Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Φρεσκάδα Ωκεανού

Αυτό το αυτόματο αρωματικό στο μπάνιο με έχει βάλει στο μάτι. Κάτι δεν του αρέσει στη φάτσα μου ή στον τρόπο που πλένω τα χέρια μου (αν και προσπαθώ να κάνω εκείνες τις κινήσεις που είχα δει σε ένα βιντεάκι, με τα νύχια στις παλάμες, ανάμεσα στα δάχτυλα και πίσω απ τ' αυτιά) και όποτε τα πλένω αμέριμνος (τα χέρια μου Σαρδανάπαλε) με ψεκάζει με αποτέλεσμα να εξαφανίζεται η ακριβή κολώνια μου την οποία με κόπους ετών κατάφερα να αγοράσω - και να βρωμοκοπάω όλη μέρα «Φρεσκάδα Ωκεανού». 
Αν οι ωκεανοί μύριζαν έτσι η ζωή στον πλανήτη δεν θα είχε τη σημερινή της μορφή - δεν θα είχε ενδεχομένως καμία απολύτως μορφή...

Στα υπόλοιπα νέα της ημέρας και μιας και μιλάμε για φρεσκάδα και ομορφιά να σε ενημερώσω ότι πηγαίνοντας να αγοράσω τον φρέντο τον καπουτσίνο μου (μη φωνάζεις, είπα να το ρίξω έξω - από αύριο πάλι τσαγάκι) βλέπω πρωί πρωί εκεί στην καφετέρια μια μαντάμ περίπου στην ηλικία μου (υπολόγισε 18+9+10+6)  - μη με ρωτήσεις ωροσκόπο, δεν έχω ιδέα - ξανθιά κι αισθησιακιά, ενδεδυμένη πρωί πρωί εκτός των άλλων με μαύρη δερμάτινη μίνι φούστα, να έχει ένα νύχι τόσο λαχανί, μα τόσο λαχανί που δεν υπάρχει λάχανο στην πλάση, ούτε υπήρξε ποτέ, που να μπόρεσε να επιτύχει τόσο εκτυφλωτικό χρώμα. Κάτι κάμπιες μόνο θυμάμαι στη φύση να έχουν τόσο εκτυφλωτικά πράσινο χρώμα, οπότε ας το πούμε καμπιί.

Και ήρθα ο έρμος ο ποδηλάτης και αναρωτήθηκα για άλλη μια φορά, βρε κορίτσια, βρε κούκλες μου αγαπημένες, που τα βρίσκετε τέτοια χρώματα - το 
καμπιί εν προκειμένω - μη μιλήσω για άλλα που βλέπω κατά καιρούς - και σας αρέσουν κιόλας και τα φοράτε; Αμ το άλλο με τα σχεδιάκια στα νύχια; Μεγάλες γυναίκες με αστράκια και νεραϊδόσκονες και ουράνια τόξα στα νύχια; Κάλλιο να τα τρώτε παρά να τα βάφετε έτσι. Σας βλέπω κι αισθάνομαι να με κατακλύζει η προαναφερόμενη Φρεσκάδα Ωκεανού που λέγαμε. Που να βράσω τις μόδες σας και τη μαζοποίησή σας. 

Και ναι, για τη Βουδαπέστη έπρεπε να σου πω αλλά με κατέκλυσε η Φρεσκάδα Ωκεανού και ξεχάστηκα. Ωραία ήταν, πολύ Ωραία, να πας.

15 σχόλια:

  1. Μήπως είχε και φούξια μαλλί και το έπαιζε χεντάι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είχε φούξια μαλλί θα ταίριαζε το καμπιί. Αλλά φευ, ήταν απ αυτές τις ξανθές με το καμμένο το μαλλί το φτηνό...

      Διαγραφή
  2. Και να ήταν μόνον το καμπί; Να πω "πάει στο διάολο". Αλλά είναι και όλες οι αποχρώσεις του μπλε. Προφανώς αυτές που τα βάφουν μπλε, έχουν πάθει "Άβαταρ".
    Επίσης, να σημειώσω ότι σήμερα είδα μία κυρία που τα είχε κίτρινο του κρόκου. Μάλλον θα το έκανε συνδυασμό με του ιδίου χρώματος το ξώφτερνο που φορούσε. Διότι, ουδόλως ταίριαζε με τον χρωματικό συνδυασμό των ρούχων της. Μελιτζανί φούστα, γκρι μπλούζα, μπεζ ζακετούλα.
    Φυσικά, θα μου πεις, τουλάχιστον ήταν μονόχρωμα. Τα νύχια. Διότι ορισμένες, από αυτές που επιλέγουν διαφορετικά χρώματα και σχέδια, μερικές φορές φαίνεται σαν να έχουν πάθει τραυματισμό στο νύχι με το σχέδιο, αλλά εμένα δεν έχει σημασία η γνώμη μου, διότι είμαι και αιωνόβια και τότε που ήμουν νέα, άλλη αισθητική είχαμε. Μάλλον του less is more.
    Τέλος πάντων, για να μην μακρηγορώ, που το κάνω δηλαδή, κάτι έχουν πάθει οι γυναίκες τελευταίως. Κάτι όχι και τόσο σικ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι όχι και τόσο σικ λέτε αγαπημένη και θα συμφωνήσω διακαώς κι ανυπερθέτως, δεν θα ξεχάσω μια καημένη που χα δει παλιά στο τρένο και ενώ ήταν ολάκερη στο μαύρο της το χάλι το νυχάκι το χε βαμμένο κυπαρισσί, σαν ένα folder που είχα σχεδιάσει το 99, λίγο πριν τους σεισμούς για τη χαρτοβιομηχανία Diana με τεράστια επιτυχία, την οποία Diana να ζήσουμε να τη θυμόμαστε με το απαλό χαρτί, με ασημί τελείωμα στις άκρες του όνυχος...

      Διαγραφή
  3. άντε βρε Τρεμουλάκο να γελάσει λίγο το χειλάκι μας ,πες τα όπως μόνο εσύ ξέρεις!
    Όλες μπεμπέκες πια !
    Πιες λίγο καφεδάκι ακόμα ,κάπου σε πήρε το ματάκι μου και αδυνάτισες λιγουλάκι....τι τα θες τα αρωματικά παιδί μου ; Ειναι καρκινογόνα!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα θέλω εγώ τα αρωματικά, είναι στην εταιρία, εγώ είμαι αθώος και δυστυχώς Νάσια μου, μόνο αδύνατο δε με λες!

      Έχεις δίκιο, παρασοβάρεψα τελευταία.

      Διαγραφή
  4. Έρχομαι κι εγώ να προσθέσω άλλη μια παράμετρο στο θέμα του μανικιούρ, Τρεμένς: όλες όσες βάζουν, πάνω από το χρώμα και το σχέδιο (όσο αλλοπρόσαλλο κι αν είναι) και κάτι περλίτσες, στρασάκια, μέχρι και ένα υλικό σαν μικρά φτερά έχω δει (γιατί, αντιλαμβάνεσαι, η υπερπαραγωγή όρια δε γνωρίζει) - τα χεράκια, πώς διάβολο τα πλένουν; Είμαι πρακτικός άνθρωπος, όπως καταλαβαίνεις. ;-)
    Χρόνια πολλά, με την ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ δεν τα πλένουν, έχουν τράυμα με το αρωματικό που αναφέραμε και από τότε μόνο στεγνό καθάρισμα...

      Χρόνια πολλά ομορφιά μου!

      Διαγραφή
  5. Και σκέψου αυτή η γελοία με το καμπί στο χέρι να είναι η αδελφή σου!! Έχω το μοντελάκι στο σπίτι σου λέω και πλακωνομαστε ποια ειναι η πιο κακογουστη! Την αδελφή μου πιστευω οτι την οδήγησαν στη κατρακύλα το ξυλο που είχε φάει στη παιδική της ηλικία(πάντα πίστευα οτι θα της άφηνε μόνιμο κουσούρι,τουλάχιστον ξεσπάει στα νύχια...κάτι ειναι κι αυτο) για τις άγνωστες στο δρόμο....μπορει να φταίει και η lady gaga.
    --Σαλιάγκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι, όχι, η αδερφή μου είναι σοβαρή κοπέλα, όχι όχι όχι, θα την είχα αποκληρώσει

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Δεν το διαγράφω γιατί βαριέμαι, το να βάζεις εδώ, σε σχόλιο, διαφήμιση του blog σου, χρήζει άμεσης ψυχοθεραπείας και δεν σου κρύβω ότι ανησυχώ για σένα.

      Διαγραφή
  7. Τι ειπες τωρα..;;
    Καμπιι;! Εχω συνεπαρθειι! (Φαντασου με λιγο: απλανες, στο υπερπεραν βλεμμα κ στομα ανοιχτο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "το καμπί" αααααααααααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή