσαλονικιό τον Tremens μας" ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αλκυονίδες ε?...εμείς δεν τις είδαμε..
    πήξαμε στη βροχή..σήμερα βγήκε ήλιος, αλλά θα ξαναβγεί?..ιδού η απορία..καλώς ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς μας ήρθες! Επιτέλους!
    Άντε, βρες τους ρυθμούς σας και πες τα μας να σκάει το χειλάκι μας ;-)
    Τις δικές μας Αλκυονίδες πάντως τώρα τις διανύουμε... Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας ξαναβρήκα, κι εδώ έχει κάτι ωραίες λιακάδες, θαύμα είναι!

      Διαγραφή
  24. Ολο παράπονα είσαι όποτε κατεβαίνεις από τη φτωχομάνα,τι να πούμε εμείς με τα καράβια; ασε σημερα και αύριο αποκλεισμένοι λόγο απεργίας ,Σάββατο μας το έκοψαν,Κυριακή δεν ξέρω,να δω πότε και αν θα ανέβω τα καράβια τους μέσα!!
    Φιλι καλημέρας μας έλειψες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γλυκό αγόρι χαίρομαι που εισαι ευτυχισμένος.
    Μόνο μια φορά σε είδα ,αλλα πολύ σε συμπάθησα καλό μου.
    Γελάς με την καρδιά σου και άνθρωπος που γελάει ετσι ,είναι καλός.
    Σου στέλνω τα φιλιά μου
    Anasa (αν σου θυμίζει κάτι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ομορφιά μου, χάρηκα τόσο που σε είδα εδώ!!! Τα αισθήματα είναι αμοιβαία!

      Τα φιλιά μου και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  26. «-Συγνώμη εδώ κάθεστε;
    -Εννοείτε οι κανονικές μας θέσεις;
    -(Όχι εννοώ τις gay θέσεις σας, τις ακανόνιστες, τις αφύσικες). ..»
    Εξαιρετικό!

    Καλό βράδυ tremens!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα, θα με τρελάνουν βρε Δάφνη μου!

      Σ ευχαριστώ, καλό βράδυ και καλό μήνα!

      Διαγραφή