Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Τι έμαθε ο μικρός Tremens από τον κόσμο της διανόησης

Επιστρέφω. Post που γράφτηκε πριν μήνες και τώρα το μοιράζομαι μαζί μου γλυκιά μου φιλενάδα!

1. Να μην δανείζομαι βιβλία από την δανειστική βιβλιοθήκη ή από τη φιλενάδα μου την καλή ή από την αδερφή μου, ούτε καν την εγκυκλοπαίδεια του Κουστό που είχε ο μακαρίτης ο μπαμπάς περήφανα τοποθετήσει στο σκρίνιο στο πατρικό, εκείνο το σκρίνιο που είναι ολόκληρο σαλόνι από μόνο του, μαύρο, μαόνι, βαρύ. Όχι. Ούτε καν αυτό. Οφείλω να τα αγοράζω για να στηρίζω την μπαρόκ τραπεζαρία και τα γύψινα κολωνάκια στο μπαλκόνι της εκάστοτε συγγραφέως. Άντε και τα κρετόν της...
(Χρυσούλα Δημουλίδου)

2. Να μην ανεχτώ καμία μάνα να θηλάζει το μωρό της δημοσίως. Το θέαμα αυτό δεν θα πρέπει να μου προκαλεί χαμόγελο, ευτυχία, αγαλλίαση αλλά αποστροφή και αηδία. Ούτως οφείλω λοιπόν να χαστουκίζω τη μάνα που τόλμησε να χυδαιοπραγήσει, να πετάξω το βρέφος σε μια απόμερη γωνιά πάνω στα σκουπίδια ενδεχομένως - ωσάν την Κατερίνα Σνάιντερ στο video clip που της είχε με αγάπη ετοιμάσει η μεγάλη δημοσιογράφος - Στένεψα-Την-Κάμερα-Για-Να-Χωράω, Σεμίνα Διγενή. Μετά θα της μαζεύω το βυζί και θα το διπλοτυλίγω σε Pretty Bra που είναι στο κάτω κάτω πρόταση στιλ!
(Σωτηρούλα Τριανταφύλλου)

3. Μπλε, μπλε, λ αμόρ ε μπλε
(Βασιλικούλα Λέανδρος)

4. Να μην υβρίζω εργαζόμενους σε περίπτωση που δολοφονούν κάποιον εν ώρα εργασίας. Η δουλειά είναι δουλειά και πρέπει να γίνει και οι παράπλευρες απώλειες δικαιολογούνται. Οι πιλότοι στο Enola Gay εργαζόμενοι ήντουσαν, οι φύλακες - επιστήμονες - κλπ στο Άουσβιτς, επίσης, ο ελεγκτής μας ο καλός μετά του οδηγού πριν μερικές ημέρες, εργαζόμενοι είναι. Τη δουλειά τους κάνουν. Άκου εκεί. Ιδιαίτερα τώρα, μέρες κρίσης που περνάμε πρέπει να την προσέχουμε τη δουλίτσα μας. Πρέπει σου λέω γιατί να-να τόσοι περιμένουν απ όξω να μας φαν τη θεσούλα.
Δουλίτσα να υπάρχει βρε...
(Ελενίτσα Διβάνη)

5. Ντρίγκι ντριγκι ντρίγκι ντρίγκι μάνα μου.
(Αρτέμιος Ρούσος)

6. Αν είμαι αδερφή, αν λέω βρε παιδί μου, να μην θέλω να κατοχυρώσω τα δικαιώματά μου με τον άνθρωπο που αγαπώ και θέλω να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου μαζί του. Όχι. Να μην θέλω να νομοθετηθεί ο γάμος των ομοφυλοφίλων, να μη θέλω να έχω κοινή περιουσία και γιατί όχι και δικαίωμα στο να αποκτήσω παιδί. Όχι. Ο γάμος είναι πασέ. Είναι μια έννοια που είναι φτιαγμένη για τις λαϊκάντζες, για να τρέχουν στο Αγρόκτημα Αγράμπελη στου Ζούμπερη και να δεξιώνονται τα σόγια και να χορεύει μετά ο μπάρμπας ζεϊμπεκιές με ανοιχτό πουκάμισο, την κοιλιά να κρέμεται και τον χρυσό σταυρό να ακολουθεί το ρυθμό. Άσε που το να διαλέγεις νυφικό είναι μια δύσκολη και αγχωτική διαδικάσία και στο κάτω κάτω ας μην προσθέτουμε άγχη στη ζωή μας, τόσα περνάμε. Όχι. Ο γάμος είναι πασέ είπαμε. Ασουπή!
(Σωτηρούλα Τριανταφύλλου)

7. Σ' αγαπάω, μ' ακούς;
(Γιώργος Σαλαμπάσης)

8. Να μην θέλω να πατήσει το ποδάρι της ούτε θηλυκή μύιγα στο Όρος το Άγιον γιατί θα πέσει κεραυνός και θα μας κάψει, και πρώτη πρώτη θα προτάξει τα στήθια της η Λιάνα η Κανέλλη, η μεγαλοκομουνίστρια και θα πάρει και τα κουμπούρια και θα μας κυνηγά. Ως γνωστόν, οι γυναίκες είναι κατωτέρου επιπέδου οπότε στην εκκλησία πρέπει ή να είναι στο γυναικωνίτη ή να είναι στον περίβολο σε περίπτωση εμμήνου ρύσης. Οπότε αντλαμβανόμεθα όλοι ότι γυναίκα στον Κήπο της Παναγιάς δεν χωρά. Άντε μπράβο!
(Γαρουφαλιά Κανέλλη)

9. Να μην επιτρέπω σε αλλοδαπούς να κάθονται στο παγκάκι μου στην πλατεία. Θέλω να κάτσω εγώ. Να φάω τον ηλιόσπορό μου, να πιω τη λεμονίτα μου, να ξαλαγράρω βρε αδερφέ, δεν θέλω να κάτσω στο πεζούλι, δεν θέλω να σταθώ όρθιος επειδή κάποιος συφοριασμένος από τα πέρατα της γης που δεν έχει να φάει κάθεται εκεί που δικαιωματικά κάθομαι εγώ. Δεν θέλω σου λέω. 
(Βασιλικούλα Δημουλά)

Εν κατακλείδι, ο κόσμος της διανόησης μπορεί να μας προσφέρει χιλιάδες γνώσεις και σαβουάρ βιβρ και κομ ιλ φω, και χαίρομαι αφάνταστα που μπορώ να παρακολουθώ τον κόσμο της διανόησης - ιδιαίτερα του τόπου μου, και να γίνομαι καλός και αγαστός άνθρωπος!


35 σχόλια:

  1. επέστρεψες! και μου είχες λείψει τοσο πολύ! μου έφτιαξες τη μέρα :)
    αγαπώ Tremens, αγαπώ σου λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τωρα δεν ξέρω τι να γράψω..............έχω πάθει ένα ψιλοσόκ.......έτσι μου'ρχεται να φιλήσω το δρακουλη που καθεται δίπλα μου σημερα.....θα επανέλθω όταν συνέλθω!
    καλημέραααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι παιδί μου, δεν στο είχα πει ότι θα επέστρεφα όταν θα ήμουν έτοιμος; Ε, είμαι!

      Διαγραφή
  3. επιτέλους μπαμπά, βάζεις τα πράγματα στη θέση τους (και την διανόηση εκεί που της αξίζει...), φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι πασχαλιάτικο δώρο ήταν αυτό!~!`!~!!!!!

    Ο Τρέμενς επέστρεψε! Φευγω. Πάω να χτυπήσω την καμπάνα του χωριού!~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν το πιστεύω. Δεν το πιστεύω. Ανάρτηση εδώ πέρα μέσα μετά από ένα χρόνο περίπου;
    Βαθύτατα συγκινημένη!

    Κατά τα άλλα, αχ αυτή η Σώτη... Που κανείς σας δεν την καταλαβαίνει! Που αντί να την κάνουν εικόνισμα αι αδελφαί που πάει να τις σώσει από τα δεινά του γάμου, καταφέρονται εναντίον της! Τι να πεις... Αχαριστία!
    Άντε, φεύγω τώρα, πάω να βρω καμιά μάνα θηλάζουσα να την χαστουκίσω, για να νιώσω κι εγώ διανοούμενη!

    Σ' αγαπάω, μ' ακούς;

    Γουέλκαμ μπακ δίαρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου, εδώ είμαι, με κέφι και μπρίο επανέρχομαι στην παρέα!
      Αμ εγώ δεν τα λέω για τη Σωτηρούλα; δεν τα λέω; Τα λέω, μόνο εσύ με καταλαβαίνεις!

      Κι εγώ σας αγαπώ!

      Διαγραφή
  6. Άντε επιτέλους! Θα ερχόταν η ανάπτυξη και μετά θα σε βλέπαμε έτσι όπως πήγαινε το πράγμα. Στο τσακ σου λέει...τώρα με το πρωτογενές πλεόνασμα χαιρετάμε την ύφεση. Στην πόρτα μας βρήκες με τα συμπεθέρια. Τσάκω ένα φοντάν και έλα να τα πούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ, περίμενα κι εγώ εναγωνίως το πρωτογενές. Τώρα που το έχουμε θα το κάψουμε, ναι;

      Διαγραφή
  7. Επέστρεψες καλο μου!!!!
    ξέχασες και τον αλλο διανοούμενο του Κ@λου που τον έχουν τώρα διδάκτορα στο Χαβαρτ,να ψάξουμε λεει την αιτία που οι περισσότεροι Έλληνες δεν έφαγαν αρνί......οχι ρε δεν σκέφτηκαν το τσιρλιο της άλλης μέρας.......ξέχασε ο λαπας οτι τους έβγαλε τα δόντια!!!!
    τσιμπα το
    μη φύγειςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επέστρεψα ομορφιά μου, επέστρεψα ως αγαπημένη αίσθησις! Α, ο ΓΑΠ δεν μπαίνει στις λίστες μου, πολύ εύκολος στόχος για να τον χτυπήσω!

      Διαγραφή
  8. Πλακα κανεις! Πλακα κανεις!!! Πού εισαι ρε παιδι; Καλώς μας επέστρεψες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλέεεεεεεεεεεεεεεεε !!! Πατούσα το F5 συνέχεια γιατί νόμισα ότι είχε χαλάσει το Blogroll μου κι έγραφε βλακείες ότι έκανες ανάρτηση !!!!

    Γιούπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι !!! Tremens is back !!!!!!!!!!!!!!!!!!! IT'S PARTY TIME !!!!!

    (Νάσια ... ... τώρα ν' αρχίσουμε να γκρινιάζουμε στον Πιγκουΐνο, εντάξει ;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το σκέφτηκα κι εγω να το πω ,αλλά εκεί δείχνω τον καλό μου χαρακτήρα ,γιατί κυκλοφορεί ο αληθινός κόσμος της διανόησης ...

      Διαγραφή
    2. A Αγγελική, μετά την Άντζελα είπα να κάμω κι εγώ καμ μπακ, έτσι για το γούστο!

      Διαγραφή
  10. Ο θαυμαστός κόσμος της διανόησης!!
    Να ακούς και να τσιμπιέσαι...να διαβάζεις και να χτυπάς το κεφάλι σου!!
    Μα είναι ένας υπέροχος κόσμος!!
    Α!! κι ο μικρός Tremens ελπίζω να ήρθε για να μείνει!
    Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που είδα ανάρτησή σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι πραγματικά θαυμαστός; Δεν ξετρελαίνεσαι με τη διανόηση; Χάρηκα κι εγώ που ξανάρθα!

      Διαγραφή
  11. Τρέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεμενς! πάλι καλα που έκανες καινουρια αναρτηση γιατι μου εχει χαλάσει και το ποντίκι και με το αφής ήταν μανίκι να κατεβαίνω μεχρι κάτω στα σχόλια για να γράφω!
    Καλέ,δεν έχει να κάνει με την διανόηση! Μας ψεκάζουν, παιδί μου, σου λέει!
    Φευγω τώρα! Έχω να σφάξω και τον μόσχο τον συτευτό η βουκόλα για την επιστροφή του ασώτου!
    --Σαλιάγκι
    ΥΓ. Τα φιλιά μου και το νου σας για το κοκτεηλ παρτυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμ δε που μας ψεκάζουν μόνο .....
      τσιμπα το καλημέρα

      Διαγραφή
    2. ΧΑΧΑ! Γιαυτό σου λέω: κόψε λάσπη!!!!!

      Διαγραφή
    3. Παιδί μου, τι μας ψεκάζουν, εδώ έχουμε ξεφύγει τελείως! Άντε πρέπει να βρω τους ρυθμούς μου πάλι και θεματολογία για να γράφω συχνά! Φιλιά και στις 2 σας!

      Διαγραφή
  12. από ό,τι κατάλαβες όλοι πάθαμε ένα στερητικό σύνδρονο και πηγαίναμε για αυτοκτονίες...
    γι' αυτό, ρίχνε και καμιά ανάρτηση ιδώ για τα πιδιά που δεν είν΄ στου φέσιμπουκ -όπως εγώ π.χ.
    να σχολιάσω την ανάρτηση νομίζω ότι είναι απλά κοινότυπο...
    απλά υπέεεεεεροχος, -όπως πάντα αγαπητέ...
    τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α σ ευχαριστώ φίλε μου καλέ, άντε να δούμε γιατί πρέπει να ξανάβρω τους ρυθμούς μου, πέρασε κι ένας χρόνος!

      Διαγραφή
  13. Welcome back, Tremens! :-)
    Με αυτή τη διανόηση από την οποία έμαθες τόσα θαυμαστά πράγματα, εγώ δεν έχω πολλά πολλά. Και χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο, βέβαια, τώρα που διάβασα την ανάρτησή σου, γιατί είδα τι έχανα όλον αυτόν τον καιρό!!!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τα βλέπεις φιλενάδα τι χάνεις; τς τς τς, ξεκίνα να διαβάζεις Σωτηρούλα να ανοίξει ο εγκέφαλός σου, ο δικός μου να, σα χυμένος στα κράσπεδα είναι!

      Διαγραφή
  14. μωρό μου, την ανάρτηση της έριξα μια φευγαλέα ματιά.
    χάρηκα που γύρισες στην μπλογκόσφαιρα. περιμένω νέα σου.
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή