Τα γραμματάκια μεγαλώνουν με ctrl= για τους Pcάδες, και με cmd= για τους Macάδες!
Ευχαριστώ!

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Κατηγορίες Τρελές Παρτ 4 και τελευταίο

Αχ φιλενάδα τι έπαθα σήμερα που δεν είχε τραίνο, τι έπαθα να ξερες... δεν σου λέω όμως γιατί δεν θέλω να μπω σε άλλα μονοπάτια, έχουμε δουλειές εδώ να ολοκληρώσουμε, τι λες, πάμε σιγά σιγά;

Ο Επαγγελματίας

Ο φίλος Επαγγελματίας είναι ένας gay άνδρας μιας Α' ηλικίας που έχει φάει τα gay bars και τα τεκνά με το κουτάλι και συνεχίζει να τα τρώει αμάσητα. Είναι συνήθως ένας γοητευτικός σαραντάρης με όμορφο πρόσωπο και βλέμμα που καθηλώνει, ενδιαφέρων τύπος που επίσης σαν τον βου κάνει τα γόνατα των μικρών αγοριών να τρέμουν από συγκίνηση. Όμως - σε αντίθεση από τον βου - έχει μυαλό, μόρφωση, λέγειν και σεξ απίλ. Έχει έναν τεράστιο κύκλο γνωστών, όποτε μπαίνει μαγαζί χαιρετά τουλάχιστον τα 3/4 των παρευρισκομένων και έχει πάει με όλους όσοι τον εξιτάρουν ερωτικά.

Ο Επαγγελματίας κάποια στιγμή ενδεχομένως να γνωρίσει κάποιον που θα του κάνει κλικ για κάτι περισσότερο από ένα ποτό και ένα κρεβάτι - και όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά. Θα σου πουλήσει έρωτες, θα σου εξηγήσει ότι έχει κουραστεί απ' όλα αυτά τα πηδήματα και το έξω συνέχεια, ότι θέλει έναν άνθρωπο δίπλα του να είναι μαζί και μόνο μαζί, θέλει να ζήσει ήσυχη ζωή χωρίς πολλά πολλά, ότι μεγάλωσε και είναι ώρα για νοικοκύρεμα και μπλα μπλα μπλα.

Και το θύμα, εσύ δηλαδή, τσιμπάς καθότι ο φίλος μας είναι γοητευτικότατος και γενικά το χει και ξεκινάτε τη σχέση σας με όλους τους οιωνούς υπέροχους, τους ανέμους ούριους και τα σκυλιά δεμένα.

Και όλα, στο ξεκίνημά τους βαίνουν καλώς και είναι υπέροχα. Ο Επαγγελματίας εκτός από γοητευτικός άνδρας, είναι εξαίρετος εραστής, περιποιητικός σύντροφος, ενδιαφέροντας συζητητής, άνδρας με γνώση, άποψη και ειλικρίνεια. Και το θύμα δένεται όλο και περισσότερο με το κελεπούρι που έχει βρει και βγάζει τον καλύτερο εαυτό του και είναι ευτυχισμένος. Έλα όμως που όσο περνά ο χρόνος - μη φανταστείς, κανάς μήνας - ο Επαγγελματίας αρχίζει και βαριέται τα ίδια και τα ίδια και αποζητά λίγη λάμψη απ την παλιά του τη ζωή. Και αρχίζουν τα πήγαινε έλα παλαιών "φίλων" και παρεών οι οποίοι ακριβώς επειδή έχουν χάσει τον αρχηγό τους και η αιτία είσαι εσύ και μόνο εσύ σε στραβοκοιτάνε, κάποιοι από αυτούς - πιο αδίστακτοι - στην ψιλοχοντροπέφτουν και αισθάνεσαι άσχημα και όλα αυτά σε συνδυασμό με εξόδους σε πουστρομάγαζα για κέφι μέχρι πρωίας.

Πλέον η συχνότητα των συναντήσεών σας μειώνεται γιατί "πρέπει να έχω χρόνο και για τους φίλους μου" και περιορίζεται σε ένα Σαββατοκύριακο το οποίο το Σάββατο περιλαμβάνει έξοδο σε τουλάχιστον 2 μαγαζιά και την Κυριακή επίσης.

Και κάπου εκεί αρχίζεις και αμφιβάλλεις για τα αισθήματα του καλού σου, περιστοιχισμένος πάντα από όλη την κουραστική κουστωδία, και αρχίζουν οι γκρίνιες. Ο Επαγγελματίας όμως δεν θέλει γκρίνια στη ζωή του, θέλει χαρά, θέλει γλέντι, θέλει ένα ατέλειωτο πάρτι! Οπότε κάποια στιγμή, κουρασμένοι και οι δύο αποφασίζετε να το διαλύσετε, εσύ συντετριμμένος κι εκείνος ελεύθερος και πάλι να αναπνεύσει!

Αν τύχει και είσαι ωραίο παιδί και παραμένεις έτσι μετά από χρόνια, στην περίπτωση που τον συναντήσεις τυχαία κάπου, θα χαρεί αφάνταστα που θα σε δει και θα θελήσει να σε ξαναρίξει στο κρεβάτι γιατί θα θυμηθεί πόσο όμορφα πέρασε μαζί σου. Φτύστον. Είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις!

Ο Βαρώνος Μυνχάουζεν

Αν και κοινός τύπος, ο Βαρώνος Μυνχάουζεν είναι κάτι το εξαιρετικό στους κύκλους μας. Ο Βαρώνος Μυνχάουζεν είναι ένας άντρας που ζει μέσα στο ψέμα και προσπαθεί να εμπλέξει σε αυτό το παραμύθι όποιους άτυχους πέσουν στα δίχτυα του, είτε είναι φίλοι, είτε είναι εραστές! Ο Βαρώνος Μυνχάουζεν κατά πάσα πιθανότητα έχει μια τετριμμένη ζωούλα, με τετριμμένο background και τετριμμένες προοπτικές και απλά αυτό δεν μπορεί να το αντέξει.
Αρχίζει λοιπόν και χτίζει στους αραχνιασμένους λαβυρίνθους του μυαλού του μια μυθολογία που αφορά τον ίδιο, τη χτίζει τόσο προσεκτικά που αρχικά την πιστεύει ακόμα και ο ίδιος και μετά την πασάρει έυκολα στις γνωριμίες του. Κι εσύ, κάποια στιγμή γνωρίζεις αυτόν τον γοητευτικό τύπο, με την τόσο ενδιαφέρουσα ζωή, τις καλλιτεχνικές ανησυχίες, τα ρετιρέ στα Κολωνάκια και τα εξοχικά στη Σαντορίνη και γοητεύεσαι γιατί μου είσαι και λίγο material boy.

Και ξεκινάς μαζί του ένα ξέφρενο ταξίδι έρωτα και πάθους και κλείνεις τα μάτια και αφήνεσαι γιατί τα σημάδια είναι εκεί όλα για να τα δεις εξ αρχής αλλά σε έχει τυφλώσει ο έρωτας και δεν βλέπεις τίποτα. Και χάβεις το παραμύθι για τη γιαγιά που τον έχει επισκεφτεί για κάμποσο και δεν μπορείτε να πάτε σπίτι του και πάτε στο ταπεινό σου διαμέρισμα στον Κολωνό, και χάβεις το ότι ξέχασε το πορτοφόλι σπίτι και πρέπει να πληρώσεις εσύ και χάβεις τα ξαφνικά ταξίδια στο εξωτερικό για δουλειές και χάβεις γενικώς ό,τι σου πει γιατί είναι γοητευτικός ο πούστης και τι να τον κάνεις.

Και μια μέρα, ξαφνικά, με κάποιο τρόπο, ανακαλύπτεις έκπληκτος πως ό,τι σου έχει πει είναι ψέμα. Κάποιες φορές ακόμα και το όνομά του. Τα ταξίδια για την δουλειά είναι μια πλάνη μιας και ο Βαρώνος Μυνχάουζεν είναι άνεργος και απλά κάλυπταν την άλλη σχέση που διατηρεί εδώ και χρόνια, το ρετιρέ στο Κολωνάκι είναι ημιυπόγειο στο Μπούθουλα και το ξεχασμένο πορτοφόλι ήταν απλά άδειο.

Κι εκεί, παθαίνεις σοκ ανάλογα με τη χρονική διάρκεια που είστε μαζί, χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο που ήσουν τόσο ηλίθιος και κρύβεσαι κάτω απ τα σκεπάσματά σου μέχρι να συνέλθεις...

Το Αθώο Πλάσμα

Κι έρχεται η στιγμή που γνωρίζεις το φίλο μας στην κατηγορία Αθώο Πλάσμα. Και γοητεύεσαι, τι γοητεύεσαι, μαγεύεσαι από έναν άνθρωπο - ανεξαρτήτου ηλικίας - που έχει μια χαρούμενη και αισιόδοξη στάση στη ζωή, ένα χαμόγελο που λιώνει τους πάγους στην Ανταρκτική, μια έξυπνη και όμορφη φάτσα που σε κοιτά με ένα βλέμμα γεμάτο αθωότητα στα υπέροχα μάτια του.

Το Αθώο Πλάσμα είναι προικισμένο με όλα αυτά και με κάτι παραπάνω. Με αγάπη για τη ζωή και τους ανθρώπους. Είναι άνθρωπος υπομονετικός, καλοπροαίρετος, με τα ελαττώματά του φυσικά να ποικίλλουν αλλά κανένα από αυτά δεν είναι τόσο σημαντικό ώστε να αμαυρώσει την εικόνα του. Το Αθώο Πλάσμα κερδίζει την αγάπη σου αμέσως, δεν χρειάζονται πολλά πολλά, το χει εύκολα. Αισθάνεσαι ότι θες να τον προστατέψεις, να του μάθεις τη ζωή και τους κινδύνους της, να τον νουθετήσεις γιατί είναι τόσο γλυκός και αθώος.

Νομίζεις.

Συνήθως το Αθώο Πλάσμα είναι πολύ πιο έξυπνος και προχωρημένος απ ότι δείχνει, η στάση που έχει στη ζωή δεν είναι συμπέρασμα, είναι επιλογή, αν αγαπά και χαμογελά το κάνει γιατί έτσι γουστάρει. Όταν θα σε ρίξει στο κρεβάτι και θα σου αλλάξει τα πετρέλαια θα παραξενευτείς γιατί "δεν το περίμενες", όταν θα κάνεις μαλακία και θα σε περιμένει στη γωνία θα μείνεις μαλάκας γιατί αυτό κι αν δεν το περίμενες.

Το Αθώο Πλάσμα θα σου δώσει αγάπη, θα σου δώσει σεβασμό, θα σου δώσει έρωτα, θα σου δώσει γέλιο, αλλά αν δεν είσαι ικανός να το εκτιμήσεις ή αν πας να του τη φέρεις θα σε πιάσει απ τη μύτη, βλέπεις φίλε μου, το Αθώο Πλάσμα δεν είναι και τόσο αθώο τελικά. Είναι ένας τόσο έξυπνος τύπος που απλά βλέπει τη ζωή όπως τη θέλει εκείνος. Υπέροχη. Κι αν πας να του την κάνεις μαύρη, απλά θα το πληρώσεις!

Ο Άντρας Της Ζωής Σου

Ο πιο υπέροχος τύπος και ο πιο κατάλληλος για να κλείσουμε το αφιέρωμα, γιατί ξέρεις φιλενάδα, κατά βάθος είμαι απ τους πιο αισιόδοξους ανθρώπους που έχεις γνωρίσει κι ας μην το πιστεύεις. Ο Άντρας Της Ζωής Σου είναι εκείνος που θα μπει στη ζωή σου και αφού στην κάνει άνω κάτω θα την φέρει σε απίστευτη αρμονία και ισορροπία. Είναι εκείνος που ακόμα κι αν δεν γεράσεις μαζί, ακόμα κι αν τον χάσεις μέσα στο βάθος του χρόνου θα έχει αφήσει το σημάδι του μέσα σου ανεξίτηλο. Παντοτινό.
Για τον καθένα μας διαφέρει. Δεν έχει χαρακτηριστικά, δεν είναι ωραίος ή άσχημος, ψηλός ή κοντός, αδύνατος ή παχύς. Δεν παίζουν ρόλο τέτοιες λεπτομέρειες. Το μόνο που ισχύει είναι ότι εκείνος είναι ο Άντρας Της Ζωής Σου και αν τον γνωρίσεις είσαι πολύ τυχερός.

Εγώ είμαι.

Σε φιλώ

ΥΓ. Ελπίζω να μην σε απογοήτευσα και να το διασκέδασες, ήταν ωραίο για μένα, έφερα στο μυαλό μου δεκάδες αναμνήσεις, χαμογέλασα κι εκνευρίστηκα και μύρισα αρώματα του παρελθόντος και επανεκτίμησα το παρόν μου! Ωραίο ταξίδι!

33 σχόλια:

  1. Εσύ τελικά σε ποιον τύπο από όλους αυτούς που διαβάσαμε ανήκεις;

    Τι τύπος είσαι τελικά tremens;
    Μήπως το αθώο πλάσμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ δεν κατάλαβα εάν μας αρέσει το «Αθώο Πλάσμα» ή αν φοράμε σκόρδα για κολιέ,μήπως το πετύχουμε στο δρόμο.

    Σμουτς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, αυτό είναι θέμα επιλογών! Μη σε τρομάζει το Αθώο Πλάσμα, αν του φερθείς με σεβασμό θα ζήσεις υπέροχες στιγμές, αν από την άλλη τον κοροϊδέψεις... ε, ας το πληρώσεις!

      Διαγραφή
  3. βιβλίο έχεις γράψει γλυκέ μου!

    και καλά κάνεις. να ανοίγεις τα μάτια του κόσμου!

    φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε ομορφιά μου, είχα κι άλλες κατηγορίες στο μυαλό μου αλλά είπα να μην το κουράσω!

      Διαγραφή
  4. δέχομαι το προξενιό άντρα της ζωής μου

    πότε και που θα βρεθούμε λοιπόν;

    :-)

    (εξαιρετικό αφιέρωμα τρέμενζ! γιου γκο μπόη, γιου γκο μπόη ηντήντ!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με κάποιον γκαντεμη κάνω παρέα και το μεσημέρι μου κάηκε η οθόνη του υπολογιστη...τώρα γράφω απο το ipad που μου δάνεισε η φιλενάδα γιατί και το δικό μας χάλασε πριν μια εβδομάδα...τούτο δεν το ξέρω και κάνω λάθη γι αυτο θα διαβάζω αλλα δεν θα σχολιάζω μέχρι νεωτέρας....
    Σιγά μην είσαι το αθώο παιδί...ούτε κατα διάνοια.....
    Καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. A ρε φιλενάδα, με εχεις παρεξηγήσει!

    Μάλλον δεν κατάλαβες ότι το Αθώο Πλάσμα δεν είναι και τόσο αθώο τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αμ αυτο εννοούσα
    Αλλα δεν μπορώ να το γράψω ...μου έχει σπάσει τα νεύρα τούτο το μαραφετι...μου βγάζει άλλες λέξεις απο αυτές που θέλω και δεν το ξέρω αυτο το συστημα.....Δεν καταλαβαίνομαστε σήμερα Κλάψ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεχρι να το φτιαξεις δεν θα κανω αναρτηση ως ενδειξη διαμαρτυριας! Ακου εκει!

      Διαγραφή
  8. Όχι να κανεις να μου περνά ο καημός........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το αθώο πλάσμα εγώ το συμπάθησα..με λίγες διαφοροποιήσεις μου θυμίζει κι εμένα...μη μου χαλάσουν τον υπέροχο κόσμο μου, φίδι που τους έφαγε..χεχε...(σατανικότατο)...
    Αλλά αν κατάλαβα καλά εσύ ανήκεις στην κατηγορία "ο άντρας της ζωής σου"
    Έτσι δεν είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, Άντρας της Ζωής σου είμαστε όλι, ή τουλάχισον μπορούμε να γίνουμε, κάπου υπάρχει εκείνος που θα μας δει έτσι!

      Το Αθώο είμαι εγώ!

      Διαγραφή
    2. Ε τότε συμπάθησα εσένα..αλλά πως θα μπορούσα να μην, αφού όπως είπα παραπάνω εχουμε πολλά κοινά ως αθώα πλάσματα..
      Από αντίληψη πάντως σκίζω ε?
      Και να έλεγα πως δεν το έγραφες κιόλας, έτσι για να έχω μια δικαιολογία!

      Διαγραφή
  10. Συνεπικουρώ ότι ο γράφων είναι το Αθώο τελικά, εξαίρετο το αφιέρωμα αγαπητέ μου, χαίρομαι που φαίνεται να έχεις βρει τον Άντρα της ζωής σου, φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, βλέπω συμφωνειτε αγαπητέ, ελπίζω να το διασκεδάσατε το σφιέρωμα, πάμε για άλλα τώρα!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Χμ...κι εγω μπερδευτηκα κ νόμιζα οτι εισαι ο αντρας της ζωης!!!! Κ ο αθωος ομως μ' αρεσει!!! Μπράβο τρεμένς μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Άντρας της ζωής δεν είναι κατηγορία, είναι ευχή, είμαστε όλοι μας!
      Σ ευχαριστώ καρδιά μου, σ ευχαριστώ

      Διαγραφή
  12. Θα πρέπει να σου πω πως οι κατηγορίες τρελές ήταν απολαυστικότατες, από την πρώτη μέχρι την τελευταία. Και σήμερα ενώ διάβαζα καθόμουν και σκεφτόμουν "...να μην ξεχάσω να δω το τελευταίο μέρος. " χε χε χε.
    Βασικά όπως ακριβώς απάντησες στο προηγούμενο σχόλιο, σαν ένας γαλαξίας αναμνήσεων. Χάρηκα πολύ που διάβασα την προτελευταία κατηγορία. Δεν ξέρω γιατί, ίσως μάλλον μου θύμισε κάποιον. :)

    Eπίσης χαίρομαι πραγματικά πολύ ( έστω και από το λίγο εδώ που σε ξέρω) που νιώθεις τυχερός (χαμογελάω τώρα αλλά δε φαίνεται) και σε εκλιπαρώ να συνεχίζεις να νιώθεις έτσι... :)

    Πολλά φίλια (θα φτάσουν γρήγορα, από ότι το έχω κόψει...χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάνεις και χαμογελώ εσύ, μ αρέσει που σ' αρέσουν οι παλαβομάρες μου! Θα το προσπαθήσω μέχρι τέλους, θα το προσπαθώ μάλλον, μην ανησυχείς, είναι στη φύση μου!

      Κούλαρε λίγο με το διάβασμα, ναι;

      Πολλά φιλιά μικρέ!

      Διαγραφή
  13. με βούλα ψηφίζω Το Αθώο Πλάσμα αν και ο άντρας της ζωής σου δεν είναι κακός!!
    ωραίο το αφιέρωμα tremens μου,πολύ χάρηκα, γελασα, με όλες τις κατηγορίες μα κάπου χάθηκα...
    φιλιά καλημέρας, να περάσεις καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι γιατί είσαι γυναίκα με γούστο και γάτα απ τις λίγες!

      Γιατί χάθηκες καρδούλα μου; Φιλιά πολλά και να μου φιλήσεις τα 2 όμορφα αγόρια την Κυριακή που δεν θα είμαι μαζί σας!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Ίσως στο άμεσο μέλλον γιατί μου προέκυψαν κι άλλες κατηγορίες στο σατανικό μα αθώο μυαλό μου....

      So many men, so little time!

      Διαγραφή
  15. Λοιπόν, διάβασα όλο το hand out της αδερφής που γράψατε σε συνέχειες. Ήταν απολαυστικό πραγματικά! Προτείνω να το τυπώσουμε σε hardcopy και να το μοιράζουμε επί χαμηλού αντιτίμου στην είσοδο των θεματικών μαγαζιών...ξέρεις εσύ τώρα! Ύφεση έχουμε Tremens μου, κάπως πρέπει και εμείς τα τίμια όμορφα αγόρια να ζήσουμε...και παράλληλα να εκπληρώσουμε το εκπαιδευτικό μας χρέος προς τη νέα γενιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι μια διατριβή μοναδική στο είδος της; Είχα κι άλλες κατηγορίες αλλά είπα να μην κουράσω το φιλομαθές διψασμένο κοινό μου... Λες βρε να βγάλουμε κανά φραγκο από αυτό; Μακάρι Γέροντα Παστίτσιε μου, μακάρι...

      Διαγραφή
  16. Επειδή σήμερα κατάφερα να ολοκληρώσω την ανάγνωση...ΟΛΕΣ τις κατηγορίες τις πέτυχα, εκτός απο την τελευταία. Κάτι για καρνέ μου ειχες τάξει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, τοξότης δεν είσαι; Καλή καρδιά δεν έχεις; Όλες θα τις πετύχαινες!!! Την τελευταία πρέπει να πετύχεις για να ευτυχίσεις, δεν έχει σημασία για πόσο...

      Δεν ξεχνώ, μου είχες εξαφανιστεί τι να σε κάμω! Θα μιλήσουμε συντόμως επ αυτού!

      Διαγραφή