Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Σκλήρυνση Καζαμπλάνκας



Πρωτοδημοσιεύτηκε στο www.boemradio.com

Τι κάνετε; Πως είστε; Τα παιδιά; Όλα καλά; Τα σχολεία τους; Είσθε ικανοποιημένοι; Μπράβο.

Κι εμείς καλά, εδώ μωρέ, τα ίδια, δουλειά (δουλίτσα να υπάρχει και το εννοώ) πολλή, μουσικούλες και ομορφιές.

Τα νέα τα μάθατε; Μπήκαν λέει στο αρχείο τα θαλασσοδάνεια που επήραν διάφοροι, μόλις 2-2,5 δισεκατομμυριάκια, μην φανταστείς τίποτε το φοβερό, ψίχουλα πήραν οι ψυχούλες, ψιχουλάκια λιγοστά να ορθοποδήσουν, έχουν κι ένα σκασμό στόματα να ταϊσουν – δεν είναι αυτό που νομίζεις τέλος πάντων.

Ήταν να πάω και στο Μαραθώνιο, α, και είχε μια υπέροχη μέρα, λιακάδα διαλεχτή, αλλά δεν χωράγαμε το πρωί και μας βάλανε εμάς μεσημέρι, κατά τις 4 μπορείτε; Α, δύσκολο στις 4 καρδιά μου, εγώ στις 4 έχω αποφάει και μετά ρίχνω έναν μεσημεριανό τρικούβερτο, μοναδικό. Τι όνειρα, τι αγλάισμα, να σηκωθώ απ τα παλώματα να τρέχω; Ζαμαί σου λέω ζαμαί.

Χτες λοιπόν πήγα και είδα μια ταινία εξαιρετική. Μαργκερίτ λεγότανε, γαλλική ήτο, εξαιρετική. Είναι που λες μια κυρά αριστοκράτισσα στις αρχές του αιώνος η οποία είναι υψίφωνος κι ερμηνεύει σε μια μουσική λέσχη αρχικά αλλά μετά έχει όνειρα για μεγαλεία. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι η υπέροχη Μαργκερίτ είναι εντελώς παράφωνη – και δεν το γνωρίζει. Η ιστορία τραγελαφική, πραγματικά όμως, διότι τη συμπαθείς τα μάλα τη γλυκιά Μαργκερίτ, αλλά όταν αρχίζει τις άριες δεν μπορείς να συγκρατήσεις τα γέλια σου. Μου έφερε στο μυαλό θύμησες απ τα παλιά, όταν η μαμά σιδέρωνε και τραγουδούσε, ενώ ο μπαμπάς – ο οποίος υπήρξε εξαιρετικά καλλίφωνος – την κοίταζε με απεριόριστη αγάπη και μου έλεγε «την ακούς; Ούτε μια νότα δεν μπορεί να πιάσει η άτιμη». Αυτό θυμήθηκα χτες στην ταινία και συγκινήθηκα – αλήθεια!

Για το Μαραθώνιο δεν σου ολοκλήρωσα όμως, διαβάζω ότι 11 πήγαν στο νοσοκομείο. Από τη μία λες οκ, από τους χιλιάδες συμμετέχοντες 11 είναι καλός αριθμός, από την άλλη σκέφτεσαι, που πας αγύμναστος να τρέξεις; Ακόμα και τα 5 χλμ, αν η μόνη άσκηση που κάνεις είναι να ανοίγεις την πόρτα για τον ντελιβερά, είναι πολλά. Αστον βρε μάνα μου το Μαραθώνιο αν δεν έχεις προετοιμαστεί, για τέτοια είμαστε τώρα; Δεν ξέρεις σε τι χάλι είναι τα ελληνικά νοσοκομεία;

Α, εν τω μεταξύ διαβάζω ότι η Κριστίν προσειδοποιεί για τη μείωση της τιμής πετρελαίου. Άστο βρε μανούλα μου να πέσει μπας και πάρουμε απόφαση να βάλουμε εδώ μέσα – γιατί μη νομίζεις, 4 χρόνια χωρίς πετρέλαιο στο σπίτι, έχω ξεχάσει την οσμή του – άστο να χουμε να βάζουμε βενζίνες κι εγώ σου υπόσχομαι ότι δεν θα κάνω μήνυση στη Φολκς Βάγκεν για τους ρύπους. Αφενός δεν θέλω τρεχάματα, αφ ετέρου δεν έχω Φολκς Βάγκεν, ένα ταπείνο Σιτροενάκι με γούβα στο πορτ μπαγκάζ, η οποία δεν έγινε από τρακάρισμα, κάποιος/κάποια χοντρή πήγε εκεί να ξαποστάσει και το βούλιαξε, τι το πέρασες μαντάμ, μασίφ; Δεν είναι τανκ, C3 είναι, γαλάζιο, διαλεχτό, ή τουλάχιστον ήταν γιατί έχω να το πλύνω κανά χρόνο και μόνο αν βρέξει διακρίνεται το αρχικό χρώμα να το αναγνωρίζω. Ναι το έρμο.

Είχα πάει και στη Ρώμη πριν 3 βδομάδες, δεν ξέρω αν στά πα, αλλά μου είπαν απ το συνεργείο ότι για να μου φτιάξουν τη γούβα στο πορτ μπαγκάζ θέλουν λέει 250€ και λέω, τι λέτε μουσιού; Δεν πάω μια Ρώμη να ξαλαγράρω να φτιάξω και αναμνήσεις; Θα μου πεις τόσες φορές έχεις πάει, ε, μια ακόμα χρειάζεται. Τι να σου λέω. Μαγική. Μας έκανε και καλό καιρό, θαύμα ήτανε, μόνο που την Φοντάνα την αγαπημένη τη συντηρούσανε, να, προχτές άνοιξε, και δεν τη χάρηκα όσο έπρεπε. Αλλά το ταξίδι το καταχάρηκα. Υπέροχο, έκανε και υπέροχο καιρό και το δωμάτιο σούπερ, και η παρέρα υπέροχη, μόνο που πήγαμε για μπραντς σε ένα ωραίο ρεστωράν και είχε μπουφέ πλούσιο με 16€ κατ άτομο, αλλά μέχρι μισό κιλό. Στο ζυγίζανε το πιάτο και είχε έξτρα χρέωση ανά γραμμάριο. Εμένα ήταν 972 γραμμάρια. Αντιλαμβάνεσαι...

Κι έκλεισα και 4 χρόνια blogger αλλά κερί δεν έσβησα, να, σου γράφω κατιτί για να μη νομίζεις ότι τα παράτησα. Δεν τα παράτησα, απλά δεν έχω πολλές κουλαμάρες στην καθημερινότητα, πέραν της πολιτικής σκηνής της χώρας. Ακόμα και η Τσαβαλιά μαζεύτηκε. Γιατην Ελεωνόρα δε, ούτε λόγος!


Άντε, καλή μας εβδομάδα!

18 σχόλια:

  1. Pauvre Marguerite!
    (Θυμίζει πολύ τη Florence Forest Jenkins, η οποία ήτο Αμερικανίς, βεβαίως, και δεν θέλεις να την ακούσεις! Θέλεις;!)

    Στο Μαραθώνιο (42 τα περιστατικά, 19 στο νοσοκομείο! Μπρρ!) ήταν να πάω προ 3ετίας, ρώτησα αν μπορούμε να το κόψουμε με το πόδι και στο ρελαντί, μην αφήσουμε και το πνεμόνι στην άσφαλτο, καπνιστές άνθρωποι... Τελικά δεν πήγα!

    Εύχομαι έτη πολλά και δημιουργικά στο blogging, το ραδιόφωνο κι όπου αλλού αισθάνεσαι όμορφα!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα ναι, την είχα διαβάσει την ιστορία αλλά δεν είχα απολαύσει τα φωνητικά θέλγητρα της Φλόρενς!

      Όταν το έγραψα (Κυριακή βράδυ) ήταν 11, μετά πληθύνανε! Τι τα θένε γέροι αθρώποι να τρέχουν σα μουρλοί, εγώ κοιμόμουν ωσάν κοτσυφάκι!

      Σ ευχαριστώ πολύ δια τας ευχάς, άντε, θα μαστέ εδώ να τα λέμε! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. μου άρεσες πολύ και στη σελίδα του ράδιο που σε διαβασα ,αλλά εκεί δεν μπορώ να σχολιάσω Τρεμενσάκο ,δεν ξερω γιατί...
    ελπίζω απόψε να σε ακουσω ,γιατί οι φιλενάδες αλλάξαμε τη μέρα εξόδου μας και βγαίνουμε Τρίτες!
    Αργω να μαζευτώ και καταλαβαίνεις....με περιμένει ο δρακουλης στο μπεντ με άγριες διαθέσεις!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ παλιοκόριτσο, να βγαίνετε Πέμπτες με τα κορίτσια, άκου εκεί!

      Διαγραφή
  3. Συγνώμη, 16 ευρώ για μισό κιλό φαγητό;;; ΑΡΚΟΥΔΕΗΔΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tremens μου αγαπημένε μην κάνεις μήνυση στη Φολκς Βάγκεν γιατί αν είναι ν' αρχίσουμε μηνύσεις...
    Ξέχασες τη Ζίμενς, το Βατοπέδι, το Χρηματιστήριο και τελειωμό δεν θα χει...
    Σιτροέν C3 έχουμε κι εμείς, κόκκινο όμως!
    Είμαστε εμείς για Μαραθώνειο μάνα μου;
    Πηγαίνω και τους βλέπω όμως τα δυο χρόνια που μένω εδώ μόνιμα, στη Μαραθώνος.
    Τους χειροκροτώ και μετά γυρίζω σπιτάκι μου να δω ποιος βγήκε πρώτος στην τηλεόραση.

    Φιλάκια πολλά πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνω σε ενοίκους της πολυκατοικίας, θα καταλάβεις γιατί στο επόμενο post!

      Διαγραφή
  5. Όπως σου έγραφα και κάπου αλλού, δεν θυμάμαι πού: Τη γούβα να την αφήσεις, γιατί πες πως έρχομαι Αθήνα, πες πως συναντιόμαστε , πες πως θέλω κάπου ν' ακουμπήσω που με πόνεσε η μέση, δεν λέει να την φτιάξεις. Καλύτερα στη Ρώμη ή και αλλού! Χρόνια πολλά στο βλογ σου κι ας μην πατάς εκεί, δεν θα σου κάνω μούτρα. Ακόμα. Εν τω μεταξύ, στείλε μου καμιά ζωή στο κάντυ κρας, γιατί η 1264 πίστα με δυσκολεύει. Ευχαριστώ. Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ την άφησα, τόσα ταξίδια πρέπει να γίνουν, με τη γούβα θα ασχολούμαι; Προσπαθώ να σου στείλω αλλά μου βγάζει αυτόματα αυτό ποιους θέλει...

      Διαγραφή
  6. Έχασε η μπέμπα την πεθερά της από σκλήρυνση καζαμπλάνκας και εσύ tremens
    ασχολείσαι με την….γούβα στο πορτ μπαγκάζ;
    Ντροπή σου!
    Τι ψυχή θα παραδώσεις καλέ;χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με την xristin!!

    Τα Χρόνια μας πολλά στο μπλογάκι σου,να είναι γερό να σε διαβάζουμε!
    Εγώ σ'ακούω να ξες αν και συνήθως την επόμενη αφού το αλτσχαίμερ καλά κρατεί και ο tomarys δεν βοηθάει και τόσο!Πάντως είσαι καλός και με τον πρωινό καφέ να σημειώσω!

    φιλιά και από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, πολύ σ ευχαριστώ και για τα χρόνια πολλά και για τα σχόλια περί της εκπομπής!

      Διαγραφή
  8. Και εγώ την είδα την Μαργκερίτ! Πολύ μου άρεσε, ειδικά η σκηνή που την ακούει για πρώτη φορά ο δάσκαλος είναι όλα τα λεφτά.
    Τη λατρεύω τη Ρώμη, καλά έκανες και πήγες, όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη Ρώμη κτλ... Χαίρομαι που πέρασες ωραία, αλλά έφαγες 972 γραμμάρια μπραντς, βρε θηρίο; Είδες τι σου κάνει η γιόγκα; (δυνατούς κοιλιακούς)
    Όσο για τον μαραθώνιο, καλά έκανες και προτίμησες να μην πας. Όχι τίποτ'άλλο, θα πάθαινες τίποτα και μετά ποιος θα έγραφε στο μπλογκ; Να το χαίρεσαι, και να είμαστε όλοι καλά να σε διαβάζουμε και άλλα τέσσερα χρόνια, και άλλα τέσσερα, και άλλα τέσσερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία ήτο η Μαργκερίτ, εξαίρετη! Η Ρώμη επίσης, 6 φορές έχω πάει μη φανταστείς!

      Σ ευχαριστώ καρδιά μου!

      Διαγραφή
  9. Ανθυγιεινό σπορ ο μαραθώνιος. "Σήκω τρέξε" μου λένε. Όχι ρε μαλάκες, πεθαίνω και μόνος μου στον καναπέ χωρίς να κουραστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω, ήθελα να κάνω μια προσπάθεια να δω αν θα τα καταφέρω, αλλά μεσημεριάτικά; Πάμε καλά;

      Διαγραφή